Σελίδα 1 από 1
Τι ειναι το κακο;
Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 07:25
από Divine Sinner
Ειναι επιλογή ή αποτέλεσμα άγνοιας;
ισχύει το "ουδεις έκων κακός";
Re: Τι ειναι το κακο;
Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 15:03
από AnonymosEreynhths
Δεν υπάρχει άγνοια ή τουλάχιστον σήμερα δεν δικαιολογείται άγνοια. Αν ο άλλος είναι κοιμισμένος πρόβλημα δικό του.
Είναι, θεωρώ, επιλογή. Και αυτή η επιλογή προέρχεται από την αδιαφορία γενικά για όλα και όλους.
Re: Τι ειναι το κακο;
Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 17:21
από alkinoos
Κανείς άνθρωπος δεν γεννιέται με κακία μέσα του,(ακόμα και να δεχθούμε την μετενσάρκωση οι "νέες" ψυχές έχουν πιει το νερό της λήθης.Εκτός του Πυθαγόρα,ο οποίο ζήτησε από τον Ερμή να έχει τις μνήμες των προηγούμενων 4 μετενσαρκώσεων του) αλλά κατά την ανάπτυξη του,στο περιβάλλον που μεγαλώνει ο άνθρωπος ,του εμφυτεύονται συμβουλές για το πως πρέπει να συμπεριφερθεί.Αυτές οι συμβουλές/προτροπές βασίζονται στις ήδη υπάρχουσες κοινωνικές πεποιθήσεις ,οι οποίες και αυτές βασίστηκαν από τις προηγούμενες και πάει λέγοντας.Στην προκειμένη περίπτωση είναι λόγω άγνοιας,απλά ακολουθείται από τη κοινωνική συμπεριφορά. Άγνοια ,διότι κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει τον Εσωτερικό του κόσμο.Έτσι,κακό μπορούμε να πούμε ότι είναι μια συμπεριφορά που απορρέει από εξωτερικά ερεθίσματα και με τη πάροδο του χρόνου μεταμορφώνει τον άνθρωπο σε ανθράποδο ,κατά τον Πυθαγόρα.