KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ILLUVATAR85
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
Έλαβε Likes: 1 φορά

KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση από ILLUVATAR85 » Παρ 26 Φεβ 2010, 21:24

Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων

Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος

Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν

O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Άβαταρ μέλους
Aristogenos
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 18:31
Φύλο: Άνδρας

Re: KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση από Aristogenos » Κυρ 07 Μαρ 2010, 01:55

ILLUVATAR85 έγραψε:http://www.elkosmos.gr/index.php?option ... Itemid=281

Φρίχτε :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear:
Μολις ξεκινήσει η επανάσταση θα εκτελεστούν όλοι οι ανθέλληνες και τα νομιστεράκια θα σταλούν από κει που ήρθαν.
Άβαταρ μέλους
Dhmellhn
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές

Re: KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση από Dhmellhn » Κυρ 07 Μαρ 2010, 03:07

Την Τρίτη το απόγευμα θα ξεκινήσει η συζήτηση στην ολομέλεια. Μέχρι την Πέμπτη θέλουν να έχουν τελειώσει.

Το ερώτημα που τίθεται είναι: Θα το τελειώσουν ομαλά; Και αν ναι, τελικά θα γίνει νόμος του κράτους; Και να γίνει θα εφαρμοσθεί; :cool:

Περισσότερα δεν μπορώ να πω. :)
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
KASSANDROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 5 φορές

Re: KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση από KASSANDROS » Τρί 09 Μαρ 2010, 13:29

Άβαταρ μέλους
theo
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:27
Φύλο: Άνδρας

Re: KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση από theo » Τρί 09 Μαρ 2010, 13:34

Aristogenos έγραψε:
ILLUVATAR85 έγραψε:http://www.elkosmos.gr/index.php?option ... Itemid=281

Φρίχτε :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear:
Μολις ξεκινήσει η επανάσταση θα εκτελεστούν όλοι οι ανθέλληνες και τα νομιστεράκια θα σταλούν από κει που ήρθαν.


class our pouts
ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”