Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Άβαταρ μέλους
Clash
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2656
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 15:15

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από Clash » Παρ 21 Νοέμ 2008, 17:55

Χαζό παιδί και άσχετο, χαρά γεμάτο.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Άβαταρ μέλους
GiaNt

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από GiaNt » Παρ 21 Νοέμ 2008, 21:01

Τάλως έγραψε:
GiaNt έγραψε: Η δράση των εθνικιστών περιορίζεται στο μίσος. Άλλωστε ο εθνικισμός μόνο εκεί περιορίζεται.
Ο εθνικισμος δεν εχει καμια σχεση με μισος........

Αλλα με την αγαπη προς την πατριδα χωρις να μισεις τους αλλους.....

μονο οσοι δεν κατανουν τι σημαινει εθνικισμος μιλανε για μισος... μισος μπορει να εχει ο καθενας δεν εχει να κανει η ιδεολογια... (εκτος απο ιδεολογιες που ειναι εναντια σε αλλους)

Ο εθνικισμος πχ ειναι εναντια μονο στους εχθρους τη χωρας που θελουν το κακο της...
σαν ιδεολογια δεν "τα εχει" με κανενα..
Ο εθνικισμός δεν είναι αγάπη προς την πατρίδα, αλλα προς τα εθνικά ιδανικά. Συμπατριώτης σου είναι ο κάθε κάτοικος της πατρίδας σου, ανεξαρτήτου εθνικότητας.

Ο εθνικισμός έχει να κάνει με το έθνος.
Άβαταρ μέλους
GiaNt

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από GiaNt » Παρ 21 Νοέμ 2008, 21:05

Αίολος έγραψε:
Iφικράτης έγραψε:σταθερά στο δρόμο για την Αναρχία, δηλαδή του ελευθεριακού κομμουνισμού.
:rofl: :rofl: Νέα διάσπαση! Τώρα έγινε ελευθεριακός κομμουνισμός η αναρχία. Τρέμε Godwin!
Καταλαβαίνω το επίπεδο της κατάπτωσης στον τόπο μας, από την στιγμή που αυτή η ιδεολογία προσελκύει κόσμο. Άντε, θα τα πούμε όταν αυτοπροσδιοριστείτε ως ελευθεριακοί φεμινιστές.
Αναρχισμός = Κοινωνικό, πολιτικό σύστημα

Κομμουνισμός = Οικονομικό σύστημα.

Αίολος=Μάλλον θα έπρεπε να γελάει με τα χάλια του.
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από Aiolos » Παρ 21 Νοέμ 2008, 23:57

Για να θεωρείται η ιδεολογία σου "πολιτική", πρέπει ν' αποδέχεται έννοιες όπως η πολιτεία, αλλά όντας αναρχικός ο φίλος μας Γίγαντας, δεν αποδέχεται καμμία πολιτεία, δηλαδή κράτος! Διότι για να συγκροτηθεί μια πολιτεία απαιτούνται νόμοι, αρχές και διοικητική οργάνωση. Αλλά τώρα μπαίνουμε σ' άλλα χωράφια που δεν έχουν σχέση...
Εν τέλει, ο κομμουνισμός βασίστηκε - σύμφωνα με τον Λένιν και τον Μαρξ, τον δημιουργό του κομμουνισμού -, πάνω στο γαλλικό σοσιαλισμό, τη γερμανική φιλοσοφία και την αγγλική οικονομική πολιτική.
Εσύ περιόρισες τον κομμουνισμό κατά πολύ.
Κλάψε τώρα εσύ...
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
GiaNt

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από GiaNt » Σάβ 22 Νοέμ 2008, 10:21

Κλάψε τώρα εσύ...
OMG 5χρονο. :xara:
Αίολος έγραψε:Για να θεωρείται η ιδεολογία σου "πολιτική", πρέπει ν' αποδέχεται έννοιες όπως η πολιτεία, αλλά όντας αναρχικός ο φίλος μας Γίγαντας, δεν αποδέχεται καμμία πολιτεία, δηλαδή κράτος!
Καταρχήν πολιτεία μπορεί να είναι και μια αυτόνομη κοινότητα.
Κατα δεύτερον πολιτική μπορεί να έχει οτιδήποτε. π.χ. έχει ακόμη και αυτό το Forum. Θέλεις να μου πεις πως είναι κράτος;
Διότι για να συγκροτηθεί μια πολιτεία απαιτούνται νόμοι, αρχές και διοικητική οργάνωση. Αλλά τώρα μπαίνουμε σ' άλλα χωράφια που δεν έχουν σχέση...
Μπα όχι. Για να συγκροτηθεί δε χρειάζεται τίποτα. Να λειτουργήσει, μπορεί και με μια συνέλευση.

Εν τέλει, ο κομμουνισμός βασίστηκε - σύμφωνα με τον Λένιν και τον Μαρξ, τον δημιουργό του κομμουνισμού -, πάνω στο γαλλικό σοσιαλισμό, τη γερμανική φιλοσοφία και την αγγλική οικονομική πολιτική.
Εσύ περιόρισες τον κομμουνισμό κατά πολύ.
«Όχι πια νόμους! Όχι πια δικαστές! Η ελευθερία, η ισότητα και η έμπρακτη ανθρώπινη αλληλεγγύη είναι τα μόνα αποτελεσματικά εμπόδια που μπορούμε ν αντιπαραθέσουμε στα αντικοινωνικά ένστικτα μερικών από μας»

(πέταξα κι εγώ κάτι άσχετο σαν απάντηση)

Τέλος, θέλεις να μου πεις πως βάση αυτού του συλλογισμού πέταξες την κοτσάνα πως ο Ιφικράτης δημιούργησε νεα διάσπαση;
Άβαταρ μέλους
Τάλως
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3188
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από Τάλως » Σάβ 22 Νοέμ 2008, 10:42

GiaNt έγραψε: Ο εθνικισμός δεν είναι αγάπη προς την πατρίδα, αλλα προς τα εθνικά ιδανικά. Συμπατριώτης σου είναι ο κάθε κάτοικος της πατρίδας σου, ανεξαρτήτου εθνικότητας.

Ο εθνικισμός έχει να κάνει με το έθνος.
Θεωρεις λοιπον οτι διαφερει ο εθνικισμος απο τον πατριωτισμο και δεν πανε μαζι? :conf:
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..

[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]

[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]

http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από Apomakros » Σάβ 22 Νοέμ 2008, 13:09

Κάπου αλλού, σε κάποιο άλλο τοπικ διάβασα ότι πρόκειται ν' ανέβει ένα θέμα περί έθνους και πατρίδας.

(Αν είναι ανεβάστε το, για να μη σκορπίζουν οι απαντήσεις απο δώ κι από κει)
Άβαταρ μέλους
Fountikos_Xasistas
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευ 30 Απρ 2007, 10:23
Φύλο: Άνδρας
Επικοινωνία:

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από Fountikos_Xasistas » Σάβ 22 Νοέμ 2008, 22:54

Όχι μόνο συνεχίστε το εκεί, μα αποδείξτε στους εαυτούς σας πως μπορείτε να κάνετε μια σοβαρή συζήτηση αρθρώνοντας πολιτικό λόγο και όχι φτηνές προσβολές και εξυπναϊσμούς, επιπέδου κομματικής συγκέντρωσης ή δελτίου ειδήσεων.




Πς.
διαφερει ο εθνικισμος απο τον πατριωτισμο
Βεβαίως. Οι εθνικιστές εκμεταλλεύονται τους πατριώτες, για να προωθήσουν την δική τους, μικροκομματική, ατζέντα.
Τα άστρα και τα ζώδια, μας φέρνουνε εμπόδια...
http://www.youtube.com/watch?v=HtUFhbH1UZ4
Άβαταρ μέλους
GiaNt

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από GiaNt » Δευ 24 Νοέμ 2008, 14:13

Τάλως έγραψε:
GiaNt έγραψε: Ο εθνικισμός δεν είναι αγάπη προς την πατρίδα, αλλα προς τα εθνικά ιδανικά. Συμπατριώτης σου είναι ο κάθε κάτοικος της πατρίδας σου, ανεξαρτήτου εθνικότητας.

Ο εθνικισμός έχει να κάνει με το έθνος.
Θεωρεις λοιπον οτι διαφερει ο εθνικισμος απο τον πατριωτισμο και δεν πανε μαζι? :conf:
Όχι. Κάποιος μπορεί να θεωρεί πχ πατρίδα του την τουρκία που εμπεριέχει πολλές εθνότητες.
Άβαταρ μέλους
_XRHSTOS_
Operator
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 01:14
Irc ψευδώνυμο: _XRHSTOS_
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από _XRHSTOS_ » Τρί 25 Νοέμ 2008, 17:02

GiaNt έγραψε:
Τάλως έγραψε:
GiaNt έγραψε: Η δράση των εθνικιστών περιορίζεται στο μίσος. Άλλωστε ο εθνικισμός μόνο εκεί περιορίζεται.
Ο εθνικισμος δεν εχει καμια σχεση με μισος........

Αλλα με την αγαπη προς την πατριδα χωρις να μισεις τους αλλους.....

μονο οσοι δεν κατανουν τι σημαινει εθνικισμος μιλανε για μισος... μισος μπορει να εχει ο καθενας δεν εχει να κανει η ιδεολογια... (εκτος απο ιδεολογιες που ειναι εναντια σε αλλους)

Ο εθνικισμος πχ ειναι εναντια μονο στους εχθρους τη χωρας που θελουν το κακο της...
σαν ιδεολογια δεν "τα εχει" με κανενα..
Ο εθνικισμός δεν είναι αγάπη προς την πατρίδα, αλλα προς τα εθνικά ιδανικά. Συμπατριώτης σου είναι ο κάθε κάτοικος της πατρίδας σου, ανεξαρτήτου εθνικότητας.

Ο εθνικισμός έχει να κάνει με το έθνος.

Ο εθνικισμός είναι και αγάπη προς την πατρίδα,αφού η πατρίδα ανήκει στο έθνος.

Επίσης,πατρίδα σου δεν είναι πάντα η χώρα στην οποία ζεις,αλλά η χώρα που αγαπάς και θεωρείς πατρίδα σου.


Ο κάθε κάτοικος της χώρας στην οποία ζεις δεν είναι απαραίτητα συμπατριώτης σου,αλλά συμπολίτης σου και αυτό εξαρτάται. Αν δεν είναι ούτε πολίτης αυτής της χώρας,τότε είναι μόνο συνάνθρωπός σου. Για να είναι συμπατριώτης σου πρέπει πρώτα απ' όλα να την θεωρεί και ο ίδιος πατρίδα του.
Γεια σας
Άβαταρ μέλους
GiaNt

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από GiaNt » Τετ 26 Νοέμ 2008, 14:48

Ο εθνικισμός είναι και αγάπη προς την πατρίδα,αφού η πατρίδα ανήκει στο έθνος.
Όχι πάντοτε. Πχ η Αμερική δεν ανήκει στους Ινδιάνους.
Επίσης,πατρίδα σου δεν είναι πάντα η χώρα στην οποία ζεις,αλλά η χώρα που αγαπάς και θεωρείς πατρίδα σου.
Οπότε μπορεί και κάποιος Αλβανός να νιώθει πατρίδα του την Ελλάδα. Οπότε το "Πατριωτισμός=εθνικισμός" που αναφέρθηκε είναι άκυρο.
Άβαταρ μέλους
Spirit oF Fire
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
Φύλο: Γυναίκα

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από Spirit oF Fire » Τετ 26 Νοέμ 2008, 17:00

μισος μπορει να εχει ο καθενας δεν εχει να κανει η ιδεολογια
μου άρεσε πολύ η ακόλουθη ατάκα: "Θυμός, βία, μίσος είναι φόβος."

το τί φοβάται ο καθένας μας και γιατί, πρέπει να το διερωτηθεί ο ίδιος.
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Άβαταρ μέλους
GiaNt

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από GiaNt » Τετ 26 Νοέμ 2008, 17:09

Πνεύμα Φωτιάς έγραψε:
μισος μπορει να εχει ο καθενας δεν εχει να κανει η ιδεολογια
μου άρεσε πολύ η ακόλουθη ατάκα: "Θυμός, βία, μίσος είναι φόβος."

το τί φοβάται ο καθένας μας και γιατί, πρέπει να το διερωτηθεί ο ίδιος.
Πάψε μη σε σαπίσω στο ξύλο.

κρύας :loco:
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 26 Νοέμ 2008, 17:17

GiaNt έγραψε: Οπότε μπορεί και κάποιος Αλβανός να νιώθει πατρίδα του την Ελλάδα. Οπότε το "Πατριωτισμός=εθνικισμός" που αναφέρθηκε είναι άκυρο.
Αυτός εμένα δε με χαλάει καθόλου. Δικός μου και θα πιούμε και τα τσίπουρά μας τουγκέδερ! :beer:
Ο άλλος όμως ο καθίκης που μου καίει τη σημαία... :pcpunch:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 26 Νοέμ 2008, 17:38

GiaNt έγραψε:
ΑρΕλα έγραψε:Να πω σ'αυτό το σημείο πως δεν αναγνωρίζω τους αναρχοαριστερίζοντες ως "αντιεξουσιαστικό μπλοκ", απ'τη στιγμή που οι ενέργειες/πράξεις τους, εξυπηρετούν την εξουσία.
Ε όταν λες κάτι τόσο χοντρό, τεκμηρίωσε το κιόλας..
Αμέσως!
Για θυμήσου τη διαδήλωση/διαμαρτυρία/συγκέντρωση για τη Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη...
Αυτά τα ...***(*& που πήγαν να τη διαλύσουν-χαλάσουν, ήταν υπέρ ή κατά της εξουσίας;
Η ίδια η συγκέντρωση ήταν εξ ορισμού αντιεξουσιαστική, εφ'όσον οι χειρισμοί της εξουσίας ανάγκασαν τον κόσμο να διαδηλώσει.

Αυτοί οι... "αντιεξουσιαστές" της πλάκας πήγαν με εμπάθεια, θυμό, μίσος βία να τη χαλάσουν στους "εθνικιστές" (ΜΗ ΧΕΣΩ δηλαδή, ΟΛΟΙ εκτός από δαύτους πονάνε για την ξεφτίλα του Μακεδονικού).
Σε καμία περίπτωση όμως η κίνησή τους αυτή δεν λογίζεται ως αντιεξουσιαστική. Μάλλον υποστηρικτική απέναντι στα λαμόγια της εξουσίας κατεφάνη εκ των αποτελεσμάτων.

Να σου θυμίσω επίσης την ξεφτίλα που αντικρύσαμε/ακούσαμε στην επέτειο των Ιμιων...που κάποιοι άνθρωποι πήγαν να αποτείσουν φόρο τιμής σε κάποιους ήρωες που οι... δημοκρατικότατοι "αντιεξουσιαστές" της πλάκας, έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Για να ξέρουμε τι λέμε είπαμε...
(άφησα και το δικό μου quote γιατί μ'άρεσε :loco: και φυσικά εμμένω σ'αυτό )



Επειδή βλέπεις μόνο τηλεόραση. Το είπα και το ξαναλέω. Οι ειρηνικές εκδηλώσεις των αναρχικών ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ! Ακούσατε τίποτα για το μπλοκ της ΑΚ Θεσσαλονίκης στην τηλεόραση; Τόσο δυναμικό και το μόνο ακραίο που έγινε ήταν μερικά κωλοδάχτυλα στους μπάτσους :lol:
Βλέπω μόνο τηλεόραση λέει...
Τι θες να κάνω ρε φίλε; Να βγω στους δρόμους και να ψάχνομαι για όλα τα αγαθά και χαριτωμένα που κάνουν οι ... "αντιεξουσιαστές"; Και εντάξει δεν είδα το μπλοκ της ΑΚ θεσ/νίκης στην τηλεόραση. Στο νετ γιατί δεν το είδα; ΕΔΩ γιατί δεν το είδα?
Μήπως γιατί οι ίδιοι προβάλλουν τα τσαμπουκαλίκια τους και όχι κάποιες σωστές διαδρομές που δεν αρνούμαι πως μπορεί να έχουν;

Αν κάποιοι στέκονται απέναντι στην εξουσία σήμερα, είναι οι εθνικιστές, (για τη στάση της στα εθνικά ζητήματα) και οι αναξιοπαθούντες ή όσοι ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης, (για την ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ κοινωνική της πολιτική) εφ'όσον μιλάμε για μια εξουσία εντολοδόχο των νεοταξιτών τους οποίους φυσικά υπηρετεί πιστά και αφοσιωμένα.
Διευκρίνηση. Οι αντιεξουσιαστές δεν είναι ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ αλλά ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣΜΟΎ ΓΕΝΙΚΌΤΕΡΑ. Η δράση των εθνικιστών περιορίζεται στο μίσος. Άλλωστε ο εθνικισμός μόνο εκεί περιορίζεται. Σε ότι αφορά τους αυτοπροσδιοριζόμενους εθνικοσοσιαληστές αν και η ιδεολογία τους εμπεριέχει πολιτικοοικονομικές θέσεις, περιορίζονται μόνο στο ρατσισμό τους.
Αφήνω κι αυτό το quote μου γιατί το γουστάρω. :loco: και για να εστιάσεις ΞΑΝΑ σ'αυτό, επειδή μου την έστριψες ολίγον διά του αρραβώνος.
Ανταπαντώ στη διευκρίνιση: Ας ήταν κατά της εξουσίας και θα'μουνα μαζί τους! Σε ό,τι αφορά την όποια εξουσία, οποιουδήποτε πολιτικού μετεριζιού, πιο αντιεξουσιάστρια λογίζομαι εγώ, παρά οι κύριοι κύριοι που δεν γουστάρουν και καλά εξουσιασμούς...

Να σου κάνω και μια άλλη δική μου διευκρίνιση; ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ: ο εξ ορισμού κατά των Αρχών. Όταν όμως λέμε κατά των Αρχών, δεν εννοούμε μόνο τους μπάτσους. Αυτοί είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, μεροκαματιάρηδες φουκαράδες και εκτελεστικά όργανα των κυρίως υπεθύνων και εντολοδόχων τους. Αυτό το ουσιώδες "ξεχνάνε" τα συντρόφια σου. Ας την έπεφταν και σε κανα λαμόγιο που δίνει τις εντολές όταν βολτάρει σε κεντρικούς δρόμους με τις λιμουζίνες ή κάθεται στην χλιδάτη γραφειάρα του, και τότε θα τους παραδεχόμουν ως ατόφιους ανάρχες και μάγκες! Αλλά μόνο στα ταλαίπωρα μπάτσια εξαντλούν το αναρχιλίκι τους.

Αυτά που λες για τους εθνικιστές, (μίσος βία και μαλακίες) μπορούν να αντιστρέψουν εκείνοι και να προσάψουν κάλλιστα στο "αντιεξουσιαστικό" ασκέρι. Με λίγα λόγια, όταν εμπλέκονται οι αναρχικοί -αντιεξουσιαστές (της πλάκας) σε οδομαχίες πχ με τους εθνικιστές, εγώ βλέπω τα ίδια σκατά και τα ίδια επίπεδα. ΚΑΜΙΑ διαφορά στις προσεγγίσεις!


Αυτά και ξανά με τις υγείες μας :beer:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
GiaNt

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από GiaNt » Τετ 26 Νοέμ 2008, 20:55

ΑρΕλα έγραψε:
GiaNt έγραψε: Οπότε μπορεί και κάποιος Αλβανός να νιώθει πατρίδα του την Ελλάδα. Οπότε το "Πατριωτισμός=εθνικισμός" που αναφέρθηκε είναι άκυρο.
Αυτός εμένα δε με χαλάει καθόλου. Δικός μου και θα πιούμε και τα τσίπουρά μας τουγκέδερ! :beer:
Ο άλλος όμως ο καθίκης που μου καίει τη σημαία... :pcpunch:
Δηλαδή για μένα δεν έχει τσίπουρα; :conf:
Για θυμήσου τη διαδήλωση/διαμαρτυρία/συγκέντρωση για τη Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη...
Αυτά τα ...***(*& που πήγαν να τη διαλύσουν-χαλάσουν, ήταν υπέρ ή κατά της εξουσίας;
Η ίδια η συγκέντρωση ήταν εξ ορισμού αντιεξουσιαστική, εφ'όσον οι χειρισμοί της εξουσίας ανάγκασαν τον κόσμο να διαδηλώσει.
Αυτοί οι... "αντιεξουσιαστές" της πλάκας πήγαν με εμπάθεια, θυμό, μίσος βία να τη χαλάσουν στους "εθνικιστές" (ΜΗ ΧΕΣΩ δηλαδή, ΟΛΟΙ εκτός από δαύτους πονάνε για την ξεφτίλα του Μακεδονικού).
Σε καμία περίπτωση όμως η κίνησή τους αυτή δεν λογίζεται ως αντιεξουσιαστική. Μάλλον υποστηρικτική απέναντι στα λαμόγια της εξουσίας κατεφάνη εκ των αποτελεσμάτων.
Πρώτον ήταν αντικυβερνητική διαδήλωση. Κατά της εξουσίας θα μπορούσε να είναι και ένα πογκρόμ εναντίον των ποντίων. Αν πήγαινα να το διαλύσω θα ήμουν υπερ της εξουσίας;

Και δεύτερον ποιος πήγε να το χαλάσει; Εκείνη τη μέρα μόνο ένα γεγονός συνέβη στην Καμάρα, οπου 2 τραμπούκοι χτύπησαν κάποιον που κρατούσε μια Ελληνική σημαία. 2 τραμπούκοι που αναρωτιόταν ολόκληρος ο χώρος ποιοι ήταν καθώς είχε εκνευριστεί με την κίνηση τους αυτή.
Να σου θυμίσω επίσης την ξεφτίλα που αντικρύσαμε/ακούσαμε στην επέτειο των Ιμιων...που κάποιοι άνθρωποι πήγαν να αποτείσουν φόρο τιμής σε κάποιους ήρωες που οι... δημοκρατικότατοι "αντιεξουσιαστές" της πλάκας, έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Για να ξέρουμε τι λέμε είπαμε...
(άφησα και το δικό μου quote γιατί μ'άρεσε :loco: και φυσικά εμμένω σ'αυτό )
Δεν ήξερα πως η φασιστική προπαγάνδα λέγετε φόρος τιμής προς ήρωες! Ήταν κάτι ανάλογο με τα γεγονότα στον Αγ. Παντελεήμωνα που οι κάτοικοι ήθελαν το κράτος να "βοηθήσει τους πρόσφυγες" και ταυτόχρονα φώναζε "έξω οι ξένοι απ την Ελλάδα".

Και ποιοι είναι οι ήρωες τελικά; Μήπως οι 100 νεκροί εργάτες του 2008 (και δεν τελείωσε ακόμη ο χρόνος); Ποιοι πρόσφεραν περισσότερα στην πατρίδα;! Η υποκρισία σας και ο ανορθολογισμός σας δεν έχει όρια!
λέπω μόνο τηλεόραση λέει...
Τι θες να κάνω ρε φίλε; Να βγω στους δρόμους και να ψάχνομαι για όλα τα αγαθά και χαριτωμένα που κάνουν οι ... "αντιεξουσιαστές"; Και εντάξει δεν είδα το μπλοκ της ΑΚ θεσ/νίκης στην τηλεόραση. Στο νετ γιατί δεν το είδα; ΕΔΩ γιατί δεν το είδα?
Μήπως γιατί οι ίδιοι προβάλλουν τα τσαμπουκαλίκια τους και όχι κάποιες σωστές διαδρομές που δεν αρνούμαι πως μπορεί να έχουν;


Τι να δεις στην τηλεόραση και στα καθεστωτικά μέσα του ΝΕΤ;
Στην πορεία της αντιεξουσιαστικής κίνησης στην Διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης ήμουνα μαζί! Μόλις γύρισα στο σπίτι έμαθα πως πετούσα μολότοφ, επιτέθηκα αναίτια στο μπλοκ του ΠΑΜΕ και ζωγράφισα πάνω σε εικόνες!

Οι γνώσεις των περισσοτέρων για τον αναρχικό χώρο περιορίζονται στις π@π@ρι3ς της τηλεόρασης.
Να σου κάνω και μια άλλη δική μου διευκρίνιση; ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ: ο εξ ορισμού κατά των Αρχών. Όταν όμως λέμε κατά των Αρχών, δεν εννοούμε μόνο τους μπάτσους. Αυτοί είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, μεροκαματιάρηδες φουκαράδες και εκτελεστικά όργανα των κυρίως υπεθύνων και εντολοδόχων τους. Αυτό το ουσιώδες "ξεχνάνε" τα συντρόφια σου. Ας την έπεφταν και σε κανα λαμόγιο που δίνει τις εντολές όταν βολτάρει σε κεντρικούς δρόμους με τις λιμουζίνες ή κάθεται στην χλιδάτη γραφειάρα του, και τότε θα τους παραδεχόμουν ως ατόφιους ανάρχες και μάγκες! Αλλά μόνο στα ταλαίπωρα μπάτσια εξαντλούν το αναρχιλίκι τους.
Αναρχικός: Άνευ αρχούντων, όχι γενικευμένα άνευ αρχών, συμπεριλαμβανομένου και των ηθικών.

Την 17Ν την παραδέχεσαι;
Τον Πολύκαρπο Γεωργιάδη τον παραδέχεσαι;
Τον Βούτση;
Τον Επαναστατικό Αγώνα;
Θέλεις και άλλα παραδείγματα;

Οι μπάτσοι είναι οι φρουροί του κράτους. Απολαμβάνουν την εξουσία τους τόσο όσο θα πρέπει να απολαμβάνουν και τις συνέπειες της θέσης οπου επέλεξαν. Αν κάποιος με στείλει να σε εκτελέσω Αρέλα, δε θα μου κάνει χαδάκια και θα τρέξεις να βρεις τον ηθικό αυτουργό. Θα σκοτώσεις πρώτα εμένα που δέχθηκα να κάνω κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
Spirit oF Fire
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
Φύλο: Γυναίκα

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από Spirit oF Fire » Πέμ 27 Νοέμ 2008, 02:25

Πάψε μη σε σαπίσω στο ξύλο.
bzzzzzzzzzz και μπζζζζζζζζζ
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Άβαταρ μέλους
Τάλως
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3188
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Βίντεο απο την πορεία του πολυτεχνείου

Δημοσίευση από Τάλως » Τρί 13 Ιαν 2009, 09:44

αναρχικός, -η, -ο

1. που υποστηρίζει την αναρχία ως πολιτική ιδεολογία και κοινωνικό σύστημα
2. που δεν περιορίζεται από τις καθιερωμένες αρχές.....

και οχι μονο ο ανευ αρχουντων....

αρα? ποιες αρχες?? αυτες που θελει αυτη η κοινωνικη ομαδα...και οπως εχω ακουσει ατομα εδω στο φορουμ να λενε "κανουμε οτι γουστραρουμε γιατι ετσι γουσταρουμε..."

μηπως δεν θυμαμαι καλα?
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..

[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]

[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]

http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”