Η αναζήτηση βρήκε 1 εγγραφή
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Πέμ 21 Απρ 2011, 14:12
- Δ. Συζήτηση: Oικονομία
- Θέμα: Ερώτηση κρίσεως (γιατί είμαι ξανθιά)
- Απαντήσεις: 13
- Προβολές: 5935
Re: Ερώτηση κρίσεως (γιατί είμαι ξανθιά)
αναδιαρθρωση ειναι μια ακομα μπουρδα των επικοινωνιολογων για να αποσπασουν την προσοχη του κοσμου.Πριν ηταν η επιμηκυνση του χρεους,η βιωσιμη αναπτυξη,πρασινη αναπτυξη και πρασινα αλογα.Βαζουν ομορφες λεξεις και ποτε δεν ερμηνευουν...Αναδιαρθρωση του χρεους απο μονο του δεν λεει τιποτα ή λέει πολλα...

