ΚΚΕ και ΛΑΟΣ στον απόλυτο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ τους.

KASSANDROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 5 φορές

Re: ΚΚΕ και ΛΑΟΣ στον απόλυτο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ τους.

Δημοσίευση από KASSANDROS » Παρ 16 Ιούλ 2010, 11:22

Mantam Froufrou έγραψε:
Ο εμφύλιος από την άλλη δεν ήταν έργο ενός, όπως ποτέ δεν είναι. Ο εμφύλιος δεν έγινε γιατί οι κομμουνιστές ξαφνικά αποφάσισαν να σκοτώσουν Έλληνες. Έδωσαν αίμα και πήγαν να τους πάρουν και τα σώβρακα. Παρέδωσαν όπλα και παραλίγο να τους αφανίσουν. Αυτούς που έθαψαν παιδιά, συζύγους και γονείς στο όνομα της ελευθερίας. Δε λέω πως καλά έκαναν, αλλά δε θα τους δώσω και το 100% της ευθύνης. Οι ευθύνες μοιράζονται σε πολλές μεριές! Και στους κομμουνιστές και σε πολλούς άλλους, που μονίμως επιλέγουμε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ να τους ξεχνάμε και να τους δίνουμε συγχωροχάρτι! Ο εμφύλιος κακώς έγινε, αλλά ήταν έργο πολλών και πρέπει κάποτε σαν Έλληνες να το αποδεχτούμε για να προχωρήσουμε.
Μαντάμ ... άστο καλύτερα... άστο που σου λέω... δεν σε συμφέρει καθόλου. Ασχοληθείτε με κάτι άλλο.

Και δεν ήταν εμφύλιος... Ήταν συμμοριτοπόλεμος. Εμφύλιος ήταν επί Κατοχής.
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΚΚΕ και ΛΑΟΣ στον απόλυτο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ τους.

Δημοσίευση από ArELa » Παρ 16 Ιούλ 2010, 12:18

Σε ένα γρήγορο ψάξιμο βρήκα το εξής:

"Οσον αφορα την ονομαστικη ψηφοφορια που ζητησε το ΚΚΕ. Πριν απο μια βδομαδα οταν ξαναεγινε ψηφοφορια το ΚΚΕ δεν ηταν εκει να ζητησει ονομαστικη.Το ΛΑΟΣ επισης δεν ζητησε ονομαστικη... γιατι ειχε φροντισει να μην εχει τον απαραιτητο βουλευτων.Μαλλον εκει στο ΚΚΕ μαθανε οτι δεν πρεπει να παιζεις με τη φωτια ειδικα οταν δεν ξερεις πως να την διαχειριστεις.Φανηκε ποιος ειναι ο προστατης του λαου μεσα στη Βουλη απο το κομματα.Κανενας.

http://www.inews.gr/60/KKE-den-paizoun-me-ti-fotia.htm

(στις 14/7 αυτο)



Τελικά τι έγινε; Ζήτησε ή δεν ζήτησε; Αν ζήταγε δεν θα'πρεπε να'χε γίνει; :shock:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: ΚΚΕ και ΛΑΟΣ στον απόλυτο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ τους.

Δημοσίευση από Divine Sinner » Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:40

Δεν ειμαι κομμουνιστης, δεν ειμαι καν αριστερος.
Πιστευω οτι ο κομμουνισμος κι ο σοσιαλισμος ειναι ιδεολογήματα ανεφάρμοστα κι οπου εφαρμόστηκαν ηταν οτι ποιο αυταρχικο ειχε δει η ανθρωποτητα (ποιο αυταρχικο κι απο το σαδομαζο).
Καθε αλλο ειμαι της Ελευθερης οικονομιας και πατριώτης.
ΑΛΛΑ ειχα παππου αντάρτη και δεν ανέχομαι κανεις να τον λεει συμμορητη.
Για μενα ειναι το ιδιο αντι-πατριωτικο να πολεμας κατω απο το ξενο στεμμα (Ο βασιλιάς δεν ηταν Ελληνικής καταγωγης) με το να πολεμας για το αρρωστο ιδεολογημα του σταλινισμου.
Δεν θα παρω την μερια ουτε της αγγλόδουλης πλευρας, ουτε και της σταλινικης.
Γιατι; γιατι ειμαι Ελληνας και πιστευω οτι δεν πρεπει να προσκυνουμε κανεναν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”