Ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
taleapad
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Παρ 25 Φεβ 2011, 13:48
Φύλο: Άνδρας

Ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά

Δημοσίευση από taleapad » Πέμ 13 Οκτ 2011, 15:45

Ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά

Δὲν πάει πολὺς καιρὸς ἀπὸ τὀτε ποὺ ἐμφανίστηκε αὐτὸς ὁ καταστρεπτικὸς νεωτερισμὸς τῆς ἐχθροπαθοῦς ἔννοιας τοῦ πατέρα σὲ μία οἰκογένεια τώρα καταργεῖται καὶ ἡ μητέρα, προκειμένου νὰ ἐξυπηρετήσῃ μία ἐξαίρεση τοῦ κανόνα, μία διαταραχὴ τῆς φύσεως καὶ μία στείρα ὁμάδα ἀνθρώπων ἔχοντας γιὰ κάλυψη τὰ δῆθεν ἀνθρώπινα δικαιώματα.

Μὲ ἄλλα λόγια παίρνουμε τὴν ἐξαίρεση τοῦ κανῶνος τῆς ζωῆς τὴν ἐνσωματώνουμε μέσα στὸν κανόνα, τοῦ δίδουμε ὑπόσταση καὶ ἀρχίζουμε νὰ ἐπηρεάζουμε καὶ νὰ ἀπειλοῦμε τὴν ὑπαρξη τοῦ ἰδίου τοῦ κανῶνος.

Ἡ ἐνέργεια αὐτὴ θεωρουμένη αὐτὴ καθ᾽ἑαυτὴ παρομοιάζεται μόνον μὲ τὴν πράξη τοῦ αὐτόχειρος, ἢ ἀπὸ τὴν ὀπτικὴ γωνία τοῦ ἀντικειμένου παραπέμπει σὲ ἐπιβεβλημένη παραβίωση ὀργανισμοῦ μέσῳ ἑκουσίας ἐνεργείας ἐμφυτεύσεως καρκίνου σὲ ἑναν ὑγιῆ ὀργανισμό. Δηλαδὴ, προκειμένου νὰ ἐπιτευχθῇ ὁ ἀντικειμενικὸς σκοπὸς τῆς δικαιωματικῆς «καλῆς ὑπάρξεως» (μέσῳ τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων), τοῦ συνόλου τῶν ἀνθρώπων (τοῦ κανῶνος), ἐμφυτεύουμε θνησιμότητα στὸν κανόνα μὲ τερματικὴ ἀσθένεια καὶ ἐπιπροσθέτως μὲ τέτοια μέσα (τοὺς κίναιδους), ποὺ δὲν ἔχουν τὴν δυνατότητα νὰ ἀναπαραχθοῦν ἀπὸ μόνοι τους χρησιμοποιῶντας δυστυχὴ ὑποκατάστατα τῶν ὑγιῶν ἀνθρώπων γιὰ νὰ δώσουν νομικὴ ὑπόσταση στὴν αὐθαιρεσία τους ἐναντίον τῆς φὐσης.

Ἔτσι μὲ πολὺ ἁπλὸ τρόπο καταλήγουμε στὸ ἄτοπο ὅτι γιὰ νὰ ἔχω εὐημερία ὡς εἶδος πρέπει νὰ αὐτοκαταστραφῷ ἢ νὰ αὐτοκτονήσῳ.

Παρόμοια φιλοσοφία εἶναι καὶ αὐτὴ τῶν δυστυχισμένων παιδιῶν emo ποὺ βλέπουμε νὰ κατακλύζουν τὶς πολιτισμένες χῶρες ῥοκανίζοντας τὶς τελευταῖες οἰκονομίες τῶν γονέων τους γιὰ νὰ διατηρηθοῦν στὶς ἐπιταγὲς αὐτῆς τῆς καινούριας μόδας ποὺ παράλληλα δημιούργησε ὁλόκληρη γκάμα προϊόντων γιὰ τὴν ὑποστήριξη αὐτῆς τῆς διαφοροποιημένης πραγματικότητος ποὺ θὰ ἐπιβεβαιώνῃ τὴν τἆχα ἰδεολογικὴ τοποθέτηση τῶν θυμάτων της.

Ἄρα ἐφ᾽ὅσον ἐπιλέξαμε μία ὑπάρχουσα κατάσταση ποὺ ἀποτελεῖ ἐξαίρεση τοῦ κανῶνος τῆς ζωῆς, θὰ ἦταν εὔλογο ἐρώτημα γιατί δὲν κάναμε τὸ ἴδιο καὶ μέ τὶς μυριᾶδες ἄλλες ἐξαιρέσεις ποὺ ὑπάρχουν στὴν φύση καὶ ἐπὶ παραδείγματι νὰ ἐπιλέξουμε νὰ δικαιώσουμε μὲ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα καὶ τοὺς πάσης φύσεως ἀνωμάλους, νεκροφίλους κοπρολάγνους, σαδομαζοχιστὰς καὶ νὰ δημιουργήσουμε νομοθεσία ποὺ θὰ ὑποχρεώνῃ τὴν ἀποδοχή τους μέσα στὴν ὀργανωμένη κοινωνία καὶ μάλιστα σὲ ἐξέχουσες θέσεις ἀπὸ ὅπου οἱ ὑπόλοιποι «φυσιολογικοί» νὰ ἀπολαμβάνουν τὰ ὀφέλη τῶν ἀποφάσεων καὶ τὴν τροποποίηση τῆς ζωῆς βάσει τῶν ἐπιταγῶν αὐτῶν τῶν διαφορετικῶν κατηγοριῶν τῶν ἐξαιρέσεων τῆς ζωῆς προκειμένου νὰ ὑπάρχῃ καὶ διαφοροποίησις.

Αὐτὸ τὸ σκεπτικὸ φυσικὰ μοῦ φέρνει στὸ μυαλὸ τὸ κίνημα τοῦ φεμινισμοῦ πρὶν ἀπὸ 40 χρόνια περὶ τῆς ἰσότητος τῶν φύλων τὸ ὁποῖο εἶχε τεράστια ἀπήχηση καὶ ἐπιτυχία παγκοσμίως (ἑβραϊκῆς ἐπινοήσεως καὶ χρηματοδοτήσεως ἀπὸ τοὺς γνωστοὺς πλέον τραπεζῖτες), τὸ ὁποῖο καὶ χρησιμοποιήθηκε ἀρχικὰ σὰν βάση καὶ κατόπιν μὲ τὴν ἄμβλυνση τῶν ἠθῶν ποὺ ἐπέφερε καὶ τὴν ἀπομάκρυνση καὶ ψυχρότητα μεταξὺ τῶν φύλων χρησιμοποιήθηκε σὰν ἐφαλτήριο γιὰ τὴν δημιουργία τοῦ τρίτου φύλου καὶ ἀπελευθέρωση τῶν ὁμοφυλοφύλων μέχρις τῆς σημερινῆς δικαιώσεως καὶ νομιμοποιήσεώς των.

Ἀξίζει νὰ σημειωθῇ ἐδῶ ὅτι οἱ ἄνθρωποι ποὺ νομοθετοῦν καὶ ὑποχρεώνουν τοὺς ὑπολοίπους νὰ ὑφίστανται τὰ καταστρεπτικὰ ἀποτελέσματα τέτοιων νομοθεσιῶν (τὸ Εὐρωπαϊκὸ Συμβούλιο), εἶναι ὄντα σὲ μία ἔξαρση συλλογικῆς παραφροσύνης, ποὺ χαίρουν γενικῆς ἀποδοχῆς καὶ ἐκτιμήσεως τοῦ περιβάλλοντός τους καὶ ὁλοκλήρων λαῶν ποὺ πλέον δὲν διαφέρουν ἀπὸ ἕνα κοπάδι ἄβουλων ζωντανῶν ποὺ ἄγονται καὶ φέρονται στὰ κελεύσματα τοῦ βοσκοῦ των (πρόεδροι, κυβερνήσεις, Εὐρωπαϊκὸ συμβούλιο) καὶ τοῦ βοηθητικοῦ τσοπανόσκυλου(UN, FEMA, Police, Security, MAT κ.λ.π.)

Φθάσαμε λοιπὸν στὸ σημεῖο ὅπου νομιμοποιοῦμε τὰ λάθη τῆς φύσεως καὶ ὄχι μόνον, τὰ βάζουμε σημαῖα μπροστὰ μας ἐν ὀνόματι τῆς προόδου (ποιᾶς προόδου δὲν καταλαβαίνω, γιατὶ ἡ ἐγγύηση εἶναι ἡ ἐξαφάνιση τοῦ εἶδους), τοὺς δίνουμε περίοπτη θέση στὴν κοινωνία καὶ ὄχι μόνον, ὑποχρεώνουμε ὅλους τοὺς ὑπολοίπους νὰ τὸ ἀποδεχθοῦν, διότι ἄλλως δὲν θὰ μποροῦν νὰ ἑδραιωθοῦν.Γιὰ παράδειγμα γιὰ νὰ μποροῦν νὰ ἐγγράψουν τὰ παιδιά τους στὰ σχολεῖα, δὲν θὰ ἔχουν τὴν δυνατότητα ἂν δὲν ἔχουν προσαρμοστεῖ μὲ τὰ νέα πιστοποιητικὰ ποὺ ἀναφέρουν τὸν πατέρα (ἐχθροπαθὴς ἔννοια) καὶ μητέρα (σεξιστικὴ στερεοτυπία), σὰν γονεϊκὸ μέρος 1 καὶ γονεϊκὸ μέρος 2. Τὰ παλαιὰ πιστοποιητικὰ δὲν χάνονται, ἁπλὰ θεωροῦνται ἄκυρα.

Οἱ προεκτάσεις γιὰ ὑποχρεωτικὴ ἐφαρμογὴ τῶν νομοθεσιῶν καὶ σὲ ἄλλους τομεῖς καὶ νομοθετήματα νομίζω δὲν χρειάζεται καμμία ἄλλη ἐξήγηση καὶ ἡ ἐπιβολὴ τους θὰ δοθῇ μὲ τὸν ἁπλούστατο τρόπο: εἴτε τὸ ἀποδέχεσαι, εἴτε βγαίνεις ἐκτὸς κοινωνίας, πόολιτείας, προστασίας κ.λ.π.

Ἀνάλογα μὲ αὐτὰ εἶναι καὶ ἡ κάρτα τοῦ φορολογουμένου, ἡ κάρτα τοῦ πολίτη καὶ ὅλα τὰ συναφῆ ποὺ παραπέμπουν στὸ χάραγμα τοῦ θηρίου καὶ τὶς γνωστὲς θεωρίες ποὺ προφήτευσαν παλαιότερα μόνο ἐπὶ τῇ εὐκαιρίᾳ νὰ πῷ: δὲν ξέρω γιατί, αὐτὴ εἶναι μόνο προσωπική μου ἄποψη καὶ δὲν προτίθεμαι νὰ ἐπηρεάσῳ κανέναν, ἀλλὰ δὲν μοῦ κάνουν καθόλου γιὰ προφητεῖες παρὰ γιὰ τὴν βίβλο καὶ τὸ εὐαγγέλιο μιᾶς μερίδας ἀνθρώπων ποὺ περιγράφουν συγκεκαλυμμένα τὸ σχέδιο τῆς ἐπιβολῆς τους πάνω στὸν πλανήτη καὶ μιᾶς ποὺ λέμε γιὰ τὰ θρησκευτικὰ θὰ δανεισθῷ ἀπὸ τὸ Κατὰ Ἰωάννην ΚΕΦ. 15 στῖχος 18:22, γιὰ νὰ σᾶς πῷ: εἰ μὴ ἦλθον καὶ ἐλάλησα αὐτοῖς, ἁμαρτίαν οὐκ εἴχον· νῦν δὲ πρόφασιν οὐκ ἔχουσι περὶ τῆς ἁμαρτίας αὐτῶν.

Τέλος νὰ παραθέσῳ καὶ τὸ ἀνάλογο ἄρθρο μὲ τὸ κείμενο στὰ γερμανικὰ ποὺ ἐπιγράφεται :
Mutter gibt’s nicht mehr (ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά…)

Τὸ Εὐρωπαϊκὸ Συμβούλιο ὑποδεικνύει τὴν ὑποβολὴ ἀποφάσεως 12267, διὰ τῆς ὁποίας μεταξὺ ἄλλων συνιστᾶται νὰ καταπολεμηθῇ ὡς σεξιστικὴ στερεοτυπία (!) ἡ χρῆσις τοῦ ὅρου «μητέρα» . Συνιστᾶται λοιπὸν ἡ παράκαμψις τῆς χρήσεως τῆς ἐννοίας αὐτῆς, ὡς ἀνασταλτικῆς τῆς «ἰσότητος τῶν φύλων». Ἔτσι ἀξιολογεῖται ὁ ῥόλος τῆς μητέρας ὡς παθητικὴ λειτουργία.

Ἰδιαιτέρως «προωδευμένη» ἐπ᾿ αὐτοῦ προκύπτει ἡ Ἑλβετία. Συμφώνως πρὸς νέαν ὁδηγίαν περὶ τῆς ὑπηρεσιακῶς ἐνδεικνυμένης γλώσσης, ἐμπίπτει ἡ χρῆσις τῶν ἐννοιῶν «πατέρας» καὶ «μητέρα» εἰς τὴν κατηγορίαν τῶν καλουμένων «ἐννοιῶν διακρίσεων»· συνεπῶς τὰ παιδιὰ δὲν θὰ μποροῦν ἐπισήμως νὰ ἔχουν πατέρα καὶ μητέρα ἀλλὰ «γονεϊκὰ μέρη» ἢ «α΄ καὶ β΄ γονικὸ» ὡς γονεῖς. «Ἡ ὁδηγία εἶναι ὑποχρεωτικὴ προκειμένου περὶ ὑπηρεσιακῶν δημοσιευμάτων καὶ ἐγγράφων», ἐξήγησε ἡ Isabel Kamber, ὑποδιευθύντρια τοῦ Γερμανικοῦ τομέως τῆς Κεντρικῆς Γλωσσικῆς Ὑπηρεσίας τῆς ὁμοσπονδιακῆς καγκελαρίας τῆς Ἑλβετίας.

Τοιουτοτρόπως εὐθυγραμμίζονται οἱ πολιτικοὶ ἰθύνοντες τῆς Βέρνης πρὸς τὴν γραμμὴν τῆς κατ᾿ ἐφαρμογὴν τῆς ἰσότητος τῶν φύλων ὑποβολῆς ἀποφάσεως 12267 τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Συμβουλίου. Ἡ συγκεκριμένη ὑποβολὴ θὰ εἶναι καὶ εὐνοϊκὴ πρὸς τὴν διεκδίκησιν γονεϊκότητος ὑπὸ ὁμοφυλοφίλων ζευγῶν· ὁπότε κάποιο παιδὶ μὲ «κοινωνικοὺς γονεῖς» δύο λεσβίες γυναῖκες, δὲν θὰ εἶχε πλέον (ὅπως τώρα) μία μητέρα καὶ μία θετὴ μητέρα ἀλλὰ δύο «γονεϊκὰ μέρη»: γονεϊκὸ μέρος 1 καὶ γονεϊκὸ μέρος 2.

Θὰ εἶναι ὅμως ἀναγκαίως καὶ συνεπὲς πρὸς τὴν ὡς ἄνω γραμμὴν νὰ ἀλλάξῃ καὶ ὁ παπποὺς εἰς προγονέα 1, ἡ γιαγιὰ εἰς προγονέα 2 - ἤ, ἀκόμη καλλίτερα, εἰς προγονεϊκὸν μέρος 1.1, προγονεϊκὸν μέρος 1.2 καθὼς καὶ προγονεϊκὸν μέρος 2.1 καὶ προγονεϊκὸν μέρος 2.2 …

Mutter gibt’s nicht mehr…

Der Europarat berät die Beschlußvorlage 12267, in der unter anderem empfohlen wird, die Verwendung des Begriffes „Mutter“ als ein sexistisches Stereotyp (!) zu bekämpfen. Es wird empfohlen, die Verwendung dieses Begriffes zu unterlassen, da es die „Gender-Gleichheit“ behindere. Die Rolle der Mutter wird demnach als passive Funktion bewertet.
Besonders weit ist da die Schweiz „fortgeschritten“. Laut neuem Leitfaden für die amtlich verbindliche Sprache in der Schweiz scheint die Verwendung der Begriffe „Vater“ und „Mutter“ unter die Rubrik „diskriminierende Begriffe“ zu fallen. Kinder könnten demnach in der offiziellen Amtsprache keinen Vater und Mutter, sondern den Begriff „der Elternteil“ oder „das Elter“ als Abstammung haben. „Der Leitfaden ist für amtliche Publikationen verbindlich“, erklärte Isabel Kamber, stellvertretende Leiterin Zentrale Sprachdienste, Sektion Deutsch, der Bundeskanzlei in der Schweiz.
Damit folgen die politisch Verantwortlichen in Bern den Vorschlägen in der Beschlußvorlage 12267 im Ausschuß für Chancengleichheit von Männer und Frauen des Europarates. Diese Regelung würde auch den Erwerb der Elternschaft durch homosexuelle Paare erleichtern. Ein Kind, dessen soziale Eltern zwei lesbische Frauen sind, hätte dann eben nicht mehr eine Mutter und eine Stiefmutter, sondern zwei „Elter“: Elter 1 und Elter 2.
Folgerichtig wäre dann aber auch, daß aus Großmutter und Großvater – Großelter 1 und Großelter 2 wird – oder noch besser – Großelter 1.1 und Großelter 1.2 sowie Großelter 2.1 und Großelter 2.2……………
Stehen der Europarat und manche Politiker unter Drogen, fragen wir uns???
EDMUND
http://www.armahellas.com/?p=2939
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά

Δημοσίευση από Divine Sinner » Πέμ 13 Οκτ 2011, 16:06

Φθάσαμε λοιπὸν στὸ σημεῖο ὅπου νομιμοποιοῦμε τὰ λάθη τῆς φύσεως καὶ ὄχι μόνον,
Ενω σύμφωνα με την Αρμα τι θα πρεπε να κανουμε;
Να του λεγαμε δηλαδη. Α εισαι σαδομαζοχιστης στο κρεβάτι σου αρα δεν μπορεις να γίνεις αστυνομικός, δικαστής ιατρος κλπ;
Δεν ήξερα οτι θα πρεπε να εξαιρεθω πολιτικων δικαιωμάτων
Άβαταρ μέλους
taleapad
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Παρ 25 Φεβ 2011, 13:48
Φύλο: Άνδρας

Re: Ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά

Δημοσίευση από taleapad » Πέμ 13 Οκτ 2011, 17:41

Δεν ήξερα οτι θα πρεπε να εξαιρεθω πολιτικων δικαιωμάτων
Κατ᾽ἀρχὴν δὲν μιλᾶμε γιὰ στέρηση πολιτικῶν δικαιωμάτων, τὸ θέμα εἶναι ἡ νομιμοποίηση τῆς διαστροφῆς καὶ ἡ ὑποχρέωση τῶν ὑπολοίπων νὰ τὴν ἀποδεχθοῦν ἐὰν θέλουν νὰ συνεχίσουν νὰ εἶναι μέλη τῆς κοινωνίας. Ἐκεῖ ἑστιάζω.

Οἱ διαστροφὲς ποὺ ἀναφέρω εἶναι ἁπλὲς λέξεις γιὰ νὰ δώσῳ τὸ νόημα ποὺ θέλω καὶ ὄχι περὶ σεξουαλικῆς ἐπιθυμίας· καὶ τώρα ποὺ μιλᾶμε μήπως δὲν ὑπάρχουν ἄνθρωποι ὅλων αὐτῶν τῶν κατηγοριῶν καὶ μάλιστα σὲ ἐξέχουσες θέσεις; Ἄλλοι ἀποδεδειγμένα καὶ ἄλλοι ὄχι.

Τὸ μἠ φυσικὸ τοὐλάχιστον ἔτσι ὅπως νοεῖται γιατὶ εἶναι στὴν βάση του θνησιγενὲς, εἶναι αὐτὸ ποὺ δὲν πρέπει νὰ μεταβάλῃ ὅ,τι ἔγγυᾶται τὴν ἐξέλιξη τῆς ζωῆς καὶ ὄχι τὸ ἀντίθετο.
Παραδεχόμενοι ὅτι ὑπάρχουν διαστροφὲς καὶ διαβιοῦν καὶ μέσῳ τῶν αἰώνων, παραμένουν δὲ ὡς ἐξαιρέσεις ἀποτελοῦν κατὰ κάποιον τρόπο συμβίωση καὶ ὄχι παραβίωση παραμένουσες ὡς ἔχουν. Ὅταν ὅμως ἀρχίζουν καὶ λειτουργοῦν παραβιωτικὰ τὸτε θὰ ἔχουμε πρόβλημα. Περαιτέρῳ ἐὰν εἶναι καθωρισμένες ὡς διαστροφὲς ἢ λάθη τῆς φύσεως ἢ ὅπως ἀλλιῶς θέλουμε νὰ τὶς ὀνομάσουμε παραδεχόμαστε ὅτι πρόκειται γιὰ κάτι ποὺ δὲν εἶναι παράδειγμα πρὸς μίμηση ἀλλὰ περισσότερο γιὰ ἀποφυγὴ διότι ἑδράζονται μέσα σὲ ἕναν ὀργανισμὸ ὁ ὁποῖος εἶναι έξ ὁρισμοῦ προβληματικὸς (γιὰ τὸ θέμα ποὺ συζητᾶμε), κατὰ συνέπειαν δὲν θὰ τὸν εἴχαμε καὶ σὰν παράδειγμα δεδομένου τοῦ ὅτι ἡ βλάβη θὰ ἕδρευε κάπου στὸν ἐγκέφαλο. Ἔτσι δὲν θὰ ἐμπιστευόσουν ἕναν προβληματικὸ ἐγκέφαλο ὅπως καὶ στὴν περίπτωση ποὺ πρόκειται νὰ ἀγοράσῃς ἕνα αὐτοκίνητο· παίρνεις ἕνα ποὺ δὲν ἔχει τρακάρει ἀντὶ γιὰ κάποιο τρακαρισμένο ποὺ ἔχει ἐπισκευασθεῖ. Ἀλλοίμονο τώρα νὰ ὑποχρεώσῃς καὶ διὰ νόμου, ὅλο τὸν κόσμο νὰ ἀγοράζῃ τρακαρισμένα γιὰ νὰ μὴν θιχθοῦν τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα αὐτῶν ποὺ πωλοῦν τὰ τρακαρισμένα.

Πιστεύω καταλαβαίνης τί θέλω νὰ πῷ, ἴσως δὲν ἀκολούθησες τὸν συλλογισμό μου ἐξ ἀρχῆς ἢ ἐγὼ δὲν κατάφερα νὰ τὸ περάσῳ ὅπως ἔπρεπε λόγῳ ἀδυναμίας στὸν γραπτὸ λόγο.

Σύμφωνα μὲ τὴν Αρμα (δὲν καταλαβαίνω, μᾶλλον κάποιο ὀρθογραφικὸ λάθος;)
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά

Δημοσίευση από Divine Sinner » Πέμ 13 Οκτ 2011, 17:49

Σύμφωνα μὲ τὴν Αρμα (δὲν καταλαβαίνω, μᾶλλον κάποιο ὀρθογραφικὸ λάθος;)
Η "Αρμα" (που εχει την σελίδα στην οποία παρέθεσες) απο οσο γνωρίζω ειναι ειναι εθνικοσοσιαλιστικη οργάνωση.
Συγγνώμη αν κάνω λάθος.

Οἱ διαστροφὲς ποὺ ἀναφέρω εἶναι ἁπλὲς λέξεις γιὰ νὰ δώσῳ τὸ νόημα ποὺ θέλω καὶ ὄχι περὶ σεξουαλικῆς ἐπιθυμίας· καὶ τώρα ποὺ μιλᾶμε μήπως δὲν ὑπάρχουν ἄνθρωποι ὅλων αὐτῶν τῶν κατηγοριῶν καὶ μάλιστα σὲ ἐξέχουσες θέσεις; Ἄλλοι ἀποδεδειγμένα καὶ ἄλλοι ὄχι.
Σωστο. το θεμα ειναι γιατι ειναι σε αυτες τις θέσεις.
Αν ειναι στις θέσεις αυτές λόγω του σεξουαλικού τους προσανατολισμού, τότε είναι λάθος.
Αν πχ ενας σαδομαζο αστυνομικός ειναι αστυνομικός μονο και μόνο επειδη εχει αυτο το γούστο,
η δικαστικός ή πολιτικος.
Αν ομως ειναι σε αυτη τη θέση λόγω της ικανότητας του που ειναι ασχετος με τον σεξουαλικό του προσανατολισμό.
Εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα πιστεύω.
Τωρα για τα γονεϊκα μερη που ειναι η ουσια του άρθρου συμφωνω.
Απλα το αρθρο εχω την αισθηση οτι το παει λίγο παραπέρα.
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά

Δημοσίευση από KELAINO » Πέμ 13 Οκτ 2011, 23:32

Ἡ μητέρα δὲν ὑπάρχει πιά
Ωραία. Στον αγύριστο...
Just close your eyes and smell the seagulls
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”