Η ηγεσία στο Κόσσοβο διακινεί...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Δεκ 2010, 13:15
H ηγεσία στο Κόσσοβο, που είναι οι πρώην "αντάρτες" του "απελευθερωτικού στρατού" έχει εδραιώσει τώρα εκεί το οργανωμένο έγκλημα ....(καλόπαιδα) και διακινεί...
...ναρκωτικά, ανθρώπους... και τώρα ακούγεται η διακίνηση ανθρώπινων οργάνων.
Τυχαίο; Δε νομίζω.
Πέραν του ότι θεώρησα πως αυτό πρέπει να βρίσκεται σαν τόπικ από μόνο του, να πω ότι βασικά το άνοιξα για να στηρίξω αυτό που τοποθέτησα σε άλλο τόπικ εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 72#p125772
και συγκεκριμένα με τη φράση μου
Τα σχόλια δικά σας.
Χριστουγεννιάτικα...
...ναρκωτικά, ανθρώπους... και τώρα ακούγεται η διακίνηση ανθρώπινων οργάνων.
Τυχαίο; Δε νομίζω.
Πέραν του ότι θεώρησα πως αυτό πρέπει να βρίσκεται σαν τόπικ από μόνο του, να πω ότι βασικά το άνοιξα για να στηρίξω αυτό που τοποθέτησα σε άλλο τόπικ εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 72#p125772
και συγκεκριμένα με τη φράση μου
(γράφτηκε στο ΑΡ ότι σκοτώνουν Σέρβους και τους αφαιρούν τα όργανα που αγοράζει...ποιος; Το Ισραήλ!)
Τα σχόλια δικά σας.
Χριστουγεννιάτικα...