Επειδή ξέρουμε πολύ καλά τί λέμε όπως καταλαβαίνουμε πολύ καλά γιατί λένε όσα λένε ενάντια στον ελληνισμό θα απαντήσουμε πρώτα εξηγώντας τί είναι αυτό που παραθέτεις Divine Sinner.Divine Sinner έγραψε:"Ουκ ... ένι άρσεν και θήλυ πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού …".
να ξερουμε τι λεμε1,3 ΘΕΛΩ ΔΕ ΝΑ ΕΞΕΥΡΗΤΕ ΟΤΙ Η ΚΕΦΑΛΗ ΠΑΝΤΟΣ ΑΝΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΚΕΦΑΛΗ ΔΕ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ Ο ΑΝΗΡ, ΚΕΦΑΛΗ ΔΕ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο ΘΕΟΣ. 4 ΠΑΣ ΑΝΗΡ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΣ Η ΠΡΟΦΗΤΕΥΩΝ, ΕΑΝ ΕΧΗ ΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΗΝ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ ΑΥΤΟΥ. 5 ΠΑΣΑ ΔΕ ΓΥΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΗ Η ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΥΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ ΑΣΚΕΠΗ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ ΕΑΥΤΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΡΙΣΜΕΝΗΝ. 6 ΕΠΕΙΔΗ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΗΤΑΙ Η ΓΥΝΗ ΑΣ ΚΟΥΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΥΤΗΣ, ΑΛΛ ΕΑΝ ΗΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟΝ ΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΗ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΥΤΗΣ Η ΝΑ ΞΥΡΙΖΗΤΑΙ, ΑΣ ΚΑΛΥΠΤΗΤΑΙ. 7 ΔΙΟΤΙ Ο ΜΕΝ ΑΝΗΡ ΔΕΝ ΧΡΕΩΣΤΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΗ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ ΑΥΤΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, Η ΔΕ ΓΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ. 8 ΔΙΟΤΙ Ο ΑΝΗΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ, ΑΛΛ Η ΓΥΝΗ ΕΚ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ. 9 ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΚΤΙΣΘΗ Ο ΑΝΗΡ ΔΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΑΛΛ Η ΓΥΝΗ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ. 10 ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ Η ΓΥΝΗ ΧΡΕΩΣΤΕΙ ΝΑ ΕΧΗ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ.
Ολόκληρο το κείμενο της Αγίας Γραφής που αναφέρεις είναι αυτό:
Προς Κορινθίους Κεφ. ΙΑ΄ «4 πᾶς ἀνὴρ προσευχόμενος ἢ προφητεύων κατὰ κεφαλῆς ἔχων καταισχύνει τὴν κεφαλὴν αὐτοῦ. 5 πᾶσα δὲ γυνὴ προσευχομένη ἢ προφητεύουσα ἀκατακαλύπτῳ τῇ κεφαλῇ καταισχύνει τὴν κεφαλὴν ἑαυτῆς· ἓν γάρ ἐστι καὶ τὸ αὐτὸ τῇ ἐξυρημένῃ. 6 εἰ γὰρ οὐ κατακαλύπτεται γυνή, καὶ κειράσθω· εἰ δὲ αἰσχρὸν γυναικὶ τὸ κείρασθαι ἢ ξυρᾶσθαι, κατακαλυπτέσθω. 7 ἀνὴρ μὲν γὰρ οὐκ ὀφείλει κατακαλύπτεσθαι τὴν κεφαλήν, εἰκὼν καὶ δόξα Θεοῦ ὑπάρχων· ἡ γυνὴ δὲ δόξα ἀνδρός ἐστιν. 8 οὐ γάρ ἐστιν ἀνὴρ ἐκ γυναικός, ἀλλὰ γυνὴ ἐξ ἀνδρός· 9 καὶ γὰρ οὐκ ἐκτίσθη ἀνὴρ διὰ τὴν γυναῖκα, ἀλλὰ γυνὴ διὰ τὸν ἄνδρα. 10 διὰ τοῦτο ὀφείλει ἡ γυνὴ ἐξουσίαν ἔχειν ἐπὶ τῆς κεφαλῆς διὰ τοὺς ἀγγέλους. 11 πλὴν οὔτε ἀνὴρ χωρὶς γυναικὸς οὔτε γυνὴ χωρὶς ἀνδρὸς ἐν Κυρίῳ· 12 ὥσπερ γὰρ ἡ γυνὴ ἐκ τοῦ ἀνδρός, οὕτω καὶ ὁ ἀνὴρ διὰ τῆς γυναικός, τὰ δὲ πάντα ἐκ τοῦ Θεοῦ.»)
και η μετάφραση
4 Κάθε άνδρας προσευχόμενος ή προφητεύοντας αν έχει το κεφάλι του καλυμμένο ντροπιάζει το κεφάλι του 5 κάθε δε γυναίκα που προφητεύει ή που προσεύχεται με το κεφάλι ακάλυπτο ντροπιάζει το κεφάλι της διότι είναι σαν να είναι ξυρισμένη 6 επειδή αν δεν καλύπτεται η γυναίκα, ας κουρεύει και τα μαλλιά της, αλλά αν είναι αισχρό στην γυναίκα να κουρεύει τα μαλλιά της ή να ξυρίζεται, ας καλύπτεται 7 Διότι ο μεν άνδρας δεν χρειάζεται να καλύπτει το κεφάλι του, επειδή είναι εικόνα και δόξα του Θεού (εννοεί τον Χριστό) ενώ η γυναίκα είναι δόξα του ανδρός 8 διότι ο άνδρας δεν προέρχεται από την γυναίκα αλλά η γυναίκα από τον άνδρα 9 επειδή δεν χτίσθηκε ο άνδρας για την γυναίκα αλλά η γυναίκα για τον άνδρα 10 Γι αυτό η γυναίκα πρέπει να εξουσιάζει το κεφάλι της για τους αγγέλους 11 διότι ούτε ο άνδρας χωρίς την γυναίκα, ούτε η γυναίκα χωρίς τον άνδρα υπάρχει εν Κύριο 12 διότι όπως η γυναίκα είναι από τον άνδρα έτσι και ο άνδρας είναι για την γυναίκα και τα δύο μέλη για τον Θεό
Από πού αντιλαμβάνεσαι τον μισογυνισμό όταν η Αγία Γραφή λέει πως:
Α) Η γυναίκα είναι δόξα για τον άνδρα;
Β) Ο (νυμφευμένος) άνδρας δίχως την γυναίκα του δεν μπορεί να είναι εν Χριστώ;
Δεν είναι άραγε το Α) τιμή για την γυναίκα και το Β) τέλεια ισότητα μπρος από τον Θεό; Αυτά φτάνουν σαν απόδειξη του πόσο ψεύτικα και συκοφαντικά είναι τα κείμενα όσων υποκρύπτουν τα λόγια του Ευαγγελίου.
Επίσης το κείμενο δεν μιλά για την γυναίκα ως προσωπικότητα γενικά και την παρουσία της στην κοινωνική ζωή αλλά μιλά για την στιγμή που η γυναίκα προφητεύει ή προσεύχεται μέσα στην χριστιανική σύναξη.
Αλλά γιατί θέλει τη γυναίκα να καλύπτεται κατά την προσευχή; Το εξηγεί παρακάτω:
Προς Κορινθίους Κεφ. ΙΑ΄ «13 ἐν ὑμῖν αὐτοῖς κρίνατε· πρέπον ἐστὶ γυναῖκα ἀκατακάλυπτον τῷ Θεῷ προσεύχεσθαι; 14 ἢ οὐδὲ αὐτὴ ἡ φύσις διδάσκει ὑμᾶς ὅτι ἀνὴρ μὲν ἐὰν κομᾷ, ἀτιμία αὐτῷ ἐστι, 15 γυνὴ δὲ ἐὰν κομᾷ δόξα αὐτῇ ἐστιν; ὅτι ἡ κόμη ἀντὶ περιβολαίου δέδοται αὐτῇ. 16 Εἰ δέ τις δοκεῖ φιλόνεικος εἶναι, ἡμεῖς τοιαύτην συνήθειαν οὐκ ἔχομεν, οὐδὲ αἱ ἐκκλησίαι τοῦ Θεοῦ»)
Μετάφραση: 13 Ας κρίνετε εσείς, είναι σωστό η γυναίκα να προσεύχεται στον Θεό ασκεπής; 14 αυτή η ίδια η φύση δεν μας διδάσκει πως εάν ο άνδρας έχει μακριά μαλλιά είναι άτιμο 15 και εάν η γυναίκα έχει μακριά μαλλιά τότε αυτά είναι δόξα γι αυτήν; Διότι τα μακριά της μαλλιά της δόθηκαν ως μορφή καλύμματος. 16 εάν όμως κάποιος όμως φαίνεται πως είναι φιλόνικος εμείς τέτοια συνήθεια δεν έχουμε, ούτε οι Εκκλησίες του Θεού
Συνεπώς ο Παύλος λέγει πως:
Α) Το μακρύ μαλλί για την γυναίκα είναι δόξα.
Β) Το κάλυμμα το θεωρεί ως επέκταση του μαλλιού δηλαδή δόξα για την γυναίκα και δεν το βλέπει ως μουσουλμανική μαντίλα.
Γ) Εντούτοις δεν εξαναγκάζει κανέναν προς αυτό αλλά προτείνει.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ & ΑΠΑΤΗ ο δήθεν μισογυνισμός της Εκκλησίας - για την ακρίβεια, κατηγορείται η Εκκλησία για να καλυφθεί ο μισογυνισμός της αρχαιότητας.
Και για του λόγου το αληθές:
Ξενοφών : «Για την γυναίκα είναι προτιμότερο να ασχολείται με το σπίτι αντί να βγαίνει έξω, ενώ ο άνδρας είναι προορισμένος να φροντίζει περισσότερο για τις εξωτερικές υποθέσεις, παρά για τα πράγματα του σπιτιού. Όποιος θέλει να ανατρέψει την τάξη που όρισαν οι θεοί και να εγκαταλείψει την θέση του, δεν γλιτώνει από την τιμωρία διότι αντί να κάμει το καθήκον του ασχολείται με πράγματα που αρμόζουν στις γυναίκες»
Ησίοδος, έργα και ημέρες στχ.405 κ. εξ «Οἶκον μὲν πρώτιστα γυναῖκά τε βοῦν τ’ ἀροτῆρα, κτητήν, οὐ γαμετήν, ἥτις καὶ βουσὶν ἕποιτο» («Πρώτα απ' όλα να πάρεις σπίτι, βόδι για όργωμα, γυναίκα, αγορασμένη, όχι με γάμο, που να μπορεί να ακολουθεί τα βόδια») (Πηγή: Ησίοδος Έργα και Ημέρες, Θεογονία, Ασπίδα Ηρακλή, Εκδόσεις Ζήτρος, Θεσσαλονίκη 2001, σσ. 130 - 131)
Πρέπει να επαναλάβω ακόμη μιά φορά ότι η γυναίκα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑ αλλά ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΣΟΤΙΜΟΣ με τους άνδρες χάρη στον ΧΡΙΣΤΟ και την ΕΚΚΛΗΣΙΑ - δηλαδή την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Πρός Γαλάτας Επιστολή γ΄ «28 ..., οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.»
Αυτή είναι η νέα κοινωνία που ίδρυσαν οι μαθητές του Χριστού - και φυσικά οι έλληνες που ήσαν από τους πρώτους χριστιανούς, αφού στην παλαιά κοινωνία που θαυμάζουν μερικοί η γυναίκα ήταν πράγμα - προφανώς θα τους άρεσε να είναι και σήμερα έτσι. Αυτήν την κοινωνία έχουν βαλθεί να την καταστρέψουν. Και άλλοι προσπάθησαν αλλά δόξα τω Θεώ βλέπουμε τις γυναίκες μας πλάϊ μας στον καθημερινό αγώνα της ζωής και της αλήθειας.