Μαντάμ ... άστο καλύτερα... άστο που σου λέω... δεν σε συμφέρει καθόλου. Ασχοληθείτε με κάτι άλλο.Mantam Froufrou έγραψε:
Ο εμφύλιος από την άλλη δεν ήταν έργο ενός, όπως ποτέ δεν είναι. Ο εμφύλιος δεν έγινε γιατί οι κομμουνιστές ξαφνικά αποφάσισαν να σκοτώσουν Έλληνες. Έδωσαν αίμα και πήγαν να τους πάρουν και τα σώβρακα. Παρέδωσαν όπλα και παραλίγο να τους αφανίσουν. Αυτούς που έθαψαν παιδιά, συζύγους και γονείς στο όνομα της ελευθερίας. Δε λέω πως καλά έκαναν, αλλά δε θα τους δώσω και το 100% της ευθύνης. Οι ευθύνες μοιράζονται σε πολλές μεριές! Και στους κομμουνιστές και σε πολλούς άλλους, που μονίμως επιλέγουμε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ να τους ξεχνάμε και να τους δίνουμε συγχωροχάρτι! Ο εμφύλιος κακώς έγινε, αλλά ήταν έργο πολλών και πρέπει κάποτε σαν Έλληνες να το αποδεχτούμε για να προχωρήσουμε.
Και δεν ήταν εμφύλιος... Ήταν συμμοριτοπόλεμος. Εμφύλιος ήταν επί Κατοχής.




