Dhmellhn έγραψε:
6. Τέλος, να σημειώσουμε μία ακόμη ηλιθιωδώς επαναλαμβανόμενη ιδεοληψία περί συνενώσεως και δήθεν ειρηνικής συμβιώσεως των λαών, η οποία εδράζεται μόνον στα μυαλά των φαντασιοπλήκτων. Πρόκειται για μία απίστευτη αφέλεια αυτών των διανοητικά αναπήρων, η οποία συσκοτίζει τον νου και δεν τον αφήνει να δει το αυτονόητο: Την σκληρή πραγματικότητα που υφίσταται. Γιατί ο πραγματικός κόσμος, και όχι ο φαντασιακός του matrix, διαμορφώνεται μέσω συνεχών συγκρούσεων και αδιακόπου κινητικότητος (όπως πρώτος έγραψε ο Ηράκλειτος "Πόλεμος πατήρ πάντων", "τα πάνντα ρει και ουδέν μένει"), η οποία μας καθιστά συνεχώς εν εγρηγόρσει. Ο κόσμος είναι αυτό που είναι και όχι εκείνο το οποίο θα ήθελαν κάποιοι στο συγχυσμένο τους κρανίο να είναι.
Σημείωση: Οἱ παραπάνω ὑπογραμμίσεις εἶναι τοῦ ὑπογράφοντος τό πόστ καί ὄχι τοῦ "Dhmellhn".
«πολέμου κρεῖσσον εἰρήνη βροτοῖς», Εὐριπίδου, Ἱκέτιδες, στ. 488
«Εἰρήνη βαθύπλουτε καί καλλίστα μακάρων θεῶν». Εὐριπίδου, Κρεσφόντης, ἀπό Ἀνθολόγιο Στοβαίου, fragmenta.
«Εἰρήνην ἀγάπα». Θαλῆς ὁ Μιλήσιος. Δελφικό Παράγγελμα.
«Εἰρήνη ἀνά γῆν κουροτρόφος.» Ἠσίοδος, Ἔργα καί ἡμέρες, στ.228 Η Ειρήνη τρέφει τα παιδιά των ανθρώπων πάνω στη γη.
«Τάς νίκας ἄνευ αἵματος ποιεῖν». Πιττακός. Δελφικό Παράγγελμα.
«Εἰρήνη και πλοῦτος ἔχοι πόλιν, κακοῦ δ’οὐκ ἔραμαι πολέμου». Θέογνις ὁ Μεγαρεύς, Ἐλεγειῶν Α, 885-6. Μακάρι ἡ Εἰρήνη κι ὁ Πλοῦτος νά κατέχουν τήν πόλη. Τόν κακό πόλεμο δέν ἀγαπῶ.
Εἶναι θέμα ὁπτικῆς. Σύμφωνα μέ τόν "ἱστορικό" τῆς παρέας μας, ὅλοι αὐτοί πού ἔγραψαν γιά τήν εἰρήνη καί δήλωσαν τήν σταθερή προτίμησή τους γιά αὐτήν, ἔναντι τοῦ πολέμου, τό ἔκαναν γιατί βίωναν ἕνα φαντασιακό matrix, πού προβαλόταν στό συγχισμένο κρανίο τους.
Η Αρχαία Ελλάς είχε αναπτύξει πολλά αντικρουόμενα φιλοσοφικά ρεύματα. Ο Θαλής π.χ μιλούσε για το νερό ως αρχή των πάντων, ο Αναξίμανδρος για το άπειρον. Ο Ηράκλειτος για την διαρκή κίνηση και ο Παρμενίδης για το "είναι" των όντων στην ακινησία. Ο Εμπεδοκλής ο Ακραγαντίνος για την εναλλαγή φιλότητος και νείκους σε μία αέναη κίνηση. Υπήρχαν οι Σοφιστές, οι Πυθαγόρειοι, οι Πλατωνικοί, οι Περιπατητικοί, οι Κυνικοί, οι Στωικοί, οι Επικούρειοι, οι Αγνωστικιστές κ.λ.π κ.λ.π κ.λ.π Επιπρόσθετα, οι στοχαστές της αρχαιότητος αναφέρονται σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής, από τις οποίες οι επαγγελματίες ανθρωπιστές παίρνουν μόνον εκείνες που τους συμφέρουν. Θα φανεί στα παραδείγματα στο τέλος.
Ένας, μάλιστα, λυρικός ποιητής, ο Αρχίλοχος δήλωσε σε ποίημά του αντιρρησίας συνειδήσεως και χαιρόταν που πέταξε την ασπίδα του. Και λοιπόν; Τι πάει να πεί; Ότι οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν υπέρ της ειρήνης και περιέθαλπταν όποιον αλλοδαπό έρχονταν στην επικράτειά τους; Ποιος το λέει αυτό; Ο "μέγας προφέσορας" Προμηθέας; Στην εκπομπή με τον Ανάχαρσι τον Σκύθη αναφέρω με πηγή τον Διογένη τον Λαέρτιο ότι στην αρχή ο Σόλων δεν τον δέχθηκε γιατί ήταν μη Έλλην (κι ας ήταν η μητέρα του Ελληνίς, ήταν δηλαδή κατά το ήμισυ) και η φιλοξενία των ξένων (Ξένιος Ζευς) αναφέρεται μόνον για τους Έλληνες από άλλη πόλη και όχι για τους βαρβάρους (άλλο ένα παραμυθάκι των ψευτοπροοδευτικών).
Τώρα, όλες οι μελέτες χαρακτηρίζουν την αρχαϊκή και κλασσική Ελλάδα μία κοινωνία πολέμου με συνεχείς συγκρούσεις μεταξύ των πόλεων-κρατών, και μεταξύ Ελλήνων και Περσών, όταν παρέστη ανάγκη. Δεν υπήρξε ποτέ ειρήνη, γιατί απλούστατα δεν μπορούσε να υπάρξει. Εν ολίγοις, για κάθε ένα ρητό που ανέφερε ο "προφέσορας" υπάρχουν δεκάδες άλλα που αναφέρουν διαφορετικά. Όποιος αρνείται να πολεμήσει για την πατρίδα του, για την ζωή του, για τα κεκτημένα του, αυτομάτως παραιτείται από την ζωή. Γιατί η ζωή δεν χαρίζεται. Η ίδια, άλλωστε, αποκαλείται "Βίος", δηλαδή είναι βίαιη. Λέμε βιοπάλη, βιοπαλαιστής και όχι βιο-ειρηνιστής. Δεν υπάρχει, πρόκειται για πατσιφιστικές αηδίες που έχουν μετατρέψει τα μυαλά αρκετών σε νερό.
- Πόλεμος αεί πάσι διά βίου ξυνεχής έστι πρός απάσας τας πόλεις (Πλάτων Νόμοι)
- Εκ θεών πεπρωμένον εστί πολέμους γίγνεσθαι (Ξενοφών Ελληνικά)
- Πόλεμος δίκαιος ειρήνης αισχράς αιρετώτερον (Δημοσθένους Α' Φιλιππικός)
- Αναγκαίον την πολιτείαν συντετάχθη προς την πολεμικήν ισχύν (Αριστοτέλους Πολιτικά)
- Τα κατά πόλεμον κρατούμενα των κρατούντων είναι φασίν (Αριστοτέλους Πολιτικά)
- Ως ουδέν έστιν ούτε πύργος ούτε ναυς έρημος ανδρών μη ξυνοικούντων έσω (Σοφοκλέους Οιδίπους Τύραννος)
Και πολλά άλλα.
Και για τις αθρόες ελληνοποιήσεις (παλαιοί παπανδρέλληνες, νυν τσιπρέλληνες) ο Θουκυδίδης έχει απάντηση:
"Όταν μήτε βουλευτηρίωι ενί χρώμενοι παραχρήμά τι οξέως επιτελώσι πάντες τε ισόψηφοι όντες και ουχ ομόφυλοι το εφ' εαυτόν έκαστος σπεύδηι` εξ ων φιλεί μηδέν επιτελές γίγνεσθαι."
Όπερ μεθερμηνευόμενον:
"Γιατί, όλοι όσοι είναι ίσοι μεταξύ τους στην ψήφο, αλλά δεν ανήκουν στην ίδια φυλή, τότε ο καθένας κυττάζει να εξυπηρετήσει το δικό του συμφέρον` εξαιτίας αυτής της καταστάσεως συνήθως κανένα καλό αποτέλεσμα δεν μπορεί να βγει."
Επίσης, ο Ευριπίδης έχει γράψει για τις γυναίκες: "Οράτ' άπιστον ως γυναικείον γένος (Ιφιγένεια εν Ταύροις)
Και ο Θαλής: "'Εφασκε γαρ, φασί, τριών τούτων ένεκα χάριν έχειν τηι Τύχηι` πρώτον μεν ότι άνθρωπος εγενόμην και ου θηρίον, είτα ότι ανήρ και ου γυνή, τρίτον ότι Έλλην και ου βάρβαρος".
Δηλαδή πότε είχαν δίκιο ο Ευριπίδης και ο Θαλής; Όταν έγραφαν για την Ειρήνη ή για τους λιβέλους κατά των γυναικών; Ή ο "προφέρσορας" τους παίρνει ala card, τουτέστιν κατά το δοκούν; Όταν, ο Θαλής ξεχώριζε τους Έλληνες από τους βαρβάρους ή στην φράση περί ειρήνης;
Για άλλη μία φορά πιάστηκες αδιάβαστος "προφέσορα". Τράβα να ξαναμελετήσεις τους αρχαίους, διαφορετικά έλα με τον κηδεμόνα σου.
Δεν πιάνουν εδώ τα σάπια...
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
ArELa έγραψε:Δημέλλην
Εισαι ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ με κεφαλαία και άνευ εισαγωγικών!
στο γήπεδό σου αγόραρε, δε μπορεί να σου βάλει γκολ κανείς!!
Είμαστε εδώ να γράφουμε τις απόψεις μας ή ,όποιες κι'αν είναι αυτές, για το ποιος βάζει γκολ ή ταπώνει (όρος μπάσκετ)
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
alkinoos έγραψε:Είμαστε εδώ να γράφουμε τις απόψεις μας
δεν αντιλέγω, αλλά θα μου επιτρέψεις φαντάζομαι να είμαι εδώ
ΚΑΙ για να επικροτώ τις απόψεις που είναι εμφανώς συγκροτημένες, ολοκληρωμένες
και κατά τη γνώμη μου σωστές.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
alkinoos έγραψε:Είμαστε εδώ να γράφουμε τις απόψεις μας
δεν αντιλέγω, αλλά θα μου επιτρέψεις φαντάζομαι να είμαι εδώ
ΚΑΙ για να επικροτώ τις απόψεις που είναι εμφανώς συγκροτημένες, ολοκληρωμένες
και προφανώς κατά τη γνώμη μου σωστές.
Εννοείται,δεν το συζητώ αυτό..
Επίσης η άποψη μου είναι,πως η βίαιη πραγματικότητα του ανθρώπου έρχεται σε σύγκρουση με τη φιλοσοφία και όσα αυτή πρεσβεύει.Ο εξωτερικός κόσμος του ανθρώπου με τον Εσωτερικό του.Δυο διαφορετικοί κόσμοι που προσπαθούν να συνυπάρξουν αρμονικά στον άνθρωπο.Η ύλη και ο κόσμος των Ιδεών.Το ποιο από τα δύο είναι Matrix ,αφορά εκείνον και μόνο,και δεν ισχύει για όλους,διότι δεν είναι σταθερά,άσχετα αν στους περισσότερους επικρατεί η ύλη και η βίαιη πραγματικότητα,την οποία γνωρίζουν πάρα πολύ καλά εκείνοι που εξουσιάζουν, που κινούν τα νήματα, που ελέγχουν και χειραγωγούν τον άνθρωπο .
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Dhmellhn έγραψε:Η Αρχαία Ελλάς είχε αναπτύξει πολλά αντικρουόμενα φιλοσοφικά ρεύματα. Ο Θαλής π.χ μιλούσε για το νερό ως αρχή των πάντων, ο Αναξίμανδρος για το άπειρον. Ο Ηράκλειτος για την διαρκή κίνηση και ο Παρμενίδης για το "είναι" των όντων στην ακινησία. Ο Εμπεδοκλής ο Ακραγαντίνος για την εναλλαγή φιλότητος και νείκους σε μία αέναη κίνηση. Υπήρχαν οι Σοφιστές, οι Πυθαγόρειοι, οι Πλατωνικοί, οι Περιπατητικοί, οι Κυνικοί, οι Στωικοί, οι Επικούρειοι, οι Αγνωστικιστές κ.λ.π κ.λ.π κ.λ.π Επιπρόσθετα, οι στοχαστές της αρχαιότητος αναφέρονται σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής, από τις οποίες οι επαγγελματίες ανθρωπιστές παίρνουν μόνον εκείνες που τους συμφέρουν. Θα φανεί στα παραδείγματα στο τέλος.
(σ.σ. ἡ πιό πάνω ὑπογράμμιση εἶναι τοῦ ὑπογράφοντος τό παρόν πόστ)
Θαυμάσια ἔκθεση περί ἀνέμων καί ὑδάτων. Παρέλειψες βεβαίως νά γράψεις ἀντιστοίχως ὄτι οἱ ἐπαγγελματίες πολεμόχαροι ἀναφέρονται, μέ τήν σειρά τους, μόνο σέ ἐκεῖνες τίς φράσεις πού τούς συμφέρει.
Dhmellhn έγραψε:Ένας, μάλιστα, λυρικός ποιητής, ο Αρχίλοχος δήλωσε σε ποίημά του αντιρρησίας συνειδήσεως και χαιρόταν που πέταξε την ασπίδα του. Και λοιπόν; Τι πάει να πεί; Ότι οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν υπέρ της ειρήνης και περιέθαλπταν όποιον αλλοδαπό έρχονταν στην επικράτειά τους; Ποιος το λέει αυτό; Ο "μέγας προφέσορας" Προμηθέας; Στην εκπομπή με τον Ανάχαρσι τον Σκύθη αναφέρω με πηγή τον Διογένη τον Λαέρτιο ότι στην αρχή ο Σόλων δεν τον δέχθηκε γιατί ήταν μη Έλλην (κι ας ήταν η μητέρα του Ελληνίς, ήταν δηλαδή κατά το ήμισυ) και η φιλοξενία των ξένων (Ξένιος Ζευς) αναφέρεται μόνον για τους Έλληνες από άλλη πόλη και όχι για τους βαρβάρους (άλλο ένα παραμυθάκι των ψευτοπροοδευτικών).
Dhmellhn έγραψε:Τώρα, όλες οι μελέτες χαρακτηρίζουν την αρχαϊκή και κλασσική Ελλάδα μία κοινωνία πολέμου με συνεχείς συγκρούσεις μεταξύ των πόλεων-κρατών, και μεταξύ Ελλήνων και Περσών, όταν παρέστη ανάγκη. Δεν υπήρξε ποτέ ειρήνη, γιατί απλούστατα δεν μπορούσε να υπάρξει. Εν ολίγοις, για κάθε ένα ρητό που ανέφερε ο "προφέσορας" υπάρχουν δεκάδες άλλα που αναφέρουν διαφορετικά. Όποιος αρνείται να πολεμήσει για την πατρίδα του, για την ζωή του, για τα κεκτημένα του, αυτομάτως παραιτείται από την ζωή. Γιατί η ζωή δεν χαρίζεται. Η ίδια, άλλωστε, αποκαλείται "Βίος", δηλαδή είναι βίαιη. Λέμε βιοπάλη, βιοπαλαιστής και όχι βιο-ειρηνιστής. Δεν υπάρχει, πρόκειται για πατσιφιστικές αηδίες που έχουν μετατρέψει τα μυαλά αρκετών σε νερό.
Dhmellhn έγραψε:Και για τις αθρόες ελληνοποιήσεις (παλαιοί παπανδρέλληνες, νυν τσιπρέλληνες) ο Θουκυδίδης έχει απάντηση:
"Όταν μήτε βουλευτηρίωι ενί χρώμενοι παραχρήμά τι οξέως επιτελώσι πάντες τε ισόψηφοι όντες και ουχ ομόφυλοι το εφ' εαυτόν έκαστος σπεύδηι` εξ ων φιλεί μηδέν επιτελές γίγνεσθαι."
Όπερ μεθερμηνευόμενον:
"Γιατί, όλοι όσοι είναι ίσοι μεταξύ τους στην ψήφο, αλλά δεν ανήκουν στην ίδια φυλή, τότε ο καθένας κυττάζει να εξυπηρετήσει το δικό του συμφέρον` εξαιτίας αυτής της καταστάσεως συνήθως κανένα καλό αποτέλεσμα δεν μπορεί να βγει."
Πάλι ἐκτός θέματος. Τό θέμα μας, μειράκιον, εἶναι ὁ πόλεμος καί ἡ εἰρήνη.
Dhmellhn έγραψε:Επίσης, ο Ευριπίδης έχει γράψει για τις γυναίκες: "Οράτ' άπιστον ως γυναικείον γένος (Ιφιγένεια εν Ταύροις)
Και ο Θαλής: "'Εφασκε γαρ, φασί, τριών τούτων ένεκα χάριν έχειν τηι Τύχηι` πρώτον μεν ότι άνθρωπος εγενόμην και ου θηρίον, είτα ότι ανήρ και ου γυνή, τρίτον ότι Έλλην και ου βάρβαρος".
Δηλαδή πότε είχαν δίκιο ο Ευριπίδης και ο Θαλής; Όταν έγραφαν για την Ειρήνη ή για τους λιβέλους κατά των γυναικών; Ή ο "προφέρσορας" τους παίρνει ala card, τουτέστιν κατά το δοκούν; Όταν, ο Θαλής ξεχώριζε τους Έλληνες από τους βαρβάρους ή στην φράση περί ειρήνης;
Ὅσο προχωρᾶς στούς συλλογισμούς σου, τόσο περισσότερο γέλιο βγάζεις! Ἐδῶ ἔχουμε δύο παρανοϊκές νοητικές ἀκροβασίες, κάνοντας τά κόκκαλα τοῦ φίλου σου τοῦ Ἀριστοτέλη νά τρίζουν ἕνεκα τῆς λογικῆς σου: α) Τί σχέση ἔχει ἡ ἄποψη τῶν ἀρχαίων συγγραφέων περί γυναικῶν, μέ τό θέμα μας; Ἔλα, νά σοῦ κοτσάρω καί γώ μιά ἀτάκα γιά τίς γυναῖκες, γιά νά δοῦμε ἄν θά μέ χειροκροτήσει καί μένα ἡ admin, λές καί ἔβαλα γκόλ...!
«Κακόν μέν, ἀλλ’ ἀναγκαῖον κακόν». Μένανδρος.
β) Ἐδῶ βρίσκεται ὁ πυρῆνας ὅλης τῆς μισαλλοδοξίας πού κατά καιρούς ἔχω θίξει, ἀλλά δέν γίνεται ἀντιληπτό. Ἄλλο νά θεωρεῖ κάποιος (ἄνθρωπος, λαός ἤ κράτος) ἑαυτόνπολιτιστικά, θρησκευτικά, κοινωνικά κτλ ἀνώτερο κάποιου ἄλλου, καί ἄλλο νά ξεκινάει πόλεμο ἐναντίον ὅσων θεωρεῖ ὅτι διαφέρουν, μέ σκοπό νά τούς κάνει ἴδιους καί νά τούς ἀφομοιώσει, ἐπειδή δέν μπορεῖ νά ἀνεχθεῖ τήν διαφορετικότητά τους. Αὐτό εἶναι ἴδιον τῶν τελευταίων 2000 χρόνων. Οἱ ἀρχαῖοιἝλληνες δέν τό εἶχαν σέ μεγάλο βαθμό καί ἀνέχονταν διάφορες κοινωνικές, θρησκευτικές κτλ ἀντιλήψεις.
Dhmellhn έγραψε:Για άλλη μία φορά πιάστηκες αδιάβαστος "προφέσορα". Τράβα να ξαναμελετήσεις τους αρχαίους, διαφορετικά έλα με τον κηδεμόνα σου.
promitheas14 έγραψε:Ἔχετε δεῖ πολλούς καθημερινούς ἀνθρώπους (ἐργαζόμενους, μεροκαματιάρηδες, χαροκαμμένους, ταλαιπωρημένους), νά χαράσσουν πολιτική καί οἱ σκοποί τους νά εἶναι κάτι πέραν τοῦ βιοπορισμοῦ; Ἡ λογική τους εἶναι αὐτή τοῦ Ἕλληνα τῆς δεκαετίας τοῦ 30 καί τοῦ 60 ὅταν πήγαινε καί ξενιτευόταν στήν Ἀμερική. Δέν πήγαινε γιά νά τήν κατακτήσει, ἀλλά γιά νά βγάλει τό ψωμί του, κάτι πού στήν "ψωροκώσταινα" ἦταν ἀδύνατον.
Σχετικά με τη σύγκριση με τον Έλληνα του '30, ο Έλληνας τότε έφευγε μεν, αλλά δεν είχε αφήσει την πατρίδα άδεια. Ήξερε ότι φεύγει ως μειοψηφία, όχι ότι έμεινε πίσω η μειοψηφία. Αυτή είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Δέν ἔχω καταλάβει τήν ἀπάντηση αὐτή. Δηλαδή οἱ Σύριοι, οἱ Πακιστανοίκαί οἰ Ἀφγανοί ἀφήνουν τήν πατρίδα τους ἄδεια; Παποῦδες, γιαγιάδες καί πολλοί νέοι, φυσικά, δέν ἔχουν μείνει πίσω; Ἔρημη χώρα ἄφησαν;
Τσάμπα μαθήματα ιστορίας στο νήμα εδώ...Τι καλύτερο για κάποιον που δεν κατέχει πράμα !
Παρακαλώ συνεχίστε..
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Σόρυ που παρεμβαίνω, αλλά μου δημιουργήθηκε απορία. Πού κολλάει η ειρήνη; Μιλούμε για το μεταναστευτικό. Εκτός κι αν ειρήνη σημαίνει να βάζεις σπίτι σου έναν ξένο που στην τελική δεν έχεις λόγο να τον εμπιστευτείς. Αυτό σημαίνει ειρήνη; Εγώ νόμιζα ειρήνη σημαίνει ο καθένας στον τόπο του, αλλά χωρίς να πολεμούμε μεταξύ μας. Όχι ελάτε όλοι στο σπίτι μου.
OTTO έγραψε:Σόρυ που παρεμβαίνω, αλλά μου δημιουργήθηκε απορία. Πού κολλάει η ειρήνη; Μιλούμε για το μεταναστευτικό. Εκτός κι αν ειρήνη σημαίνει να βάζεις σπίτι σου έναν ξένο που στην τελική δεν έχεις λόγο να τον εμπιστευτείς. Αυτό σημαίνει ειρήνη; Εγώ νόμιζα ειρήνη σημαίνει ο καθένας στον τόπο του, αλλά χωρίς να πολεμούμε μεταξύ μας. Όχι ελάτε όλοι στο σπίτι μου.
θα πρέπει οι λαοί της Ευρώπης να διασταυρωθούν με ασιατικές και έγχρωμες φυλές, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα πολυεθνικό κοπάδι χωρίς ποιότητα και εύκολα ελεγχόμενο από την άρχουσα τάξη
Αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να μας προβληματίσει;
Επίσης, για ποιο λόγο θα πρέπει να δείξουμε εμπιστοσύνη στους μετανάστες (στο να αναμιχθούμε μεταξύ τους δηλαδή) όταν ξέρουμε ότι ανάμεσά τους βρίσκονται επικίνδυνα άτομα;
(σ.σ. ἡ πιό πάνω ὑπογράμμιση εἶναι τοῦ ὑπογράφοντος τό παρόν πόστ)
Θαυμάσια ἔκθεση περί ἀνέμων καί ὑδάτων. Παρέλειψες βεβαίως νά γράψεις ἀντιστοίχως ὄτι οἱ ἐπαγγελματίες πολεμόχαροι ἀναφέρονται, μέ τήν σειρά τους, μόνο σέ ἐκεῖνες τίς φράσεις πού τούς συμφέρει.
Όποιος αναφέρει την αδυσώπητη πραγματικότητα θεωρείται “πολεμοχαρής” ενώ εκείνος που πετάει ανόητα ευχολόγια χρησιμοποιώντας λογική νηπιαγωγείου είναι “Λογικός”. Η αποθέωση της λογικής του παραλόγου, την οποία μόνον οι ονειροπαρμένοι χρησιμοποιούν.
Πρώτη φορά ακούς ότι ο βίος του ανθρώπου είναι δύσκολος και πως με ιδρώτα βγάζει το ψωμί του; Τι νομίζεις ότι είναι η ζωή; Λουλουδάκια, πεταλουδίτσες και power flower (όπως υποστήριζαν κάποτε ορισμένοι αφελείς); Αυτή είναι η βία ενός ανθρωπίνου βίου κουφιοκέφαλε. Σου αναφέρω για την βιοπάλη και μου γράφεις αρλούμπες. Καλά πάσχεις από άνοια;
Το κρεσέντο απρονοησίας του Προμηθέα κλουβιοκεφάλου συνεχίζεται. Αναφέρει τον Ασόκα. Ποιον; Τον Ασόκα που επιτέθηκε το 260 π.Χ σφόδρα στο βασίλειο Kalinga (Kalinga wars) και το προσήρτησε στην αυτοκρατορία του. Πρόκειται για έναν από τους πιο αιματηρούς πολέμους με χιλιάδες νεκρούς. Όντως, ο Ασόκα απέδειξε ότι η ειρήνη είναι στην ουσία ένας ακήρυκτος πόλεμος, όπως έγραψε και ο Πλάτων.
Άλλο ένα άστοχο επιχείρημα του “Προφέσορα” της πλάκας. Η ηγεσία των νεοτούρκων προκάλεσε την γενοκτονία των Αρμενίων με 1.500.000 θύματα το 1915, πριν την μικρασιατική εκστρατεία και ήδη από το 1914 ξεκίνησε να στέλνει στα “Τάγματα εργασίας (Amele Taburları)” χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας.
γ) Προϊστορικά προκατακλυσμιαῖα εὑρήματα στήν Νότια Ἀμερική, σύμφωνα μέ στοιχεῖα πού ἔχει παρουσιάσει ὁ γεωμηχανικός Greg Braden, μαρτυροῦν πόλεις χωρίς τείχη, ἄρα καί χωρίς πολέμους (Μή προλάβεις νά φέρεις ἀντίρρηση, καθώς δέν ἦταν ὅλoι οἱ λαοί «Σπαρτιάτες», πού εἶχαν τήν πόλη τους χωρίς τείχη.)
Για άλλη μία φορά αποδεικνύεις την πνευματική σου αναπηρία δίχως να έχεις αρκετά στοιχεία. Που το ξέρεις ότι ήταν φιλειρηνικοί; Με κάποια αόριστα στοιχεία βγάζεις συμπεράσματα;
Φαίνεται, λοιπόν, ὅτι ἡ νομοτελειακή, ὅπως μᾶς τήν παρουσιάζεις, βία καί πόλεμος, κάθε ἄλλο παρά τέτοια ἦταν, ἀλλά εἶναι μία παρένθεση τοῦ ἀνθρώπινου πολιτισμοῦ μετά τόν κατακλυσμό. Θά μποροῦσε κανείς νά συσχετίσει μία τέτοια ἀναφορά μέ ἐκείινη περί τῶν προηγούμενων ἀνθρωπίνων γενῶν, κατά Ἡσίοδο, ἄν δέν εἶχε μάθει τήν ἱστορία παπαγαλία, καί ἄν εἶχε εὑρύτητα νοῦ.
Στα χιλιάδες χρόνια της ανθρωπίνου ιστορίας μόνον μερικές δεκάδες είναι τα ειρηνικά. Όλοι οι ιστορικοί συμφωνούν. Ξαναδιάβασε το παράδειγμά σου του Ασόκα και ξαναέλα γιατί πάλι κόπηκες. Που την βλέπεις την παρένθεση; Αφού σε χαλάνε τα ληγμένα τι τα παίρνεις;
Ἐκφράζει κάποια προτροπή πρός τόν πόλεμο ἤ περιγράφει μία κατάσταση;
Ο Πλάτων Αναφέρει την σκληρή πραγματικότητα όπως είναι και όχι όπως ορισμένοι με νεκρά εγκεφαλικά κύτταρα, όπως εσύ θέλουν να νομίζουν ότι είναι.
Ο Ισοκράτης στην αρχή πίστευε τα ίδια. Περνώντας τα χρόνια διεπίστωσε ότι οι Αθηναίοι δεν μπορούν πια να ηγηθούν των Ελλήνων και στράφηκε προς τον Φίλιππο. Ο Δημοσθένης, από την άλλη, ήταν πατριώτης για την εποχή του και ήθελε η πόλη των Αθηνών να ηγείται και όχι να ακολουθεί. Είχε ξεπερασθεί από τις καταστάσεις αλλά τα λεγόμενά του είναι αληθή. Άλλωστε, τα ίδια υποστήριζε και ο Τάκιτος αργότερα. Τι δεν καταλαβαίνεις;
Εσύ και οι βλαμμένοι πατσιφιστές. Όταν αναφέρω την αδήριτη ανάγκη να μην εφυσηχάζουμε είμαι πολεμοκάπηλος. Όταν, όμως, τα λέει ο Αριστοτέλης το κάνεις γαργάρα. Μάθε λοιπόν από τον Αριστοτέλη ανόητε. Καλά, τώρα αλληλοαναιρείσαι κήνσορα της ειρηνικής συνυπάρξεως; Αποφάσισε επιτέλους!
Εἶναι ἡ λογική τοῦ κάθε κατακτητή. Γιατί λοιπόν "σκούζεις" ὡς Ἕλληνας, γυρεύοντας νά γυρίσει πίσω ὁ στρατός τῶν Τούρκων ἀπό τά Κατεχόμενα;
Φυσικά και όποιος κατακτήσει κάτι το κρατά και το χάνει μόνον μετά από πόλεμο. Προσωπικά δεν “έσκουξα” ποτέ (αλήθεια πότε το έγραψα ρε ψεκασμένε, για δείξε μου) για τα κατεχόμενα στην Κύπρο. Πάγια θέση μου είναι να οργανωθεί (πολιτικοστρατιωτικά) η χώρα και να διεκδικήσει πίσω τα χαμένα εδάφη. Τα μιξοκλάμματα και τις πατσιφιστικές μπουρδολογίες που τα συνοδεύουν τα χρησιμοποιούν οι πνευματικώς ευνουχισμένοι, όπως του λόγου σου.
“Καμμία αξία δεν έχει ούτε το κάστρον ούτε το πολεμικόν πλοίον αν μέσα τους είναι έρημα χωρίς τους πολεμιστές τους”. Ο Σοφοκλής αναφέρεται στην διαρκή πολεμική ετοιμότητα των αρχαίων Ελλήνων. Ποιος ο λόγος να κατασκευάζουν πολεμικά πλοία και κάστρα εάν ζούσαν ειρηνικά και ο πόλεμος είναι απλώς παρένθεση ανόητε στωμύλε;
Πάλι ἐκτός θέματος. Τό θέμα μας, μειράκιον, εἶναι ὁ πόλεμος καί ἡ εἰρήνη.
Ποιος είπε ότι ο πόλεμος και η ειρήνη ήταν το μοναδικό θέμα; Εσύ το απομόνωσες. Η αρχή έγινε με την λαθρομετανάστευση, σε περίπτωση που το ξέχασες (αφού έχεις και άνοια, να σε προσέχουμε δηλαδή ). Αλλά το καταπίνεις γιατί δεν έχεις να πεις τίποτα ημιμαθή ρωποπερπερήθρα.
Δεν είναι ατάκες αλλά γνωμικά των ιδίων που εσύ επικαλείσαι ως “ειρηνιστές”. Είσαι και βραδύνους, τι να κάνουμε;
β) Ἐδῶ βρίσκεται ὁ πυρῆνας ὅλης τῆς μισαλλοδοξίας πού κατά καιρούς ἔχω θίξει, ἀλλά δέν γίνεται ἀντιληπτό.
Ἄλλο νά θεωρεῖ κάποιος (ἄνθρωπος, λαός ἤ κράτος) ἑαυτόν πολιτιστικά, θρησκευτικά, κοινωνικά κτλ ἀνώτερο κάποιου ἄλλου, καί ἄλλο νά ξεκινάει πόλεμο ἐναντίον ὅσων θεωρεῖ ὅτι διαφέρουν, μέ σκοπό νά τούς κάνει ἴδιους καί νά τούς ἀφομοιώσει, ἐπειδή δέν μπορεῖ νά ἀνεχθεῖ τήν διαφορετικότητά τους. Αὐτό εἶναι ἴδιον τῶν τελευταίων 2000 χρόνων. Οἱ ἀρχαῖοιἝλληνες δέν τό εἶχαν σέ μεγάλο βαθμό καί ἀνέχονταν διάφορες κοινωνικές, θρησκευτικές κτλ ἀντιλήψεις.
Ποιος αναφέρει ότι ήταν ανεκτικοί οι αρχαίοι Έλληνες; Ο συνήθης μαλαπέρδας των ιδεό. Του παραθέτεις στοιχεία και ο τύπος κάνει πως δεν βλέπει, μιμούμενος το πρότυπό του τον Αυνάνα.
Η ιστορική αλήθεια: Οι αρχαίοι Έλληνες εισήγαγαν θεότητες από την Ανατολή κατά τα κλασσικά χρόνια, αλλά σε περιορισμένο βαθμό (π.χ η θεά Βένδις από την Θράκη). Η αθρόα εισαγωγή θεών και η έναρξη του θρησκευτικού συγκρητισμού λαμβάνει χώρα την Ελληνιστική εποχή. Τότε, όμως, ξεκινά να αλλάζει συνολικά η ελληνική κοινωνία διότι το σύνολον του οικοδομήματος των αρχαϊκών και κλασσικών χρόνων ανατρέπεται. Οι συνεχείς πόλεμοι και συγκρούσεις και κατά συνέπεια η πολεμική ετοιμότης σταματούν. Αυτό έχει ως συνέπεια τον σταδιακό εκφυλισμό και εξανατολισμό των Ελλήνων οι οποίοι γίνονται μαλθακοί, χάνοντας σταδιακά την ζωτικότητά τους, έως ότου καταλήξουν να γίνουν Γραικύλοι προσκολλημένοι στους Ρωμαίους. Οι τελευταίοι δεν τρέφουν καμμία εκτίμηση στον Έλληνα και μάλιστα ο Κάτων ο Πρεσβύτερος ο Τιμητής (Censor) κατά τον 2ο αιώνα κατηγορούσε όποιον Ρωμαίο ζούσε όπως οι Έλληνες γιατί τους θεωρούσε εκφυλισμένους. Βεβαίως, μετά από μερικούς αιώνες έτσι κατήντησαν και οι Ρωμαίοι διότι τελικά αφέθηκαν και εκείνοι στις απολαύσεις και την εύκολη ζωή. Αυτό το παράδειγμα αντανακλάται έως τις ημέρες μας όπου κάνουμε το ίδιο λάθος, όπως τότε. Μόνο που εκείνη την εποχή υπήρχε ένα ισχυρό υπόβαθρο του ελληνικού πολιτισμού. Σήμερα αυτό το στερούμαστε. Αυτό, όμως, είναι μία άλλη ιστορία.
Αυτά και τέρμα γιατί βαριέμαι να ασχολούμαι συνέχεια με φελλούς όπως του λόγου σου. Τράβα να μάθεις ιστορία και σε καμμιά πεντακοσαριά χρόνια έλα να μου ξαναζαλίσεις τα μέζεα.
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
Dhmellhn έγραψε:Αυτά και τέρμα γιατί βαριέμαι να ασχολούμαι συνέχεια με φελλούς όπως του λόγου σου. Τράβα να μάθεις ιστορία και σε καμμιά πεντακοσαριά χρόνια έλα να μου ξαναζαλίσεις τα μέζεα.
Κάποιος "κύριος" συνεχίζει ασταμάτητα να με προκαλεί, παρά το γεγονός πως δήλωσα με σαφήνεια,
πως κάθε μου αλληλεπίδραση μαζί του, είναι για μένα ΛΗΞΑΣΑ.
Το λόγο ΔΕΝ θα του τον απευθύνω και θα εξακολουθώ να τον αγνοώ,
διότι η περιφρόνηση είναι η μόνη αντιμετώπιση στους ανάξιους και ιταμούς αφ'ενός ,
αφ'ετέρου διότι το μελάνι μου είναι πολύτιμο για να το χαλώ απευθυνόμενη σ'έναν υπερεγωιστή
και λάτρη του διαλεκτικού μπάχαλου. Αυτό δε σημαίνει πως δεν θα καυτηριάζω όταν και όποτε
νιώσω πως χρειάζεται τις ιταμές τοποθετήσεις του "κυρίου", που αν ήταν ΚΥΡΙΟΣ χωρίς
εισαγωγικά, δε θα αναφερόταν καθόλου σ'εμένα αφού δήλωσα πως ΕΛΗΞΕ.
Αλλά ποιος έχασε το σεβασμό και την στοιχειώδη ευγένεια για να τη βρει ο "κύριος"?
Επίσης αυτό δε σημαίνει πως θα του επιτρέψω να με σχολιάζει ΕΡΗΜΗΝ μου,
επ'άπειρον. Υπάρχει και η λογοκρισία που δικαιούται κάθε διαχειριστής εδώ μέσα
να εφαρμόσει, όταν αισθάνεται πως πρέπει. Κι αν δε σταματήσει να αναφέρεται
στο άτομό μου εμμέσως (ή και αμέσως) πλην σαφώς, στο μέλλον θα πρέπει να λογοκρίνεται
καθότι η ελευθερία του σταματάει εκεί που καταπατά το αυτονόητο δικαίωμα του άλλου
να ΜΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΑ μαζί του, και άρα ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΙ/ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΎ από αυτόν τον... "κύριο".
Θα σχολιάσω μόνο μία από τις αναιδείς και κουτοπόνηρες προκλήσεις του, διευκρινίζοντας
αυτό που για τον καθένα είναι αυτονόητο, αλλά για ορισμένους που ζουν στην κοσμάρα τους
και διέπονται από τη μάστιγα των ατομικών τους ιδεοληψιών, στρεβλώσεων και εμπαθειών
και συνεχίζουν ακούραστα την ανάξια γελοιότητα με την πρόφαση του "ανοιχτού διαλόγου"
είναι προφανως δυσνόητο...
Δεν είμαι ο Καίσαρας, η βίκυ είμαι και δεν διψώ για αίμα. Αν διψώ για κάτι είναι η γνώση
και ενίοτε, ο γέλωτας. Ο Δημέλλην μου τα χάρισε αμφότερα γενναιόδωρα,
ΚΑΙ αυτή τη φορά, σε αυτό το νήμα που προβλέπεται πολύπαθο μεν, διασκεδαστικότατο δε.
Δημέλληνα, τα σέβη μου!
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
Αυτό με την κατάργηση των Κρατών και των θρησκειών το έχω γράψει σε αλλο νημα παλια και το επιθυμώ για τους λόγους που εξηγησες περί συγκρούσεων .
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
ArELa έγραψε:για διευκρίνισε ρε Αλκη τι εννοείς με την "κατάργηση των κρατών" μη σε παρεξηγήσω κιόλας
για να τοποθετηθώ μετά...
Αυτή τη συζήτηση εμείς οι δυο την έχουμε κάνει και πιο παλιά..πριν δυο,τρία χρόνια,δεν θυμάμαι ακριβώς.Τότε είχα πει πως έτσι όπως δομήθηκαν τα κράτη,και εννοούσα όλα τα κράτη ,είναι μια συνέχεια του Φεουδαρχικού προτύπου.Η Γαλλική επανάσταση δεν έγινε για τον άνθρωπο ,παρ'ότι αυτό διαλαλούσαν,αλλά για περισσότερη κέρδη των τραπεζών και των εμπόρων.Γι'αυτό και πρέπει να καταργηθεί ,να γκρεμιστεί ,η δόμηση των Κρατών όπως τη γνωρίζουμε και να ξανά φτιαχτεί απ'την αρχή.Αν πάλι δεν λειτουργήσει προς όφελος του ανθρώπου,του πολίτη, τότε να καταργηθεί τελείως. Θεωρώ πως κάποτε επιβάλλεται να τεθεί ως θέμα συζήτησης η Πολιτεία του Πλάτωνα.
Είχα γράψει επίσης ,πως επιβάλλεται να να γκρεμιστούν και οι θρησκείες,να μην υπάρχουν σύνορα κ.α. Το να με παρεξηγήσεις δεν με απασχολεί και πολύ,διότι αυτά τα λέω και στις παρέες μου και έχω πάρει μια γεύση αντίδρασης και χαρακτηρισμών.
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
alkinoos έγραψε:Αυτή τη συζήτηση εμείς οι δυο την έχουμε κάνει και πιο παλιά..πριν δυο,τρία χρόνια,δεν θυμάμαι ακριβώς.Τότε είχα πει πως έτσι όπως δομήθηκαν τα κράτη,και εννοούσα όλα τα κράτη ,είναι μια συνέχεια του Φεουδαρχικού προτύπου
δεκτό- και θεωρητικά είμαι κι εγώ υπέρ ορισμένων γκρεμισμάτων... έχω κριθεί ως "αναρχική" (και στο βαθμό της κυριολεκτικής έννοιας του όρου είμαι) επειδή δεν ανέχομαι αρχές και κρατικούς μηχανισμούς που καταστέλλουν τις ελευθερίες και κράτη που έχουν αγκαλιαστεί με τις ιδιωτικές πολυεθνικές, τις τράπεζες και τις φαρμακευτικές, και έπαψαν προ πολλού να λειτουργούν για τον πολίτη και να τον υπηρετούν. ΟΜΩΣ βλέποντας ρεαλιστικά το πώς λειτουργούν οι άνθρωποι-πολίτες (επηρεασμένοι από κελεύσματα του συστήματος) ΔΕΝ είναι κανένας λαός έτοιμος για τέτοιο γκρέμισμα, χωρίς να έρθει το χάος, χωρίς να επιβληθεί στρατιωτ. νόμος και χωρίς στην τελική να μας διοικεί μια υπερκυβέρνηση,
μια παγκόσμιια κυβέρνηση την οποία ως γνωστόν παλεύουν σαν κολασμένοι οι νεοταξίτες παγκοσμιοποιητές να επιβάλλουν.
alkinoos έγραψε:Είχα γράψει επίσης ,πως επιβάλλεται να να γκρεμιστούν και οι θρησκείες,να μην υπάρχουν σύνορα κ.α. Το να με παρεξηγήσεις δεν με απασχολεί και πολύ,διότι αυτά τα λέω και στις παρέες μου και έχω πάρει μια γεύση αντίδρασης και χαρακτηρισμών.
1. το να σε παρεξηγήσω, απασχολει εμένα, ( και δεν είχα την απαίτηση να απασχολήσει εσένα)
διότι θέλω να εστιάζω στις λογικές του άλλου με δίκαιο και αντικειμενικό τρόπο και όχι όπως
"μου φάνηκε εμένα".
Το "όπως του φανεί του λολοΣτεφανή" μακράν εμού... είναι άλλων αγαπημένο σπορ αυτό.
2. να γκρεμιστούν οι θρησκείες πως; Να επιβληθεί στους άλλους να μην πιστεύουν ό,τι πιστεύουν
ή να αλλάξουν οπτική, δε γίνεται, ούτε με βίαιη επιβολή. Η απάλειψη των θρησκειών και της ψυχονοητικής χειραγώγησης που ασκούν στους ανθρώπους θα γίνει αυθόρμητα και μόνο μέσα από την ψυχονοητικη εξέλιξη/αναβάθμιση των ανθρώπων... και γι'αυτό θέλουμε να φάμε ακόμα πολλά καρβέλια.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
Οι λαοί και γενικά οι άνθρωποι στο μεγαλύτερο ποσοστό δεν θα είναι έτοιμοι ποτέ για το γκρέμισμα ,είτε με βίαιο τρόπο ,είτε με ομαλό.Μα ποτέ.Μόνο εκείνοι που έχουν θέληση ,αυτογνωσία,αλλά και που γνωρίζουν το πως θα την κάνουν.Έτσι μέσα τους συμβαίνει μια ομαλή μετάβαση..Στους άλλους ανθρώπους ακόμα και η ομαλή μετάβαση , βίαιη θα τη βλέπουν.Αν ήθελαν να επιβάλλουν τη παγκόσμια κυβέρνηση θα το είχαν κάνει,κανείς μα κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να τους σταθεί εμπόδιο.Την Ελλάδα θα μπορούσαν να την είχαν κάνει αποικία προ αιώνων αν ήθελαν.Ακόμα και το σχέδιο Καλλέργη που είχε φέρει ο Ήλιος πριν μέρες και που το διάβασα χθες,σήμερα άλλα βλέπω στο σχέδιο που είχε προτείνει.Αν ήθελαν οι αποικιοκρατικές χώρες του τότε Νέου Κόσμου θα είχαν γεμίσει την Ευρώπη με ανθρώπους με όλα τα χρώματα και τις θρησκείες.Και κανείς δεν θα έλεγε κουβέντα ! Μιλάνε για πανθρησκεία ,αλλά οι τρεις μονοθεϊστικές έχουν κοινή Μήτρα,αλλά άλλους σωτήρες.Και άσχετα το τι θέλω εγώ,γνωρίζω,έχω τη διαίσθηση πως όλα αυτά γίνονται,όπως και με τη δήθεν παγκόσμια κυβέρνηση ,για να τρομοκρατούν τους ανθρώπους,να τους χειραγωγούν και να τους ελέγχουν,έτσι ώστε αυτοί να νιώθουν τόσοι μικροί και ασήμαντοι,ενώ στην ουσία είναι Οντα Μαγικά.Αρκεί να ξεκλειδώσουν τη μαγεία που κρύβεται μέσα τους.
Εμείς τους συντηρούμε όλους αυτούς ..εμείς είμαστε η εξουσία.Το μόνο που μένει είναι να γκρεμίσουμε όλα ,και όχι μερικά, όσα μας έχουν φυτέψει στο μυαλό.Ιδεολογία ,πεποιθήσεις και πίστη.Οι άνθρωποι είναι δεμένοι με τα δεσμά τους...είναι δεμένοι συναισθηματικά.Και αυτή είναι η κατάρα τους !!!
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Dhmellhn wrote:
Όποιος αναφέρει την αδυσώπητη πραγματικότητα θεωρείται “πολεμοχαρής” ενώ εκείνος που πετάει ανόητα ευχολόγια χρησιμοποιώντας λογική νηπιαγωγείου είναι “Λογικός”. Η αποθέωση της λογικής του παραλόγου, την οποία μόνον οι ονειροπαρμένοι χρησιμοποιούν.
Dhmellhn wrote:
Ένας, μάλιστα, λυρικός ποιητής, ο Αρχίλοχος δήλωσε σε ποίημά του αντιρρησίας συνειδήσεως και χαιρόταν που πέταξε την ασπίδα του. Και λοιπόν; Τι πάει να πεί; Ότι οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν υπέρ της ειρήνης και περιέθαλπταν όποιον αλλοδαπό έρχονταν στην επικράτειά τους; Ποιος το λέει αυτό; Ο "μέγας προφέσορας" Προμηθέας; Στην εκπομπή με τον Ανάχαρσι τον Σκύθη αναφέρω με πηγή τον Διογένη τον Λαέρτιο ότι στην αρχή ο Σόλων δεν τον δέχθηκε γιατί ήταν μη Έλλην (κι ας ήταν η μητέρα του Ελληνίς, ήταν δηλαδή κατά το ήμισυ) και η φιλοξενία των ξένων (Ξένιος Ζευς) αναφέρεται μόνον για τους Έλληνες από άλλη πόλη και όχι για τους βαρβάρους (άλλο ένα παραμυθάκι των ψευτοπροοδευτικών).
Dhmellhn wrote:
Πρώτη φορά ακούς ότι ο βίος του ανθρώπου είναι δύσκολος και πως με ιδρώτα βγάζει το ψωμί του; Τι νομίζεις ότι είναι η ζωή; Λουλουδάκια, πεταλουδίτσες και power flower (όπως υποστήριζαν κάποτε ορισμένοι αφελείς); Αυτή είναι η βία ενός ανθρωπίνου βίου κουφιοκέφαλε. Σου αναφέρω για την βιοπάλη και μου γράφεις αρλούμπες. Καλά πάσχεις από άνοια;
Dhmellhn wrote:Το κρεσέντο απρονοησίας του Προμηθέα κλουβιοκεφάλου συνεχίζεται. Αναφέρει τον Ασόκα. Ποιον; Τον Ασόκα που επιτέθηκε το 260 π.Χ σφόδρα στο βασίλειο Kalinga (Kalinga wars) και το προσήρτησε στην αυτοκρατορία του. Πρόκειται για έναν από τους πιο αιματηρούς πολέμους με χιλιάδες νεκρούς. Όντως, ο Ασόκα απέδειξε ότι η ειρήνη είναι στην ουσία ένας ακήρυκτος πόλεμος, όπως έγραψε και ο Πλάτων.
Καί σ’ αὐτό ἔπρεπε νά κάνω διευκρίνιση, διότι ἡ ἑστίασή σου εἶναι σταθερά στούς πολέμους. Δυστυχῶς δέν ξέρεις νά ἑρμηνεύεις τίποτε ἄλλο ἀπό τήν ἱστορία ἐκτός ἀπό ἡμερομηνίες, πολέμους καί ὀνόματα ἡγετῶν! Ἐξηγοῦμαι: Ὁ Αshoka, μετά ἀπό ἕναν ἄκρως αἱματηρό πόλεμο πού διεξήγαγε στήν ἀρχή τῆς βασιλείας του, συγκλονίστηκε τόσο πολύ ἀπό τήν φρίκη τῶν συνεπειῶν τοῦ πολέμου, καί τήν εἰκόνα τῶν δεκάδων χιλιάδων νεκρῶν, ὥστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟ. Κήρυξε εἰρήνη μέ τά γειτονικά Βασίλεια καί ἀφιερώθηκε στήν διάδοση τοῦ Βουδισμοῦ καί στήν εὐημερία τοῦ λαοῦ του γιά τά ἑπόμενα τριάντα περίπου χρόνια.
...................................................................
Dhmellhn wrote:
Άλλο ένα άστοχο επιχείρημα του “Προφέσορα” της πλάκας. Η ηγεσία των νεοτούρκων προκάλεσε την γενοκτονία των Αρμενίων με 1.500.000 θύματα το 1915, πριν την μικρασιατική εκστρατεία και ήδη από το 1914 ξεκίνησε να στέλνει στα “Τάγματα εργασίας (Amele Taburları)” χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας.
promitheas14 wrote:
γ) Προϊστορικά προκατακλυσμιαῖα εὑρήματα στήν Νότια Ἀμερική, σύμφωνα μέ στοιχεῖα πού ἔχει παρουσιάσει ὁ γεωμηχανικός Greg Braden, μαρτυροῦν πόλεις χωρίς τείχη, ἄρα καί χωρίς πολέμους (Μή προλάβεις νά φέρεις ἀντίρρηση, καθώς δέν ἦταν ὅλoι οἱ λαοί «Σπαρτιάτες», πού εἶχαν τήν πόλη τους χωρίς τείχη.)
Dhmellhn wrote:
Για άλλη μία φορά αποδεικνύεις την πνευματική σου αναπηρία δίχως να έχεις αρκετά στοιχεία. Που το ξέρεις ότι ήταν φιλειρηνικοί; Με κάποια αόριστα στοιχεία βγάζεις συμπεράσματα;
promitheas14 wrote:
Φαίνεται, λοιπόν, ὅτι ἡ νομοτελειακή, ὅπως μᾶς τήν παρουσιάζεις, βία καί πόλεμος, κάθε ἄλλο παρά τέτοια ἦταν, ἀλλά εἶναι μία παρένθεση τοῦ ἀνθρώπινου πολιτισμοῦ μετά τόν κατακλυσμό. Θά μποροῦσε κανείς νά συσχετίσει μία τέτοια ἀναφορά μέ ἐκείινη περί τῶν προηγούμενων ἀνθρωπίνων γενῶν, κατά Ἡσίοδο, ἄν δέν εἶχε μάθει τήν ἱστορία παπαγαλία, καί ἄν εἶχε εὑρύτητα νοῦ.
Dhmellhn wrote:
Στα χιλιάδες χρόνια της ανθρωπίνου ιστορίας μόνον μερικές δεκάδες είναι τα ειρηνικά. Όλοι οι ιστορικοί συμφωνούν. Ξαναδιάβασε το παράδειγμά σου του Ασόκα και ξαναέλα γιατί πάλι κόπηκες. Που την βλέπεις την παρένθεση; Αφού σε χαλάνε τα ληγμένα τι τα παίρνεις;
Dhmellhn wrote:
Αυτό τι είναι επιχείρημα; Και ο Αριστοτέλης αναφέρει ότι ο πόλεμος είναι σχολείο αρετής. Άντε, γράψε και για αυτόν “προφέρορα” του τίποτα.
Dhmellhn wrote:
Ο Ισοκράτης στην αρχή πίστευε τα ίδια. Περνώντας τα χρόνια διεπίστωσε ότι οι Αθηναίοι δεν μπορούν πια να ηγηθούν των Ελλήνων και στράφηκε προς τον Φίλιππο. Ο Δημοσθένης, από την άλλη, ήταν πατριώτης για την εποχή του και ήθελε η πόλη των Αθηνών να ηγείται και όχι να ακολουθεί. Είχε ξεπερασθεί από τις καταστάσεις αλλά τα λεγόμενά του είναι αληθή. Άλλωστε, τα ίδια υποστήριζε και ο Τάκιτος αργότερα. Τι δεν καταλαβαίνεις;
Dhmellhn wrote:
Εσύ και οι βλαμμένοι πατσιφιστές. Όταν αναφέρω την αδήριτη ανάγκη να μην εφυσηχάζουμε είμαι πολεμοκάπηλος. Όταν, όμως, τα λέει ο Αριστοτέλης το κάνεις γαργάρα. Μάθε λοιπόν από τον Αριστοτέλη ανόητε. Καλά, τώρα αλληλοαναιρείσαι κήνσορα της ειρηνικής συνυπάρξεως; Αποφάσισε επιτέλους!
Ἀπάντησα προηγουμένως, πετεινάρι:
- Dhmellhn wrote:-
Αναγκαίον την πολιτείαν συντετάχθη προς την πολεμικήν ισχύν (Αριστοτέλους Πολιτικά)
promitheas14 wrote:
Εἶσαι καί ἀγράμματος, κακομοίρη μου: «ἀναγκαῖον ἄρα τήν πολιτείαν συντετάχθαι πρός τήν πολεμικήν ἰσχύν» Εἶπε κανείς ὅτι ἕνα κράτος «σημερινῶν προδιαγραφῶν» δέν χρειάζεται στρατιωτική ὀργάνωση;
Dhmellhn wrote:
- Τα κατά πόλεμον κρατούμενα των κρατούντων είναι φασίν (Αριστοτέλους Πολιτικά)
promitheas14 wrote:
Εἶναι ἡ λογική τοῦ κάθε κατακτητή. Γιατί λοιπόν "σκούζεις" ὡς Ἕλληνας, γυρεύοντας νά γυρίσει πίσω ὁ στρατός τῶν Τούρκων ἀπό τά Κατεχόμενα;
Dhmellhn wrote:
Φυσικά και όποιος κατακτήσει κάτι το κρατά και το χάνει μόνον μετά από πόλεμο. Προσωπικά δεν “έσκουξα” ποτέ (αλήθεια πότε το έγραψα ρε ψεκασμένε, για δείξε μου) για τα κατεχόμενα στην Κύπρο. Πάγια θέση μου είναι να οργανωθεί (πολιτικοστρατιωτικά) η χώρα και να διεκδικήσει πίσω τα χαμένα εδάφη. Τα μιξοκλάμματα και τις πατσιφιστικές μπουρδολογίες που τα συνοδεύουν τα χρησιμοποιούν οι πνευματικώς ευνουχισμένοι, όπως του λόγου σου.
Dhmellhn wrote:
“Καμμία αξία δεν έχει ούτε το κάστρον ούτε το πολεμικόν πλοίον αν μέσα τους είναι έρημα χωρίς τους πολεμιστές τους”. Ο Σοφοκλής αναφέρεται στην διαρκή πολεμική ετοιμότητα των αρχαίων Ελλήνων. Ποιος ο λόγος να κατασκευάζουν πολεμικά πλοία και κάστρα εάν ζούσαν ειρηνικά και ο πόλεμος είναι απλώς παρένθεση ανόητε στωμύλε;
promitheas14 wrote:
Πάλι ἐκτός θέματος. Τό θέμα μας, μειράκιον, εἶναι ὁ πόλεμος καί ἡ εἰρήνη.
Dhmellhn wrote:
Ποιος είπε ότι ο πόλεμος και η ειρήνη ήταν το μοναδικό θέμα; Εσύ το απομόνωσες. Η αρχή έγινε με την λαθρομετανάστευση, σε περίπτωση που το ξέχασες (αφού έχεις και άνοια, να σε προσέχουμε δηλαδή ). Αλλά το καταπίνεις γιατί δεν έχεις να πεις τίποτα ημιμαθή ρωποπερπερήθρα.
Ἠ ὅλη συζήτηση ξεκίνησε μέ ἀφορμή τήν ἑξῆς ρήση σου:
«6. Τέλος, να σημειώσουμε μία ακόμη ηλιθιωδώς επαναλαμβανόμενη ιδεοληψία περί συνενώσεως και δήθεν ειρηνικής συμβιώσεως των λαών, η οποία εδράζεται μόνον στα μυαλά των φαντασιοπλήκτων. Πρόκειται για μία απίστευτη αφέλεια αυτών των διανοητικά αναπήρων, η οποία συσκοτίζει τον νου και δεν τον αφήνει να δει το αυτονόητο: Την σκληρή πραγματικότητα που υφίσταται. Γιατί ο πραγματικός κόσμος, και όχι ο φαντασιακός του matrix, διαμορφώνεται μέσω συνεχών συγκρούσεων και αδιακόπου κινητικότητος (όπως πρώτος έγραψε ο Ηράκλειτος "Πόλεμος πατήρ πάντων", "τα πάνντα ρει και ουδέν μένει"), η οποία μας καθιστά συνεχώς εν εγρηγόρσει. Ο κόσμος είναι αυτό που είναι και όχι εκείνο το οποίο θα ήθελαν κάποιοι στο συγχυσμένο τους κρανίο να είναι.»
Dhmellhn wrote:
Επίσης, ο Ευριπίδης έχει γράψει για τις γυναίκες: "Οράτ' άπιστον ως γυναικείον γένος (Ιφιγένεια εν Ταύροις)
Και ο Θαλής: "'Εφασκε γαρ, φασί, τριών τούτων ένεκα χάριν έχειν τηι Τύχηι` πρώτον μεν ότι άνθρωπος εγενόμην και ου θηρίον, είτα ότι ανήρ και ου γυνή, τρίτον ότι Έλλην και ου βάρβαρος".
Δηλαδή πότε είχαν δίκιο ο Ευριπίδης και ο Θαλής; Όταν έγραφαν για την Ειρήνη ή για τους λιβέλους κατά των γυναικών; Ή ο "προφέρσορας" τους παίρνει ala card, τουτέστιν κατά το δοκούν; Όταν, ο Θαλής ξεχώριζε τους Έλληνες από τους βαρβάρους ή στην φράση περί ειρήνης;
Dhmellhn wrote:
Δηλαδή πότε είχαν δίκιο ο Ευριπίδης και ο Θαλής; Όταν έγραφαν για την Ειρήνη ή για τους λιβέλους κατά των γυναικών; Ή ο "προφέρσορας" τους παίρνει ala card, τουτέστιν κατά το δοκούν; Όταν, ο Θαλής ξεχώριζε τους Έλληνες από τους βαρβάρους ή στην φράση περί ειρήνης;
promitheas14 wrote:
β) Ἐδῶ βρίσκεται ὁ πυρῆνας ὅλης τῆς μισαλλοδοξίας πού κατά καιρούς ἔχω θίξει, ἀλλά δέν γίνεται ἀντιληπτό.
Ἄλλο νά θεωρεῖ κάποιος (ἄνθρωπος, λαός ἤ κράτος) ἑαυτόν πολιτιστικά, θρησκευτικά, κοινωνικά κτλ ἀνώτερο κάποιου ἄλλου, καί ἄλλο νά ξεκινάει πόλεμο ἐναντίον ὅσων θεωρεῖ ὅτι διαφέρουν, μέ σκοπό νά τούς κάνει ἴδιους καί νά τούς ἀφομοιώσει, ἐπειδή δέν μπορεῖ νά ἀνεχθεῖ τήν διαφορετικότητά τους. Αὐτό εἶναι ἴδιον τῶν τελευταίων 2000 χρόνων. Οἱ ἀρχαῖοιἝλληνες δέν τό εἶχαν σέ μεγάλο βαθμό καί ἀνέχονταν διάφορες κοινωνικές, θρησκευτικές κτλ ἀντιλήψεις.
Dhmellhn wrote:
Ποιος αναφέρει ότι ήταν ανεκτικοί οι αρχαίοι Έλληνες; Ο συνήθης μαλαπέρδας των ιδεό. Του παραθέτεις στοιχεία και ο τύπος κάνει πως δεν βλέπει, μιμούμενος το πρότυπό του τον Αυνάνα
Η ιστορική αλήθεια: Οι αρχαίοι Έλληνες εισήγαγαν θεότητες από την Ανατολή κατά τα κλασσικά χρόνια, αλλά σε περιορισμένο βαθμό (π.χ η θεά Βένδις από την Θράκη). Η αθρόα εισαγωγή θεών και η έναρξη του θρησκευτικού συγκρητισμού λαμβάνει χώρα την Ελληνιστική εποχή. Τότε, όμως, ξεκινά να αλλάζει συνολικά η ελληνική κοινωνία διότι το σύνολον του οικοδομήματος των αρχαϊκών και κλασσικών χρόνων ανατρέπεται.
Dhmellhn wrote:
Αυτά και τέρμα γιατί βαριέμαι να ασχολούμαι συνέχεια με φελλούς όπως του λόγου σου. Τράβα να μάθεις ιστορία και σε καμμιά πεντακοσαριά χρόνια έλα να μου ξαναζαλίσεις τα μέζεα.
Παιδιά μή φᾶτε! Ἔχουμε «μέζεα καπαμά!»
Τέλος μία παρατήρηση: Δέν ἔχω πρόβλημα μέ τίς εὑρηματικές βρισιές, πού προδίδουν χιοῦμορ καί χαλαρή διάθεση. Ὅταν ὅμως εἶναι περισσότερες οἱ βρισιές ἀπό τά ἐπιχειρήματα, αὐτό κάτι λέει γιά τήν ψυχολιογική συγκρότηση τοῦ συνομιλητῆ.
Προτείνω ὡς τίτλο αὐτοῦ τοῦ νήματος: "Πόλεμος καί εἰρήνη στόν ἀνθρώπινο πολιτισμό" ἤ κάτι σχετικό μέ τήν διαλεκτική αὐτή σχέση. Εἰλικρινά, θέλω νά ἀκούσω καλοπροαίρετες προτάσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος promitheas14 την Σάβ 05 Μαρ 2016, 00:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εντάξει, (πέρα απ'τις προσωπικές μου συμπάθειες ή αντιπάθειες,) οφείλω να ομολογήσω
ότι εκτός της θυμιδίας (διασκεδαστικών αλληλεπιδράσεων) παρακολουθούμε αξιόλογο διάλογο
με ενδιαφέροντα επιχειρήματα/αντεπιχειρήματα από αμφότερους τους συνδιαλεγόμενους.
Εύγε.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
θα πρέπει οι λαοί της Ευρώπης να διασταυρωθούν με ασιατικές και έγχρωμες φυλές, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα πολυεθνικό κοπάδι χωρίς ποιότητα και εύκολα ελεγχόμενο από την άρχουσα τάξη
Αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να μας προβληματίσει;
Επίσης, για ποιο λόγο θα πρέπει να δείξουμε εμπιστοσύνη στους μετανάστες (στο να αναμιχθούμε μεταξύ τους δηλαδή) όταν ξέρουμε ότι ανάμεσά τους βρίσκονται επικίνδυνα άτομα;
Φίλε ΟΤΤΟ, θά τό δῶ αὔριο καί θά πάρω θέση, ἄν ἔχω ἄποψη, γιατί μέ κούρασε σήμερα ὁ ἄσπονδος φίλος.
alkinoos έγραψε:Μιλάνε για πανθρησκεία ,αλλά οι τρεις μονοθεϊστικές έχουν κοινή Μήτρα,αλλά άλλους σωτήρες.
Συγνώμη που θα βγω οφτοπικ αν είναι το συνεχίζουμε αργότερα σε καινούριο θέμα. Η Πανθρησκεία δεν είναι τόσο εύκολο να επιτευχθεί. Ωστόσο έχουν γίνει και γίνονται σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Παράδειγμα η Πανορθόδοξη Σύνοδος ή το ΠΣΕ (Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών). Κάποια στιγμή θα έχουμε Πανθρησκεία γιατί ο θεός είναι ένας άσχετα αν η κάθε θρησκεία τον λατρεύει διαφορετικά ή έχει διαφορετική δογματική προσέγγιση προς το θείο.
Βήματα γίνονται πάντως.
alkinoos έγραψε:Αν ήθελαν να επιβάλλουν τη παγκόσμια κυβέρνηση θα το είχαν κάνει,κανείς μα κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να τους σταθεί εμπόδιο.
Κοίτα, δεν είναι τόσο εύκολο να το κάνουν.Αλλά πολλά πράγματα έχουν γίνει. Παράδειγμα το τραπεζικό σύστημα παγκοσμίως καταλήγει σε 10 βασικές τράπεζες εκ των οποίων το 52% των μετοχών ανήκουν στην στην οικογένεια Ρόθτσάϊλντ.
Από την άλλη οι Χαζάροι μπορεί να είναι μια μικρή μειοψηφία 0,20 % παγκοσμίως αλλά κατέχουν σχεδόν το 90% των θέσεων εξουσίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Πως ; Με τον προαναφερθέντα τρόπο των 10 τραπεζών.
Αυτά τα λίγα για την Παγκόσμια Οικονομική Διακυβέρνηση.
Να πάμε σε πιο "μικρά" πράγματα.
Ιστορία. Υπάρχει η τάση στην ιστορία όλων των λαών να "διαγράφονται" τα στοιχεία εκείνα που προάγουν Εθνικιστικό και ρατσιστικό μίσος. Όπως με την Σμύρνη και την Ρεπούση.
Θεσμός Οικογένειας. Εδώ έχουμε την επιβολή προτύπων από lgbt κίνημα και συστήματα δύσης, φεμινισμός κλπ. Οι δήθεν διαφημιζόμενες ισότητες δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα οικογενειακό διαίρει και βασίλευε βασισμένο στον εκάστοτε εγωισμό του κάθε ανθρώπου σε μια οικογένεια. Έχουμε υποστεί τέτοια πλύση εγκεφάλου που αμφιβάλω αν καμιά προσευχή ή αυτογνωσία μπορεί να μας αφυπνίσει συνολικά.
Και τελικά ο σεβασμός, η αγάπη ανάμεσα στην οικογένεια πάνε στον κάδο των αχρήστων.Θα αγαπάς όπως θα σου πούνε κάποιοι. Αν το παιδί σου πχ είναι gay εσύ επιβάλλεται να το αγαπάς για την επιλογή του διαφορετικά είσαι ρατσιστής. Αν σε έχει η γυναίκα σούζα όλη την ημέρα και σε κάνει ότι θέλει οφείλεις να το βουλώνεις γιατί αλλιώς είσαι...φαλλοκράτης.
Τα κινήματα του φεμινισμού και τα lgbt παγκοσμίως δεν δημιουργήθηκαν για να δώσουν ευκαιρία ή να λύσουν προβλήματα σε οικογενειακό επίπεδο. Αλλά για να ορίσουν πρότυπα και συμπεριφορές για το ποιο φύλο θα έχει το πάνω χέρι και όχι την ισότητα που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα σε ένα αντρόγυνο ή τον αμοιβαίο σεβασμό σε ότι επιλέξει ο καθένας. Η επιτομή του ρατσισμού είναι αυτά τα κινήματα.
Όταν σου διαλύουν τα παραπάνω να είσαι σίγουρος πως ζούμε εδώ και τώρα στις απαρχές μιας παγκόσμιας διακυβέρνησης...παίρνουμε μια πρόγευση για το τι θα επακολουθήσει.