Apomakros έγραψε:Είναι φανερό πως έχουμε διαφορετική άποψη. Την δική μου την παρέθεσα πιο πάνω παραπέμποντας σε πηγές και αναφέροντας τουλάχιστον τέσσερις.
Μπορεί να μη συμφωνώ με την άποψή σου, αλλά εξυπακούεται ότι τη σέβομαι. 'Οντως είθισται στηρίζουμε την άποψή μας με πηγές, αλλά συχνά στα μάτια μου (είπαμε είμαι αλλόκοτη εγώ) αυτές δεν έχουν τόση βαρύτητα, όσο η άποψη του ανθρώπου με τον οποίο συνομιλώ. Αυτό ειδικά ισχύει μ'εσένα, που ξέρω το υπόβαθρό σου και το μορφωτικό σου επίπεδο το οποίο φυσικά είναι υψηλότατο.
Δεν είναι καθόλου άσχημο να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Καθένας προσχωρεί στην άποψη που του ταιριάζει ή τον εκφράζει καλύτερα και είναι όλα μια χαρά.
Σωστά. Εγω μπορεί να μην έδωσα πηγές (συγχώρα με γι'αυτό δεν έχω ανάλογα βιβλία στο σπίτι μου- παλιότερης κοπής όπως θα ήθελα), αλλά στήριξα την αποψή μου με λογικό επιχείρημα. Απο 'κει και πέρα, ζήτω η διαφορετικότης
Όποιος έχει άποψη, απλώς την παραθέτει και παραπέμπει στις πηγές του για να την ενισχύσει αν θέλει. Το να κατηγορεί τη θέση του άλλου για να ενισχύσει τη δική του είναι ανώριμο και θυμίζει άλλα πράγματα τα οποία εμείς εδώ τουλάχιστο δεν τα θέλουμε.
(απλά και ξεκάθαρα πράγματα)
Καταλαβαίνω το λόγο που ενοχλήθηκες και επί της αρχής εννοείται πως συμφωνώ, αλλά οι άνθρωποι δεν είναι τέλειοι... Ο Τάκης δεν είναι καινούργιος στα ΙΔΕΟ, έχει μιλήσει αρκετά και παλιότερα και είναι γνωστός ο τρόπος που εκφράζεται όταν νιώθει έντονα κάποια πράγματα. Στο βαθμό που είναι κομμάτι της ΙΔΕΟπαρέας μας, (άσχετα αν έλειψε επό μακρόν), είναι κατηρτισμένος, γνώστης πολλών και μπορεί να εμπλουτίσει τον τόπο με σημαντικές διαδρομές, (και θεωρώ πως κατά βάση ΕΙΝΑΙ καλός άνθρωπος) είμαι στη λογική "αγάπα τον πλησίον σου με τα ελαττώματά του-"- θα το παρέφραζα λίγο λέγοντας :δέξου τον συμφορουμίτη σου με τις ιδιοτροπίες-ιδιορρυθμίες του και τα ελαττώματά του φυσικά... Προσωπικά δεν είδα-ένιωσα κακές προθέσεις πίσω απ'τα λεγόμενα που όντως μπορεί να εκνευρίσουν τον συνομιλητή του, γιατί όντως τείνει να στηρίζει τη θέση του με έναν "παθιασμένο" (ή πομπώδη όπως θα προτιμούσες να τον πεις εσύ) και απόλυτο τρόπο έκφρασης.
Φρονώ πως ο Τάκης πρέπει να υποστηρίζει τη θέση του πιο ήρεμα και αποφεύγοντας προσωπικές αιχμές, για να μη χάνει και το δίκιο που έχει ούτε να εκτρεπόμαστε. Φρονώ επίσης πως κι εσύ δε χρειάζεται να στέκεσαι πολύ στις αδόκιμες προσεγγίσεις, ούτε να επιτρέπεις να σε ενοχλούν τόσο, εκλαμβάνοντάς τες (δικαίως μεν αχρείαστα δε) ως προσωπική προσβολή, γιατί έτσι χάνουμε και την ουσία του θέματος που συζητιέται και μετατίθεται το κέντρο βάρους σε ζητήματα προσωπικής ευθιξίας που καλό είναι να αποφεύγονται ειδικά σε νήματα όπως το παρόν.
Προχωράμε παραπέρα, με επιχείρημα και χαλαρά, διατηρώντας την διαλεκτική δομή που επιλέξαμε, ελπίζοντας αυτός που εξετράπη να παραδειγματιστεί θετικά και επανέλθει σε σωστότερα, ηπιότερα εκφραστικά μονοπάτια, χωρίς προσωπικές αιχμές, για να εξελιχθεί ο διάλογος γονιμότερα.