Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Το από πάνω ζουζούνι είναι το πιο γελαστό πλάσμα που έχω γνωρίσει, και μία από τις ελάχιστες διαδικτυακές επαφές μου που αγάπησε κι ο Λουξ. Δεδομένου ότι τον ερωτεύτηκε κι η μεγάλη μου κόρη (τον έχω κλείσει για γαμπρό), είναι κατανοητό πως είναι η συμπάθεια όλης της οικογένειας! Υποπτεύομαι ότι απατάει την κόρη μου, βέβαια, αλλά επειδή έχω ανοιχτό μυαλό τον συγχωρνάω!
(2 down, a few more to go...άντε, γράψτε ντε)
(2 down, a few more to go...άντε, γράψτε ντε)
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
τρελες byζαρες-όμορφο χαμόγελο-καλά πιασίματα.......χαζοκουμμουνιστρια.
ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...
- totispap
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
- Irc ψευδώνυμο: totispap
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Eχει χιουμορ,ειναι βρωμοστομος
,οταν ερθει η ωρα και κατεβω Αθηνα θα μπορω να πω και αλλα 
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
- Fotismeno_Mialo
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
γιατρος του σεξ και φιλος 
(ηταν για τον σελ αλλα με προλαβαν)

(ηταν για τον σελ αλλα με προλαβαν)
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Ζαβολιάρης, δεν τηρεί τους κανόνες του παιχνιδιού κι έτσι μου'ρχεται να σβήσω το ποστ του.
(Μα την παναγία θα τα σβήνω όσα δεν παίζουν σωστά σ'αυτό το συγκεκριμένο νήμα, οπότε κόφτε τις εξυπνάδες)
(Μα την παναγία θα τα σβήνω όσα δεν παίζουν σωστά σ'αυτό το συγκεκριμένο νήμα, οπότε κόφτε τις εξυπνάδες)
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- seliniasmenos
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3066
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Fortress of Solitude
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Άγρια γκόμενα, κοίτα πόσο άγρια είναι όταν αγριεύει....
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
- Fotismeno_Mialo
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
οταν ξεκινησα να γραφω πανεξυπνη κοπελα μου δεν υπηρχαν αλλα.
για αυτο μετα εκανα edit...
δεν ειμαι ζαβολιαρης αλλα ευθικτος σιγουρα για αυτο beware...

σελ:φιλαρακιιιιιιιι
για αυτο μετα εκανα edit...
δεν ειμαι ζαβολιαρης αλλα ευθικτος σιγουρα για αυτο beware...
σελ:φιλαρακιιιιιιιι
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Mετά τον σελ γράψανε οι:Fotismeno_Mialo έγραψε:οταν ξεκινησα να γραφω πανεξυπνη κοπελα μου δεν υπηρχαν αλλα.
[box=]Mantam Froufrou PostPosted: Sat Mar 06, 2010 11:11 am[/box]
[box=]theo PostPosted: Sat Mar 06, 2010 11:41 am[/box]
[box=]totispap PostPosted: Sat Mar 06, 2010 12:37 pm[/box]
[box=]Fotismeno_Mialo PostPosted: Sat Mar 06, 2010 2:04 pm[/box]
Δηλαδή έκανες 13 ώρες να γράψεις ένα ποστ;
ΠΛΙΖ φίλε, το παιχνίδι λέει απλά γράψτε κάτι για τον από πάνω
Ούτε παραπανίσια, ούτε άλλα σχόλια ούτε τίποτα. Μόνο για τον απο πάνω.
Αν δε γίνεται να τηρήσουμε αυτόν τον απλό κανόνα, θα κλειδώσω το τόπικ.
Θα σεβαστώ την ευθιξία σου αν σεβαστείς το κόλλημά μου, να τηρούμε ακριβώς τους κανόνες ενός παιχνιδιού, όταν ένα τόπικ δεν είναι για συζήτηση αλλά ανεβαίνει σαν παιχνίδι.δεν ειμαι ζαβολιαρης αλλα ευθικτος σιγουρα για αυτο beware...
Το μόνο σχετικό σ'αυτό το ποστ σου.σελ:φιλαρακιιιιιιιι
Πάρε ένα άσχετο από μένα
Aλλά τα άσχετα θα σταματήσουν εδώ. Παρακαλώ. οκ?
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- seliniasmenos
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3066
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Fortress of Solitude
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
She is a bitch and we love her!
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
- Fotismeno_Mialo
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
ok viki μου!!
μπορω να σου αρνηθω τιποτα?
αφου ξερεις ποοοοοοοοοοοοοοοοσο σε συμπαθω.
παλι ο σελ απο πανω μου.
τι αλλο να γραψω?
οικογενειακος φιλος.
και πιεστικος αμα λαχει!!!!
μπορω να σου αρνηθω τιποτα?
αφου ξερεις ποοοοοοοοοοοοοοοοσο σε συμπαθω.
παλι ο σελ απο πανω μου.
τι αλλο να γραψω?
οικογενειακος φιλος.
και πιεστικος αμα λαχει!!!!

ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
- totispap
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
- Irc ψευδώνυμο: totispap
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Αφου εχει αποκτησει χιουμορ τελευταιως,και ανοιξε ενα τοπικ τοσο προσωπικο σε κοινη θεα
δεν θα πω κανενα αστειο απο τα δεκαδες που μου ερχονται απο το πρωι
θα σκασω το ξερω....
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
- Fotismeno_Mialo
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
thaaaaaaaaaaaaanks
παντα ειχα χιουμορ και δεν εχω κανενα κολημα!!!!!
θα το διαπιστωσεις!!!!
λοιπον..
για τον απο πανω!!!
εχει αισθηση του χιουμορ και προφανως αυτοσυγκρατηση
παντα ειχα χιουμορ και δεν εχω κανενα κολημα!!!!!
θα το διαπιστωσεις!!!!
λοιπον..
για τον απο πανω!!!
εχει αισθηση του χιουμορ και προφανως αυτοσυγκρατηση
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Να αφηνε ο απο πάνω να γράψει και κανάς άλλος...
(καλό παιδί όμως, είπαμε.
)
(καλό παιδί όμως, είπαμε.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Finally!Το άλτερ έγκο μου, η ξανθιά και λίγο πιο κοντη βερσιόν μου (ή το ανάποδο)...το μυαλό μου σε έξαρση και η καρδιά μου σε φουλ χρήση!
Η από πάνω έχει όλα τα προσόντα για να γίνει αντικείμενο λατρείας, αλλά εγώ απλά την αγαπώ και την θαυμάζω για το έργο της και την ελληνική ψυχή της
Η από πάνω έχει όλα τα προσόντα για να γίνει αντικείμενο λατρείας, αλλά εγώ απλά την αγαπώ και την θαυμάζω για το έργο της και την ελληνική ψυχή της
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Και οι δυο κυριες απο πανω μου ειναι θεομουρλες, καλα που ειμαι κι εγω στο φορουμ για να κραταμε μια σοβαροτητα (λαλαλαλα ωραιος καιρος σημερα) 
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- Spirit oF Fire
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
- Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
μπορείς να ανακατέψεις την σάλτσα και να μου βάλεις ένα ποτήρι νερό;
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
- Diagalaksiaki
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Παρ 22 Ιουν 2007, 14:19
- Irc ψευδώνυμο: diagalaksiaki
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: Στον πλανήτη Γη
- Επικοινωνία:
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Θέλω να διαβάσω το βιβλίο που διαβάζει.

ΣΥ ΘΑΡΣΟΣ ΔΟΣ ΜΑΚΑΡ ΕΙΡΗΝΗΣ ΤΕ ΜΕΝΕΙΝ ΕΝ ΑΠΗΜΟΣΙ ΘΕΣΜΟΙΣ ΔΥΣΜΕΝΕΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΝΤΑ ΜΟΘΟΝ ΚΗΡΑΣ ΤΕ ΒΙΑΙΑΣ
- Spirit oF Fire
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
- Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
αυτός είναι απ' τα μέρη μου... εδώ που τα λέμε... αυτός παίζει να είναι περισσότερο απ' τα μέρη μου απ ό,τι είμαι εγώ.. 
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
- PELTASTIS VARNAVAS
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2280
- Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
- Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
αγαπητη Λιζα
αν ισχυει πως εισαι απο οπου αγαπας
εσυ αγαπας τοσο τα μερη μου
που θεωρω πως ειμαστε απο τα μερη μου
και απο τα μερη σας...
απο τα μερη μας...

αν ισχυει πως εισαι απο οπου αγαπας
εσυ αγαπας τοσο τα μερη μου
που θεωρω πως ειμαστε απο τα μερη μου
και απο τα μερη σας...
απο τα μερη μας...
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
να μην αγριέψει..."
"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"
"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
-
Divine Sinner
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
PELTASTIS VARNAVAS έγραψε:αγαπητη Λιζα
αν ισχυει πως εισαι απο οπου αγαπας
εσυ αγαπας τοσο τα μερη μου
που θεωρω πως ειμαστε απο τα μερη μου
και απο τα μερη σας...
απο τα μερη μας...
Αν ο από πάνω (ο αλλοπρόσαλος, ο ντροπαλός, ο χαζοευαίσθητος, ο κρυφοδεξιός, ο ψαγμένος, ο "ψαγμένος", με τα εξαιρετικά κομμάτια του χαρκτήρα που έχει -και τα γαμάει το κέρατο εξ αιτίας όλων των προηγουμένων ...ο άμυαλος και ανισσόροπος- και με μια καρδιά διαμάντι που την πουλάει για κάρβουνο) υπονοάει πως η Λίζα είναι Πελοποννήσια και δη Αρκάδα ...θα τονε σκίσω και ας 'μπω φυλακή για κουμπαροκτονία.
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Μαλλον εννοει την Κυπρο Τας. Εχουμε ριζα και απο την Πελοποννησο, αλλα την Αχαϊα.
Επι τη ευκαιρια ο απο πανω μου, ειναι καλο χρυσο παιδι αλλα δεν εχει καθολου βιβλια γμτο :/. Οποτε παω να τον δω κοιταω συνεχεια τα αδεια ραφια. Μα κανενα βιβλιο πια;
Επι τη ευκαιρια ο απο πανω μου, ειναι καλο χρυσο παιδι αλλα δεν εχει καθολου βιβλια γμτο :/. Οποτε παω να τον δω κοιταω συνεχεια τα αδεια ραφια. Μα κανενα βιβλιο πια;
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- Diagalaksiaki
- Σούπερ Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Παρ 22 Ιουν 2007, 14:19
- Irc ψευδώνυμο: diagalaksiaki
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: Στον πλανήτη Γη
- Επικοινωνία:
Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...
Η από πάνω μου είναι ζουζούνα (το ίδιο και η αδερφή της). Και τις αγαπώ πολύ!
Αχ πόσο θα το ήθελαkaripis έγραψε:Αχ να μην είναι από τα "μέρη" μας
ΣΥ ΘΑΡΣΟΣ ΔΟΣ ΜΑΚΑΡ ΕΙΡΗΝΗΣ ΤΕ ΜΕΝΕΙΝ ΕΝ ΑΠΗΜΟΣΙ ΘΕΣΜΟΙΣ ΔΥΣΜΕΝΕΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΝΤΑ ΜΟΘΟΝ ΚΗΡΑΣ ΤΕ ΒΙΑΙΑΣ



