Θα πολεμήσουμε παντού…τους Έλληνες

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
axinosp
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2247
Εγγραφή: Παρ 10 Δεκ 2010, 08:52
Φύλο: Άνδρας
Επικοινωνία:

Θα πολεμήσουμε παντού…τους Έλληνες

Δημοσίευση από axinosp »

Θα προχωρήσουμε ως το τέλος, θα πολεμήσουμε τον Έλληνα πολίτη, θα του πάρουμε τα σπίτια ακόμα και αν είναι στις θάλασσες και στους ωκεανούς, θα συνεχίσουμε να τον πολεμάμε με νέους φόρους με όλο και περισσότερη αυτοπεποίθηση, με όλο και περισσότερη δύναμη θα του φορολογήσουμε ακόμα και τον αέρα, θα υπερασπιστούμε τα συμφέροντα της Τρόικας και της Γερμανίας, όποιο και αν είναι το κόστος, θα ξεπουλήσουμε τις παραλίες, τα αεροδρόμια, τα νησιά, τους δρόμους, τους λόφους, τον αέρα, τον ήλιο, θα τα παραδώσουμε όλα στους Γερμανούς!

Ακόμη και αν, πράγμα που δεν το πιστεύω ούτε για μια στιγμή, μείνει κάτι απούλητο, να είστε σίγουροι ότι θα το πουλήσω, ακόμη και αν μου διαφύγει κάποιος φόρος που θα κάνει τον Έλληνα να λιμοκτονήσει περισσότερο, να είστε σίγουροι ότι θα τον πάρω, θα συνεχίσω πάνοπλα τον αγώνα για τα συμφέροντα των ξένων δυνάμεων υπό την προστασία της Τρόικας, θα συνεχίσω τον αγώνα κατά του Έλληνα πολίτη, με όλη τη δύναμη και την ισχύ μου, ώστε να μην σηκώσει κεφάλι ποτέ, θα συνεχίσω τον αγώνα μου , ώσπου, όταν ο Θεός φέρει την ώρα, ο νέος παγκοσμιοποιημένος κόσμος, με όλη τη δύναμη και την ισχύ του, να σπεύσει να τον εξολοθρεύσει μία και καλή στέλνοντας τον στα Τάρταρα

από Antinews
http://www.antinews.gr/2011/09/11/121695/
"Πᾶν γὰρ ἑρπετὸν πληγῇ νέμεται." Ηράκλειτος"
Μετάφραση :Κάθε τι που έρπει εξουσιάζεται με χτυπήματα !!
Με απλά λόγια Ερπετοειδείς έχετε να φάτε, πολύ στυλιάρι από τους Έλληνες!!
Με λάθος λαό τα βάλατε!!
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Θα πολεμήσουμε παντού…τους Έλληνες

Δημοσίευση από ArELa »

Από αρχαιοτάτων χρόνων, κάποια καλόπαιδα μας είχαν στο μάτι. Μας πολεμούσαν ποικιλοτρόπως και παντιοτρόπως.

Το ότι έγινε η "επίθεση" πρώτα στην Ελλάδα και στον 21ο αιώνα, (2009) δεν μ'εντυπωσιάζει καθόλου.
Ήδη νομίζουν ότι ηττηθήκαμε κι αυτό το γρήγορο συμπέρασμα είναι στρατηγικό τους λάθος.

Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Οι δοκιμασίες μπορεί να ταλανίζουν τον Έλληνα στην καθημερινότητα, στην επιβίωση, σε πολλά επίπεδα, αλλά παράλληλα "ξυπνάνε" το ανυποδούλωτο μέσα τους, που είχε αποκοιμηθεί εδω και πολλές δεκαετίες.

Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Όταν γίνει βαθιά συνείδηση πως πρέπει να πάρουμε το αυτεξούσιο της σκέψης μας (πρώτα) και τη ζωή μας (έπειτα) ΠΙΣΩ στα δικά μας χέρια, τότε τίποτα δε θα σταματήσει τον χείμαρρο που θα κατακλύσει τα αδηφάγα ερπετο-ανθρωπόμορφα.

Οι καιροί της πραγματικής διάλυσης και υγιέστερης αναδόμησης, πλησιάζουν.
Ναι, θ'αλλάξει ο εντεταλμένος την Ελλάδα, αλλά όχι όπως θέλουν οι εντολείς του.
Θα την κάνει αγνώριστη στο ανυπότακτο, ανεξάρτητο, αυτεξούσιο και ΕΛΕΥΘΕΡΟ πνεύμα της. Θα δώσει το παράδειγμα και στους υπόλοιπους λαούς που κι εκείνοι δέχονται ανείπωτες επιθέσεις σε πολλά επίπεδα.

Έλληνες, θα ξυπνήσετε και θα ορθώστε το ανάστημα, θέλετε δε θέλετε.
Γιατί απλά δεν έχετε πλέον άλλη επιλογή!
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Hlios
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 10007
Εγγραφή: Παρ 08 Ιούλ 2011, 11:53
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 41 φορές
Έλαβε Likes: 63 φορές

Re: Θα πολεμήσουμε παντού…τους Έλληνες

Δημοσίευση από Hlios »

ArELa έγραψε: Το ότι έγινε η "επίθεση" πρώτα στην Ελλάδα και στον 21ο αιώνα, (2009) δεν μ'εντυπωσιάζει καθόλου.
Ήδη νομίζουν ότι ηττηθήκαμε κι αυτό το γρήγορο συμπέρασμα είναι στρατηγικό τους λάθος.

Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Οι δοκιμασίες μπορεί να ταλανίζουν τον Έλληνα στην καθημερινότητα, στην επιβίωση, σε πολλά επίπεδα, αλλά παράλληλα "ξυπνάνε" το ανυποδούλωτο μέσα τους, που είχε αποκοιμηθεί εδω και πολλές δεκαετίες.

Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Όταν γίνει βαθιά συνείδηση πως πρέπει να πάρουμε το αυτεξούσιο της σκέψης μας (πρώτα) και τη ζωή μας (έπειτα) ΠΙΣΩ στα δικά μας χέρια, τότε τίποτα δε θα σταματήσει τον χείμαρρο που θα κατακλύσει τα αδηφάγα ερπετο-ανθρωπόμορφα.

Οι καιροί της πραγματικής διάλυσης και υγιέστερης αναδόμησης, πλησιάζουν.
Ναι, θ'αλλάξει ο εντεταλμένος την Ελλάδα, αλλά όχι όπως θέλουν οι εντολείς του.
Θα την κάνει αγνώριστη στο ανυπότακτο, ανεξάρτητο, αυτεξούσιο και ΕΛΕΥΘΕΡΟ πνεύμα της. Θα δώσει το παράδειγμα και στους υπόλοιπους λαούς που κι εκείνοι δέχονται ανείπωτες επιθέσεις σε πολλά επίπεδα.

Έλληνες, θα ξυπνήσετε και θα ορθώστε το ανάστημα, θέλετε δε θέλετε.
Γιατί απλά δεν έχετε πλέον άλλη επιλογή!
"Έγραψες" "συντονισμένη" :worship:
Άβαταρ μέλους
ILLUVATAR85
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: Θα πολεμήσουμε παντού…τους Έλληνες

Δημοσίευση από ILLUVATAR85 »

Και τουλάχιστον αν αυτός ο πόλεμος γινόταν με τα όπλα θα λέγαμε ο,τι είχαμε μπροστά μας κάποιους που τουλάχιστον είναι άνδρες και μας πολεμούν επί ίσοις όροις, τώρα ο πόλεμος είναι από τα σπίτια μας και τα έδρανα της βουλής και εμείς εκτός από μια φορά στα 4 χρόνια μόνοι μας εναντίων ενός εσμού άχρηστων και αυλοκολάκων διορισμένων πρασινομπλέ φρουρών που αποφασίζουν αντί από εμάς για εμάς έχοντας επίσης από κοντά τους ένα άλλο σύστημα κρατικοδίαιτων λαμόγιων μεγαλοδημοσιογράφων που τους λιβανίζουν κάθε λίγο και λιγάκι και οι ερωτήσεις που τους απευθύνουν είναι κατά κύριο λόγο ερωτήσεις-χάδια.
Στα διαλα συγχήστικα απογευματιάτικα. :swear:
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων

Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος

Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν

O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Άβαταρ μέλους
Atkins
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Τρί 22 Μαρ 2011, 02:21
Irc ψευδώνυμο: ηρθε η ωρα!
Φύλο: Άνδρας

Re: Θα πολεμήσουμε παντού…τους Έλληνες

Δημοσίευση από Atkins »

Central sun έγραψε:
ArELa έγραψε: Το ότι έγινε η "επίθεση" πρώτα στην Ελλάδα και στον 21ο αιώνα, (2009) δεν μ'εντυπωσιάζει καθόλου.
Ήδη νομίζουν ότι ηττηθήκαμε κι αυτό το γρήγορο συμπέρασμα είναι στρατηγικό τους λάθος.

Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Οι δοκιμασίες μπορεί να ταλανίζουν τον Έλληνα στην καθημερινότητα, στην επιβίωση, σε πολλά επίπεδα, αλλά παράλληλα "ξυπνάνε" το ανυποδούλωτο μέσα τους, που είχε αποκοιμηθεί εδω και πολλές δεκαετίες.

Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Όταν γίνει βαθιά συνείδηση πως πρέπει να πάρουμε το αυτεξούσιο της σκέψης μας (πρώτα) και τη ζωή μας (έπειτα) ΠΙΣΩ στα δικά μας χέρια, τότε τίποτα δε θα σταματήσει τον χείμαρρο που θα κατακλύσει τα αδηφάγα ερπετο-ανθρωπόμορφα.

Οι καιροί της πραγματικής διάλυσης και υγιέστερης αναδόμησης, πλησιάζουν.
Ναι, θ'αλλάξει ο εντεταλμένος την Ελλάδα, αλλά όχι όπως θέλουν οι εντολείς του.
Θα την κάνει αγνώριστη στο ανυπότακτο, ανεξάρτητο, αυτεξούσιο και ΕΛΕΥΘΕΡΟ πνεύμα της. Θα δώσει το παράδειγμα και στους υπόλοιπους λαούς που κι εκείνοι δέχονται ανείπωτες επιθέσεις σε πολλά επίπεδα.

Έλληνες, θα ξυπνήσετε και θα ορθώστε το ανάστημα, θέλετε δε θέλετε.
Γιατί απλά δεν έχετε πλέον άλλη επιλογή!
"Έγραψες" "συντονισμένη" :worship:

νομιζω οτι αυτες οι γραμμες θα επρεπε να μεταδοθουν και γραπτος..με πανο,σε αφησα,σε χαρτακια στο δρομο και λοιπα..
....ιδιως το τελαιυταιο...

Γιατί απλά δεν έχετε πλέον άλλη επιλογή...θα σηκωσει και τους αστεγους..απο το ταφο!
Destination Paradise kiss the sky
Flying high tonight
On the wings of a dream
Sail away leave today
In a sea of light
And flow with the stream
Once we've made friends
Don't pretend that we won't meet again
I will be tied to your tracks

Pretty maids(Atkins vocals)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”