Τα..."κατορθώματα" της κυβέρνησης Καραμανλή
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
ναι, κι εμένα δεν με χτύπησε και τόσο αρνητικά το συγκεκριμένο...κι εγώ ως...πονηρή, το ίδιο ακριβώς θα σκεφτόμουν, δεδομένου, οτι έχει δώσει κάτι δειγματάκια πρόσφατα (βλ με τις πυρκαγιές στην Πάρνηθα, που το έπαιζε κατακαμμένος, και καταϊδρωμένος, και με τη κάμερα να τον έχει πάρει εντελώς τυχαία απο πίσω)...
εντάξει, συγγνώμη που δεν μασάμε τόσο εύκολα, και δεν βιαζόμαστε να πιστέψουμε οτι ένας καλοαναθρεμμένος, με κληρονομικό 'δικαίωμα' στην πολιτική (σαν τους Καραμανλικούς) είναι ένα "παιδί του λαού". Όσο είναι ο Κωστάκης, είανι κι ο Γιωργάκης, απλά ο Γιωργάκης, έχει καλύτερους ίματζ μέικερς (όντως).
μάλλον έχει πρότυπο τον Ούλοφ Πάλμερ (αυτός δεν ήταν ο Σουηδός πρωθυπουργός που τον φάγανε, τον άνθρωπο;)
(κι αν είναι ν'αλλάζεις έτσι άποψη πολιτική, σαν την εν λόγω κυρία...άστα λα βίστα μπέιμπυ, δεν πρόκειται να ορθοποδήσουμε ούτε το 3012)
εντάξει, συγγνώμη που δεν μασάμε τόσο εύκολα, και δεν βιαζόμαστε να πιστέψουμε οτι ένας καλοαναθρεμμένος, με κληρονομικό 'δικαίωμα' στην πολιτική (σαν τους Καραμανλικούς) είναι ένα "παιδί του λαού". Όσο είναι ο Κωστάκης, είανι κι ο Γιωργάκης, απλά ο Γιωργάκης, έχει καλύτερους ίματζ μέικερς (όντως).
μάλλον έχει πρότυπο τον Ούλοφ Πάλμερ (αυτός δεν ήταν ο Σουηδός πρωθυπουργός που τον φάγανε, τον άνθρωπο;)
(κι αν είναι ν'αλλάζεις έτσι άποψη πολιτική, σαν την εν λόγω κυρία...άστα λα βίστα μπέιμπυ, δεν πρόκειται να ορθοποδήσουμε ούτε το 3012)
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Σβεν Ουλοφ Πάλμε
(σας διορθώνω μαντάμ)
Ο Πάλμε δολοφονήθηκε το 1986 σε κεντρικό της Στοκχόλμης όταν επιστρέφοντας από τον κινηματογράφο μαζί με τη γυναίκα του, κάποιος άγνωστος τον πυροβόλησε θανάσιμα δυο φορές.
Τα σενάρια γύρω από τους λόγους της δολοφονίας του και της ταυτότητας των δολοφόνων πολλά. Από «οργανωμένο σχέδιο» της ακροδεξιάς παράταξης της Σουηδίας –σε συνεργασία με μυστικές ακροδεξιές παρακρατικές δυνάμεις του χώρου της αστυνομίας- για την οποία ο Πάλμε θεωρείτο “persona non grata” και προσχεδιασμένο σχέδιο δολοφονίας του από πράκτορες του καθεστώτος του Απαρτχάιντ της Ν. Αφρικής, μέχρι και σενάρια που εμπλέκουν εμπόρους όπλων αλλά και την ίδια την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Καμία ικανοποιητική απάντηση όμως μέχρι σήμερα στο ερώτημα ποιος και γιατί τον σκότωσε.
Είναι θλιβερό και ανησυχητικό το γεγονός ότι η δολοφονία του παραμένει μέχρι σήμερα ανεξιχνίαστη. Και δεν είναι τόσο το θέμα του ποιος τον σκότωσε, μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε αυτός που όπλισε το χέρι του.
(Είναι το ότι δεν θα μάθουμε ποτέ αν ο Ούλοφ Πάλμε πέθανε εξαιτίας κάποιων πράξεών του ή εξαιτίας των πιστεύω του)
(σας διορθώνω μαντάμ)
Ο Πάλμε δολοφονήθηκε το 1986 σε κεντρικό της Στοκχόλμης όταν επιστρέφοντας από τον κινηματογράφο μαζί με τη γυναίκα του, κάποιος άγνωστος τον πυροβόλησε θανάσιμα δυο φορές.
Τα σενάρια γύρω από τους λόγους της δολοφονίας του και της ταυτότητας των δολοφόνων πολλά. Από «οργανωμένο σχέδιο» της ακροδεξιάς παράταξης της Σουηδίας –σε συνεργασία με μυστικές ακροδεξιές παρακρατικές δυνάμεις του χώρου της αστυνομίας- για την οποία ο Πάλμε θεωρείτο “persona non grata” και προσχεδιασμένο σχέδιο δολοφονίας του από πράκτορες του καθεστώτος του Απαρτχάιντ της Ν. Αφρικής, μέχρι και σενάρια που εμπλέκουν εμπόρους όπλων αλλά και την ίδια την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Καμία ικανοποιητική απάντηση όμως μέχρι σήμερα στο ερώτημα ποιος και γιατί τον σκότωσε.
Είναι θλιβερό και ανησυχητικό το γεγονός ότι η δολοφονία του παραμένει μέχρι σήμερα ανεξιχνίαστη. Και δεν είναι τόσο το θέμα του ποιος τον σκότωσε, μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε αυτός που όπλισε το χέρι του.
(Είναι το ότι δεν θα μάθουμε ποτέ αν ο Ούλοφ Πάλμε πέθανε εξαιτίας κάποιων πράξεών του ή εξαιτίας των πιστεύω του)
- SeirioAstro
- Σχεδιαστής

- Δημοσιεύσεις: 1847
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 17:03
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: 12η Αποικία
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Τις προάλλες είχα την δυστυχία να παρακολουθήσω τα νεοδημοκρατικά και πασοκικά παρτσακλά να την καταβρίσκουν με χορούς και με τραγούδια χορεύοντας τσιφτετέλια επάνω σε τραπέζια (βλέπε Παπακώστα) σε γυφτέ τηλεγλέντι, την ώρα που η καθημερινότητα και η ζωή μας μας συνουσιάζεται παρα φύσιν διαρκώς και καθημερινά.
Και αναρωτιέμαι η αθώα και αδαής νέα. 'Οταν κάνουν κάτι τέτοιο μπροστά στα μούτρα μας, είναι απλά γιατί είναι αναίσθητοι, ή γιατί οι ψυχολόγοι των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών που τους νταντεύουν, τους έχουν δώσει σαφέστατες εντολές να μας προκαλούν για να φτάσουν την κατάσταση στα άκρα;
Ο Τσοχατζόπουλος που έφτασε ξυπόλητος στην Ελλάδα και μου έκανε βιλάρες και κλειστές τελετές γάμου στο εξωτερικό κεκλεισμένων των θυρών, είχε μιλήσει για ''δεξιά παρένθεση''. Οπότε το σενάριο για εμένα είναι το εξής. Είχαμε το ΠΑΣΟΚ που πιστό στην αποστολή και στις εντολές του διέλυσε τον τόπο και τον έφερε εκει που το διέταξαν να το φέρει, όταν ο κόσμος μπούχτισε, έφεραν για 2-3 τετραετίες την ΝΔ για να βγάλει τα απωθημένα της, να εισπράξει όλο τον θυμό και να αποτελειώσουν οτι είχαν είχαν ενδεχομένως αφήσει οι άλλοι, και όταν θα εκπλήρωσε την αποστολή του, θα επιστρέψουν το ΠΑΣΟΚ τουλάχιστον μέχρι να ξαναέχουμε ''παρένθεση'' με την Ντόρα και το δρακουμελόσογο του.
Συμπέρασμα: Την συνουσιάσαμε κυρίες και κύριοι.
Τελικά το μήνυμα του Παπαθανασίου έφτασε στους Ολύμπιους ''Δία έλα (γιατί χανόμαστε)'' ή χάθηκε κάπου στην στροφή για τον Κρόνο;

Και αναρωτιέμαι η αθώα και αδαής νέα. 'Οταν κάνουν κάτι τέτοιο μπροστά στα μούτρα μας, είναι απλά γιατί είναι αναίσθητοι, ή γιατί οι ψυχολόγοι των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών που τους νταντεύουν, τους έχουν δώσει σαφέστατες εντολές να μας προκαλούν για να φτάσουν την κατάσταση στα άκρα;
Ο Τσοχατζόπουλος που έφτασε ξυπόλητος στην Ελλάδα και μου έκανε βιλάρες και κλειστές τελετές γάμου στο εξωτερικό κεκλεισμένων των θυρών, είχε μιλήσει για ''δεξιά παρένθεση''. Οπότε το σενάριο για εμένα είναι το εξής. Είχαμε το ΠΑΣΟΚ που πιστό στην αποστολή και στις εντολές του διέλυσε τον τόπο και τον έφερε εκει που το διέταξαν να το φέρει, όταν ο κόσμος μπούχτισε, έφεραν για 2-3 τετραετίες την ΝΔ για να βγάλει τα απωθημένα της, να εισπράξει όλο τον θυμό και να αποτελειώσουν οτι είχαν είχαν ενδεχομένως αφήσει οι άλλοι, και όταν θα εκπλήρωσε την αποστολή του, θα επιστρέψουν το ΠΑΣΟΚ τουλάχιστον μέχρι να ξαναέχουμε ''παρένθεση'' με την Ντόρα και το δρακουμελόσογο του.
Συμπέρασμα: Την συνουσιάσαμε κυρίες και κύριοι.
Τελικά το μήνυμα του Παπαθανασίου έφτασε στους Ολύμπιους ''Δία έλα (γιατί χανόμαστε)'' ή χάθηκε κάπου στην στροφή για τον Κρόνο;
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Χάσαμε τον Πανάγο. Στοπ!
18 Μαρτίου 2009, 13:12
Σκηνές απείρου κάλους στην μεταγωγή του κουμπάρου της Θεσσαλονίκης. Τον συνέλαβαν χωρίς ένταλμα και στη διαδρομή χάθηκαν τα περιπολικά που θα τον έφερναν στην Αθήνα. Αποκορύφωμα του τραγέλαφου; Τον κέρασαν γάλα ΜΕΒΓΑΛ!
Η ιστορία που θα διαβάσετε είναι αληθινή. Εκτυλίχθηκε μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και βασίζεται σε πραγματικές καταστάσεις.
Όλα ξεκίνησαν ένα φθινοπωρινό βράδυ κάπου στη συμπρωτεύουσα. Ο Παναγιώτης Αναγνωστόπουλος, γνωστός και ως Πανάγος, είναι στο σπίτι του και παρακολουθεί τηλεόραση. Το σκάνδαλο της ΜΕΒΓΑΛ είναι σε εξέλιξη, αλλά τίποτα δεν τον έκανε να φανταστεί, έως εκείνη τη στιγμή, ότι θα είναι ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές της υπόθεσης που κυριάρχησε στην επικαιρότητα για ολόκληρο το 2006.
Ένας αστυνομικός χτυπά την πόρτα και λέει «Κύριε Αναγνωστόπουλε θα έρθετε μαζί μου μέχρι την ασφάλεια; Υπάρχει ένα ένταλμα...», «πού είναι;» ρωτά ο Πανάγος. «Στην ασφάλεια» απαντά ο αστυνομικός, και ξεκίνησαν για μέγαρο.
Ο Πανάγος φτάνει μπροστά στον αξιωματικό ρωτώντας για το ένταλμα. Έκπληκτος ακούει τον αστυνομικό να του λέει ότι δεν ξέρει περί τίνος πρόκειται, αλλά είχε ένα φαξ στα χέρια του που τον ενημέρωνε για την ύπαρξη του εντάλματος. «Πρέπει να φύγεις για Αθήνα» του είπαν και το σχέδιο της μεταγωγής στήθηκε. Ένα περιπολικό θα τον μετέφερε έως το Βελεστίνο και από εκεί άλλο αυτοκίνητο θα τον παρελάμβανε για να τον οδηγήσει στο κτίριο της ΓΑΔΑ. Από το σημείο αυτό ξεκινά και η περιπέτεια του Πανάγου ή του... "Βέγγου" θα μπορούσε να πει κάποιος, που όλη αυτή την ιστορία θα μπορούσε να την παρακολουθεί μαζί με τις υπόλοιπες «ταινίες για όλη την ελληνική οικογένεια».
Χάσαμε τον Πανάγο - STOP!
Το ταξίδι ξεκίνησε περίπου στη 01.15 τα ξημερώματα. Στα μπροστινά καθίσματα του περιπολικού δύο αστυνομικοί και πίσω ο «διαβόητος». Κάτι η κούραση της ημέρας, κάτι τα φώτα νυσταγμένα και βαριά, το πλήρωμα σταμάτησε για ένα καφεδάκι στην εθνική, πάντα παρέα με τον «διαβόητο». Γύρω στις 2 - 2.30, το περιπολικό φτάνει στο Βελεστίνο και εκεί γίνεται το πρώτο μικρό παρατράγουδο της δρακόντειας επιχείρησης. Ο οδηγός του περιπολικού μιλάει με τον συνάδελφό του στο άλλο αυτοκίνητο μέσω κινητών, αλλά δυστυχώς δεν μπορούν να βρεθούν με τίποτα -βλέπεις, το να συναντηθούν δύο αστυνομικοί, και μάλιστα όταν δεν υπάρχει GPS, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Μετά από μιάμιση ώρα, τα πληρώματα των δύο αυτοκινήτων καταφέρνουν επιτέλους να συναντηθούν. Ο Πανάγος βγαίνει από το περιπολικό και μπαίνει σε ένα ταξί. Το δεύτερο μέρος της επιχείρησης είχε ήδη ξεκινήσει: έφυγαν για Αθήνα.
Ξυπνήστε!
Το σχήμα γνωστό, δύο μπροστά κι ένας πίσω. Κάτι δεν πήγαινε καλά από την αρχή, ούτε μια κουβέντα δεν αντάλλαξαν οι τρείς τους. Έτσι εξηγείται ότι κάποια στιγμή το αυτοκίνητο άρχισε να κινείται προς τις μπάρες της εθνικής. Ένα χέρι σηκώθηκε από πίσω και έπεσε στον ώμο του οδηγού: «ξύπνα» ακούστηκε μια φωνή «θα μας σκοτώσεις ρε μαλάκα!» πρόσθεσε μια άλλη, από το κάθισμα του συνοδηγού αυτή την φορά. Η καρδιά του «διαβόητου» επανήλθε στη θέση της όταν το αυτοκίνητο μπήκε στο γκαράζ της ΓΑΔΑ. Ο κρατούμενος μπήκε στο ασανσέρ και οδηγήθηκε στα κρατητήρια.
Χορηγός ΜΕΒΓΑΛ...
Είναι προφανές ότι ο «διαβόητος» δεν περίμενε διαφορετική μεταχείριση από τους υπόλοιπους κρατούμενους. Την ίδια αθλιότητα θα βίωνε για τις επόμενες ώρες της ζωής του, έστω και αν λίγο πριν τη σύλληψή του έτρωγε με κυβερνητικά στελέχη κάπου στο Θερμαϊκό. Το βλέμμα του πλανήθηκε στον βρώμικο χώρο για να καταλήξει στο παράθυρο. «Κοίτα να δείς που μου κάνουν και πλάκα» είπε από μέσα του κοιτώντας ένα κουτί γάλα της ΜΕΒΓΑΛ. Ασυναίσθητα, ρωτά τον αστυνομικό: «Πλάκα μού κάνετε; Τι είναι αυτό;» «Τίποτα, κ. Αναγνωστόπουλε, έχουμε σύμβαση με τη ΜΕΒΓΑΛ, απʼ αυτούς παίρνουμε γάλα»!
Τα περιστατικά περιγράφονται με πλήρεις λεπτομέρειες στις μαρτυρίες του Παναγιώτη Αναγνωστόπουλου σχετικά με την σύλληψή του, τον Σεπτέμβριο του 2006.
http://www.zougla.gr/news.php?id=29598
18 Μαρτίου 2009, 13:12
Σκηνές απείρου κάλους στην μεταγωγή του κουμπάρου της Θεσσαλονίκης. Τον συνέλαβαν χωρίς ένταλμα και στη διαδρομή χάθηκαν τα περιπολικά που θα τον έφερναν στην Αθήνα. Αποκορύφωμα του τραγέλαφου; Τον κέρασαν γάλα ΜΕΒΓΑΛ!
Η ιστορία που θα διαβάσετε είναι αληθινή. Εκτυλίχθηκε μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και βασίζεται σε πραγματικές καταστάσεις.
Όλα ξεκίνησαν ένα φθινοπωρινό βράδυ κάπου στη συμπρωτεύουσα. Ο Παναγιώτης Αναγνωστόπουλος, γνωστός και ως Πανάγος, είναι στο σπίτι του και παρακολουθεί τηλεόραση. Το σκάνδαλο της ΜΕΒΓΑΛ είναι σε εξέλιξη, αλλά τίποτα δεν τον έκανε να φανταστεί, έως εκείνη τη στιγμή, ότι θα είναι ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές της υπόθεσης που κυριάρχησε στην επικαιρότητα για ολόκληρο το 2006.
Ένας αστυνομικός χτυπά την πόρτα και λέει «Κύριε Αναγνωστόπουλε θα έρθετε μαζί μου μέχρι την ασφάλεια; Υπάρχει ένα ένταλμα...», «πού είναι;» ρωτά ο Πανάγος. «Στην ασφάλεια» απαντά ο αστυνομικός, και ξεκίνησαν για μέγαρο.
Ο Πανάγος φτάνει μπροστά στον αξιωματικό ρωτώντας για το ένταλμα. Έκπληκτος ακούει τον αστυνομικό να του λέει ότι δεν ξέρει περί τίνος πρόκειται, αλλά είχε ένα φαξ στα χέρια του που τον ενημέρωνε για την ύπαρξη του εντάλματος. «Πρέπει να φύγεις για Αθήνα» του είπαν και το σχέδιο της μεταγωγής στήθηκε. Ένα περιπολικό θα τον μετέφερε έως το Βελεστίνο και από εκεί άλλο αυτοκίνητο θα τον παρελάμβανε για να τον οδηγήσει στο κτίριο της ΓΑΔΑ. Από το σημείο αυτό ξεκινά και η περιπέτεια του Πανάγου ή του... "Βέγγου" θα μπορούσε να πει κάποιος, που όλη αυτή την ιστορία θα μπορούσε να την παρακολουθεί μαζί με τις υπόλοιπες «ταινίες για όλη την ελληνική οικογένεια».
Χάσαμε τον Πανάγο - STOP!
Το ταξίδι ξεκίνησε περίπου στη 01.15 τα ξημερώματα. Στα μπροστινά καθίσματα του περιπολικού δύο αστυνομικοί και πίσω ο «διαβόητος». Κάτι η κούραση της ημέρας, κάτι τα φώτα νυσταγμένα και βαριά, το πλήρωμα σταμάτησε για ένα καφεδάκι στην εθνική, πάντα παρέα με τον «διαβόητο». Γύρω στις 2 - 2.30, το περιπολικό φτάνει στο Βελεστίνο και εκεί γίνεται το πρώτο μικρό παρατράγουδο της δρακόντειας επιχείρησης. Ο οδηγός του περιπολικού μιλάει με τον συνάδελφό του στο άλλο αυτοκίνητο μέσω κινητών, αλλά δυστυχώς δεν μπορούν να βρεθούν με τίποτα -βλέπεις, το να συναντηθούν δύο αστυνομικοί, και μάλιστα όταν δεν υπάρχει GPS, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Μετά από μιάμιση ώρα, τα πληρώματα των δύο αυτοκινήτων καταφέρνουν επιτέλους να συναντηθούν. Ο Πανάγος βγαίνει από το περιπολικό και μπαίνει σε ένα ταξί. Το δεύτερο μέρος της επιχείρησης είχε ήδη ξεκινήσει: έφυγαν για Αθήνα.
Ξυπνήστε!
Το σχήμα γνωστό, δύο μπροστά κι ένας πίσω. Κάτι δεν πήγαινε καλά από την αρχή, ούτε μια κουβέντα δεν αντάλλαξαν οι τρείς τους. Έτσι εξηγείται ότι κάποια στιγμή το αυτοκίνητο άρχισε να κινείται προς τις μπάρες της εθνικής. Ένα χέρι σηκώθηκε από πίσω και έπεσε στον ώμο του οδηγού: «ξύπνα» ακούστηκε μια φωνή «θα μας σκοτώσεις ρε μαλάκα!» πρόσθεσε μια άλλη, από το κάθισμα του συνοδηγού αυτή την φορά. Η καρδιά του «διαβόητου» επανήλθε στη θέση της όταν το αυτοκίνητο μπήκε στο γκαράζ της ΓΑΔΑ. Ο κρατούμενος μπήκε στο ασανσέρ και οδηγήθηκε στα κρατητήρια.
Χορηγός ΜΕΒΓΑΛ...
Είναι προφανές ότι ο «διαβόητος» δεν περίμενε διαφορετική μεταχείριση από τους υπόλοιπους κρατούμενους. Την ίδια αθλιότητα θα βίωνε για τις επόμενες ώρες της ζωής του, έστω και αν λίγο πριν τη σύλληψή του έτρωγε με κυβερνητικά στελέχη κάπου στο Θερμαϊκό. Το βλέμμα του πλανήθηκε στον βρώμικο χώρο για να καταλήξει στο παράθυρο. «Κοίτα να δείς που μου κάνουν και πλάκα» είπε από μέσα του κοιτώντας ένα κουτί γάλα της ΜΕΒΓΑΛ. Ασυναίσθητα, ρωτά τον αστυνομικό: «Πλάκα μού κάνετε; Τι είναι αυτό;» «Τίποτα, κ. Αναγνωστόπουλε, έχουμε σύμβαση με τη ΜΕΒΓΑΛ, απʼ αυτούς παίρνουμε γάλα»!
Τα περιστατικά περιγράφονται με πλήρεις λεπτομέρειες στις μαρτυρίες του Παναγιώτη Αναγνωστόπουλου σχετικά με την σύλληψή του, τον Σεπτέμβριο του 2006.
http://www.zougla.gr/news.php?id=29598
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
ΠΡΟΒΛΗΜΑ για πολύ δυνατούς λύτες μοιάζει η αιφνιδιαστική κίνηση Καραμανλή να κλείσει την Παρασκευή τις εργασίες του Κοινοβουλίου, χωρίς να ενημερώσει τους αρχηγούς των άλλων κομμάτων.
Δεν είναι μια συνηθισμένη κίνηση, για να μην πούμε ότι είναι πρωτοφανής. Δεν είναι, όμως, παράνομη ή παράτυπη ή εξωθεσμική, γιατί είναι δικαίωμα του πρωθυπουργού να ζητεί τη λήξη της θητείας της Βουλής προ των ευρωεκλογών και αφού το νομοθετικό έργο της κυβέρνησης έχει ολοκληρωθεί.
ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ του πράγματος μαρτυριέται από τη μυστικότητα που τηρήθηκε. Μια μυστικότητα που δεν συμβαδίζει με τη μέχρι σήμερα πρακτική του Κ. Καραμανλή, ο οποίος δεν είναι λάτρης των αιφνιδιασμών όπως ήταν οι μακαρίτες Κ. Καραμανλής και Α. Παπανδρέου.
Ακόμα και το επιχείρημα του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος για φυσιολογική τροπή προ των ευρωεκλογών μυρίζει ψέμα εξ αιτίας ακριβώς αυτής της μυστικότητας που τηρήθηκε. Οι καθαρές δουλειές γίνονται στο φως.
Η ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ αντιπολίτευση και η πάντα καχύποπτη Αριστερά κατήγγειλαν το αιφνίδιο κλείσιμο της Βουλής ως πραξικόπημα για να μην οδηγηθούν στην Ολομέλεια υποθέσεις, που μπορεί να βαρύνουν υπουργούς και πρώην υπουργούς.
Η κοινή λογική δεν μπορεί παρά να απορρίψει αυτή τη συλλογιστική. Τρεις υποθέσεις διερευνά η δικαιοσύνη, που θα μπορούσαν να διαβιβαστούν από τους ανακριτές στη Βουλή, για πιθανή εμπλοκή πολιτικών προσώπων: Η υπόθεση Γερμανός-Cosmote, το Βατοπέδιο και τα ομόλογα.
Μετά την τροπή που πήραν στη Βουλή οι δύο υποθέσεις Παυλίδη, η υπόθεση των υποκλοπών, η υπόθεση της Siemens και τα οπλικά συστήματα TOR Μ1, που όλες βυθίστηκαν στο σκοτάδι, δεν μπορεί να υποθέσει κανείς ότι η κυβερνητική πλειοψηφία θα δεχόταν να πέσει φως σε οποιαδήποτε άλλη έφθανε στη Βουλή με κατηγορούμενα οποιαδήποτε πολιτικά πρόσωπα.
Οποιαδήποτε, γιατί οι υποθέσεις TOR Μ1, Siemens και προσφάτως της ΜΑΝ φαίνεται ότι βαρύνουν περισσότερο το ΠΑΣΟΚ παρά τη Ν.Δ.
ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ της Συνόδου της Βουλής πραγματικά οδηγεί σε παραγραφή κάθε ποινική ευθύνη υπουργών για τις υποθέσεις Γερμανός, Βατοπέδιο, ομόλογα και για όποια άλλη υπόθεση της περιόδου 2004-2007. Αυτές, όμως, οι ευθύνες, όπως είπαμε παραπάνω, δεν θα ελέγχονταν ποτέ. Η Βουλή, όπως έχω γράψει επανειλημμένως, εκτός από τις υποθέσεις καλαμποκιού και Ανδρέα Παπανδρέου, έχει οδηγήσει στο αρχείο και στο σκοτάδι 134 άλλες από το 1974 και δώθε.
Εχει αποδειχτεί ένα πλυντήριο, ένα κουκουλωτήριο, ένας κάλαθος αχρήστων μάλλον παρά ένα Σώμα διαφάνειας και αποκάλυψης της αλήθειας.
ΜΕ ΤΗΝ κίνησή του, την Παρασκευή, ο πρωθυπουργός ανέτρεψε το μέχρι σήμερα πεδίο κομματικής αντιπαράθεσης, όπου εδώ και τουλάχιστον 1,5 χρόνο πρωταγωνιστούν τα σκάνδαλα και η σκανδαλολογία, επιβάλλοντας μια ιδιόμορφη σιωπή: Δεν λειτουργεί η Βουλή, δεν έχει διαρκές νομοθετικό βήμα το ΠΑΣΟΚ να πρωταγωνιστεί, ελέγχοντας και καταγγέλλοντας.
Ο Καραμανλής, από την Παρασκευή το βράδυ μετατράπηκε από δεύτερο και απολογούμενο σε οδηγό της πολιτικής ατζέντας. Η φράση του χτες στη Θεσσαλονίκη «για να γίνει ο προεκλογικός αγώνας με όρους πολιτικής» σημαίνει αυτό ακριβώς: Εγώ καθορίζω τώρα τη θεματογραφία.
Η ΚΙΝΗΣΗ του Καραμανλή να κλείσει τη Βουλή αιφνιδίως μπορεί να είναι ευφυής στον πόλεμο τακτικής, αλλά δεν είναι ευφυής στον αγώνα για χρηστή διακυβέρνηση.
Η χώρα έχει ανάγκη από ευφυείς κινήσεις για κάθαρση του νοσηρού πολιτικοοικονομικού αποστήματος, το οποίο απομυζά εδώ και χρόνια το μεδούλι της ελληνικής οικονομίας και τη δυναμική των εργαζόμενων.
Η χώρα έχει ανάγκη από το ξερίζωμα αυτών των ανθρώπων και της νοοτροπίας τους που διέπει τον ελληνικό δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Η χώρα έχει ανάγκη από πραγματική δικαιοσύνη και εξαφάνιση της κοροϊδίας, που υφίσταται καθημερινά ο λαός από κρατικούς υπαλλήλους, πολιτικούς και κεφαλαιούχους.
Τίποτε απ' όλα αυτά δεν θεμελιώνει η κίνηση του Καραμανλή. Αντιθέτως, διαιωνίζει το διεφθαρμένο κράτος, που ο ίδιος υποσχόταν ότι θα επανιδρύσει.
Η ΒΟΥΛΗ πράγματι πρέπει να κλείσει. Αλλά, για να έρθει στη θέση της μια Βουλή που να προτάσσει τα συμφέροντα του λαού. Μια τέτοια, όμως, Βουλή μόνο ο λαός μπορεί να την κλείσει και την ανοίξει.
Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-ΤΕΤΡΑΔΗΣ
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&dat ... 1&id=42960
Θεωρώ εξευτελιστική την ανοχή μας και μπροστά σ'αυτό το πασίδηλο κουκούλωμα. Τρία γερά σκάνδαλα χωρίς να συμπεριλάβουμε τη Ζιμενς, είναι τα δομημένα ομόλογα, το Βα(λ)τοπέδιο και ο ΟΤΕ.
Βλέπουμε τη διαφθορά - δηλαδή χοντρές ΛΗΣΤΕΙΕΣ του δημόσιου πλούτου και οι αρχιλήσταρχοι να μένουν ατιμώρητοι, επειδή χρίστηκαν πολιτικοί (από μας και να τους χαιρόμαστε), ενώ ταυτόχρονα βλέπουμε να κυνηγάνε λυσσαλέα τους ληστές τραπεζών, που φυσικά είναι δικοί τους ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΙ χρηματικοί ναοί. Τέλος όχι μόνο βλέπουμε, αλλά νιώθουμε στο πετσί μας τις προσαυξήσεις στα πάντα, τις επιπρόσθετες φορολογικές επιδρομές για να μας πάρουν και το σκαλπ (ό,τι απέμεινε απ'αυτό δηλαδή), μπας και μειώσουν (γιατί να κλείσουν αποκλείεται) την χαώδη πια τρυπάρα που αυτοί συνέβαλαν στο άνοιγμά της που όλο και μεγαλώνει. Βλέπουμε να κάνουν γαργάρα το λίγδωμα (όχι απλό λάδωμα) του κ. Παυλίδη, προκειμένου να μείνουν στην εξουσία, και δεν είναι δυνατόν να γράψω όλα όσα βλέπουμε καθημερινά, γιατί θα θέλω τρίτομη εγκυκλοπαίδεια πια κι όχι ένα ποστ.
Τα βλέπουμε όλα και αράζουμε στους καναπέδες μας χαλαρά, λέμε μπροστά στις κάμερες "ε, τι να κάνουμε..." και συνεχίζουμε να την παλεύουμε χωρίς νόημα ουσιαστικά. ΑΥΤΟΙ είμαστε.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Αυτά που γίνονται από την παρούσα Κυβέρνηση είναι εξωφρενικά και πρωτάκουστα.Aρελα έγραψε:Τα βλέπουμε όλα και αράζουμε στους καναπέδες μας χαλαρά, λέμε μπροστά στις κάμερες "ε, τι να κάνουμε..." και συνεχίζουμε να την παλεύουμε χωρίς νόημα ουσιαστικά. ΑΥΤΟΙ είμαστε.
Προσωπικά, θεωρώ τον Καραμανλή, ως έναν από τους χειρότερους πρωθυπουργούς που πέρασαν ποτέ από την ιστορία της Ελλάδας. Τον θεωρώ ήδη παρελθόν, μνημείο ανευθυνότητας, ασυνέπειας και πολιτικαντισμού. Ο άνθρωπος αποδείχθηκε ανεπαρκής, φαφλατάς, ανακόλουθος και ψεύτης.
Αλλά φταίμε όλοι και ο καθένας ας αναλάβει το μέρος της ευθύνης που του αναλογεί.
Τι να πει κανείς όταν διαβάζει πως ο μεγαλύτερος τζίρος που διακινείται σήμερα είναι στα νυχτερινά μαγαζιά;
(αν είναι δυνατόν δηλαδή)
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
σόρρυ, αλλά επειδή πλέον γελάω να βλέπω τους δύο ανίκανους (κώστα και γιώργο) να τσακώνονται για το ποιός είναι ο πιο ικανός, με αφορμή το παραπάνω θα πω μόνο (χάριν αστεϊσμού!):Προσωπικά, θεωρώ τον Καραμανλή, ως έναν από τους χειρότερους πρωθυπουργούς που πέρασαν ποτέ από την ιστορία της Ελλάδας. Τον θεωρώ ήδη παρελθόν, μνημείο ανευθυνότητας, ασυνέπειας και πολιτικαντισμού. Ο άνθρωπος αποδείχθηκε ανεπαρκής, φαφλατάς, ανακόλουθος και ψεύτης.
μην αγχώνεσαι, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε και χειρότερο! ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΠΑΤΟΣ!!!
Έρχεταιιιιιιιιιιι
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Αυτό που λες μαντάμ, είναι κατά βάθος αισιόδοξο.Μαντάμ Φρουφρού έγραψε:ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΠΑΤΟΣ!!!
(αλλά υπάρχει, δυστυχώς και ο άπατος πάτος)
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Θεωρώ πως όποιος κι αν ανέβει πλέον, θα'ναι υποχείριο της παγκόσμιας κυβέρνησης που αρχηγείο της θα'ναι οι ΗΠΑ. Δεν δέχομαι όμως τόσο εύκολα τους συμψηφισμούς. Κλέφτες αμφότεροι ναι, αλλά οι μεν άφηναν να παίρνεις και μια ανάσα. Οι δε, στραγγαλίζουν σε βαθμό να ασθμαίνουμε. Μπορεί να αρνούνται κάποιοι να το παραδεχτούν λόγω ιδεολογικής θέσης, αλλά η τσέπη τους αποκλείεται να μην τους το κάνει σαφές. Εγώ που δεν έχω ιδεολογική ταύτιση με κανέναν σαχλαμάρα πλέον γιατί δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ιδεολογίες παρά μόνον συμφέροντα σήμερα, μπορώ να το παραδεχτώ και να το αναγνωρίσω χωρίς δισταγμούς. Κάθε πέρσι και καλύτερα και προ πενταετίας-ή δεκαετίας το χρήμα μας έπιανε καλύτερο τόπο κι έβγαινε πιο εύκολα.
Από 'κει και πέρα, η παρακάτω ατακάρα που είδα στην Ελληνοφρένεια σήμερα, ισχύει για όλους, για τους σημερινούς όμως περισσότερο:
Είπαν το ανεπανάληπτο:
ΛΗΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ
Από 'κει και πέρα, η παρακάτω ατακάρα που είδα στην Ελληνοφρένεια σήμερα, ισχύει για όλους, για τους σημερινούς όμως περισσότερο:
Είπαν το ανεπανάληπτο:
ΛΗΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Βίκυ μου, είναι σεβαστή η προσέγγισή σου "ο μονόφθαλμος καλύτερος απο τον τυφλό", αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι είναι και η καλύτερη, όταν υπάρχουν και αετομάτηδες στην πιάτσα!!!! Βέβαια, κάποιι θεωρούν οτι είμαστε χαμένοι αοπ χέρι, και μόνο ένας μονόφθαλμος μας έμεινε, αλλά υπάρχουν και κάοπιοι αισιόδοξοι (βλ εμένα), που θεωρούν πως δεν έχουν χαθεί ακόμα όλα! Πάντως σίγουρα, υπάρχουν ΑΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ δυνάμεις.
Μ'αυτή την λογική, προτιμώ να μου πεις οτι θα ψηφίσεις ΛΑΟΣ (που σαν ιδεολογία με βρίσκει αντίθετη), παρά πασοκ.
Γι'αυτό δεν πρόκειται να συμπλεύσω ποτέ μ'αυτή την λογική... η ψήφος σ'έναν μονόφθαλμο (και στην προκειμένη, μονόφθαλμο με μυωπία!) είναι άλλο ένα λάθος που θα μας ρίξει πιο βαθιά στον βούρκο, εκεί οπυ είναι ο άπατος πάτος, που λέει ο Αντώνης.
Πιο συγκεκριμένα, δεν ανέχομαι κανέναν να μου πιάνει λίγο ή πολύ τον κώλο (εμ, σόρρυ, την τσέπη)...όλοι όσοι το δοκίμασαν στην ζωή μου (με κυριολεκτικούς όρους μιλώντας), ακόμα και χάριν αστεισμού, έφαγαν μέχρι ξύλο! Δεν θ'αφήσω τώρα τον κάθε τυχάρπαστο να μου το κάνει με την έγκρισή μου! Είμαι υπέρ της αξιοπρέπειας, οι λεμέδες με ανακατεύουν, ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΕΜΕΔΕΣ (για μένα είναι όλοι λεμέδες), και με κάνουν να θέλω να ξεράσω! (για μένα, και οι δύο έκλεψαν μέχρι εκεί που δεν φτάνει ο νους, απλά οι μεν το έκαναν έξυπνα και ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ τόσο πολύ, όσο φάνηκε στους δεύτερους, που έπεσαν σαν πεινασμένοι πάνω στο χρήμα...και οι δύο όμως ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ μου πήραν τα ίδια ποσά, κι αυτό είναι προφανές, απο το δημόσιο χρέος, που μο΄νο ανεβαίνει εδώ και δεκαετίες....ΕΚΕΙ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ)
και δεν μπορώ γιατί τα ίδια λέει ο πατέρας μου για την ΝΔ...αυτο΄ς δηλαδή βλέπει την ανάσα απ'αυτούς, ή τέλος πάντων, τους βρίσκει πολλά ελαφρυντικά (πρώην χρέη απο πασόκ, παγκόσμια και καλά κρίση κτλ)... Κι όμως, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΜΜΕΝΟΣ, είπε πως δεν θα ψηφίσει αυτή την φορά!!!! Ακόμα κι αυτός ρε συ....ο άνθρωπος δηλαδή, είναι τόσο βαμμένος, οπυ απο το να το ρίξει αλλού, προτιμά να μην ψηφίσει καθόλου, άνθρωπος που θεωρεί την ψήφο ιερή, έτσι;!!! Βρίσκω την στάση του πολύ ειλικρινή και υποκλίνομαι σ'αυτό! Αν έλεγε οτι δεν θα ψηφίσει, επειδή δεν βλέπει να υπάρχει κανείς άξιος, θα τον σεβόμουν ακόμα περισσότερο, αλλά τουλάχιστον είναι ειλικρινής.
Δεν μπορώ να μπω σητν λογική σου μεν, αλλά την σέβομαι...θεωρώ οτι είναι η κυρίαρχη λογική που μας έφτασε εδώ που μας έφτασε (γιατί και την ΝΔ την ψήφισαν κάποτε για να ξεφύγουμε απ τους άλλους κλέφτες, και την ξαναψήφισαν, ελπίζοντας οτι θα έκλεβαν λίγο λιγότερο απο εκείνους), αλλά και πάλι την σέβομαι...
σε ρωτώ δηλαδή, με παράδειγμα που ξέρω οτι το κατανοείς: στο σπίτι σου θ'ανεχόσουν να σε κλέβει κάποιος, αν μάθαινες οτι θα το έκανε με τρόπο που δεν θα το καταλάβαινες άμεσα? Θα τον ξανάβαζες σπίτι σου???
Ελπίζω, αυτή την φορά οι Έλληνες, να έχουν το θάρρος να ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΥΜΑ στους πολιτικούς. Αυτή είναι η δική μου ευχή...αν πάρουν μαζί και τα δύο μεγάλα κόμματα ένα 40% το πολύ, θα είναι η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ! Θα πανηγυρίζω! Γιατί θα σημαινει πως οι Έλληνες δεν ανέχονται πια απο κανέναν να τους πιάνει τον κώλο...αυτό θα σημάνει... το ΞΥΠΝΗΜΑ!
Ασπασμούς, γλυκυτάτη μου

Μ'αυτή την λογική, προτιμώ να μου πεις οτι θα ψηφίσεις ΛΑΟΣ (που σαν ιδεολογία με βρίσκει αντίθετη), παρά πασοκ.
Γι'αυτό δεν πρόκειται να συμπλεύσω ποτέ μ'αυτή την λογική... η ψήφος σ'έναν μονόφθαλμο (και στην προκειμένη, μονόφθαλμο με μυωπία!) είναι άλλο ένα λάθος που θα μας ρίξει πιο βαθιά στον βούρκο, εκεί οπυ είναι ο άπατος πάτος, που λέει ο Αντώνης.
Πιο συγκεκριμένα, δεν ανέχομαι κανέναν να μου πιάνει λίγο ή πολύ τον κώλο (εμ, σόρρυ, την τσέπη)...όλοι όσοι το δοκίμασαν στην ζωή μου (με κυριολεκτικούς όρους μιλώντας), ακόμα και χάριν αστεισμού, έφαγαν μέχρι ξύλο! Δεν θ'αφήσω τώρα τον κάθε τυχάρπαστο να μου το κάνει με την έγκρισή μου! Είμαι υπέρ της αξιοπρέπειας, οι λεμέδες με ανακατεύουν, ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΕΜΕΔΕΣ (για μένα είναι όλοι λεμέδες), και με κάνουν να θέλω να ξεράσω! (για μένα, και οι δύο έκλεψαν μέχρι εκεί που δεν φτάνει ο νους, απλά οι μεν το έκαναν έξυπνα και ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ τόσο πολύ, όσο φάνηκε στους δεύτερους, που έπεσαν σαν πεινασμένοι πάνω στο χρήμα...και οι δύο όμως ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ μου πήραν τα ίδια ποσά, κι αυτό είναι προφανές, απο το δημόσιο χρέος, που μο΄νο ανεβαίνει εδώ και δεκαετίες....ΕΚΕΙ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ)
δεν μπορεί ΣΙΓΟΥΡΑ να μιλάς για μη-ταύτιση, όταν λες αυτο΄:Εγώ που δεν έχω ιδεολογική ταύτιση με κανέναν σαχλαμάρα πλέον γιατί δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ιδεολογίες παρά μόνον συμφέροντα σήμερα,
αυτό το σώνει και ντε σου, ρε Βίκυ, να έχουμε κάποιον να μας ξεζουμίζει (αρκεί να παίρνουμε και καμιά ανάσα που και που), δεν μπορώ να το χωνέψω οτι προέρχεται απο σένα, όσες φορες και να το διαβάσω!Κλέφτες αμφότεροι ναι, αλλά οι μεν άφηναν να παίρνεις και μια ανάσα. Οι δε, στραγγαλίζουν σε βαθμό να ασθμαίνουμε.
και δεν μπορώ γιατί τα ίδια λέει ο πατέρας μου για την ΝΔ...αυτο΄ς δηλαδή βλέπει την ανάσα απ'αυτούς, ή τέλος πάντων, τους βρίσκει πολλά ελαφρυντικά (πρώην χρέη απο πασόκ, παγκόσμια και καλά κρίση κτλ)... Κι όμως, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΜΜΕΝΟΣ, είπε πως δεν θα ψηφίσει αυτή την φορά!!!! Ακόμα κι αυτός ρε συ....ο άνθρωπος δηλαδή, είναι τόσο βαμμένος, οπυ απο το να το ρίξει αλλού, προτιμά να μην ψηφίσει καθόλου, άνθρωπος που θεωρεί την ψήφο ιερή, έτσι;!!! Βρίσκω την στάση του πολύ ειλικρινή και υποκλίνομαι σ'αυτό! Αν έλεγε οτι δεν θα ψηφίσει, επειδή δεν βλέπει να υπάρχει κανείς άξιος, θα τον σεβόμουν ακόμα περισσότερο, αλλά τουλάχιστον είναι ειλικρινής.
Δεν μπορώ να μπω σητν λογική σου μεν, αλλά την σέβομαι...θεωρώ οτι είναι η κυρίαρχη λογική που μας έφτασε εδώ που μας έφτασε (γιατί και την ΝΔ την ψήφισαν κάποτε για να ξεφύγουμε απ τους άλλους κλέφτες, και την ξαναψήφισαν, ελπίζοντας οτι θα έκλεβαν λίγο λιγότερο απο εκείνους), αλλά και πάλι την σέβομαι...
σε ρωτώ δηλαδή, με παράδειγμα που ξέρω οτι το κατανοείς: στο σπίτι σου θ'ανεχόσουν να σε κλέβει κάποιος, αν μάθαινες οτι θα το έκανε με τρόπο που δεν θα το καταλάβαινες άμεσα? Θα τον ξανάβαζες σπίτι σου???
Ελπίζω, αυτή την φορά οι Έλληνες, να έχουν το θάρρος να ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΥΜΑ στους πολιτικούς. Αυτή είναι η δική μου ευχή...αν πάρουν μαζί και τα δύο μεγάλα κόμματα ένα 40% το πολύ, θα είναι η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ! Θα πανηγυρίζω! Γιατί θα σημαινει πως οι Έλληνες δεν ανέχονται πια απο κανέναν να τους πιάνει τον κώλο...αυτό θα σημάνει... το ΞΥΠΝΗΜΑ!
Ασπασμούς, γλυκυτάτη μου
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- SeirioAstro
- Σχεδιαστής

- Δημοσιεύσεις: 1847
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 17:03
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: 12η Αποικία
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Τον έχουμε ήδη πιάσει.Μανταμ_ΦρουΦρου έγραψε: μην αγχώνεσαι, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε και χειρότερο! ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΠΑΤΟΣ!!!
Έρχεταιιιιιιιιιιι
Διαβάστε εδώ σας παρακαλώ τρομερά πράγματα:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ:«Προσανατολισμός της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών
Ο ‘ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ’ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ.
Ο 'ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ' ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΗΣ ΜΙΤ.
Τόσο μα ΤΟΣΟ κάτω έχουμε πάει...
Και τα ψευτοσκάνδαλα δεν είναι παρά μικρολεπτομέρειες για να μας αποσπούν απο έναν άλλο, αόρατο πόλεμο που γίνεται εκεί έξω.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Πρέπει να καταλάβεις και να νιώσεις κάτι. Κάποτε υποστήριζα τον Καράτζα, όχι ιδεολογικά, γιατί δεν πρόσκειμαι στη δεξιά και ποτέ δεν την υποστήριξα. Τον υποστήριζα μόνο για το Ελληνικό παραμύθι που πασάριζε, όχι γιατί δεν ήξερα πως είναι παραμύθι, αλλά γιατί μου γουστάριζε περισσότερο απ'τα υπόλοιπα. Ώσπου έσκυψε κανονικότατα μπροστά σ'έναν Κωστάκη και μου γύρισε το άντερο και μ'αυτόν. Πάει αυτό λοιπόν οριστικά και αμετάκλητα. Σήμερα και κατόπιν αρκετής σκέψης, μπορώ να πω με το χέρι μου στο ευαγγέλιο κι όποιος θέλει το πιστεύει, όποιος δε θέλει οκ, ας το δεχθεί προσωρινώς έστω, χάριν διαλόγου. Λοιπόν, ΔΕΝ υποστηρίζω ΚΑΝΕΝΑΝ, δεν εντάσσομαι (ούτε καν ιδεολογικά) πουθενά, ΔΕΝ στηρίζω κανέναν. Με βάση λοιπόν των προσφορών που βλέπω, κρίνω κι επιλέγω το λιγότερο κακό. Το να μην πάω να ψηφίσω ούτε το συζητάω. ΑΥΤΟ προωθούν οι Ν/Δημοκράτες βλέποντας πως πατώνουν, να κάνουν την πτώση τους λιγότερο εμφανή. Τη χάρη αυτή δε θα τους την κάνω εγώ τουλάχιστον.Μανταμ_ΦρουΦρου έγραψε:Βίκυ μου, είναι σεβαστή η προσέγγισή σου "ο μονόφθαλμος καλύτερος απο τον τυφλό", αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι είναι και η καλύτερη, όταν υπάρχουν και αετομάτηδες στην πιάτσα!!!!
Σημαντικά αντινεοταξίτικα μηνύματα, απ'όλη την "αριστερή" παράταξη, δίνει ΜΟΝΟΝ το ΚΚΕ. (Αν λέγοντας αυτό δεν αποδεικνύω εδώ αντικειμενικότητα και ρεαλιστική προσέγγιση των πραγμάτων στα μάτια αυτών που βαρύνει η γνώμη τους για μένα, ε, οκ, δε θα πειστούν ποτέ, αλλά και πάλι δε ζορίζομαι. Ό,τι θέλει ο καθένας πιστεύει).
Θα το ψηφιζα λοιπόν το ΚΚΕ μόνο και μόνο γι'αυτό, το εννοώ, αν δεν έβλεπα δυο πράγματα που μου τη χοντροσπάνε. Το ένα και σημαντικότερο είναι η εμφανής ψηφοθηρία τους, το άλλο είναι ο γνωστός αυτισμός τους. (τα'χουμε ξαναπεί αυτά). Αυτοί οι δύο παράγοντες νοθεύουν κατά πολύ στη σκέψη μου, τον κατά τα άλλα καλό αγώνα τους. Α, είναι φυσικά και το θέμα του Γερμανού/ΟΤΕ που ζητάνε μεν στοιχεία κι αποδείξεις και καταγγελίες (από ποιούς? Από λαμόγια που'΄χουν κάνει χειρότερες λαμογές και κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει) ενώ ταυτόχρονα δεν δίνουν κι αυτοί αποδείξεις ότι δεν ενέχονται. Συνεπώς, είναι μια σούπα όλο αυτό το μπάχαλο που εγώ δεν μπορώ να καταπιώ. Κι όπως καταλαβαίνεις, όταν δε μπορείς να καταπιείς μια σούπα... άστα να πάνε.
Βλέποντας (παρακολουθώντας επισταμένως τελευταία) τα τεκταινόμενα, τις εξελίξεις και τις λαμογιές μεγατόνων στην Αμερική, και συγκρίνοντάς τις με τα εδώ, σχεδόν νιώθω ορισμένες στιγμές ότι ζούμε σε μια εδέμ και δεν το ξέρουμε. Όμως έρχεται κοπελάρα μου το ΤΕΒΕ (ΟΑΕΕ τώρα) που επί μονόφθαλμου μου'παιρνε 440ευρουδάκια και σήμερα επί θεόγκαβου ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΑΤΟΥ, μου κόβει κουστούμι των 580Ε. Τα 140Ε επιπλέον μέσα σε μια 5ετία, είναι για μένα λογαριασμός φιλενάδα και θεωρώ ΑΘΕΜΙΤΗ και ΛΗΣΤΕΥΤΙΚΗ μια τέτοιας κλίμακας αύξηση. Πρόσεξε, δεν έχω κόλλημα με το ΤΕΒΕ, το δίνω όμως σαν τρανό και εμφανέστατο δείγμα της απίστευτης ΛΗΣΤΕΙΑΣ που τρώμε στη μάπα ΟΛΟΙ μας και το κάνουμε γαργάρα. Πάντα μεγαλώνει η μαύρη τρύπα και πάντα εμείς καλούμεθα να την κλείσουμε, ενώ ΕΚΕΙΝΟΙ την ανοίγουν όλο και πιο πολύ με τις ασταμάτητες κλοπές τους. Επιπροσθέτως, έρχεται και η σκέψη πως ό,τι γίνεται στην Αμερική, έρχεται κάποια στιγμή και εδώ θέλουμε δε θέλουμε. Όπως η λεγόμενη κρίση... Για πες μου φιλενάδα, ποια τράπεζα ή μεγάλος κολοσός κατέρρευσε εδώ στην Ελλάδα για να δικαιολογεί οποιαδήποτε κρίση; ΤΙΠΟΤΑ δεν κατέρρευσε εκτός από ταλαιπωράκια μεσσαίας διαστρωμάτωσης, πολλοί εκ των οποίων έμειναν στο δρόμο ή αυτοκτόνησαν ή εγκλημάτησαν ή δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλη απονενοημένη πράξη έκαναν... Απεναντίας οι τράπεζες ενισχύθηκαν με 28 δις, KAI με το γεγονός ότι ΔΕΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΎΝΤΑΙ, ενώ εγώ κι εσύ πληρώνουμε τα κέρατά μας και ψαχνόμαστε μέρα νύχτα για να τα φέρουμε σε λογαριασμό. Λέγε λέγε όμως στα ΜΜΕ για κρίση, μας έπεισαν φαίνεται, γιατί έχωσαν απανωτές αυξήσεις στα πάντα (τρόφιμα, βενζίνη, ΔΕΗ, και ΟΑΕΕ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) και ΞΑΝΑ δε βγάλαμε άχνα...Βέβαια, κάποιι θεωρούν οτι είμαστε χαμένοι αοπ χέρι, και μόνο ένας μονόφθαλμος μας έμεινε, αλλά υπάρχουν και κάοπιοι αισιόδοξοι (βλ εμένα), που θεωρούν πως δεν έχουν χαθεί ακόμα όλα!
ΛΑΟΣ με την καμία. Με εξόργισε και εξήγησα πιο πάνω γιατί.Πάντως σίγουρα, υπάρχουν ΑΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ δυνάμεις.
Μ'αυτή την λογική, προτιμώ να μου πεις οτι θα ψηφίσεις ΛΑΟΣ
(που σαν ιδεολογία με βρίσκει αντίθετη), παρά πασοκ.
Ειλικρινά ακόμα δεν ξέρω τι θα ψηφίσω, γι'αυτό δεν ψήφισα ούτε κι εδώ, αλλά αν καταλήξω στο ΠΑΣΟΚ (είναι μια πιθανότητα) θα'ναι ΜΟΝΟΝ για να δώσω άλλη μια ώθηση να πιάσει μεγαλύτερο πάτο η ΝΔ κι όχι γιατί τους πιστεύω ή τους στηρίζω και αυτούς. Να ξηγιόμαστε...
Δικαίωμά σου αναφαίρετο να μη συμπλεύσεις. Εγώ τα τελευταία 15 χρόνια τουλάχιστον, έτσι κι αλλιώς ψήφιζα αρνητικά και δεν προβλέπεται ν'αλλάξει αυτή η λογική μου.Γι'αυτό δεν πρόκειται να συμπλεύσω ποτέ μ'αυτή την λογική... η ψήφος σ'έναν μονόφθαλμο (και στην προκειμένη, μονόφθαλμο με μυωπία!)
Πιο βαθιά απ'το χαμό που θα επέλθει αν μείνει ο Α-καταλληλότερος επάνω? Δυσκολεύομαι να το καταπιώ, αλλά έτσι κι αλλιώς χαμένοι από χέρι είμαστε με τους υπάρχοντες πολιτικούς ταγούς σ'αυτή τη χώρα...είναι άλλο ένα λάθος που θα μας ρίξει πιο βαθιά στον βούρκο, εκεί οπυ είναι ο άπατος πάτος, που λέει ο Αντώνης.
Κοπέλα μου είτε το ανέχεσαι είτε όχι, ΣΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!Πιο συγκεκριμένα, δεν ανέχομαι κανέναν να μου πιάνει λίγο ή πολύ τον κώλο (εμ, σόρρυ, την τσέπη)
Δεν το'νιωσες ακόμα;
Έλα που τα μεγαλοχοντρολαμόγια δεν μπορεις να τα δείρεις! Μακάρι να μπορούσες, θα'ρχόμουνα μαζί σου!...όλοι όσοι το δοκίμασαν στην ζωή μου (με κυριολεκτικούς όρους μιλώντας), ακόμα και χάριν αστεισμού, έφαγαν μέχρι ξύλο!
Είτε τους αφήσεις, είτε τους εγκρίνεις είτε όχι, αυτοί, θα στο κάνουν, αυτό είναι δεδομένο.Δεν θ'αφήσω τώρα τον κάθε τυχάρπαστο να μου το κάνει με την έγκρισή μου! Είμαι υπέρ της αξιοπρέπειας, οι λεμέδες με ανακατεύουν, ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΕΜΕΔΕΣ (για μένα είναι όλοι λεμέδες), και με κάνουν να θέλω να ξεράσω!
Κι εμένα οι λεμέδες μου προκαλούν αναγούλα, αλλά ΑΥΤΟΙ είναι το διαθέσιμο...προϊόν. ΕΞ ΑΥΤΩΝ πρέπει να διαλέξουμε. Και για μένα, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, είναι ΟΛΟΙ λεμέδες , λαμόγια ή όπως αλλιώς θες να τους πεις. Η διαφορά μας ίσως να έγκειται στο ποιους θεωρείς εσύ λιγότερο και ποιους εγώ.
Φιλενάδα ναι, κι οι δυο έκλεψαν. Δεκτό. Στην τσέπη τη δική μου όμως, φάνηκε πως ΔΕΝ πήραν κι οι δυο τα ίδια. Συγνώμη, αλλά μιλάω με αριθμούς και οι αριθμοί δεν αμφισβητούνται. Η μάνα μου το 2003-4 έδινε $5.000 ευρώ εφορία (περιουσία-ακίνητα-εισοδήματα) και το 2005 της ήρθε μπουγιουρντί $11.000!!!! Αυτό δεν το λέω εγώ, μπορεί να στο βεβαιώσει κι ο Σταυραετός που κάνει τα λογιστικά της. Κι άσε τη μάνα μου. Πάρε εμένα. Είμαι με μπλοκάκι ως γνωστόν. Μέχρι προ 3ετίας έπαιρνα επιστροφή φόρου. (2000 ε το 2004, 1700Ε το 2005, 500 Ε το 2006) Πέρσι, και πρόπερσι ξέρεις τι πήρα? Τα @@ μου!!!! Με τα ίδια ποσά κομμένα στο μπλοκάκι!!(για μένα, και οι δύο έκλεψαν μέχρι εκεί που δεν φτάνει ο νους, απλά οι μεν το έκαναν έξυπνα και ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ τόσο πολύ, όσο φάνηκε στους δεύτερους, που έπεσαν σαν πεινασμένοι πάνω στο χρήμα...και οι δύο όμως ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ μου πήραν τα ίδια ποσά,
Όντας αποστασιοποιημένη συναισθηματικά ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ, μπορώ να μιλήσω επί πραγματικών δεδομένων και τα πραγματικά δεδομένα είναι αυτά είτε μας αρέσει είτε όχι. Όποιος δεν το παραδέχεται απλά είναι εμπαθής με το ΠΑΣΟΚ σε βαθμό που να μη μπορεί να παραδεχτεί ούτε αυτό. Εγώ δεν είμαι εμπαθής με το ΠΑΣΟΚ. Με τη ΝΔ έγινα ΤΩΡΑ, ΚΙ ΑΦΟΥ έφαγα στη μάπα όσα έφαγα σαν απλός πολίτης... Και πάλι, αν αύριο βγει το ΠΑΣΟΚ και κάνει χειρότερα, θα αναγνωρίσω στη ΝΔ ότι δεν είχε φτάσει ως εκεί, ΠΑΡΑ το γεγονός ότι τώρα ευχαρίστως τους ρούφαγα ολωνών το αίμα με καλαμάκι!
Η κυρά Μάρω (η μάνα μου) ήταν (και είναι ακόμα υποθέτω από συνήθεια) άρρωστη γαλάζια. Φέτος δηλώνει πως θα ψηφίσει καρατζαφέρη και την πιστεύω γιατί τους βρίζει τους άλλους και με το δίκιο της. Φυσικά δεν θα πήγαινε το χέρι της να ρίξει ψήφο στην αριστερά, αλλά εμένα μου πάει... Τώρα σε ποια αριστερά θα ρίξω, δεν ξέρω ακόμα, πάντως σε καμία μορφή δεξιάς, αυτό είναι βέβαιο. Κάποια αδοκίμαστη δύναμη μπορεί να βρω που να μη θίγει τα πολύ βασικά μου σημεία...
Επαναλαμβάνεις το μονότονο τροπάρι των γαλάζιων και κόκκινων εδώ και προσωπικά μου ακούγεται παράφωνο... άσε που το ψιλοβαρέθηκα...κι αυτό είναι προφανές, απο το δημόσιο χρέος, που μο΄νο ανεβαίνει εδώ και δεκαετίες....ΕΚΕΙ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ)
Γιατί δεν μπορεί; Δεν κατάλαβα...δεν μπορεί ΣΙΓΟΥΡΑ να μιλάς για μη-ταύτιση, όταν λες αυτο΄:Εγώ που δεν έχω ιδεολογική ταύτιση με κανέναν σαχλαμάρα πλέον γιατί δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ιδεολογίες παρά μόνον συμφέροντα σήμερα,
αυτό το σώνει και ντε σου, ρε Βίκυ, να έχουμε κάποιον να μας ξεζουμίζει (αρκεί να παίρνουμε και καμιά ανάσα που και που), δεν μπορώ να το χωνέψω οτι προέρχεται απο σένα, όσες φορες και να το διαβάσω!Κλέφτες αμφότεροι ναι, αλλά οι μεν άφηναν να παίρνεις και μια ανάσα. Οι δε, στραγγαλίζουν σε βαθμό να ασθμαίνουμε.
Προέρχεται γιατί πλέον έγινα περισσότερο ρεαλίστρια και λιγότερο ιδεαλίστρια.
και δεν μπορώ γιατί τα ίδια λέει ο πατέρας μου για την ΝΔ...αυτο΄ς δηλαδή βλέπει την ανάσα απ'αυτούς, ή τέλος πάντων, τους βρίσκει πολλά ελαφρυντικά (πρώην χρέη απο πασόκ, παγκόσμια και καλά κρίση κτλ)... Κι όμως, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΜΜΕΝΟΣ, είπε πως δεν θα ψηφίσει αυτή την φορά!!!! Ακόμα κι αυτός ρε συ....ο άνθρωπος δηλαδή, είναι τόσο βαμμένος, οπυ απο το να το ρίξει αλλού, προτιμά να μην ψηφίσει καθόλου, άνθρωπος που θεωρεί την ψήφο ιερή, έτσι;!!! Βρίσκω την στάση του πολύ ειλικρινή και υποκλίνομαι σ'αυτό! Αν έλεγε οτι δεν θα ψηφίσει, επειδή δεν βλέπει να υπάρχει κανείς άξιος, θα τον σεβόμουν ακόμα περισσότερο, αλλά τουλάχιστον είναι ειλικρινής.
Δεν μπορώ να μπω σητν λογική σου μεν, αλλά την σέβομαι...θεωρώ οτι είναι η κυρίαρχη λογική που μας έφτασε εδώ που μας έφτασε (γιατί και την ΝΔ την ψήφισαν κάποτε για να ξεφύγουμε απ τους άλλους κλέφτες, και την ξαναψήφισαν, ελπίζοντας οτι θα έκλεβαν λίγο λιγότερο απο εκείνους), αλλά και πάλι την σέβομαι...
Όχι φιλενάδα. Εγώ δεν τη σέβομαι γιατί η αποχή βοηθά ΜΟΝΟΝ τη γαλάζια δεξιά. Οπότε ναι μεν έχει αγανακτήσει, αλλά ουσιαστικά στηρίζει αυτά που βλέπει ως σαθρά.
Κάποιος θα μπει στο σπίτι μου, είτε το θέλω είτε όχι. Συνεπώς, θα προτιμήσω αυτόν που με κλέβει λιγότερο! Που με απομυζά λιγότερο!σε ρωτώ δηλαδή, με παράδειγμα που ξέρω οτι το κατανοείς: στο σπίτι σου θ'ανεχόσουν να σε κλέβει κάποιος, αν μάθαινες οτι θα το έκανε με τρόπο που δεν θα το καταλάβαινες άμεσα? Θα τον ξανάβαζες σπίτι σου???
Να σου πω την αλήθεια κι εγώ το ελπίζω, αλλά δεν τρέφω αυταπάτες.Ελπίζω, αυτή την φορά οι Έλληνες, να έχουν το θάρρος να ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΥΜΑ στους πολιτικούς. Αυτή είναι η δική μου ευχή...αν πάρουν μαζί και τα δύο μεγάλα κόμματα ένα 40% το πολύ, θα είναι η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ! Θα πανηγυρίζω! Γιατί θα σημαινει πως οι Έλληνες δεν ανέχονται πια απο κανέναν να τους πιάνει τον κώλο...αυτό θα σημάνει... το ΞΥΠΝΗΜΑ!
Ασπασμούς, γλυκυτάτη μου![]()
Βασιλικό μου...
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ αυτά που έθεσες εδώ.
Συνιστώ σε όλους να πάνε να δουν τις παραπομπές σου!!
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Εμένα σ' αυτές τις εκλογές με στέλνουν δικαστικό αντιπρόσωπο στην ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑ.
Ποτέ σχεδόν δεν ψήφισα στο εκλογικό τμήμα που είμαι εγγεγραμμένος διότι λόγω της ιδιότητάς μου με διορίζουν σχεδόν πάντα αντιπρόσωπο της δικαστικής αρχής σε διάφορα μέρη ανά την Ελλάδα.
Αυτή τη φορά λοιπόν με διόρισαν στη ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑ.
Μη χαίρεστε, δεν φεύγω εκτός επικρατείας. Μιλάμε για το 122 Εκλογικό Τμήμα διαμερίσματος Οινόης του δήμου ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ νομού ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ. Εκεί δήλωσα να πάω αυτή τη φορά.
Και είναι βέβαιο ότι θα ψηφίσω ΑΚΥΡΟΝ όπως έκανα σχεδόν όλες τις φορές που ψήφισα.
Ήδη έκλεισα δωμάτιο σε κλασσικό αναπαλαιωμένο ξενοδοχείο στο κέντρο της Καστοριάς και θα βρίσκομαι εκεί από την Παρασκευή.
Όποιος έχει οποιεσδήποτε πληροφορίες, λαογραφικού ή γαστριμαργικού ενδιαφέροντος, για την Καστοριά και τους πέριξ χώρους, παρακαλώ να μου τις στείλει με μήνυμα.
Βέβαιον είναι επίσης ότι θα περάσω υπέροχα!
(Θα έχω μαζί μου και τη φωτογραφική μου μηχανή, μην ανησυχείτε)

Ποτέ σχεδόν δεν ψήφισα στο εκλογικό τμήμα που είμαι εγγεγραμμένος διότι λόγω της ιδιότητάς μου με διορίζουν σχεδόν πάντα αντιπρόσωπο της δικαστικής αρχής σε διάφορα μέρη ανά την Ελλάδα.
Αυτή τη φορά λοιπόν με διόρισαν στη ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑ.
Μη χαίρεστε, δεν φεύγω εκτός επικρατείας. Μιλάμε για το 122 Εκλογικό Τμήμα διαμερίσματος Οινόης του δήμου ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ νομού ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ. Εκεί δήλωσα να πάω αυτή τη φορά.
Και είναι βέβαιο ότι θα ψηφίσω ΑΚΥΡΟΝ όπως έκανα σχεδόν όλες τις φορές που ψήφισα.
Ήδη έκλεισα δωμάτιο σε κλασσικό αναπαλαιωμένο ξενοδοχείο στο κέντρο της Καστοριάς και θα βρίσκομαι εκεί από την Παρασκευή.
Όποιος έχει οποιεσδήποτε πληροφορίες, λαογραφικού ή γαστριμαργικού ενδιαφέροντος, για την Καστοριά και τους πέριξ χώρους, παρακαλώ να μου τις στείλει με μήνυμα.
Βέβαιον είναι επίσης ότι θα περάσω υπέροχα!
(Θα έχω μαζί μου και τη φωτογραφική μου μηχανή, μην ανησυχείτε)
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Στο Δισπηλιό να πας.
...και αν δεις Μαρία την ψηλή της "wind" δώστης φιλιά.
...και αν δεις Μαρία την ψηλή της "wind" δώστης φιλιά.
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Βίκυ μου, κατανοητή η σκέψη σου σε όλα, αλλά το παραπάνωΑ, είναι φυσικά και το θέμα του Γερμανού/ΟΤΕ που ζητάνε μεν στοιχεία κι αποδείξεις και καταγγελίες (από ποιούς? Από λαμόγια που'΄χουν κάνει χειρότερες λαμογές και κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει) ενώ ταυτόχρονα δεν δίνουν κι αυτοί αποδείξεις ότι δεν ενέχονται.
Καταρχήν, όταν θέλουν να κατηγορήσουν ο΄ενας κόρακας τον άλλον, μια χαρά βγάζουν αποδείξεις, και τρώγονται ποιός θα βγάλει τις περισσότερες για την ίδια λαμογιά, γιατί συνήθως απο τις ίδιες πηγες τρώνε όλοι (Βλέπε Siemens, Βατοπέδιο, κτλ), στο ΚΚΕ κολλήσανε????
Εκτός αυτού, έπεσες στο ατόπημα που έχουμε καταδείξει και οι δύο σε άλλες συζητήσεις! Δεν είναι δουλειά του αθώου ν'αποδείξει ότι είναι αθώος Βίκυ μου, αλλά του κατήγορου ν'αποδείξει οτι έχει δίκιο. Αν εγώ βγω κι αρχίζω και λέω διάφορα για σένα πχ, θα είσαι εσύ υποχρεωμένη να ψάξεις να βρεις 'αποδείξεις' ότι δεν είσαι αυτό που λέω????? Απο πού κι ως πού??? Και με ποιόν τρόπο αποδεικνύεις αυτό που δεν υπάρχει!!!!! Σκέψου δηλαδή τι λες!
Αφού χτυπιόντουσαν ομαδικώς για αποδείξεις, τέλος πάντων, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ αυτές οι περιβόητες αποδείξεις???? Γιατί τις είχαν για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έκαστος, αλλά δεν τις έχουν για ΚΚΕ??? Γιατί ωρύονταν οτι 'να'τες, εδώ τις έχουμε, τις βγάζουμε όπου να'ναι', μέχρι που το...ξεχάσανε;;;
Αυτά δεν μπορώ...κατα΄τ'άλλα, οκ, έχεις δίκιο για το πώς φάνηκε στον πολίτη η κλεψιά περισσότερο (πιο άμεσα θα'λεγα εγώ).
Επίσης, επειδή έχω και τον άλλον τον βαμμένο κομμούνα σπίτι, κι ενημερώνομαι άμεσα... το ΚΚΕ ήδη κατήγγειλε πως πρόκειται να τους κανουν πάλι επίθεση απο ΠΑΣΟΚ (και μετά λες οτι κάνει ψηφοθηρία το ΚΚΕ, το ΠΑΣΟΚ είναι η Παναγία της υπόθεσης, έτσι; Το οτι εχει φάει τα λυσακά του με το κκε, ενώ κάνει διαπραγματεύσεις με τον Σύριζα, δεν σου κάνει καμία εντύπωση).
Κι αυτή την φορά, τα έχουν πάρει αγρίως... απ'ό,τι κατάλαβα! Και με το δίκιο τους πια...
Άντε, καλή μας ψήφο, κι ο Θεός βοηθός, τι θα τραβήξουμε πάλι (τουλάχιστον τώρα, θα μας την φορέσει οικολόγος-ποδηλάτης-περιπατητής! :PpP) Θα μας τα τρώνε πράσινα, στην κυριολεξία
Πάντως, για να είμαστε όντως αντικειμενικοί, το ότι θα κάτσω ένα χρόνο κοντά, μετά την εγκυμοσύνη, όπως κάνουν σχεδόν στο δημόσιο, το οφείλω στους γαλάζιους! Αυτό τους το αναγνωρίζω, γιατί πλέον η μάνα μου δεν μπορεί να κάνει την νταντά, και θα υποχρεωνόμουν ή να στείλω το μωρο΄σε βρεφονηπιακό, με ό,τι συνεπάγεται αυτό, ή να πάρω γυναίκα, πληρώνοντας έναν μισθό για πλάκα! Σ'αυτό το ένα και μοναδικό που με ΕΚΑΙΓΕ, τους ευχαριστώ θερμά, και τους βγάζω το καπέλο, και το ίδιο θα έκανα αν ήταν ο Γιωργάκης υπεύθυνος γι'αυτό.... Το λέω, για να ξεκαθαρίσω επίσης, πως δεν έχω καμία εμπάθεια κι εγώ... κρι΄νω, με το δικό μου μυαλό και τις δικές μου εμπειρίες, τακτικές, λόγια και πράξεις, τίποτε άλλο, γι'αυτό και όπως είπα, σέβομαι τον τρόπο σκέψης σου, ακόμα κι αν δεν τον καταλαβαίνω, σέβομαι και τον τρόπο σκέψης του πατέρα μου, ο οποίος έφαγε χλαπάτσα, και δεν μπορεί (όπως κι εγώ) να ψηφίσει τον λιγότερο χάλια.
Όλα σεβαστά είναι, αρκεί να ψηφίσεις, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΚΥΡΟ! Ακόμα κι αν πηγαίνει στον πρώτο, είναι μία ΦΩΝΗ... ήδη, όπως τα έχουν μαγειρέψει, η ψήφος σου σε μικρότερο κόμμα που μπορεί ναμ ην μπει στην βουλη΄, στον πρώτο θα πάει, σαν να σου λένε, ψήφισε σώνει και ντέ ανάμεσα σε πέντε, έτσι δεν είναι; ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ δηλαδή... κακώς το βλέπουμε έτσι, αυτοί τα έχουν κανονίσει όλα, έστω με συνασπισμό ανάμεσα σε δύο κόμματα, θα κυβερνήσει κάοπια στιγμή ένας απ'τους δύο, το θέμα είναι να πάρουν το μήνυμα, ή να τους δυσκολέψουμε ακόμα και να κανουν κυβέρνηση συνασπισμού (αυτό θα είχε τρομερο΄γέλιο!).
Σε φιλούμε (και οι δύο) :p
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
-
Divine Sinner
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Χαιρομαι Βικυ που δεν υποστηριζεις κανεναν γιατι καποτε ησουν της αποψης οτι το να μην ψηφιζεις ειναι φυγοπονια και φυγη απο την μαχη.
εγω παντα ειμαι της αποψης πως η ψηφος αποτελει νομιμοποιηση του συστηματος.
χαιρομαι που μεχρι στιγμης δεν ακουσα αρνητικα σχολια απο κανεναν για την αποχη. Σε αντιθεση με προηγουμενες εκλογικες περιοδους.
We Rock. More than the AC/DC
εγω παντα ειμαι της αποψης πως η ψηφος αποτελει νομιμοποιηση του συστηματος.
χαιρομαι που μεχρι στιγμης δεν ακουσα αρνητικα σχολια απο κανεναν για την αποχη. Σε αντιθεση με προηγουμενες εκλογικες περιοδους.
We Rock. More than the AC/DC
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Ασφαλώς και η ψήφος σου μετράει. Αν ΔΕΝ πας να ψηφίσεις αποτελεί νομιμοποίηση του συστηματος. Και στην τελική, αν δεν πας να ψηφίσεις (επειδή δεν θελεις να ψηφίσεις), γιατί να γκρινιαζεις εκ των υστέρων για όσα είναι κακώς κείμενα.Divine Sinner έγραψε:Χαιρομαι Βικυ που δεν υποστηριζεις κανεναν γιατι καποτε ησουν της αποψης οτι το να μην ψηφιζεις ειναι φυγοπονια και φυγη απο την μαχη.
εγω παντα ειμαι της αποψης πως η ψηφος αποτελει νομιμοποιηση του συστηματος.
χαιρομαι που μεχρι στιγμης δεν ακουσα αρνητικα σχολια απο κανεναν για την αποχη. Σε αντιθεση με προηγουμενες εκλογικες περιοδους.
We Rock. More than the AC/DC
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
-
Divine Sinner
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
μα ετσι κι αλλιως πρεπει να ψηφισω καποιον απο αυτους που κατεβαινουν στις εκκλογες.
δεν λεω αποψη εκει. ψηφιζω καποιον υπαρκτο. δεν θα εισακουστει καποια προταση μου.
απο εκει και περα ειναι σαν η υψηλη πυλη να μου ζηταει να αποφασισω ποιον απο τους πασαδες που επελεξε θελω περισσοτερο (η κοτσαμπασιδες για να μην τα χαλασουμε στο dna).
με το παω να ψηφισω τους νομιμοποιω.
δεν λεω αποψη εκει. ψηφιζω καποιον υπαρκτο. δεν θα εισακουστει καποια προταση μου.
απο εκει και περα ειναι σαν η υψηλη πυλη να μου ζηταει να αποφασισω ποιον απο τους πασαδες που επελεξε θελω περισσοτερο (η κοτσαμπασιδες για να μην τα χαλασουμε στο dna).
με το παω να ψηφισω τους νομιμοποιω.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Πεγκουλίνα μου, με αυτή την ανταλλαγή έγινε η καλύτερη δυνατή νοητική προσέγγιση μεταξύ μας. Ξέρω ότι καλύτερη δε γίνεται. Σταματώ εδώ το διάλογό μας και σ'ευχαριστώ γι'αυτόν. Φυσικά δε θα παραλείπω σε κάθε ευκαιρία (και τόπικ) να σου λέω ότι εξακολουθώ να σε περιμένω στο μαγαζί. Σ'αποθύμησα λέμε.
Φώτη
Εννοείται ότι συμφωνώ απολύτως με τον Μέλιο μας.
Φώτη
Δε με διάβασες καλά στην προηγούμενη τοποθέτησή μου. Οκ μπορεί να απευθυνόμουν αμεσα στην Πέγκι, αλλά κατ'επέκταση και σ'όλους... Εξακολουθώ να θεωρώ αρνητική την αποχή, γιατί αποχή σημαίνει σιωπηλή στήριξη των γαλάζιων εν προκειμένω.Divine Sinner έγραψε:Χαιρομαι Βικυ που δεν υποστηριζεις κανεναν γιατι καποτε ησουν της αποψης οτι το να μην ψηφιζεις ειναι φυγοπονια και φυγη απο την μαχη.
εγω παντα ειμαι της αποψης πως η ψηφος αποτελει νομιμοποιηση του συστηματος.
χαιρομαι που μεχρι στιγμης δεν ακουσα αρνητικα σχολια απο κανεναν για την αποχη. Σε αντιθεση με προηγουμενες εκλογικες περιοδους.
We Rock. More than the AC/DC
Εννοείται ότι συμφωνώ απολύτως με τον Μέλιο μας.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
-
Divine Sinner
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Εξακολουθώ να θεωρώ αρνητική την αποχή, γιατί αποχή σημαίνει σιωπηλή στήριξη των γαλάζιων εν προκειμένω.
πως προκυπτει αυτο; για ευρωεκλογες μιλαμε.
αλλα και στις βουλευτικες. η συμμετοχη στο "δημοκρατικο" παιχνιδι σημαινει αποδοχη του πολιτευματος.
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Και το να ρίξεις λευκό ή άκυρο είναι κι αυτό πολιτική πράξη και φυσικά μετράει.ΤΕUTAMOS έγραψε:Ασφαλώς και η ψήφος σου μετράει. Αν ΔΕΝ πας να ψηφίσεις αποτελεί νομιμοποίηση του συστηματος. Και στην τελική, αν δεν πας να ψηφίσεις (επειδή δεν θελεις να ψηφίσεις), γιατί να γκρινιαζεις εκ των υστέρων για όσα είναι κακώς κείμενα.
Ασχέτως ποιον ευνοεί και πώς προσμετράται, τόσο η λευκή όσο και η άκυρη ψήφος έχουν το δικό τους νόημα και αποτελούν σαφές μήνυμα για το πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς μας.
(δυστυχώς όμως τις περισσότερες φορές δεν το λαμβάνουν)
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Έχεις δίκιο μεγάλη μου αγάπη, και σ'ευχαριστώ που μ'έβαλες στη θέση μουΠεγκουλίνα μου, με αυτή την ανταλλαγή έγινε η καλύτερη δυνατή νοητική προσέγγιση μεταξύ μας. Ξέρω ότι καλύτερη δε γίνεται. Σταματώ εδώ το διάλογό μας και σ'ευχαριστώ γι'αυτόν.
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
-
Divine Sinner
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
E οχι ασχετως. μην ειμαστε ρομαντικοι. τα κοματα τα κουκια θελουν δεν τους ενδιαφερουν τα μηνυματα.Ασχέτως ποιον ευνοεί και πώς προσμετράται, τόσο η λευκή όσο και η άκυρη ψήφος
- Vitruvius Man
- Ιδεογραφίτης με τα όλα του

- Δημοσιεύσεις: 78
- Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 01:59
- Irc ψευδώνυμο: Vitruvius_Man
- Φύλο: Άνδρας
Re: Τα..."κατορθώματα" της παρούσας κυβέρνησης
Οποιος δεν επιλεγει σχοινοβατει μεταξυ δυο κι οχι περισσοτερων επιλογων και πλαναται οικτρα πως δεν επιλεγει.Ισως επιλεγει την χειροτερη επιλογη.Καλως η κακως η μη ψηφος σηματοδοτει οτι εισαι κοινωνικο και πολιτικο φαντασμα.Οτι δεν υπαρχεις μεσα στην χωρα σου.Ο κοσμος των αισθησεων ειναι περιορισμενος και παντα θα ναι.Δεν ειναι δυνατο οι προσωπικες μας ιδεολογικες φορμες να επεκτεινονται στην κοινωνια .Ιδεολογικες προσωπικες φορμες υπαρχουν οσες και οι ανθρωποι.Οπως εχεις μια εργασια που δεν σε πληρει απολυτα και ενεχει περιορισμους ετσι υπαρχουν περιορισμοι,που δεν τους διαλεξες βεβαια, και στο πολιτικο συστημα.Υπαρχουν 27 κομματα υποψηφια για την ευρωβουλη.Το οτι κανενα απο αυτα δεν ταιριαζει σε καποιον απλα σημαινει πως η κοινωνια στην οποια ζει,οι συνανθρωποι του,οι δομες τους,ο διανοητικος φορεας τους,ο συναισθηματικος φορεας τους,ο ηθικος, ο πνευματικος, δεν εφτασε κοντα στις δικες του προσδοκιες.Ετσι λοιπον το να γυριζεις την πλατη στην επιλογη ειναι σαν να μη θες να ζεις μεσα στο κοσμο αυτο.Ειναι μια ταση αυτοκαταστροφικου ιδεαλισμου και εκλεκτικοτητας η οποια ενεχει και την βαση του φασισμου οπου λεει "Ειμαι καλυτερος απο την κοινωνια στην οποια ζω."Βαζει ενα τειχος η τραβα μια γραμμη αναμεσα στο Εγω και στο Εσεις.Οποιος λοιπον διακαταχετε απο τετοιες τασεις καλυτερα να μην ανηκει στις κοινωνιες των ανθρωπων.Τα τελευταια τα παρεθεσε κι ο Αριστοτελης με το "Να μην συγκαταλεγετε στους ανθρωπους".
-
Divine Sinner



