Τάλως έγραψε:Αμε αν ανακαλεσεις ανακαλω ΑΜΕΣΑ!
ανακαλώ λοιπόν και αναδιατυπώνω: αντί για πλεύρηδες, εννοώ όσοι το βλέπουν όπως ο πλεύρης.
Τάλως έγραψε:οσο κι αν σου φαινεται παραξενο αυτο που εκανες ειναι ποιο ασχημο
ξερεις γιατι?
γιατι ο Πλευρης δεν ειναι εδω να υπερασπιστει τον εαυτο του
εσυ εισαι ομως . και θεωρω πως εκανες αδικη επιθεση η κατα καποιο τροπο μειωσες εναν ανθρωπο
που οχι μονο εχω δει και εκτιμω τις γνωσεις του αλλα εχω επιβεβαιωσει την ειλικρινεια του σε οσα λεει
δεν είναι καθόλου άσχημο και θα σου πω κι εγώ γιατί.
Διότι ο πλεύρης είναι
ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, γνωστός τοις πάσι.
Εγώ δεν είμαι, όπως δεν είναι και τα άτομα που τυχαίνει να συμβαδίζουν στην ΟΠΤΙΚΗ/ΑΠΟΨΗ μαζί μου. Ο πλεύρης μπορεί να είναι απών, αλλά εγώ είμαι παρούσα και έχω κάθε δικαίωμα να κρίνω και να επικρίνω αν έτσι το φέρει η κουβέντα, κάτι που ευαγγελίζεται ΔΗΜΟΣΙΑ. Αν το δει ή του υποδειχθεί και το δει, τίποτα και κανείς δεν τον εμποδίζει, να γραφτεί εδώ για να απαντήσει στις ενστάσεις μου/μας. Αν δε θέλει να γραφτεί, υπάρχει και το βιβλίο επισκεπτών στο οποίο μπορεί να γράψει και επισκέπτης. Οπότε, μπορεί να μην είναι εδώ όπως λες, όμως ο χώρος είναι δημόσιος, ανοιχτός σε όλους, και ΜΠΟΡΕΙ να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Δεν τον πρόσβαλα στο φινάλε, διατύπωσα ΟΠΤΙΚΗ/ΑΠΟΨΗ που διαφέρει της δικής του.
Τονίζω τις λέξεις "οπτική/άποψη" με κεφαλαία, διότι δεν έκρινα τις γνώσεις του, εξέφρασα πλήρη διάσταση με τη συγκεκριμένη του άποψη απλά. Άλλο η γνώση, (τις δικές του δεν τις αμφισβήτησε κανείς) κι άλλο οι οπτικές και οι απόψεις. Αν εσύ τον εκτιμάς μία , εγώ (όταν ήσουν κάπου στο δημοτικό ή και στα προνήπια) τον εκτιμούσα δέκα. Οι λόγοι που ΣΗΜΕΡΑ (είπαμε προστίθενται γνώσεις, εξελίσσονται οι σκέψεις, διευρύνονται και τα οπτικά πεδία) δεν χαίρει στη σκέψη μου της ίδιας εκτίμησης, είναι
συγκεκριμένοι και μεμονωμένοι.
Αυτό δε σημαίνει πως απαξιώνω το σύνολο της περσόνας ή της γνώσης που μεταδίδει.
Τάλως έγραψε:κανε μου την χαρη ειπαμε δεν σου απανταω τι στο καλο θελεις πια!!!!!!
Τι στο καλό θέλει; Θέλει να τοποθετηθεί μήπως;
έχεις κάθε δικαίωμα να μην του απαντάς. Δεν έχεις το δικαίωμα να του λες εμμέσως πλην σαφώς πως δεν μπορεί να ασχολείται με τις τοποθετήσεις σου. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις πως από τη στιγμή που τοποθετείσαι σε φόρουμ
δημόσιων διαλογων, δικαιούται Ο ΚΑΘΕ συνομιλητής και συμμετέχων σε έναν διάλογο (όχι μόνο ο ΟΤΤΟ) να πραγματευτεί κάτι που θέτεις. Ακόμα κι όταν απευθύνεται σ'εσένα, ουσιαστικά θέτει κι εκείνος μια συγκεκριμένη οπτική, που την βλέπουν (και μπορεί να συνυπολογίσουν) και άλλοι. Κι αυτό είναι θεμιτό. Δεν μπορείς να του απαγορεύσεις να ασχολείται με κάτι που ειπες, επειδή σε εκνευρίζει. Αν δεν ανέχεσαι να βλέπεις την ενασχόλησή του αυτή, υπάρχει ρύθμιση foes στο το user control panel σου, που καθιστά τα ποστς του χρήστη που θα καταγράψεις σ'αυτό το γκρουπ, αόρατα στα μάτια σου. Μποιρείς να βάλεις τον ΟΤΤΟ (ή όποιον άλλον θες) σ'αυτή τη ρύθμιση, να μη βλέπεις τα ποστς του και εκνευρίζεσαι στο φινάλε.
Είναι η δεύτερη φορά που μπαίνω εν τάχει, και πάλι δεν κατάφερα να απαντήσω στη δοκτορέσσα...
Κάποτε θα γίνει κι αυτό Μαριώ μου. Ανάμενε λίγο.