Σελίδα 1 από 1
Σουηδικη ευστροφία
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Σεπ 2013, 15:48
από Divine Sinner
Να και κατι που εμαθα σημερα.
η ομοφυλοφιλια θεωρουνταν αρρωστια στην Σουηδια το 1979.
Μεχρι που 315 ατομα συνενοηθηκαν για διαμαρτυρια να μην πανε στην δουλεια με την αιτιολογια οτι νιωθουν λιγο... "γκεϋ"
Re: Σουηδικη ευστροφία
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Σεπ 2013, 16:11
από OTTO
kyniko katharma έγραψε:η ομοφυλοφιλια θεωρουνταν αρρωστια στην Σουηδια το 1979.
Φυσικά και είναι. Και πιστεύω ότι γιατρεύεται. Απλά μέχρι αν δεν κάνω λάθος το 83 θεωρούνταν ψυχασθένεια από τον Π.Ο.Υ. Μετά το άλλαξαν (κατά την άποψή μου με άνωθεν εντολές) και το θεωρούν φυσιολογικό.
Μεχρι που 315 ατομα συνενοηθηκαν για διαμαρτυρια να μην πανε στην δουλεια με την αιτιολογια οτι νιωθουν λιγο... "γκεϋ"
Ή τους έστειλαν για να ετοιμάσουν το έδαφος για την αλλαγή του Π.Ο.Υ μετά από 4 χρόνια. Λέμε τώρα.
Re: Σουηδικη ευστροφία
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Σεπ 2013, 16:50
από Divine Sinner
δεν θα πιασω το θεμα του αν ειναι φυσιολογικο. αλλα το ποσο ωραια κι εξυπνα διαμαρτυρηθηκαν.
αν και εθνικοσοσιαλιστης ειναι ενα απο τα λιγα που με βρισκουν να μην συμπορευομαι πληρως με τον εθνικοσοσιαλισμο.
το βρισκω φυσιολογικο. αν και δεν ειμαι γκεϋ