Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΟΚΡΑΤΙΑ
- Dhmellhn
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
- Έδωσε Likes: 27 φορές
- Έλαβε Likes: 71 φορές
Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΟΚΡΑΤΙΑ
"Σκληρές αλήθειες" ή (πάλι) αδίστακτη προπαγάνδα για την Επανάσταση;
Έχω γράψει για την 25η Μαρτίου και το Κρυφό Σχολειό τρία μακροσκελέστατα μελετήματα στο Αντίβαρο, όποτε δεν μένουν και πολλά να πω εδώ.
Όμως, επειδή λέγονται, για μια ακόμη φορά, απίστευτες ανακρίβειες, πρέπει να βάλουμε και πάλι λίγα πράγματα στην θέση τους.
Λέγει ο καθηγητής Πολίτης πως "Τα ελληνικά διδάσκονταν ελεύθερα επί Τουρκοκρατίας ήδη από τον 14ο αιώνα".
Καταρχήν, να σημειώσουμε πως η τουρκοκρατία συμβατικά αρχίζει από τα μέσα του 15ου αιώνα, με την άλωση της Πόλης. Γιατί αν οριοθετήσουμε την τουρκοκρατία από την στιγμή που “οι Τούρκοι άρχισαν να ελέγχουν περιοχές με χριστιανικούς πληθυσμού”, τότε πρέπει να πάμε πίσω στον 11ο αιώνα, οπότε οι Σελτζούκοι Τούρκοι καταλαμβάνουν την μισή Μικρά Ασία.
Λίγο μας τα μπερδεύει ο κύριος καθηγητής...
Τέλος πάντων.
Τώρα: Ο σεβαστός καθηγητής όχι μόνον μας λέγει, με το από καθέδρας κύρος του, πως “τα ελληνικά διδάσκονταν ελεύθερα επί Τουρκοκρατίας”, αλλά μας διαβεβαιώνει πως “δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ μαρτυρία που να λέει ότι εμποδιζόταν” η διδασκαλία των ελληνικών. Δεν υπάρχει λοιπόν “καμία [μαρτυρία] ότι κάποιος εμποδίστηκε να μάθει ελληνικά”.
Μάλιστα. Στην μελέτη μου για το κρυφό σχολειό έχω πολλές σχετικές μαρτυρίες, αλλά εδώ θα αναφέρω μόνον μία, πραγματικά συνταρακτική, που κι εγώ την ανακάλυψα αργότερα, αλλά ο κ. καθηγητής θα έπρεπε εδώ και πολύ καιρό να την γνωρίζει.
Η μαρτυρία αυτή μας έρχεται από το τέλος του 16ου αιώνα, και βρίσκεται σε μια επιστολή του Μελέτιου Πηγά, πατριάρχη Αλεξανδρείας, την οποία έστειλε το 1597 στους χριστιανούς της Πολωνίας.
Εκεί λοιπόν ο πατριάρχης λέει πως κάποτε οι Τούρκοι έκοψαν, στην Αίγυπτο, τριάντα χιλιάδες γλώσσες ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!
Και ο λόγος;
Επειδή οι άνθρωποι αυτοί μιλούσαν ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!
(Μητροπολίτου Αξώμης Μεθοδίου (Φούγια), Μελετίου Πηγά, Πάπα και Πατριάρχου Αλεξανδρείας Επιστολαί, Αθήναι 1976, σσ. 240-241, επιστολή Σ΄).
Η πληροφορία για αυτήν την συγκεκριμένη τουρκική θηριωδία υπάρχει και στο πασίγνωστο έργο-πηγή του Αθανασίου Κομνηνού Υψηλάντου, Τα μετά την Άλωσιν (1453-1789), σ. 117. Ο Υψηλάντης τοποθετεί μάλιστα την τέλεση αυτής της θηριωδίας στην εποχή του πατριάρχη Αλεξανδρείας Σίλβεστρου, περίπου το 1565, οπότε, όπως λέγει, "εκινήθη κατά των χριστιανών ΔΙΩΓΜΟΣ ΧΑΛΕΠΩΤΑΤΟΣ": όπ. παρ. σ. 100.
Τόσο ελεύθερα διδάσκονταν λοιπόν τα ελληνικά επί τουρκοκρατίας!!!!
(Το βιβλίο του Υψηλάντη υπάρχει, για όποιον θέλει να το μελετήσει, και στην Ανέμη, στην δημιουργία της οποίας τόσο έχει συμβάλει ο καθηγητής Πολίτης).
Φυσικά, ο Μελέτιος Πηγάς δεν παραλείπει να μας πληροφορήσει πως από τότε που επικράτησε η "πάνδημος λύμη και φθορά" των Τούρκων πρόσταξε, η τουρκική χολέρα, "τας βίβλους της ελληνικής σοφίας κατακαήναι"... (Μελετίου Φούγια, όπ. παρ.)
Ναι, ΤΟΣΟ ελεύθερη άφηναν οι Τούρκοι την παιδεία και τα σχολεία, που δεν άφησαν βιβλίο για βιβλίο που να μην το κάψουν!!!
Μας λέει ακόμη ο καθηγητής Πολίτης, με την ΑΠΟΛΥΤΗ βεβαιότητα του ειδικού πάντα, πως οι Τούρκοι “αναγνώριζαν τον χριστιανισμό, όπως και τον εβραϊσμό, ως θρησκεία κατώτερη μεν της μουσουλμανικής, αλλά νόμιμη”.
Νόμιμη λοιπόν η χριστιανική πίστη. Αλλά, πάντοτε;
Όχι, βέβαια!
Και θα το γνώριζε αυτό ο καθηγητής, αν είχε κάνει ποτέ τον κόπο να διαβάσει το θεμελιώδες για την ειδικότητά του έργο του Ράνσιμαν, Η Μεγάλη Εκκλησία εν Αιχμαλωσία. Εκεί ο Ράνσιμαν αναφέρεται στο βιβλίο του Άγγλου διπλωμάτη Sir Paul Rycaut, The Present State of the Greek and Armenian Churches. A.D. 1678. Το βιβλίο αυτό ο Άγγλος αξιωματούχος το έγραψε με εντολή του βασιλιά Καρόλου του Β΄, και αποτελεί ουσιαστικά την επίσημη αναφορά του προς εκείνον από το ταξίδι του στην Οθωμανική αυτοκρατορία.
Εκεί, ο Άγγλος ευγενής αναφέρει, ανάμεσα στα άλλα, και τα εξής:
“Είναι τραγική η μετατροπή των ιερών της θρησκείας, η αποπομπή του βασιλικού ιερατείου και η μετατροπή των ναών σε τζαμιά. Τα μυστήρια του θυσιαστηρίου τελούνται κρυφά σε μυστικές και σκοτεινές τοποθεσίες. Τέτοιες είδα στις πόλεις και τα χωριά που ταξίδεψα και μοιάζουν μάλλον με κρύπτες ή τάφους παρά με εκκλησίες. [...] Είναι [λοιπόν] θαύμα που η εκκλησία εξακολουθεί να διατηρείται μέσα σε τόσο μεγάλη καταπίεση, και παρά την τυραννία και τα τεχνάσματα που στρέφονται εναντίον της ”.
(S. Runciman, The Great Church in Captivity, Cambridge 2003 [1968], σ. 204. Ελλ. μετάφραση: Σ. Ράνσιμαν, Η Μεγάλη Εκκλησία εν Αιχμαλωσία, τ. Β΄, Αθήνα 1979, σσ. 390-391).
Δηλαδή, τι μας λέει το 1678 ο Sir Paul Rycaut; Ότι υπήρχε ΑΓΡΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ σε κάποια μέρη της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, πράγμα που ανάγκαζε τους πιστούς να τελούν την λειτουργία ΚΡΥΦΑ, ΣΕ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ!!!
Κατά τα άλλα, όλα ήταν ιδανικά και τέλεια στην τουρκοκρατία... Απόλυτη ελευθερία, λέμε!
Και ένα τελευταίο. Μας λέει ο καθηγητής Πολίτης ότι “Άδεια απαιτείτο μόνο για την ανέγερση καινούργιων ναών”. Πράγμα που σημαίνει ότι οι παλιοί ναοί μπορούσαν να υπάρχουν και να ανακαινίζονται ελεύθερα!
Τέτοια προκλητική άγνοια των πηγών από έναν ειδικό καιρό είχα να δω...
Ας μάθουμε λοιπόν πως άδεια απαιτούνταν ακόμη και για την ελάχιστη δυνατή ανακαίνιση που θα ήθελαν να κάνουν οι χριστιανοί σε όσους ναούς τους είχαν απομείνει... Τα έχω εξηγήσει όλα αυτά αναλυτικά στην μελέτη μου, στο Αντίβαρο, για το κρυφό σχολειό.
Αλλά το σημαντικότερο είναι πως κυρίως απαιτούνταν άδεια για την λειτουργία των σχολείων, όπως τόσο γλαφυρά αλλά και τόσο δραματικά μας πληροφορεί ο Σπ. Τρικούπης στην Ιστορία του, όταν μας λέει πώς οι Τούρκοι έκλεισαν στην Κρήτη δύο αλληλοδιδακτικά σχολεία, κρεμώντας τους δασκάλους τους και τον επίσκοπο Κισάμου Μελχισεδέκ.
(Σ. Τρικούπη, Ιστορία της Ελληνικής Επαναστάσεως, τ. 1, Β΄ έκδοσις, εν Λονδίνω 1860, σ. 194· Γ΄ έκδοσις, εν Αθήναις 1888, σ. 153).
Μετά από τα λίγα που αναφέραμε, μπορούμε τώρα να καταλάβουμε και το πόσο σοβαρά μπορούμε να πάρουμε την δήλωση του Βασίλη Παναγιωτόπουλου ότι “η επιστημονική ιστορία γίνεται όλο και πιο σοβαρή [και ότι] λύνει προβλήματα της εθνικής συγκρότησης”.
Πόσο σοβαρή μπορεί να είναι μια ιστορία που αγνοεί πηγές, ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, αλλά και βιβλιογραφία, που ΟΦΕΙΛΕ να γνωρίζει, ας το κρίνει ο αναγνώστης...
Τέλος πάντων, ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει. Το μόνο στενάχωρο με τον κ. Παναγιωτόπουλο είναι ότι είναι ομότιμος διευθυντής ερευνών στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ωραία επιστήμη, στ' αλήθεια...
http://www.antibaro.gr/
http://lalei-kairia.blogspot.com
Έχω γράψει για την 25η Μαρτίου και το Κρυφό Σχολειό τρία μακροσκελέστατα μελετήματα στο Αντίβαρο, όποτε δεν μένουν και πολλά να πω εδώ.
Όμως, επειδή λέγονται, για μια ακόμη φορά, απίστευτες ανακρίβειες, πρέπει να βάλουμε και πάλι λίγα πράγματα στην θέση τους.
Λέγει ο καθηγητής Πολίτης πως "Τα ελληνικά διδάσκονταν ελεύθερα επί Τουρκοκρατίας ήδη από τον 14ο αιώνα".
Καταρχήν, να σημειώσουμε πως η τουρκοκρατία συμβατικά αρχίζει από τα μέσα του 15ου αιώνα, με την άλωση της Πόλης. Γιατί αν οριοθετήσουμε την τουρκοκρατία από την στιγμή που “οι Τούρκοι άρχισαν να ελέγχουν περιοχές με χριστιανικούς πληθυσμού”, τότε πρέπει να πάμε πίσω στον 11ο αιώνα, οπότε οι Σελτζούκοι Τούρκοι καταλαμβάνουν την μισή Μικρά Ασία.
Λίγο μας τα μπερδεύει ο κύριος καθηγητής...
Τέλος πάντων.
Τώρα: Ο σεβαστός καθηγητής όχι μόνον μας λέγει, με το από καθέδρας κύρος του, πως “τα ελληνικά διδάσκονταν ελεύθερα επί Τουρκοκρατίας”, αλλά μας διαβεβαιώνει πως “δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ μαρτυρία που να λέει ότι εμποδιζόταν” η διδασκαλία των ελληνικών. Δεν υπάρχει λοιπόν “καμία [μαρτυρία] ότι κάποιος εμποδίστηκε να μάθει ελληνικά”.
Μάλιστα. Στην μελέτη μου για το κρυφό σχολειό έχω πολλές σχετικές μαρτυρίες, αλλά εδώ θα αναφέρω μόνον μία, πραγματικά συνταρακτική, που κι εγώ την ανακάλυψα αργότερα, αλλά ο κ. καθηγητής θα έπρεπε εδώ και πολύ καιρό να την γνωρίζει.
Η μαρτυρία αυτή μας έρχεται από το τέλος του 16ου αιώνα, και βρίσκεται σε μια επιστολή του Μελέτιου Πηγά, πατριάρχη Αλεξανδρείας, την οποία έστειλε το 1597 στους χριστιανούς της Πολωνίας.
Εκεί λοιπόν ο πατριάρχης λέει πως κάποτε οι Τούρκοι έκοψαν, στην Αίγυπτο, τριάντα χιλιάδες γλώσσες ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!
Και ο λόγος;
Επειδή οι άνθρωποι αυτοί μιλούσαν ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!
(Μητροπολίτου Αξώμης Μεθοδίου (Φούγια), Μελετίου Πηγά, Πάπα και Πατριάρχου Αλεξανδρείας Επιστολαί, Αθήναι 1976, σσ. 240-241, επιστολή Σ΄).
Η πληροφορία για αυτήν την συγκεκριμένη τουρκική θηριωδία υπάρχει και στο πασίγνωστο έργο-πηγή του Αθανασίου Κομνηνού Υψηλάντου, Τα μετά την Άλωσιν (1453-1789), σ. 117. Ο Υψηλάντης τοποθετεί μάλιστα την τέλεση αυτής της θηριωδίας στην εποχή του πατριάρχη Αλεξανδρείας Σίλβεστρου, περίπου το 1565, οπότε, όπως λέγει, "εκινήθη κατά των χριστιανών ΔΙΩΓΜΟΣ ΧΑΛΕΠΩΤΑΤΟΣ": όπ. παρ. σ. 100.
Τόσο ελεύθερα διδάσκονταν λοιπόν τα ελληνικά επί τουρκοκρατίας!!!!
(Το βιβλίο του Υψηλάντη υπάρχει, για όποιον θέλει να το μελετήσει, και στην Ανέμη, στην δημιουργία της οποίας τόσο έχει συμβάλει ο καθηγητής Πολίτης).
Φυσικά, ο Μελέτιος Πηγάς δεν παραλείπει να μας πληροφορήσει πως από τότε που επικράτησε η "πάνδημος λύμη και φθορά" των Τούρκων πρόσταξε, η τουρκική χολέρα, "τας βίβλους της ελληνικής σοφίας κατακαήναι"... (Μελετίου Φούγια, όπ. παρ.)
Ναι, ΤΟΣΟ ελεύθερη άφηναν οι Τούρκοι την παιδεία και τα σχολεία, που δεν άφησαν βιβλίο για βιβλίο που να μην το κάψουν!!!
Μας λέει ακόμη ο καθηγητής Πολίτης, με την ΑΠΟΛΥΤΗ βεβαιότητα του ειδικού πάντα, πως οι Τούρκοι “αναγνώριζαν τον χριστιανισμό, όπως και τον εβραϊσμό, ως θρησκεία κατώτερη μεν της μουσουλμανικής, αλλά νόμιμη”.
Νόμιμη λοιπόν η χριστιανική πίστη. Αλλά, πάντοτε;
Όχι, βέβαια!
Και θα το γνώριζε αυτό ο καθηγητής, αν είχε κάνει ποτέ τον κόπο να διαβάσει το θεμελιώδες για την ειδικότητά του έργο του Ράνσιμαν, Η Μεγάλη Εκκλησία εν Αιχμαλωσία. Εκεί ο Ράνσιμαν αναφέρεται στο βιβλίο του Άγγλου διπλωμάτη Sir Paul Rycaut, The Present State of the Greek and Armenian Churches. A.D. 1678. Το βιβλίο αυτό ο Άγγλος αξιωματούχος το έγραψε με εντολή του βασιλιά Καρόλου του Β΄, και αποτελεί ουσιαστικά την επίσημη αναφορά του προς εκείνον από το ταξίδι του στην Οθωμανική αυτοκρατορία.
Εκεί, ο Άγγλος ευγενής αναφέρει, ανάμεσα στα άλλα, και τα εξής:
“Είναι τραγική η μετατροπή των ιερών της θρησκείας, η αποπομπή του βασιλικού ιερατείου και η μετατροπή των ναών σε τζαμιά. Τα μυστήρια του θυσιαστηρίου τελούνται κρυφά σε μυστικές και σκοτεινές τοποθεσίες. Τέτοιες είδα στις πόλεις και τα χωριά που ταξίδεψα και μοιάζουν μάλλον με κρύπτες ή τάφους παρά με εκκλησίες. [...] Είναι [λοιπόν] θαύμα που η εκκλησία εξακολουθεί να διατηρείται μέσα σε τόσο μεγάλη καταπίεση, και παρά την τυραννία και τα τεχνάσματα που στρέφονται εναντίον της ”.
(S. Runciman, The Great Church in Captivity, Cambridge 2003 [1968], σ. 204. Ελλ. μετάφραση: Σ. Ράνσιμαν, Η Μεγάλη Εκκλησία εν Αιχμαλωσία, τ. Β΄, Αθήνα 1979, σσ. 390-391).
Δηλαδή, τι μας λέει το 1678 ο Sir Paul Rycaut; Ότι υπήρχε ΑΓΡΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ σε κάποια μέρη της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, πράγμα που ανάγκαζε τους πιστούς να τελούν την λειτουργία ΚΡΥΦΑ, ΣΕ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ!!!
Κατά τα άλλα, όλα ήταν ιδανικά και τέλεια στην τουρκοκρατία... Απόλυτη ελευθερία, λέμε!
Και ένα τελευταίο. Μας λέει ο καθηγητής Πολίτης ότι “Άδεια απαιτείτο μόνο για την ανέγερση καινούργιων ναών”. Πράγμα που σημαίνει ότι οι παλιοί ναοί μπορούσαν να υπάρχουν και να ανακαινίζονται ελεύθερα!
Τέτοια προκλητική άγνοια των πηγών από έναν ειδικό καιρό είχα να δω...
Ας μάθουμε λοιπόν πως άδεια απαιτούνταν ακόμη και για την ελάχιστη δυνατή ανακαίνιση που θα ήθελαν να κάνουν οι χριστιανοί σε όσους ναούς τους είχαν απομείνει... Τα έχω εξηγήσει όλα αυτά αναλυτικά στην μελέτη μου, στο Αντίβαρο, για το κρυφό σχολειό.
Αλλά το σημαντικότερο είναι πως κυρίως απαιτούνταν άδεια για την λειτουργία των σχολείων, όπως τόσο γλαφυρά αλλά και τόσο δραματικά μας πληροφορεί ο Σπ. Τρικούπης στην Ιστορία του, όταν μας λέει πώς οι Τούρκοι έκλεισαν στην Κρήτη δύο αλληλοδιδακτικά σχολεία, κρεμώντας τους δασκάλους τους και τον επίσκοπο Κισάμου Μελχισεδέκ.
(Σ. Τρικούπη, Ιστορία της Ελληνικής Επαναστάσεως, τ. 1, Β΄ έκδοσις, εν Λονδίνω 1860, σ. 194· Γ΄ έκδοσις, εν Αθήναις 1888, σ. 153).
Μετά από τα λίγα που αναφέραμε, μπορούμε τώρα να καταλάβουμε και το πόσο σοβαρά μπορούμε να πάρουμε την δήλωση του Βασίλη Παναγιωτόπουλου ότι “η επιστημονική ιστορία γίνεται όλο και πιο σοβαρή [και ότι] λύνει προβλήματα της εθνικής συγκρότησης”.
Πόσο σοβαρή μπορεί να είναι μια ιστορία που αγνοεί πηγές, ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, αλλά και βιβλιογραφία, που ΟΦΕΙΛΕ να γνωρίζει, ας το κρίνει ο αναγνώστης...
Τέλος πάντων, ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει. Το μόνο στενάχωρο με τον κ. Παναγιωτόπουλο είναι ότι είναι ομότιμος διευθυντής ερευνών στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ωραία επιστήμη, στ' αλήθεια...
http://www.antibaro.gr/
http://lalei-kairia.blogspot.com
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΟΚΡΑΤΙΑ
Δεν είμαι σίγουρη ότι αυτό είναι το σωστό νήμα για το παρακάτω άρθρο
αλλά αν κάποιος νομίζει ότι καλύτερα σε κάποιο άλλο ας μου το πει.
Του
Παναγιώτης Κλάδου
Δικηγόρου Χανίων
Ερωτήματα και προβληματισμό προκαλεί πάλι ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
κ. Μπουτάρης με τα όσα δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του.
«δεν πρέπει – λέει- να ξεχνά κανείς πως στην Θεσσαλονίκη κηρύχθηκε η επανάσταση των Νεοτούρκων και συνεπώς ιδρύθηκε η Τουρκική Δημοκρατία»
Φιλοδοξεί και σχεδιάζει μήπως την «καθιέρωση» και «ανάδειξη» της Θεσσαλονίκης σε «Λίκνο» της Τουρκικής Δημοκρατίας;
Οραματίζεται μήπως και την διοργάνωση επετειακών πανηγυρικών εκδηλώσεων
με την συμμετοχή Τούρκων επισήμων, Ελληνοτουρκικούς εναγκαλισμούς και παρελάσεις Τουρκικών στρατιωτικών τμημάτων στους δρόμους της συμπρωτεύουσας;
Ποιά επανάσταση «δεν πρέπει να ξεχνά κανείς»
και ποια Τουρκική δημοκρατία εννοεί ο κ. Δήμαρχος;
Εννοεί το Νεοτουρκικό κομιτάτο «Ένωση και πρόοδος» που έβαλε πρόγραμμα
και στόχο τον δια πυρός και σιδήρου εκτουρκισμό όλων των εθνοτικών ομάδων
της οθωμανικής αυτοκρατορίας;
Δεν διάβασε δεν άκουσε ποτέ ο κ. Μπουτάρης για τις γενοκτονικές σφαγές
τους απαγχονισμούς τις λεηλασίες και τα όλεθρο που εξαπέλυσαν
οι Νεότουρκοι στην Μικρά Ασία, τον Πόντο, και στην Θράκη
με σύνθημα «ένα κράτος μια Θρησκεία, μια γλώσσα»:
Για τις Ναζιστικές μεθόδους και τα «τάγματα εργασίας» (αμελέ ταμπουρού)
–τάγματα θανάτου- που εφάρμοσαν οι νεαροί βλαστοί της
«Τουρκικής Δημοκρατίας» με την καθοδήγηση του Γερμανού στρατηγού
Λίμαν φον Σαντερς στρατολογώντας βιαίως εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνορθόδοξους
να σπάζουν πέτρες στα βάθη της Ανατολής γυμνοί ρακένδυτοι και τρεφόμενοι
με ότι περίσσευε από την τροφή των ζώων.
«Με το σύστημα που σας προτείνω ο θάνατος τους είναι βέβαιος.
Αλλά πριν πεθάνουν θα προσφέρουν υπηρεσίες.
Οι γυναίκες τους δεν θα γεννούν και η μισητή αυτής ράτσα των Ελλήνων
θα ξεκληριστεί και θα χαθεί σε μια γενιά.
Αλλά και οι περιουσίες τους θα περιέλθουν στα χέρια των Τούρκων»
Αυτές ήταν οι προτάσεις του σατανικού Γερμανού στις εκθέσεις που υπέβαλε
στην κυβέρνηση των Νεοτούρκων.
(ποια Τουρκία; Ποιοι Τούρκοι: Στρατηγού Φραγκούλη Φράγκου)
Εκατομμύρια Αρμενίων σφαγιάστηκαν και αφανίστηκαν.
Η Γαλλία πρόσφατα αναγνώρισε την Γενοκτονία των Αρμενίων..
Ο καθηγητής Πολυχρόνης Ενεπεκίδης μετέφρασε και δημοσίευσε
από τα απόρρητα αρχεία του Βερολίνου και της Βιέννης
τις εντολές της Τουρκικής Κυβέρνησης προς τους Βαλίδες
και τους διοικητές της Αστυνομίας να εξαφανίσουν
του πληθυσμούς εκατοντάδων χωριών και πόλεων.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Ελληνικού Υπουργείο Εξωτερικών
«ο αριθμός των Ελλήνων που θανατώθηκαν μόνο στο Πόντο
ανέρχεται σε 303.287, 815 κοινότητες,
874 εκκλησίες και 758 σχολεία ισοπεδώθηκαν»
Οι κυβερνήσεις και ο ευρωπαϊκός τύπος ξεσηκώνεται.
Ο πρωθυπουργός της Αγγλίας Λόιντ Τζώρτζ καταγγέλλει
«τώρα όπως και πριν οι Τούρκοι γράφουν την ιστορία τους
με αίμα εξαλείφοντας τους χριστιανικούς πληθυσμούς με θανάτους και εξορίες»
Αυτές τις μεθόδους τις εφάρμοσαν από το 1914,
πέντε χρόνια πριν να πατήσει Έλληνας στρατιώτης στην Μικρά Ασία (Μαΐου 1919)
Αυτό ως επισήμανση και απάντηση σε κάποιους που επιχειρούν σκόπιμα συμψηφισμούς λέγοντας
«τους κάνανε πολλά οι στρατιώτες μας και για αυτό μας κάνανε
και οι Τούρκοι όσα μας κάνανε».
Για να μην ξεχνά λοιπόν κανείς πως στην Θεσσαλονίκη ιδρύθηκε η
«Τουρκική Δημοκρατία» όπως υπερηφανεύεται να δηλώνει ο Δήμαρχος
της Συμπρωτεύουσας του αφιερώνω τιμητικά ένα απόσπασμα
από το βιβλίου του Αμερικανού διπλωμάτη και συγγραφέα
George Horton με τίτλο «η Μάστιγα της Ασίας».
«Αμέσως μετ α την πτώση του Αβδούλ Χαμίτ μετατέθηκα στην Θεσσαλονίκη.
Η πτώση του «Τυράννου» είχε δημιουργήσει πανηγυρική ατμόσφαιρα όλοι
ήταν βέβαιοι ότι οι υπήκοοι της Τουρκίας είχαν επιτέλους ενωθεί
και ο καθ’ ένας θα έχει την πλήρη ελευθερία να λατρεύει τον θεό του
και να ασχολείται με ειρηνικά έργα.
Πολύ γρήγορα όμως Έλληνες, Βούλγαροι και Σέρβοι απογοητεύτηκαν.
Ο διωγμός έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Μακεδονία με την μορφή φόνων
με ανησυχητική συχνότητα και θύματα προκρίτους Χριστιανικών κοινοτήτων
τους δολοφονούσαν συνήθως στο κατώφλι του σπιτιού τους»
«Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης έκαναν την εμφάνισή τους σμήνη από απελπισμένες χωρικές, ερχόντουσαν να δουν τον Βαλή για να πάρουν νέα
για τους άντρες, τους γιούς ή τους αδελφούς τους.
Οι απαντήσεις που έπαιρναν ήταν σαρδόνιες.
«φαίνετε πως το έσκασε και σας εγκατέλειψε»
ή «Μάλλον έφυγε για την Αμερική».
Ύστερα από λίγο βοσκοί και άλλοι περαστικοί άρχισαν να φέρνουν
νέα για πτώματα στα φαράγγια, στις ρεματιές στα βουνά και στα δάση.
Οι παμπάλαια μεθόδους διακυβέρνησης των τούρκων ή τρομοκρατία
είχε μπει σε ενέργεια για τα καλά»
Επειδή ο κ. Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στην συνέντευξη του υπερηφανεύτηκε
πως στην κοσμοπολίτικη Θεσσαλονίκη όταν απελευθερώθηκε το (1912) κυκλοφορούσαν 12 εφημερίδες.
Ας δούμε τι έγραφε μια από αυτές η «Νέα Αλήθεια»
την 10η Ιουλίου 1910 επέτειο των δύο ετών από την διακήρυξη
του περίφημου «συντάγματος» των Νεοτούρκων.
«Πριν καλά – καλά συμπληρωθούν δύο χρόνια από την εξαγγελία του Συντάγματος … κάθε μέρα βρισκόμαστε μπροστά σε μια ζωντανή εικόνα διωγμού και εξόντωσης έχουμε το δικαίωμα να ρωτήσουμε τι ακριβώς έχουμε κάνει
εμείς οι Οθωμανοί Έλληνες και πρέπει να διωχθούμε με τέτοιο τρόπο»
«Μας δόθηκαν υποσχέσεις ότι τα δικαιώματα μας θα μείνουν ανέγγιχτα,
παρ’ όλα αυτά ψηφίζονται νόμοι και μας αφαιρούνται εκκλησίες, σχολεία,
νεκροταφεία. Ιερείς και δάσκαλοι ρίχνονται στις φυλακές
πολίτες δέρνονται και από παντού ακούγονται θρήνοι και οδυρμοί»
Δυστυχώς παρά τον πλούτο των ιστορικών πηγών που προσφέρονται
στον οποιοδήποτε μελετητή διατυπώνονται στις μέρες μας
απόψεις και προτάσεις που στοχεύουν στην κατάργηση
της εθνικής μνήμης και την ανασκολόπιση της Ελληνικής Ιστορίας.
Σε τούτους τους δύσκολους καιρούς με τις ηθικές,
πολιτικές και πολιτισμικές μας αξίες σε πτώση, την οικονομική καταρράκωση
και τους κινδύνους για την ίδια την εθνική μας κυριαρχία, κύκλοι, ομάδες
και οργανώσεις σε συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς
και ξένα κέντρα επιδιώκουν πάλι «να εξαφανίσουν τη μισητή ράτσα των Ελλήνων».
Ο πατριωτικός λόγος ενοχοποιείτε
και κάθε αναφορά σε Ελλάδα – πατρίδα – έθνος
χαρακτηρίζεται ρατσιστική και φασιστική.
Δυστυχώς ο μεγαλύτερος κίνδυνος που αντιμετωπίζει η χώρα
είναι από τα μέσα και όχι από τα έξω.
Με την σκέψη πως η απάθεια δεν είναι επιλογή καλά είναι να θυμόμαστε πάντα
τα λόγια ενός μεγάλου Έλληνα, Δημοκράτη και Αγωνιστή:
«Ο κυρίαρχος στόχος των Ελλήνων ανεξάρτητα από ιδεολογίες και κόμματα
θα πρέπει να είναι ο πατριωτισμός» Μίκης Θεοδωράκης (21-12-2009)
ΥΓ.
Αν αυτά που σκέφτεται και δηλώνει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
περί «νεοτουρκικής Δημοκρατίας αλλά και προτείνει
για τον σφαγέα του Ελληνισμού Μουσταφά Κεμάλ
– να δοθεί το όνομα του σε δρόμο της συμπρωτεύουσας –
τα δήλωνε και τα πρότεινε κάποιος Δήμαρχος στο Ισραήλ
για το ναζιστικό κόμμα και τον ηγέτη του θα ‘θελα να ξέρω ποια θα ήταν η τύχη του.
Παναγιώτης Κλάδος
Δικηγόρος Χανίων
τ. Νομάρχης
Πηγή: http://logioshermes.blogspot.com/2013/0 ... z2QuJdjGJx
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike
αλλά αν κάποιος νομίζει ότι καλύτερα σε κάποιο άλλο ας μου το πει.
Του
Παναγιώτης Κλάδου
Δικηγόρου Χανίων
Ερωτήματα και προβληματισμό προκαλεί πάλι ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
κ. Μπουτάρης με τα όσα δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του.
«δεν πρέπει – λέει- να ξεχνά κανείς πως στην Θεσσαλονίκη κηρύχθηκε η επανάσταση των Νεοτούρκων και συνεπώς ιδρύθηκε η Τουρκική Δημοκρατία»
Φιλοδοξεί και σχεδιάζει μήπως την «καθιέρωση» και «ανάδειξη» της Θεσσαλονίκης σε «Λίκνο» της Τουρκικής Δημοκρατίας;
Οραματίζεται μήπως και την διοργάνωση επετειακών πανηγυρικών εκδηλώσεων
με την συμμετοχή Τούρκων επισήμων, Ελληνοτουρκικούς εναγκαλισμούς και παρελάσεις Τουρκικών στρατιωτικών τμημάτων στους δρόμους της συμπρωτεύουσας;
Ποιά επανάσταση «δεν πρέπει να ξεχνά κανείς»
και ποια Τουρκική δημοκρατία εννοεί ο κ. Δήμαρχος;
Εννοεί το Νεοτουρκικό κομιτάτο «Ένωση και πρόοδος» που έβαλε πρόγραμμα
και στόχο τον δια πυρός και σιδήρου εκτουρκισμό όλων των εθνοτικών ομάδων
της οθωμανικής αυτοκρατορίας;
Δεν διάβασε δεν άκουσε ποτέ ο κ. Μπουτάρης για τις γενοκτονικές σφαγές
τους απαγχονισμούς τις λεηλασίες και τα όλεθρο που εξαπέλυσαν
οι Νεότουρκοι στην Μικρά Ασία, τον Πόντο, και στην Θράκη
με σύνθημα «ένα κράτος μια Θρησκεία, μια γλώσσα»:
Για τις Ναζιστικές μεθόδους και τα «τάγματα εργασίας» (αμελέ ταμπουρού)
–τάγματα θανάτου- που εφάρμοσαν οι νεαροί βλαστοί της
«Τουρκικής Δημοκρατίας» με την καθοδήγηση του Γερμανού στρατηγού
Λίμαν φον Σαντερς στρατολογώντας βιαίως εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνορθόδοξους
να σπάζουν πέτρες στα βάθη της Ανατολής γυμνοί ρακένδυτοι και τρεφόμενοι
με ότι περίσσευε από την τροφή των ζώων.
«Με το σύστημα που σας προτείνω ο θάνατος τους είναι βέβαιος.
Αλλά πριν πεθάνουν θα προσφέρουν υπηρεσίες.
Οι γυναίκες τους δεν θα γεννούν και η μισητή αυτής ράτσα των Ελλήνων
θα ξεκληριστεί και θα χαθεί σε μια γενιά.
Αλλά και οι περιουσίες τους θα περιέλθουν στα χέρια των Τούρκων»
Αυτές ήταν οι προτάσεις του σατανικού Γερμανού στις εκθέσεις που υπέβαλε
στην κυβέρνηση των Νεοτούρκων.
(ποια Τουρκία; Ποιοι Τούρκοι: Στρατηγού Φραγκούλη Φράγκου)
Εκατομμύρια Αρμενίων σφαγιάστηκαν και αφανίστηκαν.
Η Γαλλία πρόσφατα αναγνώρισε την Γενοκτονία των Αρμενίων..
Ο καθηγητής Πολυχρόνης Ενεπεκίδης μετέφρασε και δημοσίευσε
από τα απόρρητα αρχεία του Βερολίνου και της Βιέννης
τις εντολές της Τουρκικής Κυβέρνησης προς τους Βαλίδες
και τους διοικητές της Αστυνομίας να εξαφανίσουν
του πληθυσμούς εκατοντάδων χωριών και πόλεων.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Ελληνικού Υπουργείο Εξωτερικών
«ο αριθμός των Ελλήνων που θανατώθηκαν μόνο στο Πόντο
ανέρχεται σε 303.287, 815 κοινότητες,
874 εκκλησίες και 758 σχολεία ισοπεδώθηκαν»
Οι κυβερνήσεις και ο ευρωπαϊκός τύπος ξεσηκώνεται.
Ο πρωθυπουργός της Αγγλίας Λόιντ Τζώρτζ καταγγέλλει
«τώρα όπως και πριν οι Τούρκοι γράφουν την ιστορία τους
με αίμα εξαλείφοντας τους χριστιανικούς πληθυσμούς με θανάτους και εξορίες»
Αυτές τις μεθόδους τις εφάρμοσαν από το 1914,
πέντε χρόνια πριν να πατήσει Έλληνας στρατιώτης στην Μικρά Ασία (Μαΐου 1919)
Αυτό ως επισήμανση και απάντηση σε κάποιους που επιχειρούν σκόπιμα συμψηφισμούς λέγοντας
«τους κάνανε πολλά οι στρατιώτες μας και για αυτό μας κάνανε
και οι Τούρκοι όσα μας κάνανε».
Για να μην ξεχνά λοιπόν κανείς πως στην Θεσσαλονίκη ιδρύθηκε η
«Τουρκική Δημοκρατία» όπως υπερηφανεύεται να δηλώνει ο Δήμαρχος
της Συμπρωτεύουσας του αφιερώνω τιμητικά ένα απόσπασμα
από το βιβλίου του Αμερικανού διπλωμάτη και συγγραφέα
George Horton με τίτλο «η Μάστιγα της Ασίας».
«Αμέσως μετ α την πτώση του Αβδούλ Χαμίτ μετατέθηκα στην Θεσσαλονίκη.
Η πτώση του «Τυράννου» είχε δημιουργήσει πανηγυρική ατμόσφαιρα όλοι
ήταν βέβαιοι ότι οι υπήκοοι της Τουρκίας είχαν επιτέλους ενωθεί
και ο καθ’ ένας θα έχει την πλήρη ελευθερία να λατρεύει τον θεό του
και να ασχολείται με ειρηνικά έργα.
Πολύ γρήγορα όμως Έλληνες, Βούλγαροι και Σέρβοι απογοητεύτηκαν.
Ο διωγμός έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Μακεδονία με την μορφή φόνων
με ανησυχητική συχνότητα και θύματα προκρίτους Χριστιανικών κοινοτήτων
τους δολοφονούσαν συνήθως στο κατώφλι του σπιτιού τους»
«Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης έκαναν την εμφάνισή τους σμήνη από απελπισμένες χωρικές, ερχόντουσαν να δουν τον Βαλή για να πάρουν νέα
για τους άντρες, τους γιούς ή τους αδελφούς τους.
Οι απαντήσεις που έπαιρναν ήταν σαρδόνιες.
«φαίνετε πως το έσκασε και σας εγκατέλειψε»
ή «Μάλλον έφυγε για την Αμερική».
Ύστερα από λίγο βοσκοί και άλλοι περαστικοί άρχισαν να φέρνουν
νέα για πτώματα στα φαράγγια, στις ρεματιές στα βουνά και στα δάση.
Οι παμπάλαια μεθόδους διακυβέρνησης των τούρκων ή τρομοκρατία
είχε μπει σε ενέργεια για τα καλά»
Επειδή ο κ. Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στην συνέντευξη του υπερηφανεύτηκε
πως στην κοσμοπολίτικη Θεσσαλονίκη όταν απελευθερώθηκε το (1912) κυκλοφορούσαν 12 εφημερίδες.
Ας δούμε τι έγραφε μια από αυτές η «Νέα Αλήθεια»
την 10η Ιουλίου 1910 επέτειο των δύο ετών από την διακήρυξη
του περίφημου «συντάγματος» των Νεοτούρκων.
«Πριν καλά – καλά συμπληρωθούν δύο χρόνια από την εξαγγελία του Συντάγματος … κάθε μέρα βρισκόμαστε μπροστά σε μια ζωντανή εικόνα διωγμού και εξόντωσης έχουμε το δικαίωμα να ρωτήσουμε τι ακριβώς έχουμε κάνει
εμείς οι Οθωμανοί Έλληνες και πρέπει να διωχθούμε με τέτοιο τρόπο»
«Μας δόθηκαν υποσχέσεις ότι τα δικαιώματα μας θα μείνουν ανέγγιχτα,
παρ’ όλα αυτά ψηφίζονται νόμοι και μας αφαιρούνται εκκλησίες, σχολεία,
νεκροταφεία. Ιερείς και δάσκαλοι ρίχνονται στις φυλακές
πολίτες δέρνονται και από παντού ακούγονται θρήνοι και οδυρμοί»
Δυστυχώς παρά τον πλούτο των ιστορικών πηγών που προσφέρονται
στον οποιοδήποτε μελετητή διατυπώνονται στις μέρες μας
απόψεις και προτάσεις που στοχεύουν στην κατάργηση
της εθνικής μνήμης και την ανασκολόπιση της Ελληνικής Ιστορίας.
Σε τούτους τους δύσκολους καιρούς με τις ηθικές,
πολιτικές και πολιτισμικές μας αξίες σε πτώση, την οικονομική καταρράκωση
και τους κινδύνους για την ίδια την εθνική μας κυριαρχία, κύκλοι, ομάδες
και οργανώσεις σε συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς
και ξένα κέντρα επιδιώκουν πάλι «να εξαφανίσουν τη μισητή ράτσα των Ελλήνων».
Ο πατριωτικός λόγος ενοχοποιείτε
και κάθε αναφορά σε Ελλάδα – πατρίδα – έθνος
χαρακτηρίζεται ρατσιστική και φασιστική.
Δυστυχώς ο μεγαλύτερος κίνδυνος που αντιμετωπίζει η χώρα
είναι από τα μέσα και όχι από τα έξω.
Με την σκέψη πως η απάθεια δεν είναι επιλογή καλά είναι να θυμόμαστε πάντα
τα λόγια ενός μεγάλου Έλληνα, Δημοκράτη και Αγωνιστή:
«Ο κυρίαρχος στόχος των Ελλήνων ανεξάρτητα από ιδεολογίες και κόμματα
θα πρέπει να είναι ο πατριωτισμός» Μίκης Θεοδωράκης (21-12-2009)
ΥΓ.
Αν αυτά που σκέφτεται και δηλώνει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
περί «νεοτουρκικής Δημοκρατίας αλλά και προτείνει
για τον σφαγέα του Ελληνισμού Μουσταφά Κεμάλ
– να δοθεί το όνομα του σε δρόμο της συμπρωτεύουσας –
τα δήλωνε και τα πρότεινε κάποιος Δήμαρχος στο Ισραήλ
για το ναζιστικό κόμμα και τον ηγέτη του θα ‘θελα να ξέρω ποια θα ήταν η τύχη του.
Παναγιώτης Κλάδος
Δικηγόρος Χανίων
τ. Νομάρχης
Πηγή: http://logioshermes.blogspot.com/2013/0 ... z2QuJdjGJx
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΟΚΡΑΤΙΑ
Εδω υπαρχει προβλημα οπως εχει τεθει το παραπανω.Iwn Rwmanos έγραψε: Εκεί λοιπόν ο πατριάρχης λέει πως κάποτε οι Τούρκοι έκοψαν, στην Αίγυπτο, τριάντα χιλιάδες γλώσσες ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!
Και ο λόγος;
Επειδή οι άνθρωποι αυτοί μιλούσαν ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!
(Μητροπολίτου Αξώμης Μεθοδίου (Φούγια), Μελετίου Πηγά, Πάπα και Πατριάρχου Αλεξανδρείας Επιστολαί, Αθήναι 1976, σσ. 240-241, επιστολή Σ΄).
Η πληροφορία για αυτήν την συγκεκριμένη τουρκική θηριωδία υπάρχει και στο πασίγνωστο έργο-πηγή του Αθανασίου Κομνηνού Υψηλάντου, Τα μετά την Άλωσιν (1453-1789), σ. 117. Ο Υψηλάντης τοποθετεί μάλιστα την τέλεση αυτής της θηριωδίας στην εποχή του πατριάρχη Αλεξανδρείας Σίλβεστρου, περίπου το 1565, οπότε, όπως λέγει, "εκινήθη κατά των χριστιανών ΔΙΩΓΜΟΣ ΧΑΛΕΠΩΤΑΤΟΣ": όπ. παρ. σ. 100.
Τόσο ελεύθερα διδάσκονταν λοιπόν τα ελληνικά επί τουρκοκρατίας!!!!
Τελικα? για ποιο λογο εκαναν αυτη την πραξη οι Τουρκοι?
Επειδη ηθελαν να σφαξουν τους κατ αυτους απιστους χριστιανους?
Επειδη ειχαν μισος προς οποιον μιλουσε Ελληνικα?
Η μηπως επειδη μιλουσαν Ελληνικα οι χριστινοι?.
Το τριτο δεν ευσταθει πολυ καθως χριστιανους ειχαμε απο διαφορα μερη του κοσμου ειδικα στην Αιγυπτο!
οποτε δεν ηταν τα ελληνικα η μονη γλωσσα που ομιλουσαν.
Μηπως εδω εχουμε μια κλασικη διωξη καποιων αλλοθρησκων? κατι που εχουμε δει πολλες φορες στο παρελθον
να συμβαινει απο διαφορες θρησκειες. Εγω μαλλον προς αυτο κλινω και οχι στο οτι εκοψαν τις γλωσσες καποιων επειδη μιλουσαν Ελληνικα.
Επισεις ενα πολυ σοβαρος λογος να το κανεις αυτο και να διωξεις την γνωση ειναι γιατι θελεις τους υπηκοους σου μη σκεπτομενους καθως ως γνωστον η γνωση φερνει ανησυχα και ανυποτακτα πνευματα.
Και αυτο μου μοιαζει μια λογικη πραξη απο εναν κατακτητη. να κρατησει τους δουλους του αμορφωτους απεναντι σε καθε ειδους γνωση ασχετα απο το ποια γλωσσα εκφραζεται εκεινη.
Αυτο μπορει οντως να ειναι αληθεια. αλλα απο την στιγμη που αυτος που τα καταγγελει δεν εχει καταδικασειΝαι, ΤΟΣΟ ελεύθερη άφηναν οι Τούρκοι την παιδεία και τα σχολεία, που δεν άφησαν βιβλίο για βιβλίο που να μην το κάψουν!!!
τα "απλυτα" της δικης του καστας ειναι λιγο τραγελαφικο η αληθεια ειναι το να εχουμε τετοιες διαμαρτυριες.
προφανως και δεν επροκειτο να βαλουν καμια αλλη θρησκεια ισαξια της δικιας τους καθως αυτο παει εναντια στην παντοδυναμια του ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ θεου τους. Γενικα καμια μονοθειστικη θρησκεια δεν επρετρεψε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ανεξιθρησκεια σε κανενα σημειο της ιστοριας.Περαν απο μικρες περιοδους ψευτικης και ευθραυστης ειρηνης δεν ειχαμε τιποτα αλλο απο καταστροφες.Μας λέει ακόμη ο καθηγητής Πολίτης, με την ΑΠΟΛΥΤΗ βεβαιότητα του ειδικού πάντα, πως οι Τούρκοι “αναγνώριζαν τον χριστιανισμό, όπως και τον εβραϊσμό, ως θρησκεία κατώτερη μεν της μουσουλμανικής, αλλά νόμιμη”.
Νόμιμη λοιπόν η χριστιανική πίστη. Αλλά, πάντοτε;
Όχι, βέβαια!
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck