Η μπάλα στην εξέδρα.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Αύγ 2017, 08:56
Κάποτε ο μπερνυ σαντερς είχε πει οτι η πολιτική των Ρεπουμπλικάνων ευνοει το πλούσιο 1% των ΗΠΑ και οτι αν το πρόγραμμα τους το λέγαν ξεκάθαρα, θα τους ψήφιζε μόνο το 1% αυτο. Έτσι δημιουργούν διχασμό με ηθικα διλήμματα και δηθεν απειλες για τον Αμερικανικο τροπο ζωης, τύπου εκτρώσεων, ισότητας γαμου,χρησης τουαλετων απο τρανς ατομα κλπ, για να αυξήσουν την εκλογική τους βαση.
Βέβαια εμας δεν μας νοιάζουν τοσο οι Αμερικάνοι που ειχαν να διαλέξουν αναμεσα σε εναν τρελο και μια αιμοσταγή αλλα η Ελλάδα.
Στην Ελλάδα του μνημονίου, το φλεγον πολιτικο τοπικ, είναι το αν θα παει Ελληνική αντιπροσωπεια στην Εσθονία. Αυτη η αντιπαράθεση βέβαια βολεύει και την μνημόνιακη κυβέρνηση και την μνημονιακοτερη "αντιπολιτευση".
Και βλεπουμε στο σκαι μια σαπια ξανθια να ανακοινωνει οτι οι πληστηριασμοι των σπιτιων θα γινονται ηλεκτρονικα χωρις να μπορει να επέμβει κανένας και ο ιδιοκτήτης θα συνεχίσει να χρωσταει, λες και παρουσιαζει κανα gadgetακι για android. Αλλα το σημαντικο είναι πόσους σφαξανε οι κομμουνιστές και οι ναζί και οχι το ποσοι θα επρεπε να εκτελεστούν σημερα.
Ευχομαι ρε μ..νια το οπλο να το κρατανε αυτοι που τους ξεσπιτωσατε.
Βέβαια εμας δεν μας νοιάζουν τοσο οι Αμερικάνοι που ειχαν να διαλέξουν αναμεσα σε εναν τρελο και μια αιμοσταγή αλλα η Ελλάδα.
Στην Ελλάδα του μνημονίου, το φλεγον πολιτικο τοπικ, είναι το αν θα παει Ελληνική αντιπροσωπεια στην Εσθονία. Αυτη η αντιπαράθεση βέβαια βολεύει και την μνημόνιακη κυβέρνηση και την μνημονιακοτερη "αντιπολιτευση".
Και βλεπουμε στο σκαι μια σαπια ξανθια να ανακοινωνει οτι οι πληστηριασμοι των σπιτιων θα γινονται ηλεκτρονικα χωρις να μπορει να επέμβει κανένας και ο ιδιοκτήτης θα συνεχίσει να χρωσταει, λες και παρουσιαζει κανα gadgetακι για android. Αλλα το σημαντικο είναι πόσους σφαξανε οι κομμουνιστές και οι ναζί και οχι το ποσοι θα επρεπε να εκτελεστούν σημερα.
Ευχομαι ρε μ..νια το οπλο να το κρατανε αυτοι που τους ξεσπιτωσατε.