Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Συντονιστής: kostas

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Divine Sinner » Κυρ 22 Αύγ 2010, 22:09

*στην ιδέα ότι οι Ισραηλίτες κάνουν Krav Maga για τους "κακούς" παλαιστίνιους, να μου λείπει το βύσσινο!
Οι ισραηλινοι με τις ΔΙΚΕΣ τους πράξεις εχουν δημιουργήσει εχθρους σε ολο τον κοσμο.
Δεν λεω οτι οι παλαιστινιοι ειναι κακοι.
λεω απλα οτι χρειαστικε εκ των πραγμάτων χρειαστικε ο στρατος τους να αναπτυξει την αποτελεσματικοτερη πολεμικη τέχνη.
Χωρις να εξεταζω το οτι φταιει το ιδιο το ισραηλ..
Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από wolfman13 » Κυρ 22 Αύγ 2010, 22:29

παιδιά όσο και χαζό μπορεί να ακουστεί αυτό.
της δεκαετίες του 80 και 90 ο ελληνικός στρατός ήταν ένας από τους τοπ σε μάχες σώμα με σώμα.
για κάποιο λόγο και έπειτα είμαστε σχεδόν στα τελευταία πατώματα.
θυμάμαι ιστορίες απο παλιούς ουκ που λέγανε πως σχεδόν όλες οι ειδικές δυνάμεις του κόσμου έρχονταν να περάσουν τα σχολεία του ελληνικού στρατού και ελάχιστη έως κανένας δεν κατάφερνε να τα περάσει.
ο άλλος παντοδύναμος και ακόμα είναι, είναι οι ρωσσοι.
οπότε ακόμα και η μοσαντ όσο και αν θέλει να θεωρείτε τοπ πάντα υπάρχει κάποιος καλύτερος και αυτοί τώρα είναι στην παρακμή τους.
έχω δει από κοντά και σε δράση λεγεωνάριους γαλλους απλά θόλωσε το μάτι μου.

όπως και να έχει το πάμε πολύ μακριά ακόμα και αυτοί οι τακτικοί και άτακτοι πολεμιστές δεν μπορούν να τα βάλουν με ανθρώπους που δεν έχουν τίποτα μα τίποτα να χάσουν.
επίσης όσο και δυνατό να είναι το σώμα όταν πλέον κουραστεί πρέπει το μυαλό και το πνεύμα να κάνει την υπέρβαση.
ο στρατιώτης είναι σε μια μάχη σαν τον αθλητή που προσπαθεί να βγάλει τον μαραθώνιο και εκεί φαίνονται καλύτεροι.
μην προσπαθούμε να συγκρίνουμε κάτι ανάμεσα τους γιατί στην ύστατοι στιγμή αυτός που θέλει πιο πολύ να νικήσει θα βρει τον τρόπο.
όσο για το δρόμο αυτός που γυαλίζει το μάτι του την στιγμή του κακού κανένας δεν θα τολμήσει να κάνει κάτι παραπάνω .
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Divine Sinner » Δευ 23 Αύγ 2010, 01:37

Συμφωνω οτι καποια πράγματα οπως η οργή και το να μην εχεις τιποτα να χασεις σου δινουν ενα έξτρα κίνητρο, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα εισαι αποτελεσματικός.
Εχει τυχει οταν δεν ειχα σχεση με τις πολεμικές τέχνες να παλέψω (για πλάκα) καποιον πρωταθλήτη.
Απλα ηταν απλησίαστος.
Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από wolfman13 » Δευ 23 Αύγ 2010, 10:41

Divine Sinner έγραψε:Συμφωνω οτι καποια πράγματα οπως η οργή και το να μην εχεις τιποτα να χασεις σου δινουν ενα έξτρα κίνητρο, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα εισαι αποτελεσματικός.
Εχει τυχει οταν δεν ειχα σχεση με τις πολεμικές τέχνες να παλέψω (για πλάκα) καποιον πρωταθλήτη.
Απλα ηταν απλησίαστος.

άλλο πλάκα
άλλο οικογένεια
άλλο παιδιά
άλλο η ζωή σου!!
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Kostakis
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 610
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:07
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Kostakis » Δευ 23 Αύγ 2010, 10:51

Επαναλαμβάνω ότι με τον ίδιο τρόπο που το πρωτόγονο κομμάτι του εγκεφάλου μας μπορεί να μας κάνει να πάθουμε αμόκ με έκριξη αδρεναλίνης, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μπορεί να μας κάνει να κοκαλώσουμε!

Όταν αντιμετώπιζεις άτομο που "ξέρει", το νέυρο δεν μετράει. Για την άκριβεια όσο πιο νευριασμένος είναι ο άλλος τόσο πιο εύκολα μπορείς να τον νικήσεις.

Οι νευριασμένοι κάνουν αρτσούμπαλες, βιαστικές μα κυρίως ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ κινήσεις!
Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από wolfman13 » Δευ 23 Αύγ 2010, 11:03

Kostakis έγραψε:Επαναλαμβάνω ότι με τον ίδιο τρόπο που το πρωτόγονο κομμάτι του εγκεφάλου μας μπορεί να μας κάνει να πάθουμε αμόκ με έκριξη αδρεναλίνης, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μπορεί να μας κάνει να κοκαλώσουμε!

Όταν αντιμετώπιζεις άτομο που "ξέρει", το νέυρο δεν μετράει. Για την άκριβεια όσο πιο νευριασμένος είναι ο άλλος τόσο πιο εύκολα μπορείς να τον νικήσεις.

Οι νευριασμένοι κάνουν αρτσούμπαλες, βιαστικές μα κυρίως ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ κινήσεις!

o εγκέφαλος μπορεί να παθαίνει το οτιδήποτε όταν όμως η στιγμή θα είναι μοιραία πίστεψέ με το μυαλό και το σώμα αντιδρά πολύ διαφορετικά από ότι νομίζεις.
ναι ένας νευριασμένος άνθρωπος είναι πολύ εύκολο να αντιμετωπισθεί αλλά πάρα μα παρα πολύ δύσκολο να προβλέψεις της επόμενες κινησεις του.
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Kostakis
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 610
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:07
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Kostakis » Δευ 23 Αύγ 2010, 13:28

Το θέμα με το πρωτόγονο κομμάτι του εγκεφάλου το ανέφερα γιατί είναι επιστημονικό γεγονός.
Μπορεί να αντιδράσεις σαν αληθινό ζώο ή μπορεί να μείνεις στήλη άλατος.

Τώρα όσον αφορά τις κινήσεις του νευριασμένου ανθρώπου, αν ασχολείσαι με πολεμικές τέχνες θα το καταλάβεις.
Σε ένα οποιοδιποτε σπάρινγκ πολλές φορές ξεφεύγουν κάποιες δυνατές ενώ δεν θα έπρεπε, όταν θυμώνεις τότε από τα νεύρα και την διαστρεβλωμένη αντίληψη της στιγμής επαναλαμβάνεις την ίδια και την ίδια επίθεση ξανά και ξανά.
Πολλές φορές ο δάσκαλός το προκαλεί επίτηδες γιατί θέλει να σε εκπαίδευσει σε τέτοιες καταστάσεις.

Τώρα όσον αφορά το απρόβλεπτο της πρώτης επίθεσης. Το πιο πιθανό σε street fight (χωρίς μαχαίρι) είναι να σου επιτεθεί κάποιος με τα χέρια (τα πόδια δύσκολα τα χρησιμοποιούν). Όταν λέω επίθεση με τα χέρια εννοώ την κλασσική μπουνιά των 180 μοιρών που ξεκινάει απο την Παταγονία και στο τέλος της πορείας της φτάνει στον Βόρειο Πόλο. Μέχρι να φτάσει αυτή η μπουνιά έχεις προλάβει να την αποφύγεις, να μπεις μέσα στο πεδίο βολής και να είναι ο άλλος ξαπλωμένος στο έδαφος.
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Divine Sinner » Δευ 23 Αύγ 2010, 14:36

Ο ποιο επικινδυνος δεν ειναι ο νευριασμένος αλλα αυτος που νιωθει οτι ειναι σε κινδυνο και προσπαθεί να σώσει τη ζωή του ή της οικογένειας του.
Μια φορα ο πατέρας μου καβαλουσε ενα ποδήλατο και πίσω καθόνταν ο αδερφός μου 4 χρονων τοτε.
Πηγαιναν με το ποδήλατο σε ενα κοντινό ποτάμι για ψάρεμα.
Σε καποια φάση στη μέση της ερημιας (τοτε δεν υπηρχαν και κινητα) το πόδι του αδερφου μου σκάλωσε το πηρουνι του ποδηλάτου (αυτο που κραταει τη ρόδα).
Με την κινηση της ρόδας σφηνώθηκε για τα καλά.
Ο πατέρας μου ειχε χεστεί πάνω του.
Ηταν ενας δυνατος ανθρωπος για τα κιλά του (αλλα ειχε χαμηλό βάρος).
Παρ ολα αυτά εβγαλε δύναμη απο μέσα του και λύγισε το πηρουνι (μιλαμε για χοντρό μεταλο).
και ετσι ελευθερώθηκε το πόδι του αδερφού μου.
Άβαταρ μέλους
ICAROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:06
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Έλαβε Likes: 3 φορές

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από ICAROS » Δευ 23 Αύγ 2010, 15:24

Πάντως ακόμη και τα βιντεάκια βγάζουν αρνητικότητα, ο (κάθε) ασχολούμενος το έλκει το... θέμα. Δεν το αποφεύγει.

Αντίθετα απ' όσα ισχυρίζεται, οτι είναι για άμυνα, "το'χει" κιόλας :loco:
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
Άβαταρ μέλους
Kostakis
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 610
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:07
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Kostakis » Δευ 23 Αύγ 2010, 17:14

Προς ICAROS:
Καταλαβαίνω αυτό που λες πολύ καλά.
Αν νομίζεις πως μπορείς να αποθίσεις τις αρνητικές καταστάσεις σου βγάζω το καπέλο.
Εγώ προφανώς δεν τα έχω βρει ακόμα με την κακή μου πλευρά. Για την ακρίβεια η κακή μου πλευρα για μένα δεν είναι και τόσο κακή.

Το να διαχωρίζω κάτι ως καλό ή ως κακό μου κάνει πολύ Χριστιανικό και μονοδιάστατο.

Όταν προσπαθείς μέσα από την ζωή σου και τα λεγόμενα σου να αποτυπώσεις την αλήθεια σε όλες της, τις εκφάνσεις αναγκαστικά γίνεσαι κακός-καλός και πάλεσαι ανάμεσα σε δύο πόλους προσπαθώντας να ισορροπίσεις.

Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ.

*πριν από δύο χρόνια την έπεσαν σε ένα φίλο μου, ο οποίος έκανε βόλτα με την κοπέλα του. Τους έκλεψαν και τους έστειλαν στο νοσοκομείο. Αν υπήρχε το στοιχιώδες θάρρος και ικανότητα δεν θα συναίβενε αυτό.

Στην τελική πάνε μίλα για αρνητισμό στο παιδάκι που γεννιέται με aids στην Αφρική, δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός.
Λίγος τσαμπουκάς όταν πρέπει δεν βλάπτει, στην τελική δεν το κάνεις για να βλάψεις κανένα, το κάνεις γιατί θέλεις να υποστιρίξεις το διακαίωμα σου στην ζωή!
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Kariatida » Δευ 23 Αύγ 2010, 22:48

Kostakis έγραψε:Προς ICAROS:
Καταλαβαίνω αυτό που λες πολύ καλά.
Αν νομίζεις πως μπορείς να αποθίσεις τις αρνητικές καταστάσεις σου βγάζω το καπέλο.
Εγώ προφανώς δεν τα έχω βρει ακόμα με την κακή μου πλευρά. Για την ακρίβεια η κακή μου πλευρα για μένα δεν είναι και τόσο κακή.
Έζησα τόσο ώστε να δω έναν άνθρωπο να αποκαλεί τις πεποιθήσεις του Ικάρου Χριστιανικές. Την ευλογία σου πατήρ Ελευθέριε :jesus: Ημείς τα τέκνα σου σε χαιρετούμε :dead:

Να σαι καλά Κωστάκη, μου έφτιαξες τη διάθεση :loco:
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
Kostakis
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 610
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:07
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Kostakis » Δευ 23 Αύγ 2010, 23:49

για τα πάντα υπάρχει πρώτη φορά, χεχε!
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Τρί 24 Αύγ 2010, 08:32

σιγουρα αυτα τα ατεχνα κροσε-τηλεφωνημα [που ελεγε και ο μανωλης μαυροματης :D για τα σουτ στο γαμα]
ειναι ευκολη λεια καθοτι προδιδουν την κινηση ...οντως αν ο ενοχλητικος τυπος δεν κατεχει απο το χωρο θα μας τηλεγραφησει την κινηση του θα μπει με ανοικτο μετωπο θωρακα και μεγαλες "πολυεξοδες" κινησεις ανοικτες λογικα θα μας αφησει χωρο να μπουμε γραμμικα [κοντρα στην κυκλικοτητα του] στο κενο στην κεντρικη του γραμμη με επιθετικη αμυνα θα τον εξουδετερωσουμε ευκολα

δυστυχως ομως πολλες επιθεσεις πλεον και απο τον τελευταιο πρεζακια περιλαμβανουν λεπιδες κατσαβιδια κτλ
οι ωραιες εποχες των ντιρεκτ των χαμηλων λακτισματων των πνιγμων και της αγκωνιας περασαν

ολο και μεγαλυτερο ρολο αποκτα η ψυχικη αυτοαμυνα και η προληπτικη αυτοαμυνα---σκεφτομαι να ανοιξω χωριστο τοπικ για θεματα αποφυγης και απεμπλοκων ωστε η μαχη να κερδιζεται χωρις να δινεται [90% των περιπτωσεων ενιοτε] σουν τζου..εξαλλου, ως δικτυακος διαλογος ειναι καταδικασμενος να μενει στη θεωρια αφου μεσω οθονης δεν μπορουμε να δειξουμε ουτε κλειδωμα καμπος ουτε στοπ κικ στο γονατο..

μεχρι τοτε...αυτοματοποιουμε δεξιοτητες και κινουμαστε συνεχεια :thumb:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
Blue Ice
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2273
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Blue Ice » Τρί 24 Αύγ 2010, 10:00

Divine Sinner έγραψε:Ο ποιο επικινδυνος δεν ειναι ο νευριασμένος αλλα αυτος που νιωθει οτι ειναι σε κινδυνο και προσπαθεί να σώσει τη ζωή του ή της οικογένειας του.
Μια φορα ο πατέρας μου καβαλουσε ενα ποδήλατο και πίσω καθόνταν ο αδερφός μου 4 χρονων τοτε.
Πηγαιναν με το ποδήλατο σε ενα κοντινό ποτάμι για ψάρεμα.
Σε καποια φάση στη μέση της ερημιας (τοτε δεν υπηρχαν και κινητα) το πόδι του αδερφου μου σκάλωσε το πηρουνι του ποδηλάτου (αυτο που κραταει τη ρόδα).
Με την κινηση της ρόδας σφηνώθηκε για τα καλά.
Ο πατέρας μου ειχε χεστεί πάνω του.
Ηταν ενας δυνατος ανθρωπος για τα κιλά του (αλλα ειχε χαμηλό βάρος).
Παρ ολα αυτά εβγαλε δύναμη απο μέσα του και λύγισε το πηρουνι (μιλαμε για χοντρό μεταλο).
και ετσι ελευθερώθηκε το πόδι του αδερφού μου.
Η αδρεναλίνη κάνει θαύματα :D
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,

ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.

Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.

Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Δευ 30 Αύγ 2010, 14:30

:swear:
για σας παρακαλω για σας παρακαλω
τουντον θεμαν να μεν μενει ανενεργο ουλην την φτομαν...α? :argue:
χεχε
σε προσφατο σεμιναριο με κοσμο απο μπραζιλιαν ζιου ζιτσου μας λεγανε πως για αυτοαμυνα
τα περι κικ μποξινγκ μαη ταη πυγμαχια κτλ ειναι λεει τελικα αχρηστα :conf: διοτι με καποιον αγνωστο δεν θα κατσουμε
λεει να παιξουμε μπουνιες καθοτι ειναι πιθανο να μην βρουμε σαγονι αλλα μονο κεφαλι που ειναι σκληρο και δεν βγαζει νοκ
αουτ..θα γεμιζει ο αλλος αιματα ενω εμεις θα σπαμε τα κοκκαλακια των δακτυλων μας που δεν φτιαχνουν ουτε με πολυετη χρηση λαμας μεσα στο χερι...
:punch: ανταυτου προτειναν λαβες αγκαλιασματα και πνιγμους στραγγαλισμους και εδαφος [κατεπιλογην] :help:

θα μου πεις ο καθεις πλασαρει τον τομεα που ειναι αριστος
βεβαια αυτοι ηταν κατι διφυλλες ντουλαπες που σε σωμα με σωμα λαβες υπερτερουν γενικα
[εξαιρουσαν πληρως τις γυναικες :thumbsdown: απο το χωρο της αυτοαμυνας...με ενα μπου φευγει :crybaby: κλαιγοντας λεει...]
ισως σε πολυ υψηλο επιπεδο να εχουν βαση αυτα...αλλά αν εχω ισως πολλους αντιπαλους θα επιλεξω να παω εγω στο εδαφος με τον εναν και να τον κλειδωσω ενω ο αλλος απλα να με κλοτησει ανενοχλητος στο κεφαλι?
ή αν επιτυχω εναν ορθιο μπροστινο στραγγαλισμο και ο αλλος εχει κανενα...νυχοκοπτη και με μακελεψει??

καλο ειναι η στρατηγικη μας να ειναι διαρκης κινηση και τηρηση αποστασεων...απτσακι-εμπροσθιο διαπεραστικο λακτισμα

αν δεν προλαβουμε τοτε κατι σε ντιρεκτ..μετα γονατα αγκωνες...και αν αγκαλιαστουμε με καποιον με καλυτερο δεικτη
...μαζας τοτε μαλλον χασαμε το πρωτο στρατηγικο πλεονεκτημα και παμε εδαφος για εναν εκτος εδρας αγωνα...
οποτε ο,τι ξερει κανεις απο..δεκαθλο για να καλυπτει το φασμα το μεγαλο καλο ειναι...

τι λετε? :conf:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
Kostakis
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 610
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:07
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Kostakis » Δευ 30 Αύγ 2010, 17:20

Καλό είναι να ξέρεις λίγο απο όλα θα έλεγα.
Δεν λέει να τον πας τον τύπο στο έδαφος και οι άλλοι από πάνω να σε "πρίξουν" τα πλευρά.

Τώρα άμα έχεις τόσο καλά skills στην μάχη εδάφους μπορείς να του κάνεις πνιγμό, να το αφήσεις λιπόθυμο και να λίξει εκεί :)
*θυμάμαι με έναν φίλο μου που έκανε παγκράτιο κάναμε πνιγμούς ο ένας στο άλλον, δεν είναι τόσο τραγικό όσο φαίνεται.
Απλά χάνεις τις αισθήσεις σου για λίγα δευτερόλεπτα και μετά επανέρχεσαι, :shock:

Τώρα όσον αφορά τα νοκ άουτ θα σου πω μία ιστορία που έζησε ο αδερφός μου.
Του την έπεσαν δύο νταγλάρια. Πιο ψηλοί από αυτόν.
Απλά ο αδεφός μου κάνει 3 χρόνια πυγμαχία.
Μόλις έπεσε το πρώτο μπουκέτο το οποίο ήταν και νοκ άουτ, ο δεύτερος πάγωσε και έτσι σταμάτησε το σκηνικό.
Απλά όπως είπες και εσύ υπάρχει πρόβλημα με τα κότσια. Γιαυτό καλά είναι που και που να κάνεις σάκο, στην αρχή με σκέτο μπαντάζ και μετά χωρίς μπαντάζ (προσοχή στους καρπούς) και έτσι είσαι σε θέση να "ψήσεις" τα κότσια σου.
Το ίδιο θα έπρεπε να γίνεται και με τα καλάμια εφοσόν παίζεις και πόδια.

*πάντως το Brazilian Ju Jitsou δεν απαιτεί να είσαι ντουλάπα και αυτή είναι και η επιτυχία.
Άμα δεις βιντεάκια από το πρώτο UFC θα το καλάβεις.
Άβαταρ μέλους
ICAROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:06
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Έλαβε Likes: 3 φορές

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από ICAROS » Δευ 30 Αύγ 2010, 22:04

Kostakis έγραψε:Το να διαχωρίζω κάτι ως καλό ή ως κακό μου κάνει πολύ Χριστιανικό και μονοδιάστατο.
Ανοίξτε και κανένα βιβλίο βρε παιδιά.
Όλοι οι Μεγάλοι αρχαίοι μας στην αντίθεση Αγαθού - Κακού αναφέρονται.
Μάλιστα η ΔΙΑΚΡΙΣΗ αυτών των δύο αποτελεί Κριτήριο Σοφίας.
Και παραπάνω αυτό σχολιάζω.
Πολλοί παπαγαλίζετε οτι η θεωρία αντίθεσης Καλού - Κακού
είναι "εβραϊκή" - "χριστιανική" - ευρύτερα "ανατολίτικη"
επειδή φυσικά το ακούσατε / αναγνώσατε απο ορισμένους "αρχαιογνώστες" της κακιάς ώρας.
Όμως ασχοληθείτε εσείς με τα κείμενα,
και κατόπιν εκφέρετε γνώμη.

http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 01#p115301

Συν βέβαια σε ολα αυτά η επιλογή του Ηρακλέους,
του δρόμου της Αρετής και η απόρριψη του δρόμου της Κακίας.
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Divine Sinner » Δευ 30 Αύγ 2010, 22:38

Συν βέβαια σε ολα αυτά η επιλογή του Ηρακλέους,
O οποιος δεν εκανε και λιγα εγκληματα.
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Δευ 30 Αύγ 2010, 23:23

Τώρα άμα έχεις τόσο καλά skills στην μάχη εδάφους μπορείς να του κάνεις πνιγμό, να το αφήσεις λιπόθυμο και να λίξει εκεί
*θυμάμαι με έναν φίλο μου που έκανε παγκράτιο κάναμε πνιγμούς ο ένας στο άλλον, δεν είναι τόσο τραγικό όσο φαίνεται.
Απλά χάνεις τις αισθήσεις σου για λίγα δευτερόλεπτα και μετά επανέρχεσαι,
Μας διαβάζουν και παιδιά, ξέρεις! (Δεν αναφέρω και τους Εισαγγελείς!)

Υπάρχει και μία τάση, ασχέτως με πολεμικές τέχνες, που προκαλούν πνιγμό έφηβοι ο ένας στον άλλον, για την ευφορία της κατάστασης (ένα νέο ναρκωτικό, ας πούμε). Άλλα παιδιά έχουν προσπαθήσει να το προκαλέσουν στον εαυτό τους.

ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Μ'ΑΥΤΗ ΤΗ Μ****Α>
Δεν ξέρω τι κάνεις με τους φίλους σου, αλλά βάλε και καμία προειδοποίηση από κάτω:
"ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ο,ΤΙ Β****Α ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ"...

Σόρρυ, δηλαδή...

Εσύ τώρα, αμαρτωλή μου αγάπη.
Για ποια εγκλήματα μιλάς, καλέ μου άνθρωπε;

Και προς Ίκαρο. Το ότι το δέχονταν οι αρχαίοι Έλληνες (ή μέρος αυτών) δεν σημαίνει πως είναι και σωστή αντιμετώπιση της ζωής ή πως δεν μίλαγαν για συγκεκριμένο κομμάτι αυτής. Νομίζω έχουμε συμφωνήσει αλλού πως η επιλογή ανάμεσα σε καλό και κακό είναι τελείως πλασματική και υποκειμενική ή κοινωνικά ορμώμενη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kariatida την Τετ 01 Σεπ 2010, 19:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: μπιπ
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
ICAROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:06
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Έλαβε Likes: 3 φορές

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από ICAROS » Δευ 30 Αύγ 2010, 23:30

Divine Sinner έγραψε:
Συν βέβαια σε ολα αυτά η επιλογή του Ηρακλέους,
O οποιος δεν εκανε και λιγα εγκληματα.
Τα εγκλήματα είναι για την πλοκή της Ιστορίας ώστε να αχθούμε στους Συμβολισμούς και τις Έννοιες,
μετά Καθάρεται γι' αυτά ως δούλος στην Ομφάλη και στον Ευρυσθέα δηλ. οδηγούμαστε στους Άθλους
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Δευ 30 Αύγ 2010, 23:41

Συγγνώμη, μιλάμε για την -ξεχασμένη περασμένη από μένα- προ-άθλων εποχή. ΖΙΠ! :loco:
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
Kostakis
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 610
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:07
Φύλο: Άνδρας

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Kostakis » Τρί 31 Αύγ 2010, 12:52

ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Μ'ΑΥΤΗ ΤΗ Μ****Α>
Δεν ξέρω τι κάνεις με τους φίλους σου, αλλά βάλε και καμία προειδοποίηση από κάτω:
"ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ο,ΤΙ Β****Α ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ"...
Εγώ πάντως είμαι ακόμα ζωντανός ή έτσι νομίζω τουλάχιστον! :xara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kariatida την Τετ 01 Σεπ 2010, 19:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: μπιπ
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τρί 31 Αύγ 2010, 17:57

ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Μ'ΑΥΤΗ ΤΗ Μ****Α>
Δεν ξέρω τι κάνεις με τους φίλους σου, αλλά βάλε και καμία προειδοποίηση από κάτω:
"ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ο,ΤΙ Β****Α ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ"...
Συμφωνω.
Το γυμναστηριο ειναι ενα ελεγχομενο περιβαλλον και οι γυμναστές επαγγελματίες.
Οι τεχνικές αυτές μπορεί να σκοτώσουν οταν δεν εφαρμοστουν σωστά.
Ενδεικνυονται μονο για επαγγελματίες ή μονο υπο την επίβλεψη αυτών.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kariatida την Τετ 01 Σεπ 2010, 19:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: μπιπ
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 01 Σεπ 2010, 02:11

Ο δικτυακός τόπος ΙΔΕΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ δεν προτρέπει σε καμια περίπτωση στο να ασκούνται τετοιες επικινδυνες τεχνικές πολεμικων τεχνων οπως το κεφαλοκλείδωμα που ανέφερε παραπάνω ο χρήστης "Kostakis" απο άτομα που δεν ειναι εξειδικευμένα και δεν ειναι δάσκαλοι πολεμικών τεχνών.
Οι απόψεις του χρήστη kostakis ειναι προσωπικές και η παγια θέση του ιστότοπου ΙΔΕΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ειναι να μην δοκιμάζονται αυτές οι τεχνικες απο μη-εξειδικευμένα άτομα.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθουν μαχητικές τέχνες

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Τετ 01 Σεπ 2010, 07:52

σιγουρα τα θεματα πνιγμων [chokes] ειναι πολυ λεπτα...μια δοκιμαστικη ρεαλιστικη εφαρμογη των
μπορει να προκαλεσει απώλεια αισθησεων του ασκουμενου
ενδεικνυνται μεν για αστυνομια αφου δεν εχει επιθετικα-αμυντικα χτυπηματα αλλα κλειδωματα
και πιεση με λαβη στο λαιμο...συγκεκριμενα ο πνιγμος αυτος πιεζει τις αεροφορες οδους ενθεν και ενθεν της
καρωτιδας προκαλωντας ενα ..υπνακο του συλλαμβανομενου ελλειψει οξυγονου
βεβαια υπαρχει και η πιο τακτικαλ μιλιταρη εκδοχη οπου πιανοντας ειτε απο γιακα ειτε οχι πιεζεις
με το οστο της ωλενης την καρωτιδα προς τα μεσα...εκει με λιγη πιεση η βλαβη ειναι ανεπανορθωτη τεραστια!!
με παρομοιο τροπο σε κλειδωματα του αντιπαλου μπορει να εφαρμοστει και το crunk το οποιο δεν εχει να
κανει με φαρυγγα λαρυγγα αεροφορες οδους καροτιδα αλλά απευθειας με τους αντιστοιχους
σπονδυλους του αυχενα...συνεπειες ανατριχιαστικα καταστροφικες

λεπτομερειες που μπορουν να φερουν την καταστροφη αν δεν τηρηθουν...
απαιτειται παντα παρουσια ειδικου και χρηση του ταπ γρηγορη απο τους ασκουμενους

μικροτερο ειναι το διακυβευμα σε κλειδωματα των χεριων με τα ποδια στο εδαφος[ασκησεις]
πχ αυτοαμυνες βιασμων οπου στο κρισιμο σημειο της εφαρμογης της δυναμης τα πληρως
ισια χερια σπανε σαν καλαμακια....και εκει χρειαζεται αμεσο ταπ...

η ρεαλιστικοτητα των επικινδυνων τεχνικων ειναι ενα τεραστιο θεμα...πρεπει να αυξανει μαζι με την εμπειρια
των ασκουμενων και οχι σε πρωιμα επιπεδα
η ενεργος παρουσια του ειδικου δασκαλου [με εκπαιδευση σε πρωτες βοηθειες] θεωρειται δεδομενη

γιαυτο προσοχη λοιπον ό,τι και αν κανουμε...στο τελος της μερας πρεπει να ειμαστε ολοι
φιλοι εκτος νοσοκομειου...οπως λενε και οι dog brothers...
[γκουγκλιστε λιγο να δειτε τι εστι apricot...] :wink:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητισμός”