Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ICAROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:06
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Έλαβε Likes: 3 φορές

Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών

Δημοσίευση από ICAROS » Σάβ 06 Νοέμ 2010, 13:05

~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών

Δημοσίευση από ArELa » Σάβ 06 Νοέμ 2010, 13:18

Αυτό κάποια στιγμή θα συνενωθεί στην ψηφοφορία για τις αυτοδιοικητικές εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic.php?f=34&t=43

κι αν δεν έχεις ψηφίσει, να ψηφίσεις.


Κατά τα λοιπά, σωστό σε βρίσκω επ'αυτού.
Εκφράζομαι σχετικά και στο πρώτο ποστ της ψηφοφορίας (λινκ πιο πάνω) και μετέπειτα εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 41#p117741 κι εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 56#p117756

(και πιο κατω δηλαδή, αλλά μην κουράζω... )
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
ICAROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:06
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Έλαβε Likes: 3 φορές

Re: Περί Εκλογικών Απατών και Αυταπατών

Δημοσίευση από ICAROS » Σάβ 06 Νοέμ 2010, 13:59

Δεν αποδέχομαι το σύστημά τους
και τους τρίβω επιδεικτικά στη μούρη
τη γνώση μου
οτι όλοι τους είναι
διεφθαρμένοι απατεώνες
και ελεγχόμενοι απο άλλους.

Με απλά λογάκια.
Δεν θεωρώ καν νόμιμη ούτε ηθική
την διαδικασία
ώστε να πάω να ψηφίσω.

Προσωπικά μία φορά ψήφισα,
απο τότε δεν έχω ξανασυμμετάσχει
στην νομιμοποίηση των εγκλημάτων τους.
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”