Σελίδα 1 από 1

Η ηγεσία στο Κόσσοβο διακινεί...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Δεκ 2010, 13:15
από ArELa
H ηγεσία στο Κόσσοβο, που είναι οι πρώην "αντάρτες" του "απελευθερωτικού στρατού" έχει εδραιώσει τώρα εκεί το οργανωμένο έγκλημα ....(καλόπαιδα) και διακινεί...

...ναρκωτικά, ανθρώπους... και τώρα ακούγεται η διακίνηση ανθρώπινων οργάνων.
Τυχαίο; Δε νομίζω.



Πέραν του ότι θεώρησα πως αυτό πρέπει να βρίσκεται σαν τόπικ από μόνο του, να πω ότι βασικά το άνοιξα για να στηρίξω αυτό που τοποθέτησα σε άλλο τόπικ εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 72#p125772

και συγκεκριμένα με τη φράση μου
(γράφτηκε στο ΑΡ ότι σκοτώνουν Σέρβους και τους αφαιρούν τα όργανα που αγοράζει...ποιος; Το Ισραήλ!)

Τα σχόλια δικά σας.
Χριστουγεννιάτικα... :angry:

Re: Η ηγεσία στο Κόσσοβο διακινεί...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Δεκ 2010, 07:47
από Blue Ice
Αλβανοί, τι περιμένεις;;; Για τα ίδια κατηγορείται και ο Μπερίσα αλλά τα εδώ ΜΜΕ το έχουν κάνει γαργάρα για να μην θίξουν τους αλβανούς... :swear:

Σκεφτείτε μόνο πως ο "απελευθερωτικός στρατός του Κοσσόβου" γνωστός και ως UCK έχει μετονομαστεί σε "απελευθερωτικό στρατό Τσαμουριάς" και ετοιμάζεται να δράσει ΕΔΩ!

Τα ΟΥΚ τώρα δικαιώνονται!