Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
άνοιξε πάλι
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- Polikos Arkoudos
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 775
- Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 11:28
- Φύλο: Άνδρας
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
τώρα δεν φοβάται για τα προσωπικά δεδομένα ;
και ας πει καποιος στο μαλάκα να μιλάει πιο μακριά από το μικρόφωνο
και ας πει καποιος στο μαλάκα να μιλάει πιο μακριά από το μικρόφωνο
"Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, μα εγώ είμαι Εθνικιστής"
-Κωστής Παλαμάς-
-= αλήτες ρουφιάνοι γιουτουμπουτατζήδες =-
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Συγχαρητηρια στους αναρχοαριστερούς που για άλλη μια φορά διαλύουν μια τεράστια πορεία... Τι να τα κάνεις τα ΜΑΤ όταν έχεις τους αναρχικους...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- Polikos Arkoudos
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 775
- Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 11:28
- Φύλο: Άνδρας
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
που ξέρεις εσύ τι έγινε; εκεί ήσουν;
ΩΡΑ 13.30 Οι δυνάμεις των ΜΑΤ κάνουν περιορισμένη χρήση χημικών στο Σύνταγμα όπου παραμένουν χιλιάδες διαδηλωτές. Η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτριμένη αλλά οι διαδηλωτές δηλώνουν αποφασισμένοι να παραμείνουν εκεί.
Νωρίτερα ένταση προκλήθηκε από άγνωστη αιτία και ενώ η πορεία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ κατευθυνόταν μέσω της Σταδίου προς το Σύνταγμα. Οι αστυνομικοί έκαναν χρήση χημικών και έριξαν χειροβομβίδες κρότου λάμψης.
ΩΡΑ 13.30 Οι δυνάμεις των ΜΑΤ κάνουν περιορισμένη χρήση χημικών στο Σύνταγμα όπου παραμένουν χιλιάδες διαδηλωτές. Η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτριμένη αλλά οι διαδηλωτές δηλώνουν αποφασισμένοι να παραμείνουν εκεί.
Νωρίτερα ένταση προκλήθηκε από άγνωστη αιτία και ενώ η πορεία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ κατευθυνόταν μέσω της Σταδίου προς το Σύνταγμα. Οι αστυνομικοί έκαναν χρήση χημικών και έριξαν χειροβομβίδες κρότου λάμψης.
"Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, μα εγώ είμαι Εθνικιστής"
-Κωστής Παλαμάς-
-= αλήτες ρουφιάνοι γιουτουμπουτατζήδες =-
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Στο Σύνταγμα οι μολότωφ άρχισαν να πέφτουν σαν βροχή... Μετά έπεσαν τα χημικά και τώρα ο κόσμος φεύγει... Κοίτα και στο zougla...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- Polikos Arkoudos
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 775
- Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 11:28
- Φύλο: Άνδρας
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
τους γέμισαν δακρυγόνα επειδή δεν θέλουν κόσμο έξω απο τη βουλή
"Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, μα εγώ είμαι Εθνικιστής"
-Κωστής Παλαμάς-
-= αλήτες ρουφιάνοι γιουτουμπουτατζήδες =-
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Αν ήμουν Αθήνα θα είχα πάει Σύνταγμα τώρα...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Το ΠΑΜΕ ξεκίνησε πρώτο. Μα είναι δυνατόν να κατέβουν όλοι μπουλούκι? Μόνο το ΠΑΜΕ είχε βιλιάδες κόσμο και μάλιστα αναγκάστηκε να χωριστεί η ίδια η πορεία του ΠΑΜΕ στα δύο μισοί στη Σταδίου και οι άλλοι μισοί στην Πανεπιστημίου.
Το πλήθος ήταν τεράστιο και αυτοί που είχαν προσυγκέντρωση στο Μουσείο και στο Πεδίο του Αρεως (ΑΔΕΔΥ) δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν.
Οι δρόμοι ήταν ασφυκτικά γεμάτοι και οι δημοσιοκάφροι έχουν απεργία και περιμένουν να γίνει κανένα επεισόδιο για να το αναμασήσουν και να το δείξουν 50 φορές αύριο.
Μιλούν πάντα για την πορεία επί Γιαννίτση που αναγκάστηκαν να πάρουν το νομοσχέδιο πίσω.
Αλλά της 15 Μάη ήταν μεγαλύτερη και υποβαθμίστηκε από τους νεκρούς της Μαρφίν που ήταν προβοκάτσια.
Η πορεία της 15 Δεκέμβρη ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Από ότι ακούστηκε η σημερινή ήταν η μεγαλύτερη όλων.
Και αυτό με τον ψωριάρη τι το θελες βρε Ξιφομάχε-πάγε. Δεν πιστεύω ότι το ΠΑΜΕ είναι κανένα γκρουπούσκουλο για να λες ο ψωριάρης χωρια. Πρόκειται για μια πορεία τεράστια σε όγκο και όχι για 100 άτομα να πάνε να κολήσουν κάπου για να είναι όλοι μαζί.
Το πλήθος ήταν τεράστιο και αυτοί που είχαν προσυγκέντρωση στο Μουσείο και στο Πεδίο του Αρεως (ΑΔΕΔΥ) δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν.
Οι δρόμοι ήταν ασφυκτικά γεμάτοι και οι δημοσιοκάφροι έχουν απεργία και περιμένουν να γίνει κανένα επεισόδιο για να το αναμασήσουν και να το δείξουν 50 φορές αύριο.
Μιλούν πάντα για την πορεία επί Γιαννίτση που αναγκάστηκαν να πάρουν το νομοσχέδιο πίσω.
Αλλά της 15 Μάη ήταν μεγαλύτερη και υποβαθμίστηκε από τους νεκρούς της Μαρφίν που ήταν προβοκάτσια.
Η πορεία της 15 Δεκέμβρη ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Από ότι ακούστηκε η σημερινή ήταν η μεγαλύτερη όλων.
Και αυτό με τον ψωριάρη τι το θελες βρε Ξιφομάχε-πάγε. Δεν πιστεύω ότι το ΠΑΜΕ είναι κανένα γκρουπούσκουλο για να λες ο ψωριάρης χωρια. Πρόκειται για μια πορεία τεράστια σε όγκο και όχι για 100 άτομα να πάνε να κολήσουν κάπου για να είναι όλοι μαζί.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Πάντα με ξεχωριστούς χώρους συγκέντρωσης και ξεχωριστές διαδρομές μην τύχει και συναντηθούν με τους υπόλοιπους.... 
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Εγώ πήγα τελικά να κόψω κίνηση και να δηλώσω μια ακόμη παρουσία μέσα στο πλήθος.
Για να αποφύγω ομως να βρεθώ στο κέντρο των επεισοδείων προτίμησα
να περικυκλωσω την κατάσταση και αποφάσισα να πάω Σύνταγμα από πλάκα μεριά.
Στο μεσον της Αδριανού περίπου η μύτη μου αρχισε να φαγουρίζει
και οταν βρέθηκα στην βουλής πανω κοντά στην πλάκα ακόμη αρχισε να στούζει
το προσωπο μου και στα μέσα περιπου δεν μπορούσα να δω μπροστά μου.
Αρχισα να κλαιω από τα δακρυγόνα το τσούτξιμο που νοιώθεις στο πρόσωπο είναι απαισιο
και να θέλω να κάνω εμετό.
Πρέπει να πέσαν πολλλα καθώς ακουγόντουσαν σαν συνεχείς πυροβολισμοί.
Τι να πώ χαρά στο κουράγιο όλων αυτών που τρώνε τα δακρυγόνα καταπρόσωπο.
Δεν ξεπρόβαλα καν στο Σύνταγμα γιατί ήταν αδύνατο λογω δακρυγόνων.
Τώρα πάω να φτίαξω την δοση μου mms.
Μετά απο τόση χημικούρα επιβάλλεται.
Για να αποφύγω ομως να βρεθώ στο κέντρο των επεισοδείων προτίμησα
να περικυκλωσω την κατάσταση και αποφάσισα να πάω Σύνταγμα από πλάκα μεριά.
Στο μεσον της Αδριανού περίπου η μύτη μου αρχισε να φαγουρίζει
και οταν βρέθηκα στην βουλής πανω κοντά στην πλάκα ακόμη αρχισε να στούζει
το προσωπο μου και στα μέσα περιπου δεν μπορούσα να δω μπροστά μου.
Αρχισα να κλαιω από τα δακρυγόνα το τσούτξιμο που νοιώθεις στο πρόσωπο είναι απαισιο
και να θέλω να κάνω εμετό.
Πρέπει να πέσαν πολλλα καθώς ακουγόντουσαν σαν συνεχείς πυροβολισμοί.
Τι να πώ χαρά στο κουράγιο όλων αυτών που τρώνε τα δακρυγόνα καταπρόσωπο.
Δεν ξεπρόβαλα καν στο Σύνταγμα γιατί ήταν αδύνατο λογω δακρυγόνων.
Τώρα πάω να φτίαξω την δοση μου mms.
Μετά απο τόση χημικούρα επιβάλλεται.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Άλλη μια απεργια τελείωσε χωρίς κανένα αποτέλεσμα δυστυχώς... Λίγη πίεση εκτονώθηκε και όλα καλά...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Δηλαδή εσύ τι προσδοκίες είχες απο την σημερινή διαδήλωση?Blue Ice έγραψε:Άλλη μια απεργια τελείωσε χωρίς κανένα αποτέλεσμα δυστυχώς...
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Η σημερινή διαδήλωση ήταν μεγαλειώδης και έδωσε το μήνυμα ότι ο κόσμος δεν αστειεύεται.
Οι διαδηλωση στις 5 του Μάη που ήταν μικρότερη από τη σημερινή είχε γίνει αιτία να σταματήσουν ή και να καθυστερήσουν να παρθούν προγραμματισμένα μέτρα και δεν έχουν παρθεί ακόμα.
Οι διαδηλώσεις είναι μήνυμα ότι ο λαός δεν συναινεί και είναι αποφασισμένος.
Όσο για το ότι δεν ήταν τέτοιας διαρκείας όπως στην Αίγυπτο ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι εν μέρει τουλάχιστον υποκινούμενες ή από τη στιγμή που ξέσπασαν να ενθαρρύνονται.
Αντίθετα εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν πολύ σκληρό αντίπαλο που ανέβηκε στην εξουσία σε διατεταγμένη υπηρεσία να ξερριζώσει κάθε δικαίωμα, να ξεπουλήσει τη χώρα για χάρη των ντόπιων και ξένων τοκογλύφων.
Γι αυτό ας μην περιμένουμε να πέσει η Κυβέρνηση με ένα φύσημα του ανέμου.
Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή και δεν γυρίζει έτσι εύκολα.
Μέχρι προβοκάτσια με κάψιμο 3 αθώων και ενός αγέννητου παιδιιού έκαναν για να τρομάξει ο κόσμος και να κλειστεί στο καβούκι του. Για να αποσπαστεί η προσοχή στους 3 νεκρούς που μάλλον σκόπιμα θυσιαστηκαν προκειμένου να μη στραφεί η προσοχή στον όγκο της πορείας.
Ευτυχώς που σήμερα δεν υπήρχε θύμα.
Εγινε η αρχή.
Και να μην πει κανείς ότι δεν γίνεται τίποτα.
Όλα συμβάλλουν.
Και το δεν πληρώνω, και τα γιουχαίσματα και η ανυπακοή.
Οι διαδηλωση στις 5 του Μάη που ήταν μικρότερη από τη σημερινή είχε γίνει αιτία να σταματήσουν ή και να καθυστερήσουν να παρθούν προγραμματισμένα μέτρα και δεν έχουν παρθεί ακόμα.
Οι διαδηλώσεις είναι μήνυμα ότι ο λαός δεν συναινεί και είναι αποφασισμένος.
Όσο για το ότι δεν ήταν τέτοιας διαρκείας όπως στην Αίγυπτο ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι εν μέρει τουλάχιστον υποκινούμενες ή από τη στιγμή που ξέσπασαν να ενθαρρύνονται.
Αντίθετα εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν πολύ σκληρό αντίπαλο που ανέβηκε στην εξουσία σε διατεταγμένη υπηρεσία να ξερριζώσει κάθε δικαίωμα, να ξεπουλήσει τη χώρα για χάρη των ντόπιων και ξένων τοκογλύφων.
Γι αυτό ας μην περιμένουμε να πέσει η Κυβέρνηση με ένα φύσημα του ανέμου.
Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή και δεν γυρίζει έτσι εύκολα.
Μέχρι προβοκάτσια με κάψιμο 3 αθώων και ενός αγέννητου παιδιιού έκαναν για να τρομάξει ο κόσμος και να κλειστεί στο καβούκι του. Για να αποσπαστεί η προσοχή στους 3 νεκρούς που μάλλον σκόπιμα θυσιαστηκαν προκειμένου να μη στραφεί η προσοχή στον όγκο της πορείας.
Ευτυχώς που σήμερα δεν υπήρχε θύμα.
Εγινε η αρχή.
Και να μην πει κανείς ότι δεν γίνεται τίποτα.
Όλα συμβάλλουν.
Και το δεν πληρώνω, και τα γιουχαίσματα και η ανυπακοή.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Περίμενα μαχητικότερο τον κόσμο μπροστά στη Βουλή...ION 4ever έγραψε:Δηλαδή εσύ τι προσδοκίες είχες απο την σημερινή διαδήλωση?Blue Ice έγραψε:Άλλη μια απεργια τελείωσε χωρίς κανένα αποτέλεσμα δυστυχώς...
Doctor με μια 24ωρη το δίμηνο δεν γίνεται τίποτα...
Δεν μπορείς να πεις πάντως ότι δεν προσπάθησαν για θύματα
http://troktiko.eu/2011/02/23/%CE%BA%CE ... more-92868
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- Polikos Arkoudos
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 775
- Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 11:28
- Φύλο: Άνδρας
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
ΔΕΝ τους άφησαν να μαζευτούν στη βουλή.
Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;
Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;
"Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, μα εγώ είμαι Εθνικιστής"
-Κωστής Παλαμάς-
-= αλήτες ρουφιάνοι γιουτουμπουτατζήδες =-
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Πάντως στην πορεία αυτή φάνηκε φως φανάρι και χωρίς προσχήματα η οργανωμένη προβοκάτσια που συνοδεύεται και με την απεργία των ΜΜΕ έτσι ώστε την επόμενη μέρα να δείξουν και να ξαναδείξουν σκηνές βίας ώστε να τις κάνουν θέαμα και να υποβαθμίσουν τη μαζικότητα της πορείας.
Ενας από τους λόγους που το ΠΑΜΕ πάει χωριστά είναι αυτός.
Υπάρχει μεγάλη πείρα στις πορείες και οργάνωση και φυσικά περιφρούρηση.
Αν τολμήσει να μπεί προβοκάτορας μέσα θα τον κάνουν τουλούμι στο ξύλο.
Προτιμούν πορείες λιγότερο περιφρουρημένες και κυρίως της ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ.
Φίλοι συμμετέχουν με ΓΣΕΕ ή ΑΔΕΔΥ έχουν μάθει και το σενάριο της προβοκάτσιας. Κάποιος που μπαίν ει π ροκαλεί τους μπατσους έτσι ώστε να βρουν την ευκαιρεία να περάσουν με τα μηχανάκια μέσα από την πορεία.
Οι μπατσοι ψάχνουν ευκαιρία να χτυπήσουν.
Και τα μηχανάκια της Δελτα ήθελα να ξερα ποιός διεστραμένος εγκέφαλος συνέλλαβε αυτή την ιδέα να περνάνε τα μηχανάκια με φόρα και να πετάνε κάτω διαδηλωτές.
Ενας από τους λόγους που το ΠΑΜΕ πάει χωριστά είναι αυτός.
Υπάρχει μεγάλη πείρα στις πορείες και οργάνωση και φυσικά περιφρούρηση.
Αν τολμήσει να μπεί προβοκάτορας μέσα θα τον κάνουν τουλούμι στο ξύλο.
Προτιμούν πορείες λιγότερο περιφρουρημένες και κυρίως της ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ.
Φίλοι συμμετέχουν με ΓΣΕΕ ή ΑΔΕΔΥ έχουν μάθει και το σενάριο της προβοκάτσιας. Κάποιος που μπαίν ει π ροκαλεί τους μπατσους έτσι ώστε να βρουν την ευκαιρεία να περάσουν με τα μηχανάκια μέσα από την πορεία.
Οι μπατσοι ψάχνουν ευκαιρία να χτυπήσουν.
Και τα μηχανάκια της Δελτα ήθελα να ξερα ποιός διεστραμένος εγκέφαλος συνέλλαβε αυτή την ιδέα να περνάνε τα μηχανάκια με φόρα και να πετάνε κάτω διαδηλωτές.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
χω κάποιες ώρες που γύρισα από την πορεία στο Σύνταγμα και ακόμα δεν έχουν συνέλθει τα μάτια μου από τα δάκρυα και το τσούξιμο. Η Δημοκρατία του ΓΑΠ και του συστήματος λειτούργησε για μία ακόμη φορά άψογα!
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πάρκαρα σε ένα στενό κάτω από την Πατησίων και το ‘έκοψα’ με τα πόδια ως το Σύνταγμα. Ήμουν στο Πεδίο του Άρεως 11.15 και ο κόσμος ήταν ήδη αρκετός. Προχώρησα κατά μήκος όλη την Πατησίων μέχρι την Ομόνοια. Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς. Άλλοι ανηφορίζαν προς το Σύνταγμα και άλλοι πηγαίναν αντίθετα για να ενταχθούν σε κάποια πορεία. Η κινητικότητα ήταν μεγάλη.
Ήμουν στο Σύνταγμα γύρω στις 12.00. Είχε μαζευτεί και εκεί αρκετός κόσμος και ήμασταν όλοι στην αναμονή για να φτάσουν οι διάφορες πορείες. Τότε γύρω στις 12.30 αρχίζει να φτάνει η πορεία του ΠΑΜΕ. Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό!
Κοιτάζοντας το πλήθος του ΠΑΜΕ από το Σύνταγμα έτσι όπως ξεπρόβαλε από την Σταδίου το θέαμα ήταν εκπληκτικό. Χιλιάδες κόσμου, ο ένας δίπλα στον άλλο, δίνοντας σου την εντύπωση ότι δεν θα σταματήσουν ποτέ να καταφθάνουν και άλλοι και άλλοι! Και τότε έγινε το ανεξήγητο. Η πορεία του ΠΑΜΕ δεν σταμάτησε στο Σύνταγμα, ώστε να ενωθεί με τον υπόλοιπο κόσμο που είχε κατέβει αυθόρμητα αλλά συνέχισε! Οι χιλιάδες του ΠΑΜΕ απλά έφυγαν! Έκαναν την παρέλαση τους και εξαφανίστηκαν! Ήταν σαν να έβλεπες ένα τεράστιο τρένο με αμέτρητα βαγόνια που αντί να σταματήσει στον σταθμό αυτό συνέχιζε την πορεία του μέχρι να εξαφανιστεί από τον χάρτη!
Ο κόσμος ο υπόλοιπος εν τω μεταξύ είχε μεγαλώσει κατά πολύ. Υπήρχε παλμός, υπήρχε ενθουσιασμός και όλοι έδειχναν αποφασισμένοι να μην το κουνήσουν έως ότου λάβει το μήνυμα και έρθει και άλλος κόσμος, έως ότου οι χιλιάδες γίνουν εκατομμύρια και επιτέλους ξεκινήσει η πτώση του σάπιου κομματικού συστήματος. Ιδιαίτερα συγκινητική και φορτισμένη ήταν η στιγμή που ο κόσμος άρχισε να τραγουδάει το ‘Πότε θα κάνει ξαστεριά’ του αειμνήστου Νίκου Ξυλούρη.
Το σύστημα όμως είχε άλλη γνώμη. Σε κάποια στιγμή ακούγονται κάτω από το Σύνταγμα, προς το μέρος του Υπουργείου Οικονομικών, έντονοι κρότοι, στο βάθος υπήρχαν καπνοί και ήταν προφανές ότι οι γνωστοί άγνωστοι με τους ‘συνάδελφους’ τους, τους μπάτσους ξεκίνησαν να παίζουν τα γνωστά τους παιχνίδια.
Ο κόσμος παρόλα αυτά, απτόητος, να ακούγονται φωνές που να λένε, ‘αφήστε τους προβοκάτορες, εμείς καθόμαστε εδώ και δεν το κουνάμε’. Εν τω μεταξύ οι κροτίδες και οι καπνοί όλο και πλησιάζαν. Τότε ξαφνικά δύο κουκουλοφόροι οι οποίοι ήταν στα 2 μέτρα από εμένα και οι οποίοι εισχώρησαν στο πλήθος κάποια ανύποπτη στιγμή, πετάξαν μολότοφ στα ΜΑΤ που ήταν μπροστά από το Σύνταγμα. Αυτό ήταν.
Το σύστημα ‘έπιασε το υπονοούμενο’ και τότε άρχισαν να πέφτουν βροχή οι κροτίδες και τα καπνογόνα προς το πλήθος που ήταν μαζεμένο στο Σύνταγμα. Ακόμα και τότε ο κόσμος δεν ήθελε να φύγει, αναγκαστικά υποχώρησε λίγο αλλά στο τέλος ήταν αδύνατον να σταθεί κάποιος εκεί.
Το σύστημα είχε για μία ακόμη φορά νικήσει. Το σύστημα με το μακρύ του χέρι, τους γνωστούς-αγνώστους είχε για μία ακόμη φορά κάνει την δουλειά του. Διέλυσε μία ειρηνική συγκέντρωση εν τη γεννέσει της. Η ‘δημοκρατία’ τους είχε πάλι νικήσει.
Αύριο ένα άλλο πλοκάμι του συστήματος θα συνεχίσει την ‘δουλειά’. Οι διορισμένοι δημοσιογράφοι θα εστιάσουν στα επεισόδια (τα οποία τα έχει προκαλέσει το ίδιο το σύστημα!), θα προσπαθήσει να τρομοκρατήσει τον κόσμο ώστε να μην κατέβει στην επόμενη διαδήλωση αφού γίνονται έκτροπα, ενώ παράλληλα για την ταμπακιέρα τσιμουδιά. Αντιθέτως θα περάσεθ το μήνυμα ότι η ‘νομιμοποιημένη’ κυβέρνηση παρά τις αντίξοες συνθήκες προσπαθεί να τελέσει το έργο της για να σώσει την χώρα μας. Τόσο όμορφα.
Ερωτήματα που δημιουργούνται αυθόρμητα σε όποιον παρευρέθη στην συγκέντρωση:
1. Γιατί ρε ‘σύντροφοι’ του ΠΑΜΕ δεν σταμάτησατε στο Σύνταγμα ώστε να ενωθείτε με τον απλό κόσμο; Γιατί δεν ενώσατε τις φωνές σας με τις δικιές μας;
2. Τι είναι η πορεία; Πασαρέλα; Έτσι θα πέσει το απολυταρχικό καθεστώς; Θα δίνουμε κάθε 2 μήνες ‘ραντεβού’, θα έρχεστε εσείς στρατιωτάκια το ένα πίσω από το άλλο με τις σημαιούλες σας, θα κάνετε την βόλτα σας και μετά σπίτι; Νομίζετε ότι έτσι τρομάζετε το σύστημα; Μήπως τελικά είστε μέρος του συστήματος;
3. Τι θα γίνει επιτέλους με τους γνωστούς-αγνώστους; Είναι πια τόσο προφανές που έχει καταντήσει γελοίο. Ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί η αστυνομία να τους πιάσει. ο κόσμος προσπαθούσε να τους διώξει και τα ΜΑΤ απλά τους κοιτούσαν. Πόσο φανερό είναι πια ότι εξυπηρετούν τέλεια τους σκοπούς σας, λαμόγια του συστήματος και δημοκράτες της πεντάρας. Τρέμετε μην εξεγερθεί ο κόσμος και έχετε τους γνωστούς-αγνώστους για την καταστολή και διάλυση των διαδηλώσεων. Ξεφτυλισμένοι. Θα έρθει όμως σύντομα η στιγμή που την οργή του κόσμου ότι και να κάνετε δεν θα μπορέσετε να την σταματήσετε. Και τότε … απλά να έχετε τις μηχανές των ελικοπτέρων αναμένες…
Πηγή: http://olympia.gr/2011/02/23/%CE%BC%CE% ... more-54364
Το μόνο που ενδιαφέρει το ΠΑΜΕ είναι ο εαυτός του και τίποτα άλλο, δεν ειναι καλύτερο από τους υπόλοιπους συνδικαλιστές..
Και που ήταν μαζική η πορεία τι έγινε;;; Σήμερα όλα είναι όπως προχτές, τίποτα δεν άλλαξε η μαζική πορεία...
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πάρκαρα σε ένα στενό κάτω από την Πατησίων και το ‘έκοψα’ με τα πόδια ως το Σύνταγμα. Ήμουν στο Πεδίο του Άρεως 11.15 και ο κόσμος ήταν ήδη αρκετός. Προχώρησα κατά μήκος όλη την Πατησίων μέχρι την Ομόνοια. Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς. Άλλοι ανηφορίζαν προς το Σύνταγμα και άλλοι πηγαίναν αντίθετα για να ενταχθούν σε κάποια πορεία. Η κινητικότητα ήταν μεγάλη.
Ήμουν στο Σύνταγμα γύρω στις 12.00. Είχε μαζευτεί και εκεί αρκετός κόσμος και ήμασταν όλοι στην αναμονή για να φτάσουν οι διάφορες πορείες. Τότε γύρω στις 12.30 αρχίζει να φτάνει η πορεία του ΠΑΜΕ. Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό!
Κοιτάζοντας το πλήθος του ΠΑΜΕ από το Σύνταγμα έτσι όπως ξεπρόβαλε από την Σταδίου το θέαμα ήταν εκπληκτικό. Χιλιάδες κόσμου, ο ένας δίπλα στον άλλο, δίνοντας σου την εντύπωση ότι δεν θα σταματήσουν ποτέ να καταφθάνουν και άλλοι και άλλοι! Και τότε έγινε το ανεξήγητο. Η πορεία του ΠΑΜΕ δεν σταμάτησε στο Σύνταγμα, ώστε να ενωθεί με τον υπόλοιπο κόσμο που είχε κατέβει αυθόρμητα αλλά συνέχισε! Οι χιλιάδες του ΠΑΜΕ απλά έφυγαν! Έκαναν την παρέλαση τους και εξαφανίστηκαν! Ήταν σαν να έβλεπες ένα τεράστιο τρένο με αμέτρητα βαγόνια που αντί να σταματήσει στον σταθμό αυτό συνέχιζε την πορεία του μέχρι να εξαφανιστεί από τον χάρτη!
Ο κόσμος ο υπόλοιπος εν τω μεταξύ είχε μεγαλώσει κατά πολύ. Υπήρχε παλμός, υπήρχε ενθουσιασμός και όλοι έδειχναν αποφασισμένοι να μην το κουνήσουν έως ότου λάβει το μήνυμα και έρθει και άλλος κόσμος, έως ότου οι χιλιάδες γίνουν εκατομμύρια και επιτέλους ξεκινήσει η πτώση του σάπιου κομματικού συστήματος. Ιδιαίτερα συγκινητική και φορτισμένη ήταν η στιγμή που ο κόσμος άρχισε να τραγουδάει το ‘Πότε θα κάνει ξαστεριά’ του αειμνήστου Νίκου Ξυλούρη.
Το σύστημα όμως είχε άλλη γνώμη. Σε κάποια στιγμή ακούγονται κάτω από το Σύνταγμα, προς το μέρος του Υπουργείου Οικονομικών, έντονοι κρότοι, στο βάθος υπήρχαν καπνοί και ήταν προφανές ότι οι γνωστοί άγνωστοι με τους ‘συνάδελφους’ τους, τους μπάτσους ξεκίνησαν να παίζουν τα γνωστά τους παιχνίδια.
Ο κόσμος παρόλα αυτά, απτόητος, να ακούγονται φωνές που να λένε, ‘αφήστε τους προβοκάτορες, εμείς καθόμαστε εδώ και δεν το κουνάμε’. Εν τω μεταξύ οι κροτίδες και οι καπνοί όλο και πλησιάζαν. Τότε ξαφνικά δύο κουκουλοφόροι οι οποίοι ήταν στα 2 μέτρα από εμένα και οι οποίοι εισχώρησαν στο πλήθος κάποια ανύποπτη στιγμή, πετάξαν μολότοφ στα ΜΑΤ που ήταν μπροστά από το Σύνταγμα. Αυτό ήταν.
Το σύστημα ‘έπιασε το υπονοούμενο’ και τότε άρχισαν να πέφτουν βροχή οι κροτίδες και τα καπνογόνα προς το πλήθος που ήταν μαζεμένο στο Σύνταγμα. Ακόμα και τότε ο κόσμος δεν ήθελε να φύγει, αναγκαστικά υποχώρησε λίγο αλλά στο τέλος ήταν αδύνατον να σταθεί κάποιος εκεί.
Το σύστημα είχε για μία ακόμη φορά νικήσει. Το σύστημα με το μακρύ του χέρι, τους γνωστούς-αγνώστους είχε για μία ακόμη φορά κάνει την δουλειά του. Διέλυσε μία ειρηνική συγκέντρωση εν τη γεννέσει της. Η ‘δημοκρατία’ τους είχε πάλι νικήσει.
Αύριο ένα άλλο πλοκάμι του συστήματος θα συνεχίσει την ‘δουλειά’. Οι διορισμένοι δημοσιογράφοι θα εστιάσουν στα επεισόδια (τα οποία τα έχει προκαλέσει το ίδιο το σύστημα!), θα προσπαθήσει να τρομοκρατήσει τον κόσμο ώστε να μην κατέβει στην επόμενη διαδήλωση αφού γίνονται έκτροπα, ενώ παράλληλα για την ταμπακιέρα τσιμουδιά. Αντιθέτως θα περάσεθ το μήνυμα ότι η ‘νομιμοποιημένη’ κυβέρνηση παρά τις αντίξοες συνθήκες προσπαθεί να τελέσει το έργο της για να σώσει την χώρα μας. Τόσο όμορφα.
Ερωτήματα που δημιουργούνται αυθόρμητα σε όποιον παρευρέθη στην συγκέντρωση:
1. Γιατί ρε ‘σύντροφοι’ του ΠΑΜΕ δεν σταμάτησατε στο Σύνταγμα ώστε να ενωθείτε με τον απλό κόσμο; Γιατί δεν ενώσατε τις φωνές σας με τις δικιές μας;
2. Τι είναι η πορεία; Πασαρέλα; Έτσι θα πέσει το απολυταρχικό καθεστώς; Θα δίνουμε κάθε 2 μήνες ‘ραντεβού’, θα έρχεστε εσείς στρατιωτάκια το ένα πίσω από το άλλο με τις σημαιούλες σας, θα κάνετε την βόλτα σας και μετά σπίτι; Νομίζετε ότι έτσι τρομάζετε το σύστημα; Μήπως τελικά είστε μέρος του συστήματος;
3. Τι θα γίνει επιτέλους με τους γνωστούς-αγνώστους; Είναι πια τόσο προφανές που έχει καταντήσει γελοίο. Ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί η αστυνομία να τους πιάσει. ο κόσμος προσπαθούσε να τους διώξει και τα ΜΑΤ απλά τους κοιτούσαν. Πόσο φανερό είναι πια ότι εξυπηρετούν τέλεια τους σκοπούς σας, λαμόγια του συστήματος και δημοκράτες της πεντάρας. Τρέμετε μην εξεγερθεί ο κόσμος και έχετε τους γνωστούς-αγνώστους για την καταστολή και διάλυση των διαδηλώσεων. Ξεφτυλισμένοι. Θα έρθει όμως σύντομα η στιγμή που την οργή του κόσμου ότι και να κάνετε δεν θα μπορέσετε να την σταματήσετε. Και τότε … απλά να έχετε τις μηχανές των ελικοπτέρων αναμένες…
Πηγή: http://olympia.gr/2011/02/23/%CE%BC%CE% ... more-54364
Το μόνο που ενδιαφέρει το ΠΑΜΕ είναι ο εαυτός του και τίποτα άλλο, δεν ειναι καλύτερο από τους υπόλοιπους συνδικαλιστές..
Και που ήταν μαζική η πορεία τι έγινε;;; Σήμερα όλα είναι όπως προχτές, τίποτα δεν άλλαξε η μαζική πορεία...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
-
Divine Sinner
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Επιτρέψτε μου γενικά να μην εχω σε ετιμηση τους συνδικαλιστές.
Ο πατέρας μου ηταν καρκινοπαθής και για να παρει ενα επίδομα επρεπε βασή νόμου να γραφτει σε ενα συνδικάτο (κατι σχετικα με οικοδόμους).
γιατι ρε καλόπαιδα θα πρέπει να ανήκω οπουδηποτε για να πάρω ενα επίδομα που δικαιούμαι;
Ο πατέρας μου ηταν καρκινοπαθής και για να παρει ενα επίδομα επρεπε βασή νόμου να γραφτει σε ενα συνδικάτο (κατι σχετικα με οικοδόμους).
γιατι ρε καλόπαιδα θα πρέπει να ανήκω οπουδηποτε για να πάρω ενα επίδομα που δικαιούμαι;
- PELTASTIS VARNAVAS
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2280
- Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
- Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
πεστα ρε ντηβαην με τα λλαμογια:thumb:
@φιλτατο πατρινο γαλανο παγακι--->
α)«Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή»
β){χεχε με τον νόμο ΓΑΠ περι ρατσιστικων σχολιων ευτυχως Φωτεινη περιξ του κορυδαλλου ειμαστε αρκετοι ιδεοφιλοι θα σου φερνουμε προφιτερολ απο μαξ περυ γλυκιστηρι και μελισσα στο κελι 33...
}
μπονζουρ
@φιλτατο πατρινο γαλανο παγακι--->
α)«Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή»
β){χεχε με τον νόμο ΓΑΠ περι ρατσιστικων σχολιων ευτυχως Φωτεινη περιξ του κορυδαλλου ειμαστε αρκετοι ιδεοφιλοι θα σου φερνουμε προφιτερολ απο μαξ περυ γλυκιστηρι και μελισσα στο κελι 33...
μπονζουρ
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Ούτε εγώ τους έχω σε εκτίμηση Divine, οι περισσότεροι ενδιαφέρονται μόνο για τα συμφέροντά τους και την κομματική τους ανέλιξη...
Eυχαριστώ Peltasti
Τουλάχιστον να είμαι σε διπλανά κελιά με τους βάτραχους που τα είπαν χύμα στην παρέλαση 
Eυχαριστώ Peltasti
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
- PELTASTIS VARNAVAS
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2280
- Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
- Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Σαν ο καταχτητής την πολιτεία σας πατήσει
κάντε ώστε να μην έχει τίποτα να καταχτήσει
Κανείς να μην του δώσει κανενός σπιτιού κλειδί
τί αυτός δεν είναι ξένος, είν' οχιά φαρμακερή
Κανείς τραπέζι στον καταχτητή μη στρώσει,
ούτε σκαμνί, ούτε κρεβάτι να ξαπλώσει.
Και κρύψτε κάθε τι που δεν είναι φωτιά
χύστε το γάλα απ' το σταμνί και θάψετε κάθε μπουκιά
Πρέπει αυτός "βοήθεια!" να φωνάξει
και μόνη απόκριση απ' όλους: "να πλαντάξει!"
Πρέπει να τρώει χώμα και μες στη φωτιά να ζει,
κανένα έλεος σε δικαστήριο να μη βρεί.
Η πόλη σας κι απ' τη μνήμη να χαθεί παντοτινά,
κενό να βλέπει μόνο η ματιά του, και στα πόδια του ερημιά.
ωσάν ποτέ, στον τόπο αυτό χορτάρι να μη φύτρωσε.
Σύρε, λοιπόν, κατάστρεψε και λύτρωσε!
Έτσι, όλοι οι "θριαμβοι" γίνονται ντροπές
κι οι νίκες, θάνατος για τους καταχτητές.
του Μπρέχτ, από ένα εξαιρετικό βιβλίο με τίτλο "Μπρεχτ και Χίτλερ", μετάφραση Μ. Πλωρίτη.
κάντε ώστε να μην έχει τίποτα να καταχτήσει
Κανείς να μην του δώσει κανενός σπιτιού κλειδί
τί αυτός δεν είναι ξένος, είν' οχιά φαρμακερή
Κανείς τραπέζι στον καταχτητή μη στρώσει,
ούτε σκαμνί, ούτε κρεβάτι να ξαπλώσει.
Και κρύψτε κάθε τι που δεν είναι φωτιά
χύστε το γάλα απ' το σταμνί και θάψετε κάθε μπουκιά
Πρέπει αυτός "βοήθεια!" να φωνάξει
και μόνη απόκριση απ' όλους: "να πλαντάξει!"
Πρέπει να τρώει χώμα και μες στη φωτιά να ζει,
κανένα έλεος σε δικαστήριο να μη βρεί.
Η πόλη σας κι απ' τη μνήμη να χαθεί παντοτινά,
κενό να βλέπει μόνο η ματιά του, και στα πόδια του ερημιά.
ωσάν ποτέ, στον τόπο αυτό χορτάρι να μη φύτρωσε.
Σύρε, λοιπόν, κατάστρεψε και λύτρωσε!
Έτσι, όλοι οι "θριαμβοι" γίνονται ντροπές
κι οι νίκες, θάνατος για τους καταχτητές.
του Μπρέχτ, από ένα εξαιρετικό βιβλίο με τίτλο "Μπρεχτ και Χίτλερ", μετάφραση Μ. Πλωρίτη.
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Re: Εν όψει της μεγάλης απεργίας 23/2/11...
Αλλη μια απόδειξη πατρινό σούργελο ότι η βλακεία σου και η ασχετοσύνη σου είναι απεριόριστη.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.


