Ναρκωτικά στην αρχαία εποχή ανα τον κόσμο

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Ypervoreios
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1263
Εγγραφή: Τρί 04 Ιούλ 2017, 03:24
Irc ψευδώνυμο: Iamblixos
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Λάρισα
Έδωσε Likes: 5 φορές
Έλαβε Likes: 28 φορές

Ναρκωτικά στην αρχαία εποχή ανα τον κόσμο

Δημοσίευση από Ypervoreios » Σάβ 29 Σεπ 2018, 00:00

Πήρα το θάρος να ανοίξω ενα τέτοιο τόπικ που μάλλον μερικοί θα το δούνε με στραβό μάτι αλλα εγω προσωπικά ειμαι ανοιχτός σε κάθε ταμπού θέμα.
Στην αρχαία εποχή λοιπον τα πράγματα δεν ηταν ετσι οπως ειναι σημερα για τα ναρκωτικά.Σε όλο τον κόσμο οι αρχαιολόγοι έχουν ανακαλύψει οτι σχεδον σε όλους τους αρχαίους πολιτισμούς υπάρχουν στοιχεία για θεοποίηση των ναρκωτικών.Εγω έχω βρεί κάποια στοιχεία και θα ήθελα αν κάποιος άλλος εχει και αυτος να τα συμπληρώσει.Θα σας δείξω αποσπάσματα κυριως για την οπιούχος παπαρούνα και την κάνναβη.

ΚΑΝΝΑΒΗ

Οι πρώτες αναφορές σχετικα με τις θεραπευτικές ιδιότητες της κάνναβης χρονολογούνται απο το 8500 π.Χ. σε κινέζικα κείμενα.
Ως ευφοριογόνος η κάνναβη εχει χρησιμοποιηθεί εδώ και 4000 χρόνια ενω οι φαρμακευτικές ιδιότητες του φυτού περιγράφονται
για πρώτη φορά σε περσικό κείμενο του 600 π.Χ.Ενδεικτικά αναφέρονται επισης οι περιγραφές του Πλούταρχου,η περιγραφή
των ευφορικών της ιδιοτήτων απο τον Γαληνό και η αναφορά του Διοσκουρίδη σε καποιες θεραπευτικές ιδιότητες του φυτού
και σε ενδείξεις οπως η τόνωση της σεξουαλικής δραστηριότητας και οι πόνοι στα αυτιά (De Materia Medica,περι το 60 π.Χ.

Η κάνναβη ήταν γνωστή στην αρχαία Ελλάδα κατά τον 5ο αιώνα π.Χ. από τις περιγραφές του Ηρόδοτου (484-420 π.Χ.) για τη ζωή
των Θρακών και των Σκυθών.

"Παράγεται δε εις την χώραν ταύτην
[Θράκη] είδος τι καννάβεως πολύ
ομοίας με το λίνον, πλην της
ταχύτητος και του μεγέθους διότι
κατά τα δυο ταύτα η κάνναβις είναι
πολύ υπερτέρα του λίνου. Φύεται δε
και αυτομάτως και σπειρόμενη, οι δε
Θράκες κατασκευάζουσιν εξ' αυτής
ενδύματα πολύ ομοιάζοντα με τα
λινά..."
Λαμβάνοντες λοιπόν οι Σκύθαι εκ του σπόρου τούτου, εισέρχονται
υπό τα ξύλα τα οποία καλύπτονται από τα υφάσματα και ρίπτουν
αυτόν επί των διαφανών υπό του πυρός λίθων. Καιόμενος δε ούτος
καπνίζει και εκχέει καπνόν περισσότερον παρά παν άλλον ελληνικόν
λουτρόν. Οι Σκύθαι παραφερόμενοι εκ του καπνού τούτου
ωρύονται...

Ηρόδοτος: Ιστορία (Μούσες), βιβλίο Δ (Βιβλιοθ. Αρχαίων Ελλήνων Συγγραφέων,
Αθήνα, χχ., σ. 8

«Υπήρχεν παρ’ αυτοίς και έτερον δένδρον,το οποίο φέρει περίεργον είδος καρπών.Ούτοι συναθροίζονται καθ’ ομάδας και ανάπτουν
πυράν και τοποθετούνται περί αυτήν.Και τότε ρίπτουν εις την πυράν εξ εκείνου του καρπού και όταν οσφραίνονται τον καιόμενον
καρπόν μεθύσκονται εκ της οσμής…» (Ηρόδοτος)

Η κάνναβη ηταν γνωστή σε πολλούς λαούς της αρχαιότητας με διάφορα ονόματα οπως...

Στους Ασσύριους ως Quonoubou Qunnapu.Στους Εβραίους ως Qanneb.Στους Αραβες ως Quannob.Στους Πέρσες ως Quonnab.Στους Κέλτες
ως Quannab.Και στους Ελληνες ως Κάνναβη.Τα διάφορα χρηστικά παράγωγα της κάνναβης είναι γνωστά στην με τα ονόματα bhang,
ganja και charas ή churrus στην Ινδία.Kif στην Αλγερία και το Μαρόκο.Takrouri στην Τυνησία.Dagga στη Ν. Αφρική.Djoma
στην Κεντρική Αφρική.Machona ή liamba στη Βραζιλία.Kabak στην Τουρκία.Hashish el Ke if στο Λίβανο.

Και πάμε στην Ινδία οπου η κάνναβη ηταν ενα απο τα πιό ιερά φυτά.Ήταν το ιερό φυτό του θεού Σίβα.

1200 – 800 π.Χ.
Tο Bhang(ξεραμένα φύλλα κάνναβης,σπόροι και μίσχοι) αναφέρεται στο Ινδουιστικό ιερό κείμενο Atharva veda (Επιστήμη Μαγικών)
ως “Iερό Χόρτο”,ένα από τα πέντε πιο ιερά φυτά της Ινδίας.Χρησιμοποιείται σαν προσφορά στον Shiva.

Από την Ινδία, επίσης, έφθασε στη Μεσοποταμία η ινδική κάνναβη (cannabis indica), η οποία χρησιμοποιήθηκε για την
ανακούφιση του πόνου σε βρογχίτιδες και σε ρευματισμούς,καθώς και για τη θεραπεία της αϋπνίας.

Σύμφωνα με τον μύθο,ο Σίβα,μια μέρα,είδε τον Κρίσνα να λούζεται στον Γάγγη και τόσο ζήλεψε την ομορφιά του,που του εκτόξευσε
ένα βέλος: βρήκε τον στόχο του,μα δεν ήταν θανατηφόρο.Ο πληγωμένος Κρίσνα βγήκε από το ποτάμι και στο σημείο όπου έπεσε μια
σταγόνα από το θείο του αίμα λέγεται ότι βλάστησε το πρώτο φυτό.Ο Σίβα αργότερα ξεκουράστηκε στη σκιά του φυτού και άρχισε
να γλύφει τα φύλλα του.Τόσο εντυπωσιάστηκε από τα αποτελέσματά του,που το έκανε φυλαχτό του και έκτοτε έγινε ο άγιος της
κάνναβης.

ΚΟΚΑΙΝΗ

Για την κοκαίνη δέν έχω τόσα στοιχεία οπως με την κάνναβη αλλα αυτο το ναρκωτικό ηταν πολύ διαδεδομένο στην λατινική αμερική δηλαδη Μάγιας,Ίνκας,Αζτέκοι κλπ.Φύλλα κόκας φυτρώνουν σε περιοχές όπως το Περού και μάλιστα οι αρχαιοόγοι λένε οτι μασούσαν φύλλα κόκας μεχρι και πριν απο 8000 χρόνια.Απο τα φύλλα κόκας βγαίνει σημερα η κοκαίνη.

ΜΠΛΕ ΛΩΤΟΣ

Ο μπλέ λωτός μοιάζει με τα σημερινά ναρκωτικά MDMA ή ecstasy.Το βρίσκουμε κυρίως στην αρχαία Αίγυπτο.Ο μπλε λωτός προκαλεί χαλάρωση των αναστολών, όπου οι χρήστες είναι περισσότερο ομιλητικοί, άνετοι, και ξύπνιοι.

Στην Οδύσσεια, ο Όμηρος το περιέγραφε σαν να του έκλεβε κάθε δύναμη θέλησης: “Μα αν του λωτού το μελιστάλαχτο καρπό κανείς γευόταν, πια δε γνοιαζόταν για μηνύματα κι ολότελα το γυρισμό ξεχνούσε”.

ΟΠΙΟΥΧΟΣ ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ ή αλλιώς Μήκων η υπνοφόρος (Papaver Somniferum)

Ένα πολύ μισητό απο τους ανθρώπους ναρκωτικό ειδικά σήμερα και μιλάμε για την ηρωίνη.Η οπιούχος παπαρούνα παράγει το όπιο και απο το όπιο παράγεται η ηρωίνη.
Οι αρχαίοι Έλληνες την ονόμαζαν Μήκων η υπνοφόρος που σημαίνει ''αυτό που φέρνει ύπνο''.

Πρώτα καλλιεργήθηκε από τους Σουμέριους το 3400 π.Χ
Τα πρώτα γραπτά στοιχεία για την παπαρούνα αναφέρονται σε κείμενο των Σουμερίων που χρονολογείται στο 4000 π.Χ.
Οι Σουμέριοι τη θεωρούσαν «λουλούδι της χαράς», πιθανότατα επειδή χρησιμοποιούσαν την οπιούχα παπαρούνα.

Η παπαρούνα εμφανίζεται και στην ελληνική μυθολογία.Η ύπαρξη της αποδίδεται στη θεά Δήμητρα,η οποία δημιούργησε το φυτό για
να απαλύνει τη θλίψη της όταν η κόρη της Περσεφόνη η οποία πήγαινε για 6 μήνες κάθε χρόνο στον Κάτω Κόσμο για να συναντήσει τον
Πλούτωνα.Εκτός από τη Δήμητρα και ο θεός Ύπνος είναι συνδεδεμένος με την παπαρούνα καθώς απεικονίζεται να κρατάει
παπαρούνες ή να είναι στεφανωμένος με αυτές.

Η Παπαρούνα συμβόλιζε τη Θεά Δήμητρα,ως παράσιτο των σιτηρών.Στις πομπές στα Ελευσίνια Μυστήρια τα αγάλματα της Θεάς ήταν στολισμένα με άνθη Παπαρούνας.Οι αρχαίοι Έλληνες ιερείς γνώριζαν καλά τις υπνωτικές και ναρκωτικές ιδιότητες του φυτού.

Με τους σπόρους του βοτάνου οι αρχαίοι Έλληνες έφτιαχναν τους «μακωνίδες άρτους».Τους τρυφερούς βλαστούς και τα φύλλα τα
έτρωγαν σε σαλάτα μόνα τους ή ανακατεμένα με άλλα μυρωδικά χόρτα.
Ο Διοσκουρίδης την ονόμασε «Μήκων η ροιάς» γιατί έριχνε γρήγορα τα άνθη της.Η λέξη ροιάς προέρχεται από το ρήμα ρέω.
Ο Θεόφραστος την αναφέρει ως ενοχλητικό ζιζάνιο των σιτηρών το οποίο όμως λαχανεύεται.Ο Πλίνιος την ονόμαζε Papaver
eraticum και οι Ρωμαίες χρησιμοποιούσαν τον παπαρουνόσπορο στη μαγειρική τους.Οι Ασσύριοι την αποκαλούσαν «κόρη των αγρών».
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι την απεικόνιζαν στις τοιχογραφίες ως καλλωπιστικό φυτό,αλλά χρησιμοποιούσαν και τους αρωματικούς
σπόρους της στην αρτοποιία.

Η ρίζα της ονομασίας όπιο,θεωρείται ότι είναι η αρχαία ελληνική έκφραση για το χυμό (οπός).Aπομονώνεται από το χυμό του
φυτού Μήκων ή υπνοφόρος (Papaver somniferum).

Η τοιχογραφία της Κνωσού που λαθεμένα ονομάζεται Πρίγκηψ με τα Κρίνα,δεν είναι ούτε Πρίγκιψ ούτε Κρίνα,παρά συλλέκτης - της
μηκώνου της υπνοφόρου,που σημαίνει ότι οι Κρήτες γνώριζαν την χρήση της Papaver Somniferum από το 1600 π.Χ.Αλλά και στην
Θεογονία του Ησιόδου υπάρχει γραπτή αναφορά για την Μήκωνα από τον 8ο π.χ. αιώνα.

Εδώλιο της θεάς της μήκωνος βρίσκεται στο αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου,η οποία φέρει στο κεφάλι της τρεις κωδίες
(κάψες με σπέρματα της παπαρούνας).Σε αυτές φαίνονται οι χαραγές για την έξοδο του γαλακτώδους χυμού ο οποίος ξηραινόμενος
δίνει το όπιο.Υστερομινωικοί χρόνοι 1400-1100 π.Χ.

Η υπνοφόρος παπάβερ ήταν γνωστή από την αρχαιότητα,όπως και η συγγενής της Μήκων η Υπνοφόρος.Στην περιοχή Γάζι,στην Κρήτη,
βρέθηκε υστερομινωικό ειδώλιο θεάς,που φέρει στο κεφάλι της τρεις κωδίες,το οποίο ονομάστηκε από τον αρχαιολόγο Σπύρο
Μαρινάτο «Θεά της Μήκωνος»,μας επιτρέπει να εικάσουμε ότι οι Κρήτες γνώριζαν τις ναρκωτικές ιδιότητες του φυτού μήκων η
υπνοφόρος,από τους οπούς του οποίου οι αρχαίοι μας πρόγονοι λαμβάνανε ένα είδος οπίου,το μηκώνιο,που τους έκανε να
λησμονούν όλα τα κακά (κακών επίληθον απάντων).Πίστευαν πως η παπαρούνα του οπίου φύτρωσε από τα δάκρυα της Αφροδίτης.
Κάποια μορφή οπίου χρησιμοποιούσαν στις μυητικές τελετές στα μυστήρια της Δήμητρας,αλλά και ως αναλγητική δρόγη στα ιερά
της Ειλειθυίας και της Ήρας,θεές προστάτιδες του τοκετού για τη στήριξη των επιτόκων.

Το αφιόνι ήταν ένα αφροδισιακό μείγμα που παρασκεύαζαν κάποτε στην Κίνα αναμειγνύοντας όπιο,τζινσένγκ και μόσχο,ενώ στην
Ινδία παρασκευάζεται μέχρι σήμερα αφροδισιακό αφιόνι με μείγμα οπίου και κάνναβης.Από αυτό προέρχονται το ρήμα αφιονίζω και
τα παράγωγά του αφιονισμένος,που δηλώνουν την ερωτική τρέλα.
«Η πόλη πρέπει (πέμπτο και κυριότερο) να φροντίζει για τη λατρεία των θεών» (Αριστοτέλης)
Άβαταρ μέλους
Ypervoreios
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1263
Εγγραφή: Τρί 04 Ιούλ 2017, 03:24
Irc ψευδώνυμο: Iamblixos
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Λάρισα
Έδωσε Likes: 5 φορές
Έλαβε Likes: 28 φορές

Re: Ναρκωτικά στην αρχαία εποχή ανα τον κόσμο

Δημοσίευση από Ypervoreios » Τρί 08 Ιαν 2019, 01:47

Δέν ξέρω τί λενε για τα ναρκωτικά κατα πόσο κακό κάνουν παντως εγω τα αγαπάω γιατι με βοήθησαν να ζήσω την ζωή μου μετα απο ένα βασανηστήριο που άρχισε στην ζωή μου στα 7 ετών δηλαδη στην πρώτη δημοτικού.Με χτυπούσαν και με έβριζαν απο 7 χρονών μέχρι τα 18 στο λύκειο αλλα και μετά το σχολείο συνεχίστηκε η κόλαση για λίγα ακόμα χρόνια μεχρι που στα 19 πήγα φαντάρος αλλα κάθησα μόνο 3 μήνες γιατι ήμουνα χάλια ψυχολογικά.Μετα τον στρατό στα 20 ετών άρχισα την κάνναβη και μπορώ να πώ οτι με το πρώτο τσιγάρο ήθελα να πάω σε πάρτυ ήθελα να ζήσω και άρχισα να ξεχνάω το παρελθόν μου δηλαδη τα χρόνια του σχολείου.Αυτο ηταν σαν ένα ψαλίδι στην ζωή μου το οποίο έκοψε τα σχολικά χρόνια και κοιτούσα μόνο μπροστά και όχι πίσω.Επίσης άρχισα να μιλάω και να γελάω.Στο σχολείο με λέγανε κοιμισμένο γιατι δέν μιλούσα καθόλου.Με παρακαλούσαν να μιλήσω και να γελάσω αλλα δεν μπορούσα.Αυτο λέγεται κατάθλιψη την οποία είχα απο τα 7 χρονών δηλαδη απο την πρώτη δημοτικού.Ακόμα και στο ιντερνετ δεν μιλούσα μέχρι που άρχισα την κάνναβη.Το 2010 δυστηχώς άρχισα να ακούω φωνές και να με ενοχλούνε αόρατοι δηλαδη να με σκουντάνε και να με ταρακουνάνε.Τοτε δεν έκανα χρήση ναρκωτικών γιατι νόμιζα οτι απο αυτά έπαθα σχιζοφρένεια.Για εναν ολόκληρο χρόνο το 2010 ίσως να έκανα χρήση 1 με 2 φορές όλο τον χρόνο.Τον επόμενο χρόνο το 2011 άρχισα να κάνω χρήση και μπορώ να πώ οτι οι φωνές έφευγαν και σταμάτησε να με νοιάζει οτι ακούω φωνές.Με την κάνναβη οι φωνές μου μιλάνε σαν φίλοι για παράδειγμα μου λένε Μάκη έχεις μελλον δεν θα πεθάνεις θα σε αφήσουμε σύντομα και οτι δεν θα κάτσουμε για πάντα.Με την ηρωίνη όταν κάνω χρήση οι φωνές φεύγουν και μπορεί να μου μιλάνε μιά φορά κάθε μια ώρα.Σχεδόν καθόλου δηλαδη.

Αυτά ειχα να σας πώ σχετικά με την εμπειρία μου με τα ναρκωτικά.Ξέρω οτι σψεδόν ολοι λενε οτι τα ναρκωτικά ειναι θάνατος αλλα αυτο δεν ισχύει.Ειναι θάνατος μονο αν κάνεις χρήση με σύριγγα.Αυτο έμαθα τοσο καιρό.
«Η πόλη πρέπει (πέμπτο και κυριότερο) να φροντίζει για τη λατρεία των θεών» (Αριστοτέλης)
Άβαταρ μέλους
_Divine_Sinner_
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 5680
Εγγραφή: Κυρ 17 Μαρ 2013, 22:46
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 6 φορές
Έλαβε Likes: 61 φορές

Re: Ναρκωτικά στην αρχαία εποχή ανα τον κόσμο

Δημοσίευση από _Divine_Sinner_ » Τρί 08 Ιαν 2019, 20:03

Οι μύστες ξέρανε τι παίρνανε και σε ποια ποσότητα και συχνότητα. Ξέρανε πως να έχουν δυνατό σώμα και μυαλό. Ο σύγχρονος άνθρωπος καλά θα κάνει να μένει μακρυά από "ουσίες" που κοιμίζουν το μυαλό. Για πιο υπερβατικές εμπειρίες υπάρχει η γυμναστική και ο διαλογισμός. Δεν υπάρχει καλύτερος διαλογισμός από το να κάνεις αργές καμψεις ή έλξεις και να νιώθεις κάθε ινα του σώματός σου.
-
Άβαταρ μέλους
Ypervoreios
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1263
Εγγραφή: Τρί 04 Ιούλ 2017, 03:24
Irc ψευδώνυμο: Iamblixos
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Λάρισα
Έδωσε Likes: 5 φορές
Έλαβε Likes: 28 φορές

Re: Ναρκωτικά στην αρχαία εποχή ανα τον κόσμο

Δημοσίευση από Ypervoreios » Πέμ 10 Ιαν 2019, 00:35

Διαλογισμό ναι μπορεί να κάνει κάποιος ειναι η φιλοσοφία της Ινδίας και του Ινδουισμού να εξερευνήσεις το τρίτο μάτι μέσω του διαλογισμού αλλα για γυμναστική δεν νομίζω.Το υλικό σώμα ειναι το πιό κατώτερο επίπεδο στον άνθρωπο και σε όλο το σύμπαν.Οι αρχαίοι μίλησαν για την έκσταση και την επικοινωνία με το θείο.Τα περισσότερα ναρκωτικά σε φέρνουν σε κατάσταση έκστασης και μέσω της μουσικής να χάνεσαι στον ρυθμό και να επικοινωνείς με το σύμπαν.Αυτο με μαγεύει εμενα σε αυτην την ζωή μέσω της μουσικής και με ναρκωτικά να νιώθω σαν να πετάει η ψυχή μου στο σύμπαν.Δεν ειναι τυχαίο που ο Πυθαγόρας μιλούσε για την μουσική των σφαιρών δηλαδη οτι οι σφαιρικοί πλανήτες παράγουν μουσική.
«Η πόλη πρέπει (πέμπτο και κυριότερο) να φροντίζει για τη λατρεία των θεών» (Αριστοτέλης)
Άβαταρ μέλους
AnonymosEreynhths
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 5846
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2009, 10:22
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 122 φορές
Έλαβε Likes: 196 φορές

Re: Ναρκωτικά στην αρχαία εποχή ανα τον κόσμο

Δημοσίευση από AnonymosEreynhths » Πέμ 10 Ιαν 2019, 10:40

Όπως και οι νηστείες, τα λιβάνια κλπ.
Δίχως ουσίες και προετοιμασία οι επιθυμητές παραισθήσεις δεν έρχονται όπως τις θέλουμε.
Παίζει αρκετά αυθυποβολή σε αυτά τα θέματα.
Άβαταρ μέλους
_Divine_Sinner_
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 5680
Εγγραφή: Κυρ 17 Μαρ 2013, 22:46
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 6 φορές
Έλαβε Likes: 61 φορές

Re: Ναρκωτικά στην αρχαία εποχή ανα τον κόσμο

Δημοσίευση από _Divine_Sinner_ » Πέμ 10 Ιαν 2019, 12:42

Ο άνθρωπος είναι μια ολότητα. Αν νοσεί το σωμα, νοσεί και το πνεύμα και το αντίστροφο.
-
Άβαταρ μέλους
Ypervoreios
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1263
Εγγραφή: Τρί 04 Ιούλ 2017, 03:24
Irc ψευδώνυμο: Iamblixos
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Λάρισα
Έδωσε Likes: 5 φορές
Έλαβε Likes: 28 φορές

Re: Ναρκωτικά στην αρχαία εποχή ανα τον κόσμο

Δημοσίευση από Ypervoreios » Πέμ 10 Ιαν 2019, 23:31

Μια μέρα ήμουνα έξω απο μια εκκλησία με κατι φίλους και καπνίζαμε κάνναβη.Σε μια στιγμή κάτι έπαθα και σαν να έβλεπα απο το τρίτο μάτι μονο.Με τα 2 μάτια δεν έβλεπα τίποτα.Πολύ περίεργο το θυμάμαι ακόμα.
«Η πόλη πρέπει (πέμπτο και κυριότερο) να φροντίζει για τη λατρεία των θεών» (Αριστοτέλης)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια Ιστορία”