Σελίδα 1 από 1

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΛΛΗΝΑ;

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Σεπ 2016, 19:34
από ArELa
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;; ΑΝ ΟΧΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΛΑ! ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΟΜΩΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ…

Εικόνα

Για να μην ξεχνιόμαστε κύριες και κύριοι…

Κατάλαβες τώρα, γιατί κατέστρεψαν μεγάλες υγιείς ελληνικές βιομηχανίες;


Εικόνα
ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΣΚΙΜΟ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, AΙΓΑΙΟ, ΧΡΩΠΕΙ, ΠΥΡΚΑΛ)

και έκαψαν σε διάστημα 2 μηνών μεγάλα ελληνικά πολυκαταστήματα
Εικόνα

(ΜΙΝΙΟΝ, ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ ΣΠΟΡ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ);

Για να βρουν άνετα χώρο, χωρίς προσπάθεια, τα δικά τους μπακάλικα που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να μπουν στην ελληνική αγορά…

Εικόνα

Κατάλαβες τώρα γιατί σου δίνανε τζάμπα κάρτες οι τράπεζες;

Εικόνα


Για να σου πάρουν το πατρικό σου. Δεκάρα δεν δίνανε για τις δόσεις σου.

Εικόνα

Με χαρτιά τυπωμένα σου πήραν και σου παίρνουνε το σπίτι, το χωράφι, το
μαγαζί.

Εικόνα


Κατάλαβες τώρα γιατί σε χώσανε στο χρηματιστήριο;

Εικόνα

Όταν ένας πρωθυπουργός της χώρας προέτρεπε τον απλό κόσμο να βάλει το κομπόδεμά του στο στημένο παιγνίδι τού χρηματιστηρίου, δεν εννοούσε ακριβώς τις παραγωγικές επενδύσεις, αλλά τον τζόγο.

Εικόνα

Κατάλαβες τώρα ότι κάποιοι γίνανε πάμπλουτοι σε μια νύχτα ανταλλάσσοντας τον πλούτο σου, τον ιδρώτα σου, με αέρα;

Εικόνα

Κατάλαβες τώρα γιατί γουστάρουν τόσο την… «ελεύθερη αγορά»;Για να κλείσει ο μπακάλης της γειτονιάς και να στέλνεις τον κόπο σου στα μεγαλομπακάλικα τής Γερμανίας.

Εικόνα


Σε βγάλανε, ψαράκι, από τη γυάλα σου και στη συνέχεια σε πέταξαν στον ωκεανό με τα σκυλόψαρα, που έχουν τους δικούς τους κανόνες… διατροφής.

Εικόνα

Κατάλαβες τώρα γιατί αγαπάνε τους «μη νόμιμους μετανάστες» τόσο πολύ οι εκλεγμένοι «αλήτες» μας;

Εικόνα

Για να κάνουν με τη δυστυχία εκείνων κι’ εμάς δυστυχισμένους.

Κατάλαβες τώρα, ψαράκι, πόσο αξίζει η γυάλα σου;

Εικόνα

Γιατί αυτή είναι η καλύτερη γωνιά στον κόσμο – το καλύτερο οικόπεδο – και την κοστολογούν μόλις 300 δις συμπεριλαμβανομένων και των… αρχαιοτήτων.

Κατάλαβες τώρα γιατί αλλάζουν το ονοματάκι στην Εθνική σου Οδό;

Εικόνα

Θέλεις 45 ευρώ και πλέον για να πας από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιώντας την Εθνική σου Οδό, ενώ ήταν υποχρέωση τού κράτους να την κατασκευάσει και όχι να την ξεπουλήσουν στον κάθε «όμορφο» που παριστάνει τον… εργολάβο.

Κατάλαβες τώρα γιατί σου πουλάνε φθηνά τα… χαζοκούτια;

Εικόνα


Για να σε κάνουν να τρως κουτόχορτο στα λιβάδια των… σήριαλ. Για να σε πετάνε μπαλάκι από τη μεσημεριανή χαζοβιόλα στον απογευματινό πληρωμένο.

Να σου κάνουν με το ζόρι »φιλική» γλώσσα τα … Τουρκικά !!!

Από το πρωί μέχρι το βράδυ μια θλιβερή παρέλαση υπερεκτιμημένων «τίποτα», με καμιά ειδικότητα, στον αέρα.

Εικόνα

Κατάλαβες τώρα γιατί σ’ έδιωξαν από το χωριό και από τη γη σου, δίνοντάς σου μια θέση στο… «δημόσιο»;

Εικόνα

Για να τα δώσουν δωρεάν στους νέους… «εποίκους».
Κατάλαβες τώρα γιατί πρέπει το ζευγάρι να δουλεύει σε δυο δουλειές, ενώ ο παππούς θα πρέπει να δουλεύει ακόμα και στα… 70 του;

Εικόνα

Για να μεγαλώνουν τα παιδιά μόνα τους χωρίς κανένα προσανατολισμό και αρχές.

Για να χαθεί η «καταραμένη» φυλή σου. Τούτο το ξέρουν πολύ καλά και γι’ αυτό προωθούν την… υπογεννητικότητα.

Εικόνα

Κατάλαβες τώρα γιατί στη Βουλή δεν μπαίνει κανένας σοβαρός άνθρωπος;

Εικόνα

Επειδή αυτός δεν θέλει ν’ ανήκει στον θίασο των 300 που προδιαγράφουν οι κομματικές λίστες, τις οποίες συντάσσουν κυρίαρχα οι ντόπιοι τοποτηρητές της παγκοσμιοποίησης μαζί με τις «άγιες οικογένειες» του τόπου.
Έτσι, στο θέατρο που λέγεται… Βουλή, δεν θα βρείτε σήμερα σχεδόν κανέναν από τους λαμπρούς Έλληνες διανοητές και επιστήμονες, επειδή δεν είναι… θεατρίνοι.

Κατάλαβες τώρα γιατί τα κάνουν όλ’ αυτά ;

Εικόνα

Επειδή είναι υπεύθυνοι

για τον κάθε ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ…ΓΕΝΝΗΘΕΙ,

για την κάθε ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ…ΓΕΝΝΗΘΕΙ.


Εικόνα

Εικόνα

Γιατί δεν θέλουν άλλους Έλληνες σ’ αυτόν τον τόπο.

Ούτε στο γένος, ούτε στη σκέψη.

Εικόνα

Στις μέρες που ζούμε η ενημέρωση είναι μια μορφή αντίστασης που μας την προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία την οποία και χρησιμοποιούν κατά κόρον οι εξωθεσμικές δυνάμεις που δρουν πάντα στο…σκοτάδι!







Ολο αυτό μου ήρθε σε μέιλ, χωρίς πηγή από μπλογκ ή σάιτ...
οπότε το μεταφέρω όπως είναι στο εμαιλ
πιθανά απο το makeleio.gr

Re: ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΛΛΗΝΑ;

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Σεπ 2016, 20:10
από AnonymosEreynhths
Σωστά τα λέει. Εμείς δεν μασάμε όμως συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι θα μας σώσει ο επόμενος. Υγεία! :lol: :crybaby:

Αν και για να πας Αθήνα-θεσ/κη δεν θες 45αρι αλλά πολύ παραπάνω.
Για Τρίκαλα Αθήνα θέλω 40 ευρώ βενίζνη + τα διόδια γύρω στα 12 ευρώ αν δεν κάνω λάθος. Και άλλα τόσα να γυρίσεις πίσω.

Για θεσ/κη πολύ περισσότερα. Μόνο τα διόδια να βάλεις.