Το ανέκδοτο της ημέρας.

Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από ArELa » Σάβ 01 Μαρ 2008, 11:18

To ανέκδοτο αυτών των ημερών που προκαλεί κλαυσίγελω είναι το θράσος αυτής της κυβέρνησης να λέει ότι "δεν θα δεχτεί" ονόματα κλπ, λες και μπορεί να θέσει όρους μέσα στον σφουγγοκωλαρισμό της που φοβάται μη σπάσει τα αυγά απέναντι σε ανιστόρητους- ή δήθεν ανιστόρητους- απαράδεκτους Αμερικανούς αλλά και Ευρωπαίους εταίρους μας, που μας έχουν πουλήσει κανονικά στο σκοπιανό.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
karipis
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3251
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
Επικοινωνία:

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από karipis » Σάβ 01 Μαρ 2008, 15:23

Εγώ πάλι λέω να το σοβαρέψω λίγο το θέμα με μια απορία που είχα από (πιο) παιδί.

Στις Σκωτσέζικες τουαλέτες, πως μπορεί να ξεχωρίσει κάποιος την ''ανδρών'' από την ''γυναικών''??
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από ArELa » Σάβ 27 Σεπ 2008, 03:08

κουίζ

Ελληνας κροίσος με 11 γράμματα...


Εικόνα Εικόνα

Διαλιέχτε! :help:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Lionheart
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 2878
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:48
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μόναχο

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Lionheart » Σάβ 27 Σεπ 2008, 21:49

Σας παρακαλώ πολύ που θα σηκώσετε κεφάλι, ζηλωτές, εσείς, κάμπιες, στην ΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!!!
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από ArELa » Κυρ 12 Απρ 2009, 19:56

Εγώ δεν έχω πρόβλημα με κόπι πέιστ όταν αυτό αξίζει και με εκφράζει κι εμένα. (Στον Ιφικράτη πάει αυτό).

Το τελευταίο που μ'έκανε να γελάσω με τον πόνο μου είναι το εξής πετυχημένο:


55+1 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ ΣΥΡΙΖΑ

Στηρίζω ΣΥΡΙΖΑ
γιατί γουστάρω:

- να έχω τον πιο trendy αρχηγό
- να κάνει κουμάντο ο Αλαβάνος
- αναρχία και ανομία
- αναρχικούς και κουκουλοφόρους
- αποποινικοποίηση της μολότοφ
- να μετατραπούν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ σε παρασκευαστήρια μολότοφ
- να δημιουργηθεί ΑΕΙ για κουκουλοφόρους
- υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια
- να σπάνε και να καίνε την Αθήνα και όχι μόνο
- να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
- να πετάμε πέτρες στην Βουλή
- κατάργηση στράτευσης
- κατάργηση των ΜΑΤ και γενικός της αστυνομίας
- πρεζόνια και ναρκομανείς
- αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
- να πίνουμε μπάφους και να παίζουμε pro με τον Ψαριανό
- γιατί γουστάρω τα Βουτσόπαιδα
- Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κλπ
- να χτυπάω την γυναίκα μου
- να διαβάζω indymedia
- το indymedia κέντρο συντονισμού των αναρχομπαχαλάκιδων
- το indymedia παράνομα στους sever του πολυτεχνείου
- να ηδονίζομαι όταν καίνε ελληνική σημαία
- μείωση χωρικών υδάτων.
- νεόπλουτους Β. Προαστίων
- Βαλλιανάτο ως πρόεδρο των Gay
- τραβεστί και τσανσέξουαλ
- αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
- γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
- λεσβίες και αφέντρες
- νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
- Ασφαλιστική κάλυψη αλλαγής φύλλου
- να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ
- διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας
- το Βιβλίο της Ρεπούση.
- αντιρρησίες συνείδησης
- δωρεάν παιδεία για να σπουδάζω σε κολέγιο
- άθεους, σαιεντολόγους & δωδεκαθεϊστές
- προδότες πάσης φύσεως
- φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
- να ψηφίζουν οι Αλβανοί
- μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
- αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
- Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
- Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
- αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
- να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
- να είμαι αριστερός του κώλου
- το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
- όλη την Κύπρο Τουρκική.
- να ταυτίζω πλιατσικολόγους αναρχικούς με τους ήρωες του 21’
- να βγάζω το Διονύσιο Σολωμό αναρχικό & κουκουλοφόρο
- να χρησιμοποιώ τον εθνικό ύμνο ως άλλοθι στα γεγονότα βίας-αναρχίας
- απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
- να με αντιπαθεί το 95% του Ελληνικού Λαού

και τέλος γιατί...
...δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.

*Ο Κατάλογος εμπλουτίζεται καθημερινά!


Είναι ένας από τους σχολιασμούς στο άρθρο του Ιατρόπουλου για την εξυπνάδα του Αλαβάνου.
http://press-gr.blogspot.com/2009/04/bl ... _3341.html
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Dhmellhn
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Dhmellhn » Τετ 28 Σεπ 2011, 22:48

Ο φτωχούλης του Θεού Πάγκαλος δεν έχει να πληρώσει τα 17.500 Ευρώ για το τέλος ακίνητης περιουσίας.

Και οι ηλίθιοι καμπουρακοικονομείς χασκογελούσαν.

Μήπως να κάνουμε έρανο; :P
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
Άβαταρ μέλους
ION 4ever
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 7582
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από ION 4ever » Τετ 28 Σεπ 2011, 23:34

Ναι το είδα στο διαδίκτυο αυτό το απόσπασμα και εγώ. αηδιαστικός είναι ο τύπος.
Εκεί δε που έλεγε ότι θα πουλήσει κάτι από τα ακίνητα που έχει για να βρεί τα λεφτά
δεν άντεξα, και τον μούτζωσα.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
Άβαταρ μέλους
firefightergr
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4070
Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Έλαβε Likes: 6 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από firefightergr » Σάβ 29 Οκτ 2011, 11:47

Εικόνα
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Τρί 01 Νοέμ 2011, 09:17

το πιο συντομο ανεκδοτο...δυο λεξεις...4 συλλαβες...8 γραμματα


καλό μήνα


:D :freak: :help:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από ArELa » Τρί 01 Νοέμ 2011, 10:46

Ο Παπανδρέου ζητησε ψήφο εμπιστοσύνης
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
enigma
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 836
Εγγραφή: Τρί 04 Οκτ 2011, 15:17
Φύλο: Άνδρας

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από enigma » Τρί 01 Νοέμ 2011, 14:36

ArELa έγραψε:Ο Παπανδρέου ζητησε ψήφο εμπιστοσύνης
Άντε βρε με το παιδί όλοι πέσατε να τον φάτε ....
εγώ το λέω είμαι μαζί του !!!
και επειδή είστε κακοί άνθρωποι του στέλνω και ένα χρήσιμο λίνκ ...αν κάτι στραβώσει !!!


http://news.in.gr/science-technology/ar ... 1231135423
Mornie utúlië
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τρί 01 Νοέμ 2011, 14:55

Ξεκίνησαν οι νεες επενδύσεις που υπόσχονταν ο ΓΑΠ
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9507_n.jpg
Άβαταρ μέλους
delfini05
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
Irc ψευδώνυμο: delfini05
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από delfini05 » Τετ 02 Νοέμ 2011, 18:27

Τελικά μπορώ να δικαιολογήσω την μέχρι τώρα πορεία του ΓΑΠ από τη στιγμή που έγινε πρωθυπουργός.
Είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να εξηγηθεί η όλη συμπεριφορά του.
Επειδή όταν ανέλαβε, το Εθνικό Τυπογραφείο δεν είχε ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς για μελάνι & για χαρτί, αναγκαστικά του δόθηκε το εγχειρίδιο πρωθυπουργίας σε φωτοτυπίες.
Το πρόβλημα είναι πως δέθηκε ανάποδα!

Εγχειρίδιο Πρωθυπουργού & καθήκοντα
Σελίδα 161η: "Καλή επιτυχία!".
Κεφάλαιο 5ο: "Λεφτά υπάρχουν!" σελ. 150-160
Κεφάλαιο 4ο: "Δάνειο 110δις από το ΔΝΤ!" σελ. 51-149
Κεφάλαιο 3ο: "Κούρεμα χρέους κατά 50%" σελ. 16-50
Κεφάλαιο 2ο: "Δημοψήφισμα" σελ. 2-15
Κεφάλαιο 1ο: "Εκλογές" σελ. 1

Παιδί της τεχνολογίας κατά τα άλλα! Γιατί δεν ζήταγε ένα cd καλύτερα; :inspire:
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
Άβαταρ μέλους
firefightergr
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4070
Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Έλαβε Likes: 6 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από firefightergr » Τετ 02 Νοέμ 2011, 18:58

delfini05 έγραψε:Τελικά μπορώ να δικαιολογήσω την μέχρι τώρα πορεία του ΓΑΠ από τη στιγμή που έγινε πρωθυπουργός.
Είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να εξηγηθεί η όλη συμπεριφορά του.
Επειδή όταν ανέλαβε, το Εθνικό Τυπογραφείο δεν είχε ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς για μελάνι & για χαρτί, αναγκαστικά του δόθηκε το εγχειρίδιο πρωθυπουργίας σε φωτοτυπίες.
Το πρόβλημα είναι πως δέθηκε ανάποδα!

Εγχειρίδιο Πρωθυπουργού & καθήκοντα
Σελίδα 161η: "Καλή επιτυχία!".
Κεφάλαιο 5ο: "Λεφτά υπάρχουν!" σελ. 150-160
Κεφάλαιο 4ο: "Δάνειο 110δις από το ΔΝΤ!" σελ. 51-149
Κεφάλαιο 3ο: "Κούρεμα χρέους κατά 50%" σελ. 16-50
Κεφάλαιο 2ο: "Δημοψήφισμα" σελ. 2-15
Κεφάλαιο 1ο: "Εκλογές" σελ. 1

Παιδί της τεχνολογίας κατά τα άλλα! Γιατί δεν ζήταγε ένα cd καλύτερα; :inspire:
Πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μας αν ο άνθρωπος που κρατά τις τύχες μας στα χέρια του είχε κάνει τις ίδιες ακριβώς κινήσεις αλλά με την ακριβώς αντίθετη σειρά; Αν για παράδειγμα εκείνο το ηλιόλουστο πρωινό του Απριλίου με φόντο το Καστελόριζο είχε απευθυνθεί στον ελληνικό λαό και είχε εξαγγείλει την διεξαγωγή ενός δημοψηφίσματος ζητώντας από τους πολίτες να αποφασίσουν για τον τρόπο που η χώρα θα αντιμετώπιζε την κρίση χρέους.
Αν στη συνέχεια με νωπή την λαϊκή ετυμηγορία διαπραγματευόταν με ηγέτες, τραπεζίτες και δανειστές το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους κατά 50%. Αν μετά το «κούρεμα» κατάφερνε να πετύχει την εκταμίευση ενός νέου δανείου ύψους για παράδειγμα 100 δις ευρώ που θα αποτελούσε την κινητήριο δύναμη για την επανεκκίνηση της αγοράς και της οικονομίας. Και φυσικά αν στο τέλος από το βήμα της Βουλής απευθυνόταν στον ελληνικό λαό λέγοντας περιχαρής «λεφτά υπάρχουν».
Οι ίδιες ακριβώς κινήσεις, μα σα να προβάλεις την ταινία της ζωής μας ανάποδα. Από το τέλος προς την αρχή και όχι σα να βιώνεις την αρχή του τέλους.

ΠΗΓΗ: Ένα φανταστικό σενάριο! http://thesecretrealtruth.blogspot.com/ ... z1cZGonVH6
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από seliniasmenos » Τετ 02 Νοέμ 2011, 20:23

Ο ΓΑΠ είναι καλός πρωθυπουργός αλλά σε REWIND!!..σκέψου τα όλα με αυτή τη σειρά : αρχικά μας ζητάει δημοψήφισμα, έπειτα κουρεύει το χρέος κατά 50%, τέλος παίρνει και 110 δις από το ΔΝΤ και μετά ανακοινώνει πως "Λεφτά υπάρχουν!" ... ποιος μαλακας του έδωσε ανάποδα το ντοσιέ ??!!!

(Κυκλοφορεί στο FB)
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
delfini05
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
Irc ψευδώνυμο: delfini05
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από delfini05 » Δευ 07 Νοέμ 2011, 20:31

Επειδή η κατάσταση είναι πιο ρευστή από το νερό πλέον, φαντάσου μια κυβέρνηση με τους παρακάτω:

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τζιμης Πανουσης

Υπουργείο Οικονομικών: Ελένη Μενεγάκη

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας: Κώστας Πρεκας

Υπουργείο Εξωτερικών: Παναγιώτης Τόκος

Υπουργείο Πολιτισμού: Σάσα Μπάστα, υφυπουργός Νικος Αλεφαντος

Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Μάκης Ψωμιάδης

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Mαρία Μπεκατώρου

Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης: Τζούλια Αλεξανδράτου

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων: Ελένη Λουκά

Υπουργείο Εσωτερικών: διαγωνισμός από το e-gov

Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Αστυνόμος Θεοχάρης

Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: Κωνσταντίνος Κατακουζινός

:skaw:
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Kariatida » Δευ 07 Νοέμ 2011, 22:02

Το είδα σήμερα στο facebook:

Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι ο μόνος πολιτικός που το όνομα του δεν θα δωθεί σε δρόμο αλλά σε αδιέξοδο :clap: .
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
Irene3006
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 6719
Εγγραφή: Δευ 03 Ιαν 2011, 00:48
Irc ψευδώνυμο: Irene3006
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Στο άπειρο.... Κι ακόμα παραπέρα.... :)
Έδωσε Likes: 4 φορές
Έλαβε Likes: 16 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Irene3006 » Δευ 07 Νοέμ 2011, 22:25

delfini05 έγραψε:Επειδή η κατάσταση είναι πιο ρευστή από το νερό πλέον, φαντάσου μια κυβέρνηση με τους παρακάτω:

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τζιμης Πανουσης

Υπουργείο Οικονομικών: Ελένη Μενεγάκη

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας: Κώστας Πρεκας

Υπουργείο Εξωτερικών: Παναγιώτης Τόκος

Υπουργείο Πολιτισμού: Σάσα Μπάστα, υφυπουργός Νικος Αλεφαντος

Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Μάκης Ψωμιάδης

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Mαρία Μπεκατώρου

Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης: Τζούλια Αλεξανδράτου

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων: Ελένη Λουκά

Υπουργείο Εσωτερικών: διαγωνισμός από το e-gov

Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Αστυνόμος Θεοχάρης

Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: Κωνσταντίνος Κατακουζινός

:skaw:
Xαχαχα...!! Με πέθανες βραδιάτικα!!
Αλλά κάτεχε ότι μονάχα κείνος που παλεύει μέσα του θά 'χει μεθαύριο μερτικό δικό του στον ήλιο.

Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας!

Οδυσσέας Ελύτης
Άβαταρ μέλους
firefightergr
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4070
Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Έλαβε Likes: 6 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από firefightergr » Τετ 09 Νοέμ 2011, 21:15

"έχουμε πρωθυπουργό"

:rofl2: :rofl2: :rofl2:
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 23 Νοέμ 2011, 08:32

Γιατρέ, κάθε βράδυ βλέπω το ίδιο όνειρο, ποντίκια να παίζουν ποδόσφαιρο.
- Πάρε αυτά τα φάρμακα σήμερα το βράδυ πριν κοιμηθείς και αύριο θα είσαι καλά.
- Να τα πάρω απο αύριο, γιατί σήμερα έχουν τελικό;
Άβαταρ μέλους
firefightergr
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4070
Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Έλαβε Likes: 6 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από firefightergr » Πέμ 23 Φεβ 2012, 00:23

ποντικοφάρμακο; :lol: :lol: :lol:
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
Άβαταρ μέλους
Ermis
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: Δευ 31 Ιαν 2011, 19:55
Φύλο: Άνδρας

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Ermis » Δευ 05 Μαρ 2012, 18:23

Κίνημα υπέρ του...Γιώργου Παπανδρέου σε facebook και blog!


Ποιοι κρύβονται πίσω από αυτή την κίνηση. Έχουν ανεβάσει σε facebook και σε άλλα μέσα του ίντερνετ επιστολή που ζητούν την στήριξη τους προς τον Γιώργο Παπανδρέου.
Τα πάνω...κάτω φέρνει στο ΠΑΣΟΚ η πρωτοβουλία αγνώστων να φτιάξουν στο διαδίκτυο κίνημα που καλούν τα μέλη και φίλους του ΠΑΣΟΚ να υποστηρίξουν την υποψηφιότητα του Γιώργου Παπανδρέου για την προεδρία του κόμματος.
Έτσι κάποιοι αποφάσισαν να φτιάξουν ειδική σελίδα στο Facebook, αλλά ακόμη και ειδική σελίδα blog στην οποία μαζεύουν...υπογραφές.
Μάλιστα έχουν ανεβάσει και ολόκληρο κείμενο που γράφουν:

“Για την ενότητα της Μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης - Κίνημα μελών και φίλων του ΠΑΣΟΚ
Για να ακουστεί η γνώμη των μελών και φίλων ενός ΠΑΣΟΚ που πριν λίγα χρόνια έκανε το μεγάλο βήμα να ανοίξει τις πόρτες του. Για να ακουστεί η φωνή της κοινής λογικής ανεπηρέαστη από την δηλητηριώδη περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
Με αντίθεση στους μηχανισμούς που αδιαφορούν για την κοινωνία και παρασύρουν σε αυτοκαταστροφική εσωστρέφεια. Με αντίσταση στα κυκλώματα οργανωμένης διαφθοράς που θέλουν να μονοπωλούν την ενημέρωση, να υπαγορεύουν χρονοδιαγράμματα και να προεξοφλούν ηγεσίες. Πιστεύοντας ότι οφείλουμε να αντισταθούμε στα χρονοδιαγράμματα των αγορών που σπρώχνουν στο περιθώριο τις δημοκρατικές διαδικασίες. Εκτιμώντας ότι μελλοντική προοπτική θα έχουμε μόνο αν καταφέρουμε να ενώσουμε συντονισμένα τις δυνάμεις μας με τα προοδευτικά κινήματα της Ευρώπης. Για να παλέψουμε υπέρ των χρήσιμων μεταρρυθμίσεων, ενάντια στις προτεραιότητες της ευρωπαϊκής συντηρητικής πλειοψηφίας.
Για να έχουν οι πολίτες φωνή. Ενάντια στο λαϊκισμό, την ακροδεξιά, τον εφαρμοσμένο κυνισμό. Για τα δικαιώματα που δεν πρέπει να ξεχαστούν. Για να παραμείνει ισχυρή η δημοκρατική παράταξη. Δεν αισθανόμαστε βολικά με μια αποστασιοποιημένη αδιαφορία. Δεν αποτελεί λύση για μας η επιλογή μιας εύκολης διαμαρτυρίας χωρίς κόστος κι αντίκρισμα.
Σε αυτή την τόσο κρίσιμη συγκύρια για την Ελλάδα και τον προοδευτικό δημοκρατικό χώρο εμείς επιλέγουμε αυτόν που απέδειξε ότι βάζει το κοινό όφελος πάνω από το ατομικό συμφέρον. Για μας, υπάρχει μόνο ένας εγγυητής. Αυτός που τόλμησε να πει στην Μέρκελ και τον Σαρκοζύ ότι ο ελληνικός λαός δικαιούται να έχει γνώμη. Που τη στιγμή των δύσκολων επίλογων δεν έλαβε υπόψη το πολιτικό κόστος. Που λοιδορήθηκε όσο κανείς επειδή δεν υπάκουσε στους εκφραστές των συμφερόντων. Που έδωσε στο ΠΑΣΟΚ το πιο δημοκρατικό καταστατικό από όλα τα ευρωπαϊκά σοσιαλδημοκρατικά κόμματα. Που θεσμοθέτησε την εκλογή Προέδρου από τη βάση. Που τόλμησε να πει πως πρέπει συνέχεια να μαθαίνουμε, πως δεν τα ξέρουμε όλα. Που μπορεί να εκπροσωπήσει όσο κανείς την Ελλάδα στους προοδευτικούς του κόσμου. Που σέβεται τη διαφορετικότητα.
Για να έχουμε μια μεγάλη πολυσυλλεκτική δημοκρατική παράταξη, ένας είναι εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να προχωρήσουμε σε ένα ριζοσπαστικό καταστατικό Συνέδριο για τη δεύτερη μεγάλη ανασυγκρότηση, ένας είναι εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να πορευτούμε σε ένα ουσιαστικό θεσμοθετημένο διάλογο των διαφορετικών μας τάσεων ένας είναι ο εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Για να προωθήσουμε τη μεγάλη αλλαγή του πολιτικού συστήματος ένας είναι ο εγγυητής. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Αυτός που επέλεξαν δυο φορές εκατοντάδες χιλιάδες μέλη και φίλοι. Που έδωσε στο ΠΑΣΟΚ μια πρωτόγνωρη νίκη, που έδωσε για την χώρα την πιο σκληρή μάχη. Που επί δύο χρόνια έβαλε τα θεμέλια για μεταρρυθμίσεις που κανείς άλλος δεν τόλμησε να ξεκινήσει. Ο ηγέτης που κάθε μέρα που περνά δικαιώνεται όλο και περισσότερο.

πηγη: http://gr.news.yahoo.com/facebook-blog-151500813.html




ps. ειχε και καποια site που μπορειτε να πατε να υπογραψετε... περισσοτερες λεπτομερειες στο link ... :dash1: :banghead:

Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ArELa την Τρί 06 Μαρ 2012, 00:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: εγινε σμίκρυνση εικονας
Δημιούργησε τον κόσμο όπως τον ονειρεύεσαι...
Ο κόσμος αυτός είναι εκεί έξω, αλλά και μέσα σου ταυτόχρονα...
Άβαταρ μέλους
Exciter
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 19:17
Φύλο: Άνδρας

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Exciter » Δευ 05 Μαρ 2012, 20:24

Εγώ πιστεύω ότι πρέπει όλοι να πάμε και να στηρίξουμε τον Γιώργο, ώστε να παραμείνει πρόεδρος και να οδηγήσει το ΠαΣοΚ στις εκλογές.

(Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες να την κάνει από τη χώρα όταν θα έρθει ο πέλεκυς της δικαιοσύνης)
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Άβαταρ μέλους
delfini05
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
Irc ψευδώνυμο: delfini05
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από delfini05 » Δευ 05 Μαρ 2012, 20:43

Πώς στηρίζεις το κενό (gap);
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
Άβαταρ μέλους
Exciter
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 19:17
Φύλο: Άνδρας

Re: Το ανέκδοτο της ημέρας.

Δημοσίευση από Exciter » Δευ 05 Μαρ 2012, 20:47

delfini05 έγραψε:Πώς στηρίζεις το κενό (gap);
Σωστό κι αυτό.

Mind the gap.
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”