Μαργαρίτες
- takis_papa
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2008, 06:18
- Φύλο: Άνδρας
Μαργαρίτες
Για να γελάμε και να πικραινόμαστε...:
Mάθημα: Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή
Τι είναι αστικός και τι ημιαστικός πληθυσμός;
Αστικός πληθυσμός είναι τα μπλε λεωφορεία της πρώην ΕΑΣ και ημιαστικός τα
λεωφορεία που μας πηγαίνουν σε άλλες πόλεις π.χ. Θεσσαλονίκη, Αγρίνιο κτλ.
Τι είναι δασμός;
Δασμός είναι ο φόρος που πληρώνουν για το δάσος.
Τι γνωρίζετε για το δημοκρατικό πολίτευμα; Γράψτε λίγα λόγια για το πώς
εκλέγεται και το πώς λειτουργεί η κυβέρνηση.
Η κυβέρνηση δεν πάει καλά, γιατί μερικοί ψηφίζουν άλλα ντάλα.
Πώς ψηφίζονται οι νόμοι του κράτους και πώς αυτοί εφαρμόζονται;
Tους νόμους τους λέει ο Σημίτης, δηλαδή να ακριβύνουνε τα τρόφιμα, έτσι
κάνει και στους άλλους νόμους, δηλαδή ένας έκανε ένα έγκλημα, ο Σημίτης λέει
τόσο φυλάκιση και εφαρμόζονται πάλι από τον Σημίτη.
Τι είναι προϋπολογισμός; Πότε ονομάζεται ισοσκελισμένος και πότε έχει
έλλειμμα;
α) Προϋπολογισμός είναι αυτός που έχει πρου και λογισμούς.
β) Ο προϋπολογισμός είναι ένας απολογισμός. Ισοσκελισμένος ονομάζεται όταν
έναν άνθρωπο τον υπολογίζουν οι άλλοι και έλλειμμα όταν δεν τον
υπολογίζουν.
γ) Ο προϋπολογισμός είναι ένα μηχάνημα που υπάρχει στη Σελήνη.
Μάθημα: Θρησκευτικά
Τι γνωρίζετε για τον Ακάθιστο Ύμνο;
Ο Ακάθιστος Ύμνος είναι πολύ μεγάλος. Πρώτα πρώτα πήγαινε ο κόσμος κι εβλεπε έναν ακάθιστο και μετά από λίγα χρόνια τον βγάλανε ο Ακάθιστος Ύμνος.
Ποιες γιορτές ονομάζονται κινητές και ποιες ακίνητες;
α) Κινητές είναι οι γιορτές που ο παπάς βγαίνει στην πύλη και χορεύει και
ακίνητες αυτές που ο παπάς δε χορεύει.
β) Όταν στη γιορτή τρώμε και χορεύουμε τότε είναι κινητή, ενώ όταν μόνο
τρώμε είναι ακίνητη.
γ) Ονομάζονται αυτές που όταν ένας παπάς κινείται και ακίνητες όταν ο παπάς
δεν κινείται.
Ποιες γιορτές ονομάζονται θεομητορικές;
Θεομητορικές ονομάζονται οι γιορτές που γιορτάζουν οι μήτρες.
Τι γνωρίζετε για το βυζαντινό ρυθμό;
α) Οι βυζαντινοί ό,τι κι αν έκαναν το έκαναν με ρυθμό ντίσκο, τσάμικο κι
αυτό λέγεται βυζαντινός ρυθμός.
β) Βυζαντινός ρυθμός είναι ο ρυθμός που χόρευαν οι Βυζαντινοί.
Τι είναι η Αγία Γραφή και από ποια βιβλία αποτελείται;
Η Αγία Γραφή είναι ένας μύθος. Κάποτε πριν από πολλά χρόνια ήταν μια
Γυναίκα πολύ πιστή στο Θεό και την έλεγαν αγία και όλο έγραφε ποιήματα για
το Χριστό και γι΄αυτό την ονόμασαν Αγία Γραφή.
Τι ονομάζουμε "Ελευσίνια μυστήρια" και ποια είναι τα στοιχεία τους;
Έχουμε τα στοιχεία του κόσμου, δηλαδή να τα έχουμε πρέπει να ξέρουμε τι
κάνει ο καθένας κι άμα ξέρουμε και τα μυστήριά τους. Δηλαδή ένας είναι
αστυνομικός και ξέρουμε ότι ο αστυνομικός συλλαμβάνει άλλο ξέρουμε τα
στοιχεία του.
Ποιο ήταν το πρώτο βιβλίο της Καινής Διαθήκης;
Το πρώτο βιβλίο της Καινής Διαθήκης ήταν ένα κόκκινο με κάτι Γραμματάκια
μαύρα.
Μάθημα: Φυσική
Ποια κύματα ονομάζονται διαμήκη και ποια εγκάρσια;
α) Αυτά που είναι εγκάρσια είναι εγκαρσιακά και αυτά που είναι διαμήκη
ονομάζονται διακυμιακά.
β) Τα εγκάρσια είναι τα κύματα που μπορούν να ξεπεράσουν ένα εμπόδιο. Τα
διαμήκη είναι τα κύματα που πηγαίνουν ευθεία.
Τι είναι τα ραδιοϊσότοπα και πού χρησιμοποιούνται;
Τα ραδιοϊσότοπα τα χρησιμοποιούμε στις τηλεοράσεις.
Τι είναι δυνάμεις συνοχής και συνάφειας;
α) Δυνάμεις είναι όταν ένα φυτό βγάζει καρπούς.
Παράδειγμα: Η αχλαδιά πρέπει να μην την έχουμε στη ζέστη.
β) Δυνάμεις συνοχής είναι όταν μια κολόνα φεύγει δεν έχει συνοχή αλλά την
έχει η λάμπα της συνάφειας. Παράδειγμα: είναι κομμένο το ρεύμα και είναι
...;
Περιγράψτε τη λειτουργία της φωτοσύνθεσης.
Η φωτοσύνθεση είναι ένα πράγμα που δεν έχει δικό του φως όπως η τηλεόραση.
Παίρνει φως από τον ήλιο γιατί η τηλεόραση δεν έχει δικό της φως. Όπως το
τζάμι όταν δεν το φυσάμε δεν βγαίνει σαν ένα υγρό, αυτό είναι από Τον ήλιο
όταν το φυσάμε βγαίνει αυτό που φαίνεται σαν υγρό από το στόμα μας.
Τι ονομάζουμε εξάτμιση, τι βρασμό, τι εξαέρωση και τι υγροποίηση;
α) Εξάτμιση ονομάζουμε αυτή που έχει πίσω το αυτοκίνητο, βρασμό ονομάζουμε
όταν βράζουμε. Εξαέρωση ονομάζουμε όταν βγάζουμε από το καλοριφέρ τα νερά.
Υγροποίηση ονομάζουμε όταν έχει κάπου καπνό.
β) Εξάτμιση ονομάζουμε ένα αυτοκίνητο που είναι καλό και γίνεται σαράβαλο.
Βρασμό ονομάζουμε ένα δώμα που βράζουμε. Εξαέρωση που πάμε ένα καλοριφέρ
και του βγάζουμε νερό.
Ποια ζώα ονομάζουμε ποικιλόθερμα και ποια ομοιόθερμα; Επίσης, ποια λέγονται
αμφίβια και τι γνωρίζετε για το φαινόμενο της χρωματικής προσαρμογής;
Ομοιόθερμα ονομάζουμε αυτά τα ζώα που είναι ξαδέλφια και ποικιλόθερμα αυτά
που τρώγονται.
Μάθημα: Ιστορία
Απόσπασμα από κείμενο σε διαγώνισμα:
Και ο Θεμιστοκλής, με τα λίγα περσικά που ήξερε, τους είπε "Μολών λαβέ"!
]Τι γνωρίζεις για τους Φαναριώτες;
α) Οι Φαναριώτες ήταν κάτι άνθρωποι που φύλαγαν το βασιλιά αλλά επειδή δεν
είχαν δικό τους φως είχαν μαζί τους φακό.
β) Οι Φαναριώτες ήταν πολλοί φτωχοί και δεν μπορούσαν να αγοράσουν φως γι
αυτό είχαν φανάρια και τους ονόμασαν Φαναριώτες.
γ) Μερικοί Έλληνες ονομάστηκαν Φαναριώτες γιατί στα χωριά τους είχαν πολλά
και μεγάλα φανάρια.
Τι ξέρετε για το διάταγμα της ανεξιθρησκίας;
Ξέρω ότι ο χριστιανισμός ήταν ισχυρός μεταξύ με τους Πέρσες. Γι αυτό έγινε
ο πόλεμος του Ιουστινιανού και Πέρση. Όταν έγινε αυτό ο πόλεμος έμεινε στη
δύση ο Ιουστινιανός κι ο Αλκίνιος. Και στην ανατολή έμεινε ο Αριστοφάνης και
ο Αριστοτέλης.
Ποια τα ελληνικά κράτη (ονομαστικά); Ποιος ήταν ο σκοπός τους;
Τι γνωρίζετε για το δεσποτάτο του Μιστρά;
Η Κων/πολη, το Περού, η Κόρινθος,
η Θήβα να κατακτήσουν το θρόνο. Το δεσποτάτο του Μιστρά έκανε πολλές
εκδικήσεις και πολέμους, μα τελικά ο αρχηγός τους πληγώθηκε και πέθανε.
Τι γνωρίζεις για τη "Στάση του Νίκα";
Παλιά είχαν μια στάση κι εκεί νίκησαν, γι΄αυτό την είπαν "Στάση του Νίκα".
Ποια μέτρα πήρε ο Καποδίστριας για την οικονομία;
Ο Καποδίστριας έβγαλε για πρώτη φορά τους φοίνικες με δικά του λεφτά κι
έφερε την πατάτα. Αλλά επειδή στους άλλους δεν άρεσε η πατάτα, τον
σκότωσαν.
Τι γνωρίζεις για την ιστορική περίοδο του Διαφωτισμού;
Διαφωτισμό είχαμε όταν στη Γη είχε πολύ φως και καθόλου νύχτα.
Τι γνωρίζεις για την άλωση της Κων/πολης;
Έγινε την 29η Μαϊου του 1453 γιατί ο Ιωάννης Ιουστινιανός σκοτώθηκε σε μια
μάχη και πήγανε οι άλλοι κάτω από την Κερκόπορτα πάνω τους και σκοτωθήκανε.
Έτσι η "Πόλη έπεσε". Ήδη η κατοχή είχε πέσει.
Ποια ήταν η προσφορά του Μιαούλη στον αγώνα;
Ο Μιαούλης μέχρι τα 18 του ήταν πυροσβέστης και έσβηνε τα πλοία, αλλά μετά
έγινε ποιητής κι έγραφε ωραία γράμματα.
Τι γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου;
Γιορτάζουμε τότε που οι Γερμανοί μπήκαν με τις μπότες τους στο Πολυτεχνείο
και οι Τούρκοι με τα τανκς τους χτύπησαν και μπήκαν κι αυτοί μέσα. Οι
φοιτητές φώναζαν πάνω στα κάγκελα "Έξω όλοι από το Πολυτεχνείο".
Τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου;
Την 25η Μαρτίου ένας παλιός Γερμανός είπε στους Έλληνες να πολεμήσουν για
να διώξουν τους Τούρκους που έμεναν μαζί. Οι Έλληνες είπαν ναι κι άρχισαν
να πολεμάνε αλλά οι Τούρκοι δεν έφευγαν κι έμειναν μαζί μας.
Μάθημα: Γεωγραφία
Ποια ηφαίστεια λέγονται ενεργά και ποια σβησμένα;
Ενεργά λέγονται τα ηφαίστεια που θα επιτεθούν στη χώρα.
Σβησμένα λέγονται τα ηφαίστεια που σκότωσαν γυναίκες και παιδιά.
Τι γνωρίζετε για την έρημο Σαχάρα;
Στην έρημο Σαχάρα έχει ερημιά. Δεν υπάρχει ψυχή.
Να περιγράψεις το κλίμα της Ελλάδας.
Η Ελλάδα έχει πολλά κλίματα. Το πρωί έχει τροπικό, το μεσημέρι πολικό και
το βράδυ καλό. Γι αυτό το κλίμα της Ελλάδας είναι από τα καλύτερα.
Τι γνωρίζεις για το τροπικό δάσος;
α) Το τροπικό δάσος έχει τρεις ορόφους. Στον πρώτο όροφο ζουν τα δέντρα, στο
δεύτερο όροφο ζουν τα ζώα και στον τρίτο ο αέρας.
β) Το τροπικό δάσος έχει πολλά φύλλα που πέφτουν κάτω, βγάζουν ρίζες και
γίνονται ψηλά δέντρα που κρύβουν τον ήλιο. Οι άνθρωποί που ζουν από κάτω
όμως είναι μαύροι.
Τι γνωρίζεις για το κλίμα της ερήμου;
Το κλίμα της ερήμου δεν είναι καλό. Το πρωί έχει ένα στρώμα πάγου γιατί το
βράδυ κάνει κρύο όταν λιώνει βγαίνουν οι κάκτοι. Ύστερα γεμίζει ο κόσμος
άμμο. Το βράδυ βγαίνουν βόλτα οι καμήλες κι ο αέρας.
Τι είναι οριζόντιος και τι κατακόρυφος διαμελισμός;
Οριζόντιος διαμελισμός είναι ό,τι βλέπουμε πλαγιαστά, ενώ κατακόρυφος ό,τι
βλέπουμε όρθια.
Τι είναι κλίμα και τι καιρός;
Κλίμα είναι όταν φυτεύουμε κάτι στον κήπο και βγαίνουν φυτά.
Καιρός είναι όταν βρέχει κι όταν κάνει ήλιο.
Μάθημα: Έκθεση
Θέμα: "Τι ονειρεύομαι με τα μάτια ανοιχτά".
Εγώ όταν μεγαλώσω ονειρεύομαι να γίνω γιατρός. Θα γίνω γιατρός
γυναικολόγος. Για να γίνει γυναικολόγος πρέπει να είσαι ψύχραιμος και να μην
σου έρχονται ιδέες στο μυαλό. Για να γίνεις αυτό το επάγγελμα πρέπει να
ξέρει πολύ καλά τι κάνεις και, προπαντός, να μην κοιτάς αυτό που έχεις
μπροστά σου, αλλά να κοιτάς τη δουλειά σου και την οικογένεια σου.
Η γυναίκα, όπως και όλα τα θηλαστικά της φύσης που θηλάζουμε είναι και αυτή
ζώον με τη μόνη διαφορά ότι είναι πολύ στενά συνδεδεμένη με τον άνθρωπο.
(Από διαγώνισμα για τα θηλαστικά, γυμνάσιο Λάρισας, 1964)
Οι τρεις μεγάλες ηρωίδες της Γαλλικής Επαναστάσεως ήτανε η Καρ Μανιώλ, η
Γκυ Λωτίν και η Λε Μητώμ. (Από διαγωνισμό στην ιστορία, Βαρβάκειο, 1981)
Η μητέρα μου είπε πως το πιο πολυέξοδο όχημα είναι το καροτσάκι του σούπερ
Μάρκετ. Καίει 10.000 δρχ κάθε 5 μέτρα. (Από έκθεση μαθητή δημοτικού, Αθήνα,
1995)
- Πού βρίσκεται η Λάρισα;
- Πέμπτη μετά τον Ολυμπιακό (Μάθημα Γεωγραφίας, Γυμνάσιο Φαρσάλων, 1985)
Τώρα δε μας χρειάζονται οι φάροι που καίνε τόσο δυνατά όσο πριν από τώρα,
γιατί τώρα έχουμε τα ραντά. Μόλις ένα πλοίο τρακάρει σε τίποτα βράχους,
τρακαίρνει πρώτα με το ραντά που προεξέχει και έτσι προφυλάζεται. Το
στραβωμένο το ραντά το αντικαθιστούν για το επόμενο ταξείδι και το πλοίο
ξέγνοιαστον συνεχίζει να ταξιδεύει το αμέριμνο ταξείδι του στους ωκεανούς.
(Από έκθεση μαθητή γυμνασίου, Καβάλα, 1981)
Ο κόκορας λαλεί γιατί έχει λειρί, η κότα δεν λαλεί γιατί στερείται το
λειρί, δηλ έχει λειρί αλλά είναι εσωτερικόν και πολύ μικρό και λέγεται
"λειτορίδα" και γι' αυτό κάθεται σα ζώον και δέχεται τα πάντα και φωνάζει
κο, κο, κο, κο, κοκό, κοκό, κοκό, κι' αυτό για πολύ λίγο. Το δε μάτι της
βλέπει λοξά αλλά αυτό δε τη σώζει. (Από διαγώνισμα στη Φυσική Ιστορία,
Δράμα, 1982)
α σκουπιδιάρικα μας απαλλάσσουν από τα επιρρήματα καθημερινώς. (Γραπτό σε
διαγώνισμα υγιεινής, γυμνάσιο Καρπενησίου, 1988)
Για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις, άλλο το μήλο του Αδάμ και άλλο του
Νέφτονα.
(Από εξετάσεις στα θρησκευτικά, γυμνάσιο Κοζάνης, 1989)
Το αρνάκι το σφάζουμε το Πάσχα. Τον υπόλοιπο χρόνο δεν το ενοχλούμε. Μετά
έρχεται πάλι το Πάσχα οπότε το ξανασφάζουμε. (Από ημερολόγιο μαθήτριας,
Καλαμάτα, 1982)
- Ο Ρόμελ και ο Ρωμύλος βύζαξαν μια λύκαινα και έχτισαν τη Ρώμη.
- Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήταν Έλληνας ποιητής που κατοικούσε στη Λιβύη της Αλεξανδρείας.
.
Εις υγείαν μας...
Mάθημα: Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή
Τι είναι αστικός και τι ημιαστικός πληθυσμός;
Αστικός πληθυσμός είναι τα μπλε λεωφορεία της πρώην ΕΑΣ και ημιαστικός τα
λεωφορεία που μας πηγαίνουν σε άλλες πόλεις π.χ. Θεσσαλονίκη, Αγρίνιο κτλ.
Τι είναι δασμός;
Δασμός είναι ο φόρος που πληρώνουν για το δάσος.
Τι γνωρίζετε για το δημοκρατικό πολίτευμα; Γράψτε λίγα λόγια για το πώς
εκλέγεται και το πώς λειτουργεί η κυβέρνηση.
Η κυβέρνηση δεν πάει καλά, γιατί μερικοί ψηφίζουν άλλα ντάλα.
Πώς ψηφίζονται οι νόμοι του κράτους και πώς αυτοί εφαρμόζονται;
Tους νόμους τους λέει ο Σημίτης, δηλαδή να ακριβύνουνε τα τρόφιμα, έτσι
κάνει και στους άλλους νόμους, δηλαδή ένας έκανε ένα έγκλημα, ο Σημίτης λέει
τόσο φυλάκιση και εφαρμόζονται πάλι από τον Σημίτη.
Τι είναι προϋπολογισμός; Πότε ονομάζεται ισοσκελισμένος και πότε έχει
έλλειμμα;
α) Προϋπολογισμός είναι αυτός που έχει πρου και λογισμούς.
β) Ο προϋπολογισμός είναι ένας απολογισμός. Ισοσκελισμένος ονομάζεται όταν
έναν άνθρωπο τον υπολογίζουν οι άλλοι και έλλειμμα όταν δεν τον
υπολογίζουν.
γ) Ο προϋπολογισμός είναι ένα μηχάνημα που υπάρχει στη Σελήνη.
Μάθημα: Θρησκευτικά
Τι γνωρίζετε για τον Ακάθιστο Ύμνο;
Ο Ακάθιστος Ύμνος είναι πολύ μεγάλος. Πρώτα πρώτα πήγαινε ο κόσμος κι εβλεπε έναν ακάθιστο και μετά από λίγα χρόνια τον βγάλανε ο Ακάθιστος Ύμνος.
Ποιες γιορτές ονομάζονται κινητές και ποιες ακίνητες;
α) Κινητές είναι οι γιορτές που ο παπάς βγαίνει στην πύλη και χορεύει και
ακίνητες αυτές που ο παπάς δε χορεύει.
β) Όταν στη γιορτή τρώμε και χορεύουμε τότε είναι κινητή, ενώ όταν μόνο
τρώμε είναι ακίνητη.
γ) Ονομάζονται αυτές που όταν ένας παπάς κινείται και ακίνητες όταν ο παπάς
δεν κινείται.
Ποιες γιορτές ονομάζονται θεομητορικές;
Θεομητορικές ονομάζονται οι γιορτές που γιορτάζουν οι μήτρες.
Τι γνωρίζετε για το βυζαντινό ρυθμό;
α) Οι βυζαντινοί ό,τι κι αν έκαναν το έκαναν με ρυθμό ντίσκο, τσάμικο κι
αυτό λέγεται βυζαντινός ρυθμός.
β) Βυζαντινός ρυθμός είναι ο ρυθμός που χόρευαν οι Βυζαντινοί.
Τι είναι η Αγία Γραφή και από ποια βιβλία αποτελείται;
Η Αγία Γραφή είναι ένας μύθος. Κάποτε πριν από πολλά χρόνια ήταν μια
Γυναίκα πολύ πιστή στο Θεό και την έλεγαν αγία και όλο έγραφε ποιήματα για
το Χριστό και γι΄αυτό την ονόμασαν Αγία Γραφή.
Τι ονομάζουμε "Ελευσίνια μυστήρια" και ποια είναι τα στοιχεία τους;
Έχουμε τα στοιχεία του κόσμου, δηλαδή να τα έχουμε πρέπει να ξέρουμε τι
κάνει ο καθένας κι άμα ξέρουμε και τα μυστήριά τους. Δηλαδή ένας είναι
αστυνομικός και ξέρουμε ότι ο αστυνομικός συλλαμβάνει άλλο ξέρουμε τα
στοιχεία του.
Ποιο ήταν το πρώτο βιβλίο της Καινής Διαθήκης;
Το πρώτο βιβλίο της Καινής Διαθήκης ήταν ένα κόκκινο με κάτι Γραμματάκια
μαύρα.
Μάθημα: Φυσική
Ποια κύματα ονομάζονται διαμήκη και ποια εγκάρσια;
α) Αυτά που είναι εγκάρσια είναι εγκαρσιακά και αυτά που είναι διαμήκη
ονομάζονται διακυμιακά.
β) Τα εγκάρσια είναι τα κύματα που μπορούν να ξεπεράσουν ένα εμπόδιο. Τα
διαμήκη είναι τα κύματα που πηγαίνουν ευθεία.
Τι είναι τα ραδιοϊσότοπα και πού χρησιμοποιούνται;
Τα ραδιοϊσότοπα τα χρησιμοποιούμε στις τηλεοράσεις.
Τι είναι δυνάμεις συνοχής και συνάφειας;
α) Δυνάμεις είναι όταν ένα φυτό βγάζει καρπούς.
Παράδειγμα: Η αχλαδιά πρέπει να μην την έχουμε στη ζέστη.
β) Δυνάμεις συνοχής είναι όταν μια κολόνα φεύγει δεν έχει συνοχή αλλά την
έχει η λάμπα της συνάφειας. Παράδειγμα: είναι κομμένο το ρεύμα και είναι
...;
Περιγράψτε τη λειτουργία της φωτοσύνθεσης.
Η φωτοσύνθεση είναι ένα πράγμα που δεν έχει δικό του φως όπως η τηλεόραση.
Παίρνει φως από τον ήλιο γιατί η τηλεόραση δεν έχει δικό της φως. Όπως το
τζάμι όταν δεν το φυσάμε δεν βγαίνει σαν ένα υγρό, αυτό είναι από Τον ήλιο
όταν το φυσάμε βγαίνει αυτό που φαίνεται σαν υγρό από το στόμα μας.
Τι ονομάζουμε εξάτμιση, τι βρασμό, τι εξαέρωση και τι υγροποίηση;
α) Εξάτμιση ονομάζουμε αυτή που έχει πίσω το αυτοκίνητο, βρασμό ονομάζουμε
όταν βράζουμε. Εξαέρωση ονομάζουμε όταν βγάζουμε από το καλοριφέρ τα νερά.
Υγροποίηση ονομάζουμε όταν έχει κάπου καπνό.
β) Εξάτμιση ονομάζουμε ένα αυτοκίνητο που είναι καλό και γίνεται σαράβαλο.
Βρασμό ονομάζουμε ένα δώμα που βράζουμε. Εξαέρωση που πάμε ένα καλοριφέρ
και του βγάζουμε νερό.
Ποια ζώα ονομάζουμε ποικιλόθερμα και ποια ομοιόθερμα; Επίσης, ποια λέγονται
αμφίβια και τι γνωρίζετε για το φαινόμενο της χρωματικής προσαρμογής;
Ομοιόθερμα ονομάζουμε αυτά τα ζώα που είναι ξαδέλφια και ποικιλόθερμα αυτά
που τρώγονται.
Μάθημα: Ιστορία
Απόσπασμα από κείμενο σε διαγώνισμα:
Και ο Θεμιστοκλής, με τα λίγα περσικά που ήξερε, τους είπε "Μολών λαβέ"!
]Τι γνωρίζεις για τους Φαναριώτες;
α) Οι Φαναριώτες ήταν κάτι άνθρωποι που φύλαγαν το βασιλιά αλλά επειδή δεν
είχαν δικό τους φως είχαν μαζί τους φακό.
β) Οι Φαναριώτες ήταν πολλοί φτωχοί και δεν μπορούσαν να αγοράσουν φως γι
αυτό είχαν φανάρια και τους ονόμασαν Φαναριώτες.
γ) Μερικοί Έλληνες ονομάστηκαν Φαναριώτες γιατί στα χωριά τους είχαν πολλά
και μεγάλα φανάρια.
Τι ξέρετε για το διάταγμα της ανεξιθρησκίας;
Ξέρω ότι ο χριστιανισμός ήταν ισχυρός μεταξύ με τους Πέρσες. Γι αυτό έγινε
ο πόλεμος του Ιουστινιανού και Πέρση. Όταν έγινε αυτό ο πόλεμος έμεινε στη
δύση ο Ιουστινιανός κι ο Αλκίνιος. Και στην ανατολή έμεινε ο Αριστοφάνης και
ο Αριστοτέλης.
Ποια τα ελληνικά κράτη (ονομαστικά); Ποιος ήταν ο σκοπός τους;
Τι γνωρίζετε για το δεσποτάτο του Μιστρά;
Η Κων/πολη, το Περού, η Κόρινθος,
η Θήβα να κατακτήσουν το θρόνο. Το δεσποτάτο του Μιστρά έκανε πολλές
εκδικήσεις και πολέμους, μα τελικά ο αρχηγός τους πληγώθηκε και πέθανε.
Τι γνωρίζεις για τη "Στάση του Νίκα";
Παλιά είχαν μια στάση κι εκεί νίκησαν, γι΄αυτό την είπαν "Στάση του Νίκα".
Ποια μέτρα πήρε ο Καποδίστριας για την οικονομία;
Ο Καποδίστριας έβγαλε για πρώτη φορά τους φοίνικες με δικά του λεφτά κι
έφερε την πατάτα. Αλλά επειδή στους άλλους δεν άρεσε η πατάτα, τον
σκότωσαν.
Τι γνωρίζεις για την ιστορική περίοδο του Διαφωτισμού;
Διαφωτισμό είχαμε όταν στη Γη είχε πολύ φως και καθόλου νύχτα.
Τι γνωρίζεις για την άλωση της Κων/πολης;
Έγινε την 29η Μαϊου του 1453 γιατί ο Ιωάννης Ιουστινιανός σκοτώθηκε σε μια
μάχη και πήγανε οι άλλοι κάτω από την Κερκόπορτα πάνω τους και σκοτωθήκανε.
Έτσι η "Πόλη έπεσε". Ήδη η κατοχή είχε πέσει.
Ποια ήταν η προσφορά του Μιαούλη στον αγώνα;
Ο Μιαούλης μέχρι τα 18 του ήταν πυροσβέστης και έσβηνε τα πλοία, αλλά μετά
έγινε ποιητής κι έγραφε ωραία γράμματα.
Τι γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου;
Γιορτάζουμε τότε που οι Γερμανοί μπήκαν με τις μπότες τους στο Πολυτεχνείο
και οι Τούρκοι με τα τανκς τους χτύπησαν και μπήκαν κι αυτοί μέσα. Οι
φοιτητές φώναζαν πάνω στα κάγκελα "Έξω όλοι από το Πολυτεχνείο".
Τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου;
Την 25η Μαρτίου ένας παλιός Γερμανός είπε στους Έλληνες να πολεμήσουν για
να διώξουν τους Τούρκους που έμεναν μαζί. Οι Έλληνες είπαν ναι κι άρχισαν
να πολεμάνε αλλά οι Τούρκοι δεν έφευγαν κι έμειναν μαζί μας.
Μάθημα: Γεωγραφία
Ποια ηφαίστεια λέγονται ενεργά και ποια σβησμένα;
Ενεργά λέγονται τα ηφαίστεια που θα επιτεθούν στη χώρα.
Σβησμένα λέγονται τα ηφαίστεια που σκότωσαν γυναίκες και παιδιά.
Τι γνωρίζετε για την έρημο Σαχάρα;
Στην έρημο Σαχάρα έχει ερημιά. Δεν υπάρχει ψυχή.
Να περιγράψεις το κλίμα της Ελλάδας.
Η Ελλάδα έχει πολλά κλίματα. Το πρωί έχει τροπικό, το μεσημέρι πολικό και
το βράδυ καλό. Γι αυτό το κλίμα της Ελλάδας είναι από τα καλύτερα.
Τι γνωρίζεις για το τροπικό δάσος;
α) Το τροπικό δάσος έχει τρεις ορόφους. Στον πρώτο όροφο ζουν τα δέντρα, στο
δεύτερο όροφο ζουν τα ζώα και στον τρίτο ο αέρας.
β) Το τροπικό δάσος έχει πολλά φύλλα που πέφτουν κάτω, βγάζουν ρίζες και
γίνονται ψηλά δέντρα που κρύβουν τον ήλιο. Οι άνθρωποί που ζουν από κάτω
όμως είναι μαύροι.
Τι γνωρίζεις για το κλίμα της ερήμου;
Το κλίμα της ερήμου δεν είναι καλό. Το πρωί έχει ένα στρώμα πάγου γιατί το
βράδυ κάνει κρύο όταν λιώνει βγαίνουν οι κάκτοι. Ύστερα γεμίζει ο κόσμος
άμμο. Το βράδυ βγαίνουν βόλτα οι καμήλες κι ο αέρας.
Τι είναι οριζόντιος και τι κατακόρυφος διαμελισμός;
Οριζόντιος διαμελισμός είναι ό,τι βλέπουμε πλαγιαστά, ενώ κατακόρυφος ό,τι
βλέπουμε όρθια.
Τι είναι κλίμα και τι καιρός;
Κλίμα είναι όταν φυτεύουμε κάτι στον κήπο και βγαίνουν φυτά.
Καιρός είναι όταν βρέχει κι όταν κάνει ήλιο.
Μάθημα: Έκθεση
Θέμα: "Τι ονειρεύομαι με τα μάτια ανοιχτά".
Εγώ όταν μεγαλώσω ονειρεύομαι να γίνω γιατρός. Θα γίνω γιατρός
γυναικολόγος. Για να γίνει γυναικολόγος πρέπει να είσαι ψύχραιμος και να μην
σου έρχονται ιδέες στο μυαλό. Για να γίνεις αυτό το επάγγελμα πρέπει να
ξέρει πολύ καλά τι κάνεις και, προπαντός, να μην κοιτάς αυτό που έχεις
μπροστά σου, αλλά να κοιτάς τη δουλειά σου και την οικογένεια σου.
Η γυναίκα, όπως και όλα τα θηλαστικά της φύσης που θηλάζουμε είναι και αυτή
ζώον με τη μόνη διαφορά ότι είναι πολύ στενά συνδεδεμένη με τον άνθρωπο.
(Από διαγώνισμα για τα θηλαστικά, γυμνάσιο Λάρισας, 1964)
Οι τρεις μεγάλες ηρωίδες της Γαλλικής Επαναστάσεως ήτανε η Καρ Μανιώλ, η
Γκυ Λωτίν και η Λε Μητώμ. (Από διαγωνισμό στην ιστορία, Βαρβάκειο, 1981)
Η μητέρα μου είπε πως το πιο πολυέξοδο όχημα είναι το καροτσάκι του σούπερ
Μάρκετ. Καίει 10.000 δρχ κάθε 5 μέτρα. (Από έκθεση μαθητή δημοτικού, Αθήνα,
1995)
- Πού βρίσκεται η Λάρισα;
- Πέμπτη μετά τον Ολυμπιακό (Μάθημα Γεωγραφίας, Γυμνάσιο Φαρσάλων, 1985)
Τώρα δε μας χρειάζονται οι φάροι που καίνε τόσο δυνατά όσο πριν από τώρα,
γιατί τώρα έχουμε τα ραντά. Μόλις ένα πλοίο τρακάρει σε τίποτα βράχους,
τρακαίρνει πρώτα με το ραντά που προεξέχει και έτσι προφυλάζεται. Το
στραβωμένο το ραντά το αντικαθιστούν για το επόμενο ταξείδι και το πλοίο
ξέγνοιαστον συνεχίζει να ταξιδεύει το αμέριμνο ταξείδι του στους ωκεανούς.
(Από έκθεση μαθητή γυμνασίου, Καβάλα, 1981)
Ο κόκορας λαλεί γιατί έχει λειρί, η κότα δεν λαλεί γιατί στερείται το
λειρί, δηλ έχει λειρί αλλά είναι εσωτερικόν και πολύ μικρό και λέγεται
"λειτορίδα" και γι' αυτό κάθεται σα ζώον και δέχεται τα πάντα και φωνάζει
κο, κο, κο, κο, κοκό, κοκό, κοκό, κι' αυτό για πολύ λίγο. Το δε μάτι της
βλέπει λοξά αλλά αυτό δε τη σώζει. (Από διαγώνισμα στη Φυσική Ιστορία,
Δράμα, 1982)
α σκουπιδιάρικα μας απαλλάσσουν από τα επιρρήματα καθημερινώς. (Γραπτό σε
διαγώνισμα υγιεινής, γυμνάσιο Καρπενησίου, 1988)
Για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις, άλλο το μήλο του Αδάμ και άλλο του
Νέφτονα.
(Από εξετάσεις στα θρησκευτικά, γυμνάσιο Κοζάνης, 1989)
Το αρνάκι το σφάζουμε το Πάσχα. Τον υπόλοιπο χρόνο δεν το ενοχλούμε. Μετά
έρχεται πάλι το Πάσχα οπότε το ξανασφάζουμε. (Από ημερολόγιο μαθήτριας,
Καλαμάτα, 1982)
- Ο Ρόμελ και ο Ρωμύλος βύζαξαν μια λύκαινα και έχτισαν τη Ρώμη.
- Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήταν Έλληνας ποιητής που κατοικούσε στη Λιβύη της Αλεξανδρείας.
.
Εις υγείαν μας...
- KAL EL
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1368
- Εγγραφή: Πέμ 02 Σεπ 2010, 21:43
- Irc ψευδώνυμο: KAL EL
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Μαργαρίτες
Προτείνω να απαγορευθεί η ανάγνωση στον Ίωνα Ρωμανό, διότι δεν είμαι σίγουρη εάν θα αντέξει τον νευρικό κλονισμό
Τι γνωρίζετε γιά τον Ακάθιστο ύμνο, τον Βυζαντινό ρυθμό, τί γνωρίζεις για τους Φαναριώτες, την Στάση του Νίκα, τον Καποδίστρια,περί φωτοσυνθέσεως, τι ονομάζουμε εξάτμιση, το Περού ανήκει στα Ελληνικά κράτη (πρέπει να τον μπέρδεψε ο Λιακόπουλος )
Απορία: Όταν οι "διδάσκαλοι του γένους" διορθώνουν τέτοια γραπτά εκτός από το να γελάσουν, κάνουν κάποια προσπάθεια για να βελτιώσουν το γνωστικό επίπεδο των μαθητών τους ;
Σίγουρα η Δραγώνα θα καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για να καταβυθίσει έτι περισσότερον την δυστυχή μαθητιούσα νεολαία μας.
<<Αναιρώ, όπως δεν αναίρεσε ποτέ κανείς, και είμαι εν τούτοις το αντίθετο ενός αρνητικού πνεύματος>>
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Μαργαρίτες
Αυτό είναι απολύτως σωστό!!!takis_papa έγραψε: Η μητέρα μου είπε πως το πιο πολυέξοδο όχημα είναι το καροτσάκι του σούπερ
Μάρκετ. Καίει 10.000 δρχ κάθε 5 μέτρα. (Από έκθεση μαθητή δημοτικού, Αθήνα,
1995)
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Re: Μαργαρίτες
Κλαυσίγελως η όλη κατάστασις, αλλά και ισχυρά απόδειξις των συσσωρευμένων λαθών του εκπαιδευτικού μας συστήματος και όλων ημών των εχόντων την ευθύνην. Εκ των ανωτέρω είναι φανερόν ότι το εκπαιδευτικόν σύστημα δεν εφρόντισε να παρουσιάσηι κάποιο εμπνευσμένον πρόγραμμα δια τους ουσιαστικούς στόχους της παιδείας. Κατ' αρχάς ο μαθητής θα ώφειλε να σκέπτηται με τάς λέξεις και όχι να εκφέρηι τάς λέξεις όπως τις νοηματοδοτεί αυτός. Εις το μυαλόν του δεν γίνεται σήμερον η ορθή αντιστοίχισις λέξεων, εννοιών και πραγμάτων. Το σημασιολογικόν τρίγωνον (σημαίνον - σημαινόμενον - πράγμα) έχει - αν μοι επιτραπήι ο όρος - "αποτριγωνοποιηθεί" εντελώς. Αν λχ. δεν καταλάβει πρώτον τί ήτο ο Ακάθιστος Ύμνος, δεν έχει νόημα να γνωρίζηι επί ποίωι σκοπώι αυτός συνετέθη. Ημείς οι εκπαιδευτικοί οφείλομεν να ενσκήψωμεν εις τοιαύτα λάθη δημιουργικώι τωι τρόπωι, ώστε να θεραπεύσωμεν πάσαν γραμματικοσυντακτικήν, λεξιλογικήν, εννοιολογικήν νόσον.
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Re: Μαργαρίτες
Είχα βάλει παλαιότερα κεγώ το θέμα αυτό απ' ό,τι έψαξα εις τα ΙΔΕΟ. Παραθέτω το σχετικόν σύνδεσμον:
http://www.ideografhmata.gr/forum/viewt ... 675#p53675
http://www.ideografhmata.gr/forum/viewt ... 675#p53675
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
- takis_papa
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2008, 06:18
- Φύλο: Άνδρας
Re: Μαργαρίτες
Ελάχιστοι, δυστυχώς, αγαπητή φίλη, ελάχιστοι...KALLIOPI XRISTINA έγραψε: ...Απορία: Όταν οι "διδάσκαλοι του γένους" διορθώνουν τέτοια γραπτά εκτός από το να γελάσουν, κάνουν κάποια προσπάθεια για να βελτιώσουν το γνωστικό επίπεδο των μαθητών τους ;
Από την άλλη, "δεσμεύονται" από τις οδηγίες που έχουν από το Ιππουργείο (!) παραπαιδείας να αφήνουν τα παιδιά να εκφράζονται ελεύθερα, έξω από αναχρονιστικά και συντηρητικά καλούπια...