Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών
- ICAROS
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:06
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
- Έλαβε Likes: 3 φορές
Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞Ι∞Α∞Ο∞✩
✩∞Κ∞Ρ∞Σ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞Ι∞Α∞Ο∞✩
✩∞Κ∞Ρ∞Σ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών
Αυτό κάποια στιγμή θα συνενωθεί στην ψηφοφορία για τις αυτοδιοικητικές εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic.php?f=34&t=43
κι αν δεν έχεις ψηφίσει, να ψηφίσεις.
Κατά τα λοιπά, σωστό σε βρίσκω επ'αυτού.
Εκφράζομαι σχετικά και στο πρώτο ποστ της ψηφοφορίας (λινκ πιο πάνω) και μετέπειτα εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 41#p117741 κι εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 56#p117756
(και πιο κατω δηλαδή, αλλά μην κουράζω... )
κι αν δεν έχεις ψηφίσει, να ψηφίσεις.
Κατά τα λοιπά, σωστό σε βρίσκω επ'αυτού.
Εκφράζομαι σχετικά και στο πρώτο ποστ της ψηφοφορίας (λινκ πιο πάνω) και μετέπειτα εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 41#p117741 κι εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 56#p117756
(και πιο κατω δηλαδή, αλλά μην κουράζω... )
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- ICAROS
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:06
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
- Έλαβε Likes: 3 φορές
Re: Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών
Δεν αποδέχομαι το σύστημά τους
και τους τρίβω επιδεικτικά στη μούρη
τη γνώση μου
οτι όλοι τους είναι
διεφθαρμένοι απατεώνες
και ελεγχόμενοι απο άλλους.
Με απλά λογάκια.
Δεν θεωρώ καν νόμιμη ούτε ηθική
την διαδικασία
ώστε να πάω να ψηφίσω.
Προσωπικά μία φορά ψήφισα,
απο τότε δεν έχω ξανασυμμετάσχει
στην νομιμοποίηση των εγκλημάτων τους.
και τους τρίβω επιδεικτικά στη μούρη
τη γνώση μου
οτι όλοι τους είναι
διεφθαρμένοι απατεώνες
και ελεγχόμενοι απο άλλους.
Με απλά λογάκια.
Δεν θεωρώ καν νόμιμη ούτε ηθική
την διαδικασία
ώστε να πάω να ψηφίσω.
Προσωπικά μία φορά ψήφισα,
απο τότε δεν έχω ξανασυμμετάσχει
στην νομιμοποίηση των εγκλημάτων τους.
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞Ι∞Α∞Ο∞✩
✩∞Κ∞Ρ∞Σ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞Ι∞Α∞Ο∞✩
✩∞Κ∞Ρ∞Σ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis

