Φρίχτε
KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!
- ILLUVATAR85
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
- Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων
Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος
Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν
O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος
Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν
O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
- Aristogenos
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 437
- Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 18:31
- Φύλο: Άνδρας
Re: KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!
Μολις ξεκινήσει η επανάσταση θα εκτελεστούν όλοι οι ανθέλληνες και τα νομιστεράκια θα σταλούν από κει που ήρθαν.
- Dhmellhn
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
- Έδωσε Likes: 27 φορές
- Έλαβε Likes: 71 φορές
Re: KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!
Την Τρίτη το απόγευμα θα ξεκινήσει η συζήτηση στην ολομέλεια. Μέχρι την Πέμπτη θέλουν να έχουν τελειώσει.
Το ερώτημα που τίθεται είναι: Θα το τελειώσουν ομαλά; Και αν ναι, τελικά θα γίνει νόμος του κράτους; Και να γίνει θα εφαρμοσθεί;
Περισσότερα δεν μπορώ να πω.
Το ερώτημα που τίθεται είναι: Θα το τελειώσουν ομαλά; Και αν ναι, τελικά θα γίνει νόμος του κράτους; Και να γίνει θα εφαρμοσθεί;
Περισσότερα δεν μπορώ να πω.
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
-
KASSANDROS
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1142
- Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 5 φορές
Re: KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!
Όλοι αύριο Τετάρτη, 10 Μαρτίου, στις 7:00 το απόγευμα μπροστά στην βουλή.
http://www.greekalert.com/2010/03/10-1900.html
http://epitropi-es.blogspot.com/2010/03/blog-post.html
http://www.stoxos.gr/2010/03/blog-post_7572.html
http://www.thermopilai.org/content/oloi ... moskhediou
http://rethimniotes.blogspot.com/2010/0 ... _5801.html
http://www.greekalert.com/2010/03/10-1900.html
http://epitropi-es.blogspot.com/2010/03/blog-post.html
http://www.stoxos.gr/2010/03/blog-post_7572.html
http://www.thermopilai.org/content/oloi ... moskhediou
http://rethimniotes.blogspot.com/2010/0 ... _5801.html
Re: KATATEΘHKE TO ΛΑΘΡONOMOΣXEΔIO!!!!!!!!!!!!!
Aristogenos έγραψε:Μολις ξεκινήσει η επανάσταση θα εκτελεστούν όλοι οι ανθέλληνες και τα νομιστεράκια θα σταλούν από κει που ήρθαν.
class our pouts
ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...



