Τι είναι ρευστότητα;
- OTTO
- Επόπτης Δημοθοινίας

- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 421 φορές
- Έλαβε Likes: 327 φορές
Τι είναι ρευστότητα;
Το ανοίγω αυτό το θέμα, μπας και βγει άκρη, διότι είτε είμαι παντελώς άσχετος, είτε κάτι δεν στέκει.
Λένε ότι μας έκοψαν οι ευρωπαίοι τη ρευστότητα στις τράπεζες, δηλαδή δεν τους δίνουν χαρτονομίσματα για να πληρώνεται ο κόσμος.
Ο εργοδότης μου μου πλήρωσε το μηνιάτικο. Άρα έδωσε τα ευρώ στην τράπεζα όπου βρίσκεται ο λογαριασμός μου. Η τράπεζα τα πήρε. Δεν τα αρνήθηκε.
Πάω λοιπόν εγώ να τα πάρω, και η τράπεζα λέει ότι δεν έχει ρευστό διότι δεν της δίνουν οι ευρωπαίοι; Τι να της δώσουν, όταν ο εργοδότης μου της έδωσε το μισθό μου (ή τη σύνταξή μου);;; Πρέπει να τα έχει! Γιατί δεν τα έχει;;;
Μια απάντηση που ακούγεται είναι ότι επειδή ο κόσμος κάνει πολλές αναλήψεις, δεν έμεινε ρευστό στην τράπεζα.
Δηλαδή από πού έκανε ανάληψη ο κόσμος;;;; Από τον δικό μου λογαριασμό μισθοδοσίας;;;
Και μετά ανεβαίνω λίγο πιο ψηλά, για να αποκρήσω μια πιο πανοραμική εικόνα. Βλέπω πολλούς εργοδότες να πληρώνουν τα μηνιάτικα και οι τράπεζες να τα παίρνουν τα ρημάδια τα ευρώ. Και μετά λένε ότι δεν έχουν ρευστότητα;; Πού πήγαν οι μισθοδοσίες αυτές;;; Ποιος τις πήρε;;;;;
Και βγαίνουν και λένε ότι πρέπει να μας δώσουν οι ευρωπαίοι ρευστότητα;
Λένε ότι μας έκοψαν οι ευρωπαίοι τη ρευστότητα στις τράπεζες, δηλαδή δεν τους δίνουν χαρτονομίσματα για να πληρώνεται ο κόσμος.
Ο εργοδότης μου μου πλήρωσε το μηνιάτικο. Άρα έδωσε τα ευρώ στην τράπεζα όπου βρίσκεται ο λογαριασμός μου. Η τράπεζα τα πήρε. Δεν τα αρνήθηκε.
Πάω λοιπόν εγώ να τα πάρω, και η τράπεζα λέει ότι δεν έχει ρευστό διότι δεν της δίνουν οι ευρωπαίοι; Τι να της δώσουν, όταν ο εργοδότης μου της έδωσε το μισθό μου (ή τη σύνταξή μου);;; Πρέπει να τα έχει! Γιατί δεν τα έχει;;;
Μια απάντηση που ακούγεται είναι ότι επειδή ο κόσμος κάνει πολλές αναλήψεις, δεν έμεινε ρευστό στην τράπεζα.
Δηλαδή από πού έκανε ανάληψη ο κόσμος;;;; Από τον δικό μου λογαριασμό μισθοδοσίας;;;