Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Επιδή το να είσαι χορτοφάγος ή κρεατοφάγος είναι μία επιλογή μήπως ξέρει κάποιος να μας πει αν η στρουθοκάμηλος μπορεί να τερατοποιηθεί από ορμόνες? Πιθανόν να είναι το καλύτε ρο κρέας με την έννοια ότι έχει μηδενικό λίπος και κατά συνέπεια τις λιγότερες τοξίνες.
Αν ξέρει κάποιος περισσότερα για το θέμα καλό θα ήταν να μας πει κάποια πράγματα. Η ενημέρωση είναι απαραίτητη για να είναι και η επιλογή συνειδητή.
Πάντως τα ψαράκια τα λατρεύω και ιδιαίτερα τα μικρά και τα ταπεινά όπως σαρδέλα γάβρο κλπ.
Αν ξέρει κάποιος περισσότερα για το θέμα καλό θα ήταν να μας πει κάποια πράγματα. Η ενημέρωση είναι απαραίτητη για να είναι και η επιλογή συνειδητή.
Πάντως τα ψαράκια τα λατρεύω και ιδιαίτερα τα μικρά και τα ταπεινά όπως σαρδέλα γάβρο κλπ.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Δεν ξέρω για τις ορμόνες, αλλά είχα δει μια φάρμα (απ'τις πρώτες) στην Εύβοια. Τελείως τυχαία την είχα δει, ικαι δεν ξέρω καν αν ήταν νόμιμη. ΤΟ λέω αυτό γιατί μου έκανε εντύπωση πως τα είχαν μαντρωμένα τα ζώα σε τόσο μικρό χώρο. ΠΡόκειται για ζώα που έχουν συνηθίσει σε μεγάλες εκτάσεις, και είναι φτιαγμένα για μεγάλες έκτάσεις. Αν οι φάρμες είναι σαν εκείνη που είχα δει, τότε θα έχουν τοξίνες από το άγχος κια μόνο του ζώου!
Παρομοίως!Πάντως τα ψαράκια τα λατρεύω και ιδιαίτερα τα μικρά και τα ταπεινά όπως σαρδέλα γάβρο κλπ.
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Kωστάκη, μη βαυκαλίζεσαι. Η δοκτορέσσα μιλάει ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ< όπως προφανώς είναι και η διατροφή της!Μην μιλάς για ωμοφαγία εδώ μέσα θα σε πάρουν με τις πέτρες!
Εδώ για χορτοφαγία μιλήσαμε και κοντευουμε να πάμε στον ΑηΣτράτη εξορία, χεχε!
Εσύ μας έχεις πάρει με τις πέτρες και τις ηθικές του καρπουζιού, επειδή τρώμε κάτι που επέλεξες να μην τρως, γι'αυτό χαλάρωσε, γράψε τη διατριβή σου, και άσε μας να την κρίνουμε αναλόγως!
Καλή και η ωμοφαγία, αλλά δεν είναι για όλους! ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ! Όσο για τη βιταμίνη, η οποία συγκεντρώνεται στον οργανισμό και διατηρείται μέσα σ'αυτόν και χρησιμοποιείται ανάλογα με τις ανάγκες, δεν είδα να απαντάς. Το ότι δεν παίρνεις συμπληρώματα δε σημαίνει ότι σε 10 ή και 20 χρόνια δε θα βγάλεις πρόβλημα απ'αυτή και μόνο την έλλειψη Ο οργανισμός σου πιθανά έχει ήδη τις αποθήκες της γεμάτες, από την προηγούμενη διατροφή σου (μη μου πεις ότι μεγάλωσες χορτοφάγος;) Επίσης, όταν μιλάμε για συμπληρώματα, δεν αναφερόμαστε μόνο στα κλασσικά συμπληρώματα τύπου βιταμινών στο μπουκαλάκι. ΠΡοστίθενται πολλά στοιχεία και βιταμίνες σε δήθεν 'χορτοφαγικά' προιόντα, κυρίως αυτά της σόγιας. ΑΠό την άλλη, έχει ήδη καταρριφθεί ο μύθος του 100% χορτοφάγου, ωμοφάγου και κλασοφάγου σε μεγάλη κλίμακα (γιατί ατομικά, είπαμε, ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές διατροφικές ανάγκες), όταν ινδοί που μετανάστευσαν στην αγγλία, χρόνια χορτοφάγοι (μη σου πω από γεννησιμιού τους) άρχισαν να πέφτουν σαν τις μύγες από αναιμία. Και το μυστήριο λύθηκε, όταν ανακαλύφθηκε πως κάλυπταν τις ανάγκες τους σε ΖΩΙΚΗ ΠΛΗΡΗ ΠΡΩΤΕΙΝΗ με τα σκουληκάκια και ζωύφια που υπήρχαν στα... χόρτα που έτρωγαν στην Ινδία. Στην Αγγλία τα έπλεναν όλα καλά (αφού είθισται να είμαστε πολύ της καθαριότητας στη Δύση), στερώντας έτσι τον εαυτό τους από τη βασική πηγη πρωτεινών που είχαν συνηθίσει.
Για δες κάτι πράγματα εεεεε;
Ελπίζω να μην ξαναδιαβάσεις ό,τι θες.... δεν ξέρω... με έχεις φοβίσει λίγο. Επιλέγεις τη διατροφή σου, επιλέγεις και τι διαβάζεις... κακό πράγμα το δεύτερο όμως! Το πρώτο το εγκρίνουμε!
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Αυτό διαφέρει από εγκυμοσύνη σε εγκυμοσύνη. ΣΤην πρώτη μου εγκυμοσύνη, προτιμούσα γενικά τα φρούτα, τα λαχανικά και το...τζατζίκι (μιλάμε το έτρωγα σαν γιαούρτι...αφού δε με χώρισε ο άντρας μου!)Όταν ήμουν έγγυος δεν έφαγα ίχνος κρέατος γιατί ακόμα και η μυρωδιά μου προκαλούσε αηδία.
Είχα αιματοκρίτη 43 με χωρίς καθόλου κρέας. Πήρα μόνο 6 κιλα και το παιδί βγήκε 3.5 κιλά.
Μου έλεγαν ότι πρέπει να τρώω κρεας με το ζόρι αλλά αυτό ήταν αδύνατον.
Στη δεύτερη, ήθελα κυρίως γαλακτοκομικά, αυγά, κρέας (μπόλικο κρέας θα'λεγα) και στην αρχή προσπάθησα να τρώω με το ζόρι φρούτα, αλλά τα ξέρναγα. Οπότε απλά ακολούθησα την πεπατημένη μου: ακούω το σώμα μου κι ό,τι γουστάρει, όποτε το γουστάρει σε φυσιολογικές ποσότητες.
Επίσης, αυτό με τις ορμόνες, το ξέρεις ότι το κατσίκι δεν σηκώνει ορμόνες; Γι'αυτό και το γάλα του είναι πανάκριβο στα σούπερ μάρκετ, γιατί είανι καθαρό από ορμόνες. Με τις ορμόνες καταστρέφεται.
Αν ψάχνεις για ελεύθερο από ορμόνες κρέας και γάλα, εμπιστεύσου το κατσίκι!!! Ξέρει καλύτερα!!!
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
-
Divine Sinner
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Σε αυτη τη περίπτωση ρυθμιστης ειναι ο οργανισμος.
Ο οργανισμος σου χρειαζονταν φρουτα και ετρωγες φρουτα.
Στην αλλη χρειαζονταν ζωικη πρωτεϊνη.
Δεν υπαρχει σωστο και λαθος στη διατροφή.
Αν πεινας για κατι τοτε πεινας.
Και αν λιγουρευεσαι κατι. Δεν το λιγουρευεσαι επειδη εισαι ανηθικος. Απλα επειδη ο οργανισμος το χρειάζεται για καποιον λόγο.
Ο οργανισμος σου χρειαζονταν φρουτα και ετρωγες φρουτα.
Στην αλλη χρειαζονταν ζωικη πρωτεϊνη.
Δεν υπαρχει σωστο και λαθος στη διατροφή.
Αν πεινας για κατι τοτε πεινας.
Και αν λιγουρευεσαι κατι. Δεν το λιγουρευεσαι επειδη εισαι ανηθικος. Απλα επειδη ο οργανισμος το χρειάζεται για καποιον λόγο.
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Έβαλα όλα μαζί αυτά που με κέντρισαν ώστε να ξέρεις σε τι απαντώ ΦρουΦρού (αν και απαντώ σε όλους βασικά, είμαι λαρτζ σήμερα
).
).
Καλό θα είναι λοιπόν (αυτό πάει σε όλους) και οι μεν και οι δε, αντί να καταφεύγουν σε εριστικότητες και εγωιστικές δηλώσεις τύπου: "Εμένα η χορτοφαγία μου κάνει αυτό" ή "Το κρέας μόνο κάνει γι' αυτό" να μπουν στη διαδικασία να σκεφτούν λιγάκι. "Γιατί ο τάδε λέει αυτό; Κι αν μπορεί να βοηθήσει; Ας το μελετήσω". Μπορώ να εγγυηθώ ότι κανείς δεν προσπαθεί να διαβάλλει κανέναν, ούτε και θα διαλυθεί το σύμπαν αν η μία ομάδα συμφωνήσει (μακάρι Θεέ μου) σε κάποιο θέμα με την άλλη.
).
Αρχικά το πρώτο ποστ με το οποίο διαφωνείς, έχει έναν σαρκασμό ο οποίος δυστυχώς δεν έγινε αντιληπτός. Αν προσέξεις καλύτερα, το ρεζουμέ δεν είναι ότι οι κρεοφάγοι είναι βλάκες. Είναι πως ό,τιδήποτε κι αν θέλουμε να προτείνουμε, ειδικά σε θέματα διατροφής, πρέπει να το κάνουμε με τακτ ώστε να μας ακούσει ο άλλος κι όχι να μας βγάλει τα μάτια. Αυτό πρότεινα στους συνφορουμίτες χορτοφάγους. Αν διαφωνείς, πες μου.Mantam Froufrou έγραψε: Τέλος πάντων, διαφωνώ με την μετέπειτα προσέγγισή σου, Καριάτιδα.
Συγγνώμη, καλή μου, αλλά παραπάνω φαίνεται σαν να υπονοείς ότι ακολουθούμε αυτό που μάθανε τα στομαχια μας από παιδιά, έχοντας άγνοια για το 'λάθος' που κάνουμε. Ξέρεις, κάποιοι κρεοφάγοι είμαστε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ κρεοφάγοι!Από την άλλη πλευρά, για να μην μαλώνω μόνο τους κρεοφάγους, οκ, κάτι μας βοήθησε και το προτείνουμε. Ξέρουμε ότι ο κόσμος είναι στο σύνολό του αντίθετος στο να αλλάξει κάτι που έχει μάθει από παιδί. Ξέρουμε επίσης ότι αισθάνεται καλά με αυτό που κάνει και πως γι αυτόν λειτουργεί. Βολεύτηκε έτσι. Γιατί πρέπει να του τη ρίξουμε κατακέφαλα δείχνοντάς του κατάμουτρα ότι κάνει λάθος; Ο κόσμος όταν του λες κατάμουτρα ότι κάνει λάθος ενεργοποιεί την υπερηφάνεια και τον εγωισμό και πασχίζει να αποδείξει ότι έχει δίκιο. Μήπως είναι καιρός να αλλάζουμε προσέγγιση; Δεν είμαστε θεοί ούτε είμαστε εδώ για να δείξουμε τη "μία και μοναδική αλήθεια". Είναι το "περί ορέξεως" που λέγαμε.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, κι εγώ δεν συμπαθώ τους Προοδευτικάνους και τους θεωρώ αχρείαστους για το οικοσύστημα, αλλά απ' όσο ξέρω δεν παραπονιούνται γι' αυτό (κρίμα, αφορμή ζητάμε στον σύλλογο του ΙωνικούMantam Froufrou έγραψε:ΑΥτό, προς το παρόν λείπει και από τους περισσότερους χορτοφάγους που ξε΄ρω, οι οποίοι όντως αποπνέουν έναν ύπουλο ρομαντισμό (γιατί υποκρύπτεται από πίσω ένα άσβεστο μίσος για τους κακούς κρεοφάγους που δολοφονούν τα καημένα τα μοσχαράκια!!!), αφού δεν έχουν καν συνείδηση του τι κάνουν στα φυτά που τρώνε!
Το χειρότερο απ' όλα, όπως το βλέπω εγώ, είναι ότι και οι χορτοφάγοι και οι κρεοφάγοι έχουν φορέσει τις τεράστιες παρωπίδες τους και αγορεύουν για το τι είναι χρήσιμο, τι θρεπτικό και τι ανθώπινο. Και οι δύο "ομάδες" έχουν χάσει κατά πολύ τον λόγο που δημιουργήθηκε το τόπικ, το να βοηθήσουν δηλαδή τους συμφορουμίτες τους λέγοντας πράγματα που μπορεί να τους ευνοήσουν και (γιατί όχι) να τους βοηθήσουν στη διατροφή τους ή σε κάποιο πρόβλημα υγείας τους. Όταν γράφει ένας κρεοφάγος ή ένας χορτοφάγος κάτι υπέρ της διατροφής του, δεν σημαίνει ότι απαξιώνει ή ότι πρέπει να απαξιώνει τις υπόλοιπες διατροφικές συνήθειες. Όποιος το κάνει αυτό δεν βοηθάει αλλά προσπαθεί να χειραγωγήσει/κατευθύνει. Προσωπικά δηλώνω κρεοφάγος αλλά αν βρισκόμουν στην εξοχή κι έπρεπε να σκοτώσω για να φάω δεν ξέρω αν θα το έκανα. Θα προτιμούσα να φάω τριφύλλια (καθ' ότι αντι-βάζελος) παρά να αφαιρέσω ψυχή. Μπορεί να είναι παράλογο αλλά αυτή είμαι.Mantam Froufrou έγραψε:Τελικά, Καριάτιδα, για να γυρίσω σε σένα (:) ), θα επαναλάβω πως ίσως ο λόγος που συγχιζόμαστε οι περισσότεροι κρεοφάγοι με την επιχειρηματολογία των χορτοφάγων, είναι ότι σώνει και ντε πάνε να μας καταδείξουν ως ψυχρούς δολοφόνους αθώων πλασμάτων (κλασσικό, το είδες τα μάτια του, άκουσες την καρδιά του που μας πέταξε ο Κωστάκης, λες κι εμείς δεν έχουμε βρεθεί ποτέ κοντά σε ζώο που σφαγιάστηκε). Με την ευκαιρία της αναφοράς, να πω πως καλό είναι να ξέρεις από πού παίρνεις κρέατα. Εμείς έχουμε τους συμπέθερους που μας παρέχουν σχεδόν το 80% του κρεάτός μας. Τα ζώα είναι ελευθέρας βοσκής, και σφάζονται ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό για την ευαίσθητη ψυχή σου, Κωστάκη.
Καλό θα είναι λοιπόν (αυτό πάει σε όλους) και οι μεν και οι δε, αντί να καταφεύγουν σε εριστικότητες και εγωιστικές δηλώσεις τύπου: "Εμένα η χορτοφαγία μου κάνει αυτό" ή "Το κρέας μόνο κάνει γι' αυτό" να μπουν στη διαδικασία να σκεφτούν λιγάκι. "Γιατί ο τάδε λέει αυτό; Κι αν μπορεί να βοηθήσει; Ας το μελετήσω". Μπορώ να εγγυηθώ ότι κανείς δεν προσπαθεί να διαβάλλει κανέναν, ούτε και θα διαλυθεί το σύμπαν αν η μία ομάδα συμφωνήσει (μακάρι Θεέ μου) σε κάποιο θέμα με την άλλη.
Όντως είναι τραγελαφικό γιατί έχει χαθεί η ροή του θέματος κι από εκεί που πληροφορούσε για τα θετικά μίας διατροφικής επιλογής, έγινε αρένα ανάμεσα σε ανθρώπους που βγάζουν όλον τον εγωισμό τους στη φόρα προσπαθώντας να αποδείξουν τι; Ποιος νοήμων άνθρωπος θα διάβαζε όλα όσα λέγονται σ' αυτό το τόπικ και θα καταλάβαινε τίποτα; Πιο πιθανό το κόβω ένας άνθρωπος να πάθει νευρική ανορεξία από όλα αυτά που διαβάζει παρά να δει τι τον ευεργετεί και τι όχι. Είπαμε να τρολλάρουμε το θέμα, αλλά εμείς το παραξεφτυλίσαμε (βάζω κι εμένα μέσα για να μην έχουμε παράποναMantam Froufrou έγραψε:Όταν σταματήσουν κάποιοι 'καλοί' χορτοφάγοι, το παραμύθι του 'είμαστε οι άγιοι, κι εσείς οι αντίχριστοι", και κόψουν τις υπόνοιες του ποιος σέβεται τη φύση, σύμφωνα με το τι τρώει, ίσως μπορούμε να μιλήσουμε και να συζητήσουμε σε άλλη βάση...
Προς το παρόν, το θέμα συνεχίζει να μου φαίνεται τραγελαφικό.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Aχαχαχ τι μου θύμισες Πεγκούλα μου!
Κάτι τέτοια βλέπω και θυμάμαι πόσο μοιάζουμε!
Θυμάσαι πριν 2 χρόνια εδώ; http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 8&start=15
Είπε το Λιζάκι ότι θυμώνει οταν της προσάπτουν ηθικισμό. Αλλά το κυρίαρχο επιχείρημα των χορτο-φυτο-καρποφάγων ειναι αυτό...περισσότερο αυτό, παρά τα καλά της χορτοφαγίας...
της απάντησα βέβαια ως εξής
Μανάρα μου δεν το κάνω εγώ. Εσείς (όχι τόσο εσύ αλλά ο Ίκαρος εδώ) το κάνετε όταν λέτε "απανθρωποι, παρανοϊκοί που σκοτώνετε ζώα για να φάτε..." (η ουσία του μηνύματος αυτή είναι) Διότι μ'αυτό, προσάπτεται αμέσως στον σαρκοφάγο-παμφάγο, ηθική ρετσινιά και ενοχικό για εγκληματικότητα. Ε, και λέω το απλό και δυστυχώς ακατάρριπτο αντεπιχείρημα. Αν είμαι εγώ ανήθικη επειδή έφαγα κοτόπουλο σήμερα και μακαρόνια με κιμά χθες, άλλο τόσο είναι κι αυτός που'φαγε χόρτα, καρότα, λάχανα, μαρούλια, πατάτες κλπ. Και τα 2 (και ζωικά και φυτικά) " σκοτώθηκαν " για να μας θρέψουν.
Επίσης δεν καταλαβαίνω το "σωστό" του να τρώει κανείς παράγωγο από έντομο (μέλι) και το "λάθος" του να τρώει αυγό, φέτα κι άλλου είδους τυριά ή να πίνει γάλα.
(όχι πες μου, δεν είναι σα να το'χες γράψει εσύ αυτό; ΤΟΣΟ ίδια είναι αυτά που αντιτείνουμε)
Και για ν'απαντήσω και στα περί εγκυμοσύνης της δοκτορέσσας, όταν το Λιζάκι είπε πως από τότε που άρχισε τη χορτοφαγία, οι εξετασεις αίματός της ήταν πολύ καλές, απάντησα...
Εγώ όμως παιδιόθεν ταλανιζόμενη με τρελές αναιμίες (χτυπάω αιματοκρίτες 28) όποτε επειχείρησα καλή διατροφή χορτοφαγίας, σωστή ισορροπημένη κλπ (αυτά που προτείνετε εσύ, ο Άκης, ο Ικαρος μου ήταν πολύ γνωστά από πολύ παλιά), ξεραινόμουν. Κάποτε έφτασε το πράγμα στο απροχώρητο και έπεσα στο 24 οπότε και χρειάστηκα μετάγγιση. Ο γιατρός (όταν του είπα τη διατροφική μου αλλαγή) μόνο που δεν με χαστούκισε. Απέκλεισε ασυζητητί σκέτη χορτοφαγία για την περίπτωσή μου. Γι'αυτό σου λέω... Οι διατροφικές συνήθειες πρέπει να ρυθμίζονται ανάλογα και με τις ανάγκες του οργανισμού, και αυτές ποικίλουν ανάλογα τον οργανισμό.
(τα 28άρια τα χτύπησα και στον 4ο μήνα εγκυμοσύνης και το κρέας -συκώτι- σπλήνα [τότε δεν απαγορευόταν] ήταν υποχρεωτικά, γιατί είχα δυσανεξία στο σίδηρο σε μορφή αμπούλας, χαπιού ή ένεσης)
Υπάρχουν στο τόπικ που παρέπεμψα, αλλά για να μην τρέχετε εκεί, είπα να τα ξαναβάλω κι εδώ. (ελπίζω να μην κουράζει αυτό)
Τελικά, πού το πάμε πού το φέρνουμε, όταν μιλάμε για χορτοφαγία, καταλήγουμε πάντα σε ένα αχρείαστο είδος κόντρας...
Το συγκεκριμένο τόπικ που παρέπεμψα είχε τον τιτλο "Οι μπριζόλες χειροτερεύουν την κλιματική αλλαγή", πράγμα ενδεικτικότατο το πώς επηρεαζόμαστε απ'τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ που μας πασάρει το σύστημα... Τότε βέβαια δεν είχα βρει το γαμάτο βιντεάκι να προσκολλήσω εκεί... Θα το βάλω εδώ γιατί ξέρω πως το απολαμβάνεις τα μέγιστα!
Για να μην πω για το άλλο τόπικ του Ικαρου ¨φιλοζωία μα...ζωοφαγία"
Τιτλάρα ε; Τα ψιλοεχωσα κι εκεί στο ποστ εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 992#p60992 πάντα στο πνεύμα σου Πεγκούλα μου...
χαχα, κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια.
Φαντάζομαι πως κάποτε θα μάθουν οι άνθρωποι πως μπορουν να δώσουν ένα καλό μήνυμα- αυτό που εκείνοι θεωρούν καλό μήνυμα τέλος πάντων (γιατί πιστεύω ότι οι προθέσεις τους είναι να μεταδώσουν κάτι για το καλό μας), χωρίς να χρειάζεται να επικρίνουν αυτό που εκείνοι πλέον για τους δικούς τους λόγους δεν συμπεριλαμβάνουν στις συνήθειές τους.
Κάτι τέτοια βλέπω και θυμάμαι πόσο μοιάζουμε!
Θυμάσαι πριν 2 χρόνια εδώ; http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 8&start=15
Είπε το Λιζάκι ότι θυμώνει οταν της προσάπτουν ηθικισμό. Αλλά το κυρίαρχο επιχείρημα των χορτο-φυτο-καρποφάγων ειναι αυτό...περισσότερο αυτό, παρά τα καλά της χορτοφαγίας...
της απάντησα βέβαια ως εξής
Μανάρα μου δεν το κάνω εγώ. Εσείς (όχι τόσο εσύ αλλά ο Ίκαρος εδώ) το κάνετε όταν λέτε "απανθρωποι, παρανοϊκοί που σκοτώνετε ζώα για να φάτε..." (η ουσία του μηνύματος αυτή είναι) Διότι μ'αυτό, προσάπτεται αμέσως στον σαρκοφάγο-παμφάγο, ηθική ρετσινιά και ενοχικό για εγκληματικότητα. Ε, και λέω το απλό και δυστυχώς ακατάρριπτο αντεπιχείρημα. Αν είμαι εγώ ανήθικη επειδή έφαγα κοτόπουλο σήμερα και μακαρόνια με κιμά χθες, άλλο τόσο είναι κι αυτός που'φαγε χόρτα, καρότα, λάχανα, μαρούλια, πατάτες κλπ. Και τα 2 (και ζωικά και φυτικά) " σκοτώθηκαν " για να μας θρέψουν.
Επίσης δεν καταλαβαίνω το "σωστό" του να τρώει κανείς παράγωγο από έντομο (μέλι) και το "λάθος" του να τρώει αυγό, φέτα κι άλλου είδους τυριά ή να πίνει γάλα.
(όχι πες μου, δεν είναι σα να το'χες γράψει εσύ αυτό; ΤΟΣΟ ίδια είναι αυτά που αντιτείνουμε)
Και για ν'απαντήσω και στα περί εγκυμοσύνης της δοκτορέσσας, όταν το Λιζάκι είπε πως από τότε που άρχισε τη χορτοφαγία, οι εξετασεις αίματός της ήταν πολύ καλές, απάντησα...
Εγώ όμως παιδιόθεν ταλανιζόμενη με τρελές αναιμίες (χτυπάω αιματοκρίτες 28) όποτε επειχείρησα καλή διατροφή χορτοφαγίας, σωστή ισορροπημένη κλπ (αυτά που προτείνετε εσύ, ο Άκης, ο Ικαρος μου ήταν πολύ γνωστά από πολύ παλιά), ξεραινόμουν. Κάποτε έφτασε το πράγμα στο απροχώρητο και έπεσα στο 24 οπότε και χρειάστηκα μετάγγιση. Ο γιατρός (όταν του είπα τη διατροφική μου αλλαγή) μόνο που δεν με χαστούκισε. Απέκλεισε ασυζητητί σκέτη χορτοφαγία για την περίπτωσή μου. Γι'αυτό σου λέω... Οι διατροφικές συνήθειες πρέπει να ρυθμίζονται ανάλογα και με τις ανάγκες του οργανισμού, και αυτές ποικίλουν ανάλογα τον οργανισμό.
(τα 28άρια τα χτύπησα και στον 4ο μήνα εγκυμοσύνης και το κρέας -συκώτι- σπλήνα [τότε δεν απαγορευόταν] ήταν υποχρεωτικά, γιατί είχα δυσανεξία στο σίδηρο σε μορφή αμπούλας, χαπιού ή ένεσης)
Υπάρχουν στο τόπικ που παρέπεμψα, αλλά για να μην τρέχετε εκεί, είπα να τα ξαναβάλω κι εδώ. (ελπίζω να μην κουράζει αυτό)
Τελικά, πού το πάμε πού το φέρνουμε, όταν μιλάμε για χορτοφαγία, καταλήγουμε πάντα σε ένα αχρείαστο είδος κόντρας...
Το συγκεκριμένο τόπικ που παρέπεμψα είχε τον τιτλο "Οι μπριζόλες χειροτερεύουν την κλιματική αλλαγή", πράγμα ενδεικτικότατο το πώς επηρεαζόμαστε απ'τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ που μας πασάρει το σύστημα... Τότε βέβαια δεν είχα βρει το γαμάτο βιντεάκι να προσκολλήσω εκεί... Θα το βάλω εδώ γιατί ξέρω πως το απολαμβάνεις τα μέγιστα!
Για να μην πω για το άλλο τόπικ του Ικαρου ¨φιλοζωία μα...ζωοφαγία"
Τιτλάρα ε; Τα ψιλοεχωσα κι εκεί στο ποστ εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 992#p60992 πάντα στο πνεύμα σου Πεγκούλα μου...
χαχα, κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια.
Φαντάζομαι πως κάποτε θα μάθουν οι άνθρωποι πως μπορουν να δώσουν ένα καλό μήνυμα- αυτό που εκείνοι θεωρούν καλό μήνυμα τέλος πάντων (γιατί πιστεύω ότι οι προθέσεις τους είναι να μεταδώσουν κάτι για το καλό μας), χωρίς να χρειάζεται να επικρίνουν αυτό που εκείνοι πλέον για τους δικούς τους λόγους δεν συμπεριλαμβάνουν στις συνήθειές τους.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Ελπίζω να καταλαβαίνεις Βικ ότι με το ποστ σου ρίχνεις λάδι στη φωτιά και ενεργοποιείς τον εγωισμό και των δύο ομάδων, έτσι; Το θέμα είναι να τους χαλαρώσουμε μήπως και συνεννοηθούν, όχι να τους κάνουμε να αλληλοσπαραχτούν. Αυτό που δεν καταλαβαίνει κανείς είναι ότι δεν είμαστε "εμείς" κι "αυτοί", είμαστε "όλοι". Απαπα δηλαδή, θα πάρω ένα ρόπαλο και θα σας πάρω σβάρνα έναν-έναν, κρεοφάγο και μη (με πρώτη τη Λιζ μιας κι εκείνη άνοιξε το τόπικ).
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Αν διαβάσεις λίγο καλύτερα την τελευταία παράγραφο μου, ίσως να έβλεπες πως δεν έριξα κανένα λαδι ουσιαστικά. Αλλά ας υποθέσουμε ότι το'κανα...Μπορεί να το'κανα σε κάποια σημεία, αλλά η πρόθεση δεν ειν'κακή και αν το λάδι είναι ο εγωισμός, ε είναι και μια καλή προπόνηση για να μάθουμε να τον ελέγχουμε μόνοι μας. Και στο φινάλε, το συζητάμε αυτό τόσο καιρό και πάντα καταλήγουμε στα ίδια. Μια τεκμηρίωση έκανα βασικά, χρήσιμη και για τους νεότερους που μάλλον δεν είχαν δει τα παλιότερα τόπικς για το θέμα. Μπορεί να παρέθεσα εδώ δικές μου απαντήσεις, (γιατί αισθάνομαι πως τα επιχειρήματά μου δεν έχουν ανατραπεί -και ΟΧΙ εγωιστικά) αλλά με τα λινκς θα έχει τη δυνατότητα όποιος ενδιαφέρεται να πάει να δει και τα παλιότερα. Και είναι τόσα πολλά που έχουμε πει επ'αυτού, που αν δεν το'χα ξεφτιλίσει στις ενότητες, θα άνοιγα μία για τα σχετικά τόπικς.
Βασικά η μόνη συνεννόηση που μπορεί να υπάρξει εδώ, είναι να σέβεται ο ένας τις διατροφικές συνήθειες του άλλου όταν δεν συμφωνεί μ'αυτές. Σε ό,τι με αφορά, το έχω πει και στα παλιότερα τόπικς, σέβομαι (αντίθετα με τον Ικαρο για παράδειγμα) και θαυμάζω όσους καταφέρνουν να κάνουν μια διατροφή, στην οποία μη γελιόμαστε, είναι δύσκολο να προσαρμοστεί κανείς, όταν έχει μάθει από μωρό να διατρέφεται διαφορετικά. Το κατά πόσο είναι ωφέλιμη αυτή η ιστορία, παίζεται, γιατί η χορτοφαγική-βεγκανική "μόδα" είναι πολύ πρόσφατη για να'χουν γίνει έρευνες που χρειάζονται πολλές δεκαετίες για να αποδώσουν αξιόπιστα αποτελέσματα. Και οι σημερινοί νεαρής ηλικίας χορτοφάγοι θα έχουν σίγουρη και σαφή εικόνα σε καμιά 25-ριά με 30 χρόνια κατά τη γνώμη μου, όχι τώρα.
Οσοι δεν καταφέρνουν ή ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ν'αλλάξουν διατροφικές συνήθειες, πάλι πρέπει να είναι σεβαστοί. Δεν έχω δει κρεοφάγους να επικρίνουν χορτοφάγους, έχω δει το αντίστροφο- και τέλος πάντων θεωρώ πως δεν αρμόζει να επικρίνονται οι πρώτοι λες και πρωταγωνίστησαν στη σιωπή των αμνών.
Βασικά η μόνη συνεννόηση που μπορεί να υπάρξει εδώ, είναι να σέβεται ο ένας τις διατροφικές συνήθειες του άλλου όταν δεν συμφωνεί μ'αυτές. Σε ό,τι με αφορά, το έχω πει και στα παλιότερα τόπικς, σέβομαι (αντίθετα με τον Ικαρο για παράδειγμα) και θαυμάζω όσους καταφέρνουν να κάνουν μια διατροφή, στην οποία μη γελιόμαστε, είναι δύσκολο να προσαρμοστεί κανείς, όταν έχει μάθει από μωρό να διατρέφεται διαφορετικά. Το κατά πόσο είναι ωφέλιμη αυτή η ιστορία, παίζεται, γιατί η χορτοφαγική-βεγκανική "μόδα" είναι πολύ πρόσφατη για να'χουν γίνει έρευνες που χρειάζονται πολλές δεκαετίες για να αποδώσουν αξιόπιστα αποτελέσματα. Και οι σημερινοί νεαρής ηλικίας χορτοφάγοι θα έχουν σίγουρη και σαφή εικόνα σε καμιά 25-ριά με 30 χρόνια κατά τη γνώμη μου, όχι τώρα.
Οσοι δεν καταφέρνουν ή ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ν'αλλάξουν διατροφικές συνήθειες, πάλι πρέπει να είναι σεβαστοί. Δεν έχω δει κρεοφάγους να επικρίνουν χορτοφάγους, έχω δει το αντίστροφο- και τέλος πάντων θεωρώ πως δεν αρμόζει να επικρίνονται οι πρώτοι λες και πρωταγωνίστησαν στη σιωπή των αμνών.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
ΛΟΛ! Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά Βικ. Μετά από τόσα χρόνια θα έπρεπε να το έχεις καταλάβει. Με το που γράφεται ένα κείμενο υπέρ της χορτοφαγίας μπαίνουν αμέσως άνθρωποι ώστε να αποδείξουν ότι όλα είναι λάθος. Καταπιεστικό. Κι επειδή απ' όσο ξέρω (μπορεί να κάνω και λάθος, διόρθωσέ με) δεν υπάρχουν τόπικς κρεοφαγίας, οι χορτοφάγοι όταν δεν ανοίγουν δικό τους τόπικ, σπαμάρουν τα υπόλοιπα. Κουραστικό. Βασικά οι ίδιοι και οι ίδιοι άνθρωποι πλακώνονται είτε για χορτοφαγία-κρεοφαγία, χριστιανισμό-άλλες θρησκείες, σε λίγο καιρό θα μαλώνουν για τις ομάδες και πάει λέγοντας. Σε μία διαφωνία ποτέ δεν φταίει μόνο ένας και τούτοι εδώ είναι αποφασισμένοι να φαγωθούν ό,τι και να γίνει.ArELa έγραψε: Δεν έχω δει κρεοφάγους να επικρίνουν χορτοφάγους, έχω δει το αντίστροφο- και τέλος πάντων θεωρώ πως δεν αρμόζει να επικρίνονται οι πρώτοι λες και πρωταγωνίστησαν στη σιωπή των αμνών.
Εγώ πάντως συνεχίζω να λέω: Με δημοκρατικές διαθέσεις (πάντα) όποιον συνεχίσει να τσακώνεται και να τρολάρει όμορφα ποστ για να βγάζει τον εγωισμό του όξω, εγώ μπορώ να τον συνετίσω με τον υπέροχο Ποντιακό τρόπο που περιλαμβάνει ρόπαλο, βέργα και στην έσχατη περίπτωση, φάλαγγα. Το νου σας...
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Τι ήθελα και το έβαλα αυτο το καταραμένο "εν μέρη".
Δεν μπορεί να πεις "αυτό θέλει το φυτό ή θέλει το άλλο".
Εγώ αναφέρω τον μηχανισμό της φύσης.
Δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου αυτά που λεώ.
1.Ζιζανιολογία, Η. Ελευθεροχωρινός
2.Γεωργική Οικολογία, Γεράκης Π.Α
3.Γενική Οικολογία, Βερεσόγλου
Είναι και τα 3 πανεπιστημιακά συγγράμματα που μιλάν για τον τρόπο επιβίωσης και διασποράς του φυτικού βασιλείου.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κλαίτε όταν κόβετε μαρουλοσαλάτα.
Στην τελική χωρίς ζωικά προϊόντα μπορεί να ζήσει κάποιος, χωρίς φυτικά δεν γίνεται!
(φάε για ένα μήνα μόνο κρέας, γάλα και αυγά. δεν γίνεται! γίνεται;)
Το περιβαλλοντικό θέμα της χορτοφαγίας δεν είναι κάτι νέο.
Γενικά νομίζω ότι δεν θέλω άλλο πια να διαφωνίσω επί του θέματος.
Δημιουργούνται δύο πόλοι -όπως σε κάθε περίπτωση διαφωνίας- και ο καθένας με σημαία το πιστεύω του δεν κοιτά την αλήθεια αντικειμενικά, απλά νοιάζεται να βγει σωστός.
Έμενα άποψη μου είναι ότι ο άνθρωπος του μέλλοντος είναι χορτοφάγος.
Νομίζω, ότι η κρεαφαγία κρύβει πολλά περισσότερα κακά από όσα φαίνονται.
Για μένα είναι πράξη οικολογική και περιβαλλοντική. Για μένα!
Δεν μπορείς να πίσεις τον άλλον με το ζόρι για τίποτα. Μάλιστα νομίζω ότι μέσα από αυτον τον διάλογο γίνεται το αντίθετο.
Ναι υπάρψει ρατσισμός από τους κρεοφάγους στους χορτοφάγους και το αντίθετο.
Ο ρατσισμός είναι ένα χαρακτηριστικό που ακολουθεί τον άνθρωπο.
Ο μάυρος νοτιοαφρικάνος δεν γουστάρει τον Νιγηριανό. Ο λευκός δεν γουστάρει τον μαύρο.
Ο Βορείοευροπαίος δεν γουστάρει τον Μεσογειακό. Ο Μεσογειακός δεν γουστάρει τον ανατολίτη.
Ο Ινδός δεν γουστάρει τον Πακιστανό.
Και γένικα ο άνθρωπος στις μέρες μας δεν γουστάρει τα έντερα του.
Δεν θέλω με τα πιστεύω μου να σηκώσω τείχη γύρω από τους συναθρώπους μου.
Το αντίθετο θέλω, ειδικά μέσα σε έναν forum όπως αυτό.
Αν όχι εμείς τότε ποιός;
Ρατσισμός- Σεξισμός-Σπισισμός...νομίζω ότι είναι 3 έννοιες που συνδέονται!
Αυτή είναι η άποψη μου.
Προσπάθησα πολύ να φέρω όσο πιο επιστημονικά επιχειρήματα μπορώ.
Έχω αφιερώσει όλη μου την ενέργεια σε αυτό τον σκοπό και θα συνεχίσω να το κάνω.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να τρώει ότι του γουστάρει.
Δεν μπορούμε όμως να αμφισβητήσουμε τα επιστημονικά δεδομένα για το κακό που κάνει η βιομηχανία κρέατος και γάλακτος στο περιβάλλον.
Δεν κάνω τον έξυπνο, αυτή είναι η αλήθεια. Οποιοδίποτε βιβλίο ρύπανσης περιβάλλοντος και να πάρεις το λέει μέσα.
(και σε επίπεδο άμεσης ρύπανσης αλλά και σε επίπεδο αειφορίας)
Παραθέτω μία ομιλία του OSHO πάνω στην διατροφή.
Δεν είναι επιχείρημα, είναι ένας άλλος τρόπος σκέψης.
"....Παρατήρησε τι συμβαίνει όταν τρως κρέας. Όταν σκοτώνεται ένα ζώο, επειδή κανένας δεν θέλει να τον σκοτώσουν, το ζώο αισθάνεται ΑΓΩΝΙΑ, ΦΟΒΟ, ΑΓΧΟΣ, ΑΝΗΣΥΧΙΑ,ΘΥΜΟ, ΒΙΑ, ΛΥΠΗ, ΘΑΝΑΤΟ. Όλα αυτά απλώνονται στο σώμα του και γεμίζει με τοξίνες, με δηλητήριο. Όλοι οι σωματικοί αδένες εκκρίνουν δηλητήρια, γιατί το ζώο πεθαίνει πολύ απρόθυμα. Ύστερα τρως αυτό το κρέας, που κουβαλάει όλα τα δηλητήρια που αποδέσμευσε το ζώο. Όλη η ενέργεια του είναι δηλητηριώδης. Και τα δηλητήρια μεταφέρονται στο σώμα σου."
".... Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. Κανένα ζώο δεν τρώει όπως ο άνθρωπος. Κάθε ζώο τρώει την επιλεγμένη του τροφή. Ακόμα και τα βόδια, όταν βρεθούν μέσα σε διαφόρων ειδών χόρτα, θα φάνε μόνο ένα συγκεκρίμενο είδος. Δεν θα τρώνε συνεχώς ό,τι βρουν, είναι πολύ εκλεκτικά. Έχουν αίσθηση του τι τρώνε. Ο άνθρωπος είναι τελείως χαμένος, δεν έχει καμιά αίσθηση για το φαγητό του. ΤΡΩΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ Ο,ΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Μάλιστα δεν μπορείς να βρες κάτι που δεν είναι φαγώσιμο, κάπου στον κόσμο. Σε μερικά μέρη, τρώνε μυρμήγκια, σε άλλα τρώνε φίδια, αλλού τρώνε σκύλους. Ο άνθρωπος έχει φάει τα πάντα γιατί απλούστατα είναι τρελός. Δεν ξέρει τι ταιριάζει στο σώμα και τι δεν ταιριάζει. Είναι εντελώς μπερδεμένος."
"....Πρέπει να τρως πράγματα που είναι φυσικά για σένα. Φάε όσα φρούτα, καρπούς και λαχανικά μπορείς. Και είναι όμορφο που δεν μπορείς να φας απ' αυτές τις τροφές πιο πολύ απ' όσο χρειάζεται. Ό,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ, ΣΕ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ. Ό,ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΧΟΡΤΑΣΜΟΥ. Όσο παγωτό και να φας, δεν θα νιώσεις ποτέ χορτάτος. Μάλιστα, όσο πιο πολύ τρως, τόσο πιο πολύ θα θέλεις να φας. Δεν είναι πραγματική τροφή, απλώς κοροϊδεύεις το νου σου. Δεν τρως σύμφωνα με την ανάγκη του σώματος σου, αλλά τρως απλώς για να δοκιμάσεις τη γεύση του. ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ!"
"....Αυτοπειθαρχία δεν σημαίνει να βασανίσεις το σώμα. Σημαίνει να δημιουργήσεις μια ζωντανή φωτιά στο σώμα, που να το καθαρίσει. Σαν να έχεις ρίξει χρυσάφι στη φωτιά: ό,τι δεν είναι χρυσάφι, καίγεται και απομένει μόνο το καθαρό χρυσάφι.
ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΠΥΛΕΣ, ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. Το σώμα έχει μεγάλη δύναμη, κρυμμένη. Όταν απελευθερωθεί, δεν θα μπορείς να το πιστέψεις. Και η κάθε αίσθηση έχει μια κρυμμένη αίσθηση πίσω της. Τα μάτια είναι αγνά, καθαρά, τότε δεν βλέπεις τα πράγματα μόνο στην επιφάνεια. Αρχίζεις να βλέπεις το βάθος τους. Ανοίγει μια νέα διάσταση."
(ΟSHO)
Η ελευθερία είναι το υπερτάτο αγαθό.
Σε μένα η χορτοφαγία λειτούργησε και σωματικά και ψυχικά.
Σε άλλους δεν λειτουργεί.
Ευλογημένο και ηθικό είναι αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι ωραία!
(χωρίς να πειράζεις κανέναν)
Δεν μπορεί να πεις "αυτό θέλει το φυτό ή θέλει το άλλο".
Εγώ αναφέρω τον μηχανισμό της φύσης.
Τα φρούτα και οι καρποί είναι θελκτικά και νόστιμα γιαυτόν ακριβώς τον λόγο.Αυτό το επιχείρημα ειλικρινά με θυμώνει!!! Γιατί το αναφέρουν άνθρωποι που δεν έχουν 'μιλήσει' ποτέ τους με φυτό!
Ε, λοιπόν, ΚΩστάκη, σε πληροφορώ πως δεν το επιθυμεί ΔΙΟΛΟΥ, όπως δεν επιθυμείς εσύ να σε πιάσει ένας πεινασμένος αυ΄ριο και να σε κάνει κομμάτια!
Αρκετά με τα 'επιχειρήματα' της πλάκας και της ηθικοπλασίας του ....μην πω! Να μιλάς για πράγματα που όντως ξέρεις!
Δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου αυτά που λεώ.
1.Ζιζανιολογία, Η. Ελευθεροχωρινός
2.Γεωργική Οικολογία, Γεράκης Π.Α
3.Γενική Οικολογία, Βερεσόγλου
Είναι και τα 3 πανεπιστημιακά συγγράμματα που μιλάν για τον τρόπο επιβίωσης και διασποράς του φυτικού βασιλείου.
Κάνω τόση πλάκα όση χρειάζεται.Και με αυτό το επιχείρημα με αποτελείωσες!
........................... Πες μου ότι μας κάνεις πλάκα! Σε παρακαλώ..
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κλαίτε όταν κόβετε μαρουλοσαλάτα.
Στην τελική χωρίς ζωικά προϊόντα μπορεί να ζήσει κάποιος, χωρίς φυτικά δεν γίνεται!
(φάε για ένα μήνα μόνο κρέας, γάλα και αυγά. δεν γίνεται! γίνεται;)
Το περιβαλλοντικό θέμα της χορτοφαγίας δεν είναι κάτι νέο.
Γενικά νομίζω ότι δεν θέλω άλλο πια να διαφωνίσω επί του θέματος.
Δημιουργούνται δύο πόλοι -όπως σε κάθε περίπτωση διαφωνίας- και ο καθένας με σημαία το πιστεύω του δεν κοιτά την αλήθεια αντικειμενικά, απλά νοιάζεται να βγει σωστός.
Έμενα άποψη μου είναι ότι ο άνθρωπος του μέλλοντος είναι χορτοφάγος.
Νομίζω, ότι η κρεαφαγία κρύβει πολλά περισσότερα κακά από όσα φαίνονται.
Για μένα είναι πράξη οικολογική και περιβαλλοντική. Για μένα!
Δεν μπορείς να πίσεις τον άλλον με το ζόρι για τίποτα. Μάλιστα νομίζω ότι μέσα από αυτον τον διάλογο γίνεται το αντίθετο.
Ναι υπάρψει ρατσισμός από τους κρεοφάγους στους χορτοφάγους και το αντίθετο.
Ο ρατσισμός είναι ένα χαρακτηριστικό που ακολουθεί τον άνθρωπο.
Ο μάυρος νοτιοαφρικάνος δεν γουστάρει τον Νιγηριανό. Ο λευκός δεν γουστάρει τον μαύρο.
Ο Βορείοευροπαίος δεν γουστάρει τον Μεσογειακό. Ο Μεσογειακός δεν γουστάρει τον ανατολίτη.
Ο Ινδός δεν γουστάρει τον Πακιστανό.
Και γένικα ο άνθρωπος στις μέρες μας δεν γουστάρει τα έντερα του.
Δεν θέλω με τα πιστεύω μου να σηκώσω τείχη γύρω από τους συναθρώπους μου.
Το αντίθετο θέλω, ειδικά μέσα σε έναν forum όπως αυτό.
Αν όχι εμείς τότε ποιός;
Ρατσισμός- Σεξισμός-Σπισισμός...νομίζω ότι είναι 3 έννοιες που συνδέονται!
Αυτή είναι η άποψη μου.
Προσπάθησα πολύ να φέρω όσο πιο επιστημονικά επιχειρήματα μπορώ.
Έχω αφιερώσει όλη μου την ενέργεια σε αυτό τον σκοπό και θα συνεχίσω να το κάνω.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να τρώει ότι του γουστάρει.
Δεν μπορούμε όμως να αμφισβητήσουμε τα επιστημονικά δεδομένα για το κακό που κάνει η βιομηχανία κρέατος και γάλακτος στο περιβάλλον.
Δεν κάνω τον έξυπνο, αυτή είναι η αλήθεια. Οποιοδίποτε βιβλίο ρύπανσης περιβάλλοντος και να πάρεις το λέει μέσα.
(και σε επίπεδο άμεσης ρύπανσης αλλά και σε επίπεδο αειφορίας)
Παραθέτω μία ομιλία του OSHO πάνω στην διατροφή.
Δεν είναι επιχείρημα, είναι ένας άλλος τρόπος σκέψης.
"....Παρατήρησε τι συμβαίνει όταν τρως κρέας. Όταν σκοτώνεται ένα ζώο, επειδή κανένας δεν θέλει να τον σκοτώσουν, το ζώο αισθάνεται ΑΓΩΝΙΑ, ΦΟΒΟ, ΑΓΧΟΣ, ΑΝΗΣΥΧΙΑ,ΘΥΜΟ, ΒΙΑ, ΛΥΠΗ, ΘΑΝΑΤΟ. Όλα αυτά απλώνονται στο σώμα του και γεμίζει με τοξίνες, με δηλητήριο. Όλοι οι σωματικοί αδένες εκκρίνουν δηλητήρια, γιατί το ζώο πεθαίνει πολύ απρόθυμα. Ύστερα τρως αυτό το κρέας, που κουβαλάει όλα τα δηλητήρια που αποδέσμευσε το ζώο. Όλη η ενέργεια του είναι δηλητηριώδης. Και τα δηλητήρια μεταφέρονται στο σώμα σου."
".... Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. Κανένα ζώο δεν τρώει όπως ο άνθρωπος. Κάθε ζώο τρώει την επιλεγμένη του τροφή. Ακόμα και τα βόδια, όταν βρεθούν μέσα σε διαφόρων ειδών χόρτα, θα φάνε μόνο ένα συγκεκρίμενο είδος. Δεν θα τρώνε συνεχώς ό,τι βρουν, είναι πολύ εκλεκτικά. Έχουν αίσθηση του τι τρώνε. Ο άνθρωπος είναι τελείως χαμένος, δεν έχει καμιά αίσθηση για το φαγητό του. ΤΡΩΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ Ο,ΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Μάλιστα δεν μπορείς να βρες κάτι που δεν είναι φαγώσιμο, κάπου στον κόσμο. Σε μερικά μέρη, τρώνε μυρμήγκια, σε άλλα τρώνε φίδια, αλλού τρώνε σκύλους. Ο άνθρωπος έχει φάει τα πάντα γιατί απλούστατα είναι τρελός. Δεν ξέρει τι ταιριάζει στο σώμα και τι δεν ταιριάζει. Είναι εντελώς μπερδεμένος."
"....Πρέπει να τρως πράγματα που είναι φυσικά για σένα. Φάε όσα φρούτα, καρπούς και λαχανικά μπορείς. Και είναι όμορφο που δεν μπορείς να φας απ' αυτές τις τροφές πιο πολύ απ' όσο χρειάζεται. Ό,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ, ΣΕ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ. Ό,ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΧΟΡΤΑΣΜΟΥ. Όσο παγωτό και να φας, δεν θα νιώσεις ποτέ χορτάτος. Μάλιστα, όσο πιο πολύ τρως, τόσο πιο πολύ θα θέλεις να φας. Δεν είναι πραγματική τροφή, απλώς κοροϊδεύεις το νου σου. Δεν τρως σύμφωνα με την ανάγκη του σώματος σου, αλλά τρως απλώς για να δοκιμάσεις τη γεύση του. ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ!"
"....Αυτοπειθαρχία δεν σημαίνει να βασανίσεις το σώμα. Σημαίνει να δημιουργήσεις μια ζωντανή φωτιά στο σώμα, που να το καθαρίσει. Σαν να έχεις ρίξει χρυσάφι στη φωτιά: ό,τι δεν είναι χρυσάφι, καίγεται και απομένει μόνο το καθαρό χρυσάφι.
ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΠΥΛΕΣ, ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. Το σώμα έχει μεγάλη δύναμη, κρυμμένη. Όταν απελευθερωθεί, δεν θα μπορείς να το πιστέψεις. Και η κάθε αίσθηση έχει μια κρυμμένη αίσθηση πίσω της. Τα μάτια είναι αγνά, καθαρά, τότε δεν βλέπεις τα πράγματα μόνο στην επιφάνεια. Αρχίζεις να βλέπεις το βάθος τους. Ανοίγει μια νέα διάσταση."
(ΟSHO)
Η ελευθερία είναι το υπερτάτο αγαθό.
Σε μένα η χορτοφαγία λειτούργησε και σωματικά και ψυχικά.
Σε άλλους δεν λειτουργεί.
Ευλογημένο και ηθικό είναι αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι ωραία!
(χωρίς να πειράζεις κανέναν)
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Ολόκληρο το ντοκιμαντέρ Earthlings με ελληνικούς υπότιτλους.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1895551470#
και εδώ έιναι ένα βιντεάκι με την αντίδραση μίας κοπέλας στην θέα της ταινίας
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1895551470#
και εδώ έιναι ένα βιντεάκι με την αντίδραση μίας κοπέλας στην θέα της ταινίας
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Υγιεινή Διατροφή για Χορτοφάγους
Θα μου επιτρέψεις, αλλά ακριβώς επειδή ξέρω ότι προσπαθείς να είσαι αντικειμενική, να πας να δεις από ποιο ποστ και μετά άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα αυτό το τόπικ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΤΟΠΙΚ, και τι τρώει αυτός που το ξεκίνησε!ΛΟΛ! Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά Βικ. Μετά από τόσα χρόνια θα έπρεπε να το έχεις καταλάβει. Με το που γράφεται ένα κείμενο υπέρ της χορτοφαγίας μπαίνουν αμέσως άνθρωποι ώστε να αποδείξουν ότι όλα είναι λάθος. Καταπιεστικό. Κι επειδή απ' όσο ξέρω (μπορεί να κάνω και λάθος, διόρθωσέ με) δεν υπάρχουν τόπικς κρεοφαγίας, οι χορτοφάγοι όταν δεν ανοίγουν δικό τους τόπικ, σπαμάρουν τα υπόλοιπα. Κουραστικό. Βασικά οι ίδιοι και οι ίδιοι άνθρωποι πλακώνονται είτε για χορτοφαγία-κρεοφαγία, χριστιανισμό-άλλες θρησκείες, σε λίγο καιρό θα μαλώνουν για τις ομάδες και πάει λέγοντας. Σε μία διαφωνία ποτέ δεν φταίει μόνο ένας και τούτοι εδώ είναι αποφασισμένοι να φαγωθούν ό,τι και να γίνει.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΟ ΤΟΠΙΚ, υπάρχει αναφορά ηθικιστικού τύπου, κι αν μου πεις όχι θα χάσω πάσα ιδέα! Ψάξ'τα ένα ένα και δείξε μου ΕΝΑ διαολεμένο χορτοφαγικό τοπικ, που να μην υπάρχει τέτοια αναφορά.
Βαρέθηκα να το λέω και να το ΕΝΝΟΩ: δεν έχω πρόβλημα με το τι τρώει ο καθένας. Είναι σεβαστή η επιλογή του. Αν αύριο η κόρη μου θελήσει να γίνει χορτοφάγος θα τη βοηθήσω, αλλά ηθικισμούς στο όνομα της κουζίνας δε θα τους ανεχτώ που να γίνει μπουρδέλο το όποιο τόπικ! Για μένα έχει μεγαλύτερη σημασία ο σεβσμός στην επιλογή του ανθρώπου να τρέφεται όπως του ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ, παρά ο πόνος του μοσχαριού ή του καρπουζιού όταν πεθαίνουν.
Και για το ποιον κλαίω, Κωστάκη μου, δε μπορείς να ξέρεις! Εσύ να κλαις για τα μοσχάρια, εγώ κλαίω για άλλους και άλλα πράγματα (και για τα μοσχάρια ενίοτε... και για τα βόδια)
Όσο για τις επιστημονικές σου πηγές, Κωστάκη, επειδή μάλλον θεωρείς πως μιλάς σε παιδάκια του δημοτικού, δεν ξέρω κατά πόσο η 'ζιζανιοκτονία' και τα υπόλοιπα επιστημονικά συγγράματα μπορούν να λειτουργήσουν ως πηγές για το αν έχουν ψυχή τα φυτά, κι αν πονάνε! ΕΛΕΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΜΙΛΑ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ, ΠΑΛΕΨΕ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ και μπράβο σου, ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΣΑΛΑΤΑ (κυρίως στο μυαλό σου). Και προπαντός, μη μιλάς, βρε αδελφέ, για ρατσιστές! Είναι αστείο...
Όσο για το επιχείρημα του αν μπορείς να ζήσεις μόνο με γάλα, αυγά και κρέας, δηλαδή με συγκεκριμένη ομάδα τροφών (όπως κάνετε εσείς):
Τράβα διάβασε με τι ζουν οι Εσκιμώοι...
Και για το επιχείρημα σου "η χορτοφαγία είναι το μέλλον για τον άνθρωπο", θα σου πω πως μάλλον είανι το παρελθόν, γιατί ο άνθρωπος πριν εκατομμύρια χρόνια ως χορτοφάγος ξεκίνησε, και ήταν στα δέντρα τότε. Μετά κατέβηκε, έφαγε κρέας κι έφτασε να γίνει αυτός που έγινε, αυτό το ΖΩΟ, το ΚΤΗΝΟΣ που δείχνει με το δάχτυλο όποιον τρώει κάτι που δεν προτιμά να τρωει ο ίδιος.... Αστείο δεν είναι;
Τώρα, Λιζάκι, ας συνεχίσουμε με διατροφικές πληροφορίες. Ακόμα και οι πληροφορίες που έδωσα εγώ στο πρώτο μου ποστ έχουν δωθεί από χορτοφάγους (τα λινκ ήταν από χορτοφάγους). Επομένως, δεν φαντάζομαι να έχεις αντίρρηση που μπήκαν, μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνούν 100% με αυτό που ήθελες να πεις εξαρχής. Η χορτοφαγική διατροφή, ακριβώς επειδή ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ συγκεκριμένες ομάδες τροφής, θέλει πολύ δουλεια για να γίνει σωστή. Θέλει μελέτη και προσοχή. Δε νομίζω να διαφωνούμε σ'αυτό.
Το τελευταίο σου ποστ, Λιζάκι με τις συμβουλές για το σουσάμι, μου άρεσε πολύ. Κάτι τέτοιο θέλουμε απ'όλους τους 'χορτοφάγους'. Απλές συμβουλές. Θα'θελα και εγώ μια πρόταση για τη βιταμίνη που λέγαμε, και δεν το λέω ειρωνικά. Αν ξέρεις πράγματι πώς γεμίζουν οι αποθήκες μ'αυτή τη βιταμίνη χωρίς να φας κρέας μ'ενδιαφέρει πολύ.
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
αυτή είναι η μαλάκια των απανταχού χορτοφάγων μη καπνιστών και κτλ...
προσπαθούν μερικές φορές να επιβάλουν στο άλλων το δική τους άποψη.
δεν είναι έτσι ο καθένας τρωει ότι θέλει και όπως το θέλει.
προσπαθούν μερικές φορές να επιβάλουν στο άλλων το δική τους άποψη.
δεν είναι έτσι ο καθένας τρωει ότι θέλει και όπως το θέλει.
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
-
Divine Sinner
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Ανοιξε το στομα σου μπροστα στον καθρέφτη. κανε "Αααααα".Το μόνο "φυσικό" είναι να καταναλώνεις καρπούς βλαστούς και μέλι. Και προϊόντα αυτών.
Ωραια. Τωρα θα δεις δυο μικρους κυνόδοντες.
Απο που προεκυψαν;
Μηπως για να αποκοπτουμε το ψωμι με το μελι;
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
*
Κάλη καρδιά και έτερον ουδέν!
" There was a time, the Golden Age, we call it,
Happy in fruits and herbs, when no men tainted
Their lips with blood, and birds went flying safely
Through air, and in the fields the rabbits wandered
Unfrightened, and no little fish was ever
Hooked by its own credulity: all things
Were free from treachery and fear and cunning,
And all was peaceful. But some innovator,
A good-for-nothing, whoever he was, decided,
In envy, that what lions ate was better,
Stuffed meat into his belly like a furnace,
And paved the way for crime"
The Teachings of Pythagoras
(Ovid- Metamorphoses)
Ζιζανιολογία λέει όχι ζιζανιοκτονία αν και χωρίς αυτή ούτε μπριζόλα δεν θα μπορούσες να φας, πίστεψε με.1.Ζιζανιολογία, Η. Ελευθεροχωρινός
Κάλη καρδιά και έτερον ουδέν!
" There was a time, the Golden Age, we call it,
Happy in fruits and herbs, when no men tainted
Their lips with blood, and birds went flying safely
Through air, and in the fields the rabbits wandered
Unfrightened, and no little fish was ever
Hooked by its own credulity: all things
Were free from treachery and fear and cunning,
And all was peaceful. But some innovator,
A good-for-nothing, whoever he was, decided,
In envy, that what lions ate was better,
Stuffed meat into his belly like a furnace,
And paved the way for crime"
The Teachings of Pythagoras
(Ovid- Metamorphoses)
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Κάτι που ξέχασα να γράψω προηγούμενα. Έχουμε επικεντρωθεί στο κρέας και το χόρτο ή τα φρούτα και αφήσαμε λίγο στην άκρη το ψάρι, αυτή την ευλογημένη τροφή! Μια και αναφέρθηκε το ότι θα έπρεπε να πάμε να σκοτώνουμε μόνοι μας την τροφή μας, θέλω να ρωτήσω την Καριάτιδα, αν έχει τύχει να ψαρέψει με πετονιά ψάρι. Μπορεί και όχι. Προσωπικά το έχω κάνει, και αφού ψαρέψαμε με τον άντρα μου καμιά τηγανιά ψαράκια Αιγαίου, τα ταίσαμε στην κόρη μας, και ειλικρινά η ικανοποίησή μου ήταν τέτοια, σαν την πρώτη φορά που έφτιαξα μόνη μου ψωμί, μη σου πω για την πρώτη-πρώτη φορά που τηγάνισα αυγά κι αισθάνθηκα μαγείρισα!
Καταλαβάινω πως για κάποιον που έχει συνηθίσει να παίρνει την τροφή του σε συσκευασία σούπερ μάρκετ, είναι απεχθής η ιδέα του να σκοτώσεις για να φας, ειδικά όταν από την τροφή σου θα βγει αίμα (δεν έχω σκοτώσει κοτόπουλο ας πούμε, και μάλλον θα δυσκολεύομουν, αλλά νομιζω πως στην ανάγκη, κι αν έπρεπε να θρέψω τα παιδιά μου, θα έσφαζα και ταύρο!!!). Αλλά τελικά, ναι, κυνήγησα την τροφή μου όταν ψάρεψα εκείνα τα ψάρια, και μάλιστα με δόλωμα σκουλήκι! Και από την ικανοποίηση που ένιωσα, σας βεβαιώνω πως ανήκω στη φυλή των κυνηγών-ανθρώπων. Κάποιοι μπορεί να ανήκουν σε άλλες 'φυλές'. ΑΠοδεκτοί, αγαπητοί και τα συναφή, αλλά ενάντια στη φύση μου δε θα πάω. Του χρόνου θα ψαρέψω μαζί με τις κόρες μου. Φέτος δεν την πήραμε γιατί ανεβήκαμε σε κάτι κατσάβραχα για να ψαρέψουμε.
ΓΕνικά, δεν έχω προσπαθήσει να ωραιοποιήσω την τροφή μας στην μεγάλη μου κόρη. Όταν είχε πάρει η γιαγιά της ένα κατσικάκι το Πάσχα , όχι για σφάξιμο, ήθελε να το μεγαλώσει και να το έχει για γάλα, αλλά ήταν άρρωστο... της εξήγησα ότι έχει φάει τέτοια κατσικάκια. Δεν της το είπα για να το δει σαν τροφή, αντίθετα, με ρώτησε αν αυτό το πήραμε για να το φάμε και της είπα όχι, και έπαιζε μαζί του. Ίσως να μην έπαιζε αν ήταν να το φάμε, ίσως να έκλαιγε αν έπρεπε να το φάμε, πάντως δεν της κρύβω τίποτα. Και ήμουν έτοιμη για την πιθανότητα να μου πει ότι δε θέλει να ξαναφάει κατσικάκι, ή αρνάκι, ή κοτούλα ή ακόμα και ψαράκι.
Αυτή την συνειδητοποίηση που προσπαθώ να δημιουργήσω στα παιδιά μου θέλω από όλους για το θέμα της διατροφής.
Κι αυτόν τον αγώνα αν έκανες εσύ, πχ, Κωστάκη, θα το εκτιμούσα πολύ περισσότερο. Συνειδητοποίηση του τι είναι η τροφή, τι περιέχει η κάθε ομάδα, τι ανάγκες έχει ένας ξεχωριστός άνθρωπος και πώς μπορεί να ζήσει με διαφορετικού τύπου διατροφές. Αυτό σημαίνει ότι δίνεις την ελεύθερη επιλογή στους ανθρώπους να αποφασίσουν τι θέλουν, και να καταλάβουν τι έχουην ανάγκη. Αλλιώς γίνεσαι ένας απλός τρομολάγνος και εκβιαστής συναισθημάτων, καταδικάζοντας στα μάτια κάποιων ανθρώπων μια μεγάλη μερίδα άλλων ανθρώπων.
Αυτά και περιμένω απαντήσεις για το πώς μπορεί να αντικατασταθεί τη Β12. Και ρωτάω από πραγματικό ενδιαφέρον, γιατί θέλω να το συζητήσω με εκείνο το ζευγάρι που σας έλεγα, που κοντεύουν να σκοτώσουν φυσικά και συναισθηματικά το 3χρονό τους με τις χορτοφαγίες τους και τις εμμονές τους, και οπωσδήποτε με την άγνοιά τους!
Επίσης για το Ω3 θα ήθελα πληροφορίες.
Αντικατάσταση, αλλά μέσω φυσικών τροφών, όχι συσκευασμένων και επεξεργασμένων.
Αλλά απαντήσεις μόνο στο πλαίσιο ενημέρωσης. Αν αρχίσουν πάλι οι κατηγορίες και οι ενοχοποιήσεις, θα κάνω αυτό το τόπικ πιο μ*****o από πριν! (you know I can!)
Κωστάκη. Όσον αφορά το τελευταίο σου ποστ, κι επειδή βλέπω ότι προσπαθείτε απεγνωσμένα να βρείτε αποκούμπι σε 'δασκάλους' για να δικαιολογήσετε κάποιοι τον εξαναγκασμό και την ενοχοποίηση που ασκείτε σε άλλους!
Θα ξερεις φαντάζομαι πως για τον Πυθαγόρα οι αναφορές είναι ελάχιστες. Όμως αυτές οι αναφορές έχουν τρομερό ενδιαφέρον.
Πέραν αυτής της ωραιότατης και γλυκύτατης αναφοράς, υπάρχουν κι άλλες αναφορές που λένε:
1. Ο Πυθαγόρας συμβούλευε τους παλαιστές ειδικά να τρώνε κρέας.
2. Αποδεδειγμένα ο Πυθαγόρας και οι μαθητές του φοβούνταν έως ψυχικής ασθένειας τα... ΚΟΥΚΙΑ! Ναι, τα όσπρια, τα γνωστά. ΉΤαν τέτοιος ο φόβος τους (ο τρόμος τους για την ακρίβεια), που δεν πλησίαζαν περιοχές με φυτείες από κουκιά. Πίστευε ότι στα κουκιά μετενσαρκώνονταν οι ψυχές των πρόσφατα πεθαμένων ανθρώπων και πως η ύλη τους ήταν ίδια με αυτή των ανθρώπων (go figure τώρα...) Κάποιοι πυθαγόρειοι πέθαναν όταν τους κυνήγησαν μέχρι μια φυτεία κουκιών, και αυτοί προτίμησαν να πεθάνουν παρά να μπουν μέσα!
Αυτό στο λέω για ένα λόγο. Καλό είναι να ακούμε τους λόγους των δασκάλων, και να κρατάμε αυτά που θεωρούμε σωστά. Όχι όμως να στηρίζουμε όλη μας τη ζωή σε μία διδασκαλία χωρίς να την κρίνουμε καθόλου. Αν εσύ θεωρείς πως οι άνθρωποι που τρώνε κρέας είναι κακοί και πως η φύση που μας οδήγησε στην κρεοφαγία κάποτε (και σου έδωσε αρκετά εξελιγμένα γονίδια ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΡΕΟΦΑΓΙΑΣ για να μπορείς σήμερα να γράφεις σε μία Πέγκυ που δεν ξέρεις καν και να διαφωνείτε) είχε λάθος, τότε πάω πάσο. Επίσης, μπορείς να αποφασίσεις μόνος σου αν υπήρχαν οι άνθρωποι της Χρυσής Εποχής που αναφέρει ο Πυθαγόρας, αλλά δε μας λέει πώς ήταν. Μας λέει μόνο για τα κουνελάκια και τα ασφαλή πουλάκια. Τι άνθρωποι ήταν αυτοί της ΧΡυσής Εποχής; Πόσο πλήρης είναι η διδασκαλία σε αυτό το σημείο και σε τι βαθμό μπορείς ΕΣΥ, ως Κωστάκης, να το επιβεβαιώσεις;
Γενικά καλό είναι να στηριζόμαστε στις δικές μας απόψεις, και σε αυτό που μπορούμε να επιβεβαιώσουμε με κάποιον τρόπο.
Καταλαβάινω πως για κάποιον που έχει συνηθίσει να παίρνει την τροφή του σε συσκευασία σούπερ μάρκετ, είναι απεχθής η ιδέα του να σκοτώσεις για να φας, ειδικά όταν από την τροφή σου θα βγει αίμα (δεν έχω σκοτώσει κοτόπουλο ας πούμε, και μάλλον θα δυσκολεύομουν, αλλά νομιζω πως στην ανάγκη, κι αν έπρεπε να θρέψω τα παιδιά μου, θα έσφαζα και ταύρο!!!). Αλλά τελικά, ναι, κυνήγησα την τροφή μου όταν ψάρεψα εκείνα τα ψάρια, και μάλιστα με δόλωμα σκουλήκι! Και από την ικανοποίηση που ένιωσα, σας βεβαιώνω πως ανήκω στη φυλή των κυνηγών-ανθρώπων. Κάποιοι μπορεί να ανήκουν σε άλλες 'φυλές'. ΑΠοδεκτοί, αγαπητοί και τα συναφή, αλλά ενάντια στη φύση μου δε θα πάω. Του χρόνου θα ψαρέψω μαζί με τις κόρες μου. Φέτος δεν την πήραμε γιατί ανεβήκαμε σε κάτι κατσάβραχα για να ψαρέψουμε.
ΓΕνικά, δεν έχω προσπαθήσει να ωραιοποιήσω την τροφή μας στην μεγάλη μου κόρη. Όταν είχε πάρει η γιαγιά της ένα κατσικάκι το Πάσχα , όχι για σφάξιμο, ήθελε να το μεγαλώσει και να το έχει για γάλα, αλλά ήταν άρρωστο... της εξήγησα ότι έχει φάει τέτοια κατσικάκια. Δεν της το είπα για να το δει σαν τροφή, αντίθετα, με ρώτησε αν αυτό το πήραμε για να το φάμε και της είπα όχι, και έπαιζε μαζί του. Ίσως να μην έπαιζε αν ήταν να το φάμε, ίσως να έκλαιγε αν έπρεπε να το φάμε, πάντως δεν της κρύβω τίποτα. Και ήμουν έτοιμη για την πιθανότητα να μου πει ότι δε θέλει να ξαναφάει κατσικάκι, ή αρνάκι, ή κοτούλα ή ακόμα και ψαράκι.
Αυτή την συνειδητοποίηση που προσπαθώ να δημιουργήσω στα παιδιά μου θέλω από όλους για το θέμα της διατροφής.
Κι αυτόν τον αγώνα αν έκανες εσύ, πχ, Κωστάκη, θα το εκτιμούσα πολύ περισσότερο. Συνειδητοποίηση του τι είναι η τροφή, τι περιέχει η κάθε ομάδα, τι ανάγκες έχει ένας ξεχωριστός άνθρωπος και πώς μπορεί να ζήσει με διαφορετικού τύπου διατροφές. Αυτό σημαίνει ότι δίνεις την ελεύθερη επιλογή στους ανθρώπους να αποφασίσουν τι θέλουν, και να καταλάβουν τι έχουην ανάγκη. Αλλιώς γίνεσαι ένας απλός τρομολάγνος και εκβιαστής συναισθημάτων, καταδικάζοντας στα μάτια κάποιων ανθρώπων μια μεγάλη μερίδα άλλων ανθρώπων.
Αυτά και περιμένω απαντήσεις για το πώς μπορεί να αντικατασταθεί τη Β12. Και ρωτάω από πραγματικό ενδιαφέρον, γιατί θέλω να το συζητήσω με εκείνο το ζευγάρι που σας έλεγα, που κοντεύουν να σκοτώσουν φυσικά και συναισθηματικά το 3χρονό τους με τις χορτοφαγίες τους και τις εμμονές τους, και οπωσδήποτε με την άγνοιά τους!
Επίσης για το Ω3 θα ήθελα πληροφορίες.
Αντικατάσταση, αλλά μέσω φυσικών τροφών, όχι συσκευασμένων και επεξεργασμένων.
Αλλά απαντήσεις μόνο στο πλαίσιο ενημέρωσης. Αν αρχίσουν πάλι οι κατηγορίες και οι ενοχοποιήσεις, θα κάνω αυτό το τόπικ πιο μ*****o από πριν! (you know I can!)
Κωστάκη. Όσον αφορά το τελευταίο σου ποστ, κι επειδή βλέπω ότι προσπαθείτε απεγνωσμένα να βρείτε αποκούμπι σε 'δασκάλους' για να δικαιολογήσετε κάποιοι τον εξαναγκασμό και την ενοχοποίηση που ασκείτε σε άλλους!
Θα ξερεις φαντάζομαι πως για τον Πυθαγόρα οι αναφορές είναι ελάχιστες. Όμως αυτές οι αναφορές έχουν τρομερό ενδιαφέρον.
Πέραν αυτής της ωραιότατης και γλυκύτατης αναφοράς, υπάρχουν κι άλλες αναφορές που λένε:
1. Ο Πυθαγόρας συμβούλευε τους παλαιστές ειδικά να τρώνε κρέας.
2. Αποδεδειγμένα ο Πυθαγόρας και οι μαθητές του φοβούνταν έως ψυχικής ασθένειας τα... ΚΟΥΚΙΑ! Ναι, τα όσπρια, τα γνωστά. ΉΤαν τέτοιος ο φόβος τους (ο τρόμος τους για την ακρίβεια), που δεν πλησίαζαν περιοχές με φυτείες από κουκιά. Πίστευε ότι στα κουκιά μετενσαρκώνονταν οι ψυχές των πρόσφατα πεθαμένων ανθρώπων και πως η ύλη τους ήταν ίδια με αυτή των ανθρώπων (go figure τώρα...) Κάποιοι πυθαγόρειοι πέθαναν όταν τους κυνήγησαν μέχρι μια φυτεία κουκιών, και αυτοί προτίμησαν να πεθάνουν παρά να μπουν μέσα!
Αυτό στο λέω για ένα λόγο. Καλό είναι να ακούμε τους λόγους των δασκάλων, και να κρατάμε αυτά που θεωρούμε σωστά. Όχι όμως να στηρίζουμε όλη μας τη ζωή σε μία διδασκαλία χωρίς να την κρίνουμε καθόλου. Αν εσύ θεωρείς πως οι άνθρωποι που τρώνε κρέας είναι κακοί και πως η φύση που μας οδήγησε στην κρεοφαγία κάποτε (και σου έδωσε αρκετά εξελιγμένα γονίδια ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΡΕΟΦΑΓΙΑΣ για να μπορείς σήμερα να γράφεις σε μία Πέγκυ που δεν ξέρεις καν και να διαφωνείτε) είχε λάθος, τότε πάω πάσο. Επίσης, μπορείς να αποφασίσεις μόνος σου αν υπήρχαν οι άνθρωποι της Χρυσής Εποχής που αναφέρει ο Πυθαγόρας, αλλά δε μας λέει πώς ήταν. Μας λέει μόνο για τα κουνελάκια και τα ασφαλή πουλάκια. Τι άνθρωποι ήταν αυτοί της ΧΡυσής Εποχής; Πόσο πλήρης είναι η διδασκαλία σε αυτό το σημείο και σε τι βαθμό μπορείς ΕΣΥ, ως Κωστάκης, να το επιβεβαιώσεις;
Γενικά καλό είναι να στηριζόμαστε στις δικές μας απόψεις, και σε αυτό που μπορούμε να επιβεβαιώσουμε με κάποιον τρόπο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kariatida την Τετ 01 Σεπ 2010, 14:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: μπιπ
Λόγος: μπιπ
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Με τέτοια διάθεση εκ μέρους σου, δεν απαντάω σε τίποταΑλλά απαντήσεις μόνο στο πλαίσιο ενημέρωσης. Αν αρχίσουν πάλι οι κατηγορίες και οι ενοχοποιήσεις, θα κάνω αυτό το τόπικ πιο μ****ο από πριν! (you know I can!)
Οι αναφόρες στους δασκάλους μπαίνουν απλά για να ομορφύνουν το ποστ ποιητικάΚωστάκη. Όσον αφορά το τελευταίο σου ποστ, κι επειδή βλέπω ότι προσπαθείτε απεγνωσμένα να βρείτε αποκούμπι σε 'δασκάλους' για να δικαιολογήσετε κάποιοι τον εξαναγκασμό και την ενοχοποίηση που ασκείτε σε άλλους!
Η χρήση εποχή είναι και μπροστά μαςΤι άνθρωποι ήταν αυτοί της ΧΡυσής Εποχής; Πόσο πλήρης είναι η διδασκαλία σε αυτό το σημείο και σε τι βαθμό μπορείς ΕΣΥ, ως Κωστάκης, να το επιβεβαιώσεις;
Κοίτα τα αστέρια και θα καταλάβεις.
Η χρυσή εποχή είναι μπροστά μας, όχι πίσω μας.
(Γουίλιαμ Σαίξπηρ)
*για να μην χάνουμε την ποιητική μας διάθεση
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Αν ήταν έτσι, θα έπρεπε να μην είχα ξεκινήσει καν να σου απαντώ. Όμως:Με τέτοια διάθεση εκ μέρους σου, δεν απαντάω σε τίποτα
1. Οι απορίες μου είναι ειλικρινείς και έχω σοβαρό λόγο όπως εξήγησα που ρωτάω.
2. Απαντάς σε άλλα παρακάτω (με μπερδεύεις, Κωστάκη. Επιλεκτικές απαντήσεις; Γιατί;).
3. Είμαι γενικά λαρτζ στις εκφράσεις μου και τα λόγια μου, είμαι αθυρόστομη και λέω αυτό που σκέφτομαι, αλλά δεν έχω τίποτα προσωπικό εναντίον σου, ούτε διαφωνώ με αυτά που κάνεις ή λες ΓΕΝΙΚΑ. Θέλω οι άνθρωποι να είναι ντόμπροι και να σέβονται τις επιλογές των άλλων. Κάνε ό,τι θες με το σώμα σου, βοήθησε κι άλλους να κάνουν κάτι καλό μ'αυτό, αλλά δεν μπορείς να επιβάλλεις την άποψή σου, και μάλιστα μέσω ενοχοποίησης, κατηγοριών και καταναγκασμού.
Διαφωνούμε στα παραπάνω;
Πάμε στα παρακάτω:
Δεκτόν τότε. Να βάλω κι εγώ μια όμορφη αναφορά από άλλους δασκάλους.Οι αναφόρες στους δασκάλους μπαίνουν απλά για να ομορφύνουν το ποστ ποιητικά
"Μην κάνετε θρησκεία την κουζίνα. Μην κάνετε εκκλησία την κατσαρόλα" Σαμαέλ Αούν Βεόρ.
"Σημασία δεν έχει τι μπαίνει στο στόμα, αλλά τι βγαίνει απ'αυτό" Ιησούς Χριστός.
Κι αν δεν κατάλαβες το τελευταίο, αναφέρεται στις κατηγορίες. Οι Φαρισαίοι καταδίκαζαν ανθρώπους σε θάνατο με λόγια μεγάλα, ευγενικά και θεία. Δεν είμαι Φαρισαίος, Κωστάκη. Αλλά δεν είμαι και ρατσίστρια.
Εδώ συμφωνούμε. Δεν ξέρω πόσο κοντά τη βλέπεις. Εγώ φοβάμαι πως δε θα ζήσω να τη δω, αλλά ελπίζω να τη δουν τα παιδιά μου, έστω και στα γεράματα.Η χρήση εποχή είναι και μπροστά μας
Κοίτα τα αστέρια και θα καταλάβεις.
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Μια παρατήρηση για τα κουκιά... Όταν υπάρχει έλλειψη του ενζύμου G6PD προκαλείται αιμόλυση από την κατανάλωση ορισμένων τροφών και φαρμάκων. Στο νούμερο 1 των πιο επικίνδυνων τροφών βρίσκονται στα κουκιά. Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας μέχρι πρόσφατα δεν άφηναν τα παιδιά να τα φάνε...Mantam Froufrou έγραψε: 2. Αποδεδειγμένα ο Πυθαγόρας και οι μαθητές του φοβούνταν έως ψυχικής ασθένειας τα... ΚΟΥΚΙΑ! Ναι, τα όσπρια, τα γνωστά. ΉΤαν τέτοιος ο φόβος τους (ο τρόμος τους για την ακρίβεια), που δεν πλησίαζαν περιοχές με φυτείες από κουκιά. Πίστευε ότι στα κουκιά μετενσαρκώνονταν οι ψυχές των πρόσφατα πεθαμένων ανθρώπων και πως η ύλη τους ήταν ίδια με αυτή των ανθρώπων (go figure τώρα...) Κάποιοι πυθαγόρειοι πέθαναν όταν τους κυνήγησαν μέχρι μια φυτεία κουκιών, και αυτοί προτίμησαν να πεθάνουν παρά να μπουν μέσα!
Περιμένω και εγώ απάντηση για Β12, λιπαρά Ω, αντιμετώπιση πολύ χαμηλής χοληστερίνης (ναι, δεν είναι μόνο κακιά η χοληστερίνη)...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
-
Divine Sinner
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Κοίτα, το αβοκάντο και οι ξηροί καρποί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε Ω3 αλλά επίσης και σε βιταμίνη Ε η οποία καταστρέφει το Ω3... δώρον άδωρον.
Γι'αυτό ρωτάω...
Αυτό εμένα όταν το έμαθα μου έκανε ένα κάτι τις. Πολλά μεγάλα μυαλά είχαν εμμονές. Και ήταν μεγάλα μυαλά χωρίς να είναι και πνευματικοί δάσκαλοι. Προσωπικά, δεν μπορώ να δεχτώ τον Πυθαγόρα ως πνευματικό δάσκαλο, παρά μόνο ως ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μαθηματικό μυαλό, που μάλλον ήταν εκκεντρικός σε κάποια πράγματα... προσωπική κρίση εννοείται...
Γι'αυτό ρωτάω...
Ξιφομάχα μου, δεν αντιλέγω. ΑΠό την άλλη εγώ να δεχτώ κιόλας ότι όντως είναι οι ψυχές των απεθαμένων! Δικαιολογείται άνθρωποι του πνεύματος να φοβούνται ... τι; Τα στοιχειωμένα όσπρια;;;Μια παρατήρηση για τα κουκιά... Όταν υπάρχει έλλειψη του ενζύμου G6PD προκαλείται αιμόλυση από την κατανάλωση ορισμένων τροφών και φαρμάκων. Στο νούμερο 1 των πιο επικίνδυνων τροφών βρίσκονται στα κουκιά. Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας μέχρι πρόσφατα δεν άφηναν τα παιδιά να τα φάνε...
Αυτό εμένα όταν το έμαθα μου έκανε ένα κάτι τις. Πολλά μεγάλα μυαλά είχαν εμμονές. Και ήταν μεγάλα μυαλά χωρίς να είναι και πνευματικοί δάσκαλοι. Προσωπικά, δεν μπορώ να δεχτώ τον Πυθαγόρα ως πνευματικό δάσκαλο, παρά μόνο ως ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μαθηματικό μυαλό, που μάλλον ήταν εκκεντρικός σε κάποια πράγματα... προσωπική κρίση εννοείται...
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Ο Πυθαγόρας έλεγε το κυάνων απέχου επειδή σε μεγάλες ποσότητες, ειδικά όταν υπάρχει έλειψη του ενζύμου μπορεί να επιφέρει θάνατο. Μπορεί να είχε γίνει μάρτυρας τέτοιων περιστατικών ή να το έμαθε από κάπου. Ξέρω κόσμο με έλειψη ενζύμου και είναι δύσκολο.
Μία σχετικά άσχετη ερώτηση προς αυτούς που ξέρουν:
Ισχύει πως το ίδιο ένζημο είναι αυτό που επιφέρει δυσανεξία σε έντονες οσμές όπως πχ τη ναφθαλίνη;
Μία σχετικά άσχετη ερώτηση προς αυτούς που ξέρουν:
Ισχύει πως το ίδιο ένζημο είναι αυτό που επιφέρει δυσανεξία σε έντονες οσμές όπως πχ τη ναφθαλίνη;
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Β12
http://pofyzo.blogspot.com/2010/07/blog-post.html
*έχει και τις ανάλογες πηγές από κάτω.
*δεν είναι ακαδιμαϊκή πηγή
*το θέμα επειδή και εμένα με απασχόλισε, ρώτησα την γιατρό μου η οποία μου είπε χαρακτηριστικά ότι "το σώμα έχει τον τρόπο του"
Αυτά είναι κάποια πράγματα που τουλάχιστον εμένα μου φαίνονται λογικά.
Ω3
Ο ρόλος του λίπους στο σώμα είναι πολύ σημαντικός.
Το ζωικό λίπος έχει πολλούς πολέμιους και όχι απαραίτητα χορτοφάγους.
Ω3, Ω6 και Ω9 μπορείς άνετα να βρείς σε ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο (όχι τόσο Ω3) αλλά κυρίως λινάρι και λινέλαιο.
Ενδεικτικά κάποια στοιχεία για το λινέλαιο
Θερμίδες : 450
Πρωτεΐνες : 26 γρ.
Λιπαρά : 35 γρ.
Ω-3 λιπαρά : 21 γρ.
Yδατάνθρακες : 32,5 γρ.
Φυτικές ίνες : 17 γρ.
Mαγνήσιο : 38 mg
Aσβέστιο : 210 mg
Φυλλικό οξύ : 278 μg
Δεν υπάρχει κάτι ζωικό βασίλειο που να μην υπάρχει στο φυτικό.
Η Νο1 δύναμη που κινεί τον πλανήτη -κυριολεκτικά- βρίσκεται μέσα στα φυτικά κύτταρα και ονομάζεται φωτοσύνθεση.
Όλη η δύναμη την ηλιακής ενέργειας μπαίνει μέσα στο φυτικό βασίλειο σχηματίζοντας τόνους ύλης φυτών και οξυγόνο για την ανάσα μας.
Όταν αναφέρομαι στην χορτοφαγική διατροφή εννοώ μια διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, σπόρους και καρπούς.
Η μεγάλη ποικιλία τροφών είναι απαραίτητη για κάποιον που δεν τρώει ζωικά.
Τροφές όπως το μέλι, τα αμύγδαλα, κολοκυθόσπορος, σουσάμι, καρύδια, βασιλικός πολτός, γύρη, βραζιλιάνικα φυστίκια, ηλιόσπορος, λιναρόσπορος και ότι άλλο προσφέρει το φυτικό βασίλειο, σε ώμη βιολογική μορφή είναι απαραίτητα για την διατήρηση την υγείας μας.
Για μένα η κύρια τροφή που δεν πρέπει να λείπει είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
Μάιντανος, άνηθος, σέλινο, μαρούλι, σπανάκι είναι πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία και αμινοξέα (πρωτεϊνη). Επίσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που η απουσία τους από την διατροφή μας προκάλει εντερικά προβλήματα μιας και οι ίνες είναι υπεύθυνες για την κίνηση των εντέρων.
Ειδικά τα άτομα που αθλούνται πρέπει να καταναλώνουν πολλά πράσινα φυλλώδη. Το μαγνήσιο που περιέχει η χλωροφύλλη είναι ιδανικό για την αποθεραπεία των μυών μας.
Η κατανάλωση την ωμής φυτικής τροφής είναι επένδυση στην υγεία μας. Ασχέτως του αν τρώμε κρέας ή όχι.
Η ωμή φυτική τροφή διατηρεί όλα τα ένζυμα τα οποία είναι υπεύθυνα για την πεψή της ίδιας της τροφής και έτσι δεν χρειάζεται να δουλέψει το πάγκρεας για να μετατρέψει τα μεταβολικά μας ένζυμα σε πεπτικά.
Η ωμή τροφή έχει τις πρωτεάσες οι οποίες διασπούν την πρωτεϊνη.
Τις λιπάσες που διασπούν τα λίπη και τις αμυλάσες που διασπούν τους υδατάνθρακες χωρίς να χρειαστεί το σώμα δώσει από τα την τράπεζα ενζύμων που έχει.
Όλα τα ένζυμα σε ποσοστό 100% καταστρέφονται από το μαγείρεμα.
Το μαγείρεμα επίσης καταστρέφει το 50% των αμινοξέων (πρωτεϊνη).
Οι βιταμίνες ποικίλουν μιας και κάποιες είναι θερμοανθεκτικές ενώ κάποιες άλλες όχι (50-80%).
Το μαγείρεμα μεταστοιχειώνει τα φυτοφάρμακα σε βαρύτερες και τοξικότερες ενώσεις.
*η παστερίωση συμπεριλαμβάνεται στην θερμική επεξεργασία
*το μέλι είναι εξαιρετική τροφή και εμπεριέχει πάνω από 180 διαφορετικές ουσίες και είναι πλούσιο σε ένζυμα. Να αγοράζετε ελληνικό μέλι και αν ξέρετε τον μελισσοκόμο ακόμα καλύτερα.
*βιολογικά προϊόντα να επίλεγετε τυποποιημένα γιατί έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να έχουν περάσει έλεγχο. Αν όχι να ξέρετε τον παραγωγό από τον αποίο αγοράζετε.
Φυτοφάρμακα.
Γενικά αυτό είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο.
Το αν θα φάμε φυτοφάρμακα είναι ένα θέμα που άπτεται στον επαγγελματισμό του παραγωγού.
Κανένας δεν ξεφέυγει από αυτά, είναι γεγονός.
Η τεχνολογία του φυτοφαρμάκων είναι τέτοια πλεόν που εισέρχεται εντός του φυτού.
Είτε είναι το φάρμακο επαφής είτε διασυστηματικό όσο και να το πλήνεις το λαχανικό μπορείς να "διώξεις" μόνο το 5% του φαρμάκου.
Στα ζωικά προϊόντα δυστυχώς είσαι αναγκασμένος να το φας μεταστοιχειωμένο σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες.
Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος ενδεχομένος για να μειώσει την επίδραση των φαρμάκων είναι να αφήσει τα φρούτα και τα λαχανικά για λίγη ώρα μέσα στο νερό ώστε να υδρολυθεί ένα μέρος του φυτοφαρμάκου.
Ελπίζω να σας φάνηκαν ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες

http://pofyzo.blogspot.com/2010/07/blog-post.html
*έχει και τις ανάλογες πηγές από κάτω.
*δεν είναι ακαδιμαϊκή πηγή
*το θέμα επειδή και εμένα με απασχόλισε, ρώτησα την γιατρό μου η οποία μου είπε χαρακτηριστικά ότι "το σώμα έχει τον τρόπο του"
Αυτά είναι κάποια πράγματα που τουλάχιστον εμένα μου φαίνονται λογικά.
Ω3
Ο ρόλος του λίπους στο σώμα είναι πολύ σημαντικός.
Το ζωικό λίπος έχει πολλούς πολέμιους και όχι απαραίτητα χορτοφάγους.
Ω3, Ω6 και Ω9 μπορείς άνετα να βρείς σε ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο (όχι τόσο Ω3) αλλά κυρίως λινάρι και λινέλαιο.
Ενδεικτικά κάποια στοιχεία για το λινέλαιο
Θερμίδες : 450
Πρωτεΐνες : 26 γρ.
Λιπαρά : 35 γρ.
Ω-3 λιπαρά : 21 γρ.
Yδατάνθρακες : 32,5 γρ.
Φυτικές ίνες : 17 γρ.
Mαγνήσιο : 38 mg
Aσβέστιο : 210 mg
Φυλλικό οξύ : 278 μg
Δεν υπάρχει κάτι ζωικό βασίλειο που να μην υπάρχει στο φυτικό.
Η Νο1 δύναμη που κινεί τον πλανήτη -κυριολεκτικά- βρίσκεται μέσα στα φυτικά κύτταρα και ονομάζεται φωτοσύνθεση.
Όλη η δύναμη την ηλιακής ενέργειας μπαίνει μέσα στο φυτικό βασίλειο σχηματίζοντας τόνους ύλης φυτών και οξυγόνο για την ανάσα μας.
Όταν αναφέρομαι στην χορτοφαγική διατροφή εννοώ μια διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, σπόρους και καρπούς.
Η μεγάλη ποικιλία τροφών είναι απαραίτητη για κάποιον που δεν τρώει ζωικά.
Τροφές όπως το μέλι, τα αμύγδαλα, κολοκυθόσπορος, σουσάμι, καρύδια, βασιλικός πολτός, γύρη, βραζιλιάνικα φυστίκια, ηλιόσπορος, λιναρόσπορος και ότι άλλο προσφέρει το φυτικό βασίλειο, σε ώμη βιολογική μορφή είναι απαραίτητα για την διατήρηση την υγείας μας.
Για μένα η κύρια τροφή που δεν πρέπει να λείπει είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
Μάιντανος, άνηθος, σέλινο, μαρούλι, σπανάκι είναι πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία και αμινοξέα (πρωτεϊνη). Επίσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που η απουσία τους από την διατροφή μας προκάλει εντερικά προβλήματα μιας και οι ίνες είναι υπεύθυνες για την κίνηση των εντέρων.
Ειδικά τα άτομα που αθλούνται πρέπει να καταναλώνουν πολλά πράσινα φυλλώδη. Το μαγνήσιο που περιέχει η χλωροφύλλη είναι ιδανικό για την αποθεραπεία των μυών μας.
Η κατανάλωση την ωμής φυτικής τροφής είναι επένδυση στην υγεία μας. Ασχέτως του αν τρώμε κρέας ή όχι.
Η ωμή φυτική τροφή διατηρεί όλα τα ένζυμα τα οποία είναι υπεύθυνα για την πεψή της ίδιας της τροφής και έτσι δεν χρειάζεται να δουλέψει το πάγκρεας για να μετατρέψει τα μεταβολικά μας ένζυμα σε πεπτικά.
Η ωμή τροφή έχει τις πρωτεάσες οι οποίες διασπούν την πρωτεϊνη.
Τις λιπάσες που διασπούν τα λίπη και τις αμυλάσες που διασπούν τους υδατάνθρακες χωρίς να χρειαστεί το σώμα δώσει από τα την τράπεζα ενζύμων που έχει.
Όλα τα ένζυμα σε ποσοστό 100% καταστρέφονται από το μαγείρεμα.
Το μαγείρεμα επίσης καταστρέφει το 50% των αμινοξέων (πρωτεϊνη).
Οι βιταμίνες ποικίλουν μιας και κάποιες είναι θερμοανθεκτικές ενώ κάποιες άλλες όχι (50-80%).
Το μαγείρεμα μεταστοιχειώνει τα φυτοφάρμακα σε βαρύτερες και τοξικότερες ενώσεις.
*η παστερίωση συμπεριλαμβάνεται στην θερμική επεξεργασία
*το μέλι είναι εξαιρετική τροφή και εμπεριέχει πάνω από 180 διαφορετικές ουσίες και είναι πλούσιο σε ένζυμα. Να αγοράζετε ελληνικό μέλι και αν ξέρετε τον μελισσοκόμο ακόμα καλύτερα.
*βιολογικά προϊόντα να επίλεγετε τυποποιημένα γιατί έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να έχουν περάσει έλεγχο. Αν όχι να ξέρετε τον παραγωγό από τον αποίο αγοράζετε.
Φυτοφάρμακα.
Γενικά αυτό είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο.
Το αν θα φάμε φυτοφάρμακα είναι ένα θέμα που άπτεται στον επαγγελματισμό του παραγωγού.
Κανένας δεν ξεφέυγει από αυτά, είναι γεγονός.
Η τεχνολογία του φυτοφαρμάκων είναι τέτοια πλεόν που εισέρχεται εντός του φυτού.
Είτε είναι το φάρμακο επαφής είτε διασυστηματικό όσο και να το πλήνεις το λαχανικό μπορείς να "διώξεις" μόνο το 5% του φαρμάκου.
Στα ζωικά προϊόντα δυστυχώς είσαι αναγκασμένος να το φας μεταστοιχειωμένο σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες.
Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος ενδεχομένος για να μειώσει την επίδραση των φαρμάκων είναι να αφήσει τα φρούτα και τα λαχανικά για λίγη ώρα μέσα στο νερό ώστε να υδρολυθεί ένα μέρος του φυτοφαρμάκου.
Ελπίζω να σας φάνηκαν ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες
Έιναι πιο κοντά από όσο νομίζεις, για να την χαρείς μαζί με τα παιδιά σουΗ χρήση εποχή είναι και μπροστά μας
Κοίτα τα αστέρια και θα καταλάβεις.
Εδώ συμφωνούμε. Δεν ξέρω πόσο κοντά τη βλέπεις. Εγώ φοβάμαι πως δε θα ζήσω να τη δω, αλλά ελπίζω να τη δουν τα παιδιά μου, έστω και στα γεράματα.
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Χορτοφαγία και Κρεοφαγία
Κωστάκη, διάβασα με πολύ ενδιαφέρον το άρθρο του ΠΟ.ΦΥ.ΖΩ. Βέβαια, με το που το διάβασα και πριν ψάξω στα αγαπημένα μου για το παρακάτω άρθρο που παραθέτω, έβγαλα φλύκταινες όταν διάβασα για τους ιθαγενείς χορτοφάγους που γράφει, ότι δεν έχουν έλλειψη βιταμίνης Β12. Αυτό ήδη σου έχω απαντήσει πως έχει αποδειχθεί με έρευνα στην Αγγλία, όταν παρατηρήθηκε έλλειψη της βιταμίνης σε χρόνια χορτοφάγους Ινδούς, και είδαν πως έπαιρναν στην Ινδία ζωική πρωτείνη μέσω σκουληκιών που κατανάλωναν ΜΑΖΙ (και άθελά τους ίσως) με τα λαχανικά και τα φρούτα τους. Ένα σκουλήκι έχει περισσότερη ζωική πρωτείνη από πολλές μερίδες κρέατος.
Άλλο ... λαθάκι. ΑΝαφέρεται σε ιθαγενείς χορτοφαγικούς πληθυσμούς, λες και είναι πολλοί. Οι περισσότεροι, για να μη σου πω το σύνολο των ιθαγενών παραδοσιακών πληθυσμών είναι παμφάγοι με ισορροπημένη διατροφή (κυρίως φρούτα, καρποί, μέλι, ΑΛΛΑ και έντομα ή και ζώα, όπως πίθηκοι, ή ερπετά). Καμία σχέση με χορτοφαγικούς ιθαγενείς πληθυσμούς. Ένας τέτοιος πληθυσμός ανακαλύφθηκε πριν λίγα χρόνια κι έγινε σούσουρο στο χώρο των χορτοφάγων. Απόδειξη πως πράγματι δεν υπήρχαν και πολλοί τέτοιοι πληθυσμοί...
Άλλο παράπτωμα του άρθρου. Γράφει ότι η μητέρα φύση ξέρει και άρα ό,τι υπάρχει μέσα στα φρούτα και τα λαχανικά, στις ποσότητες που υπάρχουν είναι αυτά που χρειαζόμαστε (λίγο παιδιάστικο επιχείρημα... δεν το βλέπεις εσύ;). Είναι σαν να ξεχνάει πως είμαστε γέννημα θρέμμα αυτής της φύσης, που μας έδωσε κυνόδοντες, αλλά όχι κυνόδοντες λιονταριού, που μας έδωσε γνάθο που δεν έχει καμία σχέση με φυτοφάγα ζώα, που μας έδωσε έντερα και στομάχια ΠΑΜΦΑΓΟΥ!
Αυτό δεν είναι της φύσης, να υποθέσω; Δηλαδή η μητέρα φύση, να το πάρουμε κι αλλιώς, δε γέννησε και τα σαρκοφάγα, που τρέφονται μόνο και αποκλειστικά σχεδόν με κρέας;
Θέλω να πω, από πού και ως πού θεωρεί πως η φύση μας έφτιαξε και μας προόρισε για χορτοφάγους ή καρποφάγους, όταν όλα τα στοιχεία στο σώμα μας δείχνουν πως είμαστε παμφάγοι; Η φύση ήταν πάντα πηγή τροφής για τον άνθρωπο, και από τη φύση πέρναμε αυτά που είχαμε εκεί που ήμασταν. Όσοι δεν έχουν κρέας, τρώνε ψάρι, ή έντομα και ερπετά. Τυχαίο; Της φύσης δώρα είναι κι αυτά. Όσοι δεν έχουν λαχανικά καιφ ρούτα (βλ Εσκιμώοι) τρώνε μόνο κρέας φώκιας και ψάρια. Παρεπιμπτόντως, οι Εσκιμώοι έχουν τα μικρότερα ποσοστά καρδιαγγειακών παθήσεων. Αυτοί όλοι ζουν σε λάθος φύση;
Μου χτύπησε και κάτι που έγραψε για το χώμα, που δεν το θυμάμαι τώρα αυτούσιο, κι αποκλείεται να το ξαναψάξω. Αλλά εσύ που είσαι και γεωπόνος, θα ξέρεις πως αν ένα στρέμμα υπόκειται επέμβαση με φάρμακα ή οτιδήποτε άλλο, το διπλανό στρέμα δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις βιολογικό... έτσι δεν είναι; Έίχε γυριστεί ένα ντοκυμαντέρ για τη βιοομηχανία των βιολογικών προιόντων που σηκώνει κεφάλι, και ξέρεις τι σημαίνει αυτό. Υπάρχει λοιπόν στις περισσότερες περιπτώσεις το φαινόμενο να γίνονται βιοκαλλιέργειες δίπλα σε κανονικές καλλιέργειες. ΣΤο ντοκυμαντέρ είχαν δώσει την απόσταση κατά την οποία αναλόγως καιρού μπορεί να μείνει ανεπηρέαστο το έδαφος και το υπέδαφος από τα φυτοφάρμακα, και ήταν ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ. Κι όμως οι περισσότερες βιοκαλλιέργειες γίνονται δίπλα δίπλα με κανονικές καλλιέργειες.
Δεν ξέρω, βρε παιδί μου... Δεν έχει κανένας μπέσα κατά τη γνώμη μου. ΑΠό τη στιγμή που αρχίζει να στηρίζεται ένα ολόκληρο οικονομικό και βιομηχανικό σύστημα πάνω σε κάτι, αυτό το κάτι αρχίζει να χάνει την ουσία του. Κι από εκείνο το σημείο αρχίζει πλέον η κοροϊδία.
Διάβασε -αν έχεις την υπομονή- γιατί είναι ελαφρώς τεράστιο το παρακάτω άρθρο. Είναι έγκυρης πηγής, ανθρώπων που προσπαθούν να αποκαταστήσουν τη σωστή διατροφή στην Αμερική, που είναι κατά των κατεργασμένων τροφών και της βιομηχανοποίησης. Θα παρατηρήσεις κάτι πολύ περίεργο: αναφέρεται στο πώς καταναλώνονταν πολλοί ξηροί καρποί (και πώς πρέπει να καταναλώνονται προφανώς) από ιθαγενείς (μούλιασμα στο νερό). Επίσης, θα δεις στο τμήμα των Μύθων για τις βιταμίνες κάποια πράγματα. Όπως έχω δει σε πάμπολλα άρθρα και έρευνες, οι πρωτείνες δεν απορροφούνται με τον ίδιο τρόπο όταν προέρχονται από φυτά...
Ακόμα θα δεις στατιστικές για το θάνατο και το προσδόκιμο ζωής αντρών και γυναικών χορτοφάγων και κρεατοφάγων.
ΓΙα τις γυναίκες ειδικά είναι σοκαριστικό!
Είχες γράψει κάπου σε άλλο τόπικ χορτοφαγίας, πως δεν ακούς γιατρούς (ή άλλους) όταν δε σου γεμίζουν το μάτι. Υποθέτω εννοούσες επίσης πως δεν τους ακούς όταν κάτι δεν σου πάει καλά, ή όταν έχεις βρει κάτι αντικρουόμενο στις απόψεις τους, έτσι δεν είναι; Συμφωνώ με αυτή σου την πρακτική και είναι κάτι που κάνω κι εγώ. Για κάποιον λόγο λοιπόν, αυτό το άρθρο με εκφράζει 100%, ενώ αντίθετα, με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω, ήδη στο άρθρο που παρέθεσες διαπίστωσα ασυνέπειες και ελλείψεις σοβαρές... (για να μην το πω παραπληροφόρηση, γιατί δε θέλω να το πιστέψω)...
http://www.westonaprice.org/translation ... greek.html
Αυτό για το Ω3 μου το έχει πει ξαδέλφη μου διατροφολόγος, πολύ ψαγμένη που ήθελε να γίνει χορτοφάγος και το ψάχνει ακόμα εδώ και 15 χρόνια σχεδόν! Επειδή απορροφώνται διαφορετικά τα χημικά συστατικά των τροφών, ανάλογα με την τροφή (ζωική ή φυτική) και την επεξεργασία που έχει υποστεί (πχ μούλιασμα, μαγείρεμα, αλάτισμα, ή ακόμα και ο συνδυασμός τους), το Ω3 είναι από τα συστατικά που δεν μπορεί να δεχτεί ο οργανισμός και να χρησιμοποιήσει όταν τα πάρει από φυτικές τροφές. Δεν είμαι διατροφολόγος, δεν έιμαι επιστήμονας, το ψάχνω μέσα από άλλους διατροφολόγους και επιστήμονες, αλλά η δική μου λογική και παρατήρηση των 'πειστηρίων' μου λέει πως ισορροπημένη μπορεί να είναι μονο μια διατροφή που εμπεριέχει όλες τις ομάδες τροφών σε ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, όσο γίνεται λιγότερο μαγειρεμένα (αυτό συμφωνούμε) και στις σωστές ποσότητες. Πχ το κρέας δεν είναι απαραίτητο να το τρώμε κάθε βδομάδα. Και μία φορά το μήνα αν φάμε μια λογική μερίδα είμαστε καλυμμένοι. Εκτός αν το σώμα μας ζητήσει κάτι διαφορετικό.
Πρόσεξε, αυτά που σου γράφω τα τελετυαία είναι η δική μου λογική και το πού έχω κατασταλάξει προσωπικά, έτσι; Ξαναλέω, πως είμαι έτοιμη να δεχτώ αν κάνω κάπου λάθος, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει μπορέσει να με πείσει κάποιος, ειδικά από χορτοφάγους που ξέρω του περιβάλλοντός μου.
Κάπου διάβασα ότι είχες φλεβίτιδα. Κι εγώ είχα μιας μορφής φλεβίτιδα κι όχι μόνο και θεραπεύθηκα χάρη σε ενεργειακή θεραπεία (ρέικι και κάτι άλλο αντίστοιχο), και μάλιστα τότε έτρωγα και χοιρινό (που το έχω κόψει τώρα) που είναι το χειρότερο κρέας που μπορεί να φάει άνθρωπος, έτσι; Είμαι υπέρ της νηστείας, ακόμα και της νηστείας για μήνες, για κρεατοφάγους, και από πέρυσι έχω προσπαθήσει να το εφαρμόσω, εκμεταλλευόμενη της σχετικές θρησκευτικές γιορτές... έτσι... γιατί μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν πρόγραμμα. Το έκανα μια φορά, γιατί μετά έμεινα έγκυος :p Αλλά σκοπεύω να το εφαρμόσω ξανά.
Αυτά και ευχαριστώ για τις πηγές.... ασχέτως αν δε με καλύπτουν.
Για την χρυσή εποχή... είσαι πολύ αισιόδοξος. Δεν είναι κακό
Άλλο ... λαθάκι. ΑΝαφέρεται σε ιθαγενείς χορτοφαγικούς πληθυσμούς, λες και είναι πολλοί. Οι περισσότεροι, για να μη σου πω το σύνολο των ιθαγενών παραδοσιακών πληθυσμών είναι παμφάγοι με ισορροπημένη διατροφή (κυρίως φρούτα, καρποί, μέλι, ΑΛΛΑ και έντομα ή και ζώα, όπως πίθηκοι, ή ερπετά). Καμία σχέση με χορτοφαγικούς ιθαγενείς πληθυσμούς. Ένας τέτοιος πληθυσμός ανακαλύφθηκε πριν λίγα χρόνια κι έγινε σούσουρο στο χώρο των χορτοφάγων. Απόδειξη πως πράγματι δεν υπήρχαν και πολλοί τέτοιοι πληθυσμοί...
Άλλο παράπτωμα του άρθρου. Γράφει ότι η μητέρα φύση ξέρει και άρα ό,τι υπάρχει μέσα στα φρούτα και τα λαχανικά, στις ποσότητες που υπάρχουν είναι αυτά που χρειαζόμαστε (λίγο παιδιάστικο επιχείρημα... δεν το βλέπεις εσύ;). Είναι σαν να ξεχνάει πως είμαστε γέννημα θρέμμα αυτής της φύσης, που μας έδωσε κυνόδοντες, αλλά όχι κυνόδοντες λιονταριού, που μας έδωσε γνάθο που δεν έχει καμία σχέση με φυτοφάγα ζώα, που μας έδωσε έντερα και στομάχια ΠΑΜΦΑΓΟΥ!
Αυτό δεν είναι της φύσης, να υποθέσω; Δηλαδή η μητέρα φύση, να το πάρουμε κι αλλιώς, δε γέννησε και τα σαρκοφάγα, που τρέφονται μόνο και αποκλειστικά σχεδόν με κρέας;
Θέλω να πω, από πού και ως πού θεωρεί πως η φύση μας έφτιαξε και μας προόρισε για χορτοφάγους ή καρποφάγους, όταν όλα τα στοιχεία στο σώμα μας δείχνουν πως είμαστε παμφάγοι; Η φύση ήταν πάντα πηγή τροφής για τον άνθρωπο, και από τη φύση πέρναμε αυτά που είχαμε εκεί που ήμασταν. Όσοι δεν έχουν κρέας, τρώνε ψάρι, ή έντομα και ερπετά. Τυχαίο; Της φύσης δώρα είναι κι αυτά. Όσοι δεν έχουν λαχανικά καιφ ρούτα (βλ Εσκιμώοι) τρώνε μόνο κρέας φώκιας και ψάρια. Παρεπιμπτόντως, οι Εσκιμώοι έχουν τα μικρότερα ποσοστά καρδιαγγειακών παθήσεων. Αυτοί όλοι ζουν σε λάθος φύση;
Μου χτύπησε και κάτι που έγραψε για το χώμα, που δεν το θυμάμαι τώρα αυτούσιο, κι αποκλείεται να το ξαναψάξω. Αλλά εσύ που είσαι και γεωπόνος, θα ξέρεις πως αν ένα στρέμμα υπόκειται επέμβαση με φάρμακα ή οτιδήποτε άλλο, το διπλανό στρέμα δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις βιολογικό... έτσι δεν είναι; Έίχε γυριστεί ένα ντοκυμαντέρ για τη βιοομηχανία των βιολογικών προιόντων που σηκώνει κεφάλι, και ξέρεις τι σημαίνει αυτό. Υπάρχει λοιπόν στις περισσότερες περιπτώσεις το φαινόμενο να γίνονται βιοκαλλιέργειες δίπλα σε κανονικές καλλιέργειες. ΣΤο ντοκυμαντέρ είχαν δώσει την απόσταση κατά την οποία αναλόγως καιρού μπορεί να μείνει ανεπηρέαστο το έδαφος και το υπέδαφος από τα φυτοφάρμακα, και ήταν ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ. Κι όμως οι περισσότερες βιοκαλλιέργειες γίνονται δίπλα δίπλα με κανονικές καλλιέργειες.
Δεν ξέρω, βρε παιδί μου... Δεν έχει κανένας μπέσα κατά τη γνώμη μου. ΑΠό τη στιγμή που αρχίζει να στηρίζεται ένα ολόκληρο οικονομικό και βιομηχανικό σύστημα πάνω σε κάτι, αυτό το κάτι αρχίζει να χάνει την ουσία του. Κι από εκείνο το σημείο αρχίζει πλέον η κοροϊδία.
Διάβασε -αν έχεις την υπομονή- γιατί είναι ελαφρώς τεράστιο το παρακάτω άρθρο. Είναι έγκυρης πηγής, ανθρώπων που προσπαθούν να αποκαταστήσουν τη σωστή διατροφή στην Αμερική, που είναι κατά των κατεργασμένων τροφών και της βιομηχανοποίησης. Θα παρατηρήσεις κάτι πολύ περίεργο: αναφέρεται στο πώς καταναλώνονταν πολλοί ξηροί καρποί (και πώς πρέπει να καταναλώνονται προφανώς) από ιθαγενείς (μούλιασμα στο νερό). Επίσης, θα δεις στο τμήμα των Μύθων για τις βιταμίνες κάποια πράγματα. Όπως έχω δει σε πάμπολλα άρθρα και έρευνες, οι πρωτείνες δεν απορροφούνται με τον ίδιο τρόπο όταν προέρχονται από φυτά...
Ακόμα θα δεις στατιστικές για το θάνατο και το προσδόκιμο ζωής αντρών και γυναικών χορτοφάγων και κρεατοφάγων.
ΓΙα τις γυναίκες ειδικά είναι σοκαριστικό!
Είχες γράψει κάπου σε άλλο τόπικ χορτοφαγίας, πως δεν ακούς γιατρούς (ή άλλους) όταν δε σου γεμίζουν το μάτι. Υποθέτω εννοούσες επίσης πως δεν τους ακούς όταν κάτι δεν σου πάει καλά, ή όταν έχεις βρει κάτι αντικρουόμενο στις απόψεις τους, έτσι δεν είναι; Συμφωνώ με αυτή σου την πρακτική και είναι κάτι που κάνω κι εγώ. Για κάποιον λόγο λοιπόν, αυτό το άρθρο με εκφράζει 100%, ενώ αντίθετα, με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω, ήδη στο άρθρο που παρέθεσες διαπίστωσα ασυνέπειες και ελλείψεις σοβαρές... (για να μην το πω παραπληροφόρηση, γιατί δε θέλω να το πιστέψω)...
http://www.westonaprice.org/translation ... greek.html
Αυτό για το Ω3 μου το έχει πει ξαδέλφη μου διατροφολόγος, πολύ ψαγμένη που ήθελε να γίνει χορτοφάγος και το ψάχνει ακόμα εδώ και 15 χρόνια σχεδόν! Επειδή απορροφώνται διαφορετικά τα χημικά συστατικά των τροφών, ανάλογα με την τροφή (ζωική ή φυτική) και την επεξεργασία που έχει υποστεί (πχ μούλιασμα, μαγείρεμα, αλάτισμα, ή ακόμα και ο συνδυασμός τους), το Ω3 είναι από τα συστατικά που δεν μπορεί να δεχτεί ο οργανισμός και να χρησιμοποιήσει όταν τα πάρει από φυτικές τροφές. Δεν είμαι διατροφολόγος, δεν έιμαι επιστήμονας, το ψάχνω μέσα από άλλους διατροφολόγους και επιστήμονες, αλλά η δική μου λογική και παρατήρηση των 'πειστηρίων' μου λέει πως ισορροπημένη μπορεί να είναι μονο μια διατροφή που εμπεριέχει όλες τις ομάδες τροφών σε ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, όσο γίνεται λιγότερο μαγειρεμένα (αυτό συμφωνούμε) και στις σωστές ποσότητες. Πχ το κρέας δεν είναι απαραίτητο να το τρώμε κάθε βδομάδα. Και μία φορά το μήνα αν φάμε μια λογική μερίδα είμαστε καλυμμένοι. Εκτός αν το σώμα μας ζητήσει κάτι διαφορετικό.
Πρόσεξε, αυτά που σου γράφω τα τελετυαία είναι η δική μου λογική και το πού έχω κατασταλάξει προσωπικά, έτσι; Ξαναλέω, πως είμαι έτοιμη να δεχτώ αν κάνω κάπου λάθος, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει μπορέσει να με πείσει κάποιος, ειδικά από χορτοφάγους που ξέρω του περιβάλλοντός μου.
Κάπου διάβασα ότι είχες φλεβίτιδα. Κι εγώ είχα μιας μορφής φλεβίτιδα κι όχι μόνο και θεραπεύθηκα χάρη σε ενεργειακή θεραπεία (ρέικι και κάτι άλλο αντίστοιχο), και μάλιστα τότε έτρωγα και χοιρινό (που το έχω κόψει τώρα) που είναι το χειρότερο κρέας που μπορεί να φάει άνθρωπος, έτσι; Είμαι υπέρ της νηστείας, ακόμα και της νηστείας για μήνες, για κρεατοφάγους, και από πέρυσι έχω προσπαθήσει να το εφαρμόσω, εκμεταλλευόμενη της σχετικές θρησκευτικές γιορτές... έτσι... γιατί μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν πρόγραμμα. Το έκανα μια φορά, γιατί μετά έμεινα έγκυος :p Αλλά σκοπεύω να το εφαρμόσω ξανά.
Αυτά και ευχαριστώ για τις πηγές.... ασχέτως αν δε με καλύπτουν.
Για την χρυσή εποχή... είσαι πολύ αισιόδοξος. Δεν είναι κακό
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/




