το οποιο κυκλοφορεί και σε άλλα ιστολόγια με διάφορες παραλαγές και λεει τα εξής:
Πρόλογος«Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω. Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω».
Δηλαδή:
Αν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση με άλλον θα έχει τις εξής κυρώσεις:
1. Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων
2. Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας
3. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού
4. Δεν επιτρέπεται να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας
5. Δεν επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου
6. δεν επιτρέπεται να εκθέσει γνώμη (ως άμουσος – ανισόρροπος)
7. Δεν επιτρέπεται να μπει σε (δημόσιους) Ναούς
8. Δεν επιτρέπεται να στεφανωθεί στις στεφανοφορίες
9. Δεν επιτρέπεται να μπαίνει στον ιερό χώρο της αγοράς
Όποιος λοιπόν έχει καταδικαστεί ως ομοφυλόφιλος αλλά ενεργήσει αντίθετα των διατάξεων του νόμου θα τιμωρείται με Θάνατο !
(ΣΟΛΩΝΟΣ ΝΟΜΟΙ Βιβλίο 5 κεφάλαιο 5 άρθρο 332)
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΨΕΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ !
Αποφάσισα να ασχοληθώ με το θέμα γιατί μου φαίνεται γελοίο ότι κάποιοι άνθρωποι χρησιμοποιούν λεκτικά άλματα και αυθαίρετες μεταφράσεις για να κόψουν και να ράψουν την αρχαιότητα στα μέτρα τους ωστε να μην μπουν στον κόπο να αμφισβητήσουν τις χριστιανικές τους καταβολές.
Διευκρινίζω πως όταν μιλάω για χριστιανικές καταβολές εννοώ τον όλο διαποτισμό που έχει περάσει στο μεδούλι των ανθρώπων μέσω των μιμιδίων και όχι απαραίτητα την θρησκευτική προσέγγιση. Ετσι χριστιανικές καταβολές μπορεί να έχει άνετα και ενας δωδεκαθεϊστης ο οποίος κραταεί την χριστιανική του ηθικη, την έχει κάνει λιγο πιο μπρουταλ και αντι για τον Χριστό έχει τον Δία. Φυσικα διαποτισμένος μπορεί να είναι και ενας ασύδοτος και αντιχριστιανός ή και ενας σατανιστης (στην ψυχολογία λέγεται αντίστροφη θρησκευτικότητα). Αυτοί φτάνουν στο άλλο άκρο να νομιζουν ότι η αρχαία Ελλάδα ήταν μια τεράστια παρτούζα.
Ο κοινωνός του αρχαίου πνεύματος όμως θα πρέπει
Α) να μην αντιλαμβάνεται τον κόσμο και την σεξουαλικότητα μέσα απο την χριστιανική ηθική.
Β) να μην ετεροπροσδιορίζεται βαση του Χριστιανισμού ή άλλης θρησκείας (οτι οι Χριστιανοί λένε το Α) αρα ισχύει το Β). Ισχύει αυτό που ισχύει βάσει των αποδείξεων και οχι βαση του τι λεει ή δεν λεει μια αλλη αδιάφορη κοσμοθέαση.
Γ ) να μην εξιδανικευει τίποτα
Δ) βάση του "να μην εξιδανικεύει τίποτα" να μην προσπαθεί να κανει copy paste αρχαιοΕλληνικές κοινωνικές δομές ή πολιτεύματα στο σήμερα. Οι αρχαίοι δεν ήταν τέλειοι. Ο Ελληνισμός είναι κατι που εξελισσεται. Δεν είναι τέλειος και παντα είχε βαθμίδες και στερεότυπα όπως κάθε πολιτισμός.
Ε) θα πρέπει φυσικα να ζει σε αρμονια με την φύση, με τον εαυτό του και να παρατηρει
ΣΤ) Αυτο που λεω συχνά. Το να μην θεωρεί κάτι θέσφατο επειδή το είπε κάποιος μάγκας που δεν μπορεί να το αποδείξει. Κοινως. Να έχει δηλαδή ανεξάρτητη κριτική σκέψη. Και φυσικά για νατην έχει θα πρέπει να ξέρει και τι διαβάζει.
ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ
Στο εν λόγω κείμενο που κάνω παράθεση και όσοι σχολιάζαν υπέρ του και το αναπαράγουν δεν προσέξανε μια λέξη την οποία ο συγγραφέας "πούστικα" μεταφράζει σε "συνάψει ομοφυλοφιλική ερωτική επαφή" την λέξη εταιρήση.
Τι γνωρίζουμε γι αυτην την λέξη στην πράξη;
Μα βέβαια τις εταίρες. Τι ηταν οι εταίρες; Κάποιες γυναίκες που απλα πηγαίναν με πολλούς αντρες;
Οι εταίρες ήταν πνευματώδεις γυναίκες που κρατούσαν συντροφιά και παρείχαν ερωτικές υπηρεσιες σε ορισμένους ευκατάστατους άνδρες και λάμβαναν γι αυτό χρηματική αμοιβή. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις φτάναν να έχουν μεγαλύτερη περιουσία απο τους ίδιους τους ευγενείς.
Αρα λοιπόν ο άνδρας που εταιρεί είναι μονάχα ένας ομοφυλόφιλος; ΟΧΙ. Είναι κάποιος που προσφέρει σεξουαλικές υπηρεσίες για χρήματα.
Βλέπουμε λοιπόν ότι ο νόμος αυτός δεν εχει να κάνει με όλο το φάσμα της ομοφυλόφιλιας αλλά συγκεκριμένα με την ομοφυλοφιλική πορνεία.
Με αυτήν την έννοια και σημερα η πορνεία έχει περιορισμούς. Και στην Ελλάδα η ομοφυλοφιλική ειναι στην ουσία παράνομη. Αν ένας/μια δικαστής πιαστεί να εκπορνεύεται θα περάσει πειθαρχικό. Αρα απαγορεύεται η ομοφυλοφιλία στην σύγχρονη Ελλάδα; Προφανώς όχι.
Ετσι λοιπόν βλέπουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι που θα παίξουν με τις λέξεις για να περάσουν τις δικές τους αντιλήψεις.
Το εταιρήση έγινε "ομοφυλοφιλική σχέση" και μεγάλη μερίδα των κατ επίφαση Ελληνιστών το δεχτήκανε ασυζητητή για να προβάλλουν τις δικές τους αντιλήψεις στην αρχαία Ελλάδα.
Στο ρεζουμε προσωπικα πιστεύω ότι για τους ομοφυλόφιλους/αμφιφυλόφιλους ίσχυε περίπου ότι ισχυει τώρα. Ηταν ένα μερός του πληθυσμου (αναλογικά το ίδιο με τώρα) και συνέβαινε σε κλειστές πόρτες ή και ποιο ανοιχτά χωρις να είναι big deal. Φυσικα δεν ηταν θεσμοθετημένη, γιατί δεν μπορει να θεσμοθετηθεί η σεξουαλική ροπή μιας μειοψηφίας ως κάτι που θα ειναι υποχρεωτικό να ασκείται απο την πλειοψηφία.
Απο την άλλη υπάρχουν αυτοί που λένε οτι η αρχαια Ελλάδα ήταν μια τεράστια παρτούζα και ολοι καναν σεξ με άνδρες. Αυτοί μάλιστα πολλές φορές είναι ομοφυλόφιλοι ή αμφισεξουαλικοι. Ως τέτοιοι κάνουν όχι μονο λάθος σε σχεση με την αρχαια Ελλαδα (το ίδιο με τους άλλους αλλα απο την ανάποδη) αλλα και σε σχέση με την σεξουαλικότητα τους αφου με αυτον τον τρόπο ειναι σαν να λενε ότι η ομοφυλοφιλια μπορεί να επιβληθεί ή να μιμηθεί.
Φυσικα με αυτον τον τρόπο δικαιώνουν τους γραφικούς που λενε οτι μπορεις να γινεις ομοφυλόφιλος απο τις τρυπες του μπομπ του σφουγαρακή.
Αυτα γι αρχη αναμένω σχόλια.