Μετά τα χθεσινά, δεν έχω και πολλά να σχολιάσω
(για την ώρα τουλάχιστον)....
με εκφράζει αυτό που έβαλε ο Κατοχικός.
lal.png
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 08:53
από Dread
Στο ίδιο έργο θεατές ......
Αμφιβάλλεις ότι όλα αυτά τα χρόνια (και δεν αναφέρομαι μόνο στα τελευταία 30 - 40, αλλά τουλάχιστον από το '21) μας αξίζουν όλοι αυτοί και όλα αυτά ???
Το 'χω ξαναπεί. ....
Κάνε μια βόλτα στη γειτονιά σου , και θα δεις τον "μέσο ψηφοφορο" ....
Και μετα θα σου λυθούν όλες οι απορίες και θα τα καταλάβεις όλα. ...
Κανείς δεν φταίει στην Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια , από τους ίδιους τους κατοίκους της.....
Μηδέν παιδεία, ανύπαρκτη κρίση. ....
I rest my case....
Υ. Γ. Έλεγα να μη ψηφίσω καθόλου. Θα παραμείνω όμως στο να ψηφίσω ΕΠΑΜ στις ευρωεκλογές.
Αλλά πιθανολογώ ότι θα είναι και η τελευταία μου ψήφος σε αυτή τη χώρα. ....Μπορεί να διαψευστω, αλλά. ......Κυριακή κοντή γιορτή (κυριολεκτικα)
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 09:01
από ArELa
Dread έγραψε:Κάνε μια βόλτα στη γειτονιά σου , και θα δεις τον "μέσο ψηφοφορο" ....
Και μετα θα σου λυθούν όλες οι απορίες και θα τα καταλάβεις όλα. ..
δεν έχω απορίες... δεν είχα ποτέ.
Μια ελπίδα είχα για φως αφύπνισης σε ανθρώπους.
Dread έγραψε:Κανείς δεν φταίει στην Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια , από τους ίδιους τους κατοίκους της.....
Μηδέν παιδεία, ανύπαρκτη κρίση. ....
το'χω πει πολλάκις ότι πρώτοι υπεύθυνοι είναι οι άνθρωποι...
αλλά για να αναπτυχθεί η κρίση, χρειάζεται παιδεία. Για τη σωστή
(σχολική τουλάχιστον) παιδεία, ευθύνονται πρώτοι οι εξουσιαστές.
Ουδέποτε ήταν τόσο σωστή ώστε να αναπτύξει την κρίση στο έπακρο,
αλλά κάθε πέρσι ήταν και σωστότερη... Κι αυτό φυσικά δεν είναι
τυχαίο.
Dread έγραψε:Υ. Γ. Έλεγα να μη ψηφίσω καθόλου. Θα παραμείνω όμως στο να ψηφίσω ΕΠΑΜ στις ευρωεκλογές.
Αλλά πιθανολογώ ότι θα είναι και η τελευταία μου ψήφος σε αυτή τη χώρα. ....Μπορεί να διαψευστω, αλλά. ......Κυριακή κοντή γιορτή (κυριολεκτικα)
ακριβώς έτσι νιώθω σήμερα...
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 10:31
από firefightergr
Δε χρειαζόταν να δω τα αποτελέσματα.
Οταν ο άλλος λέει θα ψηφίσω τον τάδε για σταθερότητα,ήθελα να ήξερα που την είδε τη στεθερότητα όταν τα 2 τελευταία χρόνια έχασε 6 χιλιάρικα από το ετήσιο εισόδημα και το σύστημα υγείας δεν υπάρχει,να μη πω για τη μείωση στις αμυντικές δαπάνες και άλλα όμορφα που συμβαίνουν.
Δεν αλλάζουν μυαλά με τίποτα.
Από την άλλοι οι πνιγμένοι πιάνονται από τα μαλλιά του νέου "ηγέτη" της χώρας ελπίζωντας σε "αλλαγή".
Δηλαδή υπάρχουν οι ψηφοφόροι που θέλουν "σταθερότητα" και ψηφοφόροι που επιθυμούν "αλλαγή".
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 11:48
από promitheas14
Κάτι λίγο ἡ μαλάκυνση ἀμφοτέρων τῶν ...ἐγκεφάλων, κάτι ὁ φόβος, κάτι ἡ συνήθεια, κάτι ἡ νοθεία κάνουν τήν δουλειά τους.
Ὑπομονή φίλοι, μήν ἀποθαρρύνεστε. Θά τό ξεκολλήσουμε τό κάρο ἀπό τήν λάσπη.
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 11:55
από Irene3006
Δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω 30€ και να φάω συνολικά 8 ώρες στο ΧΧΧΤΕΛ για να πάω να ψηφίσω...
Την επόμενη Κυριακή έτσι κι αλλιώς δεν γίνεται....
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 12:15
από AnonymosEreynhths
Πάλι οι ίδιοι βγήκαν,στο Δήμο Πύλης Τρικάλων που μένω,συνδυασμός της Ν.Δ
Ήταν ένας του ΚΚΕ τον οποίο και ψήφισα αλλά δεν πήρε τίποτα.
Οι άνθρωποι δεν πρόκειται να αλλάξουν μυαλά.
Ήμουν εφορευτική..ο μόνος με την δικαστικό.
Οι υπόλοιποι δεν πάτησε κανείς.
Έκανα τα πάντα και μου βγήκε το λάδι μιας και δεν είμαι μαθημένος από δουλειές γραφείου.
Τουλάχιστον η δικαστικός ήταν όμορφη και συζητάγαμε για διάφορα.
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 12:57
από ArELa
Στους Αγ. Αναργύρους που ψήφισα, ήταν ένας μπλε, ένας πράσινος, ένας τσιρίδας, ένας του ΚΚΕ κι ένας της ρημάδ. Εννοείται ότι ψήφισα (με βαριά καρδιά) ΚΚΕ. Και εννοείται πως η ψήφος μου δε θα μπορούσε να ήταν τίποτε άλλο παρά πολιτική. Όχι μονο γιατί δε ζω στους Αγ. Αναργύρους για να αξιολογήσω πρόσωπα, αλλά διότι σ'αυτή την κρίσιμη για τη ζωή μας συγκυρία, για μένα προέχει η κυβέρνηση και όχι η αυτοδιοίκηση... Κι αυτή έπρεπε να πάρει ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ το μήνυμα να πάει στα τσακίδια.
Γιατί λέω με βαριά καρδιά ΚΚΕ;
Ναι, είναι ένα συστεμικότατο κόμμα που στέκεται αξιοπρεπέστερα απ'τα άλλα στις θέσεις και τη διαλεκτική του (αν και λίγο ξύλινα και δογματικά), αλλά στην πράξη στέκεται λαμογιάρικα.
Όλον αυτον τον καιρό που θα'πρεπε να ασκεί γερή αντιπολίτευση, να καταδικάζει απερίφραστα τις κυβερνήσεις ΓΑΠ, Παπαδήμα, ΣαμαροΚουβελοκαιΒενιζέλου, εστίαζε στο να πολεμάει ΜΟΝΟ τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς το'βλεπε να ανεβάζει τα ποσοστά του. Δε θέλω να χαρακτηρίσω αυτήν την λογική και την πρακτική, γιατί θα βρίσω. Θα πω μονάχα... "Είναι πολλά, καλά και πολύ βολικά τα λεφτά Άρη..." Πάντως, τα περί "αγώνα για το λαό" ας τα αφήσουν καλύτερα. Ο αγώνας γίνεται μόνο ενάντια του ΣΥΡΙΖΑ.
Οι της Νέας Δημοκρατίας διατελούν ενθουσιασμένοι από την «νίκη» της παράταξης. Παρ’ όλα αυτά δεν κέρδισε ή έχασε τελεσίδικα κάποιο κόμμα, αφετέρου τα αποτελέσματα ήταν απολύτως αναμενόμενα. Για μερικούς από εμάς, τουλάχιστον, που παρακολουθούμε σοβαρούς αναλυτές.
Ο «γραφικός» Δημήτρης Καζάκης (για 100στή φορά ορθή πρόβλεψη!) είχε πάλι εδώ και 2-3 μήνες πει ότι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ θα τα πάει καθόλου καλά στις αυτοδιοικητικές εκλογές, γιατί έκανε λανθασμένες επιλογές, επιλέγοντας κομματικά ή και πασοκογενή στέλεχη, μη αφουγκραζόμενος τον παλμό των τοπικών κοινωνιών, οι οποίες ψήφισαν με τη συνήθη αποχή και έβαλαν στο δεύτερο γύρο υποψήφιους από την ΝΔ-δεξιά σε 12 περιφέρειες, από το ΠΑΣΟΚ σε 7 (στις ευρωεκλογές τι σχέση θα έχει αυτό με τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ;) και το ΣΥΡΙΖΑ σε 5.
Αλλά που να το ακούσετε; Ο Καζάκης δεν έχει την προβολή του Ποταμού Αμαζονίου, (σαν να ήταν ένα παλιό κόμμα που έχει υπερψηφιστεί πολλάκις σε εκλογές). Αντίθετα, ο γραφικός αυτός είχε πάρει το 2012 ένα ισχνό 1% χωρίς να τον δείχνει σχεδόν κανένας.
Η ΝΔ προφανώς χαίρεται για το αποτέλεσμα, ώστε να το συμψηφίσει με τις ερχόμενες ευροεκλογές και να καλύψει την ήττα της. Καλό θα είναι να κάνει κράτει μην σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και οι ψηφοφόροι προτιμήσουν ακόμα και Πασόκο υποψήφιο από το να τους έχουν να θριαμβολογούν την επομένη για τις περιφέρειες.
Αν το δούμε εντελώς ψυχρά, θα ανακαλύψουμε ότι στην Αττική πάτωσε, παρομοίως και στην Α Αθήνών (!!), στην κεντρική Μακεδονία εκλέγεται ο δεξιός μεν, αντιμνημονιακός δε υποψήφιος, και σε πολλές άλλες περιφέρειες το χρωματάκι το βάλαμε κατόπιν εορτής αφού μέχρι χτες ήταν ημιανεξάρτητοι. Για να μην αναφερθούμε στον Τατούλη και κατά πόσο τον ήθελαν στη ΝΔ μέχρι πρότινος.
Ο Καζάκης έχει επίσης εκτιμήσει μεγάλη διαφορά του ΣΥΡΙΖΑ από την ΝΔ. Για να δούμε αν θα πέσει μέσα και εκεί. Πάντως μπορούν να χαίρονται στην Συγγρού, διότι και 10 μονάδες να είναι η διαφορά, (πράγμα πιθανό), εκλογές δεν θα γίνουν μάλλον γιατί τέτοια άδεια δεν έχουμε. Θα έχουμε την σταθερότητα για να ολοκληρώσουμε την διάλυση του νέου ελληνικού κράτους. Ας μετρήσουν πάντως στις επόμενες εκλογές πόσοι ψηφίζουν υπέρ του συστήματος (μνημονιακά ας το πούμε με την έκφραση του συρμού), ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι, ΔΗΜΑΡ κατά κύριο λόγο.
Όσο για το μήνυμα των εκλογών, μπράβο στην ΝΔ που κατάφερε ώστε η ΧΑ να έχει σαφέστατα διψήφια ποσοστά.
Μπράβο στους δημοσκόπους που επί μήνες μας έλεγαν ότι ο Σγουρός προηγείται, η Δούρου δεν τα πάει καλά, ο Σακελλαρίδης είναι 3ος 4ος, με τον Ιωαννίδης γίνεται ντέρμπυ(!), η ΧΑ είναι στο 6-7% κλπ κλπ κλπ, και ούτε καν ένα exit poll δεν μπορούμε να πιάσουν σωστά.
Και μπράβο στον ΣΥΡΙΖΑ που γενόμενος Ζάπειο και αυτός, όλους εμάς που θέλουμε μια εναλλακτική λύση στη καταστροφή της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και συν αυτώ μας έχει στείλει αδιάβαστους.
Α! και ένα ακόμα ενδιαφέρον: ο πάντα διαλλακτικός και ακριβολόγος υπουργός υγείας χτες το βράδυ ήταν όλο χαρά και ειρωνεία προς όσους αντιδρούν στα μεταλλεία της Χαλκιδικής και ήταν ενθουσιασμένος που ο Πάχτας βγαίνει δήμαρχος Αριστοτέλη με κάπου 60%, κάτι στο οποίο συμφώνησαν φυσικά οι δημοσιογράφοι του πάνελ. Είναι ο ίδιος δήμαρχος που είχε απειλήσει ότι «ή θα με ψηφίσετε ή θα έχουμε θύματα». Επειδή σήμερα τα αποτελέσματα γράφουν στο 100% Μίχος 51.13%, Πάχτας 46.95%, και έχω την αμυδρή εντύπωση ότι ΔΕΝ βγήκε ο Πάχτας, μήπως έχει να πει κάτι άλλο ο κ. Γεωργιάδης περί Πάχτα, μεταλλείων και δημοψηφισμάτων;
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 19:51
από AnonymosEreynhths
Στους Αγ. Αναργύρους που ψήφισα, ήταν ένας μπλε, ένας πράσινος, ένας τσιρίδας, ένας του ΚΚΕ κι ένας της ρημάδ. Εννοείται ότι ψήφισα (με βαριά καρδιά) ΚΚΕ. Και εννοείται πως η ψήφος μου δε θα μπορούσε να ήταν τίποτε άλλο παρά πολιτική. Όχι μονο γιατί δε ζω στους Αγ. Αναργύρους για να αξιολογήσω πρόσωπα, αλλά διότι σ'αυτή την κρίσιμη για τη ζωή μας συγκυρία, για μένα προέχει η κυβέρνηση και όχι η αυτοδιοίκηση... Κι αυτή έπρεπε να πάρει ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ το μήνυμα να πάει στα τσακίδια.
Γιατί λέω με βαριά καρδιά ΚΚΕ;
Ναι, είναι ένα συστεμικότατο κόμμα που στέκεται αξιοπρεπέστερα απ'τα άλλα στις θέσεις και τη διαλεκτική του (αν και λίγο ξύλινα και δογματικά), αλλά στην πράξη στέκεται λαμογιάρικα.
Όλον αυτον τον καιρό που θα'πρεπε να ασκεί γερή αντιπολίτευση, να καταδικάζει απερίφραστα τις κυβερνήσεις ΓΑΠ, Παπαδήμα, ΣαμαροΚουβελοκαιΒενιζέλου, εστίαζε στο να πολεμάει ΜΟΝΟ τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς το'βλεπε να ανεβάζει τα ποσοστά του. Δε θέλω να χαρακτηρίσω αυτήν την λογική και την πρακτική, γιατί θα βρίσω. Θα πω μονάχα... "Είναι πολλά, καλά και πολύ βολικά τα λεφτά Άρη..." Πάντως, τα περί "αγώνα για το λαό" ας τα αφήσουν καλύτερα. Ο αγώνας γίνεται μόνο ενάντια του ΣΥΡΙΖΑ.
Συμφωνούμε.
Το θεωρώ εξίσου συστημικό κόμμα όπως και τα υπόλοιπα.
Σίγουρα αν ποτέ πάρει μεγάλο ποσοστό θα κάνει ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ με τις θέσεις του για το ευρώ, τα μνημόνια κλπ.
Αλλά όταν δεν έχεις επιλογή (πλην της αποχής) για να μην βγουν πάλι οι ίδιες συμμορίες πολιτικών που λυμαίνονται τον τόπο θα ψηφίσεις και ΚΚΕ και το κάθε μικρό κόμμα.
Αλλά με αυτά που βλέπω , νομίζω πως ο κόσμος δεν λέει να ξεφύγει απ τους βιαστές του (ή κάνω λάθος λόγω της συστημικής προπαγάνδας και προσπαθούν να βγάλουν τα συμπεράσματα που τους συμφέρει να δείξουν) αντίθετα θέλουμε πολύ δρόμο ακόμη σαν λαός.
Και κάτι άλλο που ακούω εδώ στα μέρη μου για να καταλάβετε οι άνθρωποι πόσο...αργοί είναι...στο μυαλό.
Λένε ότι αν ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ είναι σαν να ψηφίζουμε κομμουνιστές. Και οι κομμουνιστές...θα μας πάρουν τα σπίτια μας.
Το ότι οι τωρινοί ΠΑΣΟΚοΝεοΔημοκράτες τους τα έχουν πάρει ήδη και τα έχουν δώσει...στην τρόικα...δεν φαίνεται να τους απασχολεί.
Παλαιοκομματική νοοτροπία και κατάλοιπα εμφυλίου που βλέπω και σε νέους ανθρώπους.
Μη αναστρέψιμη κατάσταση.
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 20:50
από aftokaitoallo
εμένα με εκφράζει περισσότερο αυτό το βίντεο... (το οποίο αν θέλετε το βλέπετε γι' αυτό δεν κάνω embed)
έχοντας μάλιστα διαβάσει τα πρώτα άρθρα ενός Νέξους που έχω εδώ, τεύχος 85, θα έλεγα εξηγήθηκε πλήρως ο αφρικανισμός των νεοελλήνων, γκαραντί μπανανία είναι και έχω πλέον χάσει τον ύπνο μου, θέλω να φύγω από δω πια.
και το σχόλιο μου στο fb που συνοδεύει το βίντεο αυτό:
σχόλιο για το πως πλέον η ελληνική αφρικανική πραγματικότητα αντιμετωπίζει το θέμα της κινκυ συνευρέσεως με την "δημοκρατία" της και τις "επιλογές" της... γιατί έτσι της αρέσει...
προαισθανόμουν τα αποτελέσματα και είχα κάνει και αυτό το σχόλιο στο fb (βίντεο που δεν αυτολογοκρίνομαι ως προς το embed)
περιμένετε τον μαρμαρωμένο βασιλιά μερικοί ή την φωτεινή προσωπικότητα που θα ενώσει το ελληναριό, πιο ρεντίκολο κράτος από αυτό δεν υπάρχει (στην ευρώπη, γιατί στην αφρικανική ήπειρο υπάρχει), μια πρόχειρα στημένη παράγκα να στεγάσει το μεγαλύτερο αρχαίο πολιτισμικό ιδεώδες made by koloevropeh γιατί; για καθαρά στρατηγικούς σκοπούς, δύο οι στόχοι : οι οθωμανοί και οι ρώσοι. έτσι τα γαλαζοαίματα λόμπυ με τα φιλελληνικά του κώλου λόμπυ και θινκ τανκς της εποχής επέτυχαν έλεγχο σε αυτό το σταυροδρόμι με μία "ελληνική άνοιξη"... περιμένετε! το πολύ πολύ να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο κάποτε..
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 22:11
από alkinoos
Ναι...
θέλουμε αλλαγή,αλλά η αλλαγή να γίνει μαγικά,να βγει το τζίνι και τσααααααααααααααακ να αλλάξουν για τον καθένα όπως εκείνος επιθυμεί !!!
Δεν έχω να πω και πολλά.Στου καθενός το φόβο ας μην ψάχνει συντροφιά.Το κατάστημα παραμένει κλειστό επί αορίστου χρόνου
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 23:34
από Dhmellhn
Μεγάλη κερδισμένη η αποχή για άλλη μία φορά. Προσωπικά το θεωρώ ανοησία να απέχει κάποιος ή να ψηφίζει λευκό ή άκυρο. Εάν όλοι αυτοί προσέρχονταν να ψηφίσουν τότε τα ποσοστά πασοκονδ θα κυμαίνονταν στο 10 με 12%. Έτσι απλά, αλλά δυστυχώς τα πολύ απλά είναι και τα πλέον δύσκολα. Από εκεί και πέρα κάθε περαιτέρω σχολιασμός περιττεύει.
Ας μην παραπονούνται, λοιπόν, οι απέχοντες για τα κακώς τεκταινόμενα στη χώρα διότι έχουν ευθύνη για αυτά.
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος 2014, 23:56
από doctormarkon
Αν το ΚΚΕ συγχωνευόταν με το ΣΥΡΙΖΑ όπως τότε με το Συνασπισμό της Αριστεράς και της Προόδου δεν θα ψήφιζα ούτε ΚΚΕ ούτε ΣΥΡΙΖΑ.
Επειδή δεν μου αρέσει να υιοθετώ κατά γράμμα τις θέσεις του ΚΚΕ - έτσι κι αλλιώς δεν είμαι μέλος - κάνω και εγώ κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ σαν κόμμα που πρόκειται να πάρει την εξουσία. Επισημαίνω άλλα σημεία που με κάνουν να έχω σοβαρές επιφυλάξεις που δεν έχουν σχέση με τα σημεία που έχει επισημάνει το ΚΚΕ. Επίσης και ο Καζάκης κάνει κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα την πιο αυστηρή και σκληρή που μπορεί να γίνει. Λέει:¨"Αν βγει ο ΤΣΙΡΟΠΟΚΟ θα είναι ο χειρότερος απ όλους" και μάλιστα ο Καζάκης λέει ότι ο "Τσιριπόκο" θα αποτελειώσει τη χώρα με διαμελισμό που θα είναι η τελευταία πράξη του δράματος.
Όπως έγραψα και στο τόπικ για τους εργαζόμενους της Σόφτεξ της Εβγα και τώρα οι καθαρίστριες του Υπουργείου Οικονομικών που επαναπροσλήφθηκαν μετά από αγώνες και ξύλο τίποτα δεν γίνεται χωρίς αγώνες και τα προβλήματα δεν θα λυθούν με μία ψήφο στον "Τσιριπόκο" όπως τον λέει (πολύ σωστά) ο Καζάκης.
Ο κόσμος ζητάει Σωτήρες και ενδιαφέρεται για το ΠΟΙΟΣ θα είναι στην Κυβέρνηση αλλά ποτέ για την αντιπολίτευση. Έχεις δίκιο Βασούλα αν ένα κόμμα πάρει τα "πάνω του" έχει θέσεις ενάντια στο λαό. Το ΚΚΕ δεν θα κοροϊδέψει κόσμο για να κυβερνήσει κάτω από τις υφιστάμενες συνθήκες ως διαχειριστής φτώχειας.
Προμηθέα: Απευθύνομαι σε εσένα επειδή είσαι από τα πιο καινούργια μέλη. Διάβασε το τόπικ με τίτλο Λιβύη Ώρα Μηδεν και τη συζήτηση που είχα με έναν άλλο ιδεογραφίτη που υιοθετούσε τις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα (ιδεολογία πακέτο). Δεν υιοθετούσα τις απόψεις του ΚΚΕ γιατί είχα θέση καθαρά υπέρ Καντάφι επειδή κατείχα καλά το ζήτημα.
Οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα της Λιβύης και της Συρίας υπέρ του ΝΑΤΟ και των ισλαμοφασιστών είναι ο πρωταρχικός λόγος που εγώ προσωπικά ασκώ κριτική και φυσικά ο λόγος που έχω στην μπούκα και τον Πετράκη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΣΕΚ (Αν τον πετύχω πουθενά θα του τα ψάλλω αφού τον ξέρω από παλιά). Επικίνδυνες θέσεις. Όλα τα είχαμε φαντάσου να στείλουν τα παιδιά μας φαντάρους υπέρ Κεφαλαίου και ΝΑΤΟ.......Αυτό μας έλειπε.....!!!!!!! Η κριτική μου μοιάζει με του ΚΚΕ στο θέμα αυτό.
Δεύτερη αιτία κριτικής είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσε να διώξει την Κυβέρνηση και να τη ρίξει λόγω μεγάλου αριθμού βουλευτών. Αλλά περιμένει από τη Ν.Δούλα να κάνει τη "βρώμικη" δουλειά να τα βρει έτοιμα.
Άλλη αιτία κριτικής που διαφέρει απ όλων των άλλων (ΚΚΕ Καζάκη) είναι οι κλίκες και ο σκληρός πυρήνας των συριζαίων μετεξέλιξη των παλιών "ρηγάδων" οι απόψεις τους, η στάση ζωής τους. Έχουν τουπέ και ξιπασμένη συμπεριφορά πιστεύοντας ότι είναι η ΕΛΙΤ της γνώσης και του πλούτου και διαφέρουν από την "πλέμπα" των εργατών.
Έντονα διαπλεκόμενοι, μπαίνουν σε κλίκες. Θα τους παρομοίαζα με τον Αλεξανδράκη και τη Ναθαναήλ στην ταινία Ξύπνα Βασίλη που όταν γύρισε η τύχη τους ήταν αγκαλίτσες και φιλάκια με αυτούς που κάποτε έβριζαν δηλαδή τον ποιητή Φανφάρα και τη Φαρλάκαινα.
Δεν μιλάω για απλούς οπαδούς και ψηφοφόρους Ούτε για επώνυμους στην ηγεσία αλλά για μεσαία στελέχη που "παίζουν" και περιμένουν να βγει ο Σύριζα για να γίνουν διευθυντές και να αποκτήσουν θέση και εξουσία. Άρα οι ίδιες κλίκες οι ίδιες πρακτικές, το γνωστό γλείψιμο η ρουφιανιά στα υπουργεία Κλασσικά Εικονογραφημένα.
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Μάιος 2014, 00:20
από doctormarkon
Ιωνα πάνω που περιέγραφα ρηγάδες και νυν συριζαίους σε σκεφτόμουν και τσουπ σε βλέπω. Σε σκεφτόμουν γιατί είχες αποκαλέσει κάτι τέτοιους ΦΩΤΑΔΙΣΤΕΣ.
Και φυσικά ήθελα να γράψω περί αποχής που είναι και το ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ Πιάνει περίπου 40 με 50% Αλλά δεν θα πάρει εξουσία ούτε καν θα είναι στην αντιπολίτευση. Κανείς δεν μιλάει για την αποχή.
Δεν θα υπάρχει η ίδια αποχή και στις ευρωεκλογές. Επειδή δίνεται η δυνατότητα να ψηφίσουν οι ετεροδημότες στην περιοχή που κατοικούν.
Αν ψηφίζεις χιλιόμετρα μακριά και είσαι άνεργος ή χαμηλόμισθος χρειάζεσαι αρκετά χρήματα για να μετακινηθείς. Συν ταλαιπωρία και στριμωξίδι.
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 00:53
από Dread
Να κάνω μια ερώτηση (όχι οτι περιμένω σίγουρα και απάντηση )....
Και όχι, ΔΕΝ είναι trollιά......
Οι οπαδοί - ακόλουθοι του Σώρρα και της ΕΝΤ, τι ψήφισαν στις δημοτικές/περιφερειακές εκλογές ?
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 01:01
από promitheas14
Dread έγραψε:Οι οπαδοί - ακόλουθοι του Σώρρα και της ΕΝΤ, τι ψήφισαν στις δημοτικές/περιφερειακές εκλογές ?
Ήταν στη Νίκαια η Δήμητρα Μόσχου που θα δεχόταν έλεγε τα εκατομμύρια.
Βγήκε ο Ιωακειμίδης από τον πρώτο γύρο και μάλλον η Μόσχου δεν πήρε ούτε έδρα.
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 01:04
από Hlios
Μην είστε σκληροί.
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 08:30
από ArELa
Hlios έγραψε:Μην είστε σκληροί.
ευγενικότατα τα λέμε
Re: Αποτελέσματα Δημοτικών/Περιφερειακών '14
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 15:02
από promitheas14
Dread έγραψε:Οι οπαδοί - ακόλουθοι του Σώρρα και της ΕΝΤ, τι ψήφισαν στις δημοτικές/περιφερειακές εκλογές ?
Εἶναι πολυσυλλεκτικό κόμμα. Ὁ ἐγκεφαλική μαλάκυνση δέν κάνει διακρίσεις!