Άρθρο Βόμβα: Ποιος είναι ο "Γιώργος" Α. Παπανδρέου

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Άρθρο Βόμβα: Ποιος είναι ο "Γιώργος" Α. Παπανδρέου

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 04 Αύγ 2010, 23:57

Περιεργο αλλα δεν διαφωνω με οσα γράφεις.
Άβαταρ μέλους
Aristogenos
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 18:31
Φύλο: Άνδρας

Re: Άρθρο Βόμβα: Ποιος είναι ο "Γιώργος" Α. Παπανδρέου

Δημοσίευση από Aristogenos » Πέμ 05 Αύγ 2010, 02:53

ΥΓ. Σου ζητάω συγνώμη για κάποια σκληρά λόγια που είπα αλλά έπρεπε με κάποιον τρόπο να στηρίξω τις θέσεις μου. Επέλεξα αυτόν που μου υπέδειξες και μάλλον σε 10-15 λεπτά θα μετανοιώσω. Μπορείς να συνεχίσεις εσύ και οι υπόλοιποι την κουβέντα αλλά χωρίς εμένα γιατί τελευταίως στο φόρουμ μπαίνω μόνο για να 'δω αν υπάρχει κάτι που με ενδιαφέρει.
Καλή καρδιά, Καρυπίδης :rose:
Δεν παίρνω τίποτα σαν αντιπαραθεση. Σιγουρα εκφραζω την γνωμη μου την οποια αιτιολογω με παραδείγματα. ¨οτι και να πούμε όμως σίγουρα υπάρχουν και καποιοι άλλοι παραγοντες που συντελούν στο συνολικό αποτελεσμα μιας κοινωνίας.
Δεν προσεξα κανένα σκληρό λόγο εκ μερους σου., και να είπες έχω περάσει τόσα,που είμαι σε θέση να καταλαβαίνω καποια πραγματα ,και κάποια μπορεί να ειπωθούν πάνω στην κουβέντα, και πολλά να μην με ακουμπάνε. Η καλη καρδιά χρειάζεται , ο καθένας έχει την γνωμη του. :rose:
Το μονο που με νοιάζει είναι η αλήθεια (΄όσο την γνωρίζω) απλά έχω το ελλατωμα να την πετάω σαν ένα κομάτι όμό κρέας στα μουτρα οποιος και να είναι απένατι αν είναι να το πώ.... Θυμάμαι, π.χ. όταν με καλέσαν να πάω στον περσικό .( τον πρώτο) κάπου εκεί ήταν και ένα κανάλι της ΤιΒι και τους τόπα στα μουτρα και το βγάλαν. Εγω ορκίστηκα να υπερασπιζομαι την πατρίδα...αλλά τωρα δεν παω να πολεμήσω για την πατρίδα αλλα για τα συμφέροντα των ξενων, απο που κι ώς που..( το χα πει το περιστατικό τις προάλλες στην Βασούλα και μου είπε ότι το θυμόταν ) ...Βεβαια τους είπα και άλλα που δέ βγάλαν..και έζησα και περισσότερα σαν διαβαθμισμένος. Και όλα τα σημαντικά γεγονότα μπορω να πώ ότι ποτε δεν ειπώθηκαν απο κανενα κανάλι το τι παίχτηκε δλδ, σεναρια μπορεί να ακουστουν πολλά...αν είσαι μεσα στα γεγονότα όμως...είναι αλλοιώς.

Εχουμε βγεί :offtopic: όμως και δεν έχω να πώ τίποτα άλλο σε αυτο το νήμα


Εγραψα το παρακάτω κείμενο όμως για όποιον θέλει να διαβασει. Δεν θα απαντησω όμως σε κάτι ,
το γενικό συμπερασμα το έχω γραψει στο τέλος.Όποιος θέλει ας μεταβεί εκει κατ ευθείαν.
karipis έγραψε:
Σ' αυτό δεν διαφωνώ καθόλου. Μόνο που όλα αυτά, δυστυχώς αδερφέ, είναι φαινόμενο των τελευταίων 30 το πολύ 40 ετών (και όχι 550 ή 2.000 ετών που αφήνεις ίσως να εννοηθεί)....
Ισως τώρα να σου φαίνεται περισσότερο διότι είναι και ποιό εύκολο να το παρατηρήσουμε.Βλέποντας σφαιρικά όμως από δημιουργήματα κάλους περισσότερο τεχνες κλπ. βλεπουμε ότι μάλον ξεκινησε παλιότερα. Δεν γνωρίζω τον βαθμό και ουτε μπορώ να πώ αν πριν 600 χρόνια σε αυτο τον τομέα ήταν περισσότερο η λιγότερο.
οταν όμως "εμεις" ζωγραφίζαμε σκουληκανθρώπους , οι Ιταλοι για παραδειγμα είχαν Giotto, Botticelli...και ένα κάρο ακόμα. και μελετούσαν Leon Battista Alberti που είχε μελετησει αρχαίους για κάποιο λόγο.

Σιγουρα όλες οι αλλαγές έγιναν σιγα σιγά , σαν το σαράκι που τρώει το ξύλο. Αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο. Η Ελλαδα μετα χριστιανισμου (σαράκι), δεν ορθοπόδησε ποτέ , και όποτε πήγαινε να ακουμπήσει τους αρχαίους πάλι καποια άλλωση ερχόταν , και στην τελευταία ο προδοτικός ρόλος των μαυροφόρρων λεπρών ήταν φανερός με την Τουρκιά.... τατσι μιτσι κώτσι τα΄χαν και το παίζαν τις αγνες παρθένες, και τον αρρωγό μπροστά στον λαό για το ξεκάρφωμα.
Απο κεί και περα όσο και αν το ερευνήσεις σε βάθος κάποια νοοτροποία απο αυτες που μας φορτώσαν με την θρησκεία των λεπρών θα βρείς μπροστά σου.
Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.
.
Είδες του σου είναι τα ελληνικά; Ένα μικρό "και", και μας παρεξήγησε το παλληκάρι :)
Λοιπόν, τον Θεόφραστο μάλλον εσύ δεν τον έχεις ανοίξει ποτέ στην ζωή σου ή, διάβασες αποσπάσματα και όχι τον ίδιο. Να τον διαβάσεις όμως γιατί θα σου κάνει καλό. Το βασικότερο απ' όλα αδελφέ, που μάλλον εκεί την πάτησες, είναι να διαβάσεις τόσο την εισαγωγή στο βιβλίο όσο και τις σημειώσεις (σε βοηθούν να εντριφίσεις καλύτερα και βαθύτερα στο κείμενο). Παρακαλώ το ίδιο να κάνουν όλοι οι φίλοι και οι φίλες γιατί το συγκεκριμένο και μόνο βιβλίο θα σας πείσει για το πόσο ελληνάρες παραμένουμε μέχρι και σήμερα.
(παρεπιπτόντως, εγώ δεν μίλησα για ποσότητα στο έργο του Θεοφράστου καθώς και στου Βακαλόπουλου...)
.
Ολοι αυτοι οι βακαλοπουλοι και βλακόπουλοι (αν γραφει ότι τα ιδια είμαστε όλοι τότε και τώρα) και σία, είναι από δαύτους που ευησηχάζουν με δικαιολογίες τον νεοΈλληνα ότι είναι ΟΚ και κάτι άλλο φταίει. Φταίνε π.χ. τα ΜΜΕ και τα ΖΖΒ και τα ΞΞΞ και το κερατο το τράγιο και ό αόρατος εχθρός.
Ετσι καποιος που η ιδιοσυγκρασία του είναι ΕΛληνικη μπορεί να νομίσει ότι είναι λάθος ( έναντι της πειοψηφείας) και το τεμπελικι, ο ξερολισμός και η κακαισθησία η παντελως έλειψη σεβασμου πρός το περιβαλλον , ο πρατακισμός, που προβαλεται σαν Ελληνικές ιδιοσυγκρασίες μιας και είναι σπόρ της πλειοψηφείας , είναι Ελληνικό, και στην τελική να μισησει και την Ελλαδα κι απο πάνω.....και αυτό γίνεται.
... Ωφελεί λοιπόν να σκεπτόμαστε ότι όλα αυτα τα είχε ο Αρχαίος? ( και δεν υπάρχουν σε κανένα αρχαιο αναγραφεί τετοιου είδους συμπεριφορές)
Αει σιχτήρ λοιπόν ( για να τους το πώ και στην γλώσσα τους)...Άει σιχτήρ....διαστημόβλαχοι με τις μουρτζομελέτες σας. ΜΗΝ τους πιστεύετε φίλες και φίλοι

Μολοταύτα , τι αυτοπεποιθηση θα έπερναν αυτα τα παιδιά αν μελετούσαν Αριστοτελη ηθικά Ευδήμεια. !!!
Και αν μελετούσαν ακόμα περισσότεροι και τα υπολοιπα , αμπελοφιλοσοφίες του τύπου ..."ετσι είναι η ζωή" "Η ετσι είναι ο Ελληνας" κτλ κτλ.δεν θα είχαμε.
Υπάρχουν όμως οι διαστημοβλαχοι που καθυσηχάζουν το κοινό με τις ηλιθιότητές-μελέτες τους... οπότε φίλτατε η "σκατοκατάσταση" καλά κρατεί...και διαιωνίζεται.
Ειλικρινά κανουν μεγαλύτερο κακό από έναν εχθρό διότι παρουσιάζονται σαν φίλοι. ΕΪΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ και ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΙ.



Μολοταύτα , οκ , το παρατήρησα αν και το και δεν το έχεις το νόημα που γραφεις είναι κάπως έτσι , τωρα που το λές., δεύτερον τι σχέση έχουν οι φιλόσοφοι της εποχής (που γραφει ο Λαέρτιος) που δεν συγκρινονται με κανένα σήμερα σε βιο ουτε σε ικανότητες , και δη διανοητικές φίλε μου.
Όσο για τον Μεταξά πολλα ακουγονται αλλα για αυτό τα έχω ακούσει απο πρωτο χέρι απο τον πατέρα μου που πολέμησε το 40 και έχει και ημερολόγιο.
Και διαβάζω."
Στα τέλη Αυγούστου του 40, λιγες μέρες μετά τον τορπιλισμό της ¨Ελλης στην τήνο η κυβέρνηση παραγγελνε στην 8η μεραρχία,στα Γαιννενα στην μονάδα που θα δεχόταν την πρώτη επίθεση. τα εξης:
" Η κυβέρνηση δεν περιμένει βεβαίως εκ της μεραρχία σας νίκας, δεδομένης της αριθμητικής υπεροχήε του αντιπάλου , αναμενει όμως εκ ταύτης να σωσει την τιμήν των Ελληνικών όπλων" Δηλαδή απλά και σταράτα κρατήστε κανα δυό μέρες "για την τιμή των όπλων"
Δεν περίμενε "νικας" Αλλα τα Ελληνικά όπλα το βροντήξαν μεχρι την πόρτα του Τεπελεινιού...περα απο την κορυτσα κοντά στην Αυλώνα λιγο έξω απ το Βερετσι.
.....λεγεται ότι λίγες μέρες πρίν κυρηχτεί ο πόλεμος , ο τότε Αρχιστρατηγος εισηγήθηκε στην κυβερνηση να επιστρατεύσει μια μεραρχία για να καλυφτούνε τα μεγάλα κενά του μετώπου. Η κυβέρνηση απέρριψε την πρόταση.Επίσης δε δέχτηκε τη μετακίνηση- προώθηση μιάς μεραρχίας από τα μετώπισθεν στην προκαλυψη,για να μην ....προκαλέσει τον εχθρό.ΑΑυτές τις "ορθές " αποφασεις έπερνε η κυβέρνηση....
¨Οταν ο κόσμος μετα την μεγάλη απόφαση να πεθάνει και ξεχύθηκε στους δρόμους ο Μεταξάς έγραφε στο ημερολόγιό του " Με ανυσηχεί η υπεραισιόδοξος κοινή γνώμη.." στις 30 του Οκτώμβρη έγραφε " Ο Λαός να μην παρασέρνεται με ψευδείς επιτυχίας"...κ.α.π. Στις 9-11- " Αυριον αρχίζει η μεγάλη μάχη θεέ μου βοηθησέ μας." στις 6-12. " Επήραμε τους Αγιους Σαράντα. Αλλά με φοβίζει η προέλασις."
...

Που μπορεί να συγκριθεί αυτός ο μοιρολάτρης φοβιτσιάρης με τον Θεμιστοκλή φίλτατε ? θες σε προνοητικότητα, θες σε Θάρρος, Θες σε ανδρεία ?

¨Οσο για τους υπόλοιπους που κατα καιρούς έχουμε σαν πολιτικούς αρχηγούς ούτε και αυτοι συγκρίνονται με τους αρχαίους.
Και όσο και για το Καποδιστρια , αυτος δεν ήταν που διέταξε ότι δεν θα μετασχει κανένας οπλαρχηγός στην πολιτική " Και κάλεσε τους ΜΑυρομιχαλάιους να το συζητήσουν και τους έκλεισε φυλακή χωρίς κουβέντα ?
Μετα βγήκε η παραμύθα ότι οι συγγενείς τους τον σκοτώσαν , ετσι για να αρχίσει η αμαύρωση των οπλαρχηγών.

Για τον Θεοφραστο σου είπα ότι αλλο χαρακτήρας και άλλο ικανότητα δημιουργίας , και ουτε σημαίνει ότι όλοι ήταν έτσι η είχαν σημεία τετοιου χαρακτήρος.
Και παλι τα μετρα του Θεόφραστου ακόμα και σε αρνητικού τυπου χαρακτήρες είναι πολύ χαμηλου "standard" για αυτα που βλεπουμε σήμερα. Οι ποιό πολλοί δεν υπάρχουν.

Μερικές φορές τα δημιουργήματα έχουν να κάνουν με τον βούρδουλα και όχι ακριβώς με τον χαρακτήρα.
"Μεμονομένο" παράδειγμα φυσικά είναι και ο χρυσός αιώνας των Αθηνών επί Περικλέους. Στην φρικοδέστατοι εκτέλεση των Δηλείων ο μέγας πολιτικός έδειξε τον χαρακτήρα του (καθώς και στο περιστατικό με την καταδίκη της ιερόδουλου Ασπασίας -για χάρη της οποίας χώρησε την γυναίκα του και παράτησε τα δύο παιδιά του αν θυμάμε καλά- όπου έκλαιγε σαν μωρό παιδί αλλά, και στην κλοπή του "Δημοσίου Ταμείου" και χάρη στην οποία κτίστηκε ο Παρθενώνας).
Δλδ 'ηταν όλα θέμα χρημάτων και όχι ικανοτήτων -γνωσεων-τεχνογνωσίας- αισθητικής σε συνδιασμο με οργάνωση ?? Οχι φίλε μου ,δεν νομίζω.
Και 500 δις να μας δίναν σήμερα Παρθενωνα δεν θα φτιαχναμε ουτε σε 100 χρόνια...30 χρόνια και για μια απλη αναστηλωσούλα με 100+ εκ δολ και έχουν κανει μια τρύπα στο νερό. Ο Παρθενων έγινε σε 9 (χρόνια φυσικά)...
ειδαμε βεβαια και ποιός εφτιαξε το Αεροδρόμιο, την Γεφυρα Αντιρίου κτλ....( και δεν ομιλώ για ικανούς εργάτες)
Και 200 δις να μας δώσουν σήμερα θα τα φαμε και δεν θα φτιαξει κανείς τίποτα.. αν και μας δώσαν 300 , τα φάγαμε ( η μάλον τα περισσότερα τα φαγανε οι καρεκλοκένταυροι, αλλα ο κόσμος δεχεται με την δειλή σταση του....οτι είναι συμμετοχος σε όλα) και τώρα θα δείς το γέλιο.

Αν και βεβαια δεν ΟΜΙΛΩ ΜΟΝΟ για μεγάλα έργα φίλε μου. Γενικώς δεν παραγουμε τίποτα Εκτός ελαχίστων.
Και αυτό γιατί ? Γιατί ο περισσότερος κόσμος γουσταρει να επαναπευεται σε παραμύθες,(ενώ μερικοί θα θέλαν να μάθουν,τους αποκρύπτεται με τον Α η Β τρόπο) να ευνοεί όσους τον καταστρέφουν (πολιτικοί -Θρησκεία, κλπ λαμόγια), και να έχει χάσει την ταυτότητα του Έλληνα ( όσοι την είχαν)
Εχει δεκτεί στο περιβαλλον του να σκαβεται ο λάκος του καλύτερου, έχει δεκτεί την πουστιά σαν εξυπνάδα και αυτό σαν φαύλος κύκλος δημιουργεί κάποια αποτελεσματα , αυτα τα οποία βλέπουμε.
Και να έχει διαφορά δεν με νοιάζει γιατί όπως υπάρχει ο Παπαδρέου υπήρξε και ο Δημοσθένης, όπως είχες την δικτατορία είχες και τον Περικλή, ότι προσπάθησε να κάνει ο Καποδίστριας προσπάθησε και ο Σόλων.
Ας μην συγκρίνουμε ανόμοια πραγματα, και σε επιπεδο ικανότητων και σε γνώσεις.Καταλαβαίνω όμως το συγγενές της μεταφοράς που παρουσιάζεις.

Συμπέρασμα.
Δεν επιμένω να είμαστε σαν τους αρχαίους,με την ένοια να φορέσουμε και λινα λευκά , η περικεφαλαίες και στολή και να βγούμε στους δρομους.
Ουτε για μια ουτοπική κοινωνία.Ουτε για κάτι που δεν κάνω εγώ σε πράξη
Επιμενω στο να μάθουμε απο τα λαθη μας, και τα λάθη του παρελθόντος των προγόνων μας, και να παρουμε γνωση των Αρχαίων όχι μόνο την ιστορική,αλλα περισσότερο μεσω των φιλοσόφων, τα γνησια κείμενα δλδ. Να τα κανουμε πραξη. Να γίνει ο καθένας καλύτερος ,και να το κάνει και στο περιβάλλον του.
Περιμένω να μπορούμε να κοιτάμε την αληθεια στα μάτια και να είμαστε αυτογνωστες ώστε και να την δεχόμαστε αλλά και αποφασισμένοι να μην κανουμε υποχωρήσεις σε ζωτικα Ελληνικά θεμματα.
Καλά ...περίμενε θα μου πεις εσύ... :) ...
Ναι αλλά είναι και κάτι άλλο που δεν περιμένει όμως...και αυτο είναι ο χρόνος. :wink:

Καλη καρδιά :beer:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”