"Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Συντονιστής: Συντονιστής Ενότητας
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
θα μπορουσα να πω οτι δεν με ενδιαφερουν τετοιοι κομπλεξικοι.
Ομως βλεπω οτι τετοιοι κομπλεξικοι ειναι το αυγο του φιδιου.
και θα φτάσουμε σε σημειο, με την ρητορικη τους να μας επιβάλουν με τη βία τον τροπο ζωης
που θα θελαν να έχουμε.
Εγω πάλι θα εφαρμόσω το αγγλικο ρητό σε αυτή τη περιπτωση
my home is my castle.
Ας τολμησει οποιοσδηποτε να μου επιβάλει οτιδηποτε.
Ομως βλεπω οτι τετοιοι κομπλεξικοι ειναι το αυγο του φιδιου.
και θα φτάσουμε σε σημειο, με την ρητορικη τους να μας επιβάλουν με τη βία τον τροπο ζωης
που θα θελαν να έχουμε.
Εγω πάλι θα εφαρμόσω το αγγλικο ρητό σε αυτή τη περιπτωση
my home is my castle.
Ας τολμησει οποιοσδηποτε να μου επιβάλει οτιδηποτε.
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15826
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 345 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Αυτή η ιερά εξέταση και η προσπάθεια να μας φυτέψουν ενοχές είναι μεσαιωνικό χαρακτηριστικό.
Η θεοκρατική λογική ξέφυγε από τους παπάδες και την Εκκλησία και κύλισε προς τους τεχνοκράτες οι οποίοι παριστάνουν τον εκπρόσωπο του θεού στη γη και μοιράζουν τιμωρίες.
Αν φταίξαμε όλοι λίγο πολύ κάπου δεν είναι για το γεγονός ότι δεν παραδεχόμασταν τα λάθη μας όπως λέει ο μεσήλικας και ο άλλος ο συγγραφέας που δεν χάρηκε καθόλου για τη γνωριμία μαζί μου επειδή είμαι ελληνίδα και επιμένω να ζω στην Ελλάδα.
Εκεί που φταίξαμε όλοι είναι ότι τα βλέπαμε όλα λάθος και κάθε τι που έκαναν τα ευρωΠΕΗ σωστό.
Υπήρχε μία τάση που υπέβοσκε από παλιά που κινείται γύρω από τη θεία με τα χορταράκια.
Αν δεν ήταν θεία με τα χορταράκια ήταν ο μπαμπάς με το σαράβαλο Ζάσταβα που έπαιρνε τα κουτσούβελα και τα πήγαινε να αμολήσουν αετό.
Ήταν τα παπούτσια που τρύπαγαν και τι καλά που ήταν.
Ήταν τα ρούχα τα μπαλωμένα που φορούσε κάποιος και τι καλά που ήταν.
Ήταν ο δάσκαλος που έδερνε με τη βέργα και τα χέρια φούσκωναν και έτσουζαν και τι καλά που ήταν.
Ήταν το κούρεμα γουλί στο σχολείο και τι καλά που ήταν.
Ε μη μου πείτε ότι δεν τα έχετε ξανακούσει.
Τα έχω ακούσει πολλές φορές αλλά παλαιότερα από κάτι γέρους χουντικούς που μου φαίνονταν γραφικοί και τους έλεγα χαϊδευτικά "Παρατατικούς" επειδή αναφέρονταν σε χρόνο Παρατατικό.
Οι παλιοί παρατατικοί μας άφησαν χρόνους αλλά οι νεώτεροι έγιναν παρατατικοί επίσης.
Η θεοκρατική λογική ξέφυγε από τους παπάδες και την Εκκλησία και κύλισε προς τους τεχνοκράτες οι οποίοι παριστάνουν τον εκπρόσωπο του θεού στη γη και μοιράζουν τιμωρίες.
Αν φταίξαμε όλοι λίγο πολύ κάπου δεν είναι για το γεγονός ότι δεν παραδεχόμασταν τα λάθη μας όπως λέει ο μεσήλικας και ο άλλος ο συγγραφέας που δεν χάρηκε καθόλου για τη γνωριμία μαζί μου επειδή είμαι ελληνίδα και επιμένω να ζω στην Ελλάδα.
Εκεί που φταίξαμε όλοι είναι ότι τα βλέπαμε όλα λάθος και κάθε τι που έκαναν τα ευρωΠΕΗ σωστό.
Υπήρχε μία τάση που υπέβοσκε από παλιά που κινείται γύρω από τη θεία με τα χορταράκια.
Αν δεν ήταν θεία με τα χορταράκια ήταν ο μπαμπάς με το σαράβαλο Ζάσταβα που έπαιρνε τα κουτσούβελα και τα πήγαινε να αμολήσουν αετό.
Ήταν τα παπούτσια που τρύπαγαν και τι καλά που ήταν.
Ήταν τα ρούχα τα μπαλωμένα που φορούσε κάποιος και τι καλά που ήταν.
Ήταν ο δάσκαλος που έδερνε με τη βέργα και τα χέρια φούσκωναν και έτσουζαν και τι καλά που ήταν.
Ήταν το κούρεμα γουλί στο σχολείο και τι καλά που ήταν.
Ε μη μου πείτε ότι δεν τα έχετε ξανακούσει.
Τα έχω ακούσει πολλές φορές αλλά παλαιότερα από κάτι γέρους χουντικούς που μου φαίνονταν γραφικοί και τους έλεγα χαϊδευτικά "Παρατατικούς" επειδή αναφέρονταν σε χρόνο Παρατατικό.
Οι παλιοί παρατατικοί μας άφησαν χρόνους αλλά οι νεώτεροι έγιναν παρατατικοί επίσης.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- kostas
- Συντονιστής Ενότητας
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Αν ήταν στο δικό μου χέρι θα σου έλεγα να μην μεταφέρεις ποτέ σου προσωπικά μηνύματα.doctormarkon έγραψε:
Αφού δεν μπορώ να δώσω λινκ αφού πρόκειται για προσωπικά μηνύματα που κακώς έκανα και τα έβγαλα στη φόρα μήπως είναι καλύτερα να σβήσω αυτές τις αναρτήσεις ή να τις μεταφέρω στην αποθήκη.
Το θέμα έχει τεράστιο ενδιαφέρον και ο μόνος λόγος που δε θα συμμετάσχω ειναι ακριβως επειδη αυτος που το έγραψε το έστειλε καθαρά σε σένα και όχι για να το σχολιάσουμε εμεις

Είναι αντιδεοντολογικό και αντίθετο με τις δικές μου ιντερνετικές αρχές (προσοχή στο ιντερνετικές

(δε θέλω να σας το χαλάσω, απλά εκφράζω μια διαφορετική άποψη)
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15826
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 345 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Οι απόψεις οι μεσαιωνικές οι παρόμοιες με του μεσήλικα κατακλύζουν τα μπλογκς ένα χρόνο τώρα.
Σχεδόν όλοι αναφέρονταν στη δεκαετία του 60 και του 70 και στα χορταράκια της θείας.
Στη φτώχεια και καλά που πέρναγε ο κόσμος τότε, στο σκατό παξιμάδι, στα υπάκουα τότε παιδιά που δεν ήθελαν πολυτέλειες.
Ξεχνούν οι παρατατικοί ότι στη δεκαετία του 60 και του 70 δούλευε ένας ο άντρας ο πάτερ φαμίλιας ο κουβαλητής και ζούσε ολόκληρη οικογένεια.
Ο πατέρας μίας φίλης μου ήταν ταχυδρόμος και χωρίς να δουλεύει η γυναίκα του κατόρθωσε να σπουδάσει 3 παιδιά. Δεν τους έλειψε τίποτα.
Ο πατέρας μιας συμφοιτήτριας έβαζε πλακάκια στα σπίτια και σπούδασε 5 παιδιά και έκανε και ένα σπιτάκι στην εξοχή.
Εκαναν οικονομίες αλλά για κάποιο σκοπό. Μαζευαν τα χορταράκια και έπλεναν τη σακούλα αλλά για κάποιο σκοπό. Είχαν πρόγραμμα ζωής και ζούσαν με στερήσεις. Δεν τους το επέβαλλε κανείς.
Έκαναν οικονομίες και ζούσαν με στέρηση για να φτιάξουν κάτι.
Κάποιες θείες μάζευαν τα χορταράκια για να φτιάξουν ένα σπίτι για τα παιδιά τους που τώρα έρχεται το Κράτος και θέλει να τους το φάει.
Σχεδόν όλοι αναφέρονταν στη δεκαετία του 60 και του 70 και στα χορταράκια της θείας.
Στη φτώχεια και καλά που πέρναγε ο κόσμος τότε, στο σκατό παξιμάδι, στα υπάκουα τότε παιδιά που δεν ήθελαν πολυτέλειες.
Ξεχνούν οι παρατατικοί ότι στη δεκαετία του 60 και του 70 δούλευε ένας ο άντρας ο πάτερ φαμίλιας ο κουβαλητής και ζούσε ολόκληρη οικογένεια.
Ο πατέρας μίας φίλης μου ήταν ταχυδρόμος και χωρίς να δουλεύει η γυναίκα του κατόρθωσε να σπουδάσει 3 παιδιά. Δεν τους έλειψε τίποτα.
Ο πατέρας μιας συμφοιτήτριας έβαζε πλακάκια στα σπίτια και σπούδασε 5 παιδιά και έκανε και ένα σπιτάκι στην εξοχή.
Εκαναν οικονομίες αλλά για κάποιο σκοπό. Μαζευαν τα χορταράκια και έπλεναν τη σακούλα αλλά για κάποιο σκοπό. Είχαν πρόγραμμα ζωής και ζούσαν με στερήσεις. Δεν τους το επέβαλλε κανείς.
Έκαναν οικονομίες και ζούσαν με στέρηση για να φτιάξουν κάτι.
Κάποιες θείες μάζευαν τα χορταράκια για να φτιάξουν ένα σπίτι για τα παιδιά τους που τώρα έρχεται το Κράτος και θέλει να τους το φάει.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Επαναλαμβάνω: Οχι στην αποθήκη.
Βαλ'το σε κλειστή ενότητα αν θέλεις, Μαρία...
Βαλ'το σε κλειστή ενότητα αν θέλεις, Μαρία...
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15826
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 345 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Έχεις δίκιο Κώστα.kostas έγραψε:Αν ήταν στο δικό μου χέρι θα σου έλεγα να μην μεταφέρεις ποτέ σου προσωπικά μηνύματα.
Το θέμα έχει τεράστιο ενδιαφέρον και ο μόνος λόγος που δε θα συμμετάσχω ειναι ακριβως επειδη αυτος που το έγραψε το έστειλε καθαρά σε σένα και όχι για να το σχολιάσουμε εμεις
Δίσταζα να μεταφέρω προσωπικά μηνύματα.
Ήταν προσωπικό μήνυμα που το έστειλε σε μένα αλλά το περιεχόμενο του μηνύματος δεν αφορά εμένα αποκλειστικά. Και εκείνος δεν γράφει κάποια προσωπικά του θέματα που δεν θα έπρεπε να τα διαβάσει κάποιος άλλος.
Έβαλα σε παράθεση το περιεχόμενο που είναι γενικού ενδιαφέροντος, κοινωνικό θέμα που μας αφορά όλους.
Και εκφράζει απόψεις που ταιριάζουν απόλυτα με τα όσα έχει πει ο Πάγκαλος κατά καιρούς και άλλοι δημοσιοκάφροι.
Μιλάει για τιμωρίες και ευθύνες προσωπικά του καθενός.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15826
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 345 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Και εδώ θα ήθελα να σχολιάσω κάποιες φράσεις και των δύο τύπων που έχουν σχέση με το κατά πόσον πρέπει να παραδεχόμαστε τα λάθη μας.
Είναι κακό να μην παραδέχεται κάποιος τα λάθη του?
Η δική μου γνώμη είναι να παραδέχεσαι ένα λάθος που έκανες και να προσπαθείς να επανορθώσεις.
Τα λάθη του παρελθόντος μπορεί να γίνονται μαθήματα για να μην τα επαναλάβεις στο μέλλον. Πρόκειται για μία θετική αντιμετώπιση της πραγματικότητας. Πολιτισμός είναι να διδάσκεσαι από τα λάθη σου και να επανορθώνεις, να βελτιώνεσαι να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος.
Να παραδέχεσαι τα λάθη σου ακόμα και αν έκανες πράγματι λάθος για να έχεις ενοχές, να μην είναι δυνατόν να επανορθώσεις και να επιτρέπεις στον κάθε κομπλεξικό να ξεσπάει πάνω σου είναι σαδομαζοχιστική τάση.
Να παραδέχεσαι τα λάθη σου για να δεχθείς τη διαπόμπευση και την τιμωρία είναι μια αρρωστημένη τάση
Είναι κακό να μην παραδέχεται κάποιος τα λάθη του?
Η δική μου γνώμη είναι να παραδέχεσαι ένα λάθος που έκανες και να προσπαθείς να επανορθώσεις.
Τα λάθη του παρελθόντος μπορεί να γίνονται μαθήματα για να μην τα επαναλάβεις στο μέλλον. Πρόκειται για μία θετική αντιμετώπιση της πραγματικότητας. Πολιτισμός είναι να διδάσκεσαι από τα λάθη σου και να επανορθώνεις, να βελτιώνεσαι να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος.
Να παραδέχεσαι τα λάθη σου ακόμα και αν έκανες πράγματι λάθος για να έχεις ενοχές, να μην είναι δυνατόν να επανορθώσεις και να επιτρέπεις στον κάθε κομπλεξικό να ξεσπάει πάνω σου είναι σαδομαζοχιστική τάση.
Να παραδέχεσαι τα λάθη σου για να δεχθείς τη διαπόμπευση και την τιμωρία είναι μια αρρωστημένη τάση
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Μεταφέρθηκαν απόψεις & θέσεις για ένα θέμα που ανήκει σε όλους. Θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν κάποια "εξομολόγηση" συμπολίτη σε ραδιοφωνική εκπομπή (αν βέβαια δεν κοβόταν στον αέρα η άποψή του) & να γινόταν σχολιασμός επ'αυτού. Προσωπικά δεν νομίζω πως τίθεται θέμα μεταφοράς των γραφόμενων οπουδήποτε. Οι σχολιασμοί που έχουν γίνει δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια ανάλυση της παρούσης κατάστασης που δημιουργήθηκε καιρό πρίν.
Στο θέμα μας...
Είμαστε ένας πληθυσμός κοντά 11 εκατομμύρια. Σε αυτό το νούμερο (επειδή έτσι βλέπουν κάποιοι τους πληθυσμούς) υπάρχει μια μειοψηφία η οποία δημιουργεί κοινωνικές/πολιτισμικές/οικονομικές εντάσεις & διαστρεβλώσεις, κάποια άλλα νούμερα δηλαδή με την υποβιβαστική διάσταση της λέξης. Αρνούμαι να υποστηρίξω τη δική τους θέση & αντίληψη για την κατρακύλα που οι ίδιοι έχουν προκαλέσει ξεχνώντας ίσως τις προσπάθειες των προγόνων. & δεν μιλάω για τους ιστορικούς προγόνους όλων μας αλλά για εκείνους του άμεσου οικογενειακού περιβάλλοντος του καθενός. Το τίμα τον πατέρα & την οικογένεια σου, από όποια φιλοσοφική ή θρησκευτική άποψη & αν υποστηρίζεται/προέρχεται, χαίρει άκρατο εξευτελισμό για την ανάδειξη μιας νέας αναγκαιότητας που είναι ο εγωιστικός μηδενισμός του συνανθρώπου & της τιμής/υποχρέωσης να λέγεται άνθρωπος. Καλούμαστε όλοι όσοι δεν συμμετείχαμε σε αυτό το πάρτυ που έγινε κάποτε, να μαζέψουμε τα σκουπίδια & το χάος που αφήσανε όσοι διασκεδάσανε. Ε ΟΧΙ! Να τα μαζέψουν μόνοι τους! Δικό τους λάθος είναι στην τελική!
Είμαστε η συνέχεια ενός έθνους που άφησε δάφνες στις οποίες δεν αναπαυθήκαμε όπως νομίζουν αλλά τις φυλάξαμε καλά αποδεχόμενοι τα νέα πλασματικά ιδεώδη & αφομοιώνοντάς τα επειδή στην κυτταρική μας μνήμη ακόμα πονάνε τα πλευρά μας από τα ραπίσματα των κατακτητών. & όχι δεν ήταν κάποια σιωπηλή υποταγή η αποδοχή αυτή απλά ήταν η εξοικείωση με τον πάλαι ποτέ κατακτητή. Του δώσαμε την τιμή να βρεθεί στο ίδιο επίπεδο με εμάς & την αξίωση να μας προσπεράσει ακόμα & χαρίζοντάς του τα ό,ποια κλεμμένα. Το ευχαριστώ σε όλο αυτό είναι η απέλπιδα προσπάθειά του να μας μειώσει όσο περισσότερο γίνεται. Γιατί; Επειδή πολύ απλά γνωρίζει πως του χαρίσαμε & δεν διεκδίκησε μόνος του τα κεκτημένα του!!! Θεωρεί πως το να μας προσάπτει χαρακτηριστικά υποβιβασμού τον απομακρύνει από τον κίνδυνο να χάσει τη θέση που απέκτησε. Έτσι & αλλιώς αυτό από την ιστορία του ξέρει πολύ καλά να το κάνει. Όταν κατά τη διάρκεια του μεσαίωνα η Ευρώπη αφανιζόταν από αρρώστιες, τόσο σωματικές όσο & πνευματικές, εμείς είχαμε την τύχη μέσα στην ατυχία μας να προχωράμε & να σιγοανάβουμε την φωτιά που ονομάστηκε αποτίναξη τούρκικου ζυγού. Εκείνοι τί κάνανε; Ζούσανε μέσα στην παρακμή του υλιστικού εγωισμού της ελίτ, ό,τι & αν σημαίνει αυτό & όπως αν μεταφράζεται στο μυαλό του καθενός. & έρχονται τώρα ξανά κάποιοι οι οποίοι θέλουν να ξαναδούν το ίδιο σκηνικό έχοντας φυτεύσει δικούς τους σπόρους ανάμεσά μας.
Γιατί άραγε όποτε υπήρχε ένδειξη υπεροχής του Έλληνα πάντα ακολουθούσε η υποδούλωσή του με ό,ποιο μέσο; Γιατί πάντα όποτε η ανωτερότητα αυτής της φυλής γινόταν/γίνεται αποτελεί θέμα από τους άλλους λαούς; Τι εννοώ; Μερικά παραδείγματα εν περιλήψει... Είχαμε κάποτε τον Περικλή & τους νόμους του (έγιναν η βάση για το σύνταγμα των Η.Π.Α.), είχαμε τον Αλέξανδρο & την εκστρατεία του (την ίδια αξίωση θέλησαν οι δυτικοευρωπαίοι με τις σταυροφορίες), υπήρξε η Βυζαντινή αυτοκρατορία (ζηλεύτηκε από τους ανατολίτες). Στα πιό σύγχρονα; Πολιτικούς που όρθωσαν το ανάστημά τους & είπαν ΟΧΙ στην προσπάθειά τους να διαφυλάξουν την θέλησή μας για να σταθούμε στα πόδια μας. Επιστήμονες που δώρισαν στην παγκόσμια κοινωνία εργαλεία προστασίας της υγείας. Στις τέχνες & τα γράμματα πάρα πολλοί επίσης. Που θέλω να καταλήξω; Τον Έλληνα τον φοβούνται επειδή είναι ικανός & πολυπράγμων! Έχει μυαλό ανοιχτό κάτι που δεν γίνεται αποδεκτό από τους υπόλοιπους & αυτό τρομάζει. Πάντα καταφέρναμε έστω & με τα ελάχιστα ψίχουλα που φιλάγαμε να μεγαλώσουν γενιές & να δημιουργήσουν! & τώρα που βρισκόμαστε σε μια καμπή της ιστορίας, παγκοσμίως έχουν βρεί την καραμέλα της οικονομικής κρίσης/κατάρρευσης. Ναί, σίγουρα πονάει & είναι δυσβάσταχτο & καθόλου έντιμο ή δίκαιο, επειδή κάποιοι ελάχιστοι παίξανε με το μυαλό των περισσότερων & τα όνειρα αυτών!
Μας παρουσιάζουν πρότυπα, προ-ετοιμασμένες δηλαδή κοινωνικές & ψυχολογικές καταστάσεις βασισμένες στην ιστορική συνταγή ακμή-παρακμή, για να μας βάλουν σε μια τροχοπέδη δικής τους υπεροχής. Επιδιώκουν τόσα χρόνια την παρακμή γνωρίζοντας πως ακόμα δεν έχει τελειώσει η διαδικασία εξέλιξης του ανθρώπου & του πολιτισμού του. Είναι συμφέρον προς αυτούς να μας θεωρούν όχλο & να πράττουμε ως όχλος.
Συγνώμη αλλά δεν θα πάρω!
Στο θέμα μας...
Είμαστε ένας πληθυσμός κοντά 11 εκατομμύρια. Σε αυτό το νούμερο (επειδή έτσι βλέπουν κάποιοι τους πληθυσμούς) υπάρχει μια μειοψηφία η οποία δημιουργεί κοινωνικές/πολιτισμικές/οικονομικές εντάσεις & διαστρεβλώσεις, κάποια άλλα νούμερα δηλαδή με την υποβιβαστική διάσταση της λέξης. Αρνούμαι να υποστηρίξω τη δική τους θέση & αντίληψη για την κατρακύλα που οι ίδιοι έχουν προκαλέσει ξεχνώντας ίσως τις προσπάθειες των προγόνων. & δεν μιλάω για τους ιστορικούς προγόνους όλων μας αλλά για εκείνους του άμεσου οικογενειακού περιβάλλοντος του καθενός. Το τίμα τον πατέρα & την οικογένεια σου, από όποια φιλοσοφική ή θρησκευτική άποψη & αν υποστηρίζεται/προέρχεται, χαίρει άκρατο εξευτελισμό για την ανάδειξη μιας νέας αναγκαιότητας που είναι ο εγωιστικός μηδενισμός του συνανθρώπου & της τιμής/υποχρέωσης να λέγεται άνθρωπος. Καλούμαστε όλοι όσοι δεν συμμετείχαμε σε αυτό το πάρτυ που έγινε κάποτε, να μαζέψουμε τα σκουπίδια & το χάος που αφήσανε όσοι διασκεδάσανε. Ε ΟΧΙ! Να τα μαζέψουν μόνοι τους! Δικό τους λάθος είναι στην τελική!
Είμαστε η συνέχεια ενός έθνους που άφησε δάφνες στις οποίες δεν αναπαυθήκαμε όπως νομίζουν αλλά τις φυλάξαμε καλά αποδεχόμενοι τα νέα πλασματικά ιδεώδη & αφομοιώνοντάς τα επειδή στην κυτταρική μας μνήμη ακόμα πονάνε τα πλευρά μας από τα ραπίσματα των κατακτητών. & όχι δεν ήταν κάποια σιωπηλή υποταγή η αποδοχή αυτή απλά ήταν η εξοικείωση με τον πάλαι ποτέ κατακτητή. Του δώσαμε την τιμή να βρεθεί στο ίδιο επίπεδο με εμάς & την αξίωση να μας προσπεράσει ακόμα & χαρίζοντάς του τα ό,ποια κλεμμένα. Το ευχαριστώ σε όλο αυτό είναι η απέλπιδα προσπάθειά του να μας μειώσει όσο περισσότερο γίνεται. Γιατί; Επειδή πολύ απλά γνωρίζει πως του χαρίσαμε & δεν διεκδίκησε μόνος του τα κεκτημένα του!!! Θεωρεί πως το να μας προσάπτει χαρακτηριστικά υποβιβασμού τον απομακρύνει από τον κίνδυνο να χάσει τη θέση που απέκτησε. Έτσι & αλλιώς αυτό από την ιστορία του ξέρει πολύ καλά να το κάνει. Όταν κατά τη διάρκεια του μεσαίωνα η Ευρώπη αφανιζόταν από αρρώστιες, τόσο σωματικές όσο & πνευματικές, εμείς είχαμε την τύχη μέσα στην ατυχία μας να προχωράμε & να σιγοανάβουμε την φωτιά που ονομάστηκε αποτίναξη τούρκικου ζυγού. Εκείνοι τί κάνανε; Ζούσανε μέσα στην παρακμή του υλιστικού εγωισμού της ελίτ, ό,τι & αν σημαίνει αυτό & όπως αν μεταφράζεται στο μυαλό του καθενός. & έρχονται τώρα ξανά κάποιοι οι οποίοι θέλουν να ξαναδούν το ίδιο σκηνικό έχοντας φυτεύσει δικούς τους σπόρους ανάμεσά μας.
Γιατί άραγε όποτε υπήρχε ένδειξη υπεροχής του Έλληνα πάντα ακολουθούσε η υποδούλωσή του με ό,ποιο μέσο; Γιατί πάντα όποτε η ανωτερότητα αυτής της φυλής γινόταν/γίνεται αποτελεί θέμα από τους άλλους λαούς; Τι εννοώ; Μερικά παραδείγματα εν περιλήψει... Είχαμε κάποτε τον Περικλή & τους νόμους του (έγιναν η βάση για το σύνταγμα των Η.Π.Α.), είχαμε τον Αλέξανδρο & την εκστρατεία του (την ίδια αξίωση θέλησαν οι δυτικοευρωπαίοι με τις σταυροφορίες), υπήρξε η Βυζαντινή αυτοκρατορία (ζηλεύτηκε από τους ανατολίτες). Στα πιό σύγχρονα; Πολιτικούς που όρθωσαν το ανάστημά τους & είπαν ΟΧΙ στην προσπάθειά τους να διαφυλάξουν την θέλησή μας για να σταθούμε στα πόδια μας. Επιστήμονες που δώρισαν στην παγκόσμια κοινωνία εργαλεία προστασίας της υγείας. Στις τέχνες & τα γράμματα πάρα πολλοί επίσης. Που θέλω να καταλήξω; Τον Έλληνα τον φοβούνται επειδή είναι ικανός & πολυπράγμων! Έχει μυαλό ανοιχτό κάτι που δεν γίνεται αποδεκτό από τους υπόλοιπους & αυτό τρομάζει. Πάντα καταφέρναμε έστω & με τα ελάχιστα ψίχουλα που φιλάγαμε να μεγαλώσουν γενιές & να δημιουργήσουν! & τώρα που βρισκόμαστε σε μια καμπή της ιστορίας, παγκοσμίως έχουν βρεί την καραμέλα της οικονομικής κρίσης/κατάρρευσης. Ναί, σίγουρα πονάει & είναι δυσβάσταχτο & καθόλου έντιμο ή δίκαιο, επειδή κάποιοι ελάχιστοι παίξανε με το μυαλό των περισσότερων & τα όνειρα αυτών!
Μας παρουσιάζουν πρότυπα, προ-ετοιμασμένες δηλαδή κοινωνικές & ψυχολογικές καταστάσεις βασισμένες στην ιστορική συνταγή ακμή-παρακμή, για να μας βάλουν σε μια τροχοπέδη δικής τους υπεροχής. Επιδιώκουν τόσα χρόνια την παρακμή γνωρίζοντας πως ακόμα δεν έχει τελειώσει η διαδικασία εξέλιξης του ανθρώπου & του πολιτισμού του. Είναι συμφέρον προς αυτούς να μας θεωρούν όχλο & να πράττουμε ως όχλος.
Συγνώμη αλλά δεν θα πάρω!
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15826
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 345 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Σε ένα προσωπικό μήνυμα δεν είναι καθόλου δεοντολογικό να βγάζουμε στη φόρα την ταυτότητα αυτού που το έστειλε.
Αλλά όταν μέσα στο περιεχόμενο δεν αναφέρεται τίποτα προσωπικό δικό του ή δικό μου παρά μόνο απόψεις που αφορούν όλους μας αλλά με έχουν εκνευρίσει αφάνταστα τότε είναι καλό να το σχολιάσουμε.
Συμφωνώ απόλυτα με τη Μαρία με το περιεκτικό και και πολύ κριτικό άρθρο της.
Δεν είμαστε όλοι κλέφτες ούτε πήραμε τη ζωή μας λάθος.
Αλλά ακόμα και εκείνοι που έκαναν λάθη όπως για παράδειγμα αυτοί που μπήκαν στο δημόσιο με μέσον με αντάλλαγμα την ψήφο τους σε κάποιο από τα δύο μεγάλα κόμματα κανείς δεν πρέπει και δεν επιτρέπεται να τους πει "Καλά να πάθεις, τώρα πάρε τον π@ύλο" Γιατί η δουλειά δεν είναι προνόμιο ούτε χάρη. Είναι δικαίωμα. Όπως και η ζωή είναι δικαίωμα.
Όχι δεν θα βάλω τα μηνύματα σε κλειστή ενότητα οι απόψεις σαν αυτές πρέπει να περνάνε από κριτική.΄
Δεν έχει σημασία ποιός τις εκφράζει και δεν θέλω να μπω στον κόπο να ανοίξω πιά συζήτηση μαζί του.
Αλλά επειδή μιλάμε για μεσαίωνα νέου τύπου να θυμόσαστε κάτι που ήταν και ο βασικός λόγος που έβγαλα τα μηνύματα αυτά:
Με τα μέτρα λιτότητας και την εξαθλίωση ένα κομμάτι της κοινωνίας επαναστατικοποιείται αλλά και ένα ακόμα μεγαλύτερο συντηρητικοποιείται και μάλιστα ακραία. Και αυτό το κομμάτι περιλαμβάνει τόσο αυτούς που δεν τους έχει αγγίξει καθόλου η κρίση ή κερδίζουν από αυτής όσο και εκείνους που εξαθλιώνονται γιατί είναι περισσότερο χειραγωγήσιμοι και χωρίς αντιστάσεις.
Αλλά όταν μέσα στο περιεχόμενο δεν αναφέρεται τίποτα προσωπικό δικό του ή δικό μου παρά μόνο απόψεις που αφορούν όλους μας αλλά με έχουν εκνευρίσει αφάνταστα τότε είναι καλό να το σχολιάσουμε.
Συμφωνώ απόλυτα με τη Μαρία με το περιεκτικό και και πολύ κριτικό άρθρο της.
Δεν είμαστε όλοι κλέφτες ούτε πήραμε τη ζωή μας λάθος.
Αλλά ακόμα και εκείνοι που έκαναν λάθη όπως για παράδειγμα αυτοί που μπήκαν στο δημόσιο με μέσον με αντάλλαγμα την ψήφο τους σε κάποιο από τα δύο μεγάλα κόμματα κανείς δεν πρέπει και δεν επιτρέπεται να τους πει "Καλά να πάθεις, τώρα πάρε τον π@ύλο" Γιατί η δουλειά δεν είναι προνόμιο ούτε χάρη. Είναι δικαίωμα. Όπως και η ζωή είναι δικαίωμα.
Όχι δεν θα βάλω τα μηνύματα σε κλειστή ενότητα οι απόψεις σαν αυτές πρέπει να περνάνε από κριτική.΄
Δεν έχει σημασία ποιός τις εκφράζει και δεν θέλω να μπω στον κόπο να ανοίξω πιά συζήτηση μαζί του.
Αλλά επειδή μιλάμε για μεσαίωνα νέου τύπου να θυμόσαστε κάτι που ήταν και ο βασικός λόγος που έβγαλα τα μηνύματα αυτά:
Με τα μέτρα λιτότητας και την εξαθλίωση ένα κομμάτι της κοινωνίας επαναστατικοποιείται αλλά και ένα ακόμα μεγαλύτερο συντηρητικοποιείται και μάλιστα ακραία. Και αυτό το κομμάτι περιλαμβάνει τόσο αυτούς που δεν τους έχει αγγίξει καθόλου η κρίση ή κερδίζουν από αυτής όσο και εκείνους που εξαθλιώνονται γιατί είναι περισσότερο χειραγωγήσιμοι και χωρίς αντιστάσεις.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15826
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 345 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Με το βίντεο αυτό μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους.
Ο Κοντογιώργης έχει μελετήσει σε βάθος την Ελλάδα επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Οι Έλληνες έλεγχαν πολύ πριν την επανάσταση τεράστιες περιοχές.
Είναι πολύ μεγάλο ψέμα όταν λένε ότι οι Έλληνες ανέχτηκαν τον τουρκικό ζυγό επί 400 χρόνια και έτρωγαν φάπες όλα αυτά τα χρόνια ώσπου έγινε το μπαμ έτσι ξαφνικά.
Είχαν δημιουργηθεί πολλά χρόνια πριν οι προϋποθέσεις για την επανάσταση αλλά οι συσχετισμοί των μεγάλων δυνάμεων εμπόδιζαν να ξεσπάσει νωρίτερα.
Έτσι κι αλλιώς καμία επανάσταση δεν ξεκινάει από το μηδέν σαν σεισμός. Η επανάσταση δεν είναι φούσκα.
Στο βίντεο οι δημοσιοκάφροι έχουν ακριβώς τις ίδιες απόψεις με τον τύπο που μου έστειλε μήνυμα.
Ούτε λίγο ούτε πολύ προσπαθούν να βγούν από πάνω στον Καθηγητή.
Είπαμε να αμφισβητείς την αυθεντία. Και εγώ το έχω πεί ότι η γνώση περνάει μέσα από την αμφισβήτηση της αυθεντίας.
Αλλά οι δύο δημοσιοκάφροι προσπαθούν να παραστήσουν οι ίδιοι την αυθεντία επειδή είναι παπαγαλάκια της κυρίαρχης άποψης.
Αν ο καθηγητής δεν είχε το κύρος που έχει θα τον έβριζαν.
Μα φταίει ο καθένας από μας.
Και κείνος πιάνεται από τη λέξη "καθένας" και κάνει την ανάλυση του για τον "ατομισμό" που κυριαρχεί τόσο στην Ελληνική Κοινωνία όσο και στο πολιτικό σύστημα.
Ατομισμός που δεν έχει καμία σχέση με την ατομικότητα. Είναι έννοιες τελείως διαφορετικές
Ο Κοντογιώργης έχει μελετήσει σε βάθος την Ελλάδα επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Οι Έλληνες έλεγχαν πολύ πριν την επανάσταση τεράστιες περιοχές.
Είναι πολύ μεγάλο ψέμα όταν λένε ότι οι Έλληνες ανέχτηκαν τον τουρκικό ζυγό επί 400 χρόνια και έτρωγαν φάπες όλα αυτά τα χρόνια ώσπου έγινε το μπαμ έτσι ξαφνικά.
Είχαν δημιουργηθεί πολλά χρόνια πριν οι προϋποθέσεις για την επανάσταση αλλά οι συσχετισμοί των μεγάλων δυνάμεων εμπόδιζαν να ξεσπάσει νωρίτερα.
Έτσι κι αλλιώς καμία επανάσταση δεν ξεκινάει από το μηδέν σαν σεισμός. Η επανάσταση δεν είναι φούσκα.
Στο βίντεο οι δημοσιοκάφροι έχουν ακριβώς τις ίδιες απόψεις με τον τύπο που μου έστειλε μήνυμα.
Ούτε λίγο ούτε πολύ προσπαθούν να βγούν από πάνω στον Καθηγητή.
Είπαμε να αμφισβητείς την αυθεντία. Και εγώ το έχω πεί ότι η γνώση περνάει μέσα από την αμφισβήτηση της αυθεντίας.
Αλλά οι δύο δημοσιοκάφροι προσπαθούν να παραστήσουν οι ίδιοι την αυθεντία επειδή είναι παπαγαλάκια της κυρίαρχης άποψης.
Αν ο καθηγητής δεν είχε το κύρος που έχει θα τον έβριζαν.
Μα φταίει ο καθένας από μας.
Και κείνος πιάνεται από τη λέξη "καθένας" και κάνει την ανάλυση του για τον "ατομισμό" που κυριαρχεί τόσο στην Ελληνική Κοινωνία όσο και στο πολιτικό σύστημα.
Ατομισμός που δεν έχει καμία σχέση με την ατομικότητα. Είναι έννοιες τελείως διαφορετικές
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15826
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 345 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: "Ποιο 1929, εδώ μιλάμε για νέο Μεσαίωνα"
Και πάνω που λέγαμε για έναν άγνωστο μεσήλικα και την παρέα του που μου έστειλε ένα προσωπικό μήνυμα βγαίνει η Νανά Μούσχουρη και λέει ακριβώς τα ίδια.
Ακριβώς τα ίδια λόγια με το ίδιο περιεχόμενο
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112785276
http://www.trikala.net/news/apopseis/20 ... -moysxoyri
Αυτό το ποιηματάκι έχει αρχίσει να γίνεται κυρίαρχη άποψη.
Δεν είπε για τη θεία με τα χορτράκια αλλά είπε τα άλλα.
Και αυτή η άποψη άλλο να λέγεται από έναν άγνωστο Χ μεσήλικα που μια μέρα αποφάσισε να φύγει από την Ελλάδα και στέλνει ένα μήνυμα και άλλο από τη Νανά Μούσχουρη.
Ντροπή της.
Ακυρώνει 50 χρόνια καριέρας.
Ακόμα δεν ξέρουμε αν είναι δική της άποψη ή αν με κάποια ανταλλάγματα είπε αυτά που είπε.
Είπε: Ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα.
Και εγώ θέλω να πω.
Ντρέπομαι που ΕΙΝΑΙ Ελληνίδα.
Περισσότερο Έλληνας είναι ένας λάθρο΄που δουλεύει και παλεύει μαζί μας παρά αυτή.
Γιατί ο Έλληνας που έχει κύρος, χρήματα, όνομα και δύναμη πρέπει να τιμά τη χώρα του. Έχει πολλές δυνατότητες να το κάνει και πρέπει να το κάνει αν θέλει να λέγεται Έλληνας.
Αυτές οι απόψεις σηματοδοτούν Μεσαίωνα.
Γιατί ως λαό μας έχουν για τα σκουπίδια.
Ότι και καλά σηκώσαμε κεφάλι και καλοπεράσαμε επειδή τρώγαμε κανονικό ψωμί και όχι από τα σκουπίδια.
Γιατί ζούσαμε και δεν αυτοκτονούσαμε.
Γιατί δεν κάναμε ουρά για να παίξουμε σε τσόντα.
Γιατί ζούσαμε με αξιοπρέπεια και κάναμε σχέδια.
Όλα όσα κάναμε στο παρελθόν ξαφνικά φαντάζουν απαγορευμένα.
Έτσι λένε επίσημα και ανεπίσημα στόματα.
Όσο και αν είναι ΙΕΡΟ ΤΕΡΑΣ θα της άξιζαν και γιαούρτια και κλούβια αυγά
Ακριβώς τα ίδια λόγια με το ίδιο περιεχόμενο
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112785276
http://www.trikala.net/news/apopseis/20 ... -moysxoyri
Αυτό το ποιηματάκι έχει αρχίσει να γίνεται κυρίαρχη άποψη.
Δεν είπε για τη θεία με τα χορτράκια αλλά είπε τα άλλα.
Και αυτή η άποψη άλλο να λέγεται από έναν άγνωστο Χ μεσήλικα που μια μέρα αποφάσισε να φύγει από την Ελλάδα και στέλνει ένα μήνυμα και άλλο από τη Νανά Μούσχουρη.
Ντροπή της.
Ακυρώνει 50 χρόνια καριέρας.
Ακόμα δεν ξέρουμε αν είναι δική της άποψη ή αν με κάποια ανταλλάγματα είπε αυτά που είπε.
Είπε: Ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα.
Και εγώ θέλω να πω.
Ντρέπομαι που ΕΙΝΑΙ Ελληνίδα.
Περισσότερο Έλληνας είναι ένας λάθρο΄που δουλεύει και παλεύει μαζί μας παρά αυτή.
Γιατί ο Έλληνας που έχει κύρος, χρήματα, όνομα και δύναμη πρέπει να τιμά τη χώρα του. Έχει πολλές δυνατότητες να το κάνει και πρέπει να το κάνει αν θέλει να λέγεται Έλληνας.
Αυτές οι απόψεις σηματοδοτούν Μεσαίωνα.
Γιατί ως λαό μας έχουν για τα σκουπίδια.
Ότι και καλά σηκώσαμε κεφάλι και καλοπεράσαμε επειδή τρώγαμε κανονικό ψωμί και όχι από τα σκουπίδια.
Γιατί ζούσαμε και δεν αυτοκτονούσαμε.
Γιατί δεν κάναμε ουρά για να παίξουμε σε τσόντα.
Γιατί ζούσαμε με αξιοπρέπεια και κάναμε σχέδια.
Όλα όσα κάναμε στο παρελθόν ξαφνικά φαντάζουν απαγορευμένα.
Έτσι λένε επίσημα και ανεπίσημα στόματα.
Όσο και αν είναι ΙΕΡΟ ΤΕΡΑΣ θα της άξιζαν και γιαούρτια και κλούβια αυγά
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα