Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Άβαταρ μέλους
Blue Ice
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2273
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
Φύλο: Γυναίκα

Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Δημοσίευση από Blue Ice » Παρ 18 Φεβ 2011, 13:57

PELTASTIS VARNAVAS έγραψε:Το ερώτημα που σήμερα θα πρέπει να απαντηθεί είναι: μπορεί ειρηνικά να τεθεί θέμα δημιουργίας ενός ανεξάρτητου κρατιδίου στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης; Η απάντηση είναι πως είμαστε πολύ κοντά στο ενδεχόμενο αυτό.........

Λάθος μέγα αν νομίζουν ότι ειρηνικά θα αποσχισθεί η Θράκη... Θα χυθεί πολύ αίμα...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,

ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.

Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.

Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Δημοσίευση από doctormarkon » Παρ 18 Φεβ 2011, 20:00

Ε τότε θα βγεί αληθινός ο Φουράκης στη συνέντευξη στο Εσοπτρον λίγους μήνες πριν πεθάνει.

Επε ότι οι επικυρίαρχοι θα τα σπάσουν με την Τουρκία και όταν το δείτε αυτό να ανησυχείτε. Γιατί θέλουν να τους αποσπάσουν το κομμάτι της δυτικής πλευράς του Βοσπόρου. Το λεγόμενο Ευρωπαικό κομμάτι στο οποίο ανήκει η Κωνσταντινούπολη το οποίο μαζί με τη δική μας Θράκη έχουν σχέδιο να ανεξαρτητοποιηθεί.

Η αρχή για έναν περεταίρω διαμελισμό θα έχει γίνει.

Βρε μήπως ο Μπαρμπα Γιάννης είχε δίκιο?
Αν ναι τότε το σενάριο αυτό είναι πολύ άσχημο
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Δημοσίευση από totispap » Παρ 18 Φεβ 2011, 20:34

Κάπου έγραψε κάποιος ότι αυτό που αφήνουμε πίσω μας είναι μια σκιά.
Εγώ δεν θέλω φεύγοντας να αφήσω μια σκιά που θα λέει << Την Κοπάνησε >>.Ότι θέλουν ας κάνουν,έχει ακόμη κόσμο που δεν θα πέσει αμαχητί.
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Δημοσίευση από ArELa » Παρ 18 Φεβ 2011, 20:36

totispap έγραψε:Εγώ δεν θέλω φεύγοντας να αφήσω μια σκιά που θα λέει << Την Κοπάνησε >>.
:worship:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
ION 4ever
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 7582
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Δημοσίευση από ION 4ever » Παρ 18 Φεβ 2011, 21:00

Αχ Toti μας εσύ μένεις εκεί πάνω.
Για σένα και τη Θράκη μου φαίνεται οτι πρέπει να προσευχηθούμε
οχι για τον άλλον τον αχαίρευτο που μένει Θεσσαλονίκη.
Αυτός θα έχει άρτον και θεάματα.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Δημοσίευση από totispap » Παρ 18 Φεβ 2011, 21:07

Για αυτήν την παρέλαση ζει και αναπνέει το πουλάκι μου.... :lol:
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
Blue Ice
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2273
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
Φύλο: Γυναίκα

Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Δημοσίευση από Blue Ice » Σάβ 19 Φεβ 2011, 11:50

doctormarkon έγραψε:Ε τότε θα βγεί αληθινός ο Φουράκης στη συνέντευξη στο Εσοπτρον λίγους μήνες πριν πεθάνει.

Επε ότι οι επικυρίαρχοι θα τα σπάσουν με την Τουρκία και όταν το δείτε αυτό να ανησυχείτε. Γιατί θέλουν να τους αποσπάσουν το κομμάτι της δυτικής πλευράς του Βοσπόρου. Το λεγόμενο Ευρωπαικό κομμάτι στο οποίο ανήκει η Κωνσταντινούπολη το οποίο μαζί με τη δική μας Θράκη έχουν σχέδιο να ανεξαρτητοποιηθεί.

Η αρχή για έναν περεταίρω διαμελισμό θα έχει γίνει.

Βρε μήπως ο Μπαρμπα Γιάννης είχε δίκιο?
Αν ναι τότε το σενάριο αυτό είναι πολύ άσχημο
Οι Επικυρίαρχοι τα έχουν ήδη σπάσει με την Τουρκία, το ανέφερα και στο θέμα του Καΐρου. Η ολίσθηση των Τούρκων προς το Ισλάμ και η μανία του νεοοθωμανισμού μόνο κακό τους κάνει, ίδίως όταν υπάρχουν τρελά οικονομικά συμφέροντα στη μέση.

Δεν υπάρχει όμως περίπτωση οι Έλληνες να αφήσουμε τη Δυτική Θράκη έτσι... Φτάνει που χάσαμε αμαχητί την Αν.Θράκη, δε θα κάνουμε το ίδιο και τώρα, ιδίως σε μια τέτοια περίοδο...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,

ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.

Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.

Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Άβαταρ μέλους
topet
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Τετ 08 Δεκ 2010, 11:23
Φύλο: Άνδρας

Re: Θράκη Αυτό πάλι τι είναι?

Δημοσίευση από topet » Δευ 21 Φεβ 2011, 09:49

Μη το διαβάσετε αν είστε σε δημόσιο χώρο γιατί θα βγείτε από τα ρούχα σας και θα γίνεται ρεζίλι!
http://www.antinews.gr/2011/02/19/86570/
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”