Σελίδα 1 από 1

Η Βολιβία απελαύνει την Coca-Cola

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Αύγ 2012, 13:24
από axinosp
πριν την «Αποκάλυψη»του 2012 των Μάγιας
Εικόνα
Σε μια συμβολική απόρριψη του Αμερικάνικου καπιταλισμού η Βολιβία ανακοίνωσε ότι θα απελάσει την Coca-Cola από τη χώρα, στο τέλος του ημερολογίου των Μάγιας.
Αυτό θα σηματοδοτήσει το τέλος του καπιταλισμού και την απαρχή μιας νέας εποχής ισότητας, ανέφερε η κυβέρνηση της Βολιβίας .
Η 21 Δεκεμβρίου του 2012 θα είναι το τέλος του εγωισμού και της διαίρεσης.
Η 21η Δεκεμβρίου θα πρέπει να είναι το τέλος της Coca-Cola, είπε με στόμφο ο υπουργός Εξωτερικών της Βολιβίας David Choquehuanca

Το επερχόμενο «τέλος» του σεληνιακού ημερολογίου των Μάγιας στις 21 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους προκάλεσε εκτεταμένες καταστροφολογικές προφητείες για επικείμενη αποκάλυψη, αλλά ο Choquehuanca υποστήριξε αντίθετα, ότι θα είναι το τέλος των ημερών για τον καπιταλισμό και όχι για τον πλανήτη.
"Οι πλανήτες θα ευθυγραμμιστούν για πρώτη φορά εδώ και 26.000 χρόνια και αυτό θα είναι το τέλος του καπιταλισμού και η αρχή του κοινοτισμού," δήλωσε ο Choquehuanca όπως αναφέρεται στην εφημερίδα της Βενεζουέλας El Periodiquito.(http://www.elperiodiquito.com/article/6 ... torsionada)
Ο υπουργός ενθάρρυνε τους ανθρώπους της Βολιβίας να πίνουν Mocochinche, ένα αναψυκτικό με γεύση ροδάκινο, ως εναλλακτική λύση για την Coca-Cola.
Ο πρόεδρος επίσης της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες ενθαρρύνει τη χώρα του να ξεφορτωθεί το αμερικανικό ποτό με χυμούς φρούτων που παράγονται στη Βενεζουέλα.

Η αποτυχία των McDonald 's

Πέρυσι, η Βολιβία έγινε η δεύτερη χώρα της Λατινικής Αμερικής που δεν έχει ούτε ένα McDonald 's. Ο κολοσσός των fast food εγκατέλειψε τελικά τη Βολιβία μετά την αδυναμία να παρουσιάσει κέρδη στη χώρα για πάνω από μια δεκαετία.

Μετά την αποτυχία αυτή, η μονολιθική πολυεθνική κυκλοφόρησε ένα ντοκιμαντέρ με τον τίτλο «Γιατί τα McDonald 's απέτυχαν στη Βολιβία » με αναφορά σε έρευνες, από κοινωνιολόγους, διατροφολόγους και ιστορικούς, η εταιρεία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν ήταν το φαγητό τους, το πρόβλημα, αλλά ένα καθοδηγούμενο πολιτισμικό μποϊκοτάζ.

Ο πρόεδρος της Βολιβίας Έβο Μοράλες έχει αμφιλεγόμενη φήμη στην πολιτική της απαγόρευσης της Coca-Cola..
Ο Μοράλες υποσχέθηκε τον περασμένο μήνα να νομιμοποιήσει την κατανάλωση των φύλλων κόκας, ένα από τα κύρια συστατικά της κοκαΐνης.
"Ούτε οι ΗΠΑ ούτε οι άλλες καπιταλιστικές χώρες έχουν ένα καλό λόγο για να διατηρηθεί η απαγόρευση στην κατανάλωση φύλλων κόκας,".είπε ο Μοράλες
Τα φύλλα κόκας κηρύχθηκαν παράνομα ναρκωτικά από τον ΟΗΕ το 1961, μαζί με την κοκαΐνη, το όπιο και τη μορφίνη.
Η κατανάλωση των φύλλων κόκας είναι μια παράδοση αιώνων στη Βολιβία, βαθιά ριζωμένη στις πεποιθήσεις των διαφόρων ομάδων των ιθαγενών.
Πηγή http://www.rt.com/news/bolivia-ban-coca-cola-581/
Μετάφραση: axinosp

Re: Η Βολιβία απελαύνει την Coca-Cola

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιούλ 2013, 00:48
από Illuminus
McDonald's closing all restaurants in Bolivia as nation rejects fast food

(NaturalNews) McDonald's happy image and its golden arches aren't the gateway to bliss in Bolivia. This South American country isn't falling for the barrage of advertising and fast food cooking methods that so easily engulf countries like the United States. Bolivians simply don't trust food prepared in such little time. The quick and easy, mass production method of fast food actually turns Bolivians off altogether. Sixty percent of Bolivians are an indigenous population who generally don't find it worth their health or money to step foot in a McDonald's. Despite its economically friendly fast food prices, McDonald's couldn't coax enough of the indigenous population of Bolivia to eat their BigMacs, McNuggets or McRibs.

One indigenous woman, Esther Choque, waiting for a bus to arrive outside a McDonald's restaurant, said, "The closest I ever came was one day when a rain shower fell and I climbed the steps to keep dry by the door. Then they came out and shooed me away. They said I was dirtying the place. Why would I care if McDonald's leaves [Bolivia]?"

Fast food chain remained for a decade, despite losses every year

The eight remaining McDonald's fast food shops that stuck it out in the Bolivian city's of La Paz, Cochabamba, and Santa Cruz de la Sierra, had reportedly operated on losses every year for a decade. The McDonald's franchise had been persistent over that time, flexing its franchise's deep pockets to continue business in Bolivia.

Any small business operating in the red for that long would have folded and left the area in less than half that time. Even as persistent as McDonald's was in gaining influence there, it couldn't continue operating in the red. After 14 years of presence in the country, their extensive network couldn't hold up the Bolivian chain. Store after store shut down as Bolivia rejected the McDonald's fast food agenda. Soon enough, they kissed the last McDonald's goodbye.

Deep cultural rejection

The McDonald's impact and its departure from Bolivia was so lasting and important, that marketing managers immediately filmed a documentary called, "Why McDonalds's went broke in Bolivia."

Featuring, cooks, nutritionist, historians, and educators, this documentary breaks down the disgusting reality of how McDonald's food is prepared and why Bolivians reject the whole fast food philosophy of eating.

Συνέχεια: http://www.naturalnews.com/040752_Boliv ... z2aTQK6F5e

~~

http://www.politicususa.com/2011/12/28/ ... livia.html

Re: Η Βολιβία απελαύνει την Coca-Cola

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιούλ 2013, 11:48
από ArELa
Τελικά, η λατινική αμερική προχωράει έμπρακτα και δυναμικά\
στην αποτίναξη της ΝΤΠ από την καμπούρα του πληθυσμού.

Re: Η Βολιβία απελαύνει την Coca-Cola

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Αύγ 2013, 14:50
από Illuminus