Οδηγεί σαν τρελός, τρελός δεν είναι όμως. Είναι εξαιρετικής ευφυίας και έχει απίστευτες γνώσεις που ούτε καν αγγίζω- φοβερό αναλυτικό μυαλό. Η σχολαστικότητά του σπάει κόκκαλα, ακόμα και τα δικά μου. Σιχαίνομαι το τωρινό του αβαταρ. Με ανάγκασε να μπω σκάιπ τρομάρα του. Τον πάω, δεν ξέρω γιατί, αφού φατσικά θυμίζει τον υπουργό οικονομικών Παπακωνσταντίνου .
Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Εξόριστος:
Οδηγεί σαν τρελός, τρελός δεν είναι όμως. Είναι εξαιρετικής ευφυίας και έχει απίστευτες γνώσεις που ούτε καν αγγίζω- φοβερό αναλυτικό μυαλό. Η σχολαστικότητά του σπάει κόκκαλα, ακόμα και τα δικά μου. Σιχαίνομαι το τωρινό του αβαταρ. Με ανάγκασε να μπω σκάιπ τρομάρα του. Τον πάω, δεν ξέρω γιατί, αφού φατσικά θυμίζει τον υπουργό οικονομικών Παπακωνσταντίνου .
Χαίρομαι που μπηκε στην ΙΔΕΟπαρέα, άσχετα αν συχνά θέλω να τον δείρω άσχημα.

Οδηγεί σαν τρελός, τρελός δεν είναι όμως. Είναι εξαιρετικής ευφυίας και έχει απίστευτες γνώσεις που ούτε καν αγγίζω- φοβερό αναλυτικό μυαλό. Η σχολαστικότητά του σπάει κόκκαλα, ακόμα και τα δικά μου. Σιχαίνομαι το τωρινό του αβαταρ. Με ανάγκασε να μπω σκάιπ τρομάρα του. Τον πάω, δεν ξέρω γιατί, αφού φατσικά θυμίζει τον υπουργό οικονομικών Παπακωνσταντίνου .
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
-
Divine Sinner
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Με το καμουφλαρισμένο λυκάκι παραδόξως μιλάμε τα τελευταία 5-6 χρόνια μέσω νετ και σ όλο και κατι διαφωνούμε. Η γκάμα μπορεί να ξεκινήσει από το πώς αντιλαμβανόμαστε την φιλοσοφία των Βουδιστών στον σύχρονο κόσμο μέχρι το ποια γεύση παγωτού είναι η καλύτερη. Παραδόξως δεν παρεξηγείται (τα μισά απ όσα του λέω αν μου έλεγε θα τον σκότωνα
) ούτε και φοβάται (αν και μετα απο τοσα χρονια ακομα αποφευγει να με δει απο κοντα, μαλλον επειδη 5-6 χρονια απειλω να τον κανω μαυρο στο ξυλο λαλαλα
) και έχει αποδειχτεί με την πάροδο των ετών ότι παρ' όλη τη μούρλα που μας δέρνει μπορούμε να επικοινωνήσουμε. Φτου φτου φτου να μην το ματιασω 
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Μοιάζει στη Φοίβη απ'τις τηλεοπτικές μάγισσες.
Είναι νέα, όμορφη, αλλά δε θέλει να το αναδεικνύει.
Είναι και γαμώ τα παιδιά.
Μου έχει λείψει τελευταία...
Είναι νέα, όμορφη, αλλά δε θέλει να το αναδεικνύει.
Είναι και γαμώ τα παιδιά.
Μου έχει λείψει τελευταία...
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Άπαιχτη, μυαλό ξουράφι και πνεύμα ελεύθερον, ακριβώς τα στοιχεία που ΔΕΝ πρέπει να έχηι μια ξανθιά!
Είναι παντός καιρού και πασών ηλικιών, άχρονη και ...επιλέγει συναντήσεις εντός της έδρας της.
Είναι παντός καιρού και πασών ηλικιών, άχρονη και ...επιλέγει συναντήσεις εντός της έδρας της.
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Εξαιρετικός στις αναλύσεις του περί των γλωσσικών, δεν έχω δει όμως να συμμετέχει ευρέως σε άλλα θέματα (τουλάχιστον προσφάτως, όσο δλδ συμμετέχω στα ΙΔΕΟ), πιθανολογώ λόγω στενότητος χρόνου και περιορισμένου χρόνου στο δίκτυο.
Καθώς το νήμα έχει σαφείς κανόνες, δεν θα σχολιάσω τίποτε από τα προαναφερθέντα... έχω όμως μνήμη ελέφαντος και μεγάλο σκληρό.
Καθώς το νήμα έχει σαφείς κανόνες, δεν θα σχολιάσω τίποτε από τα προαναφερθέντα... έχω όμως μνήμη ελέφαντος και μεγάλο σκληρό.
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- KELAINO
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
- Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Κύριος. Και μ' αρέσει που υπάρχει κάποιος να μοιραζόμαστε το γλυφό ψωμί και το πικρό νερό της κακούργας ξενιτιάς. Και περιμένω ένα εξελόφυλλο.
Just close your eyes and smell the seagulls
-
Divine Sinner
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Της στελνω καρζουλες γιατι ειναι πολυ γλυκουλα
Γράφει πολύ ομορφα, θα μπορουσε να γινει συγγραφέας
Πιστευω οτι ειναι ενα αγγελούδι
Γράφει πολύ ομορφα, θα μπορουσε να γινει συγγραφέας
Πιστευω οτι ειναι ενα αγγελούδι
- KELAINO
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 09 Ιαν 2010, 15:47
- Irc ψευδώνυμο: Κελαινώ
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: Νοrrköping, Σουηδία
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Δεν είναι ΠΟΛΥ μεγάλος μαλαγάνας;
Just close your eyes and smell the seagulls
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Συμπαθεστάτη, κι ας έχουμε τελειώς διαφορετικές οπτικές/απόψεις σε μία (μάλλον ατελείωτη) σειρά θεμάτων. Γκρινιάρα, αλλά μάλλον λιγότερο από τον (γυναικείο) μέσο όρο. Ίσως να είναι αποτέλεσμα του πολύ φουά γκρα που (κατά δήλωσήν της) σαβούρωνε μικρή (τώρα είναι βετζετάριαν, από τύψεις υποθέτω) εκεί στην (κάτω) Τούμπα. Παρεμπιπτόντως: το λινκ με το εξελόφυλλο εστάλη ακριβώς το ίδιο λεπτό που γκρίνιαξε εδώ, με πμ και οδηγίες, χωρίς φυσικά να έχω διαβάσει το μήνυμά της => είχε ανέβει κλπ σαφώς νωρίτερα (χώρια που εκ παιδαριώδους λάθους δεν είχε σταλεί προ εβδομάδος)
Περιμένω να δω κάποια στιγμή τις χορευτικές ικανότητες που διαλαλεί στην υπογραφή της, και, φυσικά, τις καλλίγραμμες γάμπες που (κατά δήλωσήν της) διαθέτει.
(Πιστός στους κανόνες του νήματος, δεν θα απαντήσω στην, τουλάχιστον, εύλογη ερώτηση που μόλις έθεσε)
Περιμένω να δω κάποια στιγμή τις χορευτικές ικανότητες που διαλαλεί στην υπογραφή της, και, φυσικά, τις καλλίγραμμες γάμπες που (κατά δήλωσήν της) διαθέτει.
(Πιστός στους κανόνες του νήματος, δεν θα απαντήσω στην, τουλάχιστον, εύλογη ερώτηση που μόλις έθεσε)
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- PELTASTIS VARNAVAS
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2280
- Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
- Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
διαδικτυακος Νεστωρ
τεκμηριωμενος με επιχειρημα
τηρει τις αποστασεις (μικρες ή μεγαλες)
μαλλον αποτι ακουω δεν θα ...συνταξιδευσουμε [δεν αντεχω τα τρια τζι] για σαλονικα τον αυγουστο...θα παρω ΟΣΕ
θα μπορουσε ποδοσφαιρικα να μας κανει ενα αφιερωμα στην αθλητικη ιστορια της μιντλεσμπρα, γουηγκαν, πορτσμουθ
etc etc
δυο και σημερα για μουντιαλ
τεκμηριωμενος με επιχειρημα
τηρει τις αποστασεις (μικρες ή μεγαλες)
μαλλον αποτι ακουω δεν θα ...συνταξιδευσουμε [δεν αντεχω τα τρια τζι] για σαλονικα τον αυγουστο...θα παρω ΟΣΕ
θα μπορουσε ποδοσφαιρικα να μας κανει ενα αφιερωμα στην αθλητικη ιστορια της μιντλεσμπρα, γουηγκαν, πορτσμουθ
etc etc
δυο και σημερα για μουντιαλ

"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Δεν μιλάει με Κυπριακή προφορά όταν μιλάει παρα μόνο όταν γράφει και όλους τους σουσούκους τους κρατάει για τον εαυτό του 
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Μια κοπελίτσα με πολύ ωραίο avatar, η οποία θα μπορούσε να γίνει παραμυθού και να λέει ιστορίες σε μικρά παιδάκια. 
I troll, therefore I am
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Κοντοχωριανός (εν UK) διαθέτων ανακόντα για pet, του αρέσουν δε οι κοκκινωπές και οι μελαχρινές (μπύρες)
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
(το ανακόντα είναι pet της girlfriend
)
Συμπαθέστατος κάτοικος Λονδίνου, ελπίζω ο χρόνος κάποια στιγμή να επιτρέψει καφέ (ή μπύρα) για να τον γνωρίσω κι από κοντά.
Συμπαθέστατος κάτοικος Λονδίνου, ελπίζω ο χρόνος κάποια στιγμή να επιτρέψει καφέ (ή μπύρα) για να τον γνωρίσω κι από κοντά.
I troll, therefore I am
-
Divine Sinner
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Toν ριο δεν τον ξερω. για τους υπολοιπους εχω λιγο-πολυ γράψει.
θα πω μονο για τον Μπάρνυ οτι ειναι πολυ θετικη προσωπικότητα.
θα πω μονο για τον Μπάρνυ οτι ειναι πολυ θετικη προσωπικότητα.
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Ο από πάνω μου μόλις προσπάθησε να σπάσει την αλυσίδα του παιχνιδιού (όχι δεν είμαι ρουφ, απλά κακός άνθρωπος) αλλά δεν θα του κάνουμε τη χάρη και συνεχίζουμε ακάθεκτοι
.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- Spirit oF Fire
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
- Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
την κοπέλα που γράφει από πάνω δεν την γνωρίζω...ούτε την έχω ματαδεί στην ζωή μου.. καλώς ήρθες λοιπόν =ρ
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Η κοπέλα από πάνω να δω πού θα κοιμηθεί το βράδυ 
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
στης κοπέλες απο πάνω να ξεκουρνισουν !!!και να ξεμουχλιασουν!!!!
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
-
Divine Sinner
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Bρηκα στο Facebook μια κοπελα (Ελληνιδα) που εχει ενα απο τα λυκοσκυλα που μου εδειξες.
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
δωσε λινκ!!!!Divine Sinner έγραψε:Bρηκα στο Facebook μια κοπελα (Ελληνιδα) που εχει ενα απο τα λυκοσκυλα που μου εδειξες.
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
- Spirit oF Fire
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
- Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
δεν μουχλιάζουμε λύκανδρε13, δουλεύουμε =) υπάρχει διαφορά και μεγάλιστα τεράστια =)
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
-
Divine Sinner
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Divine Sinner έγραψε:Στο στελνω με ΠΜ.
δεν εχω φβ το εχω κλήση και διαγράψει κανα 3μηνο τώρα αλλά μόνο και μόνο γιαυτό θα το ξανά ανοίξω!!!
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free


