Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από Aiolos » Τρί 04 Μάιος 2010, 03:02

Α όοοοοοοχι μάγκες. Δεν είστε Ελληνες Εθνικιστές, είστε γερμανόφιλοι ναζιστές και η ιδιότητα του "Ελληνος" πάει περίπατο αφού όπως προείπα, αν στέκεται δίπλα στα προηγούμενα επιθετάκια γίνεται σχήμα οξύμωρο και αντιφατικό.
Λανθάνεσαι και προσβάλλεις μία πολύ μεγάλη μερίδα συμπατριωτών σου, οι οποίοι διεξάγουν αγώνα για την Πατρίδα! Η χ.α. θα ήτο κατακριτέα εάν δεν καταδίκαζε την απαράδεκτη ενέργεια στην οποία προέβη το NPD! Εφόσον την καταδίκασε, αποδεικνύεται ότι στην κορυφή της ιεραρχίας του κινήματος ευρίσκεται η πατρίδα κι όχι η ιδεολογία, όπως πιστεύουν κάποιοι. Αυτό ισχύει στους κομμουνιστές, οι οποίοι ποτέ δεν έχαναν την ευκαιρία να αποδείξουν την πίστη τους στο κόμμα και την ιδεολογία, ξεπουλώντας ακόμη και την πατρίδα τους!
Σέβομαι απολύτως την αποστροφή σου για την συγκεκριμένη ιδεολογία. Όμως, δεν σέβομαι και σε καμία περίπτωση δεν αποδέχομαι την απέχθεια που τρέφετε μερικοί πατριώτες για την συγκεκριμένη οργάνωση! Δεν μπορείτε να αμφισβητήσετε την πίστη και την αφοσίωσή τους απέναντι στην πατρίδα! Δε δικαιούστε να θίγετε τα ιδεώδη και τα πιστεύω κάποιων συμπατριωτών σας, όταν αυτοί αποδεικνύουν επί τω πρακτέω πως πολεμάνε για τα δίκαια του τόπου!
Βασιλική, σε θεωρώ φίλη μου, όμως αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να αμφισβητείς την εθνική συνείδησή μου.
Οφείλεις μία συγγνώμη.
Όταν και ΑΝ ποτέ βγάλετε τον αγκιλωτό σταυρό απ'τη σημαία σας, και αποφασίσετε να σηκώσετε ΜΟΝΟΝ την γαλανόλευκη χωρίς αγκάθια (αγκίλες) στο σταυρό της, τότε να'ρθετε και να μας το πείτε αυτό. Τώρα ακούγεται ψευτικο και γκροτέσκο. Ή η Ελλάς Υπεράνω Όλων ή η ναζιστίλα. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
Προσωπικά, το γαμμάδιον το ασπάζομαι ως ένα αρχαίο ελληνικό σύμβολο, το οποίο υπάρχει και στο μωσαϊκό των Δελφών. Έχω δηλώσει δημόσια ότι δεν ασπάζομαι το συγκεκριμένο σύμβολο, όταν αυτό παραπέμπει στο Γ' Ράιχ. Είμαι Έλλην και ασπάζομαι τα σύμβολα του τόπου μου. Δεν εξυμνώ κανέναν ήρωα της Γερμανίας, παρά μόνο τους ήρωες τους Γένους μας.
Η χ.α. απομάκρυνε την σημαία με το ναζιστικό γαμμάδιον από τα επίσημα σύμβολά της. Δεν έγινε για λόγους τακτικής...
Πρέπει επί τέλους, να διαχωρίσουμε τις έννοιες Πατρίδα - Ιδεολογία!

=======
Δεν ακυρώνω απαξιώνω κανέναν.
Κι όμως, το έκανες.
Η ουσιώδης διάστασή μου με την ακροδεξιά πλευρά είναι τα εμετικά ναζιστικά ιδεολογήματα (γκροτέσκα φαντάσματα του παρελθόντος)
Συμφωνώ.

Πάρτε και μία είδηση, η οποία με δικαιώνει κατά κάποιο τρόπο:

Εικόνα

Με εκδηλώσεις διαμαρτυρίας σε όλες τις πόλεις της Ιταλίας απαντάει η Φόρτσα Νουόβα (Forza Nuova), στην απληστία των τραπεζών και των διεθνών κερδοσκόπων.

Η κινητοποίηση ξεκινάει στις 8 Μαϊου και τελειώνει στο κέντρο του παραγωγικού Βορρά το Μιλάνο. Στην ιταλική μεγαλούπολη στις 22 Μαϊου θα γίνει πορεία στους δρόμους της πόλης όπου θα συμμετάσχουν Εθνικιστικά κόμματα από όλη την Ευρώπη.

Συγκεκριμμένα θα υπάρξουν αντιπροσωπείες από την Ουγγαρία, την Γαλλία, την Ισπανία, την Κύπρο ενώ αναμένονται συμμετοχές και από άλλες χώρες.

Το πρόβλημα της Ελλάδος ενώνει τους Ευρωπαίους Εθνικιστές αφού μετά την Ελλάδα σειρά παίρνουν η Πορτογαλία, η Ισπανία και η Ιταλία.

Δεν πρέπει να ξεχνούμε και την περίπτωση της Ουγγαρίας όπου το 2006 ο πρόεδρος της χώρας παραδέχθηκε ότι παγίδεψε τον λαό της κεντροευρωπαϊκής χώρας. Το αποτέλεσμα ήταν η λαϊκή εξέγερση κατά την διάρκεια της οποίας χιλιάδες Ούγγροι περικύκλωσαν το Κοινοβούλιο και κατέλαβαν το κτήριο της κρατικής τηλεόρασης!

Πρωτοστάτης της εξεγέρσεως ήταν ο αρχηγός του εθνικιστικού κόμματος HVIM, Λάζλο Τοροτσκάϊ, ο οποίος θα είναι παρόν στην εκδήλωση του Μιλάνου.

Από την Κύπρο βέβαια έχει ήδη προσκληθεί το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.) το οποίο είναι το μοναδικό αξιόπιστο Εθνικιστικό κόμμα της Ελληνικής Μεγαλονήσου!

http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/ ... _5453.html
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από seliniasmenos » Τρί 04 Μάιος 2010, 03:56

Οπως έχω ξαναπεί, είναι γελοίο να βλέπω φασιστικά κόμματα των χωρών να ενώνουν τις δυνάμεις τους! Αφου στο τέλος θα φαγωθείτε μεταξύ σας!
Ηδη έγινε με το γερμανικό που φιλοξενούσατε!
Τώρα πηγαίνετε και στους ιταλούς φασίστες να μάθετε και τι γνώμη έχουν για τους ελληνες και γενικότερα τους ξένους.
Έχεις ακούσει ποτέ τι λένε μεταξύ τους;

Μια φορά που λέτε, ήμουν Κεντρική-Βόρεια Ιταλία και εκεί που είχα φάει μια πίτσα σε Ναπολετάνικη πιτσαρία και την είχα κατευχαριστηθεί, ζήτησα συγνώμη απο την παρέα και βγήκα έξω για ένα τσιγάρο. Πιο πέρα λοιπόν, ήταν μια παρέα 3 ατόμων, φασίστες της βορειας ιταλίας και συζητούσαν και παρ'ολίγο να ξεράσω την πίτσα με αυτά που λέγαν.

Λαμπρά! Λαμπρά! Να πάτε στους φίλους σας!
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KELAINO » Τρί 04 Μάιος 2010, 10:05

Λυκοφιλίες.



Επειδή διάβαζα την εφημερίδα παλιά, είχα ένα γνωστό στο κίνημα και με την έφερνε, θυμάμαι ξεκάθαρα τον απερίφραστο θαυμασμό στον Χίτλερ. Ένα δακρύβρεχτο ρεπορτάζ ιδίως, με εκδρομή που διοργανώθηκε την επέτειο των γενεθλίων του στο χωριό που γεννήθηκε.

Πάντως Αίολε, είναι όντως σύμφωνο με την ιδεολογική σας τοποθέτηση η καταδίκη της στάσης των Γερμανών. Η αντισυγκέντρωση των αντιφάδων υπέρ της Ελλάδας τί σας λέει όμως; Αφού οι συμμαχίες και οι ενέργειές σας καθορίζονται αποκλειστικά από τα εθνικά συμφέροντα, θα έρθετε σε επαφή μαζί τους τώρα; Τουλάχιστον γι' αυτό το ζήτημα;
Just close your eyes and smell the seagulls
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από totispap » Τρί 04 Μάιος 2010, 10:59

Υπαρχει περιπτωση προσωρινα,για λιγο βρε αδερφε,να επικεντρωθουμε στο πως θα πεταξουμε τη χουντα της νεας ταξης απο το σβερκο μας?
Μετα ξανατρωγομαστε μεταξυ μας με την ησυχια μας,το εχουμε ξανακανει απειρες φορες,αλλα προς το παρον ας δωσουμε τα παπουτσια στο χερι
στους 300 προδοτες.
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KELAINO » Τρί 04 Μάιος 2010, 11:20

Τότη, πριν δώσουμε παπούτσια, πρέπει να είμαστε κάπως ψιλοσίγουροι για το τί θα πλακώσει να καταλάβει το κενό.
Αν ξέρεις τι παίζει κι αν υπάρχει κάτι στα σκαριά, πες με κι εμένα.
Just close your eyes and smell the seagulls
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από totispap » Τρί 04 Μάιος 2010, 11:27

Εναλακτικη καθαρη οχι δεν εχω,αλλα δεν μπορουμε τωρα να το παιξουμε σιγουρο και ασφαλες,θα μας σκισουν τον πατο και ακομα θα μετραμε εναλακτικες..
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KELAINO » Τρί 04 Μάιος 2010, 11:33

Ή πρόσφατη Ευρωπαϊκή ιστορία είναι τίγκα σε κράτη που κατέρρευσαν οικονομικοπολιτικά.
Ας ρίξουμε μια ματιά στην Επόμενη Μέρα τους.
Εγώ που έχω ρίξει, θέλω εναλλακτική σταμπαρισμένη, έτοιμη στο αμπαλάζ να περιμένει στο κατώφλι με τους τεχνικούς εγκατάστασης από δίπλα και το προσπέκτους στο χέρι. Και 50 χρόνια εγγύηση.
Just close your eyes and smell the seagulls
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από totispap » Τρί 04 Μάιος 2010, 11:42

KELAINO έγραψε:Ή πρόσφατη Ευρωπαϊκή ιστορία είναι τίγκα σε κράτη που κατέρρευσαν οικονομικοπολιτικά.
Ας ρίξουμε μια ματιά στην Επόμενη Μέρα τους.
Εγώ που έχω ρίξει, θέλω εναλλακτική σταμπαρισμένη, έτοιμη στο αμπαλάζ να περιμένει στο κατώφλι με τους τεχνικούς εγκατάστασης από δίπλα και το προσπέκτους στο χέρι. Και 50 χρόνια εγγύηση.
Δεν υπαρχει εταιρια ματια μου που να στα δινει ολα αυτα,για αυτο ας κανουμε τη δικη μας καινουργια εταιρια με νεους ορους συζητωντας τους.
Και να ξερεις οτι εκ του ασφαλους δεν αλλαξε τιποτα στον κοσμο,δεν θελω να ειμαι εγω αυτος που κοιταζε αλλου την ωρα που του κλεβαν την πατριδα,
αν ζω σε μια χωρα που δεν με υπολογιζει ποιος ο λογος να περιμενω?
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από ArELa » Τρί 04 Μάιος 2010, 12:20

Aiolos έγραψε:
Α όοοοοοοχι μάγκες. Δεν είστε Ελληνες Εθνικιστές, είστε γερμανόφιλοι ναζιστές και η ιδιότητα του "Ελληνος" πάει περίπατο αφού όπως προείπα, αν στέκεται δίπλα στα προηγούμενα επιθετάκια γίνεται σχήμα οξύμωρο και αντιφατικό.
Λανθάνεσαι και προσβάλλεις μία πολύ μεγάλη μερίδα συμπατριωτών σου, οι οποίοι διεξάγουν αγώνα για την Πατρίδα!
Κατ'αρχάς δεν λανθάνομαι.... αν υποτεθεί ότι κάνω λάθος, λανθάνω, δεν λανθάνομαι. Το λέω γιατί σε βλέπω συχνά να κάνεις λανθασμένη χρήση της παθητικής εδώ.
Κατά δεύτερον, ούτε λανθάνομαι, ούτε λανθάνω. Ο εθνικισμός των ναζί ήταν που έδωσε αφορμή να δαιμονοποιηθεί όποια έννοια συσχετίζεται με το ουσιαστικό "έθνος".
Υπάρχουν εθνικισμοί και εθνικισμοί. Ο εθνικισμός των ναζί είναι φαύλος και εκτός ελληνικής παιδείας και πνεύματος, συνεπώς όποιος τον ασπάζεται δεν μπορεί ταυτόχρονα να δηλώνει στα σοβαρά και Ελλην. Δεν μπορείς ως εχέφρων νους και έντιμος πρώτα με τον εαυτό σου, να υπηρετείς, να ενστερνίζεσαι και να πρεσβεύεις δύο αντιφατικά και αντικρουόμενα πράγματα ταυτόχρονα. Απλά δεν γίνεται.
Η χ.α. θα ήτο κατακριτέα εάν δεν καταδίκαζε την απαράδεκτη ενέργεια στην οποία προέβη το NPD!
Αν δεν την καταδίκαζε θα έχανε και κάθε βάση πάνω στην οποία προτάσσει το ελληνικό της φρόνημα. Μόνο που όπως προείπα, αυτό έχει διαβρωθεί κι έγινε μελανζέ από τη στιγμή που εμπεριέχει και την ιδεολογική διαδρομή που πάει κόντρα στα ελληνικά ιδεώδη.

Εφόσον την καταδίκασε, αποδεικνύεται ότι στην κορυφή της ιεραρχίας του κινήματος ευρίσκεται η πατρίδα κι όχι η ιδεολογία, όπως πιστεύουν κάποιοι.
Η απάντησή μου ήδη δόθηκε πιο πανω επ'αυτού.
Αυτό ισχύει στους κομμουνιστές, οι οποίοι ποτέ δεν έχαναν την ευκαιρία να αποδείξουν την πίστη τους στο κόμμα και την ιδεολογία, ξεπουλώντας ακόμη και την πατρίδα τους!
Για τους κομουνιστές υπάρχει άλλο τόπικ, στο οποίο μπορεί να συγκλίνουμε, αλλά όχι επειδή πιστευεις στο Ναζισμό. Μόνο επειδή ταυτόχρονα κρατάς μέσα σου άσβεστα και κάποιες λογικές που στηρίζουν τον Ελληνισμό.
Ας αφήσουμε τους κομουνιστές εδώ. Το συγκεκριμένο τόπικ εστιάζει στους ναζιστές.

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει βέβαια και οι κομουνιστές και οι ναζιστές, και οι ανάρχες και οι συντηρητικοί, είναι ότι γίνονται πλαστελίνη στα χέρια των πρωτοκλασάτων εκείνων παμπάλαιας κοπής λαμογιών, που πρωτοδιέσπειραν ΟΛΑ τα ιδεολογικά αντικρουόμενα σχήματα, ακριβώς για να'χουν τους πληθυσμούς να συγκρούονται, να τρώγονται μεταξύ τους, να χωρίζονται σε "αντίπαλα" στρατόπεδα, να μην ενώνονται ποτέ προς έναν κοινό σκοπό ΥΠΕΡ της ανθρωπότητας και των εθνοτήτων τους, κι έτσι να εξυπηρετούν στην ουσία αυτά τα λαμόγια, αφού ασχολούμενοι μ'αυτές τις ανούσιες αψιμαχίες, αφήνουν τους εμπνευστές-εγκεφάλους ΟΛΩΝ αυτών των κινημάτων, να κάνουν ανενόχλητοι τη δουλειά τους.

Το θλιβερό αλλά και ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ από μέρους αυτών των πληθυσμών, είναι ότι έχουμε ήδη φτάσει στα πρόθυρα επιβολής ενός καθεστώτος απ'αυτά τα λαμόγια, που κάνει το οργουελικό περίπατο στο πάρκο, και αυτοί ΑΚΟΜΑ εστιάζουν στις μεταξύ τους έριδες, αντί να στραφουν ΟΛΟΙ ΣΥΣΣΩΜΟΙ ενάντια στους υπανθρώπους!


Σέβομαι απολύτως την αποστροφή σου για την συγκεκριμένη ιδεολογία.
Τη σέβεσαι, αλλά μάλλον δεν την δέχεσαι κι όλας.
Όμως, δεν σέβομαι και σε καμία περίπτωση δεν αποδέχομαι την απέχθεια που τρέφετε μερικοί πατριώτες για την συγκεκριμένη οργάνωση!
Η δική μου "αποστροφή" είναι ότι άφησε να παρεισφρύσει μέσα της, στο κύτταρο και την ιδεολογία της, ένα ΦΑΥΛΟ ιδεολόγημα που λέγεται ναζισμός και αλλοιώνει καταλυτικά το ελληνικό του πνεύματος και του χαρακτήρα της οργάνωσης. ΕΜΜΕΝΩ σ'αυτό μετά λόγου γνώσης! Αν δεν έφερε πυρσο της αυτό το βδέλυγμα, αν ήταν όντως αγνά και ΑΜΙΓΩΣ ελληνογενής, ελληνικού πνεύματος και παιδείας, είναι πιθανό να ήμουν κι εγώ στους κόλπους της.
Δεν μπορείτε να αμφισβητήσετε την πίστη και την αφοσίωσή τους απέναντι στην πατρίδα!
Μπορώ, και σου εξήγησα πιο πάνω το γιατί. Είναι σα να μου λες ότι θα σου'ρθει ένας παπάς να σου κηρύττει για Χριστό, ενώ θα γνωρίζεις ότι τα βράδια συμμετέχει σε σατανιστικά τελετουργικά και ανθρωποθυσίες. Θα δεχόσουν εσύ ότι είναι άνθρωπος του Θεού αυτός; Έτσι δε μπορώ να δεχτώ κι εγώ ότι ο ναζιστής είναι και επί της ουσίας κι εκεί που μετράει (όχι στις φαντασιώσεις του) Ελληνας!
Δε δικαιούστε να θίγετε τα ιδεώδη και τα πιστεύω κάποιων συμπατριωτών σας, όταν αυτοί αποδεικνύουν επί τω πρακτέω πως πολεμάνε για τα δίκαια του τόπου!
Για τα δίκαια που πολεμάνε, μαζί τους κι εγώ! Πήγα μαζί τους στην πορεία για τη Μακεδονία πρόπερσι, γιατί το έχω πει πως πάω και με το διάβολο αν αυτός υποστηρίξει τα δικια του τόπου μου. Άλλο αυτό όμως, κι άλλο τα ιδεώδη...
Τα ιδεώδη που θεωρώ εγώ σαθρά, θα τα θίγω στον αιώνα τον άπαντα, και δικαιούμαι να το κάνω!

Βασιλική, σε θεωρώ φίλη μου, όμως αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να αμφισβητείς την εθνική συνείδησή μου.
Οφείλεις μία συγγνώμη.
Κι εμένα μου είσαι λίαν αγαπητός, εν τούτοις όταν με πρόσβαλες, συγνώμη δεν ζήτησες. Ούτε εγώ θα ζητήσω σ'αυτήν την περίπτωση και μη διανοηθείς πως το κάνω για αντίποινα. Το κάνω για τους λόγους που ήδη παρέθεσα πιο πάνω, και γιατί δεν πιστεύω ότι προσβάλλω κανέναν προσωπικά. Αν προσβάλλω τις αντιλήψεις και τη φιλοσοφία κάποιων, αυτό γίνεται μέσα στα πλαίσια των υγιών διαλεκτικών κανόνων και μιας πραγματικά δημοκρατικής ελευθερίας έκφρασης, που μας δίνει το δικαίωμα να αντιπαρατεθούμε σε λογικές και αντιλήψεις που κρίνουμε σαθρές, χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά πως κρίνουμε έτσι και τον ίδιο τον άνθρωπο που τις φέρει

Προσωπικά, το γαμμάδιον το ασπάζομαι ως ένα αρχαίο ελληνικό σύμβολο, το οποίο υπάρχει και στο μωσαϊκό των Δελφών.
Υπάρχουν εκατοντάδες ελληνικά σύμβολα. Γιατί αυτό; Μήπως επειδή το πήραν οι ναζί, το έκαναν σημαία τους και κυρίως: ΣΤΡΕΒΛΩΣΑΝ αυτό που συμβολίζει;
Κι αφού το στρέβλωσαν και παγκοσμίως παραπέμπει στο στρεβλό ναζιστικό και όχι στο αγνό ελληνικό ιδεώδες, γιατί το φέρουν αυτοί που κατά τα άλλα δηλώνουν γνήσιοι Ελληνες;
Έχω δηλώσει δημόσια ότι δεν ασπάζομαι το συγκεκριμένο σύμβολο, όταν αυτό παραπέμπει στο Γ' Ράιχ.
Μα ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ θέλουμε δεν θέλουμε εκεί πλέον!
Είμαι Έλλην και ασπάζομαι τα σύμβολα του τόπου μου. Δεν εξυμνώ κανέναν ήρωα της Γερμανίας, παρά μόνο τους ήρωες τους Γένους μας.

Προς τιμήν σου αυτό.

Η χ.α. απομάκρυνε την σημαία με το ναζιστικό γαμμάδιον από τα επίσημα σύμβολά της. Δεν έγινε για λόγους τακτικής...
Θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου για τους λόγους που έγινε αυτό...

Πρέπει επί τέλους, να διαχωρίσουμε τις έννοιες Πατρίδα - Ιδεολογία!
Σωστό. Πες το στους Ναζί αυτό. Και πες τους πως όσο θα δηλώνουν ναζί, προσωπικά δεν μπορώ να τους αναγνωρίζω και ως Ελληνες, παρά τους όποιους εθνικούς αγώνες τους. Λυπάμαι.



=======
Δεν ακυρώνω απαξιώνω κανέναν.
Κι όμως, το έκανες.
Είπες πιο πάνω να μην μπερδεύουμε πατρίδα με ιδεολογία.
Καλώ κι εγώ με τη σειρά μου εσένα, να μην μπερδεύεις το πρόσωπο με την άποψη που φέρει. Απαξιώνω ιδεολογικές διαδρομές, και αυτό δικαιούμαι να το κάνω, εφ'όσον τις θεωρώ σαθρές και τεκμηριώνω τα σαθρά που βλέπω σε αυτές.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από Aiolos » Τρί 04 Μάιος 2010, 21:03

Πάντως Αίολε, είναι όντως σύμφωνο με την ιδεολογική σας τοποθέτηση η καταδίκη της στάσης των Γερμανών. Η αντισυγκέντρωση των αντιφάδων υπέρ της Ελλάδας τί σας λέει όμως; Αφού οι συμμαχίες και οι ενέργειές σας καθορίζονται αποκλειστικά από τα εθνικά συμφέροντα, θα έρθετε σε επαφή μαζί τους τώρα; Τουλάχιστον γι' αυτό το ζήτημα;
Οι αναρχικοί έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό μεταξύ τους: Αγωνίζονται για τα δίκαια όλων των ξένων, όμως όχι για τα δικά τους. Παραδείγματος χάριν, οι Έλληνες αναρχικοί διαδηλώνουν για τα δικαιώματα των ξένων, για την Παλαιστίνη και για το Ιράκ, όμως δε διαδήλωσαν ποτέ για την κατεχόμενη Κύπρο ή την Β. Ήπειρο. Γιατί; Αυτοί δεν είναι άνθρωποι που υπομένουν μία μεγάλη αδικία;
Στηρίζουν κάθε ξένο αδικημένο, αλλά ποτέ δεν θα στηρίξουν τον τόπο τους όταν αυτός αδικείται.
Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για ιδεολογικώς κομπλεξικά άτομα. Είναι ρατσιστές απέναντι στη φυλή τους.
Κατ'αρχάς δεν λανθάνομαι.... αν υποτεθεί ότι κάνω λάθος, λανθάνω, δεν λανθάνομαι. Το λέω γιατί σε βλέπω συχνά να κάνεις λανθασμένη χρήση της παθητικής εδώ.
Ευχαριστώ για τη διόρθωση.
Κατά δεύτερον, ούτε λανθάνομαι, ούτε λανθάνω. Ο εθνικισμός των ναζί ήταν που έδωσε αφορμή να δαιμονοποιηθεί όποια έννοια συσχετίζεται με το ουσιαστικό "έθνος".
Αυτό οφείλεται στις εγκληματικές πράξεις των Γερμανών ή στην προπαγάνδα των νικητών; Δεν αμφισβητώ το γεγονός ότι ο Χίτλερ ευθύνεται για εκατομμύρια θύματα, μεταξύ των οποίων ήσαν και οι Έλληνες. Ο Κόκκινος Στρατός διέπραξε ανάλογου μεγέθους εγκλήματα, όπως και οι δημοκρατικές δυνάμεις (στη Γερμανία και στην Ιαπωνία), όμως, για ποιο λόγο δεν καταδικάστηκε κανένας από τους δύο τελευταίους για εγκλήματα πολέμου;
Επίσης, πιστεύεις ότι πριν την εκλογή του Χίτλερ η έννοια του έθνους δεν ήτο δαιμονοποιημένη ή στην καλύτερη των περιπτώσεων, ξεπερασμένη; Ο καπιταλισμός δεν αναδύθηκε μέσα από τις στάχτες του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, αλλά προϋπήρχε και απαξίωνε κάθε εθνικό ιδεώδες.
Υπάρχουν εθνικισμοί και εθνικισμοί. Ο εθνικισμός των ναζί είναι φαύλος και εκτός ελληνικής παιδείας και πνεύματος, συνεπώς όποιος τον ασπάζεται δεν μπορεί ταυτόχρονα να δηλώνει στα σοβαρά και Ελλην.
Ελάχιστοι σύγχρονοι Έλληνες ασπάζονται ιδεολογίες που εδράζονται στο ελληνικό ιδεώδες και φρόνημα. Από τους πασοκτσήδες έως τους κομμουνιστές και τους οικολόγους, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων ασπάζονται ιδεολογίες ξένες προς τον ελληνισμό. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ουδείς απ' αυτούς δεν μπορεί να δηλώνει στα σοβαρά Έλληνας;
Σ' αυτό το σημείο, διαχωρίζεις τις έννοιες Πατρίδα - Ιδεολογία; Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Αν δεν την καταδίκαζε θα έχανε και κάθε βάση πάνω στην οποία προτάσσει το ελληνικό της φρόνημα. Μόνο που όπως προείπα, αυτό έχει διαβρωθεί κι έγινε μελανζέ από τη στιγμή που εμπεριέχει και την ιδεολογική διαδρομή που πάει κόντρα στα ελληνικά ιδεώδη.
Αν δεν την καταδίκαζε, τότε θα σήμαινε ότι θέτει υπεράνω όλων την ιδεολογία και για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της θα υπονόμευε ακόμη και τα συμφέροντα της Πατρίδος.
Για τους κομουνιστές υπάρχει άλλο τόπικ, στο οποίο μπορεί να συγκλίνουμε, αλλά όχι επειδή πιστευεις στο Ναζισμό. Μόνο επειδή ταυτόχρονα κρατάς μέσα σου άσβεστα και κάποιες λογικές που στηρίζουν τον Ελληνισμό.
Ας αφήσουμε τους κομουνιστές εδώ. Το συγκεκριμένο τόπικ εστιάζει στους ναζιστές.
Πρώτον, δεν πιστεύω στον ναζισμό. Δεύτερον, όταν μελέτησα το βιβλίο του Χίτλερ (κάτι που δεν έκανε κανένας κατακρίνων του), είχα αρκετές διαφωνίες, ακριβώς επειδή ο Χίτλερ είχε γαλουχηθεί με τον γερμανισμό, τον οποίο ήθελε να τον συνδέσει με τον ελληνισμό. Είναι εξαιρετικά άτεγκτος και απόλυτος στις ιδέες του. Αυτό δεν του δίνει τη δυνατότητα να διανθίσει, να εξελίξει την ιδεολογία και την διατηρεί σε μία στασιμότητα.
Είμαι υπέρ της αδιαλλαξίας σ' ένα πολίτευμα, όταν φθάσει στο σημείο της ωρίμασης και δείχνει πως αποδίδει τα μέγιστα στην κοινότητα που θεσπίστηκε (π.χ. Σπάρτη). Όμως, σ' ένα νεοσυσταθέν κράτος όπως το Γ' Ράιχ, η αδιαλλαξία είναι απαράδεκτη και καταδικαστέα.
Τρίτον, σ' ευχαριστώ που αναγνωρίζεις ότι διατηρώ έστω κάποια στοιχεία που συνάδουν με τον ελληνισμό... Τι να πω...
Συμφωνώ μαζί του (με τον Χίτλερ), στα σημεία που αναφέρεται στους πολιτικάντηδες της χώρας του, στους καπιταλιστές και τους ψευδο-δημοκράτες, οι οποίοι δε διαφέρουν από τους σύγχρονους πρωταίτιους της απάτης και της διαφθοράς.
Εάν αυτό με καθιστά ναζιστή, τότε είμαι και νιτσεϊκός, και αριτοτελικός, και πλατωνικός, και στωικός, και πυθαγόρειος, και ορφικός, και κυνικός, και λακωνικός, αφού συμφωνώ με όλους σε πολλά σημεία!
Το θλιβερό αλλά και ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ από μέρους αυτών των πληθυσμών, είναι ότι έχουμε ήδη φτάσει στα πρόθυρα επιβολής ενός καθεστώτος απ'αυτά τα λαμόγια, που κάνει το οργουελικό περίπατο στο πάρκο, και αυτοί ΑΚΟΜΑ εστιάζουν στις μεταξύ τους έριδες, αντί να στραφουν ΟΛΟΙ ΣΥΣΣΩΜΟΙ ενάντια στους υπανθρώπους!
Συμφωνώ. Όμως, με την στάση σου δεν σπείρεις διχόνοιες ανάμεσα στους Έλληνες; Με την λογική της απομόνωσης σε μία σημαντική μερίδα πατριωτών, προάγεται η ομόνοια και ο αγώνας προς το κοινό συμφέρον;
Η δική μου "αποστροφή" είναι ότι άφησε να παρεισφρύσει μέσα της, στο κύτταρο και την ιδεολογία της, ένα ΦΑΥΛΟ ιδεολόγημα που λέγεται ναζισμός και αλλοιώνει καταλυτικά το ελληνικό του πνεύματος και του χαρακτήρα της οργάνωσης. ΕΜΜΕΝΩ σ'αυτό μετά λόγου γνώσης! Αν δεν έφερε πυρσο της αυτό το βδέλυγμα, αν ήταν όντως αγνά και ΑΜΙΓΩΣ ελληνογενής, ελληνικού πνεύματος και παιδείας, είναι πιθανό να ήμουν κι εγώ στους κόλπους της.
Όποιος εντάσσεται σ' αυτή την οργάνωση, δεν καθίσταται αυτομάτως ναζιστής. Απλώς, είναι ίσως το μοναδικό οργανωμένο κίνημα που αντιδρά στις αδικίες που υπομένουμε και διεξάγει διαρκή αγώνα για τα δίκαια του τόπου. Πολλοί Έλληνες έγιναν μέλη για να αγωνιστούν και δεν υποχρεούνται από την οργάνωση να ασπαστούν τις ναζιστικές ιδέες. Είναι ίσως ο λόγος που κατά καιρούς κατηγορήθηκε ότι στους κόλπους της υπάρχουν βασιλικοί, χουντικοί, μέχρι και δημοκράτες, ανοίγοντας θέμα ιδεολογικής συνοχής. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει ιδεολογική συνοχή στην οργάνωση. Όμως όλοι οι συναγωνιστές έχουν ένα θεμελιώδες κοινό στοιχείο: Την αστείρευτη και ακλόνητη αγάπη τους για την Ελλάδα και οτιδήποτε πρεσβεύει αυτή.
Το τελευταίο διάστημα παρατηρώ μία ιδεολογική στροφή προς τον ελληνισμό. Επαναλαμβάνω, ότι δεν γίνεται για λόγους τακτικής... όσοι εμμένουν στη ναζιστική ιδεολογία είναι οι παλαιοί και σκληροπυρηνικοί. Η πλειοψηφία δεν εμφορείται απ' αυτά τα ιδεώδη.
Για τα δίκαια που πολεμάνε, μαζί τους κι εγώ! Πήγα μαζί τους στην πορεία για τη Μακεδονία πρόπερσι, γιατί το έχω πει πως πάω και με το διάβολο αν αυτός υποστηρίξει τα δικια του τόπου μου. Άλλο αυτό όμως, κι άλλο τα ιδεώδη...
Σε τιμά αυτό.
Τα ιδεώδη που θεωρώ εγώ σαθρά, θα τα θίγω στον αιώνα τον άπαντα, και δικαιούμαι να το κάνω!
Φυσικά και δικαιούσαι! Θεωρώ ότι η ελευθερία λόγου είναι επιβεβλημένη, όταν αυτή δεν προσβάλλει ιερά και όσια και δεν προτρέπει τους ανθρώπους να βλάψουν την κοινότητα - πατρίδα. Άλλωστε, αυτή η προϋπόθεση υπήρχε και στην αρχαία δημοκρατία της Αθήνας.
Τα διάφορα ρεύματα της ελληνικής φιλοσοφίας, είναι αποτέλεσμα της ευρύνοιας και της ελευθερίας λόγου που ήτο επιβεβλημένη στην αρχαία Ελλάδα.
Κι εμένα μου είσαι λίαν αγαπητός, εν τούτοις όταν με πρόσβαλες, συγνώμη δεν ζήτησες. Ούτε εγώ θα ζητήσω σ'αυτήν την περίπτωση και μη διανοηθείς πως το κάνω για αντίποινα. Το κάνω για τους λόγους που ήδη παρέθεσα πιο πάνω, και γιατί δεν πιστεύω ότι προσβάλλω κανέναν προσωπικά. Αν προσβάλλω τις αντιλήψεις και τη φιλοσοφία κάποιων, αυτό γίνεται μέσα στα πλαίσια των υγιών διαλεκτικών κανόνων και μιας πραγματικά δημοκρατικής ελευθερίας έκφρασης, που μας δίνει το δικαίωμα να αντιπαρατεθούμε σε λογικές και αντιλήψεις που κρίνουμε σαθρές, χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά πως κρίνουμε έτσι και τον ίδιο τον άνθρωπο που τις φέρει.
Εάν δεν σου ζήτησα συγγνώμη, τότε μάλλον δεν θα αντιλήφθηκα ότι σε πρόσβαλλα. Διότι, αν εσύ δήλωσες πως σε πρόσβαλλα και δεν ανακάλεσα, τότε σου ζητώ τώρα να με συγχωρέσεις.
Δικαιούσαι να θίγεις και να κατακρίνεις ιδέες, αλλά όχι ανθρώπους. Σ' αυτό το σημείο: Α όοοοοοοχι μάγκες. Δεν είστε Ελληνες Εθνικιστές, είστε γερμανόφιλοι ναζιστές και η ιδιότητα του "Ελληνος", θεωρώ ότι εστίασες στο πρόσωπο.
Υπάρχουν εκατοντάδες ελληνικά σύμβολα. Γιατί αυτό; Μήπως επειδή το πήραν οι ναζί, το έκαναν σημαία τους και κυρίως: ΣΤΡΕΒΛΩΣΑΝ αυτό που συμβολίζει;
Κι αφού το στρέβλωσαν και παγκοσμίως παραπέμπει στο στρεβλό ναζιστικό και όχι στο αγνό ελληνικό ιδεώδες, γιατί το φέρουν αυτοί που κατά τα άλλα δηλώνουν γνήσιοι Ελληνες;
Αποδέχομαι όλα τα ελληνικά σύμβολα. Επειδή το συγκεκριμένο παραπέμπει σε εγκλήματα και βαρβαρότητες, θα πάψω να το θεωρώ ένα από τα κορυφαία ελληνικά σύμβολα, το οποίο μάλιστα συναντάται σε πάρα πολλά δημόσια και θρησκευτικά κτίρια της αρχαιότητος;
Επί παραδείγματι, αν τα Σκόπια καταφέρουν μέσω της προπαγάνδας να οικειοποιηθούν τον Ήλιο της Βεργίνας, τον τοποθετήσουν στη σημαία του κράτους τους και αργότερα διαπράξουν εγκλήματα, θα πρέπει να το απεχθάνομαι;
Σωστό. Πες το στους Ναζί αυτό. Και πες τους πως όσο θα δηλώνουν ναζί, προσωπικά δεν μπορώ να τους αναγνωρίζω και ως Ελληνες, παρά τους όποιους εθνικούς αγώνες τους. Λυπάμαι.
Με την ίδια λογική να μην αναγνωρίσεις ως Έλληνες τους κομμουνιστές, τους σοσιαλιστές του ΠΑΣΟΚ, τους δεξιούς της ΝΔ και τους πράσινους οικολόγους (δεν αναφέρω τον ΣΥΡΙΖΑ, γιατί πρόκειται για τον πλέον προδοτικό πολιτικό σχηματισμό).
Ποιο απ' αυτά τα πολιτικά κόμματα έχει ως ιδεολογικό υπόβαθρο τον ελληνισμό; Κανείς. Κατά συνέπεια, όσοι στηρίζουν τα συγκεκριμένα κόμματα δεν πρέπει να αναγνωρίζονται ως Έλληνες. Άρα, ο Έλληνας δεν θα προσδιορίζεται πλέον φυλετικώς, αλλά ιδεολογικώς. Το είχε πει άλλωστε και ο Παυλόπουλος, όταν νομιμοποίησε χιλιάδες λαθρομετανάστες: Το φυλετικό κριτήριο και το δίκαιο του αίματος είναι ξεπερασμένες λογικές.
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KELAINO » Τρί 04 Μάιος 2010, 22:07

Aiolos έγραψε:
Πάντως Αίολε, είναι όντως σύμφωνο με την ιδεολογική σας τοποθέτηση η καταδίκη της στάσης των Γερμανών. Η αντισυγκέντρωση των αντιφάδων υπέρ της Ελλάδας τί σας λέει όμως; Αφού οι συμμαχίες και οι ενέργειές σας καθορίζονται αποκλειστικά από τα εθνικά συμφέροντα, θα έρθετε σε επαφή μαζί τους τώρα; Τουλάχιστον γι' αυτό το ζήτημα;
Οι αναρχικοί έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό μεταξύ τους: Αγωνίζονται για τα δίκαια όλων των ξένων, όμως όχι για τα δικά τους. Παραδείγματος χάριν, οι Έλληνες αναρχικοί διαδηλώνουν για τα δικαιώματα των ξένων, για την Παλαιστίνη και για το Ιράκ, όμως δε διαδήλωσαν ποτέ για την κατεχόμενη Κύπρο ή την Β. Ήπειρο. Γιατί; Αυτοί δεν είναι άνθρωποι που υπομένουν μία μεγάλη αδικία;
Στηρίζουν κάθε ξένο αδικημένο, αλλά ποτέ δεν θα στηρίξουν τον τόπο τους όταν αυτός αδικείται.


Και είναι πολύ φυσικό. Κι εγώ μια και μοναδική φορά έλαβα μέρος σε συγκεντρωση για τη γενοκτονία των Ποντίων, αλλά δεν ξαναπατάω. Μόνο με τη σκέψη να βρεθώ στον ίδιο χώρο με μερικούς εκειπέρα, όσο και να υπάρχει κοινός στόχος... μπρρρρ...
Δηλαδή, και να θες να στηρίξεις τον τόπο σου, με αυτούς που έχουν καπελώσει τη στήριξη του τόπου κι έχουν στρογγυλοκάτσει, δε θες να συγχρωτίζεσαι.


Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για ιδεολογικώς κομπλεξικά άτομα.
Αυτό τί είναι πάλι ρε συ;
Just close your eyes and smell the seagulls
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από Aiolos » Τετ 05 Μάιος 2010, 01:46

Και είναι πολύ φυσικό. Κι εγώ μια και μοναδική φορά έλαβα μέρος σε συγκεντρωση για τη γενοκτονία των Ποντίων, αλλά δεν ξαναπατάω. Μόνο με τη σκέψη να βρεθώ στον ίδιο χώρο με μερικούς εκειπέρα, όσο και να υπάρχει κοινός στόχος... μπρρρρ...
Δηλαδή, και να θες να στηρίξεις τον τόπο σου, με αυτούς που έχουν καπελώσει τη στήριξη του τόπου κι έχουν στρογγυλοκάτσει, δε θες να συγχρωτίζεσαι.
Βέβαια, οι λόγοι που οι αναρχικοί δεν συμμετέχουν σε διαδηλώσεις και πορείες για τους Έλληνες, είναι διαφορετικοί. Οι αναρχικοί δεν μπορούν να διανοηθούν ότι θα αγωνιστούν για τα δίκαια των ομοφύλων τους, τα οποία κατ' επέκταση είναι εθνικά δίκαια! Όταν αγωνίζονται για την ανεξαρτησία των Παλαιστινίων, δεν διεξάγουν εθνικό αγώνα, οπότε δεν έρχεται σε ρίξη με την ιδεολογία τους.
Αυτό τί είναι πάλι ρε συ;
Ιδεολογικός συμπλεγματισμός... οι αναρχικοί συχνά αναφέρονται σε δικαιοσύνη, η οποία επέρχεται δια της ισχύος. Βέβαια, ο κώδικας δικαιοσύνης τους εμπεριέχει κάποιο συμπλεγματισμό, ο οποίος δεν επιτρέπει να δουν την αδικία που υφίστανται κάποιοι άνθρωποι.
Σε τι οφείλεται - κατά τη γνώμη σου - οι αγώνες τους για τους ξένους λαούς και η αποχή τους από τους αγώνες για τον δικό μας λαό; Σε επιλογή; Τότε δεν είναι αδέκαστοι. Σε απογοήτευση; Τότε δεν είναι πραγματικοί αγωνιστές. Σε συμπλεγματισμό; Ίσως.
Αν κάποιος Έλληνας ξυλοκοπήσεις - για προσωπικούς λόγους - έναν Αλβανό, θα τεθεί θέμα ρατσισμού και ξενοφοβίας. Οι αναρχικοί θα απειλήσουν τον Έλληνα, θα βοηθήσουν τον ξυλοκοπημένο Αλβανό και θα στιγματίσουν το εν λόγω περιστατικό, ως ακόμη μία πράξη βίας.
Αν όμως συμβεί το αντίθετο (Αλβανός ξυλοκοπήσει Έλληνα, πράγμα σύνηθες πια), οι αναρχικοί θα σιωπήσουν ή θα ρίξουν τις ευθύνες στην πολιτεία που δεν επισπεύδει τις διαδικασίες ενσωμάτωσής τους στην κοινωνία!
Αν αυτό δεν είναι συμπλεγματισμός, τότε τι είναι;
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από Aiolos » Τετ 05 Μάιος 2010, 03:33

Και είναι πολύ φυσικό. Κι εγώ μια και μοναδική φορά έλαβα μέρος σε συγκεντρωση για τη γενοκτονία των Ποντίων, αλλά δεν ξαναπατάω. Μόνο με τη σκέψη να βρεθώ στον ίδιο χώρο με μερικούς εκειπέρα, όσο και να υπάρχει κοινός στόχος... μπρρρρ...
Δηλαδή, και να θες να στηρίξεις τον τόπο σου, με αυτούς που έχουν καπελώσει τη στήριξη του τόπου κι έχουν στρογγυλοκάτσει, δε θες να συγχρωτίζεσαι.
Επίσης, το παράδειγμα με τους Πόντιους, άτοπο. Το φαινόμενο αυτό ισχύει σε όλες τις χώρες. Μήπως κι εκεί οι ντόπιοι καπελώνουν ανάλογες διαδηλώσεις και δεν συμμετέχουν οι αναρχικοί; Αυτός είναι ο λόγος που απέχουν;
Ας μην κρυβόμαστε πίσω απ' το δάχτυλό μας...
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KELAINO » Τετ 05 Μάιος 2010, 10:55

Aiolos έγραψε: Σε τι οφείλεται - κατά τη γνώμη σου - οι αγώνες τους για τους ξένους λαούς και η αποχή τους από τους αγώνες για τον δικό μας λαό; Σε επιλογή; Τότε δεν είναι αδέκαστοι. Σε απογοήτευση; Τότε δεν είναι πραγματικοί αγωνιστές. Σε συμπλεγματισμό; Ίσως.
Αν αυτό δεν είναι συμπλεγματισμός, τότε τι είναι;
Δεν το έχω συζητήσει.
Αλλά θα μπορούσα να μαντέψω ότι έτσι πώς έχει ιδεολογικοποιηθεί το σύμπαν, ο καθένας σας έχει πιάσει τα πόστα του κι αν δεν είσαι μαζί μας είσαι με τς άλλοι. Δεν το έχω δει πολλάκις σε φόρουμ; ΚΑΙ εδώ μέσα; Θες δε θες, αυτοί με τους οποίους δε συμφωνείς 100% σε σπρώχνουν στην άλλη μεριά. Αυτό αν το λες σύμπλεγμα, εντάξει. Αλλά αν είναι να μιλήσουμε με όρους ψυχολογίας, τότε θα έλεγα πώς είναι περισσότερο η έκφραση της περιχαράκωσης και υπεράσπισης μιας περιοχής.
Η δική μας αγέλη θεωρεί αυτό το ξέφωτο δικό της, λέγανε οι πρόγονοί μας. Στη σημερινή εποχή αυτό εκφράζεται με τα ποδοσφαιρικά, τα πολιτικά, τη μουσική (μεταλλάδες-κάγκουρες) και ο,τιδήποτε άλλο μπορεί να ορίσει αντίθεση.
Στην περίπτωσή μας αυτό εκφράζεται ως: περιοχή των Αναρχικών οι Παλεστίνιοι και ξέρω 'γω, περιοχή των ΧΑιτών το Μακεδονικό λέμε τώρα, και δε συναντιούνται πουθενά αυτά τα δυο.

Αυτή, μιας και τη ζήτησες, είναι η γνώμη μου.

Aiolos έγραψε:Επίσης, το παράδειγμα με τους Πόντιους, άτοπο.
Γιατί άτοπο; Αυτός είναι ο λόγος που δε συμμετέχω εγώ η συγκεκριμένη σ' αυτές τις εκδηλώσεις, πάντως.
Just close your eyes and smell the seagulls
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από Aiolos » Τετ 05 Μάιος 2010, 15:59

Δεν αντιλέγω, αλλά ήταν άτοπο παράδειγμα για το θέμα που συζητάμε. Οι προσωπικοί λόγοι δεν είναι η εξήγηση ενός ολόκληρου φαινομένου ή ιδεολογίας. Λανθάνω;
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KELAINO » Παρ 07 Μάιος 2010, 13:06

Όχι, απλά το ανέφερα θέλοντας να πω ότι υπάρχουν διάφοροι λόγοι που κάποιος δε συμμετέχει.

Εν τω μεταξύ, Αίολε, ποά ήταν η στάση σας όταν δολοφονήθηκε ο Αλέξης, που και Έλληνας ήταν, και από μπάτσο πήγε; Αν θυμάμαι καλά η σχέση σας με την αστυνομία, ως το μακρύ χέρι του ανθελληνικού πρασινοκοκκινομπλέ κράτους δεν ήταν και η καλύτερη.
Βγήκατε να διαμαρτυρηθείτε;
Just close your eyes and smell the seagulls
KASSANDROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 5 φορές

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KASSANDROS » Παρ 07 Μάιος 2010, 13:45

Εκτός πραγματικότητος το παρόν νήμα.

Η Χρυσή Αυγή ορθότατα εξέθεσε την άποψή της για το θέμα και καταδίκασε απερίφραστα την συγκεκριμένη εκδήλωση του NPD, όπως άλλωστε παρετέθη και στην παρούσα συζήτηση.

Όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε.

Μήπως θα θέλατε να δούμε τι έχουν πει και τι έχουν κάνει για την Πατρίδα μας διάφορα φιλελεύθερα, σοσιαλδημοκρατικά, αριστερά, δεξιά, κεντρώα, κομμουνιστικά, "οικολογικά" κόμματα;
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KELAINO » Παρ 07 Μάιος 2010, 14:08

Κάσσανδρε, μέλος δεν είσαι κι εσύ; Δεν ήταν ρητορική η ερώτησή μου, πραγματικά δεν ξέρω τη θέση της ΧΑ για τη δολοφονία του Αλέξη. Ποιά ήταν;
Just close your eyes and smell the seagulls
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από Aiolos » Παρ 07 Μάιος 2010, 14:12

Η αποχή. Σε μια συντεταγμένη πολιτεία, την παραδειγματική τιμωρία μερικών ψυχοπαθών ή κολλημένων που κατέχουν κάποιος είδος εξουσίας, δεν την αναλαμβάνει μία μερίδα του λαού, αλλά η Δικαιοσύνη.
Οι μοναδικοί που τιμωρήθηκαν από τους αναρχικούς, εκείνη την περίοδο, ήταν οι αθώοι και δύσμοιροι καταστηματάρχες...
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από ArELa » Παρ 07 Μάιος 2010, 14:12

KASSANDROS έγραψε:Εκτός πραγματικότητος το παρόν νήμα.

Η Χρυσή Αυγή ορθότατα εξέθεσε την άποψή της για το θέμα και καταδίκασε απερίφραστα την συγκεκριμένη εκδήλωση του NPD, όπως άλλωστε παρετέθη και στην παρούσα συζήτηση.
Φαντάσου να προσπαθούσε να την υποστηρίξει κιόλας...
Μου το λες ρε Κώστα λες κι έκανε κανά ανδραγάθημα.


Όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε.
Ε, εγώ νιώθω πως ΕΧΩ να λέω και λέω. :loco:


Μήπως θα θέλατε να δούμε τι έχουν πει και τι έχουν κάνει για την Πατρίδα μας διάφορα φιλελεύθερα, σοσιαλδημοκρατικά, αριστερά, δεξιά, κεντρώα, κομμουνιστικά, "οικολογικά" κόμματα;
Είπα σε άλλο τόπικ το εξής:
Στην αρχαιότητα οι 300 δόξασαν τον τόπο. Οι σημερινοί 300 της βουλής, τον ξεφτίλισαν, τον ξεγύμνωσαν και τώρα ζητάνε και τα ρέστα και έχουν το θράσος να κρίνουν κιόλας! Για μένα ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ ΠΛΕΟΝ!

Μήπως θα θέλατε να ξεφύγουμε απ'τα ιδεολογικά μαντριά επιτέλους και να κοιτάξουμε κατάματα τη μία και μοναδική πραγματικότητα; Πως είναι αυτοί (κυβερνητικά λαμόγια, ελιτ, τραπεζικοί και δε συμμαζεύεται) απ'τη μία κι εμείς από την άλλη; Τα αντίπαλα στρατόπεδα ΑΥΤΑ πρέπει να είναι, όχι να δημιουργούνται άλλα μεταξύ μας!
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
KASSANDROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 5 φορές

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KASSANDROS » Παρ 07 Μάιος 2010, 14:57

Αρέλα, η Χρυσή Αυγή έκανε το πρέπον και καταδίκασε την συγκεκριμένη ατυχή εκδήλωση του NPD. Θα μπορούσες να την κατηγορήσεις εάν δεν έλεγε τίποτα.
Τώρα που την καταδίκασε, γιατί δεν πράττεις το σωστό που είναι να πεις ότι συμφωνείς με αυτήν την ανακοίνωση που έβγαλε;
Επίσης, με αυτήν την εύστοχη κίνηση η Χρυσή Αυγή έστειλε για βρούβες όλους αυτούς που την κατηγορούνε για γερμανοφιλία (άλλο πράγμα η ιστορική αναθεώρηση περί "καλών" και "κακών", άλλο πράγμα οι ιδεολογικές αναζητήσεις περί Εθνικοσοσιαλισμού και άλλο πράγμα η βλακώδης γερμανοφιλία και η κάθε είδους ξενομανία)

Αντιθέτως, δεν θυμάμαι να έχει βγει ποτέ κάποιο άλλο ελληνικό κόμμα και να έχει καταδικάσει ανθελληνικές πράξεις ενός ιδεολογικά συγγενούς του ευρωπαϊκού κόμματος.
Κάθε άλλο...

Συνεπώς, η Χρυσή Αυγή αποδεικνύεται στην πράξη ασύγκριτα πιο έντιμη και πιο πατριωτική από τον ελλαδικό κομματικό συρφετό των λαμόγιων και των προδοτών.


Κελάινο, δεν είμαι μέλος. Ο θάνατος του Γρηγορόπουλου ήταν τελείως διαφορετική περίπτωση.
Οι εθνικιστές της Χρυσής Αυγής μαζί με όσους ακόμα το επιθυμούν θα βρίσκονται το Σαββάτο στις 8 το βράδυ έξω από τον χώρο που δολοφονήθηκαν οι 3 άτυχοι εργαζόμενοι για να τιμήσει την μνήμη τους ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΑ.
http://xryshaygh.wordpress.com/2010/05/ ... %84%CF%8E/

Έτσι σεμνά τιμώνται οι μνήμες των νεκρών, και όχι με τα ανούσια προβοκατόρικα μπάχαλα που ακολούθησαν τον θάνατο του άτυχου Γρηγορόπουλου.

Ελπίζω να δηλώσουν παρών όλοι όσοι θλίβονται για τον θάνατο των 3 εργαζομένων και του αγέννητου παιδιού.
Άβαταρ μέλους
KELAINO
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KELAINO » Παρ 07 Μάιος 2010, 15:00

KASSANDROS έγραψε:
Κελάινο, δεν είμαι μέλος.
Οκ, είχα την εντύπωση ότι είδα κάπου να το λες, γι' αυτό.
Just close your eyes and smell the seagulls
Άβαταρ μέλους
theo
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:27
Φύλο: Άνδρας

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από theo » Δευ 28 Ιουν 2010, 11:35

.....................
ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...
Άβαταρ μέλους
Aristogenos
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 18:31
Φύλο: Άνδρας

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από Aristogenos » Τρί 27 Ιούλ 2010, 02:07

Η χρυσή αυγή και τα χρυσά αυγα είναι ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΟΙ ΧΡΙΣΤΑΝΟΔΟΥΛΟΙ Γιαχβεδίτες ... εξ αιτἰας τους και λόγω των καραγκιοζιλήδικων συμπεριφορών τους, οι αρχαίοι έχουν γίνει αποδιοπομπαίος τράγος και αντικείμενο χαρακτηρισμού από άλλους φωλιασμένους ανεγκέφαλους, ώς φασισμός. Και καλό θα είναι να αφήσουν απο τα χέρια τους οτιδήποτε είναι Ελληνικό και να ασχοληθούν με τον Γιαχβέ τους και τα λοιπά τους.
Και δυστυχώς σε όσα πατριωτόπουλα τρώνε την φώλα τους καλό θα είναι να ανοίξουν τα ματια τους.
Η σχέση τους με τα περι ναζισμού είναι απλά γελοία , στην ουσία ανύπαρκτη...Αλλά και βεβαια όσοι οικτρά ονειρεύονται δεν ξέραν τις ιδέες των SS και περί Ελληνων ..... των νέων βεβαια και όχι των Αρχαίων.... αυτούς και ποιός δεν μπορούσε να μείνει με δέος μπροστά στα κατορθώματα, τον αμμίμητο πολιτισμό και το ήθος τους....ισως μόνο οι νεογραικύλοι που τους χρησημοποιούν μόνο για κομπασμό..


Τα περί neo-ναζί των Γερμανών ,στο τόπικ αυτό, βεβαια οι ανθρώποι " καλά κάνουν" που λέει ο λόγος . οσον αφορά το συμφέρον της πατρίδας τους ....
γινεται να δουλεύουν αυτοί και να ταίζουν τους χαραμοφάηδες της Ευρώπης ?....Πόσο μάλον όταν δεν συμπαθούν τους νότιους λαούς.

....ας αφήσουμε τα ψέμματα....μιας και όσα φράγκα μας εχουν δώσει για βοήθεια τα "έχουμε" φάει 20 χρόνια ταίζουμε τον ΟΣΕ και ακόμα να αναβαθμηστεί , τα παραδείγματα είναι πάμπολα......χμμ οχι εμείς αλλά οι πολιτικοί και μερικοί απο δώ και από κεί της "κλίκας"..και συνεχίζουμε να γινόμαστε ξεφτίλα με τους ήλιθους που ψηφίζει ... ο λαουτζίκος ...δούλος του "θεού" ??... Τρομάρα τους.
ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕΕ
KASSANDROS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 5 φορές

Re: Mάθανε πως χανόμαστε, πλακώσαν κι οι ναζί!

Δημοσίευση από KASSANDROS » Τρί 27 Ιούλ 2010, 11:58

Αι συνέπειαι του καύσωνος...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”