ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 08 Σεπ 2010, 00:50

Orion έγραψε:
ArELa έγραψε: υπουργείο Επενδύσεων, με υπουργό τον Χ. Παμπούκη
Εχουν μαζευτει οι επενδυτες , στις πλατειες ειναι και περιμενουν που θα στεγαστει το υπουργειο να κανουν ουρα :lol:
doctormarkon έγραψε:ελικά πέταξε τη μεταναστευτική πολιτική στο εργασίας και θα αναλάβει το αντικείμενο η εξαδέρφη του (Ξέρετε για ποιά ξαδέρφη μιλάω).
Ετυχε :loco: ... ( μοιαζουν κιολας φυσιογνωμικα )


Αχαχα
O Orion παίρνει από μένα ένα νοητό βραβείο για το τρολάρισμα του μήνα, για να μην πω της χρονιάς μ'αυτό το ποστ! :lol: :lol: :thumb:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Orion
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: Παρ 09 Απρ 2010, 20:56
Φύλο: Άνδρας

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από Orion » Τετ 08 Σεπ 2010, 00:57

:lol: :lol: Αμα το δικο μου ειναι τρολάρισμα , ο ανασχηματισμος που κανανε τι ειναι βρε τοτε? :lol:
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 08 Σεπ 2010, 09:59

Orion έγραψε::lol: :lol: Αμα το δικο μου ειναι τρολάρισμα , ο ανασχηματισμος που κανανε τι ειναι βρε τοτε? :lol:
Δεύτερο σούπερ-τρολ!
:skaw:

αλλά απαντώ:
Ο ανασχηματισμός είναι σταχτούλα στα μάτια που είναι ήδη γκαβάδια, για να'χουμε ν'ασχολούμαστε και να'χουμε να λέμε. Είναι τρελάρισμα, όχι τρολάρισμα, αφού σιγά σιγά μας οδηγεί στην τρέλα και την απόγνωση... Γιατί ναι, εκεί που λέμε πως δεν υπάρχει χειρότερο, θα δεις ότι το νέο αυτό κυβερνητικό (? μάλλον εκτελεστικό εντολών) σχήμα, θα ξεπεράσει τον προηγούμενο εαυτό του. Ο ΓΑΠ σπάει τα δικά του ρεκόρ εδώ.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Τετ 08 Σεπ 2010, 10:59

Βικουλα :rose: Βικαρα και λοιποι αγαπητοι αγαπητες ενιοτε διαφωνουντες συχνα πυκνα συμφωνουντες,
Δυστυχως εδω και χρονια στην Ελλαδαν μας χρειαζεται σαρωτικος
ανασχηματισμος ιδεων , "πολιτισμου" και προτυπων...περα και πανω απο ονοματα, προσωπα και κομματικα
στεγανα...

κατα ταλλα αλλαξε ο μανωλιος κι εβαλε τα ρουχα του αλλιως

σαν το ανεκδοτο που οι φανταροι υστερα απο ενα μηνα απλησια αλλαζουν εσωρουχα...εσυ μαυτον εσυ μαυτον κτλ κτλ

τι γιαννης τι γιαννακης κτλ κτλ

μονοδρομος -εγγυηση επιτυχιας σε τουντον τοπον ειναι η τεκμηριωμενη παρελθουσα αποτυχια ανα τομεα...
εισαι η υππαιδειας με τη φιλη σου θαλεια γραμματεα?παραμενεις...εισαι παπουτσης? θα επανελθεις σε θεματα προστασιας πολιτη...θυμαστε? :(
εισαι χυτηρης?ΜΜΕ επικοινωνια...δρουτσας?θα αναβαθμιστεις

σαν να μαζευεις τους κοντους να τους βαζεις σε θεση πιβοτ...οταν χανεις με 40 ποντους και ειναι ολοι φορτωμενοι
με 4 φαουλ...

τιποτα δεν εχει αλλαξει [οσον αφορα εις τα κακα]
τιποτα δεν ειναι οπως παλιαααα[οσον αφορα τα παλαι ποτε θετικα] :banghead: -[μιλω για την εποχη με το γερανι
στην ασπρισμενη αυλη
που ειμασταν λιγοι μα δειχναμε πολλοι...]
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 08 Σεπ 2010, 11:24

Δυστυχως εδω και χρονια στην Ελλαδαν μας χρειαζεται σαρωτικος
ανασχηματισμος ιδεων , "πολιτισμου" και προτυπων...περα και πανω απο ονοματα, προσωπα και κομματικα
στεγανα...
Απολύτως! :thumb: (και όχι μόνο στην Ελλάδα...)
Ειναι αυτό που εννοούσα όταν έλεγα Επ-Ανάσταση, αλλά πήρε τη λέξη ο ΓΑΠ (και άλλοι) και την έκανε μαντάρα, την διέλυσε στα εξ ων συνετέθη όταν μίλησε για "επανάσταση του αυτονόητου..."

Όπως διαλύσανε τη λέξη "αντι-εξουσιαστικός (αγών)", και ο ΓΑΠ και τα ψευτοτσαμπουκαλίδικα, ψευτοαναρχικά τσιράκια της εκάστοτε εξουσίας που αυτοαποκαλούνται έτσι.

Γιατί ουσιαστικά κανείς δε μπαίνει στην απλή λογική να νιώσει πως είμαστε ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΙ σαν ράτσα στο σύμπαν (η ανθρωπότης εννοώ) και πως κάθε μορφή εξουσίας που ασκείται επάνω μας είναι αφύσικη, πολλώ δε μάλλον αυτή που μας αφαιρεί ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ δικαιώματα αυτοδιάθεσης και δυνατότητας να κάνουμε τις ατομικές μας επιλογές. Γιατί δε μπαίνουμε σ'αυτή τη λογική; Γιατί το "δόγμα" που μας φύτεψε το σύστημα στο κεφάλι, μας πείθει ότι είμαστε ανήμποροι και υποτακτικοί στα καπρίτσια (που αποκαλούν "πολιτικές αποφάσεις") κάποιων λίγων ε(α)λιτολαμογιών που εξουσιάζουν τον πλανήτη.



Ο βασικός πυρήνας αυτού του ανασχηματισμού, θα είναι να ξεκολλήσουμε από πρόσωπα ή/και κόμματα. Το παιχνίδι είναι στημένο και περιλαμβάνει τους πάντες στα εξουσιαστικά κλιμάκια της συμφοράς/ανικανότητας/ξεπουλήματος. Κι όποιος ανέβει απλά εκτελεί εντολές. Κι αν σταθούμε (γιατί εκ των πραγμάτων δε γίνεται να μη σταθούμε) για λίγο στο πρόσωπο που τώρα έχει το τιμόνι, αρκεί να καταλάβουμε πως είναι από αυτούς τους απόλυτα και πειθήνια αφοσιωμένους στο Ιλουμινο-Μπιλντεμπερο δόγμα της παγκοσμιοποίησης που (εμφανώς πλέον σε όλους θαρρώ) μας οδηγεί στην κατρακύλα της τυρρανίας με μια σιδερόμπαλα στο πόδι.

Πρώτα η εξαθλίωση. Οταν ολοκληρωθεί αυτή, θα'χουμε ψαρώσει τόσο, που θα μας χειραγωγεί-ελέγχει πλήρως.

Είθε να έρθει η μέρα που κάποιος άγιος ξεψαρωμένος θα υψώσει ανάστημα λέγοντας πως πετάει τα δεσμά. Έστω και κόβοντας το πόδι με τη σιδερόμπαλα. Καλύτερα κουτσός, παρά πεθαμένος.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από doctormarkon » Πέμ 09 Σεπ 2010, 10:59

Σήμερα στο κτίριο της Β. Σοφίας μπαίνουν οι μαστόροι. Οι υπάλληλοι φέυγουν για να στριμωχτούν όπως - όπως με τα χαρτιά τους σε άλλα κτίρια. Δυο όροφοι θα γίνουν Λουξ αρχηγείο και χώρος υποδοχής. Φυσικά δεν θα έχει κουρτίνες από τις ...........προσφορές του Χυτήρογλου με 2 ευρώ το κομμάτι, ούτε επιπλα από το ΙΚΕΑ για να καθίσουν τέτοιοι επίσημοι κώλοι. Κατά τ' αλλα περικοπές και λιτότητα. Λιτότητα για την πλέμπα χλιδή για τους εαυτούς τους.

Κάτι άκουσα και για οικονομική αστυνομία. Πέρα από παραδοσιακό μπάτσο το "όργανο" που έλεγαν και οι παπούδες ξεπηδάει μια στρατιά άλλων μπάτσων Ο δημόμπατσος, ο καπνόμπατσος, ο οικονομόμπατσος. Σε λίγο θα βγεί και ο κυβερνόμπαστος , ο ξεβρακόμπατσος (για σωματική έρευνα) και ο νοσοκομόμπατσος που θα βάζει με το ζόρι να κάνεις υγειονομικές εξετάσεις και να τις πληρώνεις (εκεί θα παρεμβαίνει ο οικονομόμπατσος) Θέλουν να μειώσουν τον αριθμό των Δ. Υπαλλήλων και να αυξήσουν τον αριθμό των μπάτσων, των παρατρεχάμενων των golden boys και των μυστικοσύμβουλων
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
ILLUVATAR85
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από ILLUVATAR85 » Παρ 10 Σεπ 2010, 15:08

Πότε γίνηκε ανασχηματισμός και δεν με το είπανε;

Κύριε κύριε σοσιαληστά πρωθυπουργέ σας εγκαλώ εις την τάξην. :banghead:
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων

Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος

Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν

O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από ArELa » Παρ 10 Σεπ 2010, 15:24

ILLUVATAR85 έγραψε:Πότε γίνηκε ανασχηματισμός και δεν με το είπανε;

Κύριε κύριε σοσιαληστά πρωθυπουργέ σας εγκαλώ εις την τάξην. :banghead:
Πόσο γουστάρω που δε βλέπεις τηλεόραση! :urock: :clap:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
ILLUVATAR85
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από ILLUVATAR85 » Παρ 10 Σεπ 2010, 15:40

ArELa έγραψε:
ILLUVATAR85 έγραψε:Πότε γίνηκε ανασχηματισμός και δεν με το είπανε;

Κύριε κύριε σοσιαληστά πρωθυπουργέ σας εγκαλώ εις την τάξην. :banghead:
Πόσο γουστάρω που δε βλέπεις τηλεόραση! :urock: :clap:
Και από τότε που την έκοψα πόσο καλύτερα σκέφτομαι.... :wink:
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων

Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος

Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν

O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ...

Δημοσίευση από Divine Sinner » Παρ 10 Σεπ 2010, 17:55

Oυτε γω βλεπω. Στο ιδεο εμαθα για τον ανασχηματισμο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”