Τώρα αν έρθω εκεί πέρα και σε πλακώσω θα φταίω εγώ;;;Divine Sinner έγραψε:Ειναι σαν να λες οτι και οι Ελλήνες ειμαστε ζωα επειδη οι μεν και οι δε σκοτωναν παιδιά στον εμφύλιο.
O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karipis την Παρ 18 Ιουν 2010, 03:20, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Αν σε 'πω μετά πρέπει να σε σκοτώσω (...όπως έκαναν τα παιδιά τότες στον εμφύλιο).
Λόγος: Αν σε 'πω μετά πρέπει να σε σκοτώσω (...όπως έκαναν τα παιδιά τότες στον εμφύλιο).
-
Divine Sinner
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Δεν ειπα κατι κακο. το αντιθετο.
Εγω πχ στο χωριό μου ηξερα εναν γερο καπετάνιο (κομμουνιστη) που ολοι το ξεραν πως ειχε σκοτώσει και παιδια.
Κατα τα αλλα αυτό που ειπα ειναι πως δεν πρεπει να κρινεται ο Ελληνικος λαος για οτι εγινε σε καιρο πολέμου απο ορισμενα στοιχεια.
Το ιδιο ομως πρεπει να αναγνωρίσουμε στον καθε λαο. ετσι δεν ειναι;
Εγω πχ στο χωριό μου ηξερα εναν γερο καπετάνιο (κομμουνιστη) που ολοι το ξεραν πως ειχε σκοτώσει και παιδια.
Κατα τα αλλα αυτό που ειπα ειναι πως δεν πρεπει να κρινεται ο Ελληνικος λαος για οτι εγινε σε καιρο πολέμου απο ορισμενα στοιχεια.
Το ιδιο ομως πρεπει να αναγνωρίσουμε στον καθε λαο. ετσι δεν ειναι;
- silver
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 592
- Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 01:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
.
Και δουλευσάτωσάν σοι έθνη και προσκυνησάτωσάν σοι άρχοντες,
ο καταρώμενός σε Ισραήλ, επικατάρατος, ο δε ευλογών σε ευλογημένος.
(Γέν. ΚΖ:29 ).
.
Και δουλευσάτωσάν σοι έθνη και προσκυνησάτωσάν σοι άρχοντες,
ο καταρώμενός σε Ισραήλ, επικατάρατος, ο δε ευλογών σε ευλογημένος.
(Γέν. ΚΖ:29 ).
.
- KELAINO
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
- Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Σίλβερ, με δίνεις εντύπωση ανθρώπου που έχει μπλέξει με καμιά από κείνες τις περίεργες σέχτες/παραθρησκευτικές οργανώσεις... ισχύει;
Just close your eyes and smell the seagulls
- Dhmellhn
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
- Έδωσε Likes: 27 φορές
- Έλαβε Likes: 71 φορές
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Είπαμε ο τύπος είναι NewBorn Christian, δηλαδή Χριστιανοσιωνιστής. 
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
- silver
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 592
- Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 01:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
KELAINO έγραψε:Σίλβερ, με δίνεις εντύπωση ανθρώπου που έχει μπλέξει με καμιά από κείνες τις περίεργες σέχτες/παραθρησκευτικές οργανώσεις... ισχύει;
Λάθος καλή μας "KELAINO", (ποιο είναι το βαπτιστικό ονοματάκι σου; ).
Απεναντίας "μάχομαι" όσο επιτρέπει ο Κύριος, υπέρ της γλυκυτάτης Ορθοδοξίας μας!
Δεν ξημερωβραδυάζω μπροστά στο "διαβολοκούτι" (Τηλεόραση ), και αφιερώνω πολύ χρόνο σε μελέτη
Αγίας Γραφής και Πατερικών κειμένων.
Αν διάβαζες τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τα άλλα αστέρια της Αγιοπατερικής σοφίας...
Δυστυχώς δεν μελετούμε, εγκαταλείπουμε την Μητέρα Ορθόδοξη Εκκλησία, και ακολουθούμε αντίχριστες εκκλησίες.
(Παπισμός, Προτεσταντισμός, Δωδεκαθεϊσμός, Μουσουλμανισμός, Βουδισμός, "αθεϊσμός"κ.λ.π.... )
Καλό και Ευλογημένο Σ/Κύριακο!
Εν Χριστώ,
Κώστας.
.
- KELAINO
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
- Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Όπως αγαπάς.silver έγραψε:
Απεναντίας "μάχομαι" όσο επιτρέπει ο Κύριος, υπέρ της γλυκυτάτης Ορθοδοξίας μας!
Just close your eyes and smell the seagulls
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Ό,τι λέω εδώ για τις καταβολές του Άλεξ, ισχύουν και για τον σίλβερ κατά πολύ.KELAINO έγραψε:Σίλβερ, με δίνεις εντύπωση ανθρώπου που έχει μπλέξει με καμιά από κείνες τις περίεργες σέχτες/παραθρησκευτικές οργανώσεις... ισχύει;
Γεωργία.silver έγραψε:
Λάθος καλή μας "KELAINO", (ποιο είναι το βαπτιστικό ονοματάκι σου; ).
Δυστυχώς κι η ορθοδοξία έχει πολλές εβραιογενείς διαδρομές να επιδείξει, αλλά όχι πια και τόσο πολλές όσο εσύ. Σ'αυτό το σημείο αν μη τι άλλο, διαφέρεις και διαχωρίζεσαι αρκετά...Απεναντίας "μάχομαι" όσο επιτρέπει ο Κύριος, υπέρ της γλυκυτάτης Ορθοδοξίας μας!
Αυτό είναι ίσως άλλο ένα κακό. Στέκεσαι στα πατερικά κείμενα και τις επιστολές του Παύλου, για να μην πούμε πια για την Π.Δ., πολύ μα πολύ περισσότερο απ'ό,τι στον ίδιο τον Χριστό.αφιερώνω πολύ χρόνο σε μελέτη
Αγίας Γραφής και Πατερικών κειμένων.
Αν διάβαζες τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τα άλλα αστέρια της Αγιοπατερικής σοφίας...
Το κατά πόσο σε κάνει αμιγώς χριστιανό αυτό, είναι μια άλλη πολύ πονεμένη ιστορία.
Εν Γιαχβέ να λες, να συνεννοούμαστε.Εν Χριστώ,
Κώστας.
.
Για τον Χριστό δεν έχεις αναφέρει τίποτα ουσιαστικά, και αν εξ αυτού συμπεράνω πως εστιάζεις ελάχιστα έως καθόλου σε Εκείνον, είναι κακό να Τον επικαλείσαι.
Κρίμα και σε λένε και Κώστα καημένε...
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
-
Divine Sinner
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Aν ο χριστός ζουσε σημερα θα προτιμούσε να κάνει παρέα με εναν παγανιστή σαν εμένα παρά με τους χριστιανούς.
- MrAlexroadking
- Φρεσκαδούρα

- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Τρί 08 Ιουν 2010, 00:51
- Irc ψευδώνυμο: roadking
- Φύλο: Άνδρας
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
εχω την εντύπωση ότι έχεις μπερδευτει και τοποθετεις την διαφορετική προσεγκιση κάποιου σε καλουπια που ΕΣΥ έχεις σχεδιάσει γιατι έτσι σου γούσταρε.δεν έχω πρόβλημα με τη ΡΑΤΣΑ των εβραίων,έχω ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ πρόβλημα με την γεωπολιτική ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ του ισραήλ,και τους ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ του ταλμουδ κατά των υπολοίπων φυλών του πληνήτη ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,ΟΠΩΣ Π.Χ. ΣΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ.Όταν εγώ ξέρω ότι το κράτος μου σκοτώνει μώρα και το κανω γαργάρα,ΕΙΜΑΙ ΕΝΟΧΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΕΓΕΙΡΟΜΑΙ.Divine Sinner έγραψε:Αυτο ειναι θέμα κρατικής πολιτικης του ισραήλ, και στο ποιοι κατέχουν την εξουσία στο εσωτερικό του.
Αυτο δεν κανει κακό εναν ολόκληρο τον λαο.
κανενας λαος δεν ειναι καλος ή κακος. απλα αποτελουνται ολοι απο καλους και κακους ανθρώπους και κάποιοι επικρατουν...
Ειναι σαν να λες οτι και οι Ελλήνες ειμαστε ζωα επειδη οι μεν και οι δε σκοτωναν παιδιά στον εμφύλιο.
Επίσης ως Επόπτης πρέπει να σου πω το εξης.
Αυτοι ειναι οι κανόνες. ο ρατσισμός απαγορευεται, απο οπου κι αν εκπορεύεται εναντίων οποιων κι αν ασκείται...
-
Divine Sinner
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Το κρατος σου ειναι μέλος του ΝΑΤΟ.
και οι αμερικανοι ως νατοϊκοι σκοτώναν αμάχους στο αφγανισταν.
θεωρεις τον εαυτο σου ανθρωποειδές που δεν εξεγέρθηκε;
επισης γνωρίζεις οτι υπαρχουν ισραηλινοι που ΕΞΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ;
ξερεις οτι υπαρχουν ραβίνοι που κανουν κυρήγματα κατα του σιωνισμου;
κι αυτοι ανθρωποειδη ειναι;
Μπορεις να πεις ΟΤΙ γουσταρεις για το κρατος του Ισραηλ. το να βρισεις ενα κράτος δεν ειναι ρατσισμος.
το να πεις ομως οτι οι εβραιοι ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ειναι ανθρωποειδη είναι ρατσισμος και μπορει να μας μπλεξει.
και οι αμερικανοι ως νατοϊκοι σκοτώναν αμάχους στο αφγανισταν.
θεωρεις τον εαυτο σου ανθρωποειδές που δεν εξεγέρθηκε;
επισης γνωρίζεις οτι υπαρχουν ισραηλινοι που ΕΞΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ;
ξερεις οτι υπαρχουν ραβίνοι που κανουν κυρήγματα κατα του σιωνισμου;
κι αυτοι ανθρωποειδη ειναι;
Μπορεις να πεις ΟΤΙ γουσταρεις για το κρατος του Ισραηλ. το να βρισεις ενα κράτος δεν ειναι ρατσισμος.
το να πεις ομως οτι οι εβραιοι ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ειναι ανθρωποειδη είναι ρατσισμος και μπορει να μας μπλεξει.
- MrAlexroadking
- Φρεσκαδούρα

- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Τρί 08 Ιουν 2010, 00:51
- Irc ψευδώνυμο: roadking
- Φύλο: Άνδρας
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
ο λαός μου δεν έχει τον ΕΠΑΡΑΤΟ ΜΕΓΑΛΟΙΔΕΑΤΙΣΜΟ του εκλεκτού λαου του θεου.ο ελληνικός στρατός δεν σκοτώνει αμάχους του αφγανιστάν και τον ελληνικό λαό δεν τον ρώτησε κανείς αν επιθυμει η ελλας να είναι κράτος μέλος του ΝΑΤΟ.άρα σε τι να εξεγερθώ??που μας διαλυουν σαν έθνος με νομοσχέδια περι ιθαγένειας και δε ΄πεφτει καρφίτσα???οι ραββίνοι που εξεγειρονται το κάνουν για να ρίχνουν στάχτη στα ματια της κοινης γνώμης,αφου ετσι και αλλιως δεν διαγράφονται από το ισραηλινό ιερατείο,εκτός αν πιστευεις οτι διακατέχεται από φιλοδημοκρατικα ιδεωδη.ανθρωποειδή ειναι ΚΑΤ'ΕΜΕ τα όντα που έχουν όψη ανθρώπου και ψυχή μισανθρωπική.ανθρωποειδη δεν συνεπάγεται ότι είναι μια φύλη κατώτερη των ανθρώπων όπως το εξελαβες εσύ.τσεκαρε καλύτερα τις υπόλοιπες δημοσιευσεις του φόρουμ όσον αφορά χαρακτηρισμόυς κατά των εβραίων και μην εξαντλέις όλη σου την αστυνόμευση σε μένα που στη τελική εχω προσωπικές εμπειρίες από το τι επικρατεί στη μέση εβραίκή οικογενεια και με τι ''αξίες'' ανατρέφουν τα τέκνα τους.Ασε λοιπόν τη καραμέλα του Ρατσισμου στην άκρη.Τους ανθρωποφάγους στην αφρικάνική ηπειρο,ειναι ρατσισμός να τους χαρακτηρίσεις ανθρωποφάγους?Divine Sinner έγραψε:Το κρατος σου ειναι μέλος του ΝΑΤΟ.
και οι αμερικανοι ως νατοϊκοι σκοτώναν αμάχους στο αφγανισταν.
θεωρεις τον εαυτο σου ανθρωποειδές που δεν εξεγέρθηκε;
επισης γνωρίζεις οτι υπαρχουν ισραηλινοι που ΕΞΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ;
ξερεις οτι υπαρχουν ραβίνοι που κανουν κυρήγματα κατα του σιωνισμου;
κι αυτοι ανθρωποειδη ειναι;
Μπορεις να πεις ΟΤΙ γουσταρεις για το κρατος του Ισραηλ. το να βρισεις ενα κράτος δεν ειναι ρατσισμος.
το να πεις ομως οτι οι εβραιοι ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ειναι ανθρωποειδη είναι ρατσισμος και μπορει να μας μπλεξει.
-
Divine Sinner
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Oχι το να χαρακτηρησεις τους ανθρωποφαγους ανθρωποφαγους δεν ειναι ρατσισμος.
το να χαρακτηρισεις του αφρικανους ανθρωποφαγους ειναι.
το να χαρακτηρισεις του αφρικανους ανθρωποφαγους ειναι.
- MrAlexroadking
- Φρεσκαδούρα

- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Τρί 08 Ιουν 2010, 00:51
- Irc ψευδώνυμο: roadking
- Φύλο: Άνδρας
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Οχι δεν χαρακτηρίζω τους αφρικάνους ανθρωποφάγους.Τη φυλή των ''οτεντοτους'' χαρακτηρίζω ανθρωποφάγους ΟΛΟΥΣ γιατί ΕΙΝΑΙ.Σ αρέσει δε σ αρέσει και αρκετά ως εδω,μαζί σου.Divine Sinner έγραψε:Oχι το να χαρακτηρησεις τους ανθρωποφαγους ανθρωποφαγους δεν ειναι ρατσισμος.
το να χαρακτηρισεις του αφρικανους ανθρωποφαγους ειναι.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Ως εδώ πραγματικά. Δεν υπάρχει λόγος να μανουριάζουμε.
Χαλαρά, ήρεμα και συνεχίζουμε παρακάτω...
Χαλαρά, ήρεμα και συνεχίζουμε παρακάτω...
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ.
δεν διάβασα όλα τα ποστ αλλά σχημάτισα μια μικρή γνώμη.
βέβαια δεν εχω της γνώσης περί ταλμουδ π.δ και κτλ...
αλλά εχω ερωτήματα και για χριστιανούς και για εβραιους.
αν παραδεχτούμε οτι ειναι αλήθεια ότι όλοι ήμαστε από αδαμ και ευα
δεν είμαστε αδελφια και για τους εβραιους?
δεν έχουμε όμως διαπράξει και αμαρτία μιας και έχουμε έρθει από μια πράξει που είναι αμαρτία ??
αφού ο αδαμ και η ευα έκαναν το καιν και τον αβελ ....πως μεγάλωσε το είδος μας ( και τον εβραιων)
αφού ο καιν σκότωσε τον αβελ μήπως δεν των εφαγε για την θυσια αλλα για την ευα ( το νινι σερνει καραβι)
και ποσα αλλα ακομα μπορουμε να βρούμε....
αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα θεόπνευστα βιβλία τους (μας )
δεν είναι και τόσο θεόπνευστα άνθρωποι τα έγραψαν και έβαλαν και σάλτσα και όσοι τα αντέγραψαν πρόσθεσαν κιαλλες σάλτσες ανάλογα την εποχή και τη ήθελαν να παρουσιάσουν.
το διάβασμα κάνει καλό οπότε διαβάστε άνετα και ότι θέλει ο καθένας κρατάει ότι δεν θέλει το απορρίπτει γιαυτό έχουμε νόηση και νου για να επεξεργαζόμαστε της πληροφοριες που λαμβάνουμε και ανάλογα να απορρίπτουμε ή να δεχόμαστε.
εγώ χριστιανός είμαι αλλά.....
είμαι πιστός...πιστευω μόνο στο θεό...( σε καμία εκκλησία και σε κανέναν θεσμό της)
βάπτιση είχαμε και στην αρχαιότητα
σταυρό είχαμε και εμείς πριν από αυτούς
δεν περίμενα κανέναν εβραιο να μου διδάξει κάτι.
εχω τα βιβλία των προγόνων μας που είναι και πιο πολλά και πιο σοφά.
σέβας στα θεία είχαμε έτσι και αλλιώς απο αρχαιοτάτων των χρόνων.
τώρα έχουμε γίνει ασεβαστει προς αυτά και κλείνοντας.
κρατάω απο τα δήθεν θεόπνευστα βιβλία τους ότι εμένα μου κάνει...
διαβάζω ότι μπορώ.....
και πάνω από όλα η πρόγονοι μου δεν είναι κανενας αβρααμ αδαμ και δεν ξέρω τι άλλο...
καταγωγή από την ελλας ...και η πρόγονοι μου ήταν περήφανοι που ήταν άνθρωποι...
αλλά και για να γίνω και εγώ λίγο εθνικιστής με την καλή άποψη
πας μη Έλλην βάρβαρος...
βέβαια δεν εχω της γνώσης περί ταλμουδ π.δ και κτλ...
αλλά εχω ερωτήματα και για χριστιανούς και για εβραιους.
αν παραδεχτούμε οτι ειναι αλήθεια ότι όλοι ήμαστε από αδαμ και ευα
δεν είμαστε αδελφια και για τους εβραιους?
δεν έχουμε όμως διαπράξει και αμαρτία μιας και έχουμε έρθει από μια πράξει που είναι αμαρτία ??
αφού ο αδαμ και η ευα έκαναν το καιν και τον αβελ ....πως μεγάλωσε το είδος μας ( και τον εβραιων)
αφού ο καιν σκότωσε τον αβελ μήπως δεν των εφαγε για την θυσια αλλα για την ευα ( το νινι σερνει καραβι)
και ποσα αλλα ακομα μπορουμε να βρούμε....
αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα θεόπνευστα βιβλία τους (μας )
δεν είναι και τόσο θεόπνευστα άνθρωποι τα έγραψαν και έβαλαν και σάλτσα και όσοι τα αντέγραψαν πρόσθεσαν κιαλλες σάλτσες ανάλογα την εποχή και τη ήθελαν να παρουσιάσουν.
το διάβασμα κάνει καλό οπότε διαβάστε άνετα και ότι θέλει ο καθένας κρατάει ότι δεν θέλει το απορρίπτει γιαυτό έχουμε νόηση και νου για να επεξεργαζόμαστε της πληροφοριες που λαμβάνουμε και ανάλογα να απορρίπτουμε ή να δεχόμαστε.
εγώ χριστιανός είμαι αλλά.....
είμαι πιστός...πιστευω μόνο στο θεό...( σε καμία εκκλησία και σε κανέναν θεσμό της)
βάπτιση είχαμε και στην αρχαιότητα
σταυρό είχαμε και εμείς πριν από αυτούς
δεν περίμενα κανέναν εβραιο να μου διδάξει κάτι.
εχω τα βιβλία των προγόνων μας που είναι και πιο πολλά και πιο σοφά.
σέβας στα θεία είχαμε έτσι και αλλιώς απο αρχαιοτάτων των χρόνων.
τώρα έχουμε γίνει ασεβαστει προς αυτά και κλείνοντας.
κρατάω απο τα δήθεν θεόπνευστα βιβλία τους ότι εμένα μου κάνει...
διαβάζω ότι μπορώ.....
και πάνω από όλα η πρόγονοι μου δεν είναι κανενας αβρααμ αδαμ και δεν ξέρω τι άλλο...
καταγωγή από την ελλας ...και η πρόγονοι μου ήταν περήφανοι που ήταν άνθρωποι...
αλλά και για να γίνω και εγώ λίγο εθνικιστής με την καλή άποψη
πας μη Έλλην βάρβαρος...
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
- silver
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 592
- Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 01:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
ArELa έγραψε: Εν Γιαχβέ να λες, να συνεννοούμαστε.
Για τον Χριστό δεν έχεις αναφέρει τίποτα ουσιαστικά, και αν εξ αυτού συμπεράνω πως εστιάζεις ελάχιστα έως καθόλου σε Εκείνον, είναι κακό να Τον επικαλείσαι.
Kαλό μας Βικκάκι, μήπως είναι καιρός να αλλάξεις τον τρόπο που σκέπτεσαι;
Που παροικείς;
Έχω γεμίσει το ΙΔΕΟ με εκατοντάδες κείμενα για τον γλυκύτατο Ιησού μας-την Ζωή μας-(Κολασσαείς 3:4 ), και εσύ
γράφεις να μην Τον επικαλούμαι;
Αυτά σου λέω και για τον Άλεξ σου, αλλά δεν με ακούς.... άλλαξε τρόπο σκέψης...
Ναι κρίμα διότι είμαι ο χειρότερος αμαρτωλός, αλλά δόξα και τιμή που είμαι βαπτισμένος Χριστιανός Ορθόδοξος!Κρίμα και σε λένε και Κώστα καημένε...
Έχω δε πίστη εις Τον Χριστόν μας, και δεν θα καταισχυνθώ!
(ο πιστεύων επ΄ Αυτώ ου μη καταισχυνθή :Α' Πέτρου 2:6 ).
Ελπίζω στην Κυρία Θεοτόκο την Μητέρα του Κυρίου μας και κατά χάριν Μητέρα μας!
(Την πάσαν ελπίδα μου, εις σε ανατίθημι, Μήτερ του Θεού, φύλαξόν με υπό την σκέπην σου.... )
.
-
Divine Sinner
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Kοιτα. Το ως εδω μαζι σου δειχνει οτι εχεις πάρει το θέμα προσωπικα.Οχι δεν χαρακτηρίζω τους αφρικάνους ανθρωποφάγους.Τη φυλή των ''οτεντοτους'' χαρακτηρίζω ανθρωποφάγους ΟΛΟΥΣ γιατί ΕΙΝΑΙ.Σ αρέσει δε σ αρέσει και αρκετά ως εδω,μαζί σου.
Εγω δεν σε κρίνω σε προσωπικό επίπεδο ουτε και σε γνωρίζω για να το κανω.
Απο εκει και πέρα ως συντονιστής ΕΧΩ ΕΥΘΗΝΗ να διαφυλαξω την τήρηση των κανόνων και της νομιμότητας σε αυτον τον ιστότοπο.
Αυτο δεν εχει να κάνει με σενα αλλα με την τήρηση των κανόνων και της νομιμότητας.
Η διαχείρηση οφείλει να δρά μηχανικά σε τέτοια θέματα και πέρα απο αντιπάθειες και συμπάθειες.
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Από περιέργεια, ΑΝ θες απαντάς silver, σε ποιο ενοριακό ναό εκκλησιάζεσαι;silver έγραψε:Ναι κρίμα διότι είμαι ο χειρότερος αμαρτωλός, αλλά δόξα και τιμή που είμαι βαπτισμένος Χριστιανός Ορθόδοξος!
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- silver
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 592
- Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 01:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
exiled έγραψε:....Από περιέργεια, ΑΝ θες απαντάς silver, σε ποιο ενοριακό ναό εκκλησιάζεσαι;
Πρωτίστως, γνωρίζεις ότι μένω στο Μόντρεαλ του Καναδά;
.
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Καναδά γενικώς θυμόμουν... δεν έχει ναούς/ενορίες εκεί;silver έγραψε:Πρωτίστως, γνωρίζεις ότι μένω στο Μόντρεαλ του Καναδά;
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
silver έγραψε:ArELa έγραψε:
Ναι κρίμα διότι είμαι ο χειρότερος αμαρτωλός, αλλά δόξα και τιμή που είμαι βαπτισμένος Χριστιανός Ορθόδοξος!Κρίμα και σε λένε και Κώστα καημένε...
Έχω δε πίστη εις Τον Χριστόν μας, και δεν θα καταισχυνθώ!
(ο πιστεύων επ΄ Αυτώ ου μη καταισχυνθή :Α' Πέτρου 2:6 ).
Ελπίζω στην Κυρία Θεοτόκο την Μητέρα του Κυρίου μας και κατά χάριν Μητέρα μας!
(Την πάσαν ελπίδα μου, εις σε ανατίθημι, Μήτερ του Θεού, φύλαξόν με υπό την σκέπην σου.... )
.
συγνώμη δηλαδή ότι είσαι χριστιανός σημαίνει ότι θα λάβεις και άφεση αμαρτιών, η επειδή θα προσευχής για άφεση και συγχώρηση θα πρέπει να εισακουστείς.
δεν έχετε πάρει χαμπάρι ότι εδώ είναι η κόλαση εδώ και παράδεισος...
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
Άσε λυκάνθρωπε, θ'αγανακτήσεις κι εσύ στην πορεία...
Εξόριστε, θες πολύ να πάρεις συγκεκριμένη απάντηση ε;
Θα περιμένεις και πολύυυυυυυ... (κι αν πάρεις, εμένα σφύρα μου κλέφτικα)
Εξόριστε, θες πολύ να πάρεις συγκεκριμένη απάντηση ε;
Θα περιμένεις και πολύυυυυυυ... (κι αν πάρεις, εμένα σφύρα μου κλέφτικα)
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
ArELa έγραψε:Άσε λυκάνθρωπε, θ'αγανακτήσεις κι εσύ στην πορεία...![]()
Εξόριστε, θες πολύ να πάρεις συγκεκριμένη απάντηση ε;
Θα περιμένεις και πολύυυυυυυ... (κι αν πάρεις, εμένα σφύρα μου κλέφτικα)
μπα κοπέλα μου εχω μεγάλη υπομονή και αν βγω εκτός της υπομονής μου το πολύ πολύ να ακούσει ένα καλώ μπινελίκι και να συνέλθω αλλά αυτός θα πρέπει να πάει στο Νιαγάρα για ξεπλειμα.
απάντηση είδα γενικά δίνει επιλεγμένα και μόνο σε όσα θέματα έχει απάντηση , που σημαίνει ότι αν εγώ σε κάποια θέματα είμαι λειψός σε γνώσεις αυτός πρέπει να είναι εκτός τόπου και χρόνου.
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
- silver
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 592
- Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 01:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: O ευλογημένος λαος του Ισραήλ. (εκ μεταφοράς)
exiled έγραψε:Καναδά γενικώς θυμόμουν... δεν έχει ναούς/ενορίες εκεί;silver έγραψε:Πρωτίστως, γνωρίζεις ότι μένω στο Μόντρεαλ του Καναδά;
Βεβαίως και έχει.
Ιδού λοιπόν:
Montreal :
Archangels
11801 Elie Blanchard Boulevard
Montreal, Quebec H4J 1R7
Tel: (514) 334- 6868
Fax: (514) 334-6040
Rev. Fr. Haralambos Tzintis
Evangelismos tis Theotokou
777 St-Roch
Montreal, Quebec H3N 2X2
Eleni Giannakopoulos (Secretary): (514) 273-9767
Sexton/Neokoros: John Maropoulos (514) 273-9686
Rev. Fr. Peter Pavlakos (514) 273-9602
St. George Cathedral Honoris Causa
2455 Cote Ste-Catherine
Montreal, Quebec H3T 1A8
Hrysoula Safarika, (Secretary) (514) 738-3202 ext. 139
Sexton/Neokoros: Chrisanthos Billias ext. 140
(514) 738-9360 ext.138
Rev. Fr. Panagiotis Salatellis
Koimisis tis Theotokou
7700 De L'Epee
Montreal, Quebec H3N 2E6
Papaskevi Couloubis (Secretary): (514) 273-9888
Sexton/Neokoros: Kostas Davlouros (514) 273-9957
Rev. Fr. Nicholas Papageorgiou (514) 273-9120
St. Markella
5390 St. Urbain Street
Montreal, Quebec H2T 2X1
Tel: (514) 270-4513
Rev. Fr. Nicholas Andreou
http://www.gocanada.org/parishdirectory/index.htm
Αν έχεις ακόμη ερωτήσεις, εδώ είμαι!
Εν Χριστώ,
Κώστας.
.



