σιγουρα τα θεματα πνιγμων [chokes] ειναι πολυ λεπτα...μια δοκιμαστικη ρεαλιστικη εφαρμογη των
μπορει να προκαλεσει απώλεια αισθησεων του ασκουμενου
ενδεικνυνται μεν για αστυνομια αφου δεν εχει επιθετικα-αμυντικα χτυπηματα αλλα κλειδωματα
και πιεση με λαβη στο λαιμο...συγκεκριμενα ο πνιγμος αυτος πιεζει τις αεροφορες οδους ενθεν και ενθεν της
καρωτιδας προκαλωντας ενα ..υπνακο του συλλαμβανομενου ελλειψει οξυγονου
βεβαια υπαρχει και η πιο τακτικαλ μιλιταρη εκδοχη οπου πιανοντας ειτε απο γιακα ειτε οχι πιεζεις
με το οστο της ωλενης την καρωτιδα προς τα μεσα...εκει με λιγη πιεση η βλαβη ειναι ανεπανορθωτη τεραστια!!
με παρομοιο τροπο σε κλειδωματα του αντιπαλου μπορει να εφαρμοστει και το crunk το οποιο δεν εχει να
κανει με φαρυγγα λαρυγγα αεροφορες οδους καροτιδα αλλά απευθειας με τους αντιστοιχους
σπονδυλους του αυχενα...συνεπειες ανατριχιαστικα καταστροφικες
λεπτομερειες που μπορουν να φερουν την καταστροφη αν δεν τηρηθουν...
απαιτειται παντα παρουσια ειδικου και χρηση του ταπ γρηγορη απο τους ασκουμενους
μικροτερο ειναι το διακυβευμα σε κλειδωματα των χεριων με τα ποδια στο εδαφος[ασκησεις]
πχ αυτοαμυνες βιασμων οπου στο κρισιμο σημειο της εφαρμογης της δυναμης τα πληρως
ισια χερια σπανε σαν καλαμακια....και εκει χρειαζεται αμεσο ταπ...
η ρεαλιστικοτητα των επικινδυνων τεχνικων ειναι ενα τεραστιο θεμα...πρεπει να αυξανει μαζι με την εμπειρια
των ασκουμενων και οχι σε πρωιμα επιπεδα
η ενεργος παρουσια του ειδικου δασκαλου [με εκπαιδευση σε πρωτες βοηθειες] θεωρειται δεδομενη
γιαυτο προσοχη λοιπον ό,τι και αν κανουμε...στο τελος της μερας πρεπει να ειμαστε ολοι
φιλοι εκτος νοσοκομειου...οπως λενε και οι dog brothers...
[γκουγκλιστε λιγο να δειτε τι εστι apricot...]
