Λάθος μέγα αν νομίζουν ότι ειρηνικά θα αποσχισθεί η Θράκη... Θα χυθεί πολύ αίμα...PELTASTIS VARNAVAS έγραψε:Το ερώτημα που σήμερα θα πρέπει να απαντηθεί είναι: μπορεί ειρηνικά να τεθεί θέμα δημιουργίας ενός ανεξάρτητου κρατιδίου στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης; Η απάντηση είναι πως είμαστε πολύ κοντά στο ενδεχόμενο αυτό.........
Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
Ε τότε θα βγεί αληθινός ο Φουράκης στη συνέντευξη στο Εσοπτρον λίγους μήνες πριν πεθάνει.
Επε ότι οι επικυρίαρχοι θα τα σπάσουν με την Τουρκία και όταν το δείτε αυτό να ανησυχείτε. Γιατί θέλουν να τους αποσπάσουν το κομμάτι της δυτικής πλευράς του Βοσπόρου. Το λεγόμενο Ευρωπαικό κομμάτι στο οποίο ανήκει η Κωνσταντινούπολη το οποίο μαζί με τη δική μας Θράκη έχουν σχέδιο να ανεξαρτητοποιηθεί.
Η αρχή για έναν περεταίρω διαμελισμό θα έχει γίνει.
Βρε μήπως ο Μπαρμπα Γιάννης είχε δίκιο?
Αν ναι τότε το σενάριο αυτό είναι πολύ άσχημο
Επε ότι οι επικυρίαρχοι θα τα σπάσουν με την Τουρκία και όταν το δείτε αυτό να ανησυχείτε. Γιατί θέλουν να τους αποσπάσουν το κομμάτι της δυτικής πλευράς του Βοσπόρου. Το λεγόμενο Ευρωπαικό κομμάτι στο οποίο ανήκει η Κωνσταντινούπολη το οποίο μαζί με τη δική μας Θράκη έχουν σχέδιο να ανεξαρτητοποιηθεί.
Η αρχή για έναν περεταίρω διαμελισμό θα έχει γίνει.
Βρε μήπως ο Μπαρμπα Γιάννης είχε δίκιο?
Αν ναι τότε το σενάριο αυτό είναι πολύ άσχημο
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- totispap
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
- Irc ψευδώνυμο: totispap
- Φύλο: Άνδρας
Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
Κάπου έγραψε κάποιος ότι αυτό που αφήνουμε πίσω μας είναι μια σκιά.
Εγώ δεν θέλω φεύγοντας να αφήσω μια σκιά που θα λέει << Την Κοπάνησε >>.Ότι θέλουν ας κάνουν,έχει ακόμη κόσμο που δεν θα πέσει αμαχητί.
Εγώ δεν θέλω φεύγοντας να αφήσω μια σκιά που θα λέει << Την Κοπάνησε >>.Ότι θέλουν ας κάνουν,έχει ακόμη κόσμο που δεν θα πέσει αμαχητί.
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
totispap έγραψε:Εγώ δεν θέλω φεύγοντας να αφήσω μια σκιά που θα λέει << Την Κοπάνησε >>.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
Αχ Toti μας εσύ μένεις εκεί πάνω.
Για σένα και τη Θράκη μου φαίνεται οτι πρέπει να προσευχηθούμε
οχι για τον άλλον τον αχαίρευτο που μένει Θεσσαλονίκη.
Αυτός θα έχει άρτον και θεάματα.
Για σένα και τη Θράκη μου φαίνεται οτι πρέπει να προσευχηθούμε
οχι για τον άλλον τον αχαίρευτο που μένει Θεσσαλονίκη.
Αυτός θα έχει άρτον και θεάματα.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
- totispap
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
- Irc ψευδώνυμο: totispap
- Φύλο: Άνδρας
Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
Για αυτήν την παρέλαση ζει και αναπνέει το πουλάκι μου.... 
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
Οι Επικυρίαρχοι τα έχουν ήδη σπάσει με την Τουρκία, το ανέφερα και στο θέμα του Καΐρου. Η ολίσθηση των Τούρκων προς το Ισλάμ και η μανία του νεοοθωμανισμού μόνο κακό τους κάνει, ίδίως όταν υπάρχουν τρελά οικονομικά συμφέροντα στη μέση.doctormarkon έγραψε:Ε τότε θα βγεί αληθινός ο Φουράκης στη συνέντευξη στο Εσοπτρον λίγους μήνες πριν πεθάνει.
Επε ότι οι επικυρίαρχοι θα τα σπάσουν με την Τουρκία και όταν το δείτε αυτό να ανησυχείτε. Γιατί θέλουν να τους αποσπάσουν το κομμάτι της δυτικής πλευράς του Βοσπόρου. Το λεγόμενο Ευρωπαικό κομμάτι στο οποίο ανήκει η Κωνσταντινούπολη το οποίο μαζί με τη δική μας Θράκη έχουν σχέδιο να ανεξαρτητοποιηθεί.
Η αρχή για έναν περεταίρω διαμελισμό θα έχει γίνει.
Βρε μήπως ο Μπαρμπα Γιάννης είχε δίκιο?
Αν ναι τότε το σενάριο αυτό είναι πολύ άσχημο
Δεν υπάρχει όμως περίπτωση οι Έλληνες να αφήσουμε τη Δυτική Θράκη έτσι... Φτάνει που χάσαμε αμαχητί την Αν.Θράκη, δε θα κάνουμε το ίδιο και τώρα, ιδίως σε μια τέτοια περίοδο...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?
Μη το διαβάσετε αν είστε σε δημόσιο χώρο γιατί θα βγείτε από τα ρούχα σας και θα γίνεται ρεζίλι!
http://www.antinews.gr/2011/02/19/86570/
http://www.antinews.gr/2011/02/19/86570/


