Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Διατροφή, βοτανολογία και ο,τιδήποτε άλλο
σχετικό με την υγεία μας
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Πέμ 02 Σεπ 2010, 18:30

Προσπαθώ να καταλάβω τι ήταν αυτό που εξαρχής έκανε τη σόγια να θεωρείται τόσο σημαντική τροφή. Ετσι κι αλλιώς δεν είναι ένα προιόν που το βρίσκεις σε παγκόσμιες παραδοσιακές κουζίνες, πέραν της Ασίας.
Πώς το έχουν αντικαταστήσει. Δηλαδή, αυτά που υποτίθεται τους προσφέρει η σόγια, με τι τα έχουν αντικαταστήσει;
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Divine Sinner » Πέμ 02 Σεπ 2010, 19:46

H σογια ειναι ενα προϊον για χορτοφάγους που δεν θελουν να κόψουν το κρέας.
Ειναι υποκατάστατο του κρέατος.
Αν καποιος ειναι ειλικρινης με τον εαυτό του ειτε θα τρωει χορταρικά ειτε θα τρώει κανονικά.
Αν ειναι να τρωει μπιφτέκια απο σογια, τοτε ασε δεν λεει. γυρνα στην κρεοφαγια.
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από KELAINO » Πέμ 02 Σεπ 2010, 20:13

Mantam Froufrou έγραψε:Προσπαθώ να καταλάβω τι ήταν αυτό που εξαρχής έκανε τη σόγια να θεωρείται τόσο σημαντική τροφή.
Σερσέ λε κομπανί μουλτινασιονέλ.
Just close your eyes and smell the seagulls
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από doctormarkon » Πέμ 02 Σεπ 2010, 20:32

Η σόγια δεν είναι σημαντική τροφή για όλους. Σε μερικές περιπτώσεις είναι και βλαβερή. Η σόγια είναι όσπριο αλλά έχει κάποιες ιδιότητες που την κάνουν να ξεχωρίζει από τα άλλα όσπρια. Εγώ ξέρω μόνο δύο. Περιέχει μία ουσία τη λεκιθίνη που έχει την ιδιότητα να κάνει διαλυτά τα λίπη στο νερό σε μία μορφή γαλακτώματος. Κάνει λιποδιάλυση και βοηθά στο αδυνάτισμα αλλά χρησιμοποιείται και στη βιομηχανία τροφίμων για την κατασκευή πολλών προιόντων. Αν περάσει μεταλλαγμένη σόγια στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, αν δεν έχει ήδη περάσει την έχουμε φάει όλοι. Αφού βρίσκεται στο 90% των τροφίμων που έχουν υποστεί κάποια επεξεργασία, μαγιονέζες, σοκολάτες, γλυκά ζαχαροπλαστείου, μπισκότα και φυσικά ότι τρώνε τα παιδιά γαριδάκια, πατατάκια, σοκολατούχο γάλα, επιδόρπια γιαουρτιού.

Η δεύτερη ιδιότητα της σόγιας έχει σχέση με τις ισοφλαβόνες. Οι ισοφλαβόνες είναι φυσικά-φυτικά οιστρογόνα και για τις γυναίκες είναι πολύ σημαντικές. Οι ιαπωνέζες και οι κινέζες δεν υποφέρουν από οστεοπόρωση αν και δεν τρώνε καθόλου γαλακτοκομικά και δεν έχουν εντονα συμπτώματα που συνδέονται με την εμμηνόπαυση. Αλλά από την άλλη η σόγια σε μικρά κοριτσάκια φέρνει πρόωρη εφηβεία. Τα τυποποιημένα "παιδικά" τροφιμα πιθανόν να ευθύνονται στο ότι κάποια κορίτσια βλέπουν περίοδο 7 χρονών. Για τους άνδρες δεν ξέρω τι επιρροή έχουν οι ισοφλαβόνες. Πάντως βυζιά δεν βγάζουν. Εννοείται.

Η σόγια μπορεί να υποστεί επεξεργασία και ζύμωσεις και να πάρει πολλές μορφές. Η πιό γνωστή είναι η μορφή κιμά και εκείνο το απαισιο κεμπάπ που μοιάζει με σκυλοτροφή και είναι μαλακό σαν σφουγκαράκι (μπλιάξ). Στη φυσική της μορφή μοιάζει με το φασόλι και έχει κιτρινωπό χρώμα. Μπορεί να γίνει γάλα, τυρί (το γνωστό τοφου), ταμάρι (σαν σόγια σως αλλά με παλαίωση και ζύμωσση σε ξύλινα δοχεία). Τα προιόντα ζύμωσης σόγιας περιέχουν τις περισσότερες ισοφλαβόνες που για ενήλικες γυναίκες είναι ιδιαίτερα ευεργετικές.

Η σόγια μπορεί να δώσει μία τεράστια ποικιλία τροφών για φυτοφάγους κυρίως γι αυτούς που δεν πίνουν γάλα και δεν τρώνε γαλακτοκομικά ούτε ψάρια ή αυγά γιατί είναι πηγή πρωτείνης. Επίσης επιτρέπει να φτιάξει κάποιος παραδοσιακά φαγητά όπως μουσακά παστίτσιο, κανελόνια ή τυριά μπιφτέκια που πολλές φορές ανάλογα με τη μαστοριά της νοικοκυράς μπορεί να ξεγελάσουν ακόμα και τον πιό φανατικό κρεατοφάγο. Είναι μία καλή λύση για όσους νηστεύουν.

Στα μοναστήρια κατά κανόνα η νηστεία είναι μία περίοδος όπου κάποιος μοναχός δίνει ρεσιτάλ μαγειρικής. Κάποιοι ηγούμενοι έχουν γίνει διάσημοι σε αυτό και δεν χρησιμοποιούν πάντα σόγια.

Όσο για τα vegeterian εστιατόρια δεν υπάρχουν και πολλά αξιόλογα. Το καλύτερο ήταν ο Δίαυλος στο Κουκάκι την εποχή 1998-2000. Τργουδούσε τα Σαββατόβραδα η Μαρίζα Κωχ που όπως δηλώνει έχει να φάει κρέας 30 χρόνια. Μετά το μαγαζί σκάρτεψε και το έριξε στο τηγανητό και μάλιστα λαδομπλούμ με παπαροειδή παραμουλιασμένα ντάκος ενώ η Μαρίζα δεν τραγουδούσε πιά εκεί.
Το μαγαζί του Παπανικόλα στη Σταδίου πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες και λίγα από τα φαγητά τρώγονται. Ειδικά ή σόγια στιφάδο δεν τρώγεται με τίποτα. Μοιάζει σαν να μαγείρεψε τον Μπόμπ τον σφουγκαράκη με τα κρεμυδάκια. Το ΕDEN στην Πλάκα είναι πολύ ακριβό για την ποιότητα του. Και κεί το τηγανητό λαδομπλούμ πάει σύννεφο.

Πάντως και η χορτοφαγία δίνει περισσότερες ιδέες για μια μεγάλη ποικιλία φαγητών που είναι άγνωστα σε όσους τρώνε κρέας. Αλλά κατά τη γνώμη μου το τηγανητό είναι εξ ίσου βλαβερό με το κρέας και μία διατροφή που βασίζεται σε τηγανητά και τροφές με τρανς λιπαρά ακόμα και αν δεν περιέχει κρέας είναι διατροφική βόμβα.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Πέμ 02 Σεπ 2010, 21:46

Ναι, έχω ακούσει για τις συνταγές των μοναχών...

Να υποθέσω ότι δε θα είμαι τόσο τυχερή ώστε να ξέρει κανείς πάνω κάτω κάτι για τέτοιες συνταγές, ή για το διαιτολόγιο των μοναχών σε νηστεία;

Να βάλω τις βάσεις έστω... Η πρώτη μου απόπειρα ήταν αποτυχία θεωρώ, ίσως επειδή έκατσε κι η εγκυμοσύνη και δεν κατάφερα να την ολοκληρώσω, αλλά κάτι δε μου πηγαινε καλά...

Παλιά που μας νηστεύανε με το ζόρι ως παιδιά, το διασκέδαζα κιόλας. Θέλω να γουστάρω που το κάνω, όχι να αγκομαχώ λες και είμαι υπό το φόβο της κολάσεως!
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
Blue Ice
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2273
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
Φύλο: Γυναίκα

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Blue Ice » Παρ 03 Σεπ 2010, 09:03

Συνταγές μοναχών

http://www.athos.gr/p_comfor-t_board-id ... lpage.html

Ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι στον Άθω οι μοναχοί τα έχουν όλα φρέσκα από τα περιβόλια τους και σε συνδιασμό με το υψόμετρο και το φυσικό περιβάλλον τους βοηθάει πολύ στην ενέργεια...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,

ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.

Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.

Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Παρ 03 Σεπ 2010, 11:52

Ευχαριστώ, ξιφομάχα μου :)
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από seliniasmenos » Σάβ 18 Σεπ 2010, 21:04

Ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τον μύθο της χορτοφαγίας, έχει απο κάτω και της πηγές για όποιον θέλει να το ψάξει περισσότερο.
Δεν το βάζω όλο εδώ μέσα γιατί είναι μεγάλο και στα αγγλικά, όποιος ενδιαφέρεται πάντως...

http://chetday.com/vegmyths.htm
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
Kostakis
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 610
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 21:07
Φύλο: Άνδρας

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Kostakis » Σάβ 18 Σεπ 2010, 23:21

Τα λέει τόσο καλά που μου έρχεται να πάω να φάω μπριζόλα μετά από δύο χρόνια!

*Άσχετο με το παραπάνω: Παρακάτω είναι μία λίστα με τους καχεκτικούς-λιπόσαρκους-φιλάσθενους χορτοφάγους αθλητές παγκόσμιας κλάσης.
Vegan Athlete - Summary list of vegan/vegetarian



Anyone who may be skeptical about the strength, endurance and general health of people choosing a vegetarian diet might consider these vegetarian athletes:



Ridgely Abele
Winner of eight national championships in karate

Surya Bonaly
Olympic figure skating champion

Brendan Brazier
Professional Ironman triathlete

Peter Burwash
Davis Cup winner and professional tennis star

Andreas Cahling
Swedish champion bodybuilder, Olympic gold medallist in the ski jump

Chris Campbell
Olympic wrestling champion

Nicky Cole
First woman to walk to the North Pole

Ruth Heidrich
Six-time Ironwoman, USA track and field Master's champion

Keith Holmes
World-champion middleweight boxer

Desmond Howard
Professional football star, Heisman trophy winner

Peter Hussing
European super heavy-weight boxing champion

Scott Jurek
Ultramarathoner, Course Record Holder at Badwater and Western States
Wiki
Audio interview with Animal Voices: MP3

Debbie Lawrence
World record holder, women's 5K racewalk

Sixto Linares
World record holder, 24-hour triathlon

Cheryl Marek and Estelle Gray
World record holders, cross-country tandem cycling

Ingra Manecki
World champion discus thrower

Bill Manetti
Power-lifting champion

Ben Matthews
U.S. Master's marathon champion

Dan Millman
World champion gymnast

Martina Navratilova
Champion tennis player

Paavo Nurmi
Long-distance runner, winner of nine Olympic medals and 20 world records

Bill Pearl
Four-time Mr. Universe

Bill Pickering
World record-holding swimmer

Stan Price
World weightlifting record holder, bench press

Murray Rose
Swimmer, winner of many Olympic gold medals and world records

Dave Scott
Six-time winner of the Ironman triathlon

Art Still
Buffalo Bills and Kansas City Chiefs MVP defensive end, Kansas City Chiefs Hall of Fame

Jane Wetzel
U.S. National marathon champion

Charlene Wong Williams
Olympic champion figure skater


http://www.veganathlete.com/vegan_veget ... hletes.php
Άβαταρ μέλους
ICAROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:06
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Έλαβε Likes: 3 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από ICAROS » Δευ 01 Αύγ 2011, 09:50

ας είμαστε ρεαλιστές. ας αφήσουμε την ηθικολογία και τις προσωπικές θεωρίες και ας πιάσουμε το συμφέρον σας. σας συμφέρει να ζήσετε περισσότερο, με υγεία και καλύτερη ποιότητα ζωής, με καθαρό μυαλό και συναίσθημα, και χωρίς την ακαθαρσία και βρωμιά του κρέατος, ναί ή όχι;

σε κάθε σοβαρή ασθένεια οι γιατροί συνιστούν να κοπεί ή να περιοριστεί το κρέας, για να γίνει αποτοξίνωση του οργανισμού και να πάψει να φθείρεται. θέλετε να φτάσετε στο σημείο αυτό, ή να το προλάβετε;

η λύση για όλες τις ασθένειες είναι η φυσική υγιεινή διατροφή και η αποτοξίνωση. τα γνωστά φυτά υψηλής διατροφικής αξίας, αλλά και τα "καινούρια" για τους σημερινούς δυτικούς φυτά που βρίσκεις πλέον σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων και σε "τυποποιημένη" μορφή σκευασμάτων και σε φαρμακεία λύνουν όλα τα προβλήματα υγείας -αρκεί να μην έχει φθαρεί ήδη ανεπανόρθωτα ο οργανισμός-. και αρκεί να περιοριστεί πολύ το κρέας ή να κοπεί εντελώς. μαζί με τα επεξεργασμένα έτοιμα φαγητά που όλα είναι χαμηλής ποιότητας και δεν έχεις έλεγχο των υλικών.

και ένα άλλο θέμα είναι να νικηθούν φόβος, γκρίνια και απαισιοδοξία και να επιδιώκονται τα θετικά συναισθήματα και η σωστή διανοητική "τοποθέτηση", για να αρχίσει η αυτοΐαση του οργανισμού.

επίσης βοηθάει πολύ το νερό με Όζον, σε όλες τις δυσλειτουργίες οργάνων και ασθένειες. όμως μην επηρεάζεστε απο την γελοιότητα των διαφημιστών του. ως τώρα όλο κάτι "βλαχάκια" βάζουν να το διαφημίζουν, αλλά να ξέρετε οτι το Όζον αποδίδει.

με την χορτοφαγία, όταν είναι σωστή, υπάρχει μεγάλη ποικιλία γεύσεων -μετά απο λίγο καιρό ξέρεις περισσότερες γεύσεις απο τον κρεοφάγο- υπάρχει κορεσμός -δεν πεινάει κανείς vegan-, παρέχονται τα θετικά μόνο θρεπτικά συστατικά που έχει και το κρέας, και σε καλύτερη ποιότητα, και μαζί αποτοξινώνεται και θεραπεύεται ο οργανισμός.

άσε που αν καταφέρεις να κόψεις το κρέας για λίγο καιρό, όταν πάψει δηλ. ο εθισμός και λογικευτείς -διότι όλοι οι εθισμένοι είναι παράλογοι στο θέμα αυτού που είναι εθισμένοι-, μετά καταλαβαίνεις οτι δεν είναι κάτι παραπάνω απο ακαθαρσία και δηλητήριο. και είναι αηδιαστική για εσένα ακόμη και η οσμή του.
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από seliniasmenos » Δευ 01 Αύγ 2011, 10:22

ICAROS έγραψε:ας είμαστε ρεαλιστές. ας αφήσουμε την ηθικολογία και τις προσωπικές θεωρίες και ας πιάσουμε το συμφέρον σας. σας συμφέρει να ζήσετε περισσότερο, με υγεία και καλύτερη ποιότητα ζωής, με καθαρό μυαλό και συναίσθημα, και χωρίς την ακαθαρσία και βρωμιά του κρέατος, ναί ή όχι;
Tο συμφέρον για να ζήσουμε περισσότερο, με υγεία και καλύτερη ποιότητα ζωής, με καθαρό μυαλό και συναίσθημα είναι η ισσοροπημένη διατροφή που ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ το κρεας. Μην μπερδεύεσαι με την κακή διατροφή και την υπερκατανάλωση κρέατος. Ιατρικά αποδεδειγμένα, ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται το κρέας.
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από ArELa » Δευ 01 Αύγ 2011, 10:37

ICAROS έγραψε:ας είμαστε ρεαλιστές. ας αφήσουμε την ηθικολογία και τις προσωπικές θεωρίες και ας πιάσουμε το συμφέρον σας. σας συμφέρει να ζήσετε περισσότερο, με υγεία και καλύτερη ποιότητα ζωής, με καθαρό μυαλό και συναίσθημα, και χωρίς την ακαθαρσία και βρωμιά του κρέατος, ναί ή όχι;
Ασφαλώς θέλουμε όλοι υγεία και καλύτερη ποιότητα ζωής. Προσωπικά έχω μειώσει πολύ την πρόσληψη του κρέατος (αν και δεν ενδείκνυται απ'τους δικούς μου γιατρούς λόγω ιδιάζουσας κατάστασης (υγείας) που με ταλανίζει παιδιόθεν, αλλά για να κάνω εδώ και τον συνήγορο του διαβόλου, περιμένω συγκεκριμένη και τεκμηριωμένη απαρρίθμηση των "βρώμικων" στοιχείων που περιέχει το κρέας.
Γιατί υπάρχει και ο αντίλογος εδώ, που λέει ότι τα λιπίδια που περιέχουν μόνο ζωϊκές τροφές (και δη το κρέας) είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου, ο οποίος τρέφεται με αυτά, και υπολειτουργεί κατά την έλλειψή τους. Παρ'όλα αυτά η χοληστερόλη έχει δαιμονοποιηθεί απίστευτα, τα όρια "ασφαλείας" έχουν κατέβει κατ΄πολύ, και προάγονται σαν τρελές οι στατίνες που κατεβάζουν τα επίπεδα χοληστερόλης θεαματικά από τη μία, από την άλλη προκαλούν σοβαρές ενίοτε παρενεργειες, ξεκινώντας από ραβδομυόλυση και καταλήγοντας σε ζημιές του παγκρέατος ή του ήπατος.




η λύση για όλες τις ασθένειες είναι η φυσική υγιεινή διατροφή και η αποτοξίνωση.
Συμφωνώ. Αλλά γιατί το κρέας ΞΑΦΝΟΥ θεωρείται "αφύσικη" διατροφή; Επί αιώνες (για να μην πω χιλιετηρίδες) το κρέας αποτελούσε μέρος της φυσιολογικότατης διατροφής του ανθρώπου, χωρίς να πέφτει προβολέας και μεγενθυτικος φακός επάνω του, σε βαθμό που να φτάσουμε στην τελική να του καταλογίζουμε ΟΛΑ τα στραβά κι ανάποδα που προκύπτουν στον οργανισμό μας.
Αυτή η νοοτροπία άρχισε να εδραιώνεται στα μυαλά από το '75 και μετά (τότε ξεκίνησε δειλά δειλά), γιγαντώθηκε στη δεκαετία του '90 και σήμερα φτάσαμε να θεωρούμε ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ το γεγονός ότι το κρέας είναι βλαπτικό για την υγεία μας. Δεν θεωρώ καθόλου συμπτωματικό το γεγονός ότι αυτή η νοοτροπία και λογική συμβάδιζε και χρονικά και περιστασιακά με την αυξανόμενη τάση της χορτοφαγίας γενικότερα στον δυτικό κόσμο, ενώ παράλληλα όλη αυτή η λογική συνδεόταν άρρηκτα και άμεσα με ένα γενικότερο "νεοεποχίτικο κύμα" που εμφανίστηκε, εδραιώθηκε και γιγαντώθηκε στις ίδιες ακριβώς εποχές (χρονικές στιγμές).

Να με συγχωρνάτε που σ'αυτό το σημείο μπαίνει και το συνωμοσιολογικό βίτσιο μου σε full engine mode, αλλά όλο αυτό το βρίσκω πάρα πολύ ύποπτο και άμεσα συσχετιζόμενο- υποκινούμενο από το (παγκόσμιο νεοταξίτικο) σύστημα, το οποίο (μέσα από πλείστες όσες ενδειξεις-πληροφορίες-αποκαλύψεις κλπ, σχεδόν αποδεικνύεται ότι) μόνο το καλό μας, την ευεξία, την καλή εγκεφαλική λειτουργία και την καλή υγεία μας δεν επιθυμεί να προάγει. Το σύστημα είναι αυτό που προάγει και καθορίζει, μόδες, γούστα κι τάσεις σε μεγάλο βαθμό και σε τεράστιο μέρος του πληθυσμού στον πλανήτη μας. Γιατί να μην υποψιαστώ/υποθέσω/συμπεράνω ότι κι αυτή η νεοεποχίτικη διαδρομή της χορτοφαγίας, (που έχει γίνει είτε εμμονή είτε απόλυτα απράβατος τρόπος ζωής πλέον για αρκετούς) δεν είναι γέννημα του ίδιου αυτού νεοταξίτικου συστήματος, ως άλλη μια επίθεση στο νευρικό μας σύστημα, την υγεία μας (μακροπρόθεσμα) και την εγκεφαλική μας λειτουργία;

ΔΕΝ ΛΕΩ πως το κρέας δεν περιέχει τοξίνες και δεν είναι βλαπτικό σε υπερβολικές ποσότητες. Λέω πως είναι εξ'ίσου βλαπτική η υπερβολική πρόσληψη ή η πλήρης διακοπή πρόσληψης άλλων ουσιών/συστατικών, απαραιτητων για τον οργανισμό. Ο άνθρωπος υπήρξε και εξακολουθεί να είναι (εξ ορισμού κι από γεννησιμιού του) αποδεδειγμένα παμφάγο ον και ως τέτοιο, εξυπακούεται πως χρειάζεται όλη τη γκάμα των τροφών που του προσφέρει η φύση. Και ζωϊκών και φυτικών. Το να μειωθούν τα μεν και να αυξηθούν τα δε, δεν το βρίσκω τόσο απορρυθμιστικό στον οργανισμό, όσο το να κοπούν εντελώς τα μεν, και να εστιάσουμε στα δε.
τα γνωστά φυτά υψηλής διατροφικής αξίας, αλλά και τα "καινούρια" για τους σημερινούς δυτικούς φυτά που βρίσκεις πλέον σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων και σε "τυποποιημένη" μορφή σκευασμάτων και σε φαρμακεία λύνουν όλα τα προβλήματα υγείας -αρκεί να μην έχει φθαρεί ήδη ανεπανόρθωτα ο οργανισμός-. και αρκεί να περιοριστεί πολύ το κρέας ή να κοπεί εντελώς. μαζί με τα επεξεργασμένα έτοιμα φαγητά που όλα είναι χαμηλής ποιότητας και δεν έχεις έλεγχο των υλικών.
Στο πρώτο σκέλος της τοποθέτησης εδώ, θα διαφωνήσω. Ολοένα και περισσότερο, τα δυτικά συστήματα επιδιώκουν πάση θυσία να μας αποκόψουν από φυσικά συστατικά, βιταμίνες ή βότανα που είναι ευεργετικά για τον οργανισμό. (βλ. codex alimentarious, η πλήρη εφαρμογή του οποίου είναι στα σκαριά), οπότε το τι ακριβώς βρίσκει και πώς το βρίσκει κανείς στην αγορά σήμερα, παίζεται και παίζεται χοντρά. Συμφωνώ με το δεύτερο σκέλος της απόρριψης που εκφράζεις για τα επεξεργασμένα έτοιμα φαγητά, και θα συμπληρώσω και τα τυποποιημένα. Αλλά κατά πόσο και μέχρι ποιου σημείου μπορει να τα αποφύγει κανείς;


επίσης βοηθάει πολύ το νερό με Όζον, σε όλες τις δυσλειτουργίες οργάνων και ασθένειες. όμως μην επηρεάζεστε απο την γελοιότητα των διαφημιστών του. ως τώρα όλο κάτι "βλαχάκια" βάζουν να το διαφημίζουν, αλλά να ξέρετε οτι το Όζον αποδίδει.
Κι εγώ έχω αυτή την αίσθηση, και χαίρομαι που το επιβεβαιώνεις, γιατί από αίσθηση, οδεύει προς τη βεβαιότητα.
με την χορτοφαγία, όταν είναι σωστή, υπάρχει μεγάλη ποικιλία γεύσεων -μετά απο λίγο καιρό ξέρεις περισσότερες γεύσεις απο τον κρεοφάγο- υπάρχει κορεσμός -δεν πεινάει κανείς vegan-, παρέχονται τα θετικά μόνο θρεπτικά συστατικά που έχει και το κρέας, και σε καλύτερη ποιότητα, και μαζί αποτοξινώνεται και θεραπεύεται ο οργανισμός.
Να σου πω την αλήθεια, δε με απασχολούν τοσο οι γεύσεις και η κάλυψη των γευστικών μου απολήξεων ώστε να'χω τροφικές "απολαύσεις", όσο να καλύπτω το σώμα μου, παρέχοντάς του ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ αυτά που χρειάζεται. Κι αν το σώμα μου μου ζητάει κάτι συγκεκριμένο, φροντίζω να του το δώσω, σε όσο καλύτερη μορφή μπορώ, διότι πιστεύω πως το σώμα είναι σοφότερο και έχει καλύτερη γνώση των αναγκών του, από ό,τι νομίζουμε πως έχουμε εμείς, με τις νοητικές μας διεργασίες, που είναι βεβαιο ότι επηρεάζονται και από προπαγάνδες και από τάσεις και από περιρρέουσες "νοοτροπίες" κάθε εποχής, που γίνονται αξιώματα, χωρίς αξιόλογα στοιχεία για να στηρίξουν το σωστό ή το λάθος τους
άσε που αν καταφέρεις να κόψεις το κρέας για λίγο καιρό, όταν πάψει δηλ. ο εθισμός και λογικευτείς -διότι όλοι οι εθισμένοι είναι παράλογοι στο θέμα αυτού που είναι εθισμένοι-, μετά καταλαβαίνεις οτι δεν είναι κάτι παραπάνω απο ακαθαρσία και δηλητήριο. και είναι αηδιαστική για εσένα ακόμη και η οσμή του.
Αυτό δεν θα το σχολιάσω, γιατί είναι καθαρά υποκειμενικό... Όπως το αντιλαμβάνεται/προσλαμβάνει κανείς. Απλά θα μου επιτραπεί να επιμείνω ότι το ψάρι, τα αυγά, το γάλα κλπ, κυρίως το ψάρι που προσφέρει Ω3 λιπαρά, φώσφορο και (ζωϊκή) πρωτεϊνη, ειναι πράγματα που κάθε οργανισμός χρειάζεται σε κάποια λογική (και σε καμία περίπτωση υπερβολική) δόση, για την εύρυθμη λειτουργία του.



Κατά τα λοιπά έχεις λείψει και χαίρομαι που σε βλέπω, Λευτέρη.
Θα με ενδιέφεραν και οι σκέψεις σου σε άλλα τόπικς, άλλης θεματολογίας που παίζουν πολύ εδώ μέσα, όπως αλλαγές στη Γη, ενέργειες, συμπεριφορά του Ήλιου, (οι στόλοι ατια που εντοπίζονται γύρω απ'αυτόν) κλπ. Ελπίζω να το ψάξεις λίγο και να'χεις κάτι ενδιαφέρον να συμβάλλεις σε αυτά τα θέματα.

Καλημέρες :rose:



ΥΓ: Πριν πατήσω το submit, είδα το ποστ που πρόλαβε να ανεβάσει ο Σελ, και είναι εκπληκτικό το ότι σε κάποιο σημείο λέμε ακριβώς τα ίδια. :thumb:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
alkinoos
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 6731
Εγγραφή: Παρ 08 Απρ 2011, 23:21
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 85 φορές
Έλαβε Likes: 94 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από alkinoos » Τετ 21 Σεπ 2011, 19:45

Κατι περιεργο συμβαίνει μέσα μου και δε τρώω όσο έτρωγα κάποτε ,ίσα ισα που υπάρχουν και μερες που ξεχνιέμαι να τρώω και το μόνο που θέλω είναι καφέ και τσιγάρο για να έχω την ηρεμία μου,ναι ο καφες και το τσιγαρο με ηρεμουν και με κάνουν να σκέφτομαι ''πολυστροφα'' ,και όταν θέλω να φάω αναζητώ σαλάτες και φρούτα ,σα να νιώθω να απομακρυνομαι από το κρέας,ίσως να είναι η ιδέα μου θα το κοιτάξω ,αλλά διαβάζοντας τα μηνυματα που μου στέλνει ο οργανισμός μου σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγω.
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος

Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος

Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από doctormarkon » Τετ 21 Σεπ 2011, 22:20

Και εγώ το ίδιο έχω πάθει.

Πάνε δύο εβδομάδες που μου συμβαίνει.

Κάποτε έτρωγα γλυκά. Πάντα ήθελα ένα μικρό γλυκάκι.

Έχω δύο εβδομάδες να φάω ζάχαρη.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από seliniasmenos » Δευ 26 Σεπ 2011, 08:12

Εγώ πάλι τρώω ο,τι βρίσκω μπροστά μου. Κανω ντου στο ψυγείο στις 4 την νύχτα.
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από ArELa » Δευ 26 Σεπ 2011, 09:15

Μέσα σε ολόκληρο τον Σεπτέμβρη (πλην μιας μέρας) δεν έχω φάει κρέας.
Αυτό για μένα είναι πρωτοφανές. Το πιο εκπληκτικό είναι ότι δεν έπεσε ο αιματοκρίτης μου σε βαθμό που να ξεραθώ, και να με μαζεύουν με τα κουταλάκια.
Οπότε μπορώ εκ του ασφαλούς να πω ότι κάτι αλλόκοτο τρέχει με το σωματικό λειτουργικό μου, καθ'ό,τι απ'όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, δεν υπήρχε περίπτωση να μείνω τόσο καιρό χωρίς κρέας, και να μην έχω πάει νοσοκομείο.
(Προ δεκαετίας, έμεινα χωρίς κρέας για 8 μέρες, και έπεσα στο απίστευτο τάρταρο του 23 αιματοκρίτη και σε κάτι που θύμιζε κώμα- εισήχθην επειγόντως, "ξύπνησα" 4 μέρες μετά και έμεινα 15 μέρες για νοσηλεία- όπου μου έγινε και μετάγγιση με κάμποσες φυάλες αίματος- φυσικό για το 23άρι της πτώσης μου-). Την Παρασκευή πήγα αιματολόγο. Όλες οι τιμές μου ήταν "φυσιολογικές"... με αιματοκρίτη 30, που για μένα είναι ψηλή τιμή. Ακόμα δεν το πιστεύω. Τον έβαλα να ξανατσεκάρει τον αιματοκρίτη... πάλι 30... μου έκανε πραγματικά απίστευτο :shock:
Δεν έκοψα τελείως την ζωϊκή πρωτεϊνη, έτρωγα αυγά, τυριά, γιαούρτια κλπ, αλλά κρέας δεν πήρα...και αυτό σε συνδυασμό με το 30άρι αιματοκρίτη, δεν είναι κάτι λιγότερο από "θαύμα" για τα δεδομένα μου.

Προσεγγίζω επίσης πολύ, αυτό που λέει ο αλκίνοος.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
alkinoos
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 6731
Εγγραφή: Παρ 08 Απρ 2011, 23:21
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 85 φορές
Έλαβε Likes: 94 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από alkinoos » Δευ 26 Σεπ 2011, 13:25

Έκανα μια βόλτα με το μυαλό ...και το συνδιάζω με αυτή την αήδια http://miastala.com/s/archives/19572 ,διότι πάει να μας παραπλανησει για το τί πρέπει να τρώει ο άνθρωπος..

Για την επιβιώση του θα δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα ,αλλά όχι τον άνθρωπο, και αυτοί που είναι ανθρωποφάγοι , δεν είναι σε θέση νοήμων .Τί δηλαδή κι'αν έχουν ανθρωπινη μορφή,αυτό δε τους μετατρέπει αυτόματα σε άνθρωπο όπως και ΚΑΝΕΝΑΝ από εμάς που βάζει σε κίνδυνο το είδος μας.

Ποιά είδη εξημέρωσε ο άνθρωπος ? Όχι βέβαια τα σαρκοβόρα ! Μόνο όσα του είναι απαραίτητα και δεν είναι επικινδυνα ,τα χόμπι με σαρκοβόρα δεν έχουν αίσιως τέλος . Ήταν καρποφάγος όταν χρειαστηκε ,ήταν φυτοφάγος και παραμένει διοτι είναι απαραίτητο στη πέψη του ,είναι κρεατοφάγος διότι χρειαζέται δυναμη για να χειριστεί καταστάσεις.

....είναι όλα τα παραπάνω και το ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ δεν ειπώθηκε για να έχουμε κάτι να λέμε
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος

Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος

Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Άβαταρ μέλους
Τάλως
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3188
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Τάλως » Παρ 30 Δεκ 2011, 11:54

Τοσο καιρο που ελειπα λογικο να απανταω καθυστεριμενα :loco:

Το αν ειναι παραξενο αυτο που σας συμβαινει εχει να κανει με την ηλικια σας ποιο πολυ την ψυχοσυνθεση σας
και με τη σωματοδομη σας

το σωμα καθως αναπτυσεται(25? πανω κατω? ως εκει) μεχρι μια ηλικια 30-40?45? εχει αναγκη απο πρωτεινη για να συντηρισει το μυικο ιστο τον οποιο μεχρι να 25 εχει ολοκληρωσει
αλλα και παλι αυτο δεν ειναι κανονας καθως η ζωη του καθε ενος απο εμας εχει να κανει και με την εργασια και τις αλλες ασχολιες του.
καποιος που γυμναζεται πολυ η που κανει βαρεια εργασια δεν μπορει να μην τρωει κρεας θα χασει μυικη μαζα και δεν θα μπορει να αναπεξελθει

κατα τον τροπο αυτο το σωμα "ζηταει" συστατικα και ετσι μας ερχεται η ορεξη για τροφη η οχι...
για κρεας η για χορτα
για ζαχαρη η για φρουτα και τοσα αλλα....

βεβαια αν καποιος ανδρας η γυναικα και κυριως οι γυναικες που εχουν μικροτερη μυικη μαζα προφανως και μπορει ποιο ευκολα να καταναλωνει λιγοτερες ποσοτητες πρωτεινης απο κρεας ας πουμε. δεν το εχει αναγκη.

Τα σταδια ειναι
της αναπτυξης
της περιοδου οπου ο οργανισμος ειναι στην μεγιστη ακμη του και
το σταδιο που αρχιζει σιγα σιγα να φθινει και αρχιζει η φθορα

αυτα τα σταδια σε σχεση με το σωματοτυπο και την καθημερινοτιτα και την ψυχοσυνθεση μας ειναι που καθοριζουν την ορεξη μας
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..

[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]

[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]

http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Divine Sinner » Παρ 30 Δεκ 2011, 13:34

alkinoos έγραψε:Έκανα μια βόλτα με το μυαλό ...και το συνδιάζω με αυτή την αήδια http://miastala.com/s/archives/19572 ,διότι πάει να μας παραπλανησει για το τί πρέπει να τρώει ο άνθρωπος..

Για την επιβιώση του θα δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα ,αλλά όχι τον άνθρωπο, και αυτοί που είναι ανθρωποφάγοι , δεν είναι σε θέση νοήμων .Τί δηλαδή κι'αν έχουν ανθρωπινη μορφή,αυτό δε τους μετατρέπει αυτόματα σε άνθρωπο όπως και ΚΑΝΕΝΑΝ από εμάς που βάζει σε κίνδυνο το είδος μας.

Ποιά είδη εξημέρωσε ο άνθρωπος ? Όχι βέβαια τα σαρκοβόρα ! Μόνο όσα του είναι απαραίτητα και δεν είναι επικινδυνα ,τα χόμπι με σαρκοβόρα δεν έχουν αίσιως τέλος . Ήταν καρποφάγος όταν χρειαστηκε ,ήταν φυτοφάγος και παραμένει διοτι είναι απαραίτητο στη πέψη του ,είναι κρεατοφάγος διότι χρειαζέται δυναμη για να χειριστεί καταστάσεις.

....είναι όλα τα παραπάνω και το ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ δεν ειπώθηκε για να έχουμε κάτι να λέμε
Κρεοφαγια απο κρεοφαγια εχει διαφορα. ισως σε καποια περιοδο να χρειαστηκε δυναμη που επερνε απο το κρεας.
υπηρχαν εποχες που ξυπνουσε τις 3 τα ξημερωματα για να παει στο χωράφι και αγροτικα μηχανηματα δεν υπήρχαν.
και τοτε ετρωγε και κρεας δυο φορές το μηνα (γιατι χρημα για παραπανω δεν υπηρχε).
και επιβιωνε.
εμεις χρειαζομαστε περισσοτερες θερμίδες απο αυτον τον τύπο;
υπαρχει μερα που δεν τρωμε κρέας σε καποια μορφη;
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Divine Sinner » Παρ 30 Δεκ 2011, 13:36

Επισης τιθεται και ηθικο θέμα. τρωγοντας κρέας τρως κατι που σφαχτηκε για να το φας.
τα ζωα δεν εχουν δικαιωμα να ζησουν; γιατι ειναι τοσο κακο να σκοτωσεις ανθρωπο και οχι ζωο;
γιατι επισης κατακρινουμε τόσο τους ταϋλανδεζους που τρωνε σκυλους και δεν κατακρίνουμε τους Ελληνες που τρώνε αγελάδες;
οι αγελαδες φτιαχτηκαν απο την φυση για να τις καταναλωνουμε ενω ο σκυλος οχι;
δεν ειναι υποκρισια; η αγελαδα, το γουρουνι δεν εχουν συνειδητοτητα κι εχει μονο ο σκυλος;
Άβαταρ μέλους
Τάλως
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3188
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Τάλως » Παρ 30 Δεκ 2011, 13:52

Divine Sinner έγραψε: γιατι επισης κατακρινουμε τόσο τους ταϋλανδεζους που τρωνε σκυλους και δεν κατακρίνουμε τους Ελληνες που τρώνε αγελάδες;
οι αγελαδες φτιαχτηκαν απο την φυση για να τις καταναλωνουμε ενω ο σκυλος οχι;
δεν ειναι υποκρισια; η αγελαδα, το γουρουνι δεν εχουν συνειδητοτητα κι εχει μονο ο σκυλος;
Αυτο ειναι αληθεια
αλλως τε δεν ειναι και λιγες οι φορες που θα δουμε μια κοτα η ενα γουρουνι σαν κατοικιδιο...
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..

[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]

[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]

http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
Άβαταρ μέλους
butterfly
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 22:59
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 4 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από butterfly » Παρ 30 Δεκ 2011, 14:01

Βρε,τι μου κανετε τωρα!Παιδες,μακραν το πιο ενδιαφερον θεμα που εχω ξεκινησει να διαβαζω ως τωρα!Και δεν προλαβαινω,γμτ.Α,θα το βαλω στ'αγαπημενα,να το "ρουφηξω" με την πρωτη ευκαιρια!Αμαν,τι μου κανετε,δεν κρατιεμαι,χαχαχαχα. :xara:
Αν η εργασια δεν ειναι πια δικαιωμα,τοτε κι η πληρωμη των φορων δεν αποτελει πια καθηκον!
Άβαταρ μέλους
ostrako
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2137
Εγγραφή: Τρί 01 Νοέμ 2011, 22:29
Irc ψευδώνυμο: jim
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από ostrako » Σάβ 31 Δεκ 2011, 16:26

οτι πεταει και ζει στη θαλασσα τρωγετε. :lol:τρωω τη βδομαδα ελευθερα απολα μια 2 φορες.Δεν το βλεπω να θελω να το αλλαξω ποτε. :)
Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ, ΕΝΩ Η ΑΡΕΤΗ ΔΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από Kariatida » Σάβ 31 Δεκ 2011, 16:52

ostraka sos έγραψε:οτι πεταει και ζει στη θαλασσα τρωγετε. :lol:τρωω τη βδομαδα ελευθερα απολα μια 2 φορες.Δεν το βλεπω να θελω να το αλλαξω ποτε. :)
Δηλαδή τρως ποντίκια, γάτες, σκύλους, κατσαρίδες, βάτραχους και νυχτερίδες. Απαπαπα μακρυά από εμάς :loco:
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
ostrako
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2137
Εγγραφή: Τρί 01 Νοέμ 2011, 22:29
Irc ψευδώνυμο: jim
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ

Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία

Δημοσίευση από ostrako » Σάβ 31 Δεκ 2011, 17:50

Ασε και τελευταια αδυνατισα.Εκλεισε το σομαχι μου.Αυτοι οι Τροικανοι κατι απο τρωκτικα μου κανει λεω να φαω κανα δυο.
Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ, ΕΝΩ Η ΑΡΕΤΗ ΔΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Υγεία-Διατροφή”