Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Για τη διασκέδαση των Ιδεογραφιτών :D
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από totispap » Παρ 05 Μαρ 2010, 14:53

Θυμωνει ευκολα(αν δεν εισαι χριστιανος :lol: :lol: )το 2*
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Παρ 05 Μαρ 2010, 14:56

totispap έγραψε:Θυμωνει ευκολα(αν δεν εισαι χριστιανος :lol: :lol: )το 2*




καποιος δοκιμαζει την υπομονη μου νομιζωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω :argue:

:loco:
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Άβαταρ μέλους
theo
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:27
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από theo » Παρ 05 Μαρ 2010, 15:20

έχει *********
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ArELa την Παρ 05 Μαρ 2010, 17:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ξώκειλες πάλι. Άτιμη Τζούλια :Ρ
ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από seliniasmenos » Παρ 05 Μαρ 2010, 15:28

Eίναι τρισάθλιος και αγενέστατος.
Τεο, λίγη σοβαρότητα σε αυτά ;)
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Παρ 05 Μαρ 2010, 17:53

αχ θα εχουμε περιπετειες παλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι


(για τον απο πανω: ειναι γατα με πεταλα)
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από ArELa » Παρ 05 Μαρ 2010, 18:04

Ευαίσθητο και καλό παιδί. :) Όταν σταματήσει να βιάζεται και να φουντώνει παρορμητικά θα γίνει ο τέλειος άντρας :P
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Divine Sinner » Παρ 05 Μαρ 2010, 18:15

συμφωνω με την αποπανω για τον αποπανω της.
Το αρελακι εχει τελεια ματια :lovey0: :lovey0: :lovey0:
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από ArELa » Παρ 05 Μαρ 2010, 18:21

Ποτέ δε μ'άφησε...κι ήταν αρκετές οι αντιξιότητες στα χρόνια.
Απ΄τα παιδιά που μέσα στο χρόνο, έχω αγαπήσει. :rose:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697
Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από TEUTAMOS » Παρ 05 Μαρ 2010, 22:14

Η οικοδέσποινα Αρελίτα, που είναι κάτι παραπάνω από αυτό! είναι φίλη, γιατί είναι αυτή που είναι: άτομο ψαγμένο, χωρίς παρωπίδες και ...ξανθιά!! :D
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ


...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Παρ 05 Μαρ 2010, 23:21

ειναι λιγες οι φορες που βγαζω τοσο πολυ το καπελο μου
σε εναν ...αγνωστον :respect:

και εκεινα τα τελευταια κειμενα περι γλωσσας κτλ...τι να πω?
υπερουλτρασουπερ κορυφαια!!! :urock:

τα αρκαδικα σεβη μου στο αιωνιο συμβολο - Αρκαδι... να τα μεταβιβασεις σε παρακαλω
φιλε Κρητικε!!! :thumb:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Σάβ 06 Μαρ 2010, 01:38

Επειδή γερνάω και είμαι και ολίγον εξαντλημένη από την κούραση, κάτι μου θυμίζει ο από πάνω, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν τον έχω βρίσει τον άνθρωπο (σόρρυ αν το έχω κάνει, δεν είναι προσωπικό :p ) ή αν τον έχω προσκυνήσει!
Όπως και να'χει, όλους σας αγαπώ μωρέ, και είμαι σίγουρη ότι θα έχεις κάτι πολύ καλό, που δεν το ξέρω -ή δεν το θυμάμαι, είπαμε- τώρα!
Και μόνο που είσαι στην παρέα μας, σου δίνει ατού μεγάλο!

Και τώρα πρέπει να στήσω καραούλι να μου κάτσει από πάνω κανάς γνωστός κι αγαπημένος :p (την έχω φυλαγμένη σε μερικούς/μερικές) :)
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
karipis
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3251
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
Επικοινωνία:

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από karipis » Σάβ 06 Μαρ 2010, 01:50

Αυτή η γυναίκα (η από πάνω μου δηλαδή) είναι ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί στους άνδρες.
Ευτυχώς διάλεξε μόνο έναν.


:rose:
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Σάβ 06 Μαρ 2010, 02:08

Aχ, αυτός ο αποπάνω φαντασίωση μου έχει γίνει. Θέλω να του φερθώ βίαια! Θα πάρω ένα από τα σεξουαλικά εσώρουχα της Τζούλια που κυκλοφορησαν πρόσφατα, και θα του χαρίσω μία νύχτα που θα τη θυμάται εις τον αιώνα τον άπαντα. Αμήν :p

:loco:
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
karipis
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3251
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
Επικοινωνία:

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από karipis » Σάβ 06 Μαρ 2010, 02:25

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ...

Κατόπιν εμέσων πλην σαφεστάτων απειλών που δέχθηκα για την γενετήσια φύση μου με σκοπό την βίαια διακοπή μου από την φυσιολογική και ενεργή σεξουαλική μου ζωή, αναιρώ την πιο παραπάνω φράση μου και αναδιατυπώνω:


Αυτή η γυναίκα (η από πάνω μου δηλαδή) είναι ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί στους άνδρες.
Ευτυχώς διάλεξε μόνο έναν ...αλλά δυστυχώς δεν ήμουν εγώ.

:rose: :rose:
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από seliniasmenos » Σάβ 06 Μαρ 2010, 02:43

Έβαλε ενα πολύ ωραίο άθρο για την Βενετία και το Βυζάντιο.
Οσοι δεν το διαβάσατε, να το διαβάσετε.
Κρίμα είναι να χαθεί έτσι το άρθρο!
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Σάβ 06 Μαρ 2010, 10:11

Το από πάνω ζουζούνι είναι το πιο γελαστό πλάσμα που έχω γνωρίσει, και μία από τις ελάχιστες διαδικτυακές επαφές μου που αγάπησε κι ο Λουξ. Δεδομένου ότι τον ερωτεύτηκε κι η μεγάλη μου κόρη (τον έχω κλείσει για γαμπρό), είναι κατανοητό πως είναι η συμπάθεια όλης της οικογένειας! Υποπτεύομαι ότι απατάει την κόρη μου, βέβαια, αλλά επειδή έχω ανοιχτό μυαλό τον συγχωρνάω!

(2 down, a few more to go...άντε, γράψτε ντε)
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
theo
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:27
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από theo » Σάβ 06 Μαρ 2010, 10:41

τρελες byζαρες-όμορφο χαμόγελο-καλά πιασίματα.......χαζοκουμμουνιστρια.
ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από totispap » Σάβ 06 Μαρ 2010, 11:37

Eχει χιουμορ,ειναι βρωμοστομος :thumb: ,οταν ερθει η ωρα και κατεβω Αθηνα θα μπορω να πω και αλλα :bye:
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Σάβ 06 Μαρ 2010, 13:04

γιατρος του σεξ και φιλος :urock:
(ηταν για τον σελ αλλα με προλαβαν)
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από ArELa » Σάβ 06 Μαρ 2010, 13:10

Ζαβολιάρης, δεν τηρεί τους κανόνες του παιχνιδιού κι έτσι μου'ρχεται να σβήσω το ποστ του. :swear:

(Μα την παναγία θα τα σβήνω όσα δεν παίζουν σωστά σ'αυτό το συγκεκριμένο νήμα, οπότε κόφτε τις εξυπνάδες)
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από seliniasmenos » Σάβ 06 Μαρ 2010, 13:17

Άγρια γκόμενα, κοίτα πόσο άγρια είναι όταν αγριεύει....
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Σάβ 06 Μαρ 2010, 13:19

οταν ξεκινησα να γραφω πανεξυπνη κοπελα μου δεν υπηρχαν αλλα.
για αυτο μετα εκανα edit...
δεν ειμαι ζαβολιαρης αλλα ευθικτος σιγουρα για αυτο beware...
:thumbsdown:


σελ:φιλαρακιιιιιιιι
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από ArELa » Σάβ 06 Μαρ 2010, 14:05

Fotismeno_Mialo έγραψε:οταν ξεκινησα να γραφω πανεξυπνη κοπελα μου δεν υπηρχαν αλλα.
Mετά τον σελ γράψανε οι:

[box=]Mantam Froufrou PostPosted: Sat Mar 06, 2010 11:11 am[/box]

[box=]theo PostPosted: Sat Mar 06, 2010 11:41 am[/box]

[box=]totispap PostPosted: Sat Mar 06, 2010 12:37 pm[/box]

[box=]Fotismeno_Mialo PostPosted: Sat Mar 06, 2010 2:04 pm[/box]

Δηλαδή έκανες 13 ώρες να γράψεις ένα ποστ;

ΠΛΙΖ φίλε, το παιχνίδι λέει απλά γράψτε κάτι για τον από πάνω
Ούτε παραπανίσια, ούτε άλλα σχόλια ούτε τίποτα. Μόνο για τον απο πάνω.
Αν δε γίνεται να τηρήσουμε αυτόν τον απλό κανόνα, θα κλειδώσω το τόπικ.

δεν ειμαι ζαβολιαρης αλλα ευθικτος σιγουρα για αυτο beware...
:thumbsdown:
Θα σεβαστώ την ευθιξία σου αν σεβαστείς το κόλλημά μου, να τηρούμε ακριβώς τους κανόνες ενός παιχνιδιού, όταν ένα τόπικ δεν είναι για συζήτηση αλλά ανεβαίνει σαν παιχνίδι.

σελ:φιλαρακιιιιιιιι
Το μόνο σχετικό σ'αυτό το ποστ σου.
Πάρε ένα άσχετο από μένα :makia:
Aλλά τα άσχετα θα σταματήσουν εδώ. Παρακαλώ. οκ?
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
seliniasmenos
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3066
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Fortress of Solitude

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από seliniasmenos » Σάβ 06 Μαρ 2010, 14:14

She is a bitch and we love her!
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
Άβαταρ μέλους
Fotismeno_Mialo
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 21 Φεβ 2010, 19:13
Φύλο: Άνδρας

Re: Γράψτε κάτι για τον από πάνω...

Δημοσίευση από Fotismeno_Mialo » Σάβ 06 Μαρ 2010, 16:42

ok viki μου!!
μπορω να σου αρνηθω τιποτα?
αφου ξερεις ποοοοοοοοοοοοοοοοσο σε συμπαθω.



παλι ο σελ απο πανω μου.
τι αλλο να γραψω?
οικογενειακος φιλος.
και πιεστικος αμα λαχει!!!! :urock:
ήξεραν οτι ήξερα;
υποτίθεται οτι ήξερα οτι ήξεραν οτι ήξερα ή οχι;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παιχνιδογραφήματα”