Συνάντηση G20 στο Τορόντο και διαδηλώσεις
Δημοσιεύτηκε: Δευ 28 Ιουν 2010, 12:07
Οι διαδηλώσεις είναι έντονες στο Τορόντο που συναντιούνται οι 20 κορυφαίοι, οι αποφασίζουν χωρίς εμάς για μας πάλι (και πάντα).
Το Associated Press γράφει τον τίτλο:
Vandals mar summit protests in Toronto
(βάνδαλοι αμαυρώνουν τις διαμαρτυρίες για τη σύνοδο στο Τορόντο)
Μιλάνε για μαυροντυμένους "διαδηλωτές" που λαμπάδιαζαν περιπολικά αφού διασπάστηκαν πρώτα από τη μεγάλη πορεία ειρηνικών διαδηλωτών.
Ας μου επιτραπεί να πιστεύω ότι αυτοί ήταν βαλτοί (πιθανότατα μπάτσοι), για να δικαιολογηθούν τα ισχυρά μπλόκα - φράγματα που έβαλε μετά η αστυνομία και να ενταθούν τα μέτρα, να γίνουν δρακόντεια, γιατί μόνο έτσι τους παίρνει πλέον τους κυρίους ηγεταράδες να κάνουν συναντήσεις.... Χωρίς πανίσχυρη προστασία, δεν τη βγάζουν καθαρή.
Ολόκληρο το άρθρο εδώ
http://news.yahoo.com/s/ap/20100626/ap_ ... t_protests
περιγράφει αναλυτικά τα επεισόδια.
Το Associated Press γράφει τον τίτλο:
Vandals mar summit protests in Toronto
(βάνδαλοι αμαυρώνουν τις διαμαρτυρίες για τη σύνοδο στο Τορόντο)
Μιλάνε για μαυροντυμένους "διαδηλωτές" που λαμπάδιαζαν περιπολικά αφού διασπάστηκαν πρώτα από τη μεγάλη πορεία ειρηνικών διαδηλωτών.
Ας μου επιτραπεί να πιστεύω ότι αυτοί ήταν βαλτοί (πιθανότατα μπάτσοι), για να δικαιολογηθούν τα ισχυρά μπλόκα - φράγματα που έβαλε μετά η αστυνομία και να ενταθούν τα μέτρα, να γίνουν δρακόντεια, γιατί μόνο έτσι τους παίρνει πλέον τους κυρίους ηγεταράδες να κάνουν συναντήσεις.... Χωρίς πανίσχυρη προστασία, δεν τη βγάζουν καθαρή.
Ολόκληρο το άρθρο εδώ
http://news.yahoo.com/s/ap/20100626/ap_ ... t_protests
περιγράφει αναλυτικά τα επεισόδια.