Σελίδα 1 από 1

Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 14:38
από AnonymosEreynhths
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ./ΑΠΟΚΕΙΣΤΙΚΟ/16-12-2013

*ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΠΑΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2014 ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ. Η ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΜΗ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΗ, ΒΑΣΕΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΑΠΟ 5 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΟΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΗΔΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΜΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΕ ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΘΕΣ/ΚΗ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ-ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Η ΕΣΤΩ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΣΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2014/ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ...

*ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΙΑΝΕΙ 30%. ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ ΟΙ 4 ΑΠΟ ΤΙΣ 5 ΕΚΘΕΣΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΕΝΩ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΔΗΜΑΡ ΤΟ 3.5%, ΚΑΙ ΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ.ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΠΕΜΦΘΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΡΙΖΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΦΟΔΡΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.

*ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΨΑΛΙΔΑΣ-ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΔΩ ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ - ΦΕΡΟΥΝΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΑΠΟ 1.2% ΩΣ 2.5% ΜΠΡΟΣΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝΕ ΥΑ ΠΟΣΟΣΤΑ. ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ 50 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΑΜΑΡΟΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕ 40-48 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ!!!ΟΥΤΕ ΕΠΙ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΡΑΛΛΗ!!!!

*Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΕΝΩ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....

*ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ, ΕΝΩ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΟΥΝ....

*ΛΙΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. ΤΗΝ ΦΕΡΝΟΥΝΕ ΜΕΤΑΞΥ 13.7% ΩΣ 15.4% ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ.ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΜΑΧΗ ΣΩΜΑ ΜΕ ΣΩΜΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ.ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ...ΠΕΡΙΠΟΥ 70-80 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΝΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ...

*ΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΔΗΜΑΡ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΕΛΛ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΟΥΝΕ ΣΤΟ 4-5.3%.ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ...ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ , ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ.

*ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΘΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

*ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΚΑΘΑΡΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ 30%.ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ 7-8 ΒΔΟΜΑΔΕΣ Η ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΚΛΗΡΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ, ΤΟΤΕ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ....ΓΑΛΛΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ....ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΒΗΝΟΥΝ...ΕΝΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΕΦΑΛΙ...

*ΤΕΛΟΣ ΒΑΣΕΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΤΕΤΡΑΣΕΛΙΔΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΕΚΤΙΜΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΔΙΕΞΟΔΟΥ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΛΟΓΟ ΓΙΑ 16 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟ...

*ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ....ΑΛΛΑ ΤΟ 87% ΔΙΝΕΙ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΕΝΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΛΙΣΤΑ ΛΑΝΓΚΑΡΝΤ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ....
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗ....ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ...

Πηγή: https://www.facebook.com/permalink.php? ... 5919197300

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 18:04
από Τάλως
Τιποτα!
οποιος δωσει ψηφο σε συριζα- πασοκ-νδ- δημαρ
ειναι σαν να τασεται υπερ της δηλωσης Παγκαλου οτι μαζι τα φαγαμε

οποτε οποιος τους δωσει ψηφο να μην μας τα κανει τσουρεκια μετα οτι τον καταδυναστευει το κρατος

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 18:32
από Τάλως
http://www.iefimerida.gr/news/135185/%C ... %B1%CE%B9-


Το Twitter έφριξε με τα λεφτά και τις καταθέσεις των πολιτικών στο Πόθεν Εσχες -Oργή και ειρωνείες

Τρίβουν τα μάτια τους οι πολίτες με τα απίστευτα χρήματα που διαθέτουν ορισμένοι πολιτικοί, όπως αποκάλυψε το Πόθεν Εσχες τους. Η περίπτωση που προκάλεσε σίγουρα σοκ είναι αυτή του πρώην συνδικαλιστή και νθν ...σωτήρα του λαού βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Τσουκαλά ο οποίος έχει βάλει στην τράπεζα 11 εκατ. ευρώ από το εφάπαξ που πήρε.

ειναι μεγαλος ο καταλογος .
δειτε σχολια και ποσα :jerk:


Πηγή:http://www.iefimerida.gr/node/135185#ixzz2nekJIy84

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 19:07
από AnonymosEreynhths
Απορώ τι θα κάνει ο τσίπρας και η υπόλοιπη κυβέρνηση με τους τωρινούς. Θα έχουμε καμιά κρεμάλα ή θα το πάει στα αζήτητα το όλο θέμα;

Αν και είναι η πρώτη φορά που αριστερή κυβέρνηση θα 'εχει την ευκαιρία να περάσει απ την θεωρία στην πράξη. Επειδή φυσικά το πιθανότερο είναι να αποτύχει (αφού στο ενδιάμεσο θα έχουν περάσει οι τωρινοί και άλλα μέτρα) μετά θα έχουμε πάλι γεγονότα '67 κλπ.

Δηλαδή δεν μαθαίνει ο Έλληνας. Μόνο να προσκυνάει σε ιδεολογικές μπούρδες ξέρει. Επί της ουσίας...στραβομάρα.

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Δεκ 2013, 22:57
από ArELa
Justme έγραψε:Απορώ τι θα κάνει ο τσίπρας και η υπόλοιπη κυβέρνηση με τους τωρινούς. Θα έχουμε καμιά κρεμάλα ή θα το πάει στα αζήτητα το όλο θέμα;
Πλάκα μου κάνεις, έτσι;
Ολες οι πολιτικές δυνάμεις που βρίσκονται στη βουλή, εξυπηρετούν το ίδιο δόγμα, την ίδια πολιτική, το ίδιο μέγα κέντρο εξουσίας.

ΟΛΑ όσα προβάλλουν και προτάσσουν τα ΜΜΕ, συντηρούν αυτό το σύστημα και απασχολούν μυαλά με δήθεν πολιτικούς αντιπάλους. Στην ουσία δεν είναι αντίπαλοι. Παίζουν απλά σε μια παράσταση παραμύθας για τους κομματικοϊδεολογικά κολλημένους. Αυτοί που παίζουν στην τωρινή "παράσταση" είναι και κάκιστοι ηθοποιοί. Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβει κανείς πως όλοι τους δουλεύουν για το ίδιο αποτέλεσμα;

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Δεκ 2013, 08:49
από kat_woman
Συμφωνώ σε όλα με την Αρέλα :thumb:
Επίσης, αυτό που έφερε ο justme και που κυκλοφορεί γενικά στο ιντερνετ, πολύ τσιριζέϊκο μου κάνει μωρ' αδελφάκι μου..Και αν είχε ο Τσίριζα τέτοιες δημοσκοπήσεις (για τις οποίες-γενικά τις δημοσκοπήσεις- έχω σοβαρές ενστάσεις και για τον τρόπο που γίνονται και για τα αποτελέσματα που σερβίρονται ), γιατί δεν τις ανακοινώνει επίσημα, να πει στοιχεία, ποιά εταιρεία τις βγάζει, τι δείγμα εξετάσθηκε κλπ, έτσι ώστε να πανηγυρίσει και λίγο αυτό το δόλιο κόμμα της αντιπολίτευσης, που δεν έχει καταφέρει, με τόσα που γίνονται, να πείσει τον κόσμο? (αν και, πιστεύω πως πολλοί θα θεωρήσουν τον Τσίπρα ως ύστατη ελπίδα και στις προσεχείς εκλογές θα προηγηθεί, λέω τώρα εγώ).
Οι μαριονέτες σε αυτό το απαράδεκτο κουκλοθέατρο που είναι η πολιτική σκηνή στην Ελλάδα γίνονται όλο και πιό αποκρουστικές :thumbsdown:

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Δεκ 2013, 09:10
από skion
Όπου να ναι καταφθάνουν οι Ανδρομέδιοι και θα κατοχυρώσουν τον Τσίμπλα ως παγκόσμιο ηγέτη!!! :respect:
Τον Ομπάμια θα τον στείλουν στα γκούλαγκ! :lol:

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Δεκ 2013, 13:16
από AnonymosEreynhths
ArELa έγραψε:
Justme έγραψε:Απορώ τι θα κάνει ο τσίπρας και η υπόλοιπη κυβέρνηση με τους τωρινούς. Θα έχουμε καμιά κρεμάλα ή θα το πάει στα αζήτητα το όλο θέμα;
Πλάκα μου κάνεις, έτσι;
Ολες οι πολιτικές δυνάμεις που βρίσκονται στη βουλή, εξυπηρετούν το ίδιο δόγμα, την ίδια πολιτική, το ίδιο μέγα κέντρο εξουσίας.

ΟΛΑ όσα προβάλλουν και προτάσσουν τα ΜΜΕ, συντηρούν αυτό το σύστημα και απασχολούν μυαλά με δήθεν πολιτικούς αντιπάλους. Στην ουσία δεν είναι αντίπαλοι. Παίζουν απλά σε μια παράσταση παραμύθας για τους κομματικοϊδεολογικά κολλημένους. Αυτοί που παίζουν στην τωρινή "παράσταση" είναι και κάκιστοι ηθοποιοί. Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβει κανείς πως όλοι τους δουλεύουν για το ίδιο αποτέλεσμα;
Ρητορικό ήταν το ερώτημα...! Συμφωνώ με όσα περιγράφεις.

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Δεκ 2013, 16:10
από paris4u
Ναι συμφωνω απολυτα,ο Συριζα εξυπηρετει τα ιδια κεντρα εξουσιας,
επιδιωκει το ιδιο αποτελεσμα (φτωχοποιηση-παγκοσμιοποιηση).
Δυστυχως η παγκοσμια ελιτ εχει στησει πολυ καλα το παιχνιδι
και δεν υπαρχει περιπτωση (εκτος απο ενα τυχαιο γεγονος) να απαγκιστρωθουμε απο τις δαγκανες του!!!
ΝΔ-πασοκ με μπαλαντερ μια το Λαος και μια την Δημαρ..
Στην θεση της Αξιωματικης αντιπολιτευσης (προθαλαμος της εξουσιας) ο Συριζα.
Το ΚΚΕ για μενα ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ!!!
Κατι εχουν κανει αυτοι (οικονομικες δοσοληψιες ή κατι αλλο δεν ξερω) να μου το θυμαστε!!!
Δεν λαλανε δεν μιλανε!!!Χαλαροι και λαιτ σα να μη συμβαινει τιποτα..
αφου να φανταστειτε οι βουλευτες νδ και πασοκ πιο πολυ αντιδρουν παρα αυτοι!!!
Οι Ανεξαρτητοι Ελληνες οντως ειναι μια φωνη πολυ κοντα σε αυτα που αισθανεται ο λαος,
μιλα,ωρυεται και διαμαρτυρεται συνεχεια,για την καταφορη καταπατηση του Συνταγματος
τους κεφαλικους φορους,το κατοχικο δανειο και τις πολεμικες αποζημιωσεις την ελλειψη δημοκρατιας κλπ
αλλά δυστυχως ειναι εκτος παιχνιδιου λιγο πανω απο το υποπτο κκε.
Και εμεινε η χρυση αυγη ως μια πολυ σοβαρη δυναμη (σε ποσοστα εννοω)
στο πολιτικο σκηνικο που λογω οτι την κυνηγανε
λυτοι και δεμενοι (ΜΜΕ,ξενα κεντρα και το εγχωριο σαπιο πολιτικο κατεστημενο)
κατι μου λεει οτι ισως να ειναι οι μόνοι καθαροι,αδεσμευτοι και ανεξαρτητοι απο τα γνωστα κεντρα εξουσιας.

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Δεκ 2013, 16:18
από AnonymosEreynhths
Είναι το επόμενο κόμμα μετά την αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ που θα ''κυβερνήσει'' λογικά σε μορφή χούντας.

Τώρα για το αν είναι καθαρό ή όχι εγώ τα βάζω όλα στο ίδιο τσουβάλι (απ τα τωρινά κόμματα μόνο). Δεν γίνεται με κατεδαφιστέα υλικά να ξανά φτιάξεις το σπίτι σου νομίζω.

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013, 00:42
από paris4u
Σας ελεγα οτι οι Ανεξαρτητοι Ελληνες οντως ειναι μια φωνη πολυ κοντα σε αυτα που αισθανεται ο λαος,
μιλα,ωρυεται και διαμαρτυρεται συνεχεια,για την καταφορη καταπατηση του Συνταγματος
τους κεφαλικους φορους,το κατοχικο δανειο και τις πολεμικες αποζημιωσεις την ελλειψη δημοκρατιας κλπ
Ακουστε τον :clap: :clap: :clap:
Καμμένος: Καλώ σε στάση τους Έλληνες, με βάση το άρθρο 120!
«Θα αποφασίσουμε να βάλουμε βαρείς κεφαλικούς φόρους, που μπήκαν στην Αγγλία του 14ου αιώνα, φόρους που έπρεπε να πληρώσει κάποιος, μόνον επειδή ζούσε. Έτσι ξεκίνησε η εξέγερση των χωρικών. Σαν πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, καλώ τους Έλληνες να ξεκινήσουμε την εξέγερση των Ελλήνων, την εξέγερση των πολιτών. Και μπορείτε να με ξαναμηνύσετε, να μου άρετε την ασυλία, γιατί καλώ σε στάση με βάση το άρθρο 120 του Συντάγματος. Και συνταγματική επιταγή είναι η απαγόρευση της δήμευσης της περιουσίας. Αν δεν ξεσηκωθούμε, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να διεκδικήσουμε αυτό για το οποίο οι Έλληνες μας έστειλαν εδώ μέσα» :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Στην κατακλείδα της ομιλίας του, ο κ. Καμμένος επικαλέστηκε μια προφητεία του Κοσμά του Αιτωλού: «Θα σας βάλουν μεγάλο και δυσβάσταχτο φόρο, αλλά δεν θα προφτάσουν». Δεν θα προκάνετε κύριοι της κυβέρνησης» :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Και μπορεί να με ξαναμηνύσετε, μπορεί να μου άρετε πάλι την ασυλία γιατί καλώ σε στάση. Αλλά καλώ σε επανάσταση βάσει του άρθρου 120 του Συντάγματος όπου οι πολίτες ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να προασπίζουν το Σύνταγμα. Και συνταγματική επιταγή είναι και η απαγόρευση της δήμευσης της περιουσίας" τόνισε. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013, 01:16
από paris4u
Μπραβο και στο Πολυδωρα :clap: :clap:
Ο ΜΟΝΟΣ ΣΥΝΕΠΗΣ… Β.Πολύδωρας:
Αποχωρεί καταγγέλλοντας «τα πειρατικά funds του Στουρνάρα»;
Εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας (Κ.Ο) της ΝΔ θέτει τον εαυτό του, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώην πρόεδρος της Βουλής και πρώην υπουργός αλλά και υποψήφιος για την προεδρία της ΝΔ το 1997 Βύρων Πολύδωρας, για «λόγους αρχής» μετά την άρνησή του να υπερψηφίσει σήμερα το νέο φόρο ακινήτων αλλά και αύριο το νομοσχέδιο για τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας. :clap: :clap: :clap:

Πολύδωρας:"Θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό;" :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Ουδείς υποχρεούται εις τα αδύνατα

"Πρόκειται για δήμευση", είπε ο κ.Πολύδωρας αναφερόμενος στο φόρο ακινήτων εξηγώντας ότι είναι ιερό το δικαίωμα του Έλληνα στην ιδιοκτησία.

"Πρόκειται για δήμευση και το Σύνταγμα απαγορεύει τη γενική δήμευση" συμπλήρωσε και είπε
φωνάζοντας προς την πλευρά του υπουργού Οικονομικών: "Θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό; Και η ιστορία μου; Ο πολιτισμός μου;" :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

πρόκειται για ένα «βαρύ και δυσβάστακτο φορολογικό χτύπημα στον ελληνικό λαό».

«Δεν μπορώ να το δεχθώ συνειδησιακά, λογικά, ιστορικά, εθνικά»

http://attikanea.blogspot.gr/2013/12/funds.html

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013, 01:17
από AnonymosEreynhths
Το πρόβλημα είναι ότι χορτάσαμε από λόγια.

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013, 01:19
από ION 4ever
skion έγραψε:Όπου να ναι καταφθάνουν οι Ανδρομέδιοι και θα κατοχυρώσουν τον Τσίμπλα ως παγκόσμιο ηγέτη!!! :respect:
Τον Ομπάμια θα τον στείλουν στα γκούλαγκ! :lol:
σε παρακαλώ skion, μην μου ξεφτιλίζεις τους ανδρομέδιους.... :lol:

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013, 01:21
από AnonymosEreynhths
Τι και αυτοί θα έρθουν; Ρε σεις...αντίχριστος,ανδρομέδιοι,νεφελίμ,τσίπρας κλπ .... που στο διάολο θα τους βάλουμε όλους; ντάξ, θα μεταναστεύσουν την Ελλάδα...σίγουρα...αλλά ήμαρτον. :lol:

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013, 01:27
από ION 4ever
τι γινεται???????????
ετοιμαζόμαστε να κλείσουμε το 13 πανηγυρικά????????


Πολύ φοβάμαι ότι η καμπάνα κτυπά και για τον Καμμενο
και για τον ποιητή του κοινοβουλίου.
Ουδείς αναμάρτητος.
τώρα είναι αργά.



Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013, 01:34
από paris4u
ION 4ever :giverose: υπεροχο τραγουδι,οτι πρεπει να χαλαρωσουμε
γιατι ειχα τσιτωθει ασχημα και δε θα με πιανε υπνος :lol: :lol:
Καλο ξημερωμα..

Re: Τελειώνουν...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2013, 01:35
από ION 4ever
.
@paris4u :giverose: