Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Για τη διασκέδαση των Ιδεογραφιτών :D
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Σάβ 06 Μαρ 2010, 10:11

Το από πάνω ζουζούνι είναι το πιο γελαστό πλάσμα που έχω γνωρίσει, και μία από τις ελάχιστες διαδικτυακές επαφές μου που αγάπησε κι ο Λουξ. Δεδομένου ότι τον ερωτεύτηκε κι η μεγάλη μου κόρη (τον έχω κλείσει για γαμπρό), είναι κατανοητό πως είναι η συμπάθεια όλης της οικογένειας! Υποπτεύομαι ότι απατάει την κόρη μου, βέβαια, αλλά επειδή έχω ανοιχτό μυαλό τον συγχωρνάω!

(2 down, a few more to go...άντε, γράψτε ντε)
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
theo
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:27
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από theo » Σάβ 06 Μαρ 2010, 10:41

τρελες byζαρες-όμορφο χαμόγελο-καλά πιασίματα.......χαζοκουμμουνιστρια.
ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από totispap » Σάβ 06 Μαρ 2010, 11:37

Eχει χιουμορ,ειναι βρωμοστομος :thumb: ,οταν ερθει η ωρα και κατεβω Αθηνα θα μπορω να πω και αλλα :bye:
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Σάβ 06 Μαρ 2010, 13:04

γιατρος του σεξ και φιλος :urock:
(ηταν για τον σελ αλλα με προλαβαν)
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από ArELa » Σάβ 06 Μαρ 2010, 13:10

Ζαβολιάρης, δεν τηρεί τους κανόνες του παιχνιδιού κι έτσι μου'ρχεται να σβήσω το ποστ του. :swear:

(Μα την παναγία θα τα σβήνω όσα δεν παίζουν σωστά σ'αυτό το συγκεκριμένο νήμα, οπότε κόφτε τις εξυπνάδες)
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από seliniasmenos » Σάβ 06 Μαρ 2010, 13:17

Άγρια γκόμενα, κοίτα πόσο άγρια είναι όταν αγριεύει....
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Σάβ 06 Μαρ 2010, 13:19

οταν ξεκινησα να γραφω πανεξυπνη κοπελα μου δεν υπηρχαν αλλα.
για αυτο μετα εκανα edit...
δεν ειμαι ζαβολιαρης αλλα ευθικτος σιγουρα για αυτο beware...
:thumbsdown:


σελ:φιλαρακιιιιιιιι
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από ArELa » Σάβ 06 Μαρ 2010, 14:05

Fotismeno_Mialo έγραψε:οταν ξεκινησα να γραφω πανεξυπνη κοπελα μου δεν υπηρχαν αλλα.
Mετά τον σελ γράψανε οι:

[box=]Mantam Froufrou PostPosted: Sat Mar 06, 2010 11:11 am[/box]

[box=]theo PostPosted: Sat Mar 06, 2010 11:41 am[/box]

[box=]totispap PostPosted: Sat Mar 06, 2010 12:37 pm[/box]

[box=]Fotismeno_Mialo PostPosted: Sat Mar 06, 2010 2:04 pm[/box]

Δηλαδή έκανες 13 ώρες να γράψεις ένα ποστ;

ΠΛΙΖ φίλε, το παιχνίδι λέει απλά γράψτε κάτι για τον από πάνω
Ούτε παραπανίσια, ούτε άλλα σχόλια ούτε τίποτα. Μόνο για τον απο πάνω.
Αν δε γίνεται να τηρήσουμε αυτόν τον απλό κανόνα, θα κλειδώσω το τόπικ.

δεν ειμαι ζαβολιαρης αλλα ευθικτος σιγουρα για αυτο beware...
:thumbsdown:
Θα σεβαστώ την ευθιξία σου αν σεβαστείς το κόλλημά μου, να τηρούμε ακριβώς τους κανόνες ενός παιχνιδιού, όταν ένα τόπικ δεν είναι για συζήτηση αλλά ανεβαίνει σαν παιχνίδι.

σελ:φιλαρακιιιιιιιι
Το μόνο σχετικό σ'αυτό το ποστ σου.
Πάρε ένα άσχετο από μένα :makia:
Aλλά τα άσχετα θα σταματήσουν εδώ. Παρακαλώ. οκ?
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από seliniasmenos » Σάβ 06 Μαρ 2010, 14:14

She is a bitch and we love her!
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Σάβ 06 Μαρ 2010, 16:42

ok viki μου!!
μπορω να σου αρνηθω τιποτα?
αφου ξερεις ποοοοοοοοοοοοοοοοσο σε συμπαθω.



παλι ο σελ απο πανω μου.
τι αλλο να γραψω?
οικογενειακος φιλος.
και πιεστικος αμα λαχει!!!! :urock:
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από totispap » Σάβ 06 Μαρ 2010, 23:13

Αφου εχει αποκτησει χιουμορ τελευταιως,και ανοιξε ενα τοπικ τοσο προσωπικο σε κοινη θεα :respect: δεν θα πω κανενα αστειο απο τα δεκαδες που μου ερχονται απο το πρωι :shutup: θα σκασω το ξερω....
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Κυρ 07 Μαρ 2010, 21:10

thaaaaaaaaaaaaanks
παντα ειχα χιουμορ και δεν εχω κανενα κολημα!!!!!
θα το διαπιστωσεις!!!!

λοιπον..
για τον απο πανω!!!
εχει αισθηση του χιουμορ και προφανως αυτοσυγκρατηση :loco:
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από ArELa » Δευ 08 Μαρ 2010, 13:50

Να αφηνε ο απο πάνω να γράψει και κανάς άλλος... :dunno: :shock: :help:

(καλό παιδί όμως, είπαμε. :loco: )
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Δευ 08 Μαρ 2010, 15:54

Finally!Το άλτερ έγκο μου, η ξανθιά και λίγο πιο κοντη βερσιόν μου (ή το ανάποδο)...το μυαλό μου σε έξαρση και η καρδιά μου σε φουλ χρήση!

Η από πάνω έχει όλα τα προσόντα για να γίνει αντικείμενο λατρείας, αλλά εγώ απλά την αγαπώ και την θαυμάζω για το έργο της και την ελληνική ψυχή της :)
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Kariatida » Δευ 08 Μαρ 2010, 18:13

Και οι δυο κυριες απο πανω μου ειναι θεομουρλες, καλα που ειμαι κι εγω στο φορουμ για να κραταμε μια σοβαροτητα (λαλαλαλα ωραιος καιρος σημερα) :loco:
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
Spirit oF Fire
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Spirit oF Fire » Δευ 08 Μαρ 2010, 20:46

μπορείς να ανακατέψεις την σάλτσα και να μου βάλεις ένα ποτήρι νερό;
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Kariatida » Δευ 08 Μαρ 2010, 20:48

οχι :loco:
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
Diagalaksiaki
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Παρ 22 Ιουν 2007, 14:19
Irc ψευδώνυμο: diagalaksiaki
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Στον πλανήτη Γη
Επικοινωνία:

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Diagalaksiaki » Δευ 08 Μαρ 2010, 22:21

Θέλω να διαβάσω το βιβλίο που διαβάζει. :D
:rose: :rose:
ΣΥ ΘΑΡΣΟΣ ΔΟΣ ΜΑΚΑΡ ΕΙΡΗΝΗΣ ΤΕ ΜΕΝΕΙΝ ΕΝ ΑΠΗΜΟΣΙ ΘΕΣΜΟΙΣ ΔΥΣΜΕΝΕΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΝΤΑ ΜΟΘΟΝ ΚΗΡΑΣ ΤΕ ΒΙΑΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
karipis
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3251
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
Επικοινωνία:

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από karipis » Δευ 08 Μαρ 2010, 22:43

Αχ να μην είναι από τα "μέρη" μας :(
Άβαταρ μέλους
Spirit oF Fire
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Spirit oF Fire » Δευ 08 Μαρ 2010, 23:51

αυτός είναι απ' τα μέρη μου... εδώ που τα λέμε... αυτός παίζει να είναι περισσότερο απ' τα μέρη μου απ ό,τι είμαι εγώ.. :cool:
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Δευ 08 Μαρ 2010, 23:54

αγαπητη Λιζα

αν ισχυει πως εισαι απο οπου αγαπας
εσυ αγαπας τοσο τα μερη μου
που θεωρω πως ειμαστε απο τα μερη μου
και απο τα μερη σας...
απο τα μερη μας...


:thumb: :rose:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τρί 09 Μαρ 2010, 00:00

εχει περιεργη προφορα...
Άβαταρ μέλους
karipis
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3251
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
Επικοινωνία:

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από karipis » Τρί 09 Μαρ 2010, 00:06

PELTASTIS VARNAVAS έγραψε:αγαπητη Λιζα

αν ισχυει πως εισαι απο οπου αγαπας
εσυ αγαπας τοσο τα μερη μου
που θεωρω πως ειμαστε απο τα μερη μου
και απο τα μερη σας...
απο τα μερη μας...

Αν ο από πάνω (ο αλλοπρόσαλος, ο ντροπαλός, ο χαζοευαίσθητος, ο κρυφοδεξιός, ο ψαγμένος, ο "ψαγμένος", με τα εξαιρετικά κομμάτια του χαρκτήρα που έχει -και τα γαμάει το κέρατο εξ αιτίας όλων των προηγουμένων ...ο άμυαλος και ανισσόροπος- και με μια καρδιά διαμάντι που την πουλάει για κάρβουνο) υπονοάει πως η Λίζα είναι Πελοποννήσια και δη Αρκάδα ...θα τονε σκίσω και ας 'μπω φυλακή για κουμπαροκτονία.
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Kariatida » Τρί 09 Μαρ 2010, 01:03

Μαλλον εννοει την Κυπρο Τας. Εχουμε ριζα και απο την Πελοποννησο, αλλα την Αχαϊα.

Επι τη ευκαιρια ο απο πανω μου, ειναι καλο χρυσο παιδι αλλα δεν εχει καθολου βιβλια γμτο :/. Οποτε παω να τον δω κοιταω συνεχεια τα αδεια ραφια. Μα κανενα βιβλιο πια;
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
Diagalaksiaki
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Παρ 22 Ιουν 2007, 14:19
Irc ψευδώνυμο: diagalaksiaki
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Στον πλανήτη Γη
Επικοινωνία:

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Diagalaksiaki » Τρί 09 Μαρ 2010, 20:46

Η από πάνω μου είναι ζουζούνα (το ίδιο και η αδερφή της). Και τις αγαπώ πολύ! :D :rose: :rose:
karipis έγραψε:Αχ να μην είναι από τα "μέρη" μας :(
Αχ πόσο θα το ήθελα :D
ΣΥ ΘΑΡΣΟΣ ΔΟΣ ΜΑΚΑΡ ΕΙΡΗΝΗΣ ΤΕ ΜΕΝΕΙΝ ΕΝ ΑΠΗΜΟΣΙ ΘΕΣΜΟΙΣ ΔΥΣΜΕΝΕΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΝΤΑ ΜΟΘΟΝ ΚΗΡΑΣ ΤΕ ΒΙΑΙΑΣ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παιχνιδογραφήματα”