Σελίδα 1 από 1

G30 ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Νοέμ 2011, 11:06
από axinosp


Ποια είναι Η «Ομάδα των Τριάντα»; Το Διευθυντήριο της παγκοσμιοποίησης

Εικόνα

Εκτός από την Μπίλντεμπεργκ, ο Σκιόπα συμμετέχει στην «Ομάδα των Τριάντα» (http://www.group30.org/members.shtml)που έχει ιδρύσει, με παραπλήσιους της Μπίλντεμπεργκ σκοπούς, με περισσότερο όμως οικονομικό – νομισματικό και λιγότερο πολιτικό περιεχόμενο, το Ιδρυμα Ροκφέλερ, συντονίζοντας τους εκπροσώπους τριάντα από τις μεγαλύτερες τράπεζες του πλανήτη ή άτομα στενά συνδεδεμένα μαζί τους.

Τις απόψεις και τα σχέδια αυτής της ομάδας, που, δυστυχώς για μας, ήρθε να εφαρμόσει στο πειραματόζωο Ελλάς, ιδίως με την πρωτοφανή ανάμειξη του ΔΝΤ στα ζητήματα της Ευρωζώνης, διατύπωσε ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ: χρειάζεται το ΔΝΤ, γιατί δίχως αυτό η παγκόσμια οικονομία δεν θα μπορούσε να γίνει ένα εξιδανικευμένο όραμα απόλυτα ρευστών, άψογα ενημερωμένων και πλήρως αρρύθμιστων αγορών κεφαλαίου».

Στην πραγματικότητα, πρόκειται για τα τμήμα του διεθνούς κατεστημένου που επιδιώκει το πέρασμα της εξουσίας από τις εκλεγμένες κυβερνήσεις των εθνών -κρατών στα θεσμικά ή λιγότερο θεσμοποιημένα κέντρα του χρηματιστικού κεφαλαίου και της αυτοκρατορικής ισχύος, στυλοβάτες ενός υπό εκκόλαψη παγκόσμιου ολοκληρωτισμού. «Δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι», λέει ο λαός. Μια ματιά στην «παρέα» του Σκιόπα στην «Ομάδα των Τριάντα» είναι απολύτως αποκαλυπτική για το είδος των δυνάμεων που εκπροσωπεί ο σύμβουλος του κ. Παπανδρέου.
Επικεφαλής είναι ο Πολ Βόλκερ, α άνθρωπος που γκρέμισε την ιδέα της ρύθμισης στην οικονομία των ΗΠΑ, καταστρέφοντας το αμερικανικό κεϋνσιανό ισοδύναμο της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας. Ο Βόλκερ υπήρξε ο κύριος αρχιτέκτονας της οικονομικής πολιτικής του – περίπου ακροδεξιού – προέδρου των ΗΠΑ Ρόναλντ Ρέιγκαν, μαζί μετον Μάρτιν Φελντστάιν, επίσης μέλος των «Τριάντα».
Οι περισσότεροι από δαύτους είναι πρώην ή νυν διευθυντικά στελέχη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, της οργάνωσης που έχει καταστρέψει τις περισσότερες οικονομίες παγκοσμίως – στη Ρωσία, αίφνης, οι συνέπειες της δράσης και των συνταγών του ΔΝΤ ήταν, κρινόμενες από την πτώση της παραγωγής, των επενδύσεων, του προσδόκιμου ζωής κ.λπ, ανάλογες ή χειρότερες από τα αποτελέσματα της εισβολής του Χίτλερ στη Σοβιετική Ενωση το 1941!
Στην «Ομάδα των Τριάντα» συμμετέχουν επίσης μια σειρά από «μπουμπούκια» του νεοφιλελευθερισμού, όπως ο πρωτεργάτης της πολωνικής θεραπείας-σοκ Μτταλσερόβιτς ή οι «ξεθεμελιωτές» των κοινωνιών του Μεξικού και της Βραζιλίας, Ζεντίγιο και Νέτο, Συμμετέχουν επίσης οι εκπρόσωποι των μεγαλύτερων παγκοσμίως αμερικανικών και αμερικανοεβραϊκών τραπεζών, όπως π.χ. ο Τζέικομπ Φρένκελ, αντιπρόεδρος της διαβόητης για το ρόλο της το 2008 AIG, ο Άντριου Κρόκετ, πρόεδρος της JP Morgan της οικογένειας Ροκφέλερ, ο Σερ Ντέιβιντ Γουόκερ, ανώτερος σύμβουλος της Stanley, ο Greg Hausler, πρώην στέλεχος της Lazard, ο Μάριο Ντράγκι, κυβερνήτης της Τράπεζας της Ιταλίας και βετεράνος της Goldman Sachs. Και επειδή « η Goldman είναι παντού», δεν είναι μόνο με τους διάφορους ανθρώπους της στην Επιτροπή των «Τριάντα», είναι και με τον ίδιο το διευθύνοντα σύμβουλό της Gerald Corrigan που συμμετέχει.
Οπως επίσης συμμετέχει ο βετεράνος του ΔΝΤ και νυν επικεφαλής της Κεντρικής Τράπεζας του Ισραήλ Στάνλει Φίσερ και ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Αργεντινής Ντομίνγκο Καβάλιο, γνωστός για τη συμβολή του στην καταστροφή της πατρίδας του!
Πολύ παράξενες, λοιπόν, οι «παρέες» του «κεντροαριστερού μας χαφ». Μας έλεγαν πριν από τις εκλογές για μια επιτροπή προοδευτικών οικονομολόγων – Στίγκλιτζ, Γκαλμπρέιθ, Σεν – και βρεθήκαμε τελικά με ό,τι πιο αντιδραστικό υπάρχει παγκοσμίως!
Στη νεότερη ελληνική ιστορία, μετά τη δημιουργία ανεξάρτητου κράτους, αλλά και στα ευρωπαϊκά χρονικά, δεν νομίζουμε ότι υπήρξε ποτέ τόσο κραυγαλέα αντίθεση κυβερνητικής ρητορείας και πράξης, όσο στη σημερινή “σοσιαλιστική” Ελλάδα.

Re: G30 ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Νοέμ 2011, 13:28
από ArELa
Σωστά τα λέει σε γενικές γραμμές, ειδικά σε ό,τι αφορά τον "κορπορατισμό" άμεσα συναρτώμενο με τον "σημερινό" φασισμό (όμοιο του οποίου δε θα βρει κανείς στην ιστορία), σωστά ενημερώνει και για τους 30, γιατί πραγματικά δεν έχουμε ιδέα στην Ελλάδα, όπως δεν έχουμε ιδέα για CFR, Trilateral, Bilderberg κλπ. Για την τελευταία, όντως κυκλοφόρησε αρκετή πληροφόρηση στο νετ. Για τις άλλες δύο, ελάχιστα πράγματα. Θα αποκλίνω κάπως με τη λογική του ότι οι δύο τελευταίες είναι "ξεπερασμένες". Σε ό,τι με αφορά είναι νευραλγικά κέντρα αποφάσεων, ακόμα και για την παιδεία και για όλα, και καλά θα κάνουμε να μην αγνοούμε αυτές τις μυστικοπαθείς οργανώσεις.

Κατά τα λοιπά, συνυπολογίζω σοβαρά τις αναλύσεις του, αφού μου δίνει κι άλλες οπτικές για πράγματα που δεν γνώριζα.

Re: G30 ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Νοέμ 2011, 09:01
από firefightergr
A Letter from Goldman Sachs, concerning Occupy Wall Street

NEW YORK (The Borowitz Report)-
The following is a letter released today by Lloyd Blankfein, the chairman of banking giant Goldman Sachs:

Dear Investor:
Up until now, Goldman Sachs has been silent on the subject of the protest movement known as Occupy Wall Street. That does not mean,
however, that it has not been very much on our minds. As thousands have gathered in Lower Manhattan, passionately expressing their deep discontent with the status quo, we have taken note of these protests. And we have asked ourselves this question:

How can we make money off them?

The answer is the newly launched Goldman Sachs Global Rage Fund, whose investment objective is to monetize the Occupy Wall Street protests as they spread around the world. At Goldman, we recognize that the capitalist system as we know it is circling the drain - but there's plenty of money to be made on the way down.

The Rage Fund will seek out opportunities to invest in products that are poised to benefit from the spreading protests, from police batons and barricades to stun guns and forehead bandages. Furthermore, as clashes between police and protesters turn ever more violent, we are making significant bets on companies that manufacture replacements for broken windows and overturned cars, as well as the raw materials necessary for the construction and incineration of effigies.

It would be tempting, at a time like this, to say "Let them eat cake." But at Goldman, we are actively seeking to corner the market in cake futures. We project that through our aggressive market manipulation, the price of a piece of cake will quadruple by the end of 2011.

Please contact your Goldman representative for a full prospectus. As the world descends into a Darwinian free-for-all, the Goldman Sachs Rage Fund is a great way to tell the protesters, "Occupy this." We haven't felt so good about something we've sold since our souls.

Sincerely,

Lloyd Blankfein, Chairman, Goldman Sachs
THG

ίσως να αξίζει μια μετάφραση το παραπάνω
http://filotimia.blogspot.com/2011/11/l ... rning.html

Re: G30 ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Νοέμ 2011, 13:04
από Exciter
Είναι εμφανές hoax πυροσβέστη... πρόσεξε πως κλείνει:
firefightergr έγραψε: We haven't felt so good about something we've sold since our souls.
"Δεν έχουμε νιώσει τόσο καλά για κάτι απ'όταν πουλήσαμε τις ψυχές μας"... δεν γράφονται τέτοια πράγματα σε κανονικές εταιρικές ανακοινώσεις :)

Re: G30 ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Νοέμ 2011, 13:34
από kat_woman
exiled έγραψε:Είναι εμφανές hoax πυροσβέστη... πρόσεξε πως κλείνει:
firefightergr έγραψε: We haven't felt so good about something we've sold since our souls.
"Δεν έχουμε νιώσει τόσο καλά για κάτι απ'όταν πουλήσαμε τις ψυχές μας"... δεν γράφονται τέτοια πράγματα σε κανονικές εταιρικές ανακοινώσεις :)
Και τι σόι αγγλικά είναι αυτά?Το lower το έχουν πάρει? :loco: