Βικουλα

Βικαρα και λοιποι αγαπητοι αγαπητες ενιοτε διαφωνουντες συχνα πυκνα συμφωνουντες,
Δυστυχως εδω και χρονια στην Ελλαδαν μας χρειαζεται σαρωτικος
ανασχηματισμος ιδεων , "πολιτισμου" και προτυπων...περα και πανω απο ονοματα, προσωπα και κομματικα
στεγανα...
κατα ταλλα αλλαξε ο μανωλιος κι εβαλε τα ρουχα του αλλιως
σαν το ανεκδοτο που οι φανταροι υστερα απο ενα μηνα απλησια αλλαζουν εσωρουχα...εσυ μαυτον εσυ μαυτον κτλ κτλ
τι γιαννης τι γιαννακης κτλ κτλ
μονοδρομος -εγγυηση επιτυχιας σε τουντον τοπον ειναι η τεκμηριωμενη παρελθουσα αποτυχια ανα τομεα...
εισαι η υππαιδειας με τη φιλη σου θαλεια γραμματεα?παραμενεις...εισαι παπουτσης? θα επανελθεις σε θεματα προστασιας πολιτη...θυμαστε?
εισαι χυτηρης?ΜΜΕ επικοινωνια...δρουτσας?θα αναβαθμιστεις
σαν να μαζευεις τους κοντους να τους βαζεις σε θεση πιβοτ...οταν χανεις με 40 ποντους και ειναι ολοι φορτωμενοι
με 4 φαουλ...
τιποτα δεν εχει αλλαξει [οσον αφορα εις τα κακα]
τιποτα δεν ειναι οπως παλιαααα[οσον αφορα τα παλαι ποτε θετικα]

-[μιλω για την εποχη με το γερανι
στην ασπρισμενη αυλη
που ειμασταν λιγοι μα δειχναμε πολλοι...]