Επιλεκτική χρεωκοπία και πίτσες μπλέ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιούλ 2011, 17:07
Για να καταλάβει κανεις τι "παίζει" θα πρέπει να καταλαβαίνει τι λένε οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι πίσω απο τις λέξεις.
Η χρεωκοπία ειναι για το ευρύ κοινό μια τρομακτική λέξη.
Αλλα τι σημαίνει στην πραγματικότητα;
Τι γίνεται οταν μια εταιρία χρεωκοπεί; Αρνηται να πληρώσει τα χρέη της.
Τότε παει η εφορία και δίδει το κεφάλαιο της στους πιστωτές και τους εργαζόμενους (για το δεύτερο οχι πάντα).
και τα υπόλοιπα χρέη τα διαγράφει.
Οταν μιλάμε σε επίπεδο κρατών. Χρεωκοπία σημαίνει στάση πληρωμών προς τους δανειστές της.
Γιατί ομως μιλάμε για επιλέκτική χρεωκοπία και την παρουσιάζουν καλύτερη απο τις απλές χρεωκοπίες;
Η αλήθεια ειναι πως είναι καλύτερη αν την δεις απο την μεριά τους.
Είναι καλύτερη για το ΔΝΤ τους επενδυτές, την ΕΕ και φυσικά τα τσιράκια των παραπάνω.
Τους πολιτικούς μας
Οταν λοιπόν χαμογελάνε και μιλάνε για επιλεκτικές χρεωκοπίες, θα πρέπει να ξέρεις οτι χαμογελάν προς
όφελος τους κι ΟΧΙ προς όφελος σου.
Πραγματικά. ποτέ τα συμφέροντα τους δεν ήταν στην ιδια κατεύθηνση με τα δικά σου,
κι ας τους ψήφιζες τα τελευταία 50 χρόνια.
Κάποτε το σύνθημα "Δεξιοί και αριστεροί ίδιοι ειναι στο φαϊ" φάνταζε λαϊκισμος.
Αλλα ισχύει. Δεξιοι και αριστεροί πολίτες ίδιοι ειναι στο φαϊ (θα γνωρίσουν πείνες).
Αριστεροί και δεξιοί απο τον τσίπρα μέχρι τον σαμαρά και την παπαρήγα τον καρατζαφέρη
και όποιον αλλον πολιτικο (και φυσικά τον τζέφρυ) τρώνε με χρυσα κουτάλια.
Τους ψήφισες; γιατί; είχατε ποτέ κοινά συμφέροντα;
Τώρα θα με πεις. είσαι κομμουνιστής.
Λάθος. κεντροδεξιός είμαι. Αλλά σκεφτείτε το. Ο Ισοκράτης ο οποίος δεν νομίζω να ταν
κομμουνιστής έλεγε οτι ο πολιτικός πρέπει να μπένει πλούσιος στα κοινά και να φεύγει φτωχός.
Απο την σύσταση του νεοελληνικού κράτους συμβαίνει το αντίθετο.
κι εσύ στα καφενία φανατίζεσαι για πάρτυ τους.
Και αντέ πες οτι ειναι υπερβολικό το να βγεί φτωχός απο την πολιτική.
Ξέρεις να βγήκε εστω και κατα λίγο φτωχότερος; να θυσίασε κάτι;
Οχι μόνο μιζενς είδαμε. υποβρύχια που γέρνουν για να τα τζεπώνουν πολιτικοί.
Σαπίλα απο τον μικρότερο δήμαρχο και μπάτσο μέχρι και τους υπουργούς.
αλλα γυρίζοντας στο θέμα η διαφορά ανάμεσα στην επιλεκτική πτώχευση και την κανονική πτώχευση,
και στην χρονική συγκοιρία του αν γίνονταν πριν μπούμε στο ΔΝΤ ή τώρα είναι η εξής.
Αν γίνεί τώρα η επιλεκτική πτώχευση τότε πρόκειται απλά να τά χουμε ξεπουλήσει όλα
και να μας πετάξουν σαν στιμένη λεμονόκουπα (γι αυτό κι είναι επιλεκτική, ωστε να διαβεβαιωθεί οτι θα πάρουν
όλες τις υποδομές της χώρας).
ΑΝ γίνονταν κανονική πτώχευση ΤΟΤΕ πριν μπουμε στο ΔΝΤ τότε θα σύμφερε μόνο εμάς.
Γιατι θα τους λέγαμε. μαγκες δεν εχω δεν πληρώνω.
Η διεθνής νομοθεσία βάση ΟΗΕ μας επιτρέπει να κυρίξουμε το χρέος επαχθές.
Το ίδιο και το σύνταγμα.
Αλλα αυτό θα μπορούσε να γίνει αν μας κυβερνούσαν πολιτικοί με κοινά με εμάς συμφέροντα
κι όχι μικρου βεληνεκούς λακέδες των σιωνιστών που ακομα και τα αφεντικά τους τους
έχουν του κλωτσου..
http://empirenet.tk/el/2011-07-02-19-23 ... 01-20.html
Η χρεωκοπία ειναι για το ευρύ κοινό μια τρομακτική λέξη.
Αλλα τι σημαίνει στην πραγματικότητα;
Τι γίνεται οταν μια εταιρία χρεωκοπεί; Αρνηται να πληρώσει τα χρέη της.
Τότε παει η εφορία και δίδει το κεφάλαιο της στους πιστωτές και τους εργαζόμενους (για το δεύτερο οχι πάντα).
και τα υπόλοιπα χρέη τα διαγράφει.
Οταν μιλάμε σε επίπεδο κρατών. Χρεωκοπία σημαίνει στάση πληρωμών προς τους δανειστές της.
Γιατί ομως μιλάμε για επιλέκτική χρεωκοπία και την παρουσιάζουν καλύτερη απο τις απλές χρεωκοπίες;
Η αλήθεια ειναι πως είναι καλύτερη αν την δεις απο την μεριά τους.
Είναι καλύτερη για το ΔΝΤ τους επενδυτές, την ΕΕ και φυσικά τα τσιράκια των παραπάνω.
Τους πολιτικούς μας
Οταν λοιπόν χαμογελάνε και μιλάνε για επιλεκτικές χρεωκοπίες, θα πρέπει να ξέρεις οτι χαμογελάν προς
όφελος τους κι ΟΧΙ προς όφελος σου.
Πραγματικά. ποτέ τα συμφέροντα τους δεν ήταν στην ιδια κατεύθηνση με τα δικά σου,
κι ας τους ψήφιζες τα τελευταία 50 χρόνια.
Κάποτε το σύνθημα "Δεξιοί και αριστεροί ίδιοι ειναι στο φαϊ" φάνταζε λαϊκισμος.
Αλλα ισχύει. Δεξιοι και αριστεροί πολίτες ίδιοι ειναι στο φαϊ (θα γνωρίσουν πείνες).
Αριστεροί και δεξιοί απο τον τσίπρα μέχρι τον σαμαρά και την παπαρήγα τον καρατζαφέρη
και όποιον αλλον πολιτικο (και φυσικά τον τζέφρυ) τρώνε με χρυσα κουτάλια.
Τους ψήφισες; γιατί; είχατε ποτέ κοινά συμφέροντα;
Τώρα θα με πεις. είσαι κομμουνιστής.
Λάθος. κεντροδεξιός είμαι. Αλλά σκεφτείτε το. Ο Ισοκράτης ο οποίος δεν νομίζω να ταν
κομμουνιστής έλεγε οτι ο πολιτικός πρέπει να μπένει πλούσιος στα κοινά και να φεύγει φτωχός.
Απο την σύσταση του νεοελληνικού κράτους συμβαίνει το αντίθετο.
κι εσύ στα καφενία φανατίζεσαι για πάρτυ τους.
Και αντέ πες οτι ειναι υπερβολικό το να βγεί φτωχός απο την πολιτική.
Ξέρεις να βγήκε εστω και κατα λίγο φτωχότερος; να θυσίασε κάτι;
Οχι μόνο μιζενς είδαμε. υποβρύχια που γέρνουν για να τα τζεπώνουν πολιτικοί.
Σαπίλα απο τον μικρότερο δήμαρχο και μπάτσο μέχρι και τους υπουργούς.
αλλα γυρίζοντας στο θέμα η διαφορά ανάμεσα στην επιλεκτική πτώχευση και την κανονική πτώχευση,
και στην χρονική συγκοιρία του αν γίνονταν πριν μπούμε στο ΔΝΤ ή τώρα είναι η εξής.
Αν γίνεί τώρα η επιλεκτική πτώχευση τότε πρόκειται απλά να τά χουμε ξεπουλήσει όλα
και να μας πετάξουν σαν στιμένη λεμονόκουπα (γι αυτό κι είναι επιλεκτική, ωστε να διαβεβαιωθεί οτι θα πάρουν
όλες τις υποδομές της χώρας).
ΑΝ γίνονταν κανονική πτώχευση ΤΟΤΕ πριν μπουμε στο ΔΝΤ τότε θα σύμφερε μόνο εμάς.
Γιατι θα τους λέγαμε. μαγκες δεν εχω δεν πληρώνω.
Η διεθνής νομοθεσία βάση ΟΗΕ μας επιτρέπει να κυρίξουμε το χρέος επαχθές.
Το ίδιο και το σύνταγμα.
Αλλα αυτό θα μπορούσε να γίνει αν μας κυβερνούσαν πολιτικοί με κοινά με εμάς συμφέροντα
κι όχι μικρου βεληνεκούς λακέδες των σιωνιστών που ακομα και τα αφεντικά τους τους
έχουν του κλωτσου..
http://empirenet.tk/el/2011-07-02-19-23 ... 01-20.html