ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από ArELa » Πέμ 29 Απρ 2010, 18:23

harosnikos έγραψε:Μπράβο Άστρεα που μας διορθώνεις έτσι....φαίνεται πολυ πειστική η εκδοχή που παρουσίασες...


ζητώ από την Βίκυ ή το βαρνάβα να σβήσει τα ποσταρίσματα εδώ πέρα καθώς έπεσα και εγώ θύμα της προπαγάνδας του ευλογημένου καλού.....

Κι εγώ έπεσα θύμα. Ο καθένας μας μπορεί να παραπλανηθεί Νικόλα μου, με την υπερπληροφόρηση και την ΠΑΡΑπληροφόρηση που παίζει στο νετ... Το νετ μπορεί να είναι η χαρά αυτού που ψάχνεται, αλλά έχει και παγίδες. Απλά πρέπει να διπλοτσεκάρουμε και να'χουμε τα μάτια μας τέσσερα. Το λέω σε μένα πρώτα αυτό, και έπειτα στους συμφορουμίτες μου. Δε νομίζω πως χρειάζεται να διαγράψουμε τίποτα. Εκτός του ότι σιχαίνομαι πραγματικά να διαγράφω ποστς (ακόμα και με την άδεια των αναρτούντων) , νομίζω ότι αξίζει να φανεί εδώ πόσο εύκολα μπορεί να πέσουμε στην παγίδα, αλλά και πόσο άνετα και χωρίς εγωισμούς, κάποιος που έχει ανοιχτό μυαλό, μπορεί να αντιληφθεί την παραπλάνηση και να αναδιπλωθεί αμέσως. Αυτό είναι προς τιμήν του, όχι προς ντροπήν του. Γι'αυτό φίλε Νικόλα, θα μου επιτρέψεις να αφήσω το νήμα ως έχει, για να φαίνεται στην εξέλιξή του, πώς φτάσαμε όλοι στα σωστά συμπεράσματα. Και ευχαριστούμε την Αντετίνα μας γι'αυτό, αυτή τη φορά! :rose:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
harosnikos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 10:42
Irc ψευδώνυμο: harosnikos
Φύλο: Άνδρας

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από harosnikos » Πέμ 29 Απρ 2010, 21:58

του ευλογημένου λαού ήθελα να πω...και όχι ευλογημένου καλού...

συμφωνώ μαζί σου Βίκυ...προχωράμε...
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Divine Sinner » Πέμ 29 Απρ 2010, 22:06

Παντως το κοράνι δεν παυει να προωθει την παιδοφιλια.
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Divine Sinner » Πέμ 13 Μάιος 2010, 18:01

Σοκαρισμένη η Καλαμπάκα από τον βιασμό της επτάχρονης
http://www.espressonews.gr/default.asp? ... 95132&pg=1
:axer: :kremala:
Άβαταρ μέλους
ILLUVATAR85
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από ILLUVATAR85 » Πέμ 13 Μάιος 2010, 18:04

Εις θάνατον!!!!!
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων

Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος

Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν

O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Άβαταρ μέλους
Astrea
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Τρί 29 Δεκ 2009, 12:49
Irc ψευδώνυμο: Astrea
Φύλο: Γυναίκα

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Astrea » Παρ 14 Μάιος 2010, 11:23

Τρις
ILLUVATAR85 έγραψε:Εις θάνατον!!!!!
δια απαγχωνισμού!
Και νέα είδηση... Συζηγος κατηγγειλε τον αντρα της για παιδική πορνογραφία
"Ανυπομονώ να δω όλο και περισσότερους ανθρώπους πρόθυμους ν' αντισταθούν στην κατεύθυνση στην οποία οδηγείται ο κόσμος μας..."
Rachel Corrie
Άβαταρ μέλους
nibirunemesis
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Τρί 23 Μαρ 2010, 16:28
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήναις
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από nibirunemesis » Παρ 14 Μάιος 2010, 11:32

ΗΜΑΡΤΟΝ!! Θέλει πολλά λεφτά να τους τραβήξουνε μια στείρωση?

Αν θέλει πολλά το κάνω εγώ τσάμπα σε όλους τους... :axer: :gilotina: :tanks: :freak: :pistolero: :gigashot: :hunt:
Άβαταρ μέλους
Astrea
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Τρί 29 Δεκ 2009, 12:49
Irc ψευδώνυμο: Astrea
Φύλο: Γυναίκα

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Astrea » Παρ 14 Μάιος 2010, 11:37

nibirunemesis έγραψε:ΗΜΑΡΤΟΝ!! Θέλει πολλά λεφτά να τους τραβήξουνε μια στείρωση?
Αν θέλει πολλά το κάνω εγώ τσάμπα σε όλους τους...
Στείρωση δεν θα τους βγάλει την ανωμαλία απο το κεφάλι..
Πολλαπλά ηλεκτροσόκ και ευνουχισμός είναι η λύση.
Συγνωμη συνταγματικά τι ποινές επιβάλλονται σε τέτοιες περιπτώσεις? εε.. δεν θα πληρωνω το φαγάκι αυτών
"Ανυπομονώ να δω όλο και περισσότερους ανθρώπους πρόθυμους ν' αντισταθούν στην κατεύθυνση στην οποία οδηγείται ο κόσμος μας..."
Rachel Corrie
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από ArELa » Κυρ 16 Μάιος 2010, 17:47

To έχουμε πει και νωρίτερα σ'αυτό το τόπικ. Όταν ο Πλεύρης (ο υιος) πρότεινε στη Βουλή χορήγηση φαρμάκου που θα τους καταστήσει ανίκανους ή επέμβαση (όχι ακρωτηριαστική όπως ο ευνουχισμός) σηκωθήκανε οι δημοκρατάραροι, ξέρετε αυτοί που υποστηρίζουν και καλά τα ανθρώπινα δικαιώματα (ψιριζα και ΣΙΑ) και ούρλιαζαν ότι αυτό καταπατάει τα δικαιώματα του ΑΝΩΜΑΛΟΥ! Τα δικαιώματα των παιδιών που πέφτουν θύματα στην κτηνωδία τους, τα προσπέρασαν κανονικότατα! (στα πλαίσια της... ανθρωπιστικής τους λογικής και του ηθικού κώδικα που στρεβλώνει τα πάντα και κάνει όλους μας ν'αμφιβάλλουμε για το ποιος είναι ψυχοπαθής σ'αυτή την ιστορία...) :swear:

Το 2006 είχα ανεβάσει μια φωτό ενός βρέφους νεκρού που είχε πεθάνει από βιασμό που υπέστη από ένα τέτοιο κτήνος. Η φωτο ήταν φρικαλέα όντως, αλλά ίσως τέτοιο σοκ χρειαζόμαστε τελικά για να σηκωθούμε και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ αυστηρότερες και γιατί όχι ΑΝΕΛΕΗΤΕΣ ποινές γι'αυτά τα κτήνη. (Ο νόμος είναι ΛΙΑΝ επιεικής)

Πέρασαν 4 χρόνια κι ακόμα δεν έχω συνέλθει απ'αυτή τη φωτο...Αναγκάστηκα να την κατεβάσω διότι έγινε θέμα με ένα συγκεκριμένο μέλος που τώρα δεν είναι μαζί μας, η οποία "δεν άντεχε"... Το βρέφος όμως είναι αυτό που πραγματικά δεν άντεξε και καλό είναι να σκεφτόμαστε σ'αυτές τις περιπτώσεις και παραπέρα απ'την πάρτη μας και τι χαλάει τη δική μας ζαχαρένια. Υπάρχουν άτομα εκτός της αφεντιάς μου που την κοίταξαν κατάματα και δε νοιάστηκαν για τη δική τους ζαχαρένια, εξοργίστηκαν για τις φρικαλεότητες... Σήμερα θεωρώ λάθος μου που την κατέβασα. Θα την ξανανεβάσω με λινκ, έτσι για να νιώσουμε στο πετσί μας (κι όχι μόνο στη θεωρία) για τι είδους δολοφονικά κτήνη μιλάμε εδώ, όποιος αντέχει ας μεταβεί εδώ


http://img23.imageshack.us/img23/5549/paiderastia2.jpg

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ: Οποιος αντέχει.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Divine Sinner » Κυρ 16 Μάιος 2010, 17:56

Nομιζω εγω σου ειχα κανει παραπονα για τη φωτο.
επειδη τοτε την εβαλες απευθειας κι οχι με λινκ.
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από ArELa » Κυρ 16 Μάιος 2010, 17:58

Ήταν κάμποσοι... Κυρίως η elia που ανοίξαμε ολόκληρο ξέχωρο τόπικ για να συζητήσουμε το λάθος που να βάλω έστω και λινκ....
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Divine Sinner » Δευ 17 Μάιος 2010, 19:51

Για πορνογραφία καταδικάστηκε ο πρώην υπεύθυνος τύπου της ΓΣΕΕ


Σε 24 μήνες φυλάκιση και χρηματική ποινή 15.000 ευρώ για πορνογραφία ανηλίκων και για διευκόλυνση ακολασίας ανηλίκων καταδικάστηκε ο πρώην εκπρόσωπος τύπου της ΓΣΕΕ (.......)!

Καταλαβαίνετε τι λέμε;

Ο εργαζόμενος - δημοσιογράφος, αυτός ο ... ευυπόληπτος πολίτης και τέως υπεύθυνος του γραφείου τύπου της ΓΣΕΕ, αυτό το ...μπουμπούκι που το καλοπλήρωνε η ελληνική εργατιά για να αγωνίζεται και να προβάλλει τα δικαιώματά της, και τους αγώνες της, είχε σχέση με παιδική πορνογραφία και διευκόλυνση ακολασίας ανηλίκων, και δεν βρέθηκε κανένας να μιλήσει, ενώ θα έπρεπε να τον είχαν πετάξει από το παράθυρο της ΓΣΕΕ, πριν παραπεμφθεί σε δίκη.

Αναρτήθηκε απο
http://gianniotis.blogspot.com/2010/03/ ... _5666.html
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Kariatida » Παρ 23 Ιούλ 2010, 14:11

Το παρακάτω κείμενο το βρήκα πριν λίγο και αναφέρεται στην απώθηση αναμνήσεων των παιδιών/θυμάτων σαν άμυνα του οργανισμού τους ώστε να ξεχάσουν και να συνεχίσουν τη ζωή τους σαν να μην έγινε τίποτα. Ουσιαστικά σπρώχνουν τις κακές αναμνήσεις στο ασυνείδητο και καταλήγουν να μην θυμούνται ολόκληρα χρόνια από τη ζωή τους. Η ανάκτηση των δεδομένων αυτών επιτυγχάνεται με ψυχική θεραπεία. Προειδοποιώ ότι σε μερικά σημεία γίνεται σκληρό. Η ιστοσελίδα απ όπου το αντέγραψα είναι η http://www.obrela.gr/articles/Et_Bibl_P ... kate_3.pdf και πραγματικά μου άνοιξε τα μάτια όσον αφορά τη συγκεκριμένη λειτουργεία του οργανισμού.

Η απώθηση και επαναφορά αναμνήσεων παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης στη θεραπευτική διαδικασία
Βικτωρία Πρεκατέ

Τι είναι η απώθηση μνήμης λόγω τραύματος?
Η κακοποίηση είναι ένα ιδιαίτερο είδος τραύματος που προκαλείται σκόπιμα από ένα άτομο σε ένα άλλο. Η κακοποίηση του παιδιού από την οικογένεια είναι ίσως τομόνο είδος του τραύματος που καλύπτεται από σιωπή. Η οικογένεια μπορεί να περάσει ώρες σχολιάζοντας τον τραυματισμό του παιδιού σε κάποιο ατύχημα, ή από άλλο παιδί, όμως η ενδο-οικογενειακή παιδική κακοποίηση, ιδιαίτερα η σεξουαλική,δε συζητείται ποτέ.

Το τραύμα της κακοποίησης, σωματικής, συναισθηματικής, ή σεξουαλικής μπορεί να απωθηθεί από την μνήμη, ανάλογα με την ηλικία, τις ανάγκες του παιδιού και τη φύση του τραύματος. Η σεξουαλική κακοποίηση είναι ιδιαίτερα επιρρεπής στην απώθηση, ακόμη κι όταν δεν περιέχει βία – τα ερεθίσματα είναι τόσο περίεργα και τρομακτικά για το παιδί, η ντροπή και η μυστικότητα τόσο έντονες, που το παιδί αργά ή γρήγορα θάβει τα γεγονότα βαθιά στο ασυνείδητό του. Κατά τη διάρκεια του κακοποιητικού επεισοδίου τα θύματα διασχίζονται, αποστασιοποιούνται από αυτό που συμβαίνει. Η σύνδεση μεταξύ της επίγνωσης του γεγονότος και των συναισθηματικών αντιδράσεων σε αυτό (ντροπή, φόβος, πόνος, οργή) χάνεται. Η επίγνωση αποθηκεύεται στο ασυνείδητο, ενώ τα συναισθήματα επανεμφανίζονται αργότερα ξανά και ξανά, χωρίς προφανή αιτία.

Ακόμη κι αν ένα περιστατικό κακοποίησης δεν έχει εξ ολοκλήρου απωθηθεί, τα πιο τραυματικά μέρη του συνήθως δεν παραμένουν στο συνειδητό, όπως για παράδειγμα μια ιδιαίτερα τρομακτική στιγμή της κακοποίησης, ο οργασμός του δράστη, ή η συμπεριφορά του μετά την κακοποίηση. Η απώθηση αποτελεί διαφορετικό μηχανισμό από τη λήθη πληροφοριών, οι οποίες, λόγω ασημαντότητας,
έλλειψης προσοχής, ή παρέλευσης χρόνου, διαφεύγουν από τη δεξαμενή της μακροπρόθεσμης μνήμης. Οι αναμνήσεις από σεξουαλική κακοποίηση διατηρούνται για χρόνια στην «κατάψυξη» με πολλές και ακριβείς λεπτομέρειες (βλέπε τη μαρτυρία
στην αρχή του κεφαλαίου), αλλά η είσοδος προς αυτές φαίνεται να απαγορεύεται από κάποιον προστατευτικό-για την ευημερία του οργανισμού-φύλακα. Η πρόσβαση σε αυτές δεν είναι δυνατή με αυτόβουλη προσπάθεια και εστίαση του νου, όπως συμβαίνει π.χ. με τα «ξεχασμένα κλειδιά», αλλά με τη δημιουργία κατάλληλων εσωτερικών και εξωτερικών συνθηκών για την επαναφορά τους.

Γιατί συμβαίνει η απώθηση?
Η απώθηση της μνήμης είναι ένα απαραίτητο εργαλείο επιβίωσης. Το μπλοκάρισμα των τρομακτικών ερεθισμάτων απελευθερώνει την απαραίτητη ενέργεια για να επικεντρωθεί το παιδί στην ανάπτυξή του. Δεν μπορεί ένα παιδί να πάει στο σχολείο, να παίξει στο διάλειμμα με τους συμμαθητές του, αν έχει επίγνωση της θλίψης, της προδοσίας, του σοκ και του τρόμου, από τις νυχτερινές επισκέψεις του γονιού του στο κρεβάτι του. Το πόσο εύκολα ένα παιδί θα απωθήσει την επίγνωση ότι έχει κακοποιηθεί σεξουαλικά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως: η ηλικία του παιδιού κατά την κακοποίηση; πόσο εύκολα υπόκειται σε ύπνωση (πολλοί δράστες μετά την κακοποίηση λένε στο παιδί «ξέχασέ το τώρα, δεν έγινε τίποτα» ή «κοιμήσου, ήταν ένα κακό όνειρο»); η σοβαρότητα της κακοποίησης (π.χ. πολλαπλοί δράστες, κυκλώματα παιδεραστίας, τελετουργική κακοποίηση); η ύπαρξη διαγενεακής απωθημένης παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης στην οικογένεια; η χορήγηση αλκοόλ ή ψυχοτρόπων ουσιών στο παιδί κατά την κακοποίηση; η απόσταση ανάμεσα στην εικόνα του δράστη τον υπόλοιπο καιρό («ένας αξιοπρεπής, στοργικός οικογενειάρχης, που όλοι στη γειτονιά σέβονται») και την εικόνα του δράστη κατά την κακοποίηση («ένας σκοτεινό κακό τέρας με βαριά ανάσα που χωνόταν κάτω από τα σκεπάσματα το βράδυ και έκανε αυτά τα φοβερά πράγματα»).

Η πλειοψηφία των περιστατικών σεξουαλικής κακοποίησης των παιδιών συμβαίνει μέσα σε δυσλειτουργικά οικογενειακά συστήματα. Η απώθηση των αναμνήσεων ενισχύεται σθεναρά από την άρνηση του οικογενειακού συστήματος να δεχτεί την αλήθεια και τους μύθους που το σύστημα έχει πλάσει γύρω από τον εαυτό του για να προστατέψει την εικόνα του. Πολλές φορές τα άλλα μέλη της οικογένειας διαισθάνονται ότι κάτι συμβαίνει, αλλά δεν ρωτούν ή περιέργως εξαφανίζονται κατά το συμβάν, ενώ η προσποιητή κανονικότητα μετά τα περιστατικά κακοποίησης (τα μέλη συνευρίσκονται σαν να μη συμβαίνει τίποτα) επιταχύνουν την απώθηση. Η
ντροπή και η μυστικότητα γύρω από την κακοποίηση επιβαρύνουν ιδιαίτερα το παιδί-θύμα και επανειλημμένα στη θεραπευτική πρακτική συναντά κανείς περιπτώσεις, όπου ακόμη κι αν όλα τα αδέρφια σε μια οικογένεια κακοποιούνταν σεξουαλικά, δεν συζήτησαν ποτέ γι΄ αυτό, παρά μόνο στην ενηλικίωση. Το παιδί έχει ανάγκη να διατηρήσει την ψευδαίσθηση ότι οι γονείς του το αγαπούν και έτσι επιλεκτικά «κλειδώνει» μακριά όλες τις μνήμες του «κακού», του «άλλου» γονιού.

Ένα σημαντικό εμπόδιο στην διατήρηση και επαναφορά της μνήμης στο συνειδητό είναι η ανάγκη του επιζώντος, ακόμη και σε μεγάλη ηλικία, να «προστατέψει» τον δράστη, ειδικά αν αυτός είναι γονιός, από την κατηγορία του «βιαστή»: νιώθει ότι έτσι
«προδίδει» τον γονιό – μια προδοσία αντεστραμμένη, καθώς στην πραγματικότητα ο γονιός είναι αυτός που πρόδωσε το παιδί-θύμα.

Η απώθηση είναι η «τέχνη του να μη γνωρίζεις αυτό που γνωρίζεις». Ακόμη κι όταν οι θεραπευόμενοι έχουν συνεχείς νύξεις για κακοποίηση στην παιδική τους ηλικία, είτε με τη μορφή επαναλαμβανόμενων ονείρων, φευγαλέων σκηνών που περνούν
από μπροστά τους, ακόμη και γεγονότων που μπορούν να ανακληθούν, πολλές φορές τείνουν να τις αμφισβητούν, προβάλλοντας την ερώτηση «κι αν κάνω λάθος?». Μια αντίστροφη ερώτηση που προτείνεται είναι «κι αν είναι σωστό?».Συνήθως το συναισθηματικό κόστος που απαντάται στη δεύτερη ερώτηση, είναι πολύ μεγαλύτερο από ότι στην πρώτη. Για άτομα που έχουν κακοποιηθεί στην παιδική τους ηλικία, η άρνηση και η λησμονιά φαίνεται πολύ ευκολότερη λύση- η παραδοχή της αλήθειας είναι πολύ οδυνηρή και δεν γίνεται ελαφρά τη καρδία (Εngel, Β. 1989).

Γιατί να ξεκινήσει κανείς τη διαδικασία επαναφοράς?
Αν ο οργανισμός προστατευτικά απώθησε τις μνήμες, γιατί να μην παραμείνουν εκεί που είναι θαμμένες?
Η άρνηση του οργανισμού να έχει συνειδητή επίγνωση της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης δεν σημαίνει ότι ο οργανισμός δεν υποφέρει από όλα τα επακόλουθα συμπτώματα, όπως διαταραχές πανικού, κατάθλιψη, αυτοκτονικότητα, σεξουαλική δυσλειτουργία, αίσθημα ντροπής, ενοχής και «βρωμιάς», αισθήματα αναξιότητας, δυσκολίες στην εργασία και τις διαπροσωπικές σχέσεις, εξάρτηση από ουσίες, αυτό-τραυματισμός, θυματοποίηση σε κακοποιητικές σχέσεις, διαταραχές στην πρόσληψη τροφής κλπ. Τα συμπτώματα υφίστανται, χωρίς ο επιζών να γνωρίζει από πού προέρχονται (Bass & Davis, 1989).

Συχνά μάλιστα, κατηγορεί τον εαυτό του για αυτά, για την αδυναμία του να λειτουργήσει όπως οι άλλοι άνθρωποι, καθώς η τωρινή ζωή του ίσως φαίνεται φυσιολογική και χωρίς αντικειμενικά προβλήματα. Ο κοινωνικός περίγυρος (και ιδιαίτερα η οικογένεια-αν αυτή ευθύνεται για την κακοποίηση) πιθανότατα επιτείνει την εξαπόλυση κατηγοριών και ενοχών προς το θύμα: έτσι για παράδειγμα, η έφηβη κόρη, που από τη στιγμή που κακοποιήθηκε, άρχισε να τρώει ακατάπαυστα, ώστε να κρύψει το γυναικείο σώμα της και να «προστατευτεί» από στρώματα λίπους, αργότερα θα κατηγορηθεί για έλλειψη αυτό-ελέγχου και «αδυναμία χαρακτήρος».

Η νεαρή κοπέλα που θα ξεκινήσει ριψοκίνδυνη, αχαλίνωτη σεξουαλική συμπεριφορά με πολλούς άνδρες (sexual acting-out), σε μια μη-συνειδητή απόπειρα να ανακτήσει τον έλεγχο πάνω στη σεξουαλική πράξη και τους άνδρες, θα κατηγορηθεί από τον περίγυρο ως «πόρνη», ενώ δεν θα λείψουν και εκείνοι που σε ενδεχόμενη αποκάλυψη της κοπέλας για παιδική σεξουαλική κακοποίηση, θα δικαιολογηθούν ότι «εκείνη το προκάλεσε, αφού πάντα έτσι ήταν.. από μικρή»..

Σύμφωνα με την Renee Fredrickson, όσο πιο πολύ φοβάται ο επιζών να αντιμετωπίσει κατάματα την αλήθεια της κακοποίησης που υπέστη, τόσο μεγαλύτερο είναι το βλαβερό αντίκτυπο της κακοποίησης στη ζωή του. Με την επαναφορά των αναμνήσεων και τη θεραπευτική εργασία που θα ακολουθήσει σε αυτές, είναι δυνατόν τα συμπτώματα να μειωθούν και η ψυχική υγεία του επιζώντος να βελτιωθεί.

Η ανάδυση των αναμνήσεων απελευθερώνει την τεράστια ψυχική ενέργεια, που καταναλώνεται για να κρατηθούν θαμμένες και επιτρέπει τη χρήση της για τη θεραπεία. Η επιζώσα έχει δικαίωμα να γνωρίζει την ιστορία της, να γνωρίζει την αλήθεια όσων της συνέβησαν, να απελευθερωθεί από τους δεσμευτικούς κανόνες σιωπής που της έχει επιβάλλει το οικογενειακό σύστημα, να στρέψει τα συναισθήματα ντροπής, οργής και βρωμιάς εκεί που ανήκουν-στο δράστη- και να προχωρήσει στην ανάκτηση της αυτοεκτίμησής της.

Ποια είναι τα ενδεικτικά συμπτώματα απωθημένης παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης σε ενήλικες?
Σύμφωνα με την αμερικανίδα ειδικό τραύματος Renee Fredrickson, εκατομμύρια ενήλικα άτομα έχουν απωθήσει από τη συνείδησή τους τρομακτικά επεισόδια κακοποίησης, ή ολόκληρα χρόνια από την παιδική τους ηλικία, λόγω του τραύματος που υπέστησαν ως παιδιά. Το Σύνδρομο Απωθημένων Αναμνήσεων (Repressed Memory syndrome) περιγράφει τα συμπτώματα παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης σε ενήλικα άτομα:
1)Περίεργες έλξεις ή φοβίες που δεν εξηγούνται από το γνωστό παρελθόν του ατόμου. Έλξεις για αντικείμενα που χρησιμοποιήθηκαν για τη σεξουαλική κακοποίηση, όπως π.χ. μια βούρτσα, προκύπτουν από την εναπόθεση όλων των θετικών συναισθημάτων του παιδιού πριν την κακοποίηση στο αντικείμενο, ιδιαίτερα αν χρησιμοποιήθηκε στοργή και προσοχή από το δράστη ώστε να αποπλανηθεί το παιδί. Ο ίδιος μηχανισμός εξηγεί και την υπερβολική, καταναγκαστική προσήλωση στο σεξ, που παρατηρείται σε κάποιους επιζώντες. Από την άλλη μεριά, τα ίδια ερεθίσματα μπορεί να λειτουργήσουν φοβικά για την επιζώσα. Έτσι, φοβία να μη κλειδωθούν μέσα στο μπάνιο παρατηρείται συχνά σε αυτούς τους ενήλικες, καθώς τα αποχωρητήρια είναι χώροι που χρησιμοποιούνται συχνά από τους δράστες για τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών.
2)Ενδείξεις αναδυόμενων αναμνήσεων, όπως όνειρα καταδίωξης, εικόνες, αναδρομές στο παρελθόν (flashbacks), σωματικές αισθήσεις.
3)Διάσχιση, αποστασιοποίηση, μούδιασμα, ιδιαίτερα κατά τη σεξουαλική επαφή αναφέρουν σαν να μη βρίσκονται εκεί.
4)Αμνησία ενός ολόκληρου χρονικού διαστήματος της παιδικής ηλικίας, π.χ. ηλικίες10 ως 14.

Χαρακτηριστικά σημάδια απωθημένης ανάμνησης παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης μπορούν επίσης να θεωρηθούν τα ακόλουθα (Bagley & King, 1990):
-Σεξουαλικές συμπεριφορές/αυνανισμός/σεξουαλικές γνώσεις από μικρή ηλικία, που το παιδί δεν θυμάται πώς αποκτήθηκαν.
-Κανένα ή υπερβολικό ενδιαφέρον για το σεξ/σεξουαλική δυσλειτουργία.
-Δεν αντέχουν άγγιγμα σε ορισμένα σημεία του σώματος.
-Παράλυση/αδυναμία να πουν «όχι» σε σεξουαλικά αιτήματα.
-Φαντασιώσεις σεξουαλικής κακοποίησης/σεξουαλική ελευθεριότητα.
-Εφιάλτες/επαναλαμβανόμενα όνειρα καταδίωξης.
-Ξαφνικό ξύπνημα τη νύχτα, με την αίσθηση ότι πνίγεται ή ότι κάποιος είναι στο δωμάτιο.
-Παραμέληση των σωματικών αναγκών.
-Τρόμος του οδοντιάτρου (όταν έχει εξαναγκαστεί σε στοματικό σεξ).
-Μίσος για το σώμα/αίσθημα βρωμιάς.
-Ανεξήγητη αίσθηση ότι κάτι τρομερό έχει συμβεί/ δεν μπορούν να ευελπιστούν για το μέλλον/ αναμένουν κάποια τραγωδία στη ζωή τους.
-Ονειροπολούν/αφαιρούνται.
-Ο ψυχικός πόνος στη ζωή τους είναι δυσανάλογα μεγάλος με ότι γνωρίζουν ότι τους έχει συμβεί.

Πώς γίνεται η επαναφορά των απωθημένων αναμνήσεων?
Η ετοιμότητα για την επαναφορά εξαρτάται από προσωπικούς αλλά και κοινωνικούς παράγοντες. Η κοινωνική ετοιμότητα παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς στις περισσότερες κοινωνίες το θέμα της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης-ιδιαίτερα όταν συμβαίνει μέσα στην οικογένεια- παραμένει ισχυρό ταμπού και ο επιζών-θύμα διαισθάνεται άμεσα την εξωτερική πίεση να μην θίξει αυτό το θέμα. Η πίεση αυτή συνεισφέρει στην αναβολή της επαναφοράς. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, υπήρξε εξέλιξη στην προσέγγιση της παιδικής κακοποίησης στις αγγλόφωνες ανεπτυγμένες χώρες, με ευρεία ενημέρωση του κοινού, ευαισθητοποίηση και πιο ανθρώπινη
ανταπόκριση σε θύματα και επιζώντες και αυτό ενθάρρυνε περισσότερες επαναφορές και αποκαλύψεις.

Υπάρχουν κάποιες καταστάσεις στη ζωή των επιζώντων, που φαίνεται να βοηθούν την εκκίνηση της επαναφοράς των απωθημένων μνήμεων, αλλά και να πυροδοτούν την εκδήλωση των αντιδράσεων μετα-τραυματικού στρες. Αυτές είναι:
-Παρόμοια εμπειρία σαν αυτή της παιδικής κακοποίησης, π.χ. μια οδυνηρή σεξουαλική επαφή, ένας βίαιος σύντροφος.
-Θάνατος του δράστη.
-Εγκυμοσύνη, γέννηση παιδιού.
-Κοινωνική επαφή με παιδί που βρίσκεται στην ηλικία κακοποίησης του επιζώντος.
-Μετάβαση σε νέο αναπτυξιακό στάδιο, όπως εφηβεία ή εμμηνόπαυση.
-Τερματισμός κάποιου εθισμού, π.χ. σε ουσίες, φαγητό, σεξ, τζόγο κλπ.
-Οπτική ή ακουστική ενημέρωση για περιστατικό σεξουαλικής κακοποίησης μέσω τηλεόρασης, εφημερίδας, κάποιου γνωστού κλπ.
-Αίσθημα προσωπικής ασφάλειας και δύναμης, που επιτρέπει στην επιζώσα να αντιμετωπίσει τις οδυνηρές της εμπειρίες.

Η διαδικασία επαναφοράς είναι μια επίπονη διαδικασία, που άλλοτε συμβαίνει αυθόρμητα, άλλοτε αργά και με αρκετή δουλειά εκ μέρους του θεραπευόμενου. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται είναι πολλές, ενώ η αρωγή από ένα σωστά εκπαιδευμένο επαγγελματία ψυχικής υγείας είναι πολύ σημαντική. Καθώς ερευνώνται οι περιοχές που πονούν, ο αποθηκευμένος εσωτερικός πόνος απελευθερώνεται. Ποτέ όμως οι αναδυόμενες μνήμες δεν είναι παραπάνω από αυτό που μπορεί ανά πάσα στιγμή ο θεραπευόμενος να αντέξει- ακόμη κι αν σε δύσκολες στιγμές πιστεύει το αντίθετο.

Κάποιες φορές, οι μνήμες επανέρχονται αυθόρμητα, χωρίς ιδιαίτερη προειδοποίηση, ως πλημμύρα, καταιγισμός, εικόνων, γεγονότων, συναισθημάτων, σωματικών συμπτωμάτων που ξαναζεί ο επιζών, σαν να συμβαίνουν τώρα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η επαναφορά είναι σχετικά απλή, αν και επώδυνη διαδικασία, και ο θεραπευόμενος δεν ταλανίζεται από το επιπρόσθετο φορτίο της αυτό-αμφιβολίας για την πραγματικότητα των αναμνήσεών του.

Σε άλλες περιπτώσεις όμως, η επαναφορά είναι πιο αργή και περίπλοκη. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που διευκολύνουν τη σύνθεση της ιστορίας του παρελθόντος. Χρειάζεται να υπάρχουν κάποιες αρχικές ενδείξεις, που αργά ή γρήγορα εμφανίζονται σε όλους τους επιζώντες. Οι αρχικές ενδείξεις λειτουργούν ως «εστιακό σημείο» και γύρω από αυτό ο θεραπευόμενος εργάζεται για να ανακτήσει
περισσότερες πληροφορίες και να τις συνδέσει, ώστε να παρουσιάζουν αλληλουχία και νόημα για την ιστορία του. Οι αρχικές ενδείξεις μπορεί να είναι:
1)Εικόνες που περνούν φευγαλέα, αλλά επίμονα μπροστά από τα μάτια του θεραπευόμενου: μια μαύρη ζώνη που βγαίνει από ένα παντελόνι, ένα ματωμένο νυχτικό που πέφτει στο πάτωμα, μια μαύρη σιλουέτα που μπαίνει στο δωμάτιο τη νύχτα, το σώμα ενός παιδιού πάνω στο τραπέζι και ένα νέφος από χαρτιά υγείας με το οποίο το σκουπίζουν. Η διερεύνηση των εικόνων αυτών από τον ψυχοθεραπευτή δεν έχει σχέση με την τεχνική των ελεύθερων συνειρμών της ψυχανάλυσης. Στην τεχνική αυτή, ο θεραπευόμενος αναφέρει στη σειρά ανακαλούμενες μνήμες, μνήμες που δεν είχαν θαφτεί. Αυτή η τεχνική αποπροσανατολίζει το θεραπευόμενο. Η
διερεύνηση της απωθημένης μνήμης γίνεται με ανοιχτού τύπου ερωτήσεις στον ενεστώτα γύρω από το εστιακό σημείο, για παράδειγμα:
Θεραπευόμενος «Βλέπω μια μαύρη σιλουέτα να μπαίνει στο δωμάτιο και νομίζω ότι νιώθω φόβο..»
Επαγγελματίας «Μπαίνει στο δωμάτιο και τι κάνει τώρα;»
Θεραπευόμενος «Με πλησιάζει, δεν ξέρω, φοβάμαι πολύ..»
Ε. «Από ποια πλευρά σε πλησιάζει, δεξιά ή αριστερά;»
Θ. «Αριστερά!» (χαρακτηριστικό των απωθημένων μνήμεων είναι ότι σε κάποιες λεπτομέρειες οι θεραπευόμενοι απαντούν με αφοπλιστική σιγουριά, ακόμη και στα σημεία που ισχυρίζονται ότι δε γνωρίζουν τίποτα άλλο)
Ε. «Και τι συμβαίνει τώρα που σε πλησιάζει;»
Θ. «Δεν θυμάμαι τίποτα άλλο, έχω μπλοκάρει»
Ε. «Ωραία, μέχρι εδώ είναι αυτά που θυμάσαι. Ξέρουμε κι οι δυο ότι μέχρι εδώ είναι η μνήμη, αν υποθέσουμε όμως ότι έστω τα θυμόσουν όλα, τι θα έλεγες ότι συμβαίνει μετά;» (παρακάμπτει τις άμυνες του θεραπευόμενου)
Θ. «Σαν να έμπαινε κάτω από τα σεντόνια και να ένιωθα ένα βάρος επάνω μου και μια άσχημη βαριά αναπνοή που με πνίγει, Θεέ μου είναι αποπνικτικό και νιώθω ναυτία..(παρεμβάλλονται και σωματικές αναμνήσεις).Όμως, αυτά τώρα τα βγάζω από το μυαλό μου, δε σημαίνει ότι συνέβησαν!» (Συχνότατα, οι θεραπευόμενοι που έχουν πραγματικά σεξουαλικά κακοποιηθεί προβάλλουν αντίσταση στην παραδοχή της κακοποίησης, λόγω του ψυχικού κόστους που αυτή συνεπάγεται).

Σε αυτό το σημείο ο επαγγελματίας μπορεί να προτείνει να κρατήσει ο θεραπευόμενος δοκιμαστικά το μέρος των αναμνήσεων, που «έχει βγάλει από το μυαλό του» για κάποιο χρονικό διάστημα, π.χ. έξι μήνες, και στο αναμεταξύ είτε μπορεί να αναδυθούν αυτόματα οι απωθημένες μνήμες, είτε η σύνδεση των υπολοίπων στοιχείων να συναινεί προς την αλήθεια τους. Στο τέλος του χρονικού διαστήματος μπορεί ο θεραπευόμενος να αποφασίσει για τον εαυτό του κατά πόσον είναι αλήθεια ή όχι. Το βασικό σημείο είναι να νιώσει ο θεραπευόμενος αρκετά δυνατός, ασφαλής και προστατευμένος για την ανάδυση των αναμνήσεων και αυτό
εξυπηρετείται σε σημαντικό βαθμό από τη θεραπευτική σχέση. Επίσης, κρίσιμης σημασίας είναι η άρση των ενοχών και της προστασίας που παρέχει ο θεραπευόμενος απέναντι στο δράστη, αν εκείνος ή εκείνη είναι μέλος της οικογένειάς του. Για αυτό το σκοπό, ο επαγγελματίας μπορεί να τον καθησυχάσει ότι δε χρειάζεται να απαγγείλει κατηγορίες σε κανέναν, ούτε να αποκαλύψει κάτι αν δε το θέλει κι ότι μπορεί να επιτρέψει στον εαυτό του να γνωρίζει αυτό που γνωρίζει, ώστε να θεραπευτεί. Σπάνια μετά από ένα τέτοιο χρονικό διάστημα, οι θεραπευόμενοι εξακολουθούν να διατηρούν αμφιβολίες. Ακόμη και τότε όμως, μπορούν να ξεκινήσουν τη θεραπεία για τα συμπτώματα που κάποια άγνωστα, προς το παρόν, γεγονότα τους έχουν προκαλέσει(Bass & Davis 1989).
2)Όνειρα που σχετίζονται με σεξουαλική κακοποίηση και επαναλαμβάνονται συχνά, εφιάλτες με έντονο τρόμο, όνειρα καταδίωξης από βιαστές, δολοφόνους, ψυχοπαθείς. Όνειρα που περιέχουν μέρη όπου κακοποιούνται συχνά τα παιδιά, όπως υπόγεια, αποχωρητήρια, υπνοδωμάτια, ή μέρη σώματος, όπως οπίσθια, ανδρικά και γυναικεία γεννητικά όργανα, στήθη. Όνειρα με τέτοιο περιεχόμενο, που βιώνονται έντονα καθώς εκτυλίσσονται, μπορούν να ενισχύσουν τις αρχικές ενδείξεις προς αυτήν την κατεύθυνση.
3)Άλλες τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να διευκολύνουν την ανάδυση αναμνήσεων είναι η ελεύθερη, γρήγορη γραφή, η ύπνωση, η ζωγραφική, η απελευθέρωση συναισθημάτων, ιδιαίτερα του θυμού, η ανάλυση σωματικών αισθήσεων, κατά τη διάρκεια του μασάζ ή του σεξ (π.χ. το αίσθημα ναυτίας κατά τη σεξουαλική επαφή παρατηρείται πολύ συχνά σε επιζώντες από παιδική σεξουαλική κακοποίηση). Άλλη χαρακτηριστική πηγή πληροφορίας για την πραγματικότητα της σεξουαλικής κακοποίησης είναι οι αυθόρμητες εκφράσεις και λέξεις που «ξεφεύγουν» από τους επιζώντες, όταν δεν το περιμένουν. Για παράδειγμα, η Έλσα στα 20 της δεν είχε καμία ανάμνηση από παιδική σεξουαλική κακοποίηση-οι πρώτες μνήμες αναδύθηκαν μετά τα 30 της. Κατά τη διάρκεια μιας έντονης συναισθηματικά σεξουαλικής επαφής που είχε στα 20 της, σταμάτησε και άρχισε να κλαίει ακατάπαυστα, χωρίς να γνωρίζει γιατί. «Ο σύντροφός μου με ρώτησε αν με έχουν βιάσει και του απάντησα αυθόρμητα Ναι!. Μετά παραξενεύτηκα, λέω γιατί το είπα αυτό, όμως δεν ένιωσα καθόλου ότι είπα ψέματα! Ένιωσα ότι ξεστόμισα την αλήθεια και εκείνη τη στιγμή που είχα αφεθεί και μετά, για αυτό δεν το πήρα πίσω. Μετά από 10 χρόνια, κατάλαβα, ότι χωρίς να το ξέρω, πράγματι είχα πει την αλήθεια..»

Η σύνθεση της ιστορίας
Ο συνδυασμός των ονείρων, των εικόνων, των σωματικών και ψυχικών συμπτωμάτων, των αυθόρμητων συμπεριφορών του θεραπευόμενου και των άλλων τεχνικών που χρησιμοποιούνται δίνει συνήθως μια βασική εικόνα για το τι έχει συμβεί. Παρ’ όλα αυτά, ο σεξουαλικά κακοποιημένος θεραπευόμενος συνήθως εξακολουθεί να αμφιβάλλει, καθώς το οικογενειακό σύστημα έχει προγραμματίσει το θύμα να αμφιβάλλει για τις δικές του αισθήσεις. Η αναζήτηση πληροφοριών του ενήλικου επιζώντα από το οικογενειακό του περιβάλλον αντιμετωπίζεται με καχυποψία, καθώς διαισθάνονται ότι πάει να αγγίξει το «απαγορευμένο» θέμα, ενώ
τις περισσότερες φορές προσπαθούν να το αποπροσανατολίσουν δίνοντας ψευδή στοιχεία και λανθασμένες κατευθύνσεις.

Πολλές φορές, οι μνήμες φαίνονται τόσο απίστευτες που «αποκλείεται να είναι αληθινές!». Δυστυχώς όμως, η διαστροφή ενός ανεξέλεγκτου δράστη περνά στα όρια του ασύλληπτου, ενώ πολλές φορές, ειδικά στην τελετουργική κακοποίηση (ritual abuse), πραγματοποιούνται ιδιαίτερα ειδεχθείς και απίθανες πράξεις, ούτως ώστε να μην πιστέψει κανείς τα θύματα: σε παράδειγμα τελετουργικής κακοποίησης παιδιών στην Αμερική, έγινε μπροστά στα νήπια-θύματα εικονική εκτέλεση ενός μέλους, ο
οποίος ήταν ντυμένος ως ένας διάσημος τραγουδιστής, ενώ ακολούθησε σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών και «ανθρωποθυσία» ενός από αυτά. Ακόμη κι αν κάποιο από τα επιζώντα παιδιά ξεπερνούσε τις απειλές σιωπής, ποιος θα το πίστευε αν έλεγε ότι εκτέλεσαν μπροστά του τον Έλβις Πρίσλευ; Οι δράστες τελετουργικής κακοποίησης συνδυάζουν σαδισμό με ευφυία, ενώ πολλές φορές προγραμματίζουν τα θύματά τους να αυτοκτονήσουν αν μιλήσουν..

Ο έμπειρος θεραπευτής θα μπορέσει να κρίνει σχετικά με την αλήθεια της ιστορίας του θεραπευόμενου, βοηθούμενος από την παρουσία του συνδρόμου απωθημένων αναμνήσεων, από την παρουσία ψυχικών συμπτωμάτων και οδύνης στη ζωή του θεραπευόμενου δυσανάλογα μεγάλων σε σχέση με τα δεδομένα της ζωής του, από την παροχή πληροφοριών σχετικά με το προφίλ του δράστη, από την αυθόρμητη αποκάλυψη λεπτομερειών που «ξεφεύγουν» από τον θεραπευόμενο, από δεδομένα του οικογενειακού συστήματος του θεραπευόμενου (π.χ. πολλαπλές απόπειρες αυτοκτονίας μεταξύ αδερφών). Άλλα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τους επιζώντες είναι ότι δυσκολεύονται να δεχθούν τη συμπόνια των άλλων, ότι θυμώνουν πάρα πολύ όταν κάποιος αμφισβητεί τις αναμνήσεις τους, αλλά δείχνουν να αμφιβάλλουν όταν κάποιος τους πιστεύει (ιδιαίτερα στο αρχικό στάδιο της επαναφοράς). Όταν ο θεραπευόμενος κρίνει ότι έχει συγκεντρωθεί μια κρίσιμη μάζα από αυτά τα στοιχεία, μπορεί να ελευθερωθεί από τις αυτό-αμφιβολίες του και να είναι σίγουρος, ότι παρά τα κάποια κενά ή σποραδικά λάθη, η γενική ιστορία του είναι αληθινή, ότι πράγματι συνέβη, ότι είναι πιστευτός και ότι μπορεί να θεραπευτεί.

Βιβλιογραφία
1) Renee Fredrickson, PHD, 1992,“Repressed Memories: a journey to recovery
from sexual abuse”, Fireside, Simon &Schuster, NY.
2) Bass E. & Davis L., 1988, “The courage to heal”, NY Harper and Row.
3) Engel B., 1989 “The Right to Innocence”, Ballantine Books, CA
4) Bagley C. & King K., 1990, “Child Sexual Abuse”, Tavistock/ Routledge
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Τετ 01 Σεπ 2010, 14:26

Η ιστορία του «Α serbian film» είναι η εξής: ένας πρώην πορνοστάρ επανέρχεται στη δράση όταν του κάνουν μια δελεαστική οικονομική προσφορά, χωρίς όμως να γνωρίζει ακριβώς τις προθέσεις του παραγωγού του. Βρίσκεται, όμως, εγκλωβισμένος σε έναν μονόδρομο σεξουαλικής βιαιότητας, που κορυφώνεται με τον βιασμό ενός μωρού, μόλις βγαίνει από την κοιλιά της μητέρας του. Υποτίθεται ότι ο πορνοστάρ κάνει αυτή την αηδιαστική -ίσως δεν φτάνουν οι λέξεις- πράξη, επειδή έχει πάρει ένα είδος ναρκωτικού και είναι σε κατάσταση trance.

MORE->
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=198061

τι εχει παθει η ελευθεροτυπια?συνηθως κατι τετοια νεοεποχιτικα τα εξυμνουσε...

[ασχετο:αλλά δειτε και τουτο...Αλλο θεσμισμένη λειτουργία ενός (όποιου) πρωθυπουργικού γραφείου (που μάλιστα ποικίλλει όσον τα πολιτεύματα) κι άλλο γνωρίζω κάποιον κάπου, σε μια πισίνα, τον «πάω» και τον διορίζω... σύμβουλό μου! Αλλωστε ο κ. Παπανδρέου δεν είναι η πρώτη φορά που επιδεικνύει μια εξωθεσμική πριγκιπική αντίληψη και για τα πολιτικά, και για τα πολιτειακά. Κάπως έτσι συνάντησε σε ένα γυμναστήριο την κ. Τσόκλη και την έκαμε βουλευτή Επικρατείας. Ή την κ. Καραχασάν, ή τον, κατά δήλωσίν του, «ελληνόφωνο» Ευρωπαίο, τον νυν δερβέναγα της ΔΕΘ. Ή τον κωμικό δον Τομάζο Σκιόπα. ...........http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=197589]


και συμπληρωνω ασχετον:http://news247.gr/kosmos/paraksena/kses ... 93157.html

επανερχομαι στο εμετικο φιλμ....για να δουμε τωρα θα εχουμε τις γνωστες ρηχες ανεξοδες "αντιρατιστικες αντισυντηρητικες "π@παριες περι
ελευθεριας της σκεψης - τεχνης κτλ ή μηπως τελειωσε το αποθεμα κουτοχορτου για τον ελληνικο λαον..?

εκας οι βεβηλοι!!! :rose:---τα εκανα λλιον αχταρμα... :?
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Τετ 01 Σεπ 2010, 14:33

Στο όνομα της 'τέχνης' έχουν γίνει τεράστια εγκλήματα κι έχουν εξυμνηθεί τα χειρότερα μέρη του ανθρώπινου ψυχισμού!

Τέτοια τέχνη προσωπικά την έχω χεσμένη και καλό θα ήταν ίσως -επιτέλους- να μπει ένας φραγμός στο τι θα βάζουν στο κεφάλι μας, και ιδιαίτερα στο κεφάλι των νέων...
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Kariatida » Τετ 01 Σεπ 2010, 14:43

Βιασμός νεογνού; Νεογνού;;; Θα έπρεπε τουλάχιστον να έχει την αξιοπρέπεια να αυτοκτονήσει κι αυτός και οι σιχαμένοι ανώμαλοι που πλούτισαν από αυτό το έκτρωμα. Ως πού θα φτάσει η διαστροφή αυτών των ανθροποιειδών; Όχι ευνουχισμός, ούτε φάρμακα, ούτε ηλεκτροσόκ. Αργός και βασσανιστικός θάνατος. Πρώτα ξεπέτσιασμα και μετά ακρωτηριασμός, ό,τι εξέχει να κόβεται, με τελικό στόχο το κεφάλι.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
OberoN
Ιδεογραφίτης με τα όλα του
Ιδεογραφίτης με τα όλα του
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Δευ 10 Μάιος 2010, 13:30
Φύλο: Άνδρας

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από OberoN » Πέμ 02 Σεπ 2010, 09:00

Τελικά το ανθρώπινο μυαλό διαθέτει απίστευτο βαθμό νοσηρότητας.

Η θανατική ποινή δεν έπρεπε να απαγορευθεί.

Δεν είμαι δημοκρατικός και δε σέβομαι τα διακιώματα κανενός σε τέτοια θέματα. Το έκτρωμα πρέπει να απαγορευθεί και να μην προβληθεί. Με τις πέτρες πρέπει να πάρουν όποιον άρρωστο ανεγκέφαλο πάει έστω και από "περιέργια" να το δει.

Ίσως όποιοε έκατσε και είδε την ταινία να του άρεσε και η ιδέα να κάνει το ίδιο αυτός στο γιο του..... ΘΑΝΑΤΟΣ...
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Πέμ 02 Σεπ 2010, 12:51

Δεν είναι αναρχικές οι σκέψεις σας κ. Τσόκλη.
Ανήθικες είναι.


http://hamomilaki.blogspot.com/2010/08/ ... -rape.html

[ενδιαφερον το σαητ αυτο?αγωνας κατα των εμετικων παιδοφιλων και συμβολα αυτων...]

εγκωμιο βιασμων απο τον """"""καλιτεχνη """""πατερα της τσοκλη[αορκιστη] η οποια ομως πηρε θεση
για τις....θεσεις του πατρος της ως παρουσιαστηκαν ανημερα 15αυγουστο ....
απο κρατικο καναλι το οποιο πλερωνουμε...

ολα ενωνονται ..συμβολοκτονιας συνεχεια εκτος των αλλων
να τη χαιρεσαι γκαπ τη μαγια που λεει να ξεκινησει δημοσια κουβεντα επι του θεματος του βιασμου
λες και δεν ειναι ξεκαθαρο το ανοσιουργημα...λες και προκειται να αναλυσουμε τη διαδικασια αναπαραγωγης
των κοαλα στην ταζμανια και τις επιπτωσεις της στη λαικη παραδοση των αβοριγινων....

------------------
Ωστόσο η Μάγια Τσόκλη έσπευσε να υπερασπιστεί και τον πατέρα της: «Ανεξάρτητα από αυτό, θα επιθυμούσα να μη λησμονούμε ότι ο Κώστας Τσόκλης αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πνευματικά κεφάλαια της χώρας μας, του οποίου η προσφορά είναι αδιαμφισβήτητη».


Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/ ... z0yMbzhqAY
---------------------
μήπως ηρθε η ωρα να κανουμε το κατι παραπανω ....?
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Πέμ 02 Σεπ 2010, 13:18

μεγαλο πνευματικο κεφαλαιο της χωρας λοιπον ο τσο[κ]λης...ω καιροι ω ηθη...
καποτε πνευματικο κεφαλαιο για τουντον ρημαδοτοπον ηταν :
θοδωρακης, χατζιδακης, καβαφης, ιορδανιδου, ζεη, αλεξιου, μοντης, τσαρουχης,
διδω σωτηριου, ελυτης, σεφερης, κουν, κατρακης....κτλ κτλ

o tempora o mores....



καποτε ειχαμε μαγια μελισσα, μαγια μελαγια....
τωρα μαγια τσοκλη...βουλευτης ελληνις να κανει εκπομπη στην Πολη και να την αποκαλει
συνεχεια ιστανμπουλ μηπως και παρεξηγηθουν...οι παπαγαλοτροφοι καουμποηδες εφεντες μας... :banghead:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Τρί 07 Σεπ 2010, 08:49

Αγαπητοί φίλοι μας.
Πριν από όλα θα ήθελα και μέσω αυτής της ανάρτησης να ευχαριστήσω και να συγχαρώ για μια ακόμη φορά τους συμπολίτες μας που δια των κινητοποιήσεων και των αντιδράσεών τους,απέδειξαν σε ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ότι στην χώρα μας δεν κατοικούν ευνουχισμένοι απο τα δόγματα της "Νέας Εποχής" πολίτες αλλά άξιοι απόγονοι των αγωνιστών και των Μαρτύρων του χθές και του σήμερα.
Χαίρομαι που η αξιοπρέπεια και η τιμή δεν αποτελούν παρελθόν, όπως κάκιστα πιστεύουν οι χθεσινοί και οι σημερινοί σφετεριστές της εξουσίας, αλλά βασικό στοιχείο του παρόντος, το οποίο απο εδώ και στο εξής θα το συναντούν όλο και περισσότερο μπροστά τους.
Το ότι θα βρεθούν κάποιοι διεστραμένοι άνανδροι και τσανακογλύφτες της εξουσίας, που θα μιλήσουν για "λογοκρισία" κλπ,το θεωρώ βέβαιο και δεν με απασχολεί καθόλου.
Κάθε τι έχει και το όριό του και η ανοχή μας τόσα χρόνια έδωσε το δικαίωμα σε κάθε θλιβερή πορδή να παριστάνει τον τενόρο.
Σιγά μην φοβηθούμε μπάς και κάποιο κτήνος παιδεραστής θεωρήσει ως λογοκρίσία την μη προβολή αυτής κινηματογραφικής ανωμαλίας.
Αυτό που θα πρέπει να καταλάβει όλο αυτό το σκυλολόϊ του άδη, είναι ότι ήρθε επιτέλους ο καιρός να φύγουν απο το προσκήνιο της κοινωνικής και πολιτισμικής ζωής του τόπου μας και να πάνε στα τσακίδια ή ακόμα καλύτερα στο αφεντικό τους που τόσο επιθυμούν να τον δουν να διαφεντεύει τον κόσμο.
Το να διώκεται απο το λαό και τις διωκτικές αρχές ο δημιουργός , ο διακινητής και ο αποδέκτης υλικού παιδικής πορνογραφίας και μάλιστα της ειδεχθέστερης μορφής της, όχι μόνο δεν αποτελεί "λογοκρισία" αλλά καθήκον και υποχρέωση.
Αν πάψουμε να θεωρούμε ως κακούργημα και μάλιστα ειδεχθές τον βιασμό ενός βρέφους τότε όπως έγραψα τις προάλλες,καλύτερα να πάψουμε να υπάρχουμε ως έθνος.
Αν δεν κατακρίνουμε ως εγκληματικές και αηδιαστικές απόψεις σαν κι αυτές του γερο-Τσόκλη που θεωρεί τον βιαστή γυναικών ως γνήσιο "άντρακλα" ο οποίος έχει κάθε δικαίωμα να "γευτεί" το σώμα της γυναίκας που τον "προκάλεσε",τότε καλύτερα να εξαφανιστούμε σαν λαός διότι μόνο αρρώστια και πόνο θα μπορούμε να προσφέρουμε στις επόμενες γενιές και στις υπόλοιπες κοινωνίες.
Φτάνει πιά!
Δεν έχουμε καμία διάθεση να τρεφόμαστε με τους εμετούς του κάθε διεστραμένου και δαιμονοποιημένου ψευτοκουλτουριάρη.
Και πάλι σας συγχαίρω όλους απο την καρδιά μου που δείξατε την λεβεντιά και την ωριμότητα του αληθινού Έλληνα.


http://www.klassikoperiptosi.blogspot.com/
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
ratataplan
Φρεσκαδούρα
Φρεσκαδούρα
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2010, 13:06
Φύλο: Γυναίκα

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από ratataplan » Δευ 27 Σεπ 2010, 13:44

http://wikileaks.org/wiki/FBI_pedophile_symbols

Υπάρχουν ορισμένα σύμβολα που χρησιμοποιούν οι παιδεραστές για να αναγνωρίζονται μεταξύ τους και τα οποία κυκλοφορούν ακόμη και σε κοσμήματα. Δεν ξερω κατα ποσο αληθευει κατι τετοιο. Δεν μπορώ να καταλάβω παντως τι θα εξυπηρετούσε τους παιδόφιλους κατι τετοιο.
-Πρόσεχε τις σκέψεις σου, γίνονται λόγια....Πρόσεχε τα λόγια σου, γίνονται πράξεις...Πρόσεξε τις πράξεις σου, γίνονται συνήθειες....Πρόσεχε τις συνήθειες σου, γίνονται χαρακτήρας.....Πρόσεχε το χαρακτήρα σου γιατί γίνεται η μοίρα σου.
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από ArELa » Τρί 28 Σεπ 2010, 13:21

Ναι και κάπου αλλού το'χουμε αυτό. Ίσως και στην αρχή αυτού του στίκι ή του προηγούμενου.

Το θέμα είναι ότι δε χεριάζεται να φοράς τέτοια όταν μπαίνεις ας πούμε σε πολύ πριβέ χώρους τους για τα πριβέ και ντεκαντάντ γλέντια τους, όπως στο Bohemian Grove ας πούμε, όπου η συντριπτική πλειονότητα (αν όχι όλοι) αυτών των καθαρμάτων, είναι παιδο-ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ-ΑΣΕΛΓΟΙ (μπορει και δολοφόνοι). Στο πλαίσιο της δικής τους "νόρμας" φυσικά, που απέχει κάτι έτη φωτός απ'τη δική μας.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Illuminus
Συντονιστής Ενότητας
Συντονιστής Ενότητας
Δημοσιεύσεις: 658
Εγγραφή: Πέμ 07 Οκτ 2010, 23:28
Φύλο: Άνδρας

Re: ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ: Μια μάστιγα στον πλανήτη 2

Δημοσίευση από Illuminus » Δευ 20 Δεκ 2010, 19:03

The lunatics are running the asylum...
People laugh at you because you're different, you laugh at people because they're all the same
Τρώμε φάπες και εξάγουμε δημοκρατία...
Άβαταρ μέλους
Dhmellhn
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές

Μετά τους ντιντήδες σειρά οι παιδόφιλοι

Δημοσίευση από Dhmellhn » Πέμ 03 Μαρ 2011, 23:07

Μετά τη "σεξουαλική αποκατάσταση" των ντιντίδων, φαίνεται πως έφθασε η ώρα των παιδοφίλων. Στη σειρά περιμένουν οι νεκρόφιλοι, οι κτηνοβάτες, οι κοπρολάγνοι και άλλες τέτοιες "χαριτωμένες" μειονότητες. Διαβάστε:

Καναδάς: Η παιδοφιλία αποτελεί έναν "σεξουαλικό προσανατολισμό", λένε "εμπειρογνώμονες" στη Βουλή

Καναδάς: Σε πρόσφατη κοινοβουλευτική συνεδρίαση για ένα νομοσχέδιο σχετικά με τα σεξουαλικά αδικήματα εις βάρος παιδιών, εμπειρογνώμονες ψυχολόγοι ισχυρίστηκε ότι παιδοφιλία είναι ένας «σεξουαλικός προσανατολισμός», όπως η ομοφυλοφιλία ή η ετεροφυλοφιλία, ένας ορισμός που αμφισβητήθηκε από κάποιο μέλος του Κοινοβουλίου που ήταν παρόν.

Ο νόμος Bill C-54, ένας νόμος για την Αλλαγή του Ποινικού Κώδικα, επιδιώκει να αυξήσει ή να επιβάλει υποχρεωτικές ελάχιστες ποινές ή τιμωρία για αυτούς που παρενοχλούν σεξουαλικά τα παιδιά για συγκεκριμένα εγκλήματα.

Η Κοινοβουλευτική συζήτηση, στις 14 Φεβρουαρίου είχε επίκεντρο την υποχρεωτική ελάχιστη ποινή φυλάκισης και πώς οι παραβάτες ανταποκρίνονται στη θεραπεία. Ο Δρ Vernon Quinsey και ο Δρ Hubert Van Gijseghem, ειδικοί επί του θέματος, κλήθηκαν να καταθέσουν.

"Όταν μιλάμε για τη θεραπεία ή όταν τα άτομα παίρνουν θεραπεία και αισθανόμαστε ότι όλοι έχουν ηρεμήσει, τα καλά νέα είναι συχνά απατηλά», δήλωσε ο Van Gijseghem, ψυχολόγος και συνταξιούχος καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μόντρεαλ.

«Οι παιδόφιλοι δεν είναι απλώς άνθρωποι που διαπράττουν ένα μικρό αδίκημα από καιρό σε καιρό, αλλά πλήττονται από αυτό που είναι ισοδύναμο με έναν σεξουαλικό προσανατολισμό όπως και ένα οποιοδήποτε άτομο μπορεί να καταγίνεται με την ομοφυλοφιλία ή και την ετεροφυλοφιλία ακόμα», τόνισε ο Van Gijseghem.

"Οι παιδεραστές έχουν αποκλειστική προτίμηση στα παιδιά, που είναι το ίδιο όπως το να έχει κάποιος σεξουαλικό προσανατολισμό. Δεν μπορείτε να αλλάξετε τον σεξουαλικό προσανατολισμό του προσώπου αυτού» πρόσθεσε, ωστόσο: «.. Μπορεί όμως να παραμείνει εγκρατής».

Ο βουλευτής Serge Ménard εξήρε αργότερα τους μάρτυρες. "Ο κ. Van Gijseghem και ο κ. Quinsey", δήλωσε ο Ménard, «διορθώσαν ορισμένες από τις εντυπώσεις μας».

Ωστόσο, ο βουλευτής Marc LeMay των Bloc Quebecois αμφισβήτησε τον ορισμό του Van Gijseghem. «Οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν περίμενα, την Ημέρα αυτή του Αγίου Βαλεντίνου, να μιλάμε για αυτό το ακατάλληλο είδος της ‘αγάπης’. Δεν είναι πραγματικά αγάπη. Έχει να κάνει περισσότερο με τη βία και τον έλεγχο. Ανησυχώ, καθηγητή Van Gijseghem ... γιατί λέτε, αν δεν κάνω λάθος, ότι η παιδοφιλία είναι ένας σεξουαλικός προσανατολισμός".

«Αυτό είπα», συνέχισε ο Van Gijseghem.

Ο LeMay τον πίεσε, ρωτώντας τον εάν, επομένως, θα πρέπει "να συγκριθεί με την ομοφυλοφιλία."

"Ναι, και με την ετεροφυλοφιλία," απάντησε ο Van Gijseghem. «Αν, για παράδειγμα, θα ζούσατε σε μια κοινωνία όπου η ετεροφυλοφιλία ήταν απαγορευμένη και σας έλεγαν ότι θα πρέπει να ακολουθήσετε θεραπεία για να αλλάξετε τον σεξουαλικό προσανατολισμό σας, θα μπορούσε πιθανότατα να πείτε ότι αυτό είναι λίγο τρελό. Με άλλα λόγια, δεν θα το δεχόσασταν καθόλου. Χρησιμοποιώ αυτή την αναλογία για να πω ότι, ναι πράγματι, οι παιδόφιλοι δεν αλλάζουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους. "

Κατά τη διάρκεια της μαρτυρίας του, ο Quinsey, ομότιμος καθηγητής της ψυχολογίας στο Βασιλικό Πανεπιστήμιο (Queen’s University), είπε ότι ‘σεξουαλικά’ οι παιδόφιλοι "προτιμούν παιδιά προεφηβικής ηλικίας." «Δεν υπάρχουν αποδείξεις», είπε, "ότι αυτό το είδος της προτίμησης μπορεί να αλλάξει μέσω της θεραπείας ή μέσα από οτιδήποτε άλλο. "

"Μπορείτε να διαχειριστείτε τον κίνδυνο που οι παραβάτες του σεξ - ακόμη και οι παιδεραστές, παρουσιάζουν", πρόσθεσε ο Quinsey, «Δεν είναι απαραίτητο ότι πρέπει να αλλάξουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους. Χρειάζεται να μάθουν να ελέγχουν τον εαυτό τους, με τη βοήθειά μας."

"Κατά τη γνώμη μου, η κοινωνία και κανείς εδώ στην αίθουσα δεν θα δεχτεί την παιδοφιλία, ακόμη και αν πρόκειται για σεξουαλικό προσανατολισμό», είπε ο LeMay, «Θυμάμαι μια περίοδο, όχι πολύ καιρό πριν, όταν η ομοφυλοφιλία αντιμετωπίζονταν ως ασθένεια. Είναι πλέον αποδεκτή, η κοινωνία την έχει αποδεχθεί ... Δεν μπορώ να φανταστώ την παιδεραστία να γίνεται αποδεκτή το 2011. Εσείς μου λέτε ότι ακόμη και αν επρόκειτο να επιβληθεί μια πενταετής - τουλάχιστον - φυλάκιση στους ανθρώπους αυτούς, δεν θα λύσει το πρόβλημα. Μόλις βγει από τη φυλακή, θα γίνει ξανά παραβάτης. Αυτό είναι ανησυχητικό. "

Ένας αρθρογράφος της Toronto Sun, ο Brian Lilley, σοκαρίστηκε από τη μαρτυρία του Van Gijseghem: "αυτό που πραγματικά με συγκλόνισε ήταν ο καθηγητής του Universite de Montreal, ο Δρ Hubert Van Gijseghem, ο οποίος εμφανίστηκε να πει στους βουλευτές ότι η παιδεραστία είναι ένας σεξουαλικός προσανατολισμός όπως ακριβώς η ετεροφυλοφιλία ή η ομοφυλοφιλία». Και υποστήριξε : «ήρθε η ώρα να πάρουμε πίσω τη χώρα μας αγνοώντας τους "εμπειρογνώμονες"».

http://www.lifesitenews.com/news/pedoph ... parliament
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
Άβαταρ μέλους
KAL EL
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1368
Εγγραφή: Πέμ 02 Σεπ 2010, 21:43
Irc ψευδώνυμο: KAL EL
Φύλο: Γυναίκα

Re: Μετά τους ντιντήδες σειρά οι παιδόφιλοι

Δημοσίευση από KAL EL » Πέμ 03 Μαρ 2011, 23:23

Συγνώμη αλλά έχω χάσει και το τελευταίο ίχνος λογικής με αυτόν τον Van.....
Μήπως ξεχνάει ή προσπερνάει αδιάφορα μία σημαντική παράμετρο;
Ότι ο ανώμαλος έχει να κάνει με αθώα ανήλικα ΠΑΙΔΙΑ;
ΑΝΗΛΙΚΑ ΑΘΩΑ ΠΑΙΔΙΑ όχι με ενήλικους ( που και αυτό χρειάζεται συζήτηση ) όχι λοιπόν με ενήλικους που γνωρίζουν τί κάνουν και τί επιλέγουν.

Μου "αρέσει" που έχουν φτάσει πλέον οι "πολιτισμένες" κοινωνίες να συζητούν τέτοια θέματα, αντί να αποκλείουν εκ των προτέρων και την παραμικρή πιθανότητα νομιμοποίησης τέτοιων διαστροφών.
Και χρησιμοποιούν και εκλεπτισμένες εκφράσεις "σεξουαλικός προσανατολισμος" για να συγκαλύψουν ένα άρρωστο και βδελυρό πάθος.

Εκείνα τα τέρατα στο Βέλγιο αν θυμάμαι, που είχαν απαγάγει και κρατούσαν κάτω από φρικτές συνθήκες ανήλικα παιδιά, βασανίζοντάς τα και βιάζοντάς τα τι έκαναν; Ακολουθούσαν τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό ; :swear:

<<Αναιρώ, όπως δεν αναίρεσε ποτέ κανείς, και είμαι εν τούτοις το αντίθετο ενός αρνητικού πνεύματος>>
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”