30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Καλύτερα που γράφεις τέτοια παρά να επαναλάμβανες την επίσης γνωστή παπαρίτσα των χρυσαυγιτών ότι ήταν τρία 15χρονα και μια κοπελίτσα που μοίραζαν τη κωλοφυλλάδα. Τέλος πάντων μήπως ρε Κωστάκη ρώτησες κανέναν «συναγωνιστή» πως έγινε και βρέθηκε μόνος του ο τύπος στα σπρίντερ; Μήπως ρώτησες αν όντως έγινε κάποιο σκηνικό στο μετρό στην Αττική, το Σάββατο 5/2; Μήπως ρώτησες τι φώναζε ο τύπος στο κατάστημα και τι του απαντούσαν; Μήπως ρώτησες και αν ήταν να παιχτεί κάτι στα δικαστήρια και δεν έγινε; Ασε και να ρώτησες και να έμαθες. Σιγά μην έλεγες.
Θυμάσε που μιλάγαμε για το 95 και πως πήγανε οι χρυσαυγίτες έξω από το πολυτεχνείο. Θυμάσε τι έγραφες και τι μου είπες προσωπικά. Συνεπώς ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δεν έχει νόημα να γίνεται συζήτηση.
Θυμάσε που μιλάγαμε για το 95 και πως πήγανε οι χρυσαυγίτες έξω από το πολυτεχνείο. Θυμάσε τι έγραφες και τι μου είπες προσωπικά. Συνεπώς ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δεν έχει νόημα να γίνεται συζήτηση.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Εγώ θα θέσω ένα ερώτημα που μου έθεσε ένας χρήστης (απ'έξω) που παρακολουθεί το φόρουμ.
Μου είπε:
κανεις δεν αναρωτήθηκε πως το βιντεο ενος CCTV που μονο η ασφαλεια εχει δικαιωμα να δει βρέθηκε στα χέρια της ΧΑ;"
Μου είπε:
κανεις δεν αναρωτήθηκε πως το βιντεο ενος CCTV που μονο η ασφαλεια εχει δικαιωμα να δει βρέθηκε στα χέρια της ΧΑ;"
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Και αυτό το βίντεο και αυτά από το μετρό τα πήρε η αστυνομία για να αναγνωρίσει κόσμο. Οπως είπα έγινε μια σύλληψη και χρησιμοποιήθηκαν σαν στοιχεία. Ε, το πως βρέθηκαν στη Χρυσή Αυγή δεν είναι δύσκολο να το υποθέσει κανείς. Δες μόνο τη φώτο που έχω βάλει με τον ματατζή που έχει το σήμα των Ες Ες στο κράνος του και έχεις την απάντηση. Και βέβαια δεν είναι ο μόνος...
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
-
KASSANDROS
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1142
- Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 5 φορές
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Ναι, σαφώς και έχω μάθει τι έγινε στην Αττική το Σαββάτο 05/02.
Τα περί "κυνηγητού 15-18-20 (διάλεξε τον αριθμό) χρυσαυγιτών" είναι παραμύθια της χαλιμάς.
Το μόνο πιστοποιημένο γεγονός είναι αυτό που φαίνεται στο βίντεο.
Δηλαδή, 30 αναρχικοί να έχουν στριμωγμένο ΕΝΑΝ χρυσαυγίτη, αλλά να μην τολμάνε να τον πλησιάσουνε. Με το να μην παραδέχεται κάποιος το προφανές, καταλήγει στην αυτογελοιοποίηση.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορίες γι'αγρίους.
Πάντως, με δεδομένη την τακτική των αναρχικών να διαφημίζουν ακόμα και την πιο ασήμαντη πεζοδρομιακή "επιτυχία" τους, προκαλεί τουλάχιστον απορία το γιατί σιωπούσαν για μια βδομάδα.
Εδώ πέρα δεν είχαν διστάσει να προβάλλουν την επίθεση 20 αναρχικών εναντίον ενός φοιτητάκου της ΝΕΟΣ στην Πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου. Είχαν ανεβάσει μάλιστα και την ταυτότητά του στο ιντιμίντια.
Αν τυχόν είχαν κυνηγήσει 20 (!!!) χρυσαυγίτες στην Αττική (ασύλληπτο κατόρθωμα για αναρχικούς) θα το χαν ανεβάσει αυθημερόν σε όλο το διαδίκτυο και θα μας είχαν πρήξει τα παπάρια.
Τώρα σιωπή..
Παρά μόνο θυμήθηκαν το γεγονός του δήθεν "θριάμβου" τους, μόλις ανέβηκε το βιντεάκι με τα ρεζιλίκια τους στο διαδίκτυο.
Ο λόγος προφανής: Λένε ότι θέλουν, προσπαθώντας να μετριάσουν τις τραγικές εντυπώσεις που άφησε για την πλευρά τους το βιντεάκι.
Όσο για το βιντεάκι, δεν ήταν και τόσο δύσκολο να βρεθεί.
Φυσικά, με δεδομένη την εχθρικότατη στάση της αστυνομίας απέναντι στην Χ.Α (με πιο πρόσφατο παράδειγμα τον Άγιο Παντελεήμονα), είναι τελείως άκυρος ο υπαινιγμός του Νικόλα.
Το 95 δεν έχει απολύτως καμμία σχέση...
Το τι είχαμε πει κάπου, κάπως κάποτε από κοντά είναι μια άλλη ιστορία.
Περασμένη...
Αν εννοείς κάτι συγκεκριμένο που θεωρείς ότι δεν λέγεται ανοικτά, τότε στείλε πμ ή πάρε με τηλ (το έχει ο Τεό).
Επειδή υποπτεύομαι που το πας όμως, θα πρεπε να ξέρεις ότι κάπου κάπως κάποτε ειπώθηκαν αυτά που έπρεπε να ειπωθούν γύρω από ένα συγκεκριμένο ζήτημα. Άλλες εποχές, άλλες συνθήκες...
Θα ήσουν τουλάχιστον αφελής αν πίστευες κάτι διαφορετικό.
Τα περί "κυνηγητού 15-18-20 (διάλεξε τον αριθμό) χρυσαυγιτών" είναι παραμύθια της χαλιμάς.
Το μόνο πιστοποιημένο γεγονός είναι αυτό που φαίνεται στο βίντεο.
Δηλαδή, 30 αναρχικοί να έχουν στριμωγμένο ΕΝΑΝ χρυσαυγίτη, αλλά να μην τολμάνε να τον πλησιάσουνε. Με το να μην παραδέχεται κάποιος το προφανές, καταλήγει στην αυτογελοιοποίηση.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορίες γι'αγρίους.
Πάντως, με δεδομένη την τακτική των αναρχικών να διαφημίζουν ακόμα και την πιο ασήμαντη πεζοδρομιακή "επιτυχία" τους, προκαλεί τουλάχιστον απορία το γιατί σιωπούσαν για μια βδομάδα.
Εδώ πέρα δεν είχαν διστάσει να προβάλλουν την επίθεση 20 αναρχικών εναντίον ενός φοιτητάκου της ΝΕΟΣ στην Πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου. Είχαν ανεβάσει μάλιστα και την ταυτότητά του στο ιντιμίντια.
Αν τυχόν είχαν κυνηγήσει 20 (!!!) χρυσαυγίτες στην Αττική (ασύλληπτο κατόρθωμα για αναρχικούς) θα το χαν ανεβάσει αυθημερόν σε όλο το διαδίκτυο και θα μας είχαν πρήξει τα παπάρια.
Τώρα σιωπή..
Παρά μόνο θυμήθηκαν το γεγονός του δήθεν "θριάμβου" τους, μόλις ανέβηκε το βιντεάκι με τα ρεζιλίκια τους στο διαδίκτυο.
Ο λόγος προφανής: Λένε ότι θέλουν, προσπαθώντας να μετριάσουν τις τραγικές εντυπώσεις που άφησε για την πλευρά τους το βιντεάκι.
Όσο για το βιντεάκι, δεν ήταν και τόσο δύσκολο να βρεθεί.
Φυσικά, με δεδομένη την εχθρικότατη στάση της αστυνομίας απέναντι στην Χ.Α (με πιο πρόσφατο παράδειγμα τον Άγιο Παντελεήμονα), είναι τελείως άκυρος ο υπαινιγμός του Νικόλα.
Το 95 δεν έχει απολύτως καμμία σχέση...
Το τι είχαμε πει κάπου, κάπως κάποτε από κοντά είναι μια άλλη ιστορία.
Περασμένη...
Αν εννοείς κάτι συγκεκριμένο που θεωρείς ότι δεν λέγεται ανοικτά, τότε στείλε πμ ή πάρε με τηλ (το έχει ο Τεό).
Επειδή υποπτεύομαι που το πας όμως, θα πρεπε να ξέρεις ότι κάπου κάπως κάποτε ειπώθηκαν αυτά που έπρεπε να ειπωθούν γύρω από ένα συγκεκριμένο ζήτημα. Άλλες εποχές, άλλες συνθήκες...
Θα ήσουν τουλάχιστον αφελής αν πίστευες κάτι διαφορετικό.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Τελείως άκυρος δεν ειναι, γιατί η στάση της αστυνομίας στον Αγ. Παντελεήμονα, ήταν ομαδική και ήταν η στάση που ήθελε η ηγεσία. Η διαρροή του βίντεο ήταν αποτέλεσμα ατομικής (και όχι εντεταλμένης) ενέργειας. Μέσα στο Σώμα, υπάρχουν ασφαλώς όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων άνθρωποι.KASSANDROS έγραψε:Όσο για το βιντεάκι, δεν ήταν και τόσο δύσκολο να βρεθεί.
Φυσικά, με δεδομένη την εχθρικότατη στάση της αστυνομίας απέναντι στην Χ.Α (με πιο πρόσφατο παράδειγμα τον Άγιο Παντελεήμονα), είναι τελείως άκυρος ο υπαινιγμός του Νικόλα.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Αν πιστεύεις τα όσα γράφεις και δεν τα γράφεις ξέροντας ότι είναι παπαριές, τότε υπάρχει κάποιο προβληματάκι. Για τα επεισόδια στην Αττική αν τσεκάρεις τις ώρες θα δεις ότι εδώ τα έγραψα το πρωί και στο ιντυμέντια ανέβηκε θέμα το απόγευμα. Οκ εντάξει όλοι είχαμε την ίδια φαντασίωση και σκεφτήκαμε το ίδιο παραμύθι
Τώρα για την αστυνομία ήθελα να ξερα αν πιστεύεις πως μπορείς να πείσεις κάποιον; Να σου πω μερικά ονόματα αστυνομικών και μελών της Χρυσής Αυγής; Ανδράσκελας είχε περάσει από δίκη γιατί με άλλους χρυσαυγίτες επιτέθηκε με μαχαίρι στο μαρξιστικό βιβλιοπωλείο, Αθανασόπουλος ή, Χάρος, Δαρείος Λικιαρδόπουλος φοβερή περίπτωση ματατζής, χρυσαυγίτης και χούλιγκαν της θύρας 7. Να πούμε για τις ευρωεκλογές που στην Καισαριανή από τους 70 ψήφους που πήρε η Χρυσή Αυγή οι 50 ήταν στο διαμέρισμα που ψήφισαν τα ΜΑΤ.
Εγώ δεν ξέρω αν η διαρροή ήταν ατομική πρωτοβουλία ή, όχι. Είναι όμως βέβαιο ότι στην παρακρατική συμμορία έφτασε από την αστυνομία. Στις κάμερες ασφαλείας δεν έχει πρόσβαση ο καθένας.
Τώρα για την αστυνομία ήθελα να ξερα αν πιστεύεις πως μπορείς να πείσεις κάποιον; Να σου πω μερικά ονόματα αστυνομικών και μελών της Χρυσής Αυγής; Ανδράσκελας είχε περάσει από δίκη γιατί με άλλους χρυσαυγίτες επιτέθηκε με μαχαίρι στο μαρξιστικό βιβλιοπωλείο, Αθανασόπουλος ή, Χάρος, Δαρείος Λικιαρδόπουλος φοβερή περίπτωση ματατζής, χρυσαυγίτης και χούλιγκαν της θύρας 7. Να πούμε για τις ευρωεκλογές που στην Καισαριανή από τους 70 ψήφους που πήρε η Χρυσή Αυγή οι 50 ήταν στο διαμέρισμα που ψήφισαν τα ΜΑΤ.
Εγώ δεν ξέρω αν η διαρροή ήταν ατομική πρωτοβουλία ή, όχι. Είναι όμως βέβαιο ότι στην παρακρατική συμμορία έφτασε από την αστυνομία. Στις κάμερες ασφαλείας δεν έχει πρόσβαση ο καθένας.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- ILLUVATAR85
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
- Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
H XA παρακράτος; Νόμιζα πώς είναι νόμιμο κόμμα που συμμετέχει στις εκλογές.Clash έγραψε:Αν πιστεύεις τα όσα γράφεις και δεν τα γράφεις ξέροντας ότι είναι παπαριές, τότε υπάρχει κάποιο προβληματάκι. Για τα επεισόδια στην Αττική αν τσεκάρεις τις ώρες θα δεις ότι εδώ τα έγραψα το πρωί και στο ιντυμέντια ανέβηκε θέμα το απόγευμα. Οκ εντάξει όλοι είχαμε την ίδια φαντασίωση και σκεφτήκαμε το ίδιο παραμύθι![]()
Τώρα για την αστυνομία ήθελα να ξερα αν πιστεύεις πως μπορείς να πείσεις κάποιον; Να σου πω μερικά ονόματα αστυνομικών και μελών της Χρυσής Αυγής; Ανδράσκελας είχε περάσει από δίκη γιατί με άλλους χρυσαυγίτες επιτέθηκε με μαχαίρι στο μαρξιστικό βιβλιοπωλείο, Αθανασόπουλος ή, Χάρος, Δαρείος Λικιαρδόπουλος φοβερή περίπτωση ματατζής, χρυσαυγίτης και χούλιγκαν της θύρας 7. Να πούμε για τις ευρωεκλογές που στην Καισαριανή από τους 70 ψήφους που πήρε η Χρυσή Αυγή οι 50 ήταν στο διαμέρισμα που ψήφισαν τα ΜΑΤ.
Εγώ δεν ξέρω αν η διαρροή ήταν ατομική πρωτοβουλία ή, όχι. Είναι όμως βέβαιο ότι στην παρακρατική συμμορία έφτασε από την αστυνομία. Στις κάμερες ασφαλείας δεν έχει πρόσβαση ο καθένας.
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων
Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος
Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν
O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος
Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν
O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
-
KASSANDROS
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1142
- Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 5 φορές
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Άλλ'αντ'άλλων....Αν πιστεύεις τα όσα γράφεις και δεν τα γράφεις ξέροντας ότι είναι παπαριές, τότε υπάρχει κάποιο προβληματάκι. Για τα επεισόδια στην Αττική αν τσεκάρεις τις ώρες θα δεις ότι εδώ τα έγραψα το πρωί και στο ιντυμέντια ανέβηκε θέμα το απόγευμα. Οκ εντάξει όλοι είχαμε την ίδια φαντασίωση και σκεφτήκαμε το ίδιο παραμύθι
Δεν είπα πουθενά ότι εσύ αντέγραψες το ιντιμίντια, ή ότι το ιντιμίντια εσένα.
Είπα ότι:
...με δεδομένη την τακτική των αναρχικών να διαφημίζουν ακόμα και την πιο ασήμαντη πεζοδρομιακή "επιτυχία" τους, προκαλεί τουλάχιστον απορία το γιατί σιωπούσαν για μια βδομάδα.
και:
θυμήθηκαν το γεγονός του δήθεν "θριάμβου" τους, μόλις ανέβηκε το βιντεάκι με τα ρεζιλίκια τους στο διαδίκτυο.
Και έδωσα την παρακάνω λογική εξήγηση:
Ο λόγος προφανής: Λένε ότι θέλουν, προσπαθώντας να μετριάσουν τις τραγικές εντυπώσεις που άφησε για την πλευρά τους το βιντεάκι.
Αν εσύ τα θεωρείς παπαριές, ε εντάξει η επιστήμη ξανασηκώνει τα χέρια ψηλά..
Φίλοι και οπαδοί κάθε πολιτικού κόμματος μπορεί να υπάρχουν σε κάθε επαγγελματική ομάδα και σε κάθε κοινωνική τάξη. Οι χαμηλόβαθμοι ένστολοι δεν αποτελούν εξαίρεση.Τώρα για την αστυνομία ήθελα να ξερα αν πιστεύεις πως μπορείς να πείσεις κάποιον; Να σου πω μερικά ονόματα αστυνομικών και μελών της Χρυσής Αυγής; Ανδράσκελας είχε περάσει από δίκη γιατί με άλλους χρυσαυγίτες επιτέθηκε με μαχαίρι στο μαρξιστικό βιβλιοπωλείο, Αθανασόπουλος ή, Χάρος, Δαρείος Λικιαρδόπουλος φοβερή περίπτωση ματατζής, χρυσαυγίτης και χούλιγκαν της θύρας 7. Να πούμε για τις ευρωεκλογές που στην Καισαριανή από τους 70 ψήφους που πήρε η Χρυσή Αυγή οι 50 ήταν στο διαμέρισμα που ψήφισαν τα ΜΑΤ.
Ειδικότερα η Χρυσή Αυγή έχει πολύ καλή εκπροσώπηση στους εργαζόμενους στην ΕΘΕΛ.
Και επειδή για μία ακόμη φορά είσαι ανακριβής μπορείς να δεις παρακάτω ότι στις περασμένες ευρωεκλογές η Χρυσή Αυγή στην Καισαριανή πήρε 143 ψήφους (και όχι 70 όπως είπες) με ποσοστό 1,1%:
http://ekloges-prev.singularlogic.eu/e2 ... index.html
Εξίσου συμπαθητικά ποσοστά πήρε και σε άλλες λαϊκές συνοικίες.
Όσο για το ότι "η Χρυσή Αυγή πήρε 50 ψήφους από το διαμέρισμα που ψήφισαν τα ΜΑΤ", περιμένω κάποια απόδειξη.
Ποιο ήταν αυτό το διαμέρισμα;
Ποια εκλογικά τμήματα συμπεριλάμβανε;
Πως ξέρουμε σίγουρα ότι εκεί ψήφισαν οι ματατζήδες;
Τα σώματα ασφαλείας ψηφίζουν σε ειδικά εκλογικά τμήματα;
Π.χ. ο αστυνομικός/πυροσβέστης/λιμενικός ψηφίζει σε ειδικά εκλογικά τμήματα για ένστολους; Δεν μπορεί να ψηφίσει στο εκλογικό τμήμα της περιφέρειας που ανήκει; Αν έχει τα εκλογικά του δικαιώματα στην επαρχία, δεν μπορεί να ψηφίσει σε ειδικό τμήμα ετεροδημοτών;
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Και βέβαια, τα θεωρώ ανοησίες τα όσα έγραψες. Εγώ έγραψα αυτά που ήξερα όταν είδα εδώ το θέμα και πριν ακόμη γραφτεί κάτι στο ιντυμίντια. Αν δεν ανέβαινε δεν είχα καμιά όρεξη. Κατά τ' άλλα πίστευε ότι φτιάξαμε όλοι το ίδιο παραμύθι μια εβδομάδα αργότερα. Οσον αφορά τους ψήφους των μπάτσων. Στην Καισαριανή ψηφίσαν στο 1ο διαμέρισμα 2.100 μπάτσοι σε ειδικούς καταλόγους και 300 στο 2ο διαμέρισμα, σε αυτούς είχαν συμπεριληφθεί και αυτοί που υπηρετούν στα ΜΑΤ. Η Χρυσή Αυγή και το ΛΑΟΣ πήραν τα 2/3 των ψήφων τους στο 1ο διαμέρισμα.
Ιλουβατάρ μπορεί για σένα να είναι νόμιμο πολιτικό κόμμα, αλλά για μένα είναι παρακρατική νεοναζιστική συμμορία.
Ιλουβατάρ μπορεί για σένα να είναι νόμιμο πολιτικό κόμμα, αλλά για μένα είναι παρακρατική νεοναζιστική συμμορία.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
-
KASSANDROS
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1142
- Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 5 φορές
Re: 30 αναρχικοί εναντίoν ενός ΧΑ
Ομοίως, θεωρώ τελείως ανυπόστατα αυτά που έγραψες εσύ.
Από την στιγμή που βγήκατε και λέγατε τα παραμύθια σας μετά την δημοσίευση του βίντεο και μάλιστα χωρίς την παραμικρή απόδειξη, δύσκολα γίνεστε πιστευτοί.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών στην Καισαριανή, είχα ξανακούσει αυτήν την εκδοχή που αναφέρεις, και το έψαξα λίγο στο διαδίκτυο για να βρω κάτι πιο συγκεκριμένο.
Το μόνο που βρήκα ήταν ένα άρθρο ενός πρώην δημάρχου Καισαριανής που ισχυρίζεται ότι η άνοδος της ακροδεξιάς (όπου ακροδεξιά έννοεί: ΛΑΟΣ και Χρυσή Αυγή) στην Καισαριανή οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στους ματατζήδες που ψήφιζαν σε ειδικούς καταλόγους στο 1ο κυρίως διαμέρισμα του δήμου.
Στην παρακάτω ιστοσελίδα συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει το άρθρο:
http://syrizaeydap.wordpress.com/2009/1 ... %BA%CE%B7-%
Ο πρώην δήμαρχος προφανώς δεν είναι αμερόληπτος (αφού είναι ένθερμος αριστερός), και δεν παραθέτει κανένα συγκεκριμένο στατιστικό στοιχείο επί του θέματος.
Το συγκεκριμένο θέμα δεν αναλύεται ούτε με ύβρεις ούτε με αριστερίστικους βερμπαλισμούς, αλλά με επιστημονικά στοιχεία.
Αν δούμε την παραπάνω σύνδεση που παρέθεσα, υπάρχει σχόλιο κάποιου τύπου που προσπαθεί να προσεγγίσει επιστημονικά το ζήτημα και καταλήγει -με επιφυλάξεις βεβαίως- στο παρακάτω συμπέρασμα:
Αφαιρώντας τους πιο πάνω ψήφους από το σύνολο των έγκυρων ψηφοδελτίων του 1ου διαμερίσματος, τότε προκύπτει ότι τα ΜΑΤ-ΜΕΑ ψήφισαν:
ΛαΟΣ 755 – 36,0%
ΠαΣοΚ 546 – 26,1%
ΝΔ 471 – 22,5%
ΚΚΕ 192 – 9,2%
ΣυΡιζΑ 106 – 5,0%
Οικ.-Πρ. 3 – 0,2%
Χρ.Αυγή 25 – 1,2%
Άλλα 0
Σύμφωνα δηλαδή με την αρκετά ενδιαφέρουσα (αλλά συζητήσιμη διότι βασίζεται σε κάποιες παραδοχές) έρευνα του τύπου, και με δεδομένα τα αποτελέσματα τως ευρωεκλογών στην Καισαριανή
http://ekloges-prev.singularlogic.eu/e2 ... index.html
βλέπουμε ότι τα ΜΑΤ έδωσαν:
Στην Χρυσή Αυγή ποσοστό 1,2%, ελαφρώς υψηλότερο από το 1,1% που πήρ συνολικά στον δήμο.
Στον ΛΑΟΣ ποσοστό 36%, που είναι υπερτριπλάσιο από το 11,83% που πήρε συνολικά στον δήμο, και 755 από τους 1545 συνολικά ψήφους (δηλαδή σχεδόν οι μισοί).
Συνεπώς, κάπου μπάζει ο συλλογισμός του πρώην δημάρχου Καισαριανής, όσον αφορά την Χρυσή Αυγή.
Διότι όσον αφορά τον ΛΑΟΣ είναι πολύ πιθανόν να στέκει, όπως απέδειξε και ο συντάκτης του παραπάνω σχολίου.
Πέραν αυτού είναι αρκετά ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε ότι και σε άλλες λαϊκές συνοικίες του λεκανοπεδίου η Χρυσή Αυγή πήρε στις ευρωεκλογές συμπαθητικά ποσοστά που κυμαίνονταν αρκετά πάνω από το τότε πανελλαδικό ποσοστό της 0,46%:
Στον Ταύρο 1,28%
Στο Πέραμα 1,06%
Στο Καματερό 1,05%
Στον Ασπρόπυργο 0,96%
Στην Δραπετσώνα 0,84%
Στα Άνω Λιόσια 0,81%
Στο Περιστέρι 0,79%
Στο Αιγάλεω 0,79%
Στου Ρέντη 0,78%
Στην Ελευσίνα 0,78%
Στην Αγ.Βαρβάρα 0,77%
Στην Νίκαια 0,76%
Στο Μενίδι 0,74%
Στο Κερατσίνι 0,73%
Στα Ν.Λιόσια 0,72%
Στην Καλλιθέα 0,71%
Αντίθετα στην Εκάλη καταποντίστηκε: 0,29%... μόλις 6 ψήφοι...
Απ'ότι ξέρω, ειδικά τμήματα ματατζήδων δεν υπάρχουν στον Ταύρο, στο Πέραμα, στο Καματερό, στο Αιγάλεω, στον Ασπρόπυργο, στην Δραπετσώνα, στα Άνω Λιόσια κτλ κτλ
Από την στιγμή που βγήκατε και λέγατε τα παραμύθια σας μετά την δημοσίευση του βίντεο και μάλιστα χωρίς την παραμικρή απόδειξη, δύσκολα γίνεστε πιστευτοί.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών στην Καισαριανή, είχα ξανακούσει αυτήν την εκδοχή που αναφέρεις, και το έψαξα λίγο στο διαδίκτυο για να βρω κάτι πιο συγκεκριμένο.
Το μόνο που βρήκα ήταν ένα άρθρο ενός πρώην δημάρχου Καισαριανής που ισχυρίζεται ότι η άνοδος της ακροδεξιάς (όπου ακροδεξιά έννοεί: ΛΑΟΣ και Χρυσή Αυγή) στην Καισαριανή οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στους ματατζήδες που ψήφιζαν σε ειδικούς καταλόγους στο 1ο κυρίως διαμέρισμα του δήμου.
Στην παρακάτω ιστοσελίδα συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει το άρθρο:
http://syrizaeydap.wordpress.com/2009/1 ... %BA%CE%B7-%
Ο πρώην δήμαρχος προφανώς δεν είναι αμερόληπτος (αφού είναι ένθερμος αριστερός), και δεν παραθέτει κανένα συγκεκριμένο στατιστικό στοιχείο επί του θέματος.
Το συγκεκριμένο θέμα δεν αναλύεται ούτε με ύβρεις ούτε με αριστερίστικους βερμπαλισμούς, αλλά με επιστημονικά στοιχεία.
Αν δούμε την παραπάνω σύνδεση που παρέθεσα, υπάρχει σχόλιο κάποιου τύπου που προσπαθεί να προσεγγίσει επιστημονικά το ζήτημα και καταλήγει -με επιφυλάξεις βεβαίως- στο παρακάτω συμπέρασμα:
Αφαιρώντας τους πιο πάνω ψήφους από το σύνολο των έγκυρων ψηφοδελτίων του 1ου διαμερίσματος, τότε προκύπτει ότι τα ΜΑΤ-ΜΕΑ ψήφισαν:
ΛαΟΣ 755 – 36,0%
ΠαΣοΚ 546 – 26,1%
ΝΔ 471 – 22,5%
ΚΚΕ 192 – 9,2%
ΣυΡιζΑ 106 – 5,0%
Οικ.-Πρ. 3 – 0,2%
Χρ.Αυγή 25 – 1,2%
Άλλα 0
Σύμφωνα δηλαδή με την αρκετά ενδιαφέρουσα (αλλά συζητήσιμη διότι βασίζεται σε κάποιες παραδοχές) έρευνα του τύπου, και με δεδομένα τα αποτελέσματα τως ευρωεκλογών στην Καισαριανή
http://ekloges-prev.singularlogic.eu/e2 ... index.html
βλέπουμε ότι τα ΜΑΤ έδωσαν:
Στην Χρυσή Αυγή ποσοστό 1,2%, ελαφρώς υψηλότερο από το 1,1% που πήρ συνολικά στον δήμο.
Στον ΛΑΟΣ ποσοστό 36%, που είναι υπερτριπλάσιο από το 11,83% που πήρε συνολικά στον δήμο, και 755 από τους 1545 συνολικά ψήφους (δηλαδή σχεδόν οι μισοί).
Συνεπώς, κάπου μπάζει ο συλλογισμός του πρώην δημάρχου Καισαριανής, όσον αφορά την Χρυσή Αυγή.
Διότι όσον αφορά τον ΛΑΟΣ είναι πολύ πιθανόν να στέκει, όπως απέδειξε και ο συντάκτης του παραπάνω σχολίου.
Πέραν αυτού είναι αρκετά ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε ότι και σε άλλες λαϊκές συνοικίες του λεκανοπεδίου η Χρυσή Αυγή πήρε στις ευρωεκλογές συμπαθητικά ποσοστά που κυμαίνονταν αρκετά πάνω από το τότε πανελλαδικό ποσοστό της 0,46%:
Στον Ταύρο 1,28%
Στο Πέραμα 1,06%
Στο Καματερό 1,05%
Στον Ασπρόπυργο 0,96%
Στην Δραπετσώνα 0,84%
Στα Άνω Λιόσια 0,81%
Στο Περιστέρι 0,79%
Στο Αιγάλεω 0,79%
Στου Ρέντη 0,78%
Στην Ελευσίνα 0,78%
Στην Αγ.Βαρβάρα 0,77%
Στην Νίκαια 0,76%
Στο Μενίδι 0,74%
Στο Κερατσίνι 0,73%
Στα Ν.Λιόσια 0,72%
Στην Καλλιθέα 0,71%
Αντίθετα στην Εκάλη καταποντίστηκε: 0,29%... μόλις 6 ψήφοι...
Απ'ότι ξέρω, ειδικά τμήματα ματατζήδων δεν υπάρχουν στον Ταύρο, στο Πέραμα, στο Καματερό, στο Αιγάλεω, στον Ασπρόπυργο, στην Δραπετσώνα, στα Άνω Λιόσια κτλ κτλ

