Ιπποκράτης 377 - 460 Π.Χ.
- Acid{RFE}
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 558
- Εγγραφή: Δευ 08 Σεπ 2008, 16:56
- Irc ψευδώνυμο: Acid{RFE}
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Land Of Freedom
- Έδωσε Likes: 3 φορές
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Ιπποκράτης 377 - 460 Π.Χ.
~ -)-(- Ιπποκράτης 377 - 460 Π.Χ. -)-(- ~
Βιογραφικό Σημείωμα: Ο επιφανέστερος γιατρός της Eλληνικής αρχαιότητας, αποκαλούμενος «πατήρ της ιατρικής». Γεννήθηκε στη νήσο Κω, το 460 π.Χ. Σπούδασε στο Ασκληπιείο της Κω, που ήταν και το σπουδαιότερο της εποχής του, και επιμορφώθηκε στην ακμάζουσα τότε ιατρική σχολή της Κνίδου. Επισκέφθηκε τη Θάσο, τα Άβδηρα, την Κύζικο και άλλα μέρη της Ελλάδος, και νοσήλευσε τον βασιλέα της Μακεδονίας, Περδίκκα. Γνώρισε σπουδαίους άνδρες, όπως το διάσημο φιλόσοφο Δημόκριτο, το ρήτορα Γοργία τον Λεόντιο κ.α. Συνέλεξε πολύτιμες παρατηρήσεις, έκαμε σοβαρότατες έρευνες, και επέστρεψε στην Κω, όπου επιδόθηκε πια στη συστηματική διδασκαλία της ιατρικής και συνέγραψε εκεί τα θαυμαστά έργα του. Πέθανε στη Λάρισα της Θεσσαλίας και ετάφη λίγο έξω από την πόλη. Από τότε, οι συμπολίτες της του Κώοι, προσέφεραν θυσίες τη μέρα των γενεθλίων του, για να τιμήσουν το μεγάλο τους επιστήμονα. Άφησε δύο υιούς, τον Θεσσαλό και τον Δράκοντα, που διέπρεψαν και οι δύο σαν γιατροί.Μερικά μάλιστα από τα συγγράμματα του Ιπποκράτη, οι μεταγενέστεροι, τα απέδωσαν στον ένα εκ των δυο υιών του. Σ’ αυτούς δε οφείλεται και η τακτοποίηση και η δημοσίευσή των.
Όταν φάνηκε ο Ιπποκράτης η ιατρική ήταν απλή τέχνη, και η Μαγική Ιατρική θεράπευε μέχρι τότε τους ασθενείς, ενώ η Ιερατική Ιατρική, τους περιποιόταν μέσα στους ναούς του Ασκληπιού, τα Ασκληπιεία. Εκεί οι ιέρειες, που είχαν κάποια ιατρική πείρα, και γνώριζαν πρακτικά φάρμακα, εφάρμοζαν τη στοιχειώδη υγιεινή και έκαναν και μικρές χειρουργικές επεμβάσεις. Επίσης σε ορισμένες περιστάσεις χρησιμοποιούσαν και την υποβολή. Η Σχολή, εξ άλλου, των Γυμναστών, περιποιόταν προληπτικά την υγεία, τον αθλητισμό, τη δίαιτα, ακόμα και την αισθητική του σώματος. Επίσης πλεόναζαν οι έμπειροι γιατροί, αλλά και οι φιλόσοφοι γιατροί, οι οποίοι, στις μελέτες τους περί φύσεως, συμπεριλάμβαναν και τον ανθρώπινο οργανισμό.
Ο Ιπποκράτης, αφού μελέτησε όλη την προηγούμενη εμπειρία δίχως να ικανοποιηθεί στον επιστημονικό του ζήλο και στις έρευνές του, χάραξε με τη μεγαλοφυΐα του νέο τρόπο μελέτης των ασθενειών. Σπούδασε με προσοχή τον ανθρώπινο οργανισμό, ιδιαίτερα του αρρώστου, και ερεύνησε συγκριτικά τη φύση, την παρακολούθησε, την μιμήθηκε, πειραματίστηκε πάνω σ’ αυτήν και την χρησιμοποίησε σαν σοφό οδηγό, μέγιστο γιατρό και ανυπέρβλητο δάσκαλο. Και, έτσι, έκανε την ιατρική τέχνη μια ενιαία και αυστηρώς καθαρή επιστήμη. Μεγάλες προσωπικότητες της εποχής του, όπως ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης, τον υπερεκτιμούσαν.
Μέχρι σήμερα στην ιατρική, ιδίως στην διαγνωστική, ακολουθούνται μερικές από τις μεθόδους του μεγάλου αυτού επιστήμονα. Έγραψε πλείστα όσα συγγράμματα θεωρητικά για διάφορες ασθένειες, και οργανικές ανωμαλίες. Πολλά απ’ αυτά πουλήθηκαν αργότερα στους Πτολεμαίους, αλλά χάθηκαν ακολουθώντας τη μοίρα όλων των πνευματικών προϊόντων της ελληνικής αρχαιότητος.
Τα Έργα Του: 1) Όρκος
2) Νόμος
3) Περί Αρχαίης Ιητρικής
4) Περί Ιητρού
5) Περί Τέχνης
6) Περί Ευσχημοσύνης
7) Παραγγελίαι
8) Αφορισμοί
9) Προγνωστικόν
10) Προρρητικός Α,Β
11) Κωάκαι Προγνώσεις
12) Περί Αέρων, Υδάτων, Τόπων
13) Περί Χυμών
14) Περί Φυσών
15) Περί Κρισίων
16) Περί Κρισίμων
17) Περί Όψιος
18) Περί Ανατομής
19) Περί Καρδίης
20) Περί Αδένων
21) Περί Σαρκών
22) Περί Οστέων Φύσιος
23) Περί Φύσιος Ανθρώπου
24) Περί Γονής
25) Περί Φύσιος Παιδίου
26) Περί Διαίτης
27) Περί Διαίτης Οξέων
28) Περί Διαίτης Υγιεινής
29) Περί Τροφής
30) Περί Υγρών Χρήσιος
31) Περί Γυναικείων
32) Περί Γυναικείης Φύσιος
33) Περί Αφόρων
34) Περί Παρθενίων
35) Περί Επικυήσεως
36) Περί Εγκατατομής Εμβρύου
37) Περί Επταμήνου
38) Περί Οκταμήνου
39) Περί Οδοντοφυϊής
40) Περί Εβδομάδων
41) Περί Των Έν Κεφαλή Τρωμάτων
42) Κατ' Ιητρείον
43) Περί Αγμών
44) Περί Ελκών
45) Περί Αιμορροϊδων
46) Περί Άρθρων Μοχλικός
47) Περί Επιδημιών
48) Περί Νούσων
49) Περί Παθών
50) Περί Των Εντός Παθών
51) Περί Ιερής Νούσου
52) Περί Τόπων Των Κατα Άνθρωπον
53) Επιστολαί
54) Δόγμα Αθηναίων
55) Επιβώμιος
56) Πρεσβευτικός
<< Οι Ρήσεις Του Ιπποκράτη >>
Ρήση Υπ.Αρίθ.1: Κανένα όφελος, ούτε των χρημάτων ούτε τίποτε άλλο δεν αξίζει σαν την υγεία.
Ρήση Υπ.Αρίθ.2: Η μέν τέχνη μακρά ο δε βίος βραχύς.
Ρήση Υπ.Αρίθ.3: Οτιδήποτε πολύ βλάπτει.
Ρήση Υπ.Αρίθ.4: Σε όσους γιατρούς υπάρχει κ φιλανθρωπία, εκεί υπάρχει κ ο έρωτας για την επιστήμη.
Ρήση Υπ.Αρίθ.5: Πολλοί άρρωστοι, αν κ γνωρίζουν πως η κατάσταση τους είναι πολύ σοβαρή, γιατρεύονται, επιδεικνύοντας καρτερικότητα, χάρις στην καλοσύνη του γιατρού.
Ρήση Υπ.Αρίθ.6: Ανάμεσα στη φιλοσοφία κ την ιατρική δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Ρήση Υπ.Αρίθ.7: Ποτέ οι γιατροί που συναντιώνται πάνω απο ένα άρρωστο για να τον εξετάσουν μαζί, δεν πρέπει να φιλονικούν κ να βρίζονται μεταξύ τους.
Ρήση Υπ.Αρίθ.8: Για τον καθορισμό της αμοιβής του ο γιατρός πρέπει να παίρνει υπ'όψιν του την οικονιμική κατάσταση του ασθενούς, κ να μή ζητά ποσά υπέρογκα κ με τρόπο απάνθρωπο.
Ρήση Υπ.Αρίθ.9: Ο γιατρός δεν πρέπει να νοιάζεται καθόλου για την αμοιβή του, αλλά ποιό πολύ να φροντίζι για την καλή του φήμη.
Ρήση Υπ.Αρίθ.10: Μελέτα την ιστορία, γιατί έτσι, όχι μόνον θα γίνεις χρήσιμος στην κοινωνία, αλλά κ το μυαλό σου θα το κάνεις οξύτερο κ καθαρότερο.
Ρήση Υπ.Αρίθ.11: Ο αργόσχολος κ ο οκνηρός οδηγούνται προς την κακία.
Ρήση Υπ.Αρίθ.12: Κάθε πράγμα, μικρό η μεγαλό, εκτελεί το έργο για το οποίο προορίσθηκε,
Ρήση Υπ.Αρίθ.13: Το νερωμένο κρασί καταπαύει τη στενοχώρια, το χασμουρητό, το ρίγος. Το ανέρωτο κρασί καταπαύει την πείνα. Γενικά το κρασί δίνει μεγάλη δύναμη.
Βιογραφικό Σημείωμα: Ο επιφανέστερος γιατρός της Eλληνικής αρχαιότητας, αποκαλούμενος «πατήρ της ιατρικής». Γεννήθηκε στη νήσο Κω, το 460 π.Χ. Σπούδασε στο Ασκληπιείο της Κω, που ήταν και το σπουδαιότερο της εποχής του, και επιμορφώθηκε στην ακμάζουσα τότε ιατρική σχολή της Κνίδου. Επισκέφθηκε τη Θάσο, τα Άβδηρα, την Κύζικο και άλλα μέρη της Ελλάδος, και νοσήλευσε τον βασιλέα της Μακεδονίας, Περδίκκα. Γνώρισε σπουδαίους άνδρες, όπως το διάσημο φιλόσοφο Δημόκριτο, το ρήτορα Γοργία τον Λεόντιο κ.α. Συνέλεξε πολύτιμες παρατηρήσεις, έκαμε σοβαρότατες έρευνες, και επέστρεψε στην Κω, όπου επιδόθηκε πια στη συστηματική διδασκαλία της ιατρικής και συνέγραψε εκεί τα θαυμαστά έργα του. Πέθανε στη Λάρισα της Θεσσαλίας και ετάφη λίγο έξω από την πόλη. Από τότε, οι συμπολίτες της του Κώοι, προσέφεραν θυσίες τη μέρα των γενεθλίων του, για να τιμήσουν το μεγάλο τους επιστήμονα. Άφησε δύο υιούς, τον Θεσσαλό και τον Δράκοντα, που διέπρεψαν και οι δύο σαν γιατροί.Μερικά μάλιστα από τα συγγράμματα του Ιπποκράτη, οι μεταγενέστεροι, τα απέδωσαν στον ένα εκ των δυο υιών του. Σ’ αυτούς δε οφείλεται και η τακτοποίηση και η δημοσίευσή των.
Όταν φάνηκε ο Ιπποκράτης η ιατρική ήταν απλή τέχνη, και η Μαγική Ιατρική θεράπευε μέχρι τότε τους ασθενείς, ενώ η Ιερατική Ιατρική, τους περιποιόταν μέσα στους ναούς του Ασκληπιού, τα Ασκληπιεία. Εκεί οι ιέρειες, που είχαν κάποια ιατρική πείρα, και γνώριζαν πρακτικά φάρμακα, εφάρμοζαν τη στοιχειώδη υγιεινή και έκαναν και μικρές χειρουργικές επεμβάσεις. Επίσης σε ορισμένες περιστάσεις χρησιμοποιούσαν και την υποβολή. Η Σχολή, εξ άλλου, των Γυμναστών, περιποιόταν προληπτικά την υγεία, τον αθλητισμό, τη δίαιτα, ακόμα και την αισθητική του σώματος. Επίσης πλεόναζαν οι έμπειροι γιατροί, αλλά και οι φιλόσοφοι γιατροί, οι οποίοι, στις μελέτες τους περί φύσεως, συμπεριλάμβαναν και τον ανθρώπινο οργανισμό.
Ο Ιπποκράτης, αφού μελέτησε όλη την προηγούμενη εμπειρία δίχως να ικανοποιηθεί στον επιστημονικό του ζήλο και στις έρευνές του, χάραξε με τη μεγαλοφυΐα του νέο τρόπο μελέτης των ασθενειών. Σπούδασε με προσοχή τον ανθρώπινο οργανισμό, ιδιαίτερα του αρρώστου, και ερεύνησε συγκριτικά τη φύση, την παρακολούθησε, την μιμήθηκε, πειραματίστηκε πάνω σ’ αυτήν και την χρησιμοποίησε σαν σοφό οδηγό, μέγιστο γιατρό και ανυπέρβλητο δάσκαλο. Και, έτσι, έκανε την ιατρική τέχνη μια ενιαία και αυστηρώς καθαρή επιστήμη. Μεγάλες προσωπικότητες της εποχής του, όπως ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης, τον υπερεκτιμούσαν.
Μέχρι σήμερα στην ιατρική, ιδίως στην διαγνωστική, ακολουθούνται μερικές από τις μεθόδους του μεγάλου αυτού επιστήμονα. Έγραψε πλείστα όσα συγγράμματα θεωρητικά για διάφορες ασθένειες, και οργανικές ανωμαλίες. Πολλά απ’ αυτά πουλήθηκαν αργότερα στους Πτολεμαίους, αλλά χάθηκαν ακολουθώντας τη μοίρα όλων των πνευματικών προϊόντων της ελληνικής αρχαιότητος.
Τα Έργα Του: 1) Όρκος
2) Νόμος
3) Περί Αρχαίης Ιητρικής
4) Περί Ιητρού
5) Περί Τέχνης
6) Περί Ευσχημοσύνης
7) Παραγγελίαι
8) Αφορισμοί
9) Προγνωστικόν
10) Προρρητικός Α,Β
11) Κωάκαι Προγνώσεις
12) Περί Αέρων, Υδάτων, Τόπων
13) Περί Χυμών
14) Περί Φυσών
15) Περί Κρισίων
16) Περί Κρισίμων
17) Περί Όψιος
18) Περί Ανατομής
19) Περί Καρδίης
20) Περί Αδένων
21) Περί Σαρκών
22) Περί Οστέων Φύσιος
23) Περί Φύσιος Ανθρώπου
24) Περί Γονής
25) Περί Φύσιος Παιδίου
26) Περί Διαίτης
27) Περί Διαίτης Οξέων
28) Περί Διαίτης Υγιεινής
29) Περί Τροφής
30) Περί Υγρών Χρήσιος
31) Περί Γυναικείων
32) Περί Γυναικείης Φύσιος
33) Περί Αφόρων
34) Περί Παρθενίων
35) Περί Επικυήσεως
36) Περί Εγκατατομής Εμβρύου
37) Περί Επταμήνου
38) Περί Οκταμήνου
39) Περί Οδοντοφυϊής
40) Περί Εβδομάδων
41) Περί Των Έν Κεφαλή Τρωμάτων
42) Κατ' Ιητρείον
43) Περί Αγμών
44) Περί Ελκών
45) Περί Αιμορροϊδων
46) Περί Άρθρων Μοχλικός
47) Περί Επιδημιών
48) Περί Νούσων
49) Περί Παθών
50) Περί Των Εντός Παθών
51) Περί Ιερής Νούσου
52) Περί Τόπων Των Κατα Άνθρωπον
53) Επιστολαί
54) Δόγμα Αθηναίων
55) Επιβώμιος
56) Πρεσβευτικός
<< Οι Ρήσεις Του Ιπποκράτη >>
Ρήση Υπ.Αρίθ.1: Κανένα όφελος, ούτε των χρημάτων ούτε τίποτε άλλο δεν αξίζει σαν την υγεία.
Ρήση Υπ.Αρίθ.2: Η μέν τέχνη μακρά ο δε βίος βραχύς.
Ρήση Υπ.Αρίθ.3: Οτιδήποτε πολύ βλάπτει.
Ρήση Υπ.Αρίθ.4: Σε όσους γιατρούς υπάρχει κ φιλανθρωπία, εκεί υπάρχει κ ο έρωτας για την επιστήμη.
Ρήση Υπ.Αρίθ.5: Πολλοί άρρωστοι, αν κ γνωρίζουν πως η κατάσταση τους είναι πολύ σοβαρή, γιατρεύονται, επιδεικνύοντας καρτερικότητα, χάρις στην καλοσύνη του γιατρού.
Ρήση Υπ.Αρίθ.6: Ανάμεσα στη φιλοσοφία κ την ιατρική δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Ρήση Υπ.Αρίθ.7: Ποτέ οι γιατροί που συναντιώνται πάνω απο ένα άρρωστο για να τον εξετάσουν μαζί, δεν πρέπει να φιλονικούν κ να βρίζονται μεταξύ τους.
Ρήση Υπ.Αρίθ.8: Για τον καθορισμό της αμοιβής του ο γιατρός πρέπει να παίρνει υπ'όψιν του την οικονιμική κατάσταση του ασθενούς, κ να μή ζητά ποσά υπέρογκα κ με τρόπο απάνθρωπο.
Ρήση Υπ.Αρίθ.9: Ο γιατρός δεν πρέπει να νοιάζεται καθόλου για την αμοιβή του, αλλά ποιό πολύ να φροντίζι για την καλή του φήμη.
Ρήση Υπ.Αρίθ.10: Μελέτα την ιστορία, γιατί έτσι, όχι μόνον θα γίνεις χρήσιμος στην κοινωνία, αλλά κ το μυαλό σου θα το κάνεις οξύτερο κ καθαρότερο.
Ρήση Υπ.Αρίθ.11: Ο αργόσχολος κ ο οκνηρός οδηγούνται προς την κακία.
Ρήση Υπ.Αρίθ.12: Κάθε πράγμα, μικρό η μεγαλό, εκτελεί το έργο για το οποίο προορίσθηκε,
Ρήση Υπ.Αρίθ.13: Το νερωμένο κρασί καταπαύει τη στενοχώρια, το χασμουρητό, το ρίγος. Το ανέρωτο κρασί καταπαύει την πείνα. Γενικά το κρασί δίνει μεγάλη δύναμη.
[img]http://img339.imageshack.us/img339/6128/74384781.jpg[/img]
ΕΝ ΟΙΔΑ...ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
- alkinoos
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 6717
- Εγγραφή: Παρ 08 Απρ 2011, 23:21
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 81 φορές
- Έλαβε Likes: 92 φορές
Re: Ιπποκράτης 377 - 460 Π.Χ.
Ο όρκος του Ιπποκράτη. Η άγνωστη φιλοσοφία της Ιατρικής. Γιώργος. Α. Χαραλαμπίδης
https://youtu.be/7IFsS2cAfzg
https://youtu.be/7IFsS2cAfzg
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
- alkinoos
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 6717
- Εγγραφή: Παρ 08 Απρ 2011, 23:21
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 81 φορές
- Έλαβε Likes: 92 φορές
Re: Ιπποκράτης 377 - 460 Π.Χ.
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
- Ypervoreios
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1263
- Εγγραφή: Τρί 04 Ιούλ 2017, 03:24
- Irc ψευδώνυμο: Iamblixos
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Έδωσε Likes: 5 φορές
- Έλαβε Likes: 28 φορές
Re: Ιπποκράτης 377 - 460 Π.Χ.
Ο τάφος του Ιπποκράτη ειναι εδώ στην Λάρισα στο αλκαζάρ και έχω πάει πολλές φορές εκει για βόλτα.Ειναι και ο πηνειός εκεί και μάλιστα καθε φορά που ειχε πανσέληνο πήγαινα και έκανα ιερή τελετή!
«Η πόλη πρέπει (πέμπτο και κυριότερο) να φροντίζει για τη λατρεία των θεών» (Αριστοτέλης)
- alkinoos
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 6717
- Εγγραφή: Παρ 08 Απρ 2011, 23:21
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 81 φορές
- Έλαβε Likes: 92 φορές
Re: Ιπποκράτης 377 - 460 Π.Χ.
Ανάθεμα κι αν ξαναδώσω βιβλίο Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας.Πριν δύο χρόνια αγόρασα βιβλίο του Ιπποκράτη ΑΠΑΝΤΑ 5
ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΉ -ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ 1
Περί Διαίτης Α-Γ - Περί Διαίτης Δ ή Ενυπνίων
..πάει αυτό ,δεν επιστρέφεται .Η Ιππολύτη μετακόμισε Αθήνα μαζί με το βιβλίο του Ιπποκράτη
Τι διαβασα...Και τι δεν διάβασα !!! Μέχρι και αναφορά στον Νότιο Πόλο ...είπατε τίποτα ;!!! ααα,λέω
ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΉ -ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ 1
Περί Διαίτης Α-Γ - Περί Διαίτης Δ ή Ενυπνίων
..πάει αυτό ,δεν επιστρέφεται .Η Ιππολύτη μετακόμισε Αθήνα μαζί με το βιβλίο του Ιπποκράτη
Τι διαβασα...Και τι δεν διάβασα !!! Μέχρι και αναφορά στον Νότιο Πόλο ...είπατε τίποτα ;!!! ααα,λέω
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Ιπποκράτης 377 - 460 Π.Χ.
Κρίμα βρε Άλκη...
Το έχω πάθει κι εγώ κι είναι πολύ άσχημο γμτ..
Είδα και το ποστ του Μάκη πιο πάνω
και ράγισε η καρδούλα μου...
ψυχούλα μου, εύχομαι να'σαι χαρούμενος τώρα...
Το έχω πάθει κι εγώ κι είναι πολύ άσχημο γμτ..
Είδα και το ποστ του Μάκη πιο πάνω
και ράγισε η καρδούλα μου...
ψυχούλα μου, εύχομαι να'σαι χαρούμενος τώρα...
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble