Το ανέκδοτο της ημέρας.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
To ανέκδοτο αυτών των ημερών που προκαλεί κλαυσίγελω είναι το θράσος αυτής της κυβέρνησης να λέει ότι "δεν θα δεχτεί" ονόματα κλπ, λες και μπορεί να θέσει όρους μέσα στον σφουγγοκωλαρισμό της που φοβάται μη σπάσει τα αυγά απέναντι σε ανιστόρητους- ή δήθεν ανιστόρητους- απαράδεκτους Αμερικανούς αλλά και Ευρωπαίους εταίρους μας, που μας έχουν πουλήσει κανονικά στο σκοπιανό.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Εγώ πάλι λέω να το σοβαρέψω λίγο το θέμα με μια απορία που είχα από (πιο) παιδί.
Στις Σκωτσέζικες τουαλέτες, πως μπορεί να ξεχωρίσει κάποιος την ''ανδρών'' από την ''γυναικών''??
Στις Σκωτσέζικες τουαλέτες, πως μπορεί να ξεχωρίσει κάποιος την ''ανδρών'' από την ''γυναικών''??
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
κουίζ
Ελληνας κροίσος με 11 γράμματα...

Διαλιέχτε!
Ελληνας κροίσος με 11 γράμματα...

Διαλιέχτε!
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Lionheart
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 2878
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:48
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Μόναχο
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Σας παρακαλώ πολύ που θα σηκώσετε κεφάλι, ζηλωτές, εσείς, κάμπιες, στην ΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!!!
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Εγώ δεν έχω πρόβλημα με κόπι πέιστ όταν αυτό αξίζει και με εκφράζει κι εμένα. (Στον Ιφικράτη πάει αυτό).
Το τελευταίο που μ'έκανε να γελάσω με τον πόνο μου είναι το εξής πετυχημένο:
55+1 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ ΣΥΡΙΖΑ
Στηρίζω ΣΥΡΙΖΑ
γιατί γουστάρω:
- να έχω τον πιο trendy αρχηγό
- να κάνει κουμάντο ο Αλαβάνος
- αναρχία και ανομία
- αναρχικούς και κουκουλοφόρους
- αποποινικοποίηση της μολότοφ
- να μετατραπούν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ σε παρασκευαστήρια μολότοφ
- να δημιουργηθεί ΑΕΙ για κουκουλοφόρους
- υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια
- να σπάνε και να καίνε την Αθήνα και όχι μόνο
- να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
- να πετάμε πέτρες στην Βουλή
- κατάργηση στράτευσης
- κατάργηση των ΜΑΤ και γενικός της αστυνομίας
- πρεζόνια και ναρκομανείς
- αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
- να πίνουμε μπάφους και να παίζουμε pro με τον Ψαριανό
- γιατί γουστάρω τα Βουτσόπαιδα
- Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κλπ
- να χτυπάω την γυναίκα μου
- να διαβάζω indymedia
- το indymedia κέντρο συντονισμού των αναρχομπαχαλάκιδων
- το indymedia παράνομα στους sever του πολυτεχνείου
- να ηδονίζομαι όταν καίνε ελληνική σημαία
- μείωση χωρικών υδάτων.
- νεόπλουτους Β. Προαστίων
- Βαλλιανάτο ως πρόεδρο των Gay
- τραβεστί και τσανσέξουαλ
- αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
- γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
- λεσβίες και αφέντρες
- νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
- Ασφαλιστική κάλυψη αλλαγής φύλλου
- να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ
- διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας
- το Βιβλίο της Ρεπούση.
- αντιρρησίες συνείδησης
- δωρεάν παιδεία για να σπουδάζω σε κολέγιο
- άθεους, σαιεντολόγους & δωδεκαθεϊστές
- προδότες πάσης φύσεως
- φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
- να ψηφίζουν οι Αλβανοί
- μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
- αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
- Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
- Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
- αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
- να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
- να είμαι αριστερός του κώλου
- το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
- όλη την Κύπρο Τουρκική.
- να ταυτίζω πλιατσικολόγους αναρχικούς με τους ήρωες του 21’
- να βγάζω το Διονύσιο Σολωμό αναρχικό & κουκουλοφόρο
- να χρησιμοποιώ τον εθνικό ύμνο ως άλλοθι στα γεγονότα βίας-αναρχίας
- απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
- να με αντιπαθεί το 95% του Ελληνικού Λαού
και τέλος γιατί...
...δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.
*Ο Κατάλογος εμπλουτίζεται καθημερινά!
Είναι ένας από τους σχολιασμούς στο άρθρο του Ιατρόπουλου για την εξυπνάδα του Αλαβάνου.
http://press-gr.blogspot.com/2009/04/bl ... _3341.html
Το τελευταίο που μ'έκανε να γελάσω με τον πόνο μου είναι το εξής πετυχημένο:
55+1 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ ΣΥΡΙΖΑ
Στηρίζω ΣΥΡΙΖΑ
γιατί γουστάρω:
- να έχω τον πιο trendy αρχηγό
- να κάνει κουμάντο ο Αλαβάνος
- αναρχία και ανομία
- αναρχικούς και κουκουλοφόρους
- αποποινικοποίηση της μολότοφ
- να μετατραπούν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ σε παρασκευαστήρια μολότοφ
- να δημιουργηθεί ΑΕΙ για κουκουλοφόρους
- υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια
- να σπάνε και να καίνε την Αθήνα και όχι μόνο
- να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
- να πετάμε πέτρες στην Βουλή
- κατάργηση στράτευσης
- κατάργηση των ΜΑΤ και γενικός της αστυνομίας
- πρεζόνια και ναρκομανείς
- αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
- να πίνουμε μπάφους και να παίζουμε pro με τον Ψαριανό
- γιατί γουστάρω τα Βουτσόπαιδα
- Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κλπ
- να χτυπάω την γυναίκα μου
- να διαβάζω indymedia
- το indymedia κέντρο συντονισμού των αναρχομπαχαλάκιδων
- το indymedia παράνομα στους sever του πολυτεχνείου
- να ηδονίζομαι όταν καίνε ελληνική σημαία
- μείωση χωρικών υδάτων.
- νεόπλουτους Β. Προαστίων
- Βαλλιανάτο ως πρόεδρο των Gay
- τραβεστί και τσανσέξουαλ
- αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
- γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
- λεσβίες και αφέντρες
- νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
- Ασφαλιστική κάλυψη αλλαγής φύλλου
- να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ
- διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας
- το Βιβλίο της Ρεπούση.
- αντιρρησίες συνείδησης
- δωρεάν παιδεία για να σπουδάζω σε κολέγιο
- άθεους, σαιεντολόγους & δωδεκαθεϊστές
- προδότες πάσης φύσεως
- φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
- να ψηφίζουν οι Αλβανοί
- μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
- αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
- Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
- Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
- αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
- να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
- να είμαι αριστερός του κώλου
- το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
- όλη την Κύπρο Τουρκική.
- να ταυτίζω πλιατσικολόγους αναρχικούς με τους ήρωες του 21’
- να βγάζω το Διονύσιο Σολωμό αναρχικό & κουκουλοφόρο
- να χρησιμοποιώ τον εθνικό ύμνο ως άλλοθι στα γεγονότα βίας-αναρχίας
- απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
- να με αντιπαθεί το 95% του Ελληνικού Λαού
και τέλος γιατί...
...δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.
*Ο Κατάλογος εμπλουτίζεται καθημερινά!
Είναι ένας από τους σχολιασμούς στο άρθρο του Ιατρόπουλου για την εξυπνάδα του Αλαβάνου.
http://press-gr.blogspot.com/2009/04/bl ... _3341.html
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Dhmellhn
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
- Έδωσε Likes: 27 φορές
- Έλαβε Likes: 71 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Ο φτωχούλης του Θεού Πάγκαλος δεν έχει να πληρώσει τα 17.500 Ευρώ για το τέλος ακίνητης περιουσίας.
Και οι ηλίθιοι καμπουρακοικονομείς χασκογελούσαν.
Μήπως να κάνουμε έρανο;
Και οι ηλίθιοι καμπουρακοικονομείς χασκογελούσαν.
Μήπως να κάνουμε έρανο;
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Ναι το είδα στο διαδίκτυο αυτό το απόσπασμα και εγώ. αηδιαστικός είναι ο τύπος.
Εκεί δε που έλεγε ότι θα πουλήσει κάτι από τα ακίνητα που έχει για να βρεί τα λεφτά
δεν άντεξα, και τον μούτζωσα.
Εκεί δε που έλεγε ότι θα πουλήσει κάτι από τα ακίνητα που έχει για να βρεί τα λεφτά
δεν άντεξα, και τον μούτζωσα.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
- firefightergr
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4070
- Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
- PELTASTIS VARNAVAS
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2280
- Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
- Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
το πιο συντομο ανεκδοτο...δυο λεξεις...4 συλλαβες...8 γραμματα
καλό μήνα

καλό μήνα
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Ο Παπανδρέου ζητησε ψήφο εμπιστοσύνης
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Άντε βρε με το παιδί όλοι πέσατε να τον φάτε ....ArELa έγραψε:Ο Παπανδρέου ζητησε ψήφο εμπιστοσύνης
εγώ το λέω είμαι μαζί του !!!
και επειδή είστε κακοί άνθρωποι του στέλνω και ένα χρήσιμο λίνκ ...αν κάτι στραβώσει !!!
http://news.in.gr/science-technology/ar ... 1231135423
Mornie utúlië
-
Divine Sinner
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Ξεκίνησαν οι νεες επενδύσεις που υπόσχονταν ο ΓΑΠ
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9507_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9507_n.jpg
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Τελικά μπορώ να δικαιολογήσω την μέχρι τώρα πορεία του ΓΑΠ από τη στιγμή που έγινε πρωθυπουργός.
Είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να εξηγηθεί η όλη συμπεριφορά του.
Επειδή όταν ανέλαβε, το Εθνικό Τυπογραφείο δεν είχε ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς για μελάνι & για χαρτί, αναγκαστικά του δόθηκε το εγχειρίδιο πρωθυπουργίας σε φωτοτυπίες.
Το πρόβλημα είναι πως δέθηκε ανάποδα!
Εγχειρίδιο Πρωθυπουργού & καθήκοντα
Σελίδα 161η: "Καλή επιτυχία!".
Κεφάλαιο 5ο: "Λεφτά υπάρχουν!" σελ. 150-160
Κεφάλαιο 4ο: "Δάνειο 110δις από το ΔΝΤ!" σελ. 51-149
Κεφάλαιο 3ο: "Κούρεμα χρέους κατά 50%" σελ. 16-50
Κεφάλαιο 2ο: "Δημοψήφισμα" σελ. 2-15
Κεφάλαιο 1ο: "Εκλογές" σελ. 1
Παιδί της τεχνολογίας κατά τα άλλα! Γιατί δεν ζήταγε ένα cd καλύτερα;
Είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να εξηγηθεί η όλη συμπεριφορά του.
Επειδή όταν ανέλαβε, το Εθνικό Τυπογραφείο δεν είχε ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς για μελάνι & για χαρτί, αναγκαστικά του δόθηκε το εγχειρίδιο πρωθυπουργίας σε φωτοτυπίες.
Το πρόβλημα είναι πως δέθηκε ανάποδα!
Εγχειρίδιο Πρωθυπουργού & καθήκοντα
Σελίδα 161η: "Καλή επιτυχία!".
Κεφάλαιο 5ο: "Λεφτά υπάρχουν!" σελ. 150-160
Κεφάλαιο 4ο: "Δάνειο 110δις από το ΔΝΤ!" σελ. 51-149
Κεφάλαιο 3ο: "Κούρεμα χρέους κατά 50%" σελ. 16-50
Κεφάλαιο 2ο: "Δημοψήφισμα" σελ. 2-15
Κεφάλαιο 1ο: "Εκλογές" σελ. 1
Παιδί της τεχνολογίας κατά τα άλλα! Γιατί δεν ζήταγε ένα cd καλύτερα;
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
- firefightergr
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4070
- Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μας αν ο άνθρωπος που κρατά τις τύχες μας στα χέρια του είχε κάνει τις ίδιες ακριβώς κινήσεις αλλά με την ακριβώς αντίθετη σειρά; Αν για παράδειγμα εκείνο το ηλιόλουστο πρωινό του Απριλίου με φόντο το Καστελόριζο είχε απευθυνθεί στον ελληνικό λαό και είχε εξαγγείλει την διεξαγωγή ενός δημοψηφίσματος ζητώντας από τους πολίτες να αποφασίσουν για τον τρόπο που η χώρα θα αντιμετώπιζε την κρίση χρέους.delfini05 έγραψε:Τελικά μπορώ να δικαιολογήσω την μέχρι τώρα πορεία του ΓΑΠ από τη στιγμή που έγινε πρωθυπουργός.
Είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να εξηγηθεί η όλη συμπεριφορά του.
Επειδή όταν ανέλαβε, το Εθνικό Τυπογραφείο δεν είχε ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς για μελάνι & για χαρτί, αναγκαστικά του δόθηκε το εγχειρίδιο πρωθυπουργίας σε φωτοτυπίες.
Το πρόβλημα είναι πως δέθηκε ανάποδα!
Εγχειρίδιο Πρωθυπουργού & καθήκοντα
Σελίδα 161η: "Καλή επιτυχία!".
Κεφάλαιο 5ο: "Λεφτά υπάρχουν!" σελ. 150-160
Κεφάλαιο 4ο: "Δάνειο 110δις από το ΔΝΤ!" σελ. 51-149
Κεφάλαιο 3ο: "Κούρεμα χρέους κατά 50%" σελ. 16-50
Κεφάλαιο 2ο: "Δημοψήφισμα" σελ. 2-15
Κεφάλαιο 1ο: "Εκλογές" σελ. 1
Παιδί της τεχνολογίας κατά τα άλλα! Γιατί δεν ζήταγε ένα cd καλύτερα;
Αν στη συνέχεια με νωπή την λαϊκή ετυμηγορία διαπραγματευόταν με ηγέτες, τραπεζίτες και δανειστές το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους κατά 50%. Αν μετά το «κούρεμα» κατάφερνε να πετύχει την εκταμίευση ενός νέου δανείου ύψους για παράδειγμα 100 δις ευρώ που θα αποτελούσε την κινητήριο δύναμη για την επανεκκίνηση της αγοράς και της οικονομίας. Και φυσικά αν στο τέλος από το βήμα της Βουλής απευθυνόταν στον ελληνικό λαό λέγοντας περιχαρής «λεφτά υπάρχουν».
Οι ίδιες ακριβώς κινήσεις, μα σα να προβάλεις την ταινία της ζωής μας ανάποδα. Από το τέλος προς την αρχή και όχι σα να βιώνεις την αρχή του τέλους.
ΠΗΓΗ: Ένα φανταστικό σενάριο! http://thesecretrealtruth.blogspot.com/ ... z1cZGonVH6
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
- seliniasmenos
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3066
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Fortress of Solitude
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Ο ΓΑΠ είναι καλός πρωθυπουργός αλλά σε REWIND!!..σκέψου τα όλα με αυτή τη σειρά : αρχικά μας ζητάει δημοψήφισμα, έπειτα κουρεύει το χρέος κατά 50%, τέλος παίρνει και 110 δις από το ΔΝΤ και μετά ανακοινώνει πως "Λεφτά υπάρχουν!" ... ποιος μαλακας του έδωσε ανάποδα το ντοσιέ ??!!!
(Κυκλοφορεί στο FB)
(Κυκλοφορεί στο FB)
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Επειδή η κατάσταση είναι πιο ρευστή από το νερό πλέον, φαντάσου μια κυβέρνηση με τους παρακάτω:
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τζιμης Πανουσης
Υπουργείο Οικονομικών: Ελένη Μενεγάκη
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας: Κώστας Πρεκας
Υπουργείο Εξωτερικών: Παναγιώτης Τόκος
Υπουργείο Πολιτισμού: Σάσα Μπάστα, υφυπουργός Νικος Αλεφαντος
Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Μάκης Ψωμιάδης
Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Mαρία Μπεκατώρου
Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης: Τζούλια Αλεξανδράτου
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων: Ελένη Λουκά
Υπουργείο Εσωτερικών: διαγωνισμός από το e-gov
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Αστυνόμος Θεοχάρης
Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: Κωνσταντίνος Κατακουζινός

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τζιμης Πανουσης
Υπουργείο Οικονομικών: Ελένη Μενεγάκη
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας: Κώστας Πρεκας
Υπουργείο Εξωτερικών: Παναγιώτης Τόκος
Υπουργείο Πολιτισμού: Σάσα Μπάστα, υφυπουργός Νικος Αλεφαντος
Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Μάκης Ψωμιάδης
Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Mαρία Μπεκατώρου
Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης: Τζούλια Αλεξανδράτου
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων: Ελένη Λουκά
Υπουργείο Εσωτερικών: διαγωνισμός από το e-gov
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Αστυνόμος Θεοχάρης
Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: Κωνσταντίνος Κατακουζινός
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Το είδα σήμερα στο facebook:
Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι ο μόνος πολιτικός που το όνομα του δεν θα δωθεί σε δρόμο αλλά σε αδιέξοδο
.
Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι ο μόνος πολιτικός που το όνομα του δεν θα δωθεί σε δρόμο αλλά σε αδιέξοδο
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- Irene3006
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 6719
- Εγγραφή: Δευ 03 Ιαν 2011, 00:48
- Irc ψευδώνυμο: Irene3006
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: Στο άπειρο.... Κι ακόμα παραπέρα.... :)
- Έδωσε Likes: 4 φορές
- Έλαβε Likes: 16 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Xαχαχα...!! Με πέθανες βραδιάτικα!!delfini05 έγραψε:Επειδή η κατάσταση είναι πιο ρευστή από το νερό πλέον, φαντάσου μια κυβέρνηση με τους παρακάτω:
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τζιμης Πανουσης
Υπουργείο Οικονομικών: Ελένη Μενεγάκη
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας: Κώστας Πρεκας
Υπουργείο Εξωτερικών: Παναγιώτης Τόκος
Υπουργείο Πολιτισμού: Σάσα Μπάστα, υφυπουργός Νικος Αλεφαντος
Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Μάκης Ψωμιάδης
Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Mαρία Μπεκατώρου
Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης: Τζούλια Αλεξανδράτου
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων: Ελένη Λουκά
Υπουργείο Εσωτερικών: διαγωνισμός από το e-gov
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Αστυνόμος Θεοχάρης
Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: Κωνσταντίνος Κατακουζινός
Αλλά κάτεχε ότι μονάχα κείνος που παλεύει μέσα του θά 'χει μεθαύριο μερτικό δικό του στον ήλιο.
Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας!
Οδυσσέας Ελύτης
Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας!
Οδυσσέας Ελύτης
- firefightergr
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4070
- Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
"έχουμε πρωθυπουργό"

"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
-
Divine Sinner
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Γιατρέ, κάθε βράδυ βλέπω το ίδιο όνειρο, ποντίκια να παίζουν ποδόσφαιρο.
- Πάρε αυτά τα φάρμακα σήμερα το βράδυ πριν κοιμηθείς και αύριο θα είσαι καλά.
- Να τα πάρω απο αύριο, γιατί σήμερα έχουν τελικό;
- Πάρε αυτά τα φάρμακα σήμερα το βράδυ πριν κοιμηθείς και αύριο θα είσαι καλά.
- Να τα πάρω απο αύριο, γιατί σήμερα έχουν τελικό;
- firefightergr
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4070
- Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
ποντικοφάρμακο;

"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Κίνημα υπέρ του...Γιώργου Παπανδρέου σε facebook και blog!
Ποιοι κρύβονται πίσω από αυτή την κίνηση. Έχουν ανεβάσει σε facebook και σε άλλα μέσα του ίντερνετ επιστολή που ζητούν την στήριξη τους προς τον Γιώργο Παπανδρέου.
Τα πάνω...κάτω φέρνει στο ΠΑΣΟΚ η πρωτοβουλία αγνώστων να φτιάξουν στο διαδίκτυο κίνημα που καλούν τα μέλη και φίλους του ΠΑΣΟΚ να υποστηρίξουν την υποψηφιότητα του Γιώργου Παπανδρέου για την προεδρία του κόμματος.
Έτσι κάποιοι αποφάσισαν να φτιάξουν ειδική σελίδα στο Facebook, αλλά ακόμη και ειδική σελίδα blog στην οποία μαζεύουν...υπογραφές.
Μάλιστα έχουν ανεβάσει και ολόκληρο κείμενο που γράφουν:
“Για την ενότητα της Μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης - Κίνημα μελών και φίλων του ΠΑΣΟΚ
Για να ακουστεί η γνώμη των μελών και φίλων ενός ΠΑΣΟΚ που πριν λίγα χρόνια έκανε το μεγάλο βήμα να ανοίξει τις πόρτες του. Για να ακουστεί η φωνή της κοινής λογικής ανεπηρέαστη από την δηλητηριώδη περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
Με αντίθεση στους μηχανισμούς που αδιαφορούν για την κοινωνία και παρασύρουν σε αυτοκαταστροφική εσωστρέφεια. Με αντίσταση στα κυκλώματα οργανωμένης διαφθοράς που θέλουν να μονοπωλούν την ενημέρωση, να υπαγορεύουν χρονοδιαγράμματα και να προεξοφλούν ηγεσίες. Πιστεύοντας ότι οφείλουμε να αντισταθούμε στα χρονοδιαγράμματα των αγορών που σπρώχνουν στο περιθώριο τις δημοκρατικές διαδικασίες. Εκτιμώντας ότι μελλοντική προοπτική θα έχουμε μόνο αν καταφέρουμε να ενώσουμε συντονισμένα τις δυνάμεις μας με τα προοδευτικά κινήματα της Ευρώπης. Για να παλέψουμε υπέρ των χρήσιμων μεταρρυθμίσεων, ενάντια στις προτεραιότητες της ευρωπαϊκής συντηρητικής πλειοψηφίας.
Για να έχουν οι πολίτες φωνή. Ενάντια στο λαϊκισμό, την ακροδεξιά, τον εφαρμοσμένο κυνισμό. Για τα δικαιώματα που δεν πρέπει να ξεχαστούν. Για να παραμείνει ισχυρή η δημοκρατική παράταξη. Δεν αισθανόμαστε βολικά με μια αποστασιοποιημένη αδιαφορία. Δεν αποτελεί λύση για μας η επιλογή μιας εύκολης διαμαρτυρίας χωρίς κόστος κι αντίκρισμα.
Σε αυτή την τόσο κρίσιμη συγκύρια για την Ελλάδα και τον προοδευτικό δημοκρατικό χώρο εμείς επιλέγουμε αυτόν που απέδειξε ότι βάζει το κοινό όφελος πάνω από το ατομικό συμφέρον. Για μας, υπάρχει μόνο ένας εγγυητής. Αυτός που τόλμησε να πει στην Μέρκελ και τον Σαρκοζύ ότι ο ελληνικός λαός δικαιούται να έχει γνώμη. Που τη στιγμή των δύσκολων επίλογων δεν έλαβε υπόψη το πολιτικό κόστος. Που λοιδορήθηκε όσο κανείς επειδή δεν υπάκουσε στους εκφραστές των συμφερόντων. Που έδωσε στο ΠΑΣΟΚ το πιο δημοκρατικό καταστατικό από όλα τα ευρωπαϊκά σοσιαλδημοκρατικά κόμματα. Που θεσμοθέτησε την εκλογή Προέδρου από τη βάση. Που τόλμησε να πει πως πρέπει συνέχεια να μαθαίνουμε, πως δεν τα ξέρουμε όλα. Που μπορεί να εκπροσωπήσει όσο κανείς την Ελλάδα στους προοδευτικούς του κόσμου. Που σέβεται τη διαφορετικότητα.
Για να έχουμε μια μεγάλη πολυσυλλεκτική δημοκρατική παράταξη, ένας είναι εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να προχωρήσουμε σε ένα ριζοσπαστικό καταστατικό Συνέδριο για τη δεύτερη μεγάλη ανασυγκρότηση, ένας είναι εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να πορευτούμε σε ένα ουσιαστικό θεσμοθετημένο διάλογο των διαφορετικών μας τάσεων ένας είναι ο εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να προωθήσουμε τη μεγάλη αλλαγή του πολιτικού συστήματος ένας είναι ο εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Αυτός που επέλεξαν δυο φορές εκατοντάδες χιλιάδες μέλη και φίλοι. Που έδωσε στο ΠΑΣΟΚ μια πρωτόγνωρη νίκη, που έδωσε για την χώρα την πιο σκληρή μάχη. Που επί δύο χρόνια έβαλε τα θεμέλια για μεταρρυθμίσεις που κανείς άλλος δεν τόλμησε να ξεκινήσει. Ο ηγέτης που κάθε μέρα που περνά δικαιώνεται όλο και περισσότερο.
πηγη: http://gr.news.yahoo.com/facebook-blog-151500813.html
ps. ειχε και καποια site που μπορειτε να πατε να υπογραψετε... περισσοτερες λεπτομερειες στο link ...



Uploaded with ImageShack.us
Ποιοι κρύβονται πίσω από αυτή την κίνηση. Έχουν ανεβάσει σε facebook και σε άλλα μέσα του ίντερνετ επιστολή που ζητούν την στήριξη τους προς τον Γιώργο Παπανδρέου.
Τα πάνω...κάτω φέρνει στο ΠΑΣΟΚ η πρωτοβουλία αγνώστων να φτιάξουν στο διαδίκτυο κίνημα που καλούν τα μέλη και φίλους του ΠΑΣΟΚ να υποστηρίξουν την υποψηφιότητα του Γιώργου Παπανδρέου για την προεδρία του κόμματος.
Έτσι κάποιοι αποφάσισαν να φτιάξουν ειδική σελίδα στο Facebook, αλλά ακόμη και ειδική σελίδα blog στην οποία μαζεύουν...υπογραφές.
Μάλιστα έχουν ανεβάσει και ολόκληρο κείμενο που γράφουν:
“Για την ενότητα της Μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης - Κίνημα μελών και φίλων του ΠΑΣΟΚ
Για να ακουστεί η γνώμη των μελών και φίλων ενός ΠΑΣΟΚ που πριν λίγα χρόνια έκανε το μεγάλο βήμα να ανοίξει τις πόρτες του. Για να ακουστεί η φωνή της κοινής λογικής ανεπηρέαστη από την δηλητηριώδη περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
Με αντίθεση στους μηχανισμούς που αδιαφορούν για την κοινωνία και παρασύρουν σε αυτοκαταστροφική εσωστρέφεια. Με αντίσταση στα κυκλώματα οργανωμένης διαφθοράς που θέλουν να μονοπωλούν την ενημέρωση, να υπαγορεύουν χρονοδιαγράμματα και να προεξοφλούν ηγεσίες. Πιστεύοντας ότι οφείλουμε να αντισταθούμε στα χρονοδιαγράμματα των αγορών που σπρώχνουν στο περιθώριο τις δημοκρατικές διαδικασίες. Εκτιμώντας ότι μελλοντική προοπτική θα έχουμε μόνο αν καταφέρουμε να ενώσουμε συντονισμένα τις δυνάμεις μας με τα προοδευτικά κινήματα της Ευρώπης. Για να παλέψουμε υπέρ των χρήσιμων μεταρρυθμίσεων, ενάντια στις προτεραιότητες της ευρωπαϊκής συντηρητικής πλειοψηφίας.
Για να έχουν οι πολίτες φωνή. Ενάντια στο λαϊκισμό, την ακροδεξιά, τον εφαρμοσμένο κυνισμό. Για τα δικαιώματα που δεν πρέπει να ξεχαστούν. Για να παραμείνει ισχυρή η δημοκρατική παράταξη. Δεν αισθανόμαστε βολικά με μια αποστασιοποιημένη αδιαφορία. Δεν αποτελεί λύση για μας η επιλογή μιας εύκολης διαμαρτυρίας χωρίς κόστος κι αντίκρισμα.
Σε αυτή την τόσο κρίσιμη συγκύρια για την Ελλάδα και τον προοδευτικό δημοκρατικό χώρο εμείς επιλέγουμε αυτόν που απέδειξε ότι βάζει το κοινό όφελος πάνω από το ατομικό συμφέρον. Για μας, υπάρχει μόνο ένας εγγυητής. Αυτός που τόλμησε να πει στην Μέρκελ και τον Σαρκοζύ ότι ο ελληνικός λαός δικαιούται να έχει γνώμη. Που τη στιγμή των δύσκολων επίλογων δεν έλαβε υπόψη το πολιτικό κόστος. Που λοιδορήθηκε όσο κανείς επειδή δεν υπάκουσε στους εκφραστές των συμφερόντων. Που έδωσε στο ΠΑΣΟΚ το πιο δημοκρατικό καταστατικό από όλα τα ευρωπαϊκά σοσιαλδημοκρατικά κόμματα. Που θεσμοθέτησε την εκλογή Προέδρου από τη βάση. Που τόλμησε να πει πως πρέπει συνέχεια να μαθαίνουμε, πως δεν τα ξέρουμε όλα. Που μπορεί να εκπροσωπήσει όσο κανείς την Ελλάδα στους προοδευτικούς του κόσμου. Που σέβεται τη διαφορετικότητα.
Για να έχουμε μια μεγάλη πολυσυλλεκτική δημοκρατική παράταξη, ένας είναι εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να προχωρήσουμε σε ένα ριζοσπαστικό καταστατικό Συνέδριο για τη δεύτερη μεγάλη ανασυγκρότηση, ένας είναι εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να πορευτούμε σε ένα ουσιαστικό θεσμοθετημένο διάλογο των διαφορετικών μας τάσεων ένας είναι ο εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να προωθήσουμε τη μεγάλη αλλαγή του πολιτικού συστήματος ένας είναι ο εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Αυτός που επέλεξαν δυο φορές εκατοντάδες χιλιάδες μέλη και φίλοι. Που έδωσε στο ΠΑΣΟΚ μια πρωτόγνωρη νίκη, που έδωσε για την χώρα την πιο σκληρή μάχη. Που επί δύο χρόνια έβαλε τα θεμέλια για μεταρρυθμίσεις που κανείς άλλος δεν τόλμησε να ξεκινήσει. Ο ηγέτης που κάθε μέρα που περνά δικαιώνεται όλο και περισσότερο.
πηγη: http://gr.news.yahoo.com/facebook-blog-151500813.html
ps. ειχε και καποια site που μπορειτε να πατε να υπογραψετε... περισσοτερες λεπτομερειες στο link ...


Uploaded with ImageShack.us
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ArELa την Τρί 06 Μαρ 2012, 00:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: εγινε σμίκρυνση εικονας
Λόγος: εγινε σμίκρυνση εικονας
Δημιούργησε τον κόσμο όπως τον ονειρεύεσαι...
Ο κόσμος αυτός είναι εκεί έξω, αλλά και μέσα σου ταυτόχρονα...
Ο κόσμος αυτός είναι εκεί έξω, αλλά και μέσα σου ταυτόχρονα...
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Εγώ πιστεύω ότι πρέπει όλοι να πάμε και να στηρίξουμε τον Γιώργο, ώστε να παραμείνει πρόεδρος και να οδηγήσει το ΠαΣοΚ στις εκλογές.
(Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες να την κάνει από τη χώρα όταν θα έρθει ο πέλεκυς της δικαιοσύνης)
(Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες να την κάνει από τη χώρα όταν θα έρθει ο πέλεκυς της δικαιοσύνης)
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Πώς στηρίζεις το κενό (gap);
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.
Σωστό κι αυτό.delfini05 έγραψε:Πώς στηρίζεις το κενό (gap);
Mind the gap.
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)



