Σελίδα 1 από 1
Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 13:05
από ICAROS
Re: Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 13:18
από ArELa
Αυτό κάποια στιγμή θα συνενωθεί στην ψηφοφορία για τις αυτοδιοικητικές εδώ
http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic.php?f=34&t=43
κι αν δεν έχεις ψηφίσει, να ψηφίσεις.
Κατά τα λοιπά, σωστό σε βρίσκω επ'αυτού.
Εκφράζομαι σχετικά και στο πρώτο ποστ της ψηφοφορίας (λινκ πιο πάνω) και μετέπειτα εδώ
http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 41#p117741 κι εδώ
http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 56#p117756
(και πιο κατω δηλαδή, αλλά μην κουράζω... )
Re: Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 13:59
από ICAROS
Δεν αποδέχομαι το σύστημά τους
και τους τρίβω επιδεικτικά στη μούρη
τη γνώση μου
οτι όλοι τους είναι
διεφθαρμένοι απατεώνες
και ελεγχόμενοι απο άλλους.
Με απλά λογάκια.
Δεν θεωρώ καν νόμιμη ούτε ηθική
την διαδικασία
ώστε να πάω να ψηφίσω.
Προσωπικά μία φορά ψήφισα,
απο τότε δεν έχω ξανασυμμετάσχει
στην νομιμοποίηση των εγκλημάτων τους.